Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 7 Lutego 2020
 
 
 
Prezes WP Holding: Tomasz Machała zapłacił bardzo wysoką cenę
 
Tomasz Machała został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media, ale zostaje w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot. Z Wirtualnej Polski odchodzi szefowa HR Iwona Wencel. Na stanowisko redaktora naczelnego odbędzie się otwarta rekrutacja - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Kiedy Machała przychodził do WP byliśmy milion użytkowników za Onetem, a teraz jesteśmy milion użytkowników przed Onetem. Trudno mu odmówić sukcesów - mówi nam Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding. więcej
 
 
Natalia Nykiel, Igor Herbut i Kuba Badach jurorami ,,The Four - Bitwa o sławę". Show poprowadzi Natalia Szroeder
 
Jurorami nowego cotygodniowego programu Polsatu „The Four - Bitwa o sławę” będą Natalia Nykiel, Igor Herbut oraz Kuba Badach, a show poprowadzi Natalia Szroeder - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera programu zaplanowana została na marzec 2020 roku. więcej
 
 
Spot Szymona Hołowni z brzozą i samolotem to falstart jego kampanii. ,,Spektakularna porażka, utracone korzyści"
 
Szymon Hołownia jako pierwszy spośród kandydatów na prezydenta wyemitował spot wyborczy. Gdy wypowiadał w nim słowa, że „będzie walczyć o każde drzewo, a nie tylko o jedno” w tle pokazano brzozę i papierowy samolot. Na byłego dziennikarza spadła fala krytyki za aluzję do katastrofy smoleńskiej. Zdaniem ekspertów od wizerunku ten spot był błędem i nie powinien w ogóle powstać, bo już na starcie pogrążył Hołownię w wyścigu do prezydenckiego fotela. Dla portali Wirtualnemedia.pl oceniają, że jego wyjaśnienia sprzeczne z wypowiedziami szefa jego sztabu dowodzą, że kandydat jest niewiarygodny, jego sztab - nieprofesjonalny, a jego obecność w  polityce przypadkowa i krótkotrwała. więcej
 
 
CMWP SDP krytykuje skazanie dziennikarza i wydawcy ,,Wprost". ,,Wyrok narusza zasadę wolności słowa"
 
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło protest przeciw wyrokowi skazującemu byłego dziennikarza  i wydawcę „Wprost” za zachowanie wobec funkcjonariuszy ABW. - Przypisywane dziennikarzom zarzuty nie miały miejsca, a sąd zlekceważył swoim wyrokiem zarówno wszystkie okoliczności tego zdarzenia, jak i ich kontekst czyli ważny interes społeczny - ocenia organizacja. więcej
 
 
Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym
 
Z początkiem lipca br. w Edipresse Polska Maciej Klepacki zostanie dyrektorem generalnym, a Agnieszka Wicher-Szczesna jego zastępczynią. Pełniący obecnie analogiczne funkcje Alicja Modzelewska-Warec i Izabela Bochenek-Strauss przejdą do rady nadzorczej firmy. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych, ,,Wiadomości" zyskały najwięcej widzów więcej
 
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko ,,Pulsu Biznesu". ,,Gazeta Polska Codziennie" najbardziej w dół więcej
 
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020 więcej
 
TVP nie podzieli się prawami do Euro 2020. Rozważa angaż Tomasza Smokowskiego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Produkcji TVP
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Public Affairs Manager United PR
Manager ds. organizacji konferencji Grupa PTWP
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Natalia Nykiel, Igor Herbut i Kuba Badach jurorami ,,The Four - Bitwa o sławę". Show poprowadzi Natalia Szroeder

Jurorami nowego cotygodniowego programu Polsatu „The Four - Bitwa o sławę” będą Natalia Nykiel, Igor Herbut oraz Kuba Badach, a show poprowadzi Natalia Szroeder - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera programu zaplanowana została na marzec 2020 roku. więcej

Senat przeciw rekompensacie abonamentowej dla TVP i Polskiego Radia, ustawa wraca do Sejmu

Senatorzy odrzucili nowelizację ustawy abonamentowej i ustawy o radiofonii i telewizji mającej dać Telewizji Polskiej i Polskiemu 1,95 mld rekompensaty abonamentowej. Nowelizacja wraca do Sejmu, który pierwszy raz przyjął ją prawie miesiąc temu. więcej

