|
|
|
|
|
|
|
Udany grudzień dla TVP1 i TVP2. Hitem ,,Sylwester marzeń z Dwójką"
Nowym liderem oglądalności w grudniu ub.r. została TVP1, a w grupie komercyjnej Telewizja Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Sylwester marzeń z Dwójką”, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Torbicka, Wendzikowska, Gąsiorowska i Topa w spocie TVN Fabuła na 5-lecie stacji (wideo)
Filmowy kanał TVN Fabuła rozpoczął emisję wizerunkowego spotu, który powstał z okazji 5-lecia nadawania stacji.
więcej
|
JBD za 3,1 mln zł zajmie się modernizacją TVP Polonia do HD i regionalizacją TVP Wilno
Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego wybrała firmę JBD do przeprowadzenia modernizacji technologicznej TVP Polonia do standardu HD i regionalizacji TVP Wilno. Koszt projektu to 3,09 mln zł.
więcej
|
11,17 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji
Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.55 ostatniego dnia ub.r. a 0.05 pierwszego dnia br. wyniosła 11,17 mln osób. Zdecydowanie najwięcej, bo 5,30 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prawa do "Świnki Pepy" w rękach Hasbro
Amerykański producent zabawek Hasbro za 3,8 mld dolarów przejął ostatecznie kanadyjskie przedsiębiorstwo rozrywkowe Entertainment One (eOne). Do tej firmy należą prawa do wielu popularnych filmów i seriali dla dzieci, m.in. "Świnki Pepy".
więcej
|
TVP będzie kupować bilety lotnicze od firm WhyNotTravel i Bokka
Konsorcjum firm WhyNotTravel i Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bokka wygrało przetarg Telewizji Polskiej na zakup biletów lotniczych. Będzie pracować z publicznym nadawcą dwa lata, a ten zapłaci za to 4,99 mln zł.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon Hołownia i Michał Kobosko założyli Fundację Polska Od Nowa
23 grudnia zarejestrowana została Fundacja Polska Od Nowa, w której radzie jest zamierzający kandydować na prezydenta dziennikarz Szymon Hołownia, a funkcję prezesa pełni mający być szefem jego sztabu Michał Kobosko. W radzie fundacji są też działaczka socjalna Adriana Porowska i lekarz Jan Ilkowski.
więcej
|
Coca-Cola Zero promowana w puszkach z bohaterami ,,Gwiezdnych wojen" (wideo)
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja puszek napoju Coca-Cola Zero z wizerunkami głównych bohaterów serii filmów „Gwiezdne wojny”. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
PKN Orlen będzie testować pod Berlinem stację paliw pod marką własną
PKN Orlen w ramach strategii ujednolicania wizerunku swoich stacji na zagranicznych rynkach już na wszystkich stacjach w Niemczech i niemal wszystkich w Czechach oraz na Słowacji do lokalnych brandów star i Benzina dołączył logotyp Grupy Orlen. Pod Berlinem powstaje zaś testowa stacja działająca wyłącznie pod marką Orlen.
więcej
|
Free Now w spocie o zapinaniu pasów przerabia ,,Patointeligencję" na ,,Pasointeligencję" (wideo)
Ruszyła kampania społeczna "Pasointeligencja" aplikacji taksówkowej Free Now i fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W ramach kampanii powstał teledysk zainspirowany utworem „Patointeligencja” rapera Maty.
więcej
|
Porówneo po raz pierwszy z kampanią reklamową
Porówneo - bezpłatna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych i kredytów - wystartowała z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową „Tak się kupuje ubezpieczenia!”. Przygotowały ją Directors, Prime Time i Spark Foundry.
więcej
|
Amica zwraca uwagę na los ukraińskich imigrantów w Polsce w kampanii "Amica for others"
Producent sprzętu AGD Amica po raz drugi prowadzi kampanię "Amica for others", która porusza temat imigrantów z Ukrainy w Polsce i ich samotności. Akcję przygotowała agencja C108.
więcej
|
E.Leclerc rozwinie własną sieć second-handów
Detalista E.Leclerc chce rozwinąć we Francji koncept sklepów typu second-hand Leclerc Occasion. W tym roku planuje uruchomić aż sto takich punktów.
więcej
|
Biuro podróży Sun & Fun Holidays reklamuje letnią ofertę hasłem ,,Odkryj radość podróżowania"
Z początkiem stycznia biuro podróży Sun & Fun Holidays startuje z kampanią reklamową, której celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty Lato 2020. Akcję przygotował Media Republic.
więcej
|
Arhelan otwiera sklepy pod Warszawą, Zenek Martyniuk w reklamie (wideo)
Sieć handlowa Arhelan, dotychczas działająca w północno-wschodniej Polsce uruchomiła dwie placówki pod Warszawą. Otworzyła je w Józefowie i Miedzeszynie w lokalizacjach zajmowanych dotąd przez Delikatesy M&L.
więcej
|
Centrum Nauki Kopernik ma nowy logotyp
Po 14 latach Centrum Nauki Kopernik w Warszawie zmieniło swój logotyp.
więcej
|
ING promuje ,,Rok księgowości za 0 zł"
Ruszyła kampania ING Banku Śląskiego, promująca ofertę „Rok księgowości za 0 zł”. Za działania odpowiadają Brain, Gong i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga
45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Cezary Gmyz i Piotr Nisztor na krótko zamieścili na Twitterze przeprosiny dla Jana Pińskiego ws. ,,dilera gwiazd"
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał Cezaremu Gmyzowi i Piotrowi Nisztorowi przeprosić na Twitterze Jana Pińskiego, któremu obaj dziennikarze sugerowali w 2016 roku, że był klientem tzw. „dilera gwiazd”. Obaj zamieścili przeprosiny w nocy, a po krótkim czasie je wykasowali. - Wyrok nie został wykonany, będę domagał się jego wykonania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Piński.
więcej
|
Jacek Pochłopień redaktorem naczelnym serwisu samorządowego PAP
Były redaktor naczelny tygodnika "Wprost" (PMPG Polskie Media) Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym portalu samorząd.pap.pl Polskiej Agencji Prasowej.
więcej
|
,,Puls Biznesu" podrożał o 50 groszy. Wzrosła też cena dzienników regionalnych
Z początkiem roku cena egzemplarzowa dziennika „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wzrosła z 6,50 do 7 zł. Swoje ceny podniosły też dzienniki regionalne.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. Tylko ,,Twoje Imperium" na plusie
W październiku ub.r. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które odnotowało największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer Media Group powołuje dyrektora finansowego ds. obszaru MŚP
Kasper Damgaard Boel Rousøe - dotychczasowy dyrektor finansowy Mono Solutions - od 1 stycznia 2020 roku przejął obowiązki na nowo utworzonym stanowisku globalnego dyrektora finansowego ds. biznesu małych i średnich przedsiębiorstw w Bauer Media Group.
więcej
|
|
|
Co wydarzyło się w polskim internecie w 2019 roku, jaki będzie 2020 (podsumowują wydawcy i organizacje)
W ramach cyklu naszych podsumowań 2019 roku w mediach i marketingu zajmujemy się polskim sektorem internetowym. Analizują go przedstawiciele czołowych wydawców i organizacji branżowych.
więcej
|
Facebook na czele przed Instagramem, Wykop przyciąga mocniej niż Twitter i Pinterest (TOP10 serwisów społecznościowych)
Wśród serwisów społecznościowych w polskim internecie zdecydowanie najpopularniejszy jest Facebook. Wykop przy podobnej liczbie użytkowników notuje dużo więcej odsłon niż Twitter, Pinterest i Chomikuj, a w przeliczeniu na odwiedzającego jeszcze więcej odsłon ma NK.pl.
więcej
|
Aleksandra Kurowska odeszła z Polityki Zdrowotnej. Zakłada własny serwis o zdrowiu, w ekipie Anna Rokicińska
Redaktor naczelna PolitykaZdrowotna.pl Aleksandra Kurowska po dwóch latach odeszła z serwisu. Zamierza teraz skupić się na własnym projekcie internetowym i pisaniu do ogólnopolskich wydawnictw medycznych. Z nowym projektem współpracować ma dziennikarka radiowa Anna Rokicińska.
więcej
|
Google diagnozuje raka piersi lepiej niż lekarze. O 9,4 procent więcej właściwych wskazań
Opracowany przez inżynierów Google mechanizm sztucznej inteligencji jest bardziej precyzyjny w diagnozowaniu raka piersi niż bardziej tradycyjne metody stosowane przez lekarzy - wynika z analiz. System stworzony przez Google w USA wykrył o 9,4 procent więcej przypadków nowotworu piersi niż testy mammograficzne.
więcej
|
Drugi sezon ,,Porucznika Kabury" od 31 stycznia w CDA Premium
31 stycznia w CDA Premium, subskrypcyjnej ofercie serwisu CDA.pl, zacznie być udostępniany drugi sezon serialu animowanego „Porucznik Kabura”. Będzie się składał z ośmiu odcinków.
więcej
|
Disney+ zapowiada premiery na 2020 rok. ,,The Mandalorian" z drugim sezonem, ,,WandaVision" zadebiutuje wcześniej
Platforma streamingowa Disney+ zaprezentowała najważniejsze tegoroczne premiery. Wśród nich drugi sezon serialu „The Mandalorian”, kolejne serie z cyklu "Gwiezdne Wojny" czy nowość - serial „WandaVision”, który miał pojawić się dopiero w 2021 roku.
więcej
|
Jordania chce wstrzymania emisji serialu "Mesjasz" na Netfliksie
Królewska Komisja Filmowa Jordanii twierdzi, że nowy serial Netfliksa "Mesjasz" ma antyislamskie przesłanie. Chce, by platforma wstrzymała udostępniane produkcji w Jordanii.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|