|
|
|
|
|
|
|
Wiosną nowy serial "Święty" w Czwórce, w głównej roli Mariusz Węgłowski
Od poniedziałku, 2 marca telewizyjna Czwórka (Cyfrowy Polsat) będzie emitować nowy serial "Święty". Głównym bohaterem jest legenda wrocławskiej policji – Mikołaj Białach – znany już z produkcji "Policjantki i Policjanci" – grany przez Mariusza Węgłowskiego – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Zenek" od 14 lutego w kinach. "Odważny projekt o fenomenie muzyki disco polo"
- To jest wielkie święto, Telewizja Polska podjęła się odważnego projektu opowiedzenia o fenomenie muzyki disco polo. Do tej pory wstydzono się jej, przemilczano, stygmatyzowano. TVP uznała, że nie ma się czego wstydzić - komentował Jacek Kurski, prezes TVP podczas pokazu prasowego filmu "Zenek", którego Telewizja Polska jest producentem.
więcej
|
EmiTel może zadebiutować na giełdzie, rozważana oferta za 150 mln euro
Fundusz inwestycyjny Alinda rozważa wprowadzenie kontrolowanego przez siebie EmiTela na warszawską giełdę. Może zaoferować jego akcje za ok. 150 mln euro.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" wygrywa z ,,Dzień dobry TVN". Oba programy ze spadkami oglądalności
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w styczniu 2020 roku notowało „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katarzyna Kasia i Katarzyna Kwiatkowska nowym duetem w "Szkle kontaktowym"
W niedzielnym wydaniu "Szkła kontaktowego" TVN24 po raz pierwszy pojawił się nowy duet - Katarzyna Kasia oraz Katarzyna Kwiatkowska. Prowadzące nigdy wcześniej nie były gospodyniami wydania wspólnie.
więcej
|
Netia: zakup centrum danych w Krakowie naturalną inwestycją w segment B2B
Netia kupiła od Ringier Axel Springer Polska centrum danych w Krakowie. - To naturalna inwestycja w rozwój biznesu B2B - komentuje Tomasz Dakowski z zarządu Netii.
więcej
|
Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt Shopping Spree. To platforma składająca się z trzech elementów: materiału wideo, feedu e-comerce oraz treści z kanałów socialmediowych klienta.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Polskich zabójczyń" od 28 lutego w Crime+Investigetion Polsat
W piątek, 28 lutego, kanał Crime+Investigetion Polsat rozpocznie nadawanie trzeciej serii dokumentalnej produkcji „Polskie zabójczynie”. Za produkcję odpowiada firma Like Vision.
więcej
|
,,Przyjaciele" wrócą na HBO Max, ma powstać odcinek specjalny
Na platformie HBO Max, która ma wystartować wiosną br., pojawią się wszystkie dotychczasowe odcinki serialu komediowego „Przyjaciele”, poprzednio dostępne na Netfliksie. Aktorzy kończą negocjacje dotyczące realizacji nowego odcinka „Przyjaciół”.
więcej
|
Liderami TVP i TVP2. Hitami tygodnia "M jak miłość", "Fakty" i "Sanatorium miłości"
Największą widownię w ubiegłym tygodniu zgromadziły: serial "M jak miłość", dziennik "Fakty" i program "Sanatorium miłości". Wśród stacji liderem oglądalności były TVP1 i TVP2 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedynka pierwszy raz poniżej 5 proc. udziału w słuchalności. A17, Radio Maryja i Radio Pogoda też tracą, w górę Antyradio
Od listopada ub.r. do stycznia br. Jedynka miała tylko 4,9 proc. udziału w rynku słuchalności, najmniej w historii. Spadki zanotowały też stacje z Audytorium17, Radio Pogoda i Radio Maryja, natomiast Antyradio miało rekordowo duży udział.
więcej
|
|
Trójka w akcji ,,Święta bez granic" zebrała ponad 1,1 mln zł na dzieci z niezamożnych rodzin
Ponad 1,1 mln zł zebrano podczas charytatywnej akcji „Święta bez granic” Programu III Polskiego Radia. To o kilkadziesiąt tys. zł. mniej, niż w ubiegłym roku. Pieniądze zostaną przekazane dla utalentowanych dzieci z niezamożnych polskich rodzin.
więcej
|
|
|
|
Aleksandra Boćwińska business directorem w Digitas Poland
Aleksandra Boćwińska dołączyła do zespołu agencji Digitas Poland, należącej do Publicis Commerce. Objęła tam stanowisko business directora – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do swojej oferty nowy produkt Shopping Spree. To platforma składająca się z trzech elementów: materiału wideo, feedu e-comerce oraz treści z kanałów socialmediowych klienta.
więcej
|
Kaufland podniesie pensje pracownikom. Ogłosiły to już Biedronka i Lidl
Podwyżki płac mają objąć wszystkich pracowników sieci już od marca, a kasjer może zarobić nawet 3900 zł brutto. Płace wzrosły już w Biedronce, a za miesiąc mają być wyższe także w Lidlu.
więcej
|
Szkolna miłość w walentynkowej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) prowadzi kampanię reklamującą ofertę na walentynki: zestaw róż z pralinami Rafaello.
więcej
|
Opryszczka jako diwa operowa w reklamie Heviran Comfort (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamująca preparat na opryszczkę Heviran Comfort (produkowany przez Polparmę). Produkt jest promowany pod hasłem „Silniejszy od opryszczki”.
więcej
|
Pharrell Williams, Paul Pogba i gamer Ninja w kampanii adidas
Rozpoczęła się kampania reklamowa adidas Originals “Change Is a Team Sport”, poświęcona kultowemu modelowi butów marki Superstar. Twarzami kampanii przygotowanej przez Johannes Leonardo są m.in. muzyk Pharrell Williams, piłkarz Paul Pogba i gamer Ninja.
więcej
|
Mariusz Sosnowski kieruje działem obsługi klienta w Result Media
Mariusz Sosnowski awansował w agencji Result Media na nowe stanowisko client service director.
więcej
|
Monika Kostecka account directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Monika Kostecka, dotychczas account supervisor, awansowała na stanowisko account directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Pracuje w zespole odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi.
więcej
|
Grupa Azoty kampanią wspiera loterię konsumencką (wideo)
Grupa Azoty, producent nawozów rozpoczęła trzecią edycję loterii konsumenckiej, w której klienci mogą wygrać nagrody pieniężne oraz ciągnik New Holland T4.75S. Projekt na jej zlecenie organizuje agencja Eskadra.
więcej
|
Nestlé w nowej promocji wspiera pszczoły
Ruszyła promocja płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o) pod hasłem „Ratuj pszczoły”. Za obsługę akcji odpowiada Unique One.
więcej
|
Samochody Jeep Renegade do wygrania w loterii Hochland
Hochland startuje z ogólnopolską loterią, w której do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. Akcja trwa do 6 kwietnia.
więcej
|
Drogeria Pigment rozmawia z seniorami o uczuciach w kampanii "Jak pielęgnować miłość"
Wystartowała kampania społeczna krakowskiej sieci drogerii Pigment, w której pracownicy firmy rozmawiają o uczuciach z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców.
więcej
|
Big-Active wprowadza nową zieloną herbatę Pure Green
Marka Big-Active (Herbapol-Lublin) właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green.
więcej
|
Ruszyła kampania batonów Wanted i wafli Dare (wideo)
Firma ETi European Food Industries rozpoczęła nową kampanię reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania - przygotowane przez agencje Gong i UM - potrwają do końca miesiąca.
więcej
|
Patrycja Lukjanow z Saatchi & Saatchi w jury konkursu kreatywnego The One Show
Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi (Grupa Publicis) jako jedyna przedstawicielka Polski zasiądzie w tegorocznym jury międzynarodowego konkursu branży kreatywnej The One Show.
więcej
|
Anna Piwowarczyk senior digital media managerem w Media People
Anna Piwowarczyk dołączyła do zespołu domu mediowego Media People, gdzie objęła stanowisko senior digital media manager.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Odejście Ryszarda Pieńkowskiego z zarządu Infor PL to zmiana symboliczna (opinie)
Rezygnacja Ryszarda Pieńkowskiego z funkcji prezesa Infor PL i przejście do rady nadzorczej firmy należy odczytywać raczej jako gest symboliczny, kosmetykę, bez większego wpływu na rynek - oceniają dla Wirtualnemedia.pl szef „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota, właściciel Grupy ZPR Media Zbigniew Benbenek, i medioznawczy.
więcej
|
Dziennikarze przeciw cofnięciu przez Lechię Gdańsk akredytacji dla reportera ,,Dziennika Bałtyckiego"
Klub piłkarski Lechia Gdańsk wstrzymał akredytację dziennikarzowi „Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) Pawłowi Stankiewiczowi, zarzucając mu nierzetelność w niedawnym tekście krytycznie opisującym sytuację klubu. List otwarty w obronie Stankiewicza skierowało kilkunastu dziennikarzy sportowych. - Pośród nas - dziennikarzy Paweł jest najbardziej „zapalonym” lechistą. Zarzut działania na szkodę klubu jawi się zatem jako absolutna abstrakcja - podkreślają.
więcej
|
Ministerstwo Kultury o publikacji "Faktu": ,,Obrzydliwy, kolejny polityczny atak niemieckiej gazety na polski rząd"
Ministerstwo Kultury zarzuciło dziennikowi „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) manipulację w dwóch tekstach, które dotyczyło jednej z inwestycji, nadzorowanej przez resort. W opublikowanym na stronie urzędu oświadczeniu oceniono, że „publikacja jest kłamliwą manipulacją”. - To obrzydliwy, kolejny polityczny atak niemieckiej gazety na polski rząd – napisało MKiDN i ma rozważać podjęcie kroków prawnych w tej sprawie.
więcej
|
Po dwóch latach Agora zamyka magazyn ,,Opiekun". ,,Wyczerpała się formuła"
Agora zakończyła wydawanie poradnikowego kwartalnika „Opiekun” poświęconego sprawom ludzi zajmujących się pielęgnacją osób starszych i chorych. - Wyczerpała się formuła tego wydawnictwa - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Tomasz Jagiełło z międzynarodową nagrodą Professional of the Year, kina Helios z nominacją
Członek zarządu Agory, Tomasz Jagiełło, został uhonorowany tytułem Professional of the Year w 12. edycji międzynarodowego konkursu Europa Property CEE Retail Awards. Kierowana przez niego sieć kin Helios otrzymała nominację w kategorii Retailer of the Year - Specialty Retailer.
więcej
|
Właściciel Infor PL Ryszard Pieńkowski przechodzi do rady nadzorczej, Ewa Świstuniuk nowym prezesem
Ryszard Pieńkowski, właściciel Grupy Infor PL, do której należy m.in. wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, z funkcji prezesa spółki przechodzi do rady nadzorczej. Nowym prezesem będzie Ewa Świstuniuk, jednocześnie prezes Infor Biznes.
więcej
|
|
|
Interia świętuje 20-lecie. Zapowiada nową stronę główną i więcej wideo
We wtorek 11 lutego portal Interia.pl obchodzi swoje 20. urodziny. W jubileuszowym roku szefostwo portalu zapowiada zmiany, m.in. nową wersję desktopową głównej strony portalu. - Mamy co świętować - komentuje Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.
więcej
|
Netflix: trzeci sezon ,,Sex Education" powstanie jeszcze w tym roku
Netflix oficjalnie potwierdził, że produkcja trzeciego sezonu „Sex Education” rozpocznie się jeszcze w tym roku. W styczniu na platformie pojawiła się druga seria produkcji, za którą odpowiada Laurie Nunn.
więcej
|
Michał Hackiewicz: z Santander Bank Polska do Grupy Domodi
Michał Hackiewicz został wiceprezesem ds. sprzedaży w Grupie Domodi należącej do Wirtualna Polska Holding. Poprzednio pracował w Santander Bank Polska, a wcześniej m.in. w PKP Intercity, Netii i Kredyt Banku.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|