Fox Corp. z rosnącymi przychodami i zyskiem. 600 mln dolarów z transmisji Super Bowl 2020

Koncern medialny Fox Corporation w ciągu ostatnich sześciu miesięcy 2019 roku zanotował ponad 6,4 mld dolarów przychodów, wzrósł także półroczny i kwartalny zysk netto spółki. Większość wpływów firmy pochodziła z segmentu telewizyjnego, Fox podał też że tegoroczna transmisja z Super Bowl przyniosła ponad 600 mln dolarów przychodów.   więcej

Polsatnews.pl z internetowym magazynem ,,Tygodnik", w jego ramach autorski podcast Piotra Witwickiego

W sobotę, 8 lutego na portalu Polsatnews.pl zadebiutuje „Tygodnik” - magazyn z reportażami i publicystyką autorstwa zarówno dziennikarzy Polsat News, jak i czołówki polskich publicystów. W nowym projekcie dostępny będzie również podcast Piotra Witwickiego. więcej

Canal+ udostępnił oficjalny zwiastun ,,Małego Zgonu". Premiera serialu 8 marca (wideo)

Stacja Canal+ udostępniła oficjalny zwiastun nowego kryminalno-komediowego serialu premium „Mały Zgon”. Premiera produkcji odbędzie się w niedzielę, 8 marca 2020 roku. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezesi Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia chcą wejść do Komitetu Badań Radiowych

Zarządy i prezesi Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia (PR) podczas Ogólnopolskiego Seminarium Radiofonii Publicznej przyjęli zaproszenie do wstąpienia do Komitetu Badań Radiowych (KBR) - poinformowała w czwartek Wirtualnemedia.pl marketing manager Audytorium 17 Katarzyna Patnaik. więcej

 
Polskie Radio z dwiema prokurentkami

Polskie Radio będzie miało dwóch prokurentów - funkcję objęła Agnieszka Kurec oraz Anna Kuncewicz-Czopowicz.   więcej

 
Senat przeciw rekompensacie abonamentowej dla TVP i Polskiego Radia, ustawa wraca do Sejmu

Senatorzy odrzucili nowelizację ustawy abonamentowej i ustawy o radiofonii i telewizji mającej dać Telewizji Polskiej i Polskiemu 1,95 mld rekompensaty abonamentowej. Nowelizacja wraca do Sejmu, który pierwszy raz przyjął ją prawie miesiąc temu. więcej

 
Prawosławna Diecezja Białostocko-Gdańska z rozszerzoną koncesją na Radio Orthodoxia

Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na rozszerzenie koncesji dla Prawosławnej Diecezji Białostocko-Gdańskiej, na nadawanie Radio Orthodoxia. więcej

 
W Strzegomiu będzie nadawać Radio Sudety 24

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o udzieleniu koncesji w Strzegomiu na rozpowszechnianie programu Radio Sudety 24. więcej

 
Radio ZET i Antyradio wyprzedziły Eskę w Rzeszowie w II półroczu

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w drugim półroczu 2019 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
mBank i ING Bank Śląski zmniejszyły wydatki reklamowe. Prezes mBanku nie chce przejęcia przez Pekao ani PKO BP

W czwartym kwartale ub.r. skonsolidowane nakłady marketingowe mBanku zmalały o 6,5 proc. do 39,57 mln zł, a ING Banku Śląskiego - o 1,3 proc. do 30,9 mln zł. Ten pierwszy bank został wystawiony na sprzedaż, jego prezes Cezary Stypułkowski uważa, że korzystniejsze byłoby, gdyby został przejęty przez podmiot nieobecny teraz na polskim rynku. Według nieoficjalnych informacji ofertę kupna mBanku złożył Bank Pekao SA. więcej

,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Łódzki" w górę (Top10)

Cennikowe wydatki na reklamę w dziennikach w 2019 roku były niższe niż rok wcześniej o 3,8 proc. Największy spadek przychodów dotknął „Fakt” i „Gazetę Wyborczą”. W czołówce tylko „Dziennik Łódzki” i „Rzeczpospolita” osiągnęły wzrost wpływów. więcej

Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek

Największy wpływ na skłonność do polecania danej marki mają w Polsce wiarygodność i personalizacja oferty - wynika z najnowszej edycji badania KPMG, poświęconego budowaniu doświadczenia klientów. - Personalizacja jest wynikiem tego, jak na co dzień funkcjonujemy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Karasek, partner w dziale doradztwa biznesowego w KPMG w Polsce. więcej

Anna Milewska została supervising directorem w Sigma Bis

Do zespołu spółki Sigma Bis, która ma być wspólnym domem mediowym PKN Orlen i Grupy PZU, dołączyła Anna Milewska. Objęła tam stanowisko supervising directora. więcej

PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego

Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg na wybór agencji, która zajmie się jej obsługą w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie sonduje rynek pod tym kątem. więcej

Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa

Firma Barilla ogłosiła nawiązanie współpracy z Agnieszką Radwańską, która będzie firmować swoim wizerunkiem produkty marka Wasa (pieczywo chrupkie). Kampanię z jej udziałem przygotowały agencje Fortis, F11, Big Picture i OMD. więcej

Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe

Jakub Bieńkowski objął stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w domu mediowym Value Media (GroupOne). więcej

Marek Kmiecik po pięciu latach odchodzi z CCC

Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii i komunikacji marketingowej odchodzi z firmy z firmy obuwniczej CCC. Pracował w niej pięć lat. więcej

Lidl Polska szuka 2 tys. pracowników i podwyższa pensje, od 3,4 do 4,1 tys. zł na początek

Od marca po podwyżce początkujący pracownicy sklepów Lidl Polska będą zarabiać od 3 400 zł brutto do 4 150 zł brutto. Firma zamierza zatrudnić ponad 2 tys. osób do sklepów, centrów dystrybucji i centrali. więcej

Drugi Primark w Polsce w centrum handlowym Posnania

Marka sklepów odzieżowych Primark otworzy salon w Poznaniu, w centrum handlowym Posnania. Stanie się to w 2021 roku. To będzie drugi sklep irlandzkiej sieci w Polsce.  więcej

Huawei sponsorem głównym Igrzysk Olimpiad Specjalnych

Chiński koncern technologiczny Huawei został sponsorem głównym imprezy X Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych. Sportowcy z niepełnosprawnością intelektualną będą rywalizowali w Zakopanem i Bydgoszczy. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
CMWP SDP krytykuje skazanie dziennikarza i wydawcy ,,Wprost". ,,Wyrok narusza zasadę wolności słowa"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło protest przeciw wyrokowi skazującemu byłego dziennikarza  i wydawcę „Wprost” za zachowanie wobec funkcjonariuszy ABW. - Przypisywane dziennikarzom zarzuty nie miały miejsca, a sąd zlekceważył swoim wyrokiem zarówno wszystkie okoliczności tego zdarzenia, jak i ich kontekst czyli ważny interes społeczny - ocenia organizacja. więcej

Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym

Z początkiem lipca br. w Edipresse Polska Maciej Klepacki zostanie dyrektorem generalnym, a Agnieszka Wicher-Szczesna jego zastępczynią. Pełniący obecnie analogiczne funkcje Alicja Modzelewska-Warec i Izabela Bochenek-Strauss przejdą do rady nadzorczej firmy. więcej

,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Łódzki" w górę (Top10)

Cennikowe wydatki na reklamę w dziennikach w 2019 roku były niższe niż rok wcześniej o 3,8 proc. Największy spadek przychodów dotknął „Fakt” i „Gazetę Wyborczą”. W czołówce tylko „Dziennik Łódzki” i „Rzeczpospolita” osiągnęły wzrost wpływów. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie apeluje o monitoring kampanii wyborczej w mediach publicznych

- To, jak media publiczne przedstawią i skomentują kampanie kandydatów na prezydenta będzie mieć zasadnicze znaczenie dla wyników tych wyborów. Oglądalność TVP (trzy dzienniki telewizyjne) przekracza komercyjną konkurencję - przypomina Towarzystwo Dziennikarskie i apeluje o przeprowadzenie monitoringu programów informacyjnych TVP i Polskiego Radia. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w 2019 roku, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

"New York Times" zyskał ponad milion abonentów cyfrowych

Jeden z trzech największych dzienników amerykańskich, "The New York Times", pobił rekord subskrypcji cyfrowych. W 2019 r. zyskał aż ponad 1 mln abonentów. W ostatnich trzech miesiącach niemal o 11 proc. spadły mu jednak przychody z reklam. więcej

Anna Kaczmarska nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska

Anna Kaczmarska zakończyła pracę w Ringier Axel Springer Polska. Przez ponad dwa lata była dyrektorem wydawniczym segmentu treści premium. więcej

