Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 17 Grudnia 2019
 
 
 
494 tys. widzów ,,Big Brothera" w TVN7. Kolejna edycja planowana na jesień 2020 roku
 
Główne emisje „Big Brothera 2” oglądało średnio w TVN7 494 tys. widzów, o 264 tys. osób mniej względem poprzedniego sezonu reality-show. Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że kolejna edycja programu wstępnie planowana jest na jesień 2020 roku. więcej
 
 
Saatchi&Saatchi IS ze wzrostem wpływów krajowych i zysku operacyjnego. Liczy na dalsze synergie w Publicis Groupe
 
W ub.r. agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS zanotowała spadek przychodów o 0,9 proc. do 104,78 mln zł oraz zysku netto z 4,63 do 3,01 mln zł. Wzrosły natomiast jej wpływy w kraju oraz wynik operacyjny. - Spodziewane są dalsze synergie wynikające z bliższej współpracy z innymi lokalnymi spółkami grupy Publicis, w szczególności z agencjami mediowymi oraz w obszarze creative/content - zapowiada zarząd agencji. więcej
 
 
Telewizja Puls pracuje nad serialem sensacyjnym, ma trafić na światowy rynek. ,,Wysokobudżetowa produkcja"
 
Telewizja Puls wraz z Lightcraft Productions pracuje nad fabularnym serialem sensacyjnym, który ma być przeznaczony również na światowy rynek. Za projekt odpowiada Katarzyna Fukacz. - To wysokobudżetowa produkcja z myślą o widzach, którzy poszukują emocji i znakomitej rozrywki na najwyższym poziomie - komentuje Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. więcej
 
 
Rok 2019 w branży public relations, prognozy na 2020
 
W ramach cyklu podsumowań roku portalu Wirtualnemedia.pl zapraszamy do lektury zestawienia najważniejszych wydarzeń i prognoz na 2020 w branży public relations. więcej
 
 
1,11 mln widzów ,,Czaru par" w TVP2. 8,86 mln zł z reklam
 
„Czar par” gromadził średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,86 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marquard Media Polska zadłużone na ponad 20 mln zł, ruszyło postępowanie sanacyjne więcej
 
Branża e-commerce: podsumowanie 2019 roku, prognozy na 2020 więcej
 
Netflix liderem serwisów VoD w Polsce. HBO GO wyprzedziło Iplę, rośnie Player.pl więcej
 
Rośnie liczba milionerów w Polsce. Na luksus wydaliśmy w tym roku 25 mld zł, dominują samochody i ubrania więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / reporter RMF Classic
Dziennikarz, Fakt (Dział Showbiznes) Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Umów Licencyjnych w Dziale Zakupów Kino Polska TV SA
Redaktor Wprost.pl
MONTAŻYSTA Telewizja Polsat
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor SEO w serwisie Business Insider Ringier Axel Springer Media
Reporter Informacyjna Agencja Radiowa
PREZENTER FAKTÓW RMF FM RMF FM
Koordynator ds. wsparcia sprzedaży - BrandedContent Video Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Content Commerce Specialist Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
494 tys. widzów ,,Big Brothera" w TVN7. Kolejna edycja planowana na jesień 2020 roku

Główne emisje „Big Brothera 2” oglądało średnio w TVN7 494 tys. widzów, o 264 tys. osób mniej względem poprzedniego sezonu reality-show. Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że kolejna edycja programu wstępnie planowana jest na jesień 2020 roku. więcej

Telewizja Puls pracuje nad serialem sensacyjnym, ma trafić na światowy rynek. ,,Wysokobudżetowa produkcja"

Telewizja Puls wraz z Lightcraft Productions pracuje nad fabularnym serialem sensacyjnym, który ma być przeznaczony również na światowy rynek. Za projekt odpowiada Katarzyna Fukacz. - To wysokobudżetowa produkcja z myślą o widzach, którzy poszukują emocji i znakomitej rozrywki na najwyższym poziomie - komentuje Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls. więcej

1,11 mln widzów ,,Czaru par" w TVP2. 8,86 mln zł z reklam

„Czar par” gromadził średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,86 mln zł. więcej

Canal+ z ekskluzywną umową z Disneyem. Będzie we Francji jedynym nadawcą oferującym Disney+

Platforma Canal+ będzie we Francji jedynym operatorem telewizyjnym mającym w swojej ofercie dostęp do Disney+. Serwis ma się pojawić na tamtejszym rynku pod koniec marca 2020 r. Na razie nie wiadomo czy w Polsce będzie funkcjonowało podobne partnerstwo. więcej

2,1 mln widzów serialu ,,Młody Piłsudski". TVP1 liderem

Nowy historyczny serial „Młody Piłsudski” ogląda średnio 2,10 mln osób, o 620 tys. tys. widzów mniej niż siódmą edycję „Blondynki” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego. więcej

TVP Polonia niedostępna w Ameryce Północnej i Południowej

Ze względu na wygaśnięcie umowy na dystrybucję TVP Polonia w Ameryce Północnej i Południowej kanał jest niedostępny na tym terytorium. więcej

157 tys. widzów premierowych odcinków ,,Żmijowiska" w Canal+

Nowy serial „Żmijowisko” w Canal+ oglądało średnio 157 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadziły 27 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT pyta Telewizję Polską o zestawienie we ,,W tyle wizji" Grety Thunberg z Hitlerem i Stalinem (wideo)

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga na program „W tyle wizji”, w którym komentując przyznanie Grecie Thunberg tytułu Człowieka Roku magazynu „Time”, przypomniano, że w przeszłości zostali tak wyróżnieni m.in. Hitler i Stalin. - Będziemy występowali do nadawcy o wyjaśnienia - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. więcej

Astro ma być producentem teleturnieju ,,Va banque" w TVP

Firma produkcyjna Astro prowadzi zaawansowane rozmowy z Telewizję Polską dotyczące wspólnej realizacji teleturnieju „Va banque”, który od 7 stycznia będzie emitowany w TVP2. więcej

Telewizja WP w ofercie Cyfrowego Polsatu

Telewizja WP w pojawiła się na platformie Cyfrowego Polsatu. - To dla nas ważny krok w budowaniu zasięgu - komentuje Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca stacji. Kanał jest dostępny w Cyfrowym Polsacie na pozycji 104 w dekoderach. więcej

,,Fakty" i serwis sportowy z najwyższymi cenami reklam w TVN w styczniu

W opublikowanym na styczeń 2020 roku cenniku reklamowym TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” i nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym. więcej

Hallmark Channel przeprasza za usunięcie reklam z parą całujących się lesbijek (wideo)

Po tym, jak przed weekendem kanał Hallmark Channel wycofał z emisji cztery z sześciu reklam firmy Zola zajmującej się planowaniem ślubów, a pokazujące pary osób tej samej płci, szef kanału przeprosił za zaistniałą sytuację przyznając, że była to „niewłaściwa decyzja”. więcej

ZPR Media: Ewa Latkowska prezesem, Małgorzata Szabłowska wiceprezesem

Ewa Latkowska została powołana na stanowisko prezesa spółki ZPR Media, zajmującej się produkcją telewizyjną. Natomiast funkcję wiceprezesa firmy objęła Małgorzata Szabłowska. więcej

Artur Pacuła i Patryk Piputa rozstali się z The Walt Disney Company

Wraz z koncem października z firmą The Walt Disney Company rozstali się Artur Pacuła i Patryk Piputa. więcej

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale Dwójki „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Teleexpress” TVP1. Wśród stacji liderem była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Piotr Kobalczyk zwolniony z Radia Koszalin. Piotr Ostrowski: nie dogadywał się z zespołem, chciał prawicowego przechyłu

Głównym powodem, dla którego prezes Radia Koszalin rozwiązał umowę z dyrektorem programowym stacji Piotrem Kobalczykiem, była utrata zaufania względem niego. - Nie dogadywał się też z zespołem, a także nie miał wymaganego wyższego wykształcenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Ostrowski, prezes Radia Koszalin. - Nie wiem, o co chodzi, nie ma żadnych merytorycznych powodów dla mojego zwolnienia - odpowiada na zarzuty Kobalczyk. więcej

 
Mariusz Gierszewski robi półroczną przerwę od dziennikarstwa

Reporter Radia ZET (Eurozet) Mariusz Gierszewski od stycznia 2020 roku przejdzie na półroczny bezpłatny urlop - robi sobie przerwę od dziennikarstwa. więcej

 
Eurozet uruchomił nową wersję internetowego playera Chillizet

Chillizet (Eurozet) zyskało nową wersję swojego playera, umożliwiającego słuchanie audycji na żywo i podcastów. To już czwarty brand Eurozetu z nową stroną, zawierająca treści audio. więcej

 
36 pkt. proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od czerwca do listopada br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Saatchi&Saatchi IS ze wzrostem wpływów krajowych i zysku operacyjnego. Liczy na dalsze synergie w Publicis Groupe

W ub.r. agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS zanotowała spadek przychodów o 0,9 proc. do 104,78 mln zł oraz zysku netto z 4,63 do 3,01 mln zł. Wzrosły natomiast jej wpływy w kraju oraz wynik operacyjny. - Spodziewane są dalsze synergie wynikające z bliższej współpracy z innymi lokalnymi spółkami grupy Publicis, w szczególności z agencjami mediowymi oraz w obszarze creative/content - zapowiada zarząd agencji. więcej

Łukasz Nowosadko client partnerem w LTTM, Marcin Skalski senior sales managerem

Do zespołu sprzedaży LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) dołączył Łukasz Nowosadko, który objął stanowisko client partnera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Awans na senior sales managera otrzymał Marcin Skalski, z firmą związany od półtora roku. więcej

,,Fakty" i serwis sportowy z najwyższymi cenami reklam w TVN w styczniu

W opublikowanym na styczeń 2020 roku cenniku reklamowym TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” i nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym. więcej

Coca-Cola po raz pierwszy w świątecznej kampanii wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość

W ramach testów nowej funkcjonalności reklamowej Facebooka, Coca-Cola  przeniosła do wirtualnej rzeczywistości bohaterów kampanii świątecznych - Świętego Mikołaja oraz misia polarnego. więcej

Anna Czajkowska na czele sprzedaży i marketingu Raffles Europejski Warsaw

Anna Czajkowska objęła stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw. więcej

Hallmark Channel przeprasza za usunięcie reklam z parą całujących się lesbijek (wideo)

Po tym, jak przed weekendem kanał Hallmark Channel wycofał z emisji cztery z sześciu reklam firmy Zola zajmującej się planowaniem ślubów, a pokazujące pary osób tej samej płci, szef kanału przeprosił za zaistniałą sytuację przyznając, że była to „niewłaściwa decyzja”. więcej

Manolo Arroyo nowym dyrektorem ds. globalnego marketingu w Coca-Coli, firma wprowadza nową strukturę

Koncern Coca-Cola wprowadzi z początkiem stycznia 2020 roku nową, zintegrowaną globalną strukturę. Ma to związek z przejściem na emeryturę Bernharda Goepelta i Francisco  Crespo. W ramach tych zmian Manolo Arroyo obejmie stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu. więcej

The Digitals dla PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok. więcej

Zofia Zborowska w kampanii mBanku

Trwa świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy” z udziałem influencerki i aktorki Zofii Zborowskiej. Akcję przygotowały Grey i Mindshare. więcej

Carrefour przerabia odpady z oceanów na torby

Belgijski oddział sieci detalicznej Carrefour zaczął sprzedawać torby na zakupy ze śmieci odzyskanych z oceanów. więcej

