|
|
|
|
|
|
|
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas turnieju UEFA Euro 2020. W czerwcu reklamodawcy najwięcej zapłacą za 30-sekundowy spot w przerwach meczu Polska-Hiszpania. W ofercie łączonej (TVP1+TVP Sport) będzie kosztował 461 700 zł (cena przed rabatami).
więcej
|
Nowy serial ,,Osiecka" od 6 marca w TVP1. Emisja w piątkowe wieczory
W piątek, 6 marca o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Osiecka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W serialu grają m.in. Magdalena Popławska, Eliza Rycembel, Jan Frycz i Mikołaj Roznerski.
więcej
|
TVP nie podzieli się prawami do Euro 2020. Rozważa angaż Tomasza Smokowskiego
Telewizja Polska nie prowadzi żadnych rozmów z nadawcami na temat sprzedaży bądź udzielenia licencji na mecze Euro 2020 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Publiczny nadawca nie wyklucza zaangażowania do TVP komentatora Tomasza Smokowskiego, który właśnie rozstaje się z Polsatem. - Tomek obecnie skupia się na swoim kanale sportowym, natomiast nie wykluczam, że podczas Euro 2020 pojawi się gdzieś u nas w studiu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport.
więcej
|
TVN24 liderem w styczniu. Duży wzrost TVP Info i Polsat News
W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zuzanna Falzmann odchodzi z Telewizji Polskiej i mediów. ,,Czas na nowy rozdział w życiu zawodowym"
Dziennikarka Telewizji Polskiej Zuzanna Falzmann poinformowała, że żegna się z TVP i branżą mediów, w której pracowała przez 22 lata. - Nie przechodzę ani do żadnej innej telewizji, ani do radia czy wydawnictwa. Po powrocie do Polski dostałam kilka propozycji pracy. Zdecydowałam się na jedną z nich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP pokaże wszystkie mecze Euro 2020 w 4K (plan transmisji)
Telewizja Polska wszystkie spotkania piłkarskiego Euro 2020 będzie pokazywać w jakości 4K. Każdy mecz będzie transmitowany w TVP Sport oraz TVP1 lub TVP2, nadawca przygotuje też wiele programów omawiających turniej. - Takiej ekipy dziennikarskiej, reporterskiej, komentatorskiej nie było jeszcze w historii naszej telewizji - zapewnia Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport.
więcej
|
Premiera ,,Hotel paradise" również w TVN, reality-show startuje 24 lutego
W poniedziałek, 24 lutego odbędzie się premiera realizowanego na Bali reality-show „Hotel paradise”, który emitowany będzie w Siódemce w dni powszednie o godz. 20.00. Pierwszy odcinek programu równolegle pokaże TVN.
więcej
|
1,01 mln widzów transmisji Telekamer 2020 w TV Puls
Pokazaną w poniedziałek wieczorem w TV Puls transmisję Telekamer „Tele Tygodnia” 2020 roku obejrzało średnio 1,01 mln widzów. Stacja w tym czasie zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Firma Newensa i Stokowskiego kupiła kolejny pakiet akcji 4Fun Media
Cypryjska spółka Epicom nabyła pakiet 2,2 proc. akcji 4Fun Media i ma już 56,79 proc. udziału w kapitale tej spółki i puli głosów na walnym zgromadzeniu jej akcjonariuszy.
więcej
|
W ,,Magazynie Ekspresu Reporterów" przeproszono notariuszkę za zarzuty bycia w układzie i nielegalnego ogrodzenia kancelarii
W ostatnim wydaniu i na stronie internetowej „Magazynu Ekspresu Reporterów” zamieszczono przeprosiny skierowane do notariuszki Katarzyny Sokołowskiej za naruszenie jej dóbr osobistych w materiale z października 2015 roku.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RPO chce nowelizacji, która przywróci KRRiT nadzór nad mediami publicznymi, pisze w tej sprawie do marszałka Senatu
Rzecznik Praw Obywatelskich po raz kolejny w ciągu ostatnich lat zwrócił uwagę, że według niego Rada Mediów Narodowych wciąż decyduje o obsadzie kierowniczych stanowisk w TVP i Polskim Radiu - z pominięciem konstytucyjnego organu, jakim jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zwrócił się z tą sprawą do marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego.
więcej
|
|
Polskie Radio kończy 95 lat. Agnieszka Kamińska: Połączenie tradycji z nowoczesnością
- Polskie Radio pełni przede wszystkim misję publiczną - uważa Agnieszka Kamińska, nowa prezes publicznego radia. Jak zapowiada, chce, aby radio nadążało za oczekiwaniami słuchaczy, ale też "pokazywało najważniejsze twarze": prowadzących i tych, którzy tworzą rozgłośnię: wydawców, twórców, muzyków.
więcej
|
|
Dorota Kania z audycją ,,Szkiełko i oko" w Polskie Radio 24
W najbliższy czwartek na antenie Polskiego Radia 24 zadebiutuje audycja „Szkiełko i oko”, w której Dorota Kania, dziennikarka „Gazety Polskiej” i redaktor naczelna Telewizji Republika, będzie rozmawiać z naukowcami.
więcej
|
|
Aplikacja Radia TOK FM zintegrowana z Apple CarPlay
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) zintegrowało najnowszą wersję swojej mobilnej aplikacji z Apple CarPlay. Użytkownicy mogą teraz przy słuchaniu radia z pomocą aplikacji korzystać z wyświetlacza w aucie. Z tej opcji można korzystać również wtedy, gdy użytkownik znajduje się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w II półroczu, RMF FM i Eska uzupełniają podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas turnieju UEFA Euro 2020. W czerwcu reklamodawcy najwięcej zapłacą za 30-sekundowy spot w przerwach meczu Polska-Hiszpania. W ofercie łączonej (TVP1+TVP Sport) będzie kosztował 461 700 zł (cena przed rabatami).
więcej
|
Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie
Maciej Bielicki został doradcą zarządu agencji marketingu internetowego adCookie. Tym samym po ponad trzech latach wraca do branży marketingowej, w której pracował m.in. w Lubię to Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight
Sieć supermarketów Kaufland Polska zakończyła przetarg na obsługę mediową. Wybrała do współpracy dom mediowy The Media Insight (należy do GroupM) kończąc tym samym współpracę z agencją Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network prognozuje przyspieszenie wzrostu globalnych wydatków na reklamę z 2,6 proc. w 2019 roku do 3,9 proc. w 2020 roku. Wpływ na to mieć będą wydarzenia o charakterze globalnym: mistrzostwa europy w piłce nożnej, igrzyska olimpijskie oraz wybory prezydenckie w USA.
więcej
|
Konrad Drozdowski we wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU
Do zespołu spółki Sigma Bis, która ma być wspólnym domem mediowym PKN Orlen i Grupy PZU, dołączył Konrad Drozdowski, wcześniej m.in. przez wiele lat członek władz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
więcej
|
PKN Orlen, adidas oraz Nike najmocniej kojarzone ze wspieraniem sportu
Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą marki PKN Orlen, adidas oraz Nike - wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
więcej
|
Lewiatan otworzył pierwszy sklep samoobsługowy. Jest czynny 7 dni w tygodniu
Sieć marketów Lewiatan otworzyła w Krakowie swój pierwszy sklep samoobsługowy, który jest czynny 7 dni w tygodniu. Także w święta i niedziele niehandlowe. Placówkę uruchomiono we współpracy franczyzobiorcami.
więcej
|
Accenture rezygnuje z audytu mediów po sugestiach konkurencji o konflikcie interesów
Spółka Accenture zapowiedziała, że zaprzestanie działalności w obszarze audytu mediów i skupi się na działalności agencyjnej. Konkurenci sugerowali, że działalność audytorska Accenture to konflikt interesów w sytuacji, w której siostrzana agencja Accentuire Interactive zajmująca się marketingiem cyfrowym staje się globalnym graczem.
więcej
|
Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Cyber Marian w kampanii społecznej ,,Zdrowiej" (wideo)
Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny rozpoczęło z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem kampanię społeczną pod hasłem „Zdrowiej”. Wspierają ją Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Joanna Koroniewska, Cyber Marian, Anna Jaworska, Katarzyna Zielińska oraz Joanna Górska.
więcej
|
Łukasz Dygudaj: z Ringier Axel Springer Polska do Media4Fun
Łukasz Dygudaj objął funkcję project managera w agencji consultingu filmowego Media4Fun. Przeszedł z Grupy Ringier Axel Springer Polska, gdzie pracował 6 lat.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas
Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media.
więcej
|
Beata Chojecka-Kuczek na czele działu sprzedaży Jet Line
Beata Chojecka-Kuczek kieruje pracami działu sprzedaży w Jet Line, agencji specjalizującej się w reklamie out of home.
więcej
|
Żywiec Zdrój startuje z loterią ,,Weź wodę, wygraj nagrodę", na etykietach postaci z ,,Krainy Lodu 2"
Od początku lutego trwa ogólnopolska loteria paragonowa Żywiec Zdrój (Danone) pod hasłem „Weź wodę, wygraj nagrodę”. Biorą w niej udział produkty opatrzone etykietami z bohaterami animacji „Kraina Lodu 2”.
więcej
|
Bausch Health Poland w gronie klientów Starcomu
Dom mediowy Starcom (Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej Bausch Health Poland, do której należą takie marki leków OTC, jak 4Flex czy Butamid.
więcej
|
Katarzyna Dziurska ambasadorką nowej linii Innovum (wideo)
Katarzyna Dziurska, tancerka i popularyzatorka sportu rozszerzyła współpracę z firmą Olimp Labs zostając twarzą nowej linii produktów beauty - preparatów z serii Innovum. Kampania z jej udziałem startuje w marcu.
więcej
|
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz trzeci
Colian rozpoczyna trzecią edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem jest zaprojektowanie plakatu inspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!".
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Super Express": Marcin Ciechański i Przemysław Ofiara wydawcami sekcji sportowej
W redakcji „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) Marcin Ciechański objął funkcję wydawcy sekcji sportowej portalu SE.pl, a Przemysław Ofiara - wydawcy wydania drukowanego. Natomiast Andrzej Kostyra przeszedł na stanowisko szefa treści wideo w dziale sportowym SE.pl.
więcej
|
Shafi Saxena odchodzi z Bauer Media Group
Shafi Saxena, szefowa internetowych platform porównawczych Bauer Media Group (OCP- online comparison platform) zdecydowała się odejść z Bauer Media Group.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży w listopadzie, ,,Ekran TV" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Gry.pl na czele serwisów z grami online, aplikacje Words of Wonders, Talking Tom Gold Run i Pokemon Go mocno w górę (TOP10)
Wśród serwisów z grami internetowymi zdecydowanie największy zasięg mają Gry.pl, wyprzedzające pod tym względem Kurnik.pl, Moviestarplanet.pl i Poki.pl. Natomiast z aplikacji mobilnych najpopularniejsza jest Brawl Stars, a z miesiąca na miesiąc bardzo duże wzrosty zanotowały Talking Tom Gold, Words of Wonders i Pokemon Go.
więcej
|
Jacy są polscy użytkownicy TikToka? (infografika)
Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki obraz użytkownika aplikacji TikTok wyłania się z badania Open Mobi.
więcej
|
YouTube z 15 mld dol. przychodów reklamowych w 2019 roku
Holding Alphabet, do którego należy Google, w swoim najnowszym raporcie finansowym po raz pierwszy ujawnił jakie wpływy z reklam generuje serwis YouTube.
więcej
|
Ruszyła polska wersja serwisu DAFilms z filmami dokumentalnymi
Serwis DAFilms, oferujący filmy dokumentalne w modelu subskrypcyjnym, został uruchomiony w Polsce. Na platformie jest ok. 2 tys. filmów, dostęp na miesiąc kosztuje 6 euro, a na rok - 60 euro.
więcej
|
WhatsApp Pay ma ruszyć w br. w kilku krajach, będzie integracja z Messengerem
Do lipca br. Facebook chce uruchomić własne narzędzie do płacenia w internecie WhatsApp Pay. Dostępne będzie ono w Indiach i kilku krajach rozwijających się. Internetowy gigant właśnie zakończył testy WhatsApp Pay.
więcej
|
Allegro.pl przejęło startup finansowy FinAi
Allegro.pl kupiło 100 proc. akcji spółki FinAi, do której należała platforma ułatwiająca zaciąganie kredytów bankowych. Ponad 30 pracowników FinAi dołączyło do działu technologicznego Allegro.pl.
więcej
|
Ponad 1 mld zł wydadzą Polacy w tym roku na zbiórki w internecie
Wartość polskiego rynku crowdfundingu w 2020 roku przekroczy miliard złotych – wynika z analizy ekspertów serwisu Zrzutka.pl. To oznacza wzrost wartości rynku o połowę względem ubiegłego roku. Dwie na trzy transakcje tego typu zostaną wykonane z użyciem urządzeń mobilnych.
więcej
|
Szef Dropboxa Drew Houston w radzie dyrektorów Facebooka
Do rady dyrektorów Facebooka powołany został Drew Houston, współzałożyciel i CEO platformy Dropbox.
więcej
|
UOKiK zajmie się skargami na Bestcena.pl i Dragonist.pl. ,,Oferują najem zamiast sprzedaży elektroniki"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie dotyczące firm, które sugerują sprzedaż sprzętu elektronicznego, a tak naprawdę oferują jedynie wynajem takich urządzeń. Regulator otrzymał wiele skarg na sklepy internetowe Bestcena.pl i Dragonist.pl.
więcej
|
Konstanty Młynarczyk i Sylwia Zimowska odchodzą z Chip.pl. ,,Nie chcę jeszcze mówić, co dalej"
Redaktor naczelny serwisu Chip.pl, Konstanty Młynarczyk po ponad dwóch latach odchodzi z witryny i żegna się też z mediami technologicznymi. - Nie chcę mówić, co będzie dalej z Chipem, to nie moja decyzja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Z serwisu odeszła też Sylwia Zimowska.
więcej
|
Durex wchodzi do Strefy Marek Allegro
Właściciel marki Durex, Reckitt Benckiser, podpisał umowę z Style Group (Grupa Kapitałowa Primavera Parfum). W ramach współpracy powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|