Agora sprzedała nieruchomość w Warszawie za 11 mln zł

Agora za 11 mln zł netto sprzedała działkę z budynkiem w Warszawie. Firma uzasadnia, że nie wykorzystuje efektywnie tej nieruchomości na działalność operacyjną. więcej

Szef ,,Kuriera Szczecińskiego" Tomasz Kowalczyk zginął w wypadku samochodowym

W środę po południu w wypadku samochodowym zginął Tomasz Kowalczyk, redaktor naczelny i prezes „Kuriera Szczecińskiego”. Miał 54 lata. więcej

Zwyciężczyni ,,Kawalera do wzięcia" nie wystąpi na okładce ,,Cosmopolitana". Powodem hasło ,,White Lives Matter"

Magazyn „Cosmopolitan” zrezygnował z organizacji sesji zdjęciowej i zamieszczenia na okładce fotografii Victorii Fuller, zwyciężczyni ostatniej edycji reality show „Kawaler do wzięcia”. Powodem decyzji jest wcześniejszy udział modelki w kampanii mogącej sugerować wyższość białej rasy nad innymi. więcej

,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza za tekst ,,Policja zatrudniła dublera Trynkiewicza"

W czwartek na pierwszej stronie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zamieszczono przeprosiny dla Jacka Awiłło za naruszenie jego dóbr osobistych w artykule Policja zatrudniła dublera Trynkiewicza” z 24 lutego 2014 roku. więcej

,,Przegląd Sportowy" z dodatkiem ,,Skarb kibica"

W piątek, 7 lutego na rynku ukaże się „Skarb kibica” rundy wiosennej PKO Ekstraklasy. Pismo dostępne będzie w „Przeglądzie Sportowym” w cenie 8,90 zł. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prezes WP Holding: Tomasz Machała zapłacił bardzo wysoką cenę

Tomasz Machała został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media, ale zostaje w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot. Z Wirtualnej Polski odchodzi szefowa HR Iwona Wencel. Na stanowisko redaktora naczelnego odbędzie się otwarta rekrutacja - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Kiedy Machała przychodził do WP byliśmy milion użytkowników za Onetem, a teraz jesteśmy milion użytkowników przed Onetem. Trudno mu odmówić sukcesów - mówi nam Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding. więcej

Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport

Piotr Pietrzak objął nowo utworzone stanowisko business ownera serwisu newonce.sport (należącego do grupy newonce.media). Poprzednio pracował w Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. w Havas Sports & Entertainment, Sportfive i Nike Poland. więcej

"New York Times" zyskał ponad milion abonentów cyfrowych

Jeden z trzech największych dzienników amerykańskich, "The New York Times", pobił rekord subskrypcji cyfrowych. W 2019 r. zyskał aż ponad 1 mln abonentów. W ostatnich trzech miesiącach niemal o 11 proc. spadły mu jednak przychody z reklam. więcej

Opera w nowej wersji na Androida z ulepszonym trybem czytania

Opera Software udostępniła nową, oznaczoną numerem 56, wersję przeglądarki internetowej Opera na urządzenia z systemem Android. Wprowadzono w niej ulepszony tryb czytania, który ma poprawiać czytelność stron internetowych i pozwalać użytkownikom skupić uwagę na treści. więcej

Polsatnews.pl z internetowym magazynem ,,Tygodnik", w jego ramach autorski podcast Piotra Witwickiego

W sobotę, 8 lutego na portalu Polsatnews.pl zadebiutuje „Tygodnik” - magazyn z reportażami i publicystyką autorstwa zarówno dziennikarzy Polsat News, jak i czołówki polskich publicystów. W nowym projekcie dostępny będzie również podcast Piotra Witwickiego. więcej

Wybory w USA. YouTube zapowiada walkę z dezinformacją

W Stanach Zjednoczonych na dobre rozpoczęła się prezydencka kampania wyborcza. YouTube zadeklarował usuwanie zmanipulowanych materiałów i zamykanie kanałów publikujących fałszywe informacje. więcej

Jeff Weiner po 11 latach odchodzi z funkcji CEO LinkedIn

Z początkiem czerwca br. Jeff Weiner przestanie być CEO serwisu społecznościowego LinkedIn, kupionego trzy lata temu przez Microsoft. Nowym szefem będzie Ryan Roslansky, obecnie szef produktu witryny. więcej

Internetowa drogeria La Rose z 0,5 mln zł od Podlaskiego Funduszu Kapitałowego

Podlaski Fundusz Kapitałowy zainwestował 0,5 mln zł w internetową drogerię La Rose. Środki pozyskane od inwestora La Rose zamierza przeznaczyć przede wszystkim na rozwój oferty asortymentowej. więcej

Wirtualna Polska: Tomasz Machała odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media

Tomasz Machała został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media, ale zostaje w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot. Z Wirtualnej Polski odchodzi szefowa HR Iwona Wencel, firma szuka nowego redaktora naczelnego. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Aleksandra Załęska za Annę Oziębło szefową działu audience w Gemius Polska

Aleksandra Załęska została szefową działu audience w Gemius Polska. Zastąpiła Annę Oziębło, która będzie zarządzać zespołem realizacji badań panelowych. więcej

Najmłodsi i najstarsi Polacy mało zainteresowani sportem

Zdecydowanie najmniej zwolenników sportu jest wśród osób z najmłodszych i najstarszych grup wiekowych - wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. W porównaniu z poprzednimi edycjami badania, widać wzrost liczy kobiet interesujących się różnymi dyscyplinami sportu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Spot Szymona Hołowni z brzozą i samolotem to falstart jego kampanii. ,,Spektakularna porażka, utracone korzyści"

Szymon Hołownia jako pierwszy spośród kandydatów na prezydenta wyemitował spot wyborczy. Gdy wypowiadał w nim słowa, że „będzie walczyć o każde drzewo, a nie tylko o jedno” w tle pokazano brzozę i papierowy samolot. Na byłego dziennikarza spadła fala krytyki za aluzję do katastrofy smoleńskiej. Zdaniem ekspertów od wizerunku ten spot był błędem i nie powinien w ogóle powstać, bo już na starcie pogrążył Hołownię w wyścigu do prezydenckiego fotela. Dla portali Wirtualnemedia.pl oceniają, że jego wyjaśnienia sprzeczne z wypowiedziami szefa jego sztabu dowodzą, że kandydat jest niewiarygodny, jego sztab - nieprofesjonalny, a jego obecność w  polityce przypadkowa i krótkotrwała. więcej

Jakub Ćwikliński w zarządzie El Padre

Jakub Ćwikliński został wiceprezesem i członkiem zarządu agencji eventowej El Padre. więcej

Zuzanna Falzmann w Orlenie jako dyrektor wykonawcza ds. komunikacji korporacyjnej

W czwartek Zuzanna Falzmann zaczęła pracę w PKN Orlen, objęła funkcję dyrektor wykonawczej ds. komunikacji korporacyjnej. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej m.in. w Polsacie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Mariusz Gaca, Jacek Kowalski oraz Maciej Nowohoński przez następne 3 lata w zarządzie Orange Polska
Play: dwa razy więcej GB w taryfach Homebox, Homebox TV i Biznes Box Pro
Opera w nowej wersji na Androida z ulepszonym trybem czytania
Dostawcy z RTV Euro AGD mają terminale płatnicze, klienci mogą płacić kartą
Koda Bots przygotowała chatbota dla Biedronki
 
 
 
GOSPODARKA
 
mBank i ING Bank Śląski zmniejszyły wydatki reklamowe. Prezes mBanku nie chce przejęcia przez Pekao ani PKO BP
Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek
Lidl Polska szuka 2 tys. pracowników i podwyższa pensje, od 3,4 do 4,1 tys. zł na początek
Słowik, Kuczmierowski i Łabędzki-Domagalski odwołani z zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej
Dostawcy z RTV Euro AGD mają terminale płatnicze, klienci mogą płacić kartą
LG: cyfrowy kokpit do samochodu P-OLED w Cadillacu Escalade 2021
Drugi Primark w Polsce w centrum handlowym Posnania
Maciej Wąsek prezesem ISS Facility Services w Polscy i krajach bałtyckich
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy serial ,,Zero zero zero" od 15 lutego w HBO GO (wideo)
Canal+ udostępnił oficjalny zwiastun ,,Małego Zgonu". Premiera serialu 8 marca (wideo)
Tom Hiddleston zagra w serialu "White Stork". Nowa produkcja Netflix
Premiera drugiego sezonu "The Mandalorian" w październiku 2020 roku
W lipcu premiera animacji "Minions: The Rise of Gru"
Drugi sezon serialu "Kidding" od 10 lutego w HBO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj