|
|
|
|
|
|
|
Natalia Nykiel, Igor Herbut i Kuba Badach jurorami ,,The Four - Bitwa o sławę". Show poprowadzi Natalia Szroeder
Jurorami nowego cotygodniowego programu Polsatu „The Four - Bitwa o sławę” będą Natalia Nykiel, Igor Herbut oraz Kuba Badach, a show poprowadzi Natalia Szroeder - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera programu zaplanowana została na marzec 2020 roku.
więcej
|
Senat przeciw rekompensacie abonamentowej dla TVP i Polskiego Radia, ustawa wraca do Sejmu
Senatorzy odrzucili nowelizację ustawy abonamentowej i ustawy o radiofonii i telewizji mającej dać Telewizji Polskiej i Polskiemu 1,95 mld rekompensaty abonamentowej. Nowelizacja wraca do Sejmu, który pierwszy raz przyjął ją prawie miesiąc temu.
więcej
|
Fox Corp. z rosnącymi przychodami i zyskiem. 600 mln dolarów z transmisji Super Bowl 2020
Koncern medialny Fox Corporation w ciągu ostatnich sześciu miesięcy 2019 roku zanotował ponad 6,4 mld dolarów przychodów, wzrósł także półroczny i kwartalny zysk netto spółki. Większość wpływów firmy pochodziła z segmentu telewizyjnego, Fox podał też że tegoroczna transmisja z Super Bowl przyniosła ponad 600 mln dolarów przychodów.
więcej
|
Polsatnews.pl z internetowym magazynem ,,Tygodnik", w jego ramach autorski podcast Piotra Witwickiego
W sobotę, 8 lutego na portalu Polsatnews.pl zadebiutuje „Tygodnik” - magazyn z reportażami i publicystyką autorstwa zarówno dziennikarzy Polsat News, jak i czołówki polskich publicystów. W nowym projekcie dostępny będzie również podcast Piotra Witwickiego.
więcej
|
Canal+ udostępnił oficjalny zwiastun ,,Małego Zgonu". Premiera serialu 8 marca (wideo)
Stacja Canal+ udostępniła oficjalny zwiastun nowego kryminalno-komediowego serialu premium „Mały Zgon”. Premiera produkcji odbędzie się w niedzielę, 8 marca 2020 roku.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mBank i ING Bank Śląski zmniejszyły wydatki reklamowe. Prezes mBanku nie chce przejęcia przez Pekao ani PKO BP
W czwartym kwartale ub.r. skonsolidowane nakłady marketingowe mBanku zmalały o 6,5 proc. do 39,57 mln zł, a ING Banku Śląskiego - o 1,3 proc. do 30,9 mln zł. Ten pierwszy bank został wystawiony na sprzedaż, jego prezes Cezary Stypułkowski uważa, że korzystniejsze byłoby, gdyby został przejęty przez podmiot nieobecny teraz na polskim rynku. Według nieoficjalnych informacji ofertę kupna mBanku złożył Bank Pekao SA.
więcej
|
,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Łódzki" w górę (Top10)
Cennikowe wydatki na reklamę w dziennikach w 2019 roku były niższe niż rok wcześniej o 3,8 proc. Największy spadek przychodów dotknął „Fakt” i „Gazetę Wyborczą”. W czołówce tylko „Dziennik Łódzki” i „Rzeczpospolita” osiągnęły wzrost wpływów.
więcej
|
Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek
Największy wpływ na skłonność do polecania danej marki mają w Polsce wiarygodność i personalizacja oferty - wynika z najnowszej edycji badania KPMG, poświęconego budowaniu doświadczenia klientów. - Personalizacja jest wynikiem tego, jak na co dzień funkcjonujemy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Karasek, partner w dziale doradztwa biznesowego w KPMG w Polsce.
więcej
|
Anna Milewska została supervising directorem w Sigma Bis
Do zespołu spółki Sigma Bis, która ma być wspólnym domem mediowym PKN Orlen i Grupy PZU, dołączyła Anna Milewska. Objęła tam stanowisko supervising directora.
więcej
|
PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego
Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg na wybór agencji, która zajmie się jej obsługą w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie sonduje rynek pod tym kątem.
więcej
|
Agnieszka Radwańska ambasadorką marki Wasa
Firma Barilla ogłosiła nawiązanie współpracy z Agnieszką Radwańską, która będzie firmować swoim wizerunkiem produkty marka Wasa (pieczywo chrupkie). Kampanię z jej udziałem przygotowały agencje Fortis, F11, Big Picture i OMD.
więcej
|
Jakub Bieńkowski: z Value Media do MullenLowe
Jakub Bieńkowski objął stanowisko group chief digital officera w grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio pracował w domu mediowym Value Media (GroupOne).
więcej
|
Marek Kmiecik po pięciu latach odchodzi z CCC
Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii i komunikacji marketingowej odchodzi z firmy z firmy obuwniczej CCC. Pracował w niej pięć lat.
więcej
|
Lidl Polska szuka 2 tys. pracowników i podwyższa pensje, od 3,4 do 4,1 tys. zł na początek
Od marca po podwyżce początkujący pracownicy sklepów Lidl Polska będą zarabiać od 3 400 zł brutto do 4 150 zł brutto. Firma zamierza zatrudnić ponad 2 tys. osób do sklepów, centrów dystrybucji i centrali.
więcej
|
Drugi Primark w Polsce w centrum handlowym Posnania
Marka sklepów odzieżowych Primark otworzy salon w Poznaniu, w centrum handlowym Posnania. Stanie się to w 2021 roku. To będzie drugi sklep irlandzkiej sieci w Polsce.
więcej
|
Huawei sponsorem głównym Igrzysk Olimpiad Specjalnych
Chiński koncern technologiczny Huawei został sponsorem głównym imprezy X Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych. Sportowcy z niepełnosprawnością intelektualną będą rywalizowali w Zakopanem i Bydgoszczy.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CMWP SDP krytykuje skazanie dziennikarza i wydawcy ,,Wprost". ,,Wyrok narusza zasadę wolności słowa"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich wyraziło protest przeciw wyrokowi skazującemu byłego dziennikarza i wydawcę „Wprost” za zachowanie wobec funkcjonariuszy ABW. - Przypisywane dziennikarzom zarzuty nie miały miejsca, a sąd zlekceważył swoim wyrokiem zarówno wszystkie okoliczności tego zdarzenia, jak i ich kontekst czyli ważny interes społeczny - ocenia organizacja.
więcej
|
Edipresse Polska mocniej stawia na digital. Maciej Klepacki dyrektorem generalnym
Z początkiem lipca br. w Edipresse Polska Maciej Klepacki zostanie dyrektorem generalnym, a Agnieszka Wicher-Szczesna jego zastępczynią. Pełniący obecnie analogiczne funkcje Alicja Modzelewska-Warec i Izabela Bochenek-Strauss przejdą do rady nadzorczej firmy.
więcej
|
,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Dziennik Łódzki" w górę (Top10)
Cennikowe wydatki na reklamę w dziennikach w 2019 roku były niższe niż rok wcześniej o 3,8 proc. Największy spadek przychodów dotknął „Fakt” i „Gazetę Wyborczą”. W czołówce tylko „Dziennik Łódzki” i „Rzeczpospolita” osiągnęły wzrost wpływów.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie apeluje o monitoring kampanii wyborczej w mediach publicznych
- To, jak media publiczne przedstawią i skomentują kampanie kandydatów na prezydenta będzie mieć zasadnicze znaczenie dla wyników tych wyborów. Oglądalność TVP (trzy dzienniki telewizyjne) przekracza komercyjną konkurencję - przypomina Towarzystwo Dziennikarskie i apeluje o przeprowadzenie monitoringu programów informacyjnych TVP i Polskiego Radia.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w 2019 roku, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół
W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"New York Times" zyskał ponad milion abonentów cyfrowych
Jeden z trzech największych dzienników amerykańskich, "The New York Times", pobił rekord subskrypcji cyfrowych. W 2019 r. zyskał aż ponad 1 mln abonentów. W ostatnich trzech miesiącach niemal o 11 proc. spadły mu jednak przychody z reklam.
więcej
|
Anna Kaczmarska nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska
Anna Kaczmarska zakończyła pracę w Ringier Axel Springer Polska. Przez ponad dwa lata była dyrektorem wydawniczym segmentu treści premium.
więcej
|
Agora sprzedała nieruchomość w Warszawie za 11 mln zł
Agora za 11 mln zł netto sprzedała działkę z budynkiem w Warszawie. Firma uzasadnia, że nie wykorzystuje efektywnie tej nieruchomości na działalność operacyjną.
więcej
|
Szef ,,Kuriera Szczecińskiego" Tomasz Kowalczyk zginął w wypadku samochodowym
W środę po południu w wypadku samochodowym zginął Tomasz Kowalczyk, redaktor naczelny i prezes „Kuriera Szczecińskiego”. Miał 54 lata.
więcej
|
Zwyciężczyni ,,Kawalera do wzięcia" nie wystąpi na okładce ,,Cosmopolitana". Powodem hasło ,,White Lives Matter"
Magazyn „Cosmopolitan” zrezygnował z organizacji sesji zdjęciowej i zamieszczenia na okładce fotografii Victorii Fuller, zwyciężczyni ostatniej edycji reality show „Kawaler do wzięcia”. Powodem decyzji jest wcześniejszy udział modelki w kampanii mogącej sugerować wyższość białej rasy nad innymi.
więcej
|
,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza za tekst ,,Policja zatrudniła dublera Trynkiewicza"
W czwartek na pierwszej stronie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zamieszczono przeprosiny dla Jacka Awiłło za naruszenie jego dóbr osobistych w artykule Policja zatrudniła dublera Trynkiewicza” z 24 lutego 2014 roku.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" z dodatkiem ,,Skarb kibica"
W piątek, 7 lutego na rynku ukaże się „Skarb kibica” rundy wiosennej PKO Ekstraklasy. Pismo dostępne będzie w „Przeglądzie Sportowym” w cenie 8,90 zł.
więcej
|
|
|
Prezes WP Holding: Tomasz Machała zapłacił bardzo wysoką cenę
Tomasz Machała został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media, ale zostaje w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot. Z Wirtualnej Polski odchodzi szefowa HR Iwona Wencel. Na stanowisko redaktora naczelnego odbędzie się otwarta rekrutacja - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Kiedy Machała przychodził do WP byliśmy milion użytkowników za Onetem, a teraz jesteśmy milion użytkowników przed Onetem. Trudno mu odmówić sukcesów - mówi nam Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.
więcej
|
Piotr Pietrzak: ze Sport.pl na szefa biznesowego newonce.sport
Piotr Pietrzak objął nowo utworzone stanowisko business ownera serwisu newonce.sport (należącego do grupy newonce.media). Poprzednio pracował w Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. w Havas Sports & Entertainment, Sportfive i Nike Poland.
więcej
|
"New York Times" zyskał ponad milion abonentów cyfrowych
Jeden z trzech największych dzienników amerykańskich, "The New York Times", pobił rekord subskrypcji cyfrowych. W 2019 r. zyskał aż ponad 1 mln abonentów. W ostatnich trzech miesiącach niemal o 11 proc. spadły mu jednak przychody z reklam.
więcej
|
Opera w nowej wersji na Androida z ulepszonym trybem czytania
Opera Software udostępniła nową, oznaczoną numerem 56, wersję przeglądarki internetowej Opera na urządzenia z systemem Android. Wprowadzono w niej ulepszony tryb czytania, który ma poprawiać czytelność stron internetowych i pozwalać użytkownikom skupić uwagę na treści.
więcej
|
Polsatnews.pl z internetowym magazynem ,,Tygodnik", w jego ramach autorski podcast Piotra Witwickiego
W sobotę, 8 lutego na portalu Polsatnews.pl zadebiutuje „Tygodnik” - magazyn z reportażami i publicystyką autorstwa zarówno dziennikarzy Polsat News, jak i czołówki polskich publicystów. W nowym projekcie dostępny będzie również podcast Piotra Witwickiego.
więcej
|
Wybory w USA. YouTube zapowiada walkę z dezinformacją
W Stanach Zjednoczonych na dobre rozpoczęła się prezydencka kampania wyborcza. YouTube zadeklarował usuwanie zmanipulowanych materiałów i zamykanie kanałów publikujących fałszywe informacje.
więcej
|
Jeff Weiner po 11 latach odchodzi z funkcji CEO LinkedIn
Z początkiem czerwca br. Jeff Weiner przestanie być CEO serwisu społecznościowego LinkedIn, kupionego trzy lata temu przez Microsoft. Nowym szefem będzie Ryan Roslansky, obecnie szef produktu witryny.
więcej
|
Internetowa drogeria La Rose z 0,5 mln zł od Podlaskiego Funduszu Kapitałowego
Podlaski Fundusz Kapitałowy zainwestował 0,5 mln zł w internetową drogerię La Rose. Środki pozyskane od inwestora La Rose zamierza przeznaczyć przede wszystkim na rozwój oferty asortymentowej.
więcej
|
Wirtualna Polska: Tomasz Machała odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media
Tomasz Machała został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media, ale zostaje w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot. Z Wirtualnej Polski odchodzi szefowa HR Iwona Wencel, firma szuka nowego redaktora naczelnego.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Spot Szymona Hołowni z brzozą i samolotem to falstart jego kampanii. ,,Spektakularna porażka, utracone korzyści"
Szymon Hołownia jako pierwszy spośród kandydatów na prezydenta wyemitował spot wyborczy. Gdy wypowiadał w nim słowa, że „będzie walczyć o każde drzewo, a nie tylko o jedno” w tle pokazano brzozę i papierowy samolot. Na byłego dziennikarza spadła fala krytyki za aluzję do katastrofy smoleńskiej. Zdaniem ekspertów od wizerunku ten spot był błędem i nie powinien w ogóle powstać, bo już na starcie pogrążył Hołownię w wyścigu do prezydenckiego fotela. Dla portali Wirtualnemedia.pl oceniają, że jego wyjaśnienia sprzeczne z wypowiedziami szefa jego sztabu dowodzą, że kandydat jest niewiarygodny, jego sztab - nieprofesjonalny, a jego obecność w polityce przypadkowa i krótkotrwała.
więcej
|
Jakub Ćwikliński w zarządzie El Padre
Jakub Ćwikliński został wiceprezesem i członkiem zarządu agencji eventowej El Padre.
więcej
|
Zuzanna Falzmann w Orlenie jako dyrektor wykonawcza ds. komunikacji korporacyjnej
W czwartek Zuzanna Falzmann zaczęła pracę w PKN Orlen, objęła funkcję dyrektor wykonawczej ds. komunikacji korporacyjnej. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej m.in. w Polsacie.
więcej
|
|
|