Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 18 Lutego 2020
 
 
 
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu"
 
Grupa medialna Fratria, wydawca kilku prawicowych czasopism i serwisów internetowych uruchomiła stronę Zbierzmy.pl. Dzięki niej wydawca chce zgromadzić 500 tys. złotych na nakręcenie filmu „Gra w Gazetę” o historii Agory i „Gazety Wyborczej”. - Pomysł narodził się 10 lat temu, „Wyborcza” jest ciekawym obiektem do opisu, bo jej polityka daleko wykracza poza ramy zwykłego medium - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Pilis, autor projektu filmu i były szef TAI. więcej
 
 
Powstaje trzeci sezon serialu ,,Chyłka". Premiera w tym roku w player.pl
 
W połowie lutego br. rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Chyłka”, który nazywa się „Chyłka - Rewizja”. Do obsady produkcji dołączyli Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski, Małgorzata Klara - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, ,,Gazeta Polska" najbardziej w dół. ,,Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku"
 
W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska”. - Uważam, że trendu spadkowego zatrzymać się nie da. Wydawnictwa, zwłaszcza te bez wsparcia innych mediów w ramach jednej grupy, będą miały problem z utrzymaniem się na rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub. więcej
 
 
Fundacja ,,Tygodnika Powszechnego" z 450 tys. zł dotacji od ministra kultury, nadawca TV Trwam z 54 tys. zł
 
W ramach programu promocji czytelnictwa realizowanego przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego przyznano 450 tys. zł dotacji Fundacji „Tygodnika Powszechnego”, a 54,5 tys. zł Fundacji Lux Veritatis. Dotacji nie uzyskały natomiast wydawca „Gościa Niedzielnego” i dwie rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. więcej
 
 
Marcin Boroszko w radzie nadzorczej Kino Polska TV
 
Do rady nadzorczej Kino Polska TV dołączy Marcin Boroszko. Będzie w niej przedstawicielem SPI International. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Szef KRRiT o spadku słuchalności Jedynki: wyniki Radio Track wątpliwe więcej
 
"Zenek" już w kinach. Tomasz Raczek: Nie będzie sukcesu frekwencyjnego (opinie) więcej
 
Siedem grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech szósty: upolitycznienie [ANDRZEJ STANKIEWICZ] więcej
 
Netflix mimo spadku liderem, w górę vod.pl i VoD na TVP.pl (TOP10 serwisów i aplikacji) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Produkcji TVP
Redaktor - gospodarka Polskieradio.pl
Redaktor Programujący TVP
Producent TVP ABC TVP
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. marketingu TVP
Public Affairs Manager United PR
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Powstaje trzeci sezon serialu ,,Chyłka". Premiera w tym roku w player.pl

W połowie lutego br. rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Chyłka”, który nazywa się „Chyłka - Rewizja”. Do obsady produkcji dołączyli Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski, Małgorzata Klara - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Boroszko w radzie nadzorczej Kino Polska TV

Do rady nadzorczej Kino Polska TV dołączy Marcin Boroszko. Będzie w niej przedstawicielem SPI International. więcej

Trzecia edycja Kieleckiego Festiwalu Muzyki Tanecznej latem w TVP2

Latem 2020 roku Telewizyjna Dwójka będzie transmitować trzecią edycję Festiwalu Muzyki Tanecznej, który ponownie odbędzie się w Kielcach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Brytyjski rząd chce zastąpić abonament usługą subskrypcji

Premier Boris Johnson chce poważnie zreformować British Broadcasting Corporation - publicznego nadawcę, jednego z najpotężniejszych w świecie. Zamiast abonamentu telewizyjnego zamierza wprowadzić subskrypcję. Jak sugerują brytyjskie media, BBC będzie musiała znacznie ograniczyć swoją działalność. więcej

Skargi do KRRiT na materiał ,,Wiadomości" o Kindze Rusin. Dziennikarka TVN pozwie TVP

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły w poniedziałek skargi na materiał "Wiadomości" TVP1 na temat Kingi Rusin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Występujący w materiale Piotr Zelt wystosował oficjalne przeprosiny dla bohaterki materiału i oskarżył TVP o manipulacje. Rusin zapowiedziała pozwanie do sądu Telewizji Polskiej. Pieniądze z ewentualnych wygranych procesów Rusin chce przeznaczyć na polską onkologię. więcej

,,Zdrady" wracają do Polsatu. Jedenasty sezon od 5 marca w czwartkowe wieczory

W czwartek, 5 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastego sezonu paradokumentalnego serialu „Zdrady”. Poprzednia seria pokazywana była jesienią 2017 roku. więcej

,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na marzec br. najdrożej wyceniono spoty reklamowe przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior”. więcej

TVP sprzedaje bilety na program ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos"

Telewizja Polska rozpoczyna sprzedaż biletów na nagrania na żywo programu „Star Voice. Gwiazdy mają głos". To pierwsza taka aktywność publicznego nadawcy. więcej

TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, program „Sanatorium miłości” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

"Nowa Maja w ogrodzie" od 1 marca w HGTV

Od niedzieli, 1 marca wystartuje nowy sezon "Nowej Mai w ogrodzie" na kanale HGTV (TVN Discovery Polska). Prowadząca Maja Popielarska po raz kolejny odwiedzi ogrody i przekaże widzom praktyczne porady.   więcej

,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media

Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media. więcej

Dwa kolejne sezony ,,Nowej sceny śmiechu" w Stopklatka TV. Cezary Pazura i Andrzej Grabowski gospodarzami

Stopklatka TV w 2020 roku pokaże dwa kolejne sezony „Nowej sceny śmiechu”. Wiosenną odsłonę cyklu poprowadzi Cezary Pazura, a gospodarzem jesiennej będzie Andrzej Grabowski. więcej

Kino Polska TV w 2020 roku stawia na kabarety. 3-krotnie większy budżet

Grupa Kino Polska TV w 2020 roku względem poprzedniego trzykrotnie zwiększy budżet na produkcję programów kabaretowych. Wiosną widzowie zobaczą kolejne sezony cykli „I love kabaret”, „Nowa scena śmiechu” i „Nowy kabaretowy rejs”. więcej

Kinga Rusin pozwie TVP i ,,Wiadomości" za materiał o jednej z ,,twarzy pseudoelity" (wideo)

Dziennikarka Kinga Rusin zapowiedziała pozwanie do sądu Telewizji Polskiej, a także każdego z osobna, kto przygotował „szkalujący materiał” na jej temat w Wiadomościach TVP1. Pieniądze z ewentualnych wygranych procesów Rusin chce przeznaczyć na polską onkologię. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT deklaruje analizę 11 tys. godzin programów w 2020 roku. Nie planuje monitoringu całej kampanii prezydenckiej

Ostatnio Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała, że nie będzie prowadzić monitoringu kampanii prezydenckiej. - Obecnie KRRiT samodzielnie realizuje monitoringi wszystkich anten i zgodnie z planami, w 2020 roku dokona analizy ponad 11 tys. godzin programów - podała jednak w poniedziałek. Jednocześnie Rada Mediów Narodowych odrzuciła projekt ws. wezwania KRRiT do monitoringu kampanii prezydenckiej. więcej

 
Brytyjski rząd chce zastąpić abonament usługą subskrypcji

Premier Boris Johnson chce poważnie zreformować British Broadcasting Corporation - publicznego nadawcę, jednego z najpotężniejszych w świecie. Zamiast abonamentu telewizyjnego zamierza wprowadzić subskrypcję. Jak sugerują brytyjskie media, BBC będzie musiała znacznie ograniczyć swoją działalność. więcej

 
Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu

Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas. więcej

 
Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją ,,Turnieju miast"

Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją zabawy „Turniej miast”, która potrwa do 11 marca 2020 roku. więcej

 
Rada Mediów Narodowych uzupełniła rady programowe w Radio dla Ciebie i Radio Bydgoszcz

Podczas ostatniego posiedzenia Rady Mediów Narodowych decyzją jej członków uzupełniono składy rady programowych w Radiu dla Ciebie oraz Radiu Bydgoszcz. więcej

 
,,Gala" i Złote Przeboje ze wspólna audycją ,,O tym się mówi"

Od 8 lutego na antenie Radia Złote Przeboje można posłuchać nowego cyklu „O tym się mówi”. Audycję prowadzą Odeta Moro i Anną Zejdler, redaktor naczelna dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda). więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio awansowało na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
,,Nowy Świat i okolice" Tadeusza Konwickiego w wykonaniu Olafa Lubaszenki w radiowej Dwójce

Od 17 lutego w ramach cyklu „Książka i okolice” aktor Olaf Lubaszenko czyta fragmenty książki „Nowy Świat i okolice” autorstwa Tadeusza Konwickiego. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta

Producent drzwi Porta rozpoczyna kampanię "Otwórz się na siebie". W teaserowej części kampanii marka wykorzystała mobilne nośniki z hasłami np. „Miejsce kobiet jest w kuchni". Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy

O wpływie korporacji na zmiany klimatu, działaniach CSR  i markach z misją rozmawiamy z Ingą Songin, regional marketing director, regional board of directors member w Danone. więcej

Zakaz handlu w niedzielę ma coraz więcej przeciwników. Mieszkańcy największych miast niezadowoleni

Niemal połowa dorosłych Polaków jest niezadowolona z kolejnego zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę. Jeszcze bardziej krytyczni (64 proc.) są wobec tego mieszkańcy miast powyżej pół miliona mieszkańców - wynika z badania zespołu Havas Media Group - Intelligence Team. więcej

,,Możesz na nas polegać" w nowej kampanii PZU (wideo)

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Firma pokazuje w niej swoich pracowników, którzy niosą pomoc klientom firmy w różnych sytuacjach. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Carat (Dentsu Aegis Network Polska), Red8 Advertising i Propeller Film. więcej

BNP Paribas kampanią ,,Doceniaj, nie oceniaj" promuje kredyt gotówkowy (wideo)

Bank BNP Paribas ruszył z druga edycją kampanii pod hasłem „Doceniaj, nie oceniaj”. Podkreśla w niej rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować bliskich do działania. Promuje przy tym kredyt gotówkowy. Działania reklamowe przygotowały Publicis Lion, Papaya Films, Havas Media, Sales and More i Point of View. więcej

11 mln puszek piwa Żubr w promocji ,,Dwa szybkie Żubry" (wideo)

Ruszyła tegoroczna loteria „Dwa szybkie Żubry” promująca piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”. więcej

"Janusz Nosacz" w kampanii Fundacji Polska Ziemia ostrzega przed smogiem

Fundacja Polska Ziemia ruszyła z kampanią edukacyjną „Poślij smoga do pieca”, w ramach której pokazuje konsekwencje szkodliwych praktyk pogarszających jakość powietrza, jakie stosują Polacy. W akcji wykorzystano popularną z memów internetowych postać "Janusza Nosacza". więcej

Wawel wprowadza na rynek czekoladę Big Milk. W reklamie Jacek i Maciek

Czekolada i Miniczekolada Big Milk to nowość w portfolio koncernu Wawel. Nowy produkt wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez dział marketingu Wawel, Lemon, Mets i Great Minds. więcej

,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media

Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media. więcej

Selgros promuje się jako "sklep, w którym zrealizujesz nawet najdłuższą listę zakupów" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Realizacją zajęły się Life on Mars i Ed Commercials. więcej

Nestlé Purina z loterią ,,Rozpieść go nie tylko smakiem"

Pod hasłem „Rozpieść go nie tylko smakiem” ruszyła ogólnopolska loteria producenta karmy dla zwierząt Nestlé Purina. Działania prowadzi Unique One. więcej

Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency

Agencja Feeders wygrała przetarg na obsługę kanałów social dla marki Volkswagen (Volkswagen Group Polska). więcej

Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"

Pod hasłem „Nie kupuj - naprawiaj” ