|
|
|
|
|
|
|
Michał Winnicki i Roman Młodkowski uruchamiają nowy kanał telewizyjny Biznes24. Start w marcu
W marcu br. wystartuje nowy kanał telewizyjny Biznes24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Twórcami - poświęconej biznesowi, gospodarce i ekonomii stacji - są Michał Winnicki i Roman Młodkowski. - Start kanału jest odpowiedzią na potrzeby widzów zainteresowanych finansami i gospodarką oraz wycofanie się z tej tematyki przez pozostałe duże stacje newsowe w Polsce - komentuje nam Winnicki.
więcej
|
"M jak miłość" hitem TVP w VOD. "Seriale uzależniają"
W ubiegłym roku najczęściej oglądanym tytułem w serwisie TVP VOD był serial „M jak miłość” - wynika z danych udostępnionych przez nadawcę. Podium uzupełniają „Wymarzona miłość” i „Rodzinka.pl”. - Seriale uzależniają. Nasz użytkownik uwielbia oglądać kilka odcinków podczas jednej wizyty - komentuje Adrian Wojtaszek, szef rozwoju online w Biurze Reklamy TVP.
więcej
|
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2019 r.
W 2019 roku najszybszy internet stacjonarny oferowała Inea. Natomiast mobilny dostęp do sieci o największej szybkości mieli użytkownicy T-Mobile - wynika z zestawienia opublikowanego przez SpeedTest.pl.
więcej
|
Canal+ przez pięć lat będzie pokazywać 1. Ligę Żużlową, transmisje w nSporcie
Canal+ w przetargu kupił wyłączne prawa telewizyjne do transmisji 1. Ligi Żużlowej w sezonach 2020-2024. Rozgrywki będą pokazywane w kanale nSport+. Canal+ od kilku lat transmituje też żużlową PGE Ekstraligę.
więcej
|
Spółka Newensa i Stokowskiego dokupiła 1,08 proc. akcji 4Fun Media
Cypryjska firma Epicom kupiła 45,9 tys. akcji 4Fun Media stanowiących 1,08 proc. kapitału spółki i kontroluje już 54,59 proc. jej walorów.
więcej
|
,,Wydarzenia" i piątkowe pasmo filmowe z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
Polsat Media przedstawiło ofertę na luty br. Najdroższe reklamy w Polsacie emitowane będą przy „Wydarzeniach” oraz w bloku przy emitowanych w piątkowe wieczory filmach.
więcej
|
Patrick Yoka reżyserem ,,Listów do M. 4". Kinowa premiera 4 listopada
Rozpoczęły się zdjęcia do czwartej części filmowej serii „Listy do M.”. W rolach głównych w produkcji zagrają Tomasz Karolak, Agnieszka Dygant i Piotr Adamczyk. Film reżyseruje Patrick Yoka.
więcej
|
18 partnerów akcji ,,Reklama Dzieciom" TVP1 przekazało ponad 1,8 mln zł
Ponad 1,8 mln złotych zebrano podczas 27. edycji charytatywnej akcji Telewizji Polskiej „Reklama Dzieciom”. Wsparło ją 18. reklamodawców, a pieniądze trafią do potrzebujących dzieci.
więcej
|
Gametoon HD i Kino Polska Muzyka w nowych pakietach UPC i Netii
Należący do Grupy Kino Polska TV kanał Gametoon HD trafił na stałe do pakietu Select UPC Polska, a Kino Polska Muzyka znalazło się w pakiecie Na Start Netii. - Jednym z naszych celów jest zwiększanie zasięgu technicznego kanałów - komentuje Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.
więcej
|
1,3 mln widzów pierwszego odcinka ,,Kasty" w TVP Info. Sprzeczne opinie o programie
Pierwszy odcinek programu „Kasta” w TVP Info oglądało w poniedziałek 1,3 mln osób, zapewniając stacji pozycję zdecydowanego lidera wśród kanałów informacyjnych. Część dziennikarzy i polityków z rządu mocno chwaliła program, pojawiły się też krytyczne opinie.
więcej
|
Zmarł Jarosław Matul, operator i dziennikarz Polsat News
Nie żyje Jarosław Matul, dziennikarz i operator kamery w Polsat News. Od dawna zmagał się z ciężką chorobą. Jego pogrzeb zaplanowano na najbliższy czwartek, 23 stycznia. Odbędzie się na Starym Cmentarzu w Słupsku.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Członek KRRiT broni audycji abp. Jędraszewskiego w Radiu Kraków. "Wywieranie presji na nadawcę"
Prof. Janusz Kawecki napisał list otwarty do dyrektor MOCAK-u i "Bunkra Sztuki" Marii Anny Potockiej w Krakowie ws. umowy patronackiej z Radiem Kraków. Szefowa tych instytucji miała zrezygnować z patronatu rozgłośni, ponieważ co niedzielę na antenie radia pojawia się abp Marek Jędraszewski. Członek KRRiT uważa, że to "wywieranie presji na nadawcę".
więcej
|
|
CMWP apeluje do szefostwa Trójki o przywrócenie Dariusza Rosiaka do pracy
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP w oświadczeniu wyraziło „najwyższy niepokój” w związku z zakończeniem przez radiową Trójkę współpracy z Dariuszem Rosiakiem. Zaapelowało do władz stacji o przywrócenie Rosiaka do pracy.
więcej
|
|
Polskie Radio o zwolnieniu Agaty Kasprolewicz: ,,Nie była pracownikiem radia, decyduje redaktor naczelny"
To redaktor naczelny decyduje, kto prowadzi programy na danej antenie - brzmi odpowiedź Polskiego Radia na pytanie Rzecznika Praw Obywatelskich w sprawie zwolnienia Agaty Kasprolewicz z radiowej Jedynki.
więcej
|
|
Marcin Łukasik odchodzi z Radia ZET. ,,Weekendowe Dzień Dobry Bardzo" z nowymi prowadzącymi
Prezenter weekendowego porannego pasma Marcin Łukasik po czterech latach pracy w Radiu ZET (Eurozet) z końcem stycznia odchodzi z rozgłośni, by skupić się na własnych projektach. - To moment, żeby stworzyć coś nowego - poinformował. Na antenie zastąpią go prowadzący poranne pasmo w dni powszednie.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie w II półroczu 2019 roku. RMF MAXXX awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim półroczu 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Nowy program ,,Non-stop party" zastąpił wieczorne pasmo muzyczne w Radio Wawa
W poniedziałek, 21 stycznia br. na antenie Radia Wawa zadebiutowały nowe dżingle. Od początku roku stacja w wieczornym paśmie emituje nowy program „Non-stop party”, który zastąpił audycję „Słoneczne non-stop polo” z muzyką disco polo.
więcej
|
|
|
|
PKO BP szuka agencji reklamowych
Do 27 stycznia br. zainteresowane agencje mogą składać oferty w rozpoczętym właśnie przez bank PKO BP przetargu na wybór agencji reklamowych: wiodącej i wspierającej. Budżetu klienta broni Agencja Warszawa.
więcej
|
Tomasz Foryś szefem GPD Agency, Mariusz Radecki dyrektorem kreatywnym
Tomasz Foryś objął stanowisko CEO w agencji reklamowej GPD Agency. Zajmujący je poprzednio Mariusz Radecki skupi się obecnie na funkcji dyrektora kreatywnego.
więcej
|
MediaCom utrzymał obsługę mediową Playa
Sieć komórkowa Play zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Operator zdecydował się kontynuować współpracę z dotychczasową agencją mediową - MediaCom Warszawa (GroupM/WPP).
więcej
|
Grzegorz Bałkowiec szefem marketingu w Grupie Energa, odszedł Nikodem Rachoń
Grzegorz Bałkowiec objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Grupie Energa - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Zastąpił Nikodema Rachonia.
więcej
|
Sigma Bis: Artur Muszkiet i Bartłomiej Dziliński w zarządzie, Wojciech Iwanicki i Joanna Zakrzewska w radzie nadzorczej
Do zarządu spółki Sigma Bis, mającej być wspólną agencją mediową Orlenu i PZU, zostali powołani Artur Muszkiet i Tomasz Jakubiak, a z rady nadzorczej oddelegowany tam został Bartłomiej Dziliński. Natomiast członkami rady nadzorczej zostali Wojciech Iwanicki i Joanna Zakrzewska.
więcej
|
Totalizator Sportowy przedłużył ze Starcomem umowę na obsługę mediową
Spółka Totalizator Sportowy przedłużyła umowę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) na obsługę mediową. Będzie pracować z nim do czasu zakończenia planowanego przetargu.
więcej
|
Agencja Resolution tworzy Cont!Revolution, na czele Aleksandra Gałązka
Agencja Resolution (Grupa OMD) powołała nową komórkę odpowiedzialną za komunikację marek - Cont!Revolution. Kluczowe kompetencje zespołu to content, komunikacja i SEO. Kieruje nią Aleksandra Gałązka.
więcej
|
,,Wydarzenia" i piątkowe pasmo filmowe z najwyższymi cenami reklam w Polsacie
Polsat Media przedstawiło ofertę na luty br. Najdroższe reklamy w Polsacie emitowane będą przy „Wydarzeniach” oraz w bloku przy emitowanych w piątkowe wieczory filmach.
więcej
|
Bakoma z kampanią reklamową ,,To proste, to BIO"
Marka Bakoma ruszyła z kampanią reklamową produktów z linii Bio - jogurtu greckiego, śmietany i jogurtu naturalnego. Za akcję odpowiadają Upside i Universal McCann.
więcej
|
Ben & Jerry's stworzyło lody o smaku Netfliksa
Marka lodów Ben & Jerry's (Unilever) wprowadza na rynek nowy wariant o nietypowym smaku - "Netflix & Chilll'd".
więcej
|
18 partnerów akcji ,,Reklama Dzieciom" TVP1 przekazało ponad 1,8 mln zł
Ponad 1,8 mln złotych zebrano podczas 27. edycji charytatywnej akcji Telewizji Polskiej „Reklama Dzieciom”. Wsparło ją 18. reklamodawców, a pieniądze trafią do potrzebujących dzieci.
więcej
|
Credit Agricole zaprzestanie finansowania inwestycji węglowych, dołącza do ,,Plastic Odyssey"
Prezes Credit Agricole Bank Polska zadeklarował, że do 20230 roku bank przestanie finansować inwestycje związane z węglem. Instytucja włącza się także w międzynarodowy projekt „Plastic Odyssey", którego celem jest zmniejszenie ilości plastikowych odpadów w morzach i oceanach na całym świecie.
więcej
|
100 tysięcy złotych do wygrania w loterii Milki
W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi" marka przygotowała loterię dla konsumentów. Do wygrania cztery nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł oraz ponad siedemset nagród w wysokości 100 zł. Akcja trwa do 14 lutego.
więcej
|
Julia Wieniawa, Grabari i Kasia Koczułap promują drugi sezon serialu "Sex Education"
W sieci pojawił się materiał promujący serial "Sex Education", którego drugi sezon zadebiutował 17 stycznia w serwisie Netflix.
więcej
|
Scott Berwitz starszym wiceprezesem ds globalnej komunikacji marketingowej w McCann Worldgroup
Zarząd agencji McCann Worldgroup mianował Scotta Berwitza na stanowisko starszego wiceprezesa ds. globalnej komunikacji marketingowej. Dotychczas pełnił podobna funkcję w IPG Mediabrands.
więcej
|
Waryński wybiera do współpracy Cape Morris
Agencja Cape Morris jest odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz planowanie i realizację kampanii reklamowej nowej inwestycji biurowej grupy holdingowej Waryński - biurowca EQ2 - Art & Work.
więcej
|
Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga
45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Przekrój": Domańska i Orliński na czele redakcji, odchodzą Jędrysik i Sroczyńska
Z początkiem marca redaktor naczelną kwartalnika „Przekrój” (Fundacja Przekrój) zostanie Joanna Domańska, a wicenaczelnym - Marcin Orliński. Z pismem rozstają się obecna naczelna Miłada Jędrysik i wicenaczelna Katarzyna Sroczyńska.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w listopadzie, ,,Poradnik 50+" na drugim miejscu
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zaczyna drugą edycję Szkoły Redaktorów, za rok udział w szkoleniach będą mogli kupić dziennikarze spoza Agory
Ruszyła druga edycja Szkoły Redaktorów - edukacyjnego programu, w którym prasowi i internetowi dziennikarze „Gazety Wyborczej” (Agora) szkolą się pod okiem redaktorów tego dziennika. Twórcą programu jest Paweł Goźliński, który zapowiada, że projekt wkrótce ma otworzyć się na pracowników innych mediów i stać się komercyjnym przedsięwzięciem.
więcej
|
,,Super Express" przez trzy dni na pierwszej stronie przeprasza Justynę Steczkowską za ,,kłamstwa o jej życiu prywatnym"
W poniedziałek i wtorek na pierwszej stronie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zamieszczono przeprosiny dla Justyny Steczkowskiej. Wydawca przeprasza piosenkarkę za 31 tekstów naruszających jej prawa, m.in. zawierających „kłamstwa na temat jej życia prywatnego”.
więcej
|
Nowy magazyn dla dzieci "Top Wing" wydawnictwo Egmont Polska
Na rynku prasowym - nakładem wydawnictwa Egmont Polska - ukazał się nowy tytuł dla dzieci "Top Wing". Ma być skupiony na bohaterach z serialowej Ptasiej Akademii.
więcej
|
PMPG Polskie Media: 800 tys. zł zamiast 3 mln zł limitu kredytowego w rachunku bieżącym
W zeszłym tygodniu wygasła linia kredytowa AWR Wprost, wydawcy tygodnika „Wprost” (spółka należy do PMPG Polskie Media), w rachunku bieżącym opiewająca na 3 mln zł. Jednocześnie PMPG Polskie Media otrzymała nowy kredyt w rachunku bieżącym w wysokości do 800 tys. zł.
więcej
|
|
|
Zespół ds. działań Machały w Wirtualnej Polsce już pracuje. Jak ta sprawa wpłynie na wizerunek WP? (opinie)
Zespół ds. wyjaśnienia sytuacji w Wirtualnej Polsce po tekście OKO.Press zarzucającym portalowi przychylność wobec wybranych firm i polityków już pracuje. Ma rozmawiać z wszystkimi pracownikami działu Publishing oraz redakcjami strony głównej WP, Money.pl oraz WP Wiadomości. Wnioski mają być znane jeszcze w tym tygodniu - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Sytuację Wirtualnej Polski komentują dla nas Marek Tejchman, Roman Imielski, Tomasz Wróblewski i Jacek Żakowski.
więcej
|
Branża programatic podsumowuje 2019 rok. Prognozy na 2020
W ramach cyklu podsumowań roku w branży mediów i marketingu, prezentujemy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionego roku według ekspertów reklamy programatycznej (programmatic). Specjaliści oceniają, co będzie najważniejszym trendem w 2020 roku.
więcej
|
Od 24 marca 2020 roku Disney+ w ośmiu krajach Europy
Koncern Disney zapowiedział, że jego serwis VoD Disney+ pojawi się 24 marca 2020 roku w ośmiu krajach europejskich. To tydzień wcześniej niż zakładano. Na liście są między innymi Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy i Niemcy. Cena abonamentu wyniesie 5,99 funta na Wyspach Brytyjskich i 6,99 euro na pozostałych rynkach. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że termin premiery Disney+ w Polsce wciąż nie jest znany.
więcej
|
"M jak miłość" hitem TVP w VOD. "Seriale uzależniają"
W ubiegłym roku najczęściej oglądanym tytułem w serwisie TVP VOD był serial „M jak miłość” - wynika z danych udostępnionych przez nadawcę. Podium uzupełniają „Wymarzona miłość” i „Rodzinka.pl”. - Seriale uzależniają. Nasz użytkownik uwielbia oglądać kilka odcinków podczas jednej wizyty - komentuje Adrian Wojtaszek, szef rozwoju online w Biurze Reklamy TVP.
więcej
|
Serwis biznesowy Interii w nowej odsłonie, Tomasz Prusek współpracownikiem
Interia (Grupa Bauer Media) zmieniła i rozbudowała swój ekonomiczny serwis Biznes.interia.pl. Unowocześniono layout, postawiono na wygodę użytkownika, ale także zintegrowano strony poświęcone giełdom, pracy i finansom osobistym. - Mamy ambicję opowiadać o biznesie w ciekawy sposób - komentuje Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii.
więcej
|
Francja zawiesza podatek cyfrowy do końca 2020 roku. Jest porozumienie z USA
Francuski rząd zapowiedział wstrzymanie do końca 2020 roku pobierania podatku cyfrowego od największych firm technologicznych działających w tym kraju. To efekt porozumienia Francji z USA, które twardo protestowały przeciwko nowej daninie grożąc wojną celną.
więcej
|
Twitter nie wprowadzi edytowania wpisów. Chce zachować swoje korzenie
Jack Dorsey, szef Twittera zapowiedział, że w serwisie nie pojawi się zapowiadana wcześniej funkcja pozwalająca na edycję opublikowanych już wpisów. Dorsey wyjaśnił że Twitter chce zachować swoją pierwotną ideę szybkiej wymiany myśli i poglądów, dodatkowo edytowanie wpisów może doprowadzić do zamieszania w dyskusjach prowadzonych w serwisie.
więcej
|
Po Brexicie Facebook pozostanie w Londynie. Zatrudni tysiąc nowych pracowników
Kierownictwo Facebooka zapowiedziało, że po opuszczeniu Unii Europejskiej przez Wielką Brytanię serwis pozostawi w Londynie swój oddział, który jest największy poza Stanami Zjednoczonymi. Do końca 2020 roku Facebook zamierza zatrudnić w londyńskiej siedzibie dodatkowy tysiąc pracowników, obecnie pracują tam 3 tysiące osób.
więcej
|
Home.pl startuje w Bułgarii i na Węgrzech. W planach Czechy i Słowacja
Firma home.pl oferująca usługi internetowe uruchomiła swoje oddziały w Bułgarii i na Węgrzech. Home.pl będzie tam sprzedawał swoje produkty pod marką Ionos, w drugim kwartale 2020 roku planuje także start na rynkach czeskim i słowackim.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|