|
|
|
|
|
|
|
494 tys. widzów ,,Big Brothera" w TVN7. Kolejna edycja planowana na jesień 2020 roku
Główne emisje „Big Brothera 2” oglądało średnio w TVN7 494 tys. widzów, o 264 tys. osób mniej względem poprzedniego sezonu reality-show. Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że kolejna edycja programu wstępnie planowana jest na jesień 2020 roku.
więcej
|
Telewizja Puls pracuje nad serialem sensacyjnym, ma trafić na światowy rynek. ,,Wysokobudżetowa produkcja"
Telewizja Puls wraz z Lightcraft Productions pracuje nad fabularnym serialem sensacyjnym, który ma być przeznaczony również na światowy rynek. Za projekt odpowiada Katarzyna Fukacz. - To wysokobudżetowa produkcja z myślą o widzach, którzy poszukują emocji i znakomitej rozrywki na najwyższym poziomie - komentuje Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.
więcej
|
1,11 mln widzów ,,Czaru par" w TVP2. 8,86 mln zł z reklam
„Czar par” gromadził średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,86 mln zł.
więcej
|
Canal+ z ekskluzywną umową z Disneyem. Będzie we Francji jedynym nadawcą oferującym Disney+
Platforma Canal+ będzie we Francji jedynym operatorem telewizyjnym mającym w swojej ofercie dostęp do Disney+. Serwis ma się pojawić na tamtejszym rynku pod koniec marca 2020 r. Na razie nie wiadomo czy w Polsce będzie funkcjonowało podobne partnerstwo.
więcej
|
2,1 mln widzów serialu ,,Młody Piłsudski". TVP1 liderem
Nowy historyczny serial „Młody Piłsudski” ogląda średnio 2,10 mln osób, o 620 tys. tys. widzów mniej niż siódmą edycję „Blondynki” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego.
więcej
|
TVP Polonia niedostępna w Ameryce Północnej i Południowej
Ze względu na wygaśnięcie umowy na dystrybucję TVP Polonia w Ameryce Północnej i Południowej kanał jest niedostępny na tym terytorium.
więcej
|
157 tys. widzów premierowych odcinków ,,Żmijowiska" w Canal+
Nowy serial „Żmijowisko” w Canal+ oglądało średnio 157 tys. widzów. Z kolei odcinki produkcji pokazywane z godzinnym opóźnieniem w Canal+ 1 gromadziły 27 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT pyta Telewizję Polską o zestawienie we ,,W tyle wizji" Grety Thunberg z Hitlerem i Stalinem (wideo)
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęła skarga na program „W tyle wizji”, w którym komentując przyznanie Grecie Thunberg tytułu Człowieka Roku magazynu „Time”, przypomniano, że w przeszłości zostali tak wyróżnieni m.in. Hitler i Stalin. - Będziemy występowali do nadawcy o wyjaśnienia - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT.
więcej
|
Astro ma być producentem teleturnieju ,,Va banque" w TVP
Firma produkcyjna Astro prowadzi zaawansowane rozmowy z Telewizję Polską dotyczące wspólnej realizacji teleturnieju „Va banque”, który od 7 stycznia będzie emitowany w TVP2.
więcej
|
Telewizja WP w ofercie Cyfrowego Polsatu
Telewizja WP w pojawiła się na platformie Cyfrowego Polsatu. - To dla nas ważny krok w budowaniu zasięgu - komentuje Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca stacji. Kanał jest dostępny w Cyfrowym Polsacie na pozycji 104 w dekoderach.
więcej
|
,,Fakty" i serwis sportowy z najwyższymi cenami reklam w TVN w styczniu
W opublikowanym na styczeń 2020 roku cenniku reklamowym TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” i nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym.
więcej
|
Hallmark Channel przeprasza za usunięcie reklam z parą całujących się lesbijek (wideo)
Po tym, jak przed weekendem kanał Hallmark Channel wycofał z emisji cztery z sześciu reklam firmy Zola zajmującej się planowaniem ślubów, a pokazujące pary osób tej samej płci, szef kanału przeprosił za zaistniałą sytuację przyznając, że była to „niewłaściwa decyzja”.
więcej
|
ZPR Media: Ewa Latkowska prezesem, Małgorzata Szabłowska wiceprezesem
Ewa Latkowska została powołana na stanowisko prezesa spółki ZPR Media, zajmującej się produkcją telewizyjną. Natomiast funkcję wiceprezesa firmy objęła Małgorzata Szabłowska.
więcej
|
Artur Pacuła i Patryk Piputa rozstali się z The Walt Disney Company
Wraz z koncem października z firmą The Walt Disney Company rozstali się Artur Pacuła i Patryk Piputa.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale Dwójki „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz „Teleexpress” TVP1. Wśród stacji liderem była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saatchi&Saatchi IS ze wzrostem wpływów krajowych i zysku operacyjnego. Liczy na dalsze synergie w Publicis Groupe
W ub.r. agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS zanotowała spadek przychodów o 0,9 proc. do 104,78 mln zł oraz zysku netto z 4,63 do 3,01 mln zł. Wzrosły natomiast jej wpływy w kraju oraz wynik operacyjny. - Spodziewane są dalsze synergie wynikające z bliższej współpracy z innymi lokalnymi spółkami grupy Publicis, w szczególności z agencjami mediowymi oraz w obszarze creative/content - zapowiada zarząd agencji.
więcej
|
Łukasz Nowosadko client partnerem w LTTM, Marcin Skalski senior sales managerem
Do zespołu sprzedaży LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) dołączył Łukasz Nowosadko, który objął stanowisko client partnera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Awans na senior sales managera otrzymał Marcin Skalski, z firmą związany od półtora roku.
więcej
|
,,Fakty" i serwis sportowy z najwyższymi cenami reklam w TVN w styczniu
W opublikowanym na styczeń 2020 roku cenniku reklamowym TVN najwięcej kosztują reklamy przy niedzielnym wydaniu „Faktów” i nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym.
więcej
|
Coca-Cola po raz pierwszy w świątecznej kampanii wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość
W ramach testów nowej funkcjonalności reklamowej Facebooka, Coca-Cola przeniosła do wirtualnej rzeczywistości bohaterów kampanii świątecznych - Świętego Mikołaja oraz misia polarnego.
więcej
|
Anna Czajkowska na czele sprzedaży i marketingu Raffles Europejski Warsaw
Anna Czajkowska objęła stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw.
więcej
|
Hallmark Channel przeprasza za usunięcie reklam z parą całujących się lesbijek (wideo)
Po tym, jak przed weekendem kanał Hallmark Channel wycofał z emisji cztery z sześciu reklam firmy Zola zajmującej się planowaniem ślubów, a pokazujące pary osób tej samej płci, szef kanału przeprosił za zaistniałą sytuację przyznając, że była to „niewłaściwa decyzja”.
więcej
|
Manolo Arroyo nowym dyrektorem ds. globalnego marketingu w Coca-Coli, firma wprowadza nową strukturę
Koncern Coca-Cola wprowadzi z początkiem stycznia 2020 roku nową, zintegrowaną globalną strukturę. Ma to związek z przejściem na emeryturę Bernharda Goepelta i Francisco Crespo. W ramach tych zmian Manolo Arroyo obejmie stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu.
więcej
|
The Digitals dla PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej
Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywną PGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.
więcej
|
Zofia Zborowska w kampanii mBanku
Trwa świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy” z udziałem influencerki i aktorki Zofii Zborowskiej. Akcję przygotowały Grey i Mindshare.
więcej
|
Carrefour przerabia odpady z oceanów na torby
Belgijski oddział sieci detalicznej Carrefour zaczął sprzedawać torby na zakupy ze śmieci odzyskanych z oceanów.
więcej
|
David Beckham w zabawnej reklamie TikTok na święta
Były piłkarz David Beckham został twarzą świątecznej kampanii reklamowej platformy TikTok. Właśnie ruszają działania z jego udziałem.
więcej
|
Pavel Černý dyrektorem sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w Konica Minolta
Pavel Černý został nowym dyrektorem sprzedaży Konica Minolta na Europę Środkowo-Wschodnią. Obowiązki sprawuje z czeskiej regionalnej centrali producenta.
więcej
|
Katarzyna Mecinski i Tomek Czajkowski w kampanii ,,Szczęśliwego nowego bycia eko" ING Bnaku Śląskiego
ING Bank Śląski wystartował z kampanią „Szczęśliwego nowego bycia eko”, w której pokazuje, jak święta mogą być bardziej ekologiczne. W akcję zaangażowano influencerów - Katarzynę Mecinski i Tomka Czajkowskiego.
więcej
|
PGE funduje darmowe mycie samochodów (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła akcję „Dajemy zielone światło na #greenwashing”. W jej ramach do 22 grudnia można umyć samochód elektryczny całkowicie za darmo w dwóch wybranych punktach w Warszawie. Akcję wspiera kampania.
więcej
|
innogy Polska ze specjalną instalacją świetlną w Warszawie
Firma innogy Polska zaprezentowała Zero Emission Store. Ta instalacja świetlna ma zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na zanieczyszczenie powietrza w stolicy. Akcja ma również zachęcić mieszkańców do wspierania wraz z innogy producentów energii ze źródeł odnawialnych.
więcej
|
Dentsu Aegis Network ma nową CEO w USA
Jacki Kelley będzie nową CEO amerykańskiego oddziału koncernu reklamowego Dentsu Aegis Network. Zajmie miejsce ustępującego ze stanowiska Nicka Briena.
więcej
|
Michał Brański zmienił prezesa Stomilu Olsztyn. Wojciech Kowalewski za Roberta Jurgę
Były bramkarz Wojciech Kowalewski został nowym prezesem klubu piłkarskiego Stomil Olsztyn, które właścicielem jest połowy br. jest Michał Brański, członek zarządu i jeden z głównych akcjonariuszy Wirtualnej Polski. - Reorganizacja następuje przed Świętami, aby Wojtek mógł zarządzić okienkiem transferowym oraz okresem przygotowawczym - uzasadniał Brański.
więcej
|
Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga
45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Party" na czele dwutygodników people w październiku. ,,Gala" o 60 proc. w dół
W październiku 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Protest CMWP przeciw skazaniu Jana Śpiewaka. ,,Tłumienie krytyki, efekt mrożący"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy wystosowało protest przeciwko wyrokowi na Jana Śpiewaka, felietonistę „Wprost” i aktywistę miejskiego. Apeluje też o prezydenta Andrzeja Dudy o jego ułaskawienie w przypadku złożenia skargi kasacyjnej.
więcej
|
ZPR Media: Ewa Latkowska prezesem, Małgorzata Szabłowska wiceprezesem
Ewa Latkowska została powołana na stanowisko prezesa spółki ZPR Media, zajmującej się produkcją telewizyjną. Natomiast funkcję wiceprezesa firmy objęła Małgorzata Szabłowska.
więcej
|
|
|
Canal+ z ekskluzywną umową z Disneyem. Będzie we Francji jedynym nadawcą oferującym Disney+
Platforma Canal+ będzie we Francji jedynym operatorem telewizyjnym mającym w swojej ofercie dostęp do Disney+. Serwis ma się pojawić na tamtejszym rynku pod koniec marca 2020 r. Na razie nie wiadomo czy w Polsce będzie funkcjonowało podobne partnerstwo.
więcej
|
Zmęczony PewDiePie zniknie na rok z YouTube'a. ,,To na pewno przemyślana decyzja"
PewDiePie, jeden z najpopularniejszych twórców na YouTube zapowiedział, że w 2020 roku nie zamieści na swoim kanale żadnych nowych treści. Youtuber tłumaczy, że czuje się zmęczony i potrzebuje przerwy w swojej działalności w serwisie. - PewDiePie podjął słuszną i z pewnością dobrze przemyślaną decyzję. Zawsze jednak istnieje zagrożenie, że jego powrót nie będzie już tak spektakularny - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Mateusz Bill, head of management - entertainment w LifeTube.
więcej
|
Coca-Cola po raz pierwszy w świątecznej kampanii wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość
W ramach testów nowej funkcjonalności reklamowej Facebooka, Coca-Cola przeniosła do wirtualnej rzeczywistości bohaterów kampanii świątecznych - Świętego Mikołaja oraz misia polarnego.
więcej
|
Amazon pozwany w Rosji za transmitowanie Premier League na Twitchu. Może zapłacić 2,8 mld dolarów
Amazon został pozwany w Rosji przez tamtejszy koncern medialny Rambler. Chodzi o zamieszczanie na należącej do Amazona platformie Twitch transmisji z rozgrywek angielskiej Premier League, do których prawa posiada w Rosji Rambler. Firma domaga się odszkodowania w wysokości 2,8 mld dolarów.
więcej
|
Olga Tokarczuk przekazała replikę noblowskiego medalu na finał WOŚP
Laureatka literackiej Nagrody Nobla Olga Tokarczuk przekazała replikę swojego noblowskiego medalu na licytację w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja potrwa do 28 stycznia 2020 roku.
więcej
|
Luna - lang z 2,5 mln dolarów finansowania. Pieniądze na dalszy rozwój
Polski startup Luna - lang oferujący platformę do graficznego obrazowania danych pozyskał 2,5 mln dolarów finansowania w fazie seed. Wśród inwestorów są Passion Capital, Black Pearls oraz Artur Waliszewski z Google i Kuba Filipowski, założyciel Netguru. Pozyskane przez firmę środki mają być przeznaczone na dalszy rozwój platformy Luna.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|