David Beckham w zabawnej reklamie TikTok na święta

Były piłkarz David Beckham został twarzą świątecznej kampanii reklamowej platformy TikTok. Właśnie ruszają działania z jego udziałem. więcej

Pavel Černý dyrektorem sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Konica Minolta

Pavel Černý został nowym dyrektorem sprzedaży Konica Minolta na Europę Środkowo-Wschodnią. Obowiązki sprawuje z czeskiej regionalnej centrali producenta. więcej

Katarzyna Mecinski i Tomek Czajkowski w kampanii ,,Szczęśliwego nowego bycia eko" ING Bnaku Śląskiego

ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Szczęśliwego nowego bycia eko”, w której pokazuje, jak święta mogą być bardziej ekologiczne. W akcję zaangażowano influencerów  - Katarzynę Mecinski i Tomka Czajkowskiego. więcej

PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła akcję „Dajemy zielone światło na #greenwashing”. W jej ramach do 22 grudnia można umyć samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie. Akcję wspiera kampania. więcej

innogy Polska ze specjalną instalacją świetlną w Warszawie

Firma innogy Polska zaprezentowała Zero Emission Store. Ta instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić mieszkańców do wspierania wraz z innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych.  więcej

Dentsu Aegis Network ma nową CEO w USA

Jacki Kelley będzie nową CEO amerykańskiego oddziału koncernu reklamowego Dentsu Aegis Network. Zajmie miejsce ustępującego ze stanowiska Nicka Briena. więcej

Michał Brański zmienił prezesa Stomilu Olsztyn. Wojciech Kowalewski za Roberta Jurgę

Były bramkarz Wojciech Kowalewski został nowym prezesem klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn, które właścicielem jest połowy br. jest Michał Brański, członek zarządu i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski. - Reorganizacja następuje przed Świętami, aby Wojtek mógł zarządzić okienkiem transferowym oraz okresem przygotowawczym - uzasadniał Brański. więcej

Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga

45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Party" na czele dwutygodników people w październiku. ,,Gala" o 60 proc. w dół

W październiku 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Protest CMWP przeciw skazaniu Jana Śpiewaka. ,,Tłumienie krytyki, efekt mrożący"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy wystosowało protest przeciwko wyrokowi na Jana Śpiewaka, felietonistę „Wprost” i aktywistę miejskiego. Apeluje też o prezydenta Andrzeja Dudy o jego ułaskawienie w przypadku złożenia skargi kasacyjnej. więcej

ZPR Media: Ewa Latkowska prezesem, Małgorzata Szabłowska wiceprezesem

Ewa Latkowska została powołana na stanowisko prezesa spółki ZPR Media, zajmującej się produkcją telewizyjną. Natomiast funkcję wiceprezesa firmy objęła Małgorzata Szabłowska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Canal+ z ekskluzywną umową z Disneyem. Będzie we Francji jedynym nadawcą oferującym Disney+

Platforma Canal+ będzie we Francji jedynym operatorem telewizyjnym mającym w swojej ofercie dostęp do Disney+. Serwis ma się pojawić na tamtejszym rynku pod koniec marca 2020 r. Na razie nie wiadomo czy w Polsce będzie funkcjonowało podobne partnerstwo. więcej

Zmęczony PewDiePie zniknie na rok z YouTube'a. ,,To na pewno przemyślana decyzja"

PewDiePie, jeden z najpopularniejszych twórców na YouTube zapowiedział, że w 2020 roku nie zamieści na swoim kanale żadnych nowych treści. Youtuber tłumaczy, że czuje się zmęczony i potrzebuje przerwy w swojej działalności w serwisie. - PewDiePie podjął słuszną i z pewnością dobrze przemyślaną decyzję. Zawsze jednak istnieje zagrożenie, że jego powrót nie będzie już tak spektakularny - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Mateusz Bill, head of management - entertainment w LifeTube. więcej

Coca-Cola po raz pierwszy w świątecznej kampanii wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość

W ramach testów nowej funkcjonalności reklamowej Facebooka, Coca-Cola  przeniosła do wirtualnej rzeczywistości bohaterów kampanii świątecznych - Świętego Mikołaja oraz misia polarnego. więcej

Amazon pozwany w Rosji za transmitowanie Premier League na Twitchu. Może zapłacić 2,8 mld dolarów

Amazon został pozwany w Rosji przez tamtejszy koncern medialny Rambler. Chodzi o zamieszczanie na należącej do Amazona platformie Twitch transmisji z rozgrywek angielskiej Premier League, do których prawa posiada w Rosji Rambler. Firma domaga się odszkodowania w wysokości 2,8 mld dolarów. więcej

Olga Tokarczuk przekazała replikę noblowskiego medalu na finał WOŚP

Laureatka literackiej Nagrody Nobla Olga Tokarczuk przekazała replikę swojego noblowskiego medalu na licytację w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja potrwa do 28 stycznia 2020 roku. więcej

Luna - lang z 2,5 mln dolarów finansowania. Pieniądze na dalszy rozwój

Polski startup Luna - lang oferujący platformę do graficznego obrazowania danych pozyskał 2,5 mln dolarów finansowania w fazie seed. Wśród inwestorów są Passion Capital, Black Pearls oraz Artur Waliszewski z Google i Kuba Filipowski, założyciel Netguru. Pozyskane przez firmę środki mają być przeznaczone na dalszy rozwój platformy Luna. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rok 2019 w branży public relations, prognozy na 2020

W ramach cyklu podsumowań roku portalu Wirtualnemedia.pl zapraszamy do lektury zestawienia najważniejszych wydarzeń i prognoz na 2020 w branży public relations. więcej

Joanna Świerkosz odpowiada za komunikację Accor Services

Joanna Świerkosz i Agnieszka Kalinowska poszerzyły zakres dotychczasowych obowiązków w grupie hotelarskiej Accor Services. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber wprowadza system identyfikacji kierowców. Tożsamość potwierdzą zdjęcia selfie
Klienci Banku Pekao mogą zrobić już przelewy na numer telefonu Blik
Luna - lang z 2,5 mln dolarów finansowania. Pieniądze na dalszy rozwój
Apple kupuje firmę Spectral Edge. Chce poprawić jakość zdjęć w iPhone'ach
Internet mobilny: w T-Mobile najszybsze pobieranie i najniższy ping, najszybsze wysyłanie w Orange, trwa zła passa Plusa
Noble Securities o 11 bit studios: słabsze wyniki za 2019 r., ale cena docelowa akcji w górę
Alex Wang pokieruje marką Honor w Polsce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Klienci Banku Pekao mogą zrobić już przelewy na numer telefonu Blik
Janusz Palikot przekonuje do kolejnej inwestycji w "Beczki Palikota"
Noble Securities o 11 bit studios: słabsze wyniki za 2019 r., ale cena docelowa akcji w górę
Jeep Renegade 2020 z nowymi usługami Uconnect
Dodatkowe 18,5 mld zł dla Polaków w 2020 r. Dzięki temu ponad 3 proc. wzrostu PKB
KLM o rynku podróży: wyszukiwarki głosowe, ekologia, analiza twarzy
Kolekcjonerska karta, akcja ,,100 za 100" i aukcja dzieł sztuki od mBanku dla WOŚP
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
2,1 mln widzów serialu ,,Młody Piłsudski". TVP1 liderem
157 tys. widzów premierowych odcinków ,,Żmijowiska" w Canal+
Olga Tokarczuk przekazała replikę noblowskiego medalu na finał WOŚP
Reese Witherspoon w serialu "Little Fires Everywhere". Premiera w marcu (wideo)
Amazon zapowiada serial "The Expatriates". Reżyserem Lulu Wang
Guns N' Roses wystąpią w czerwcu w Polsce
Kendrick Lamar gwiazdą Open'er Festival 2020
Big Thie, FKA twigs, Foals, Martin Garrix i Michael Kiwanuka na Open'er Festival 2020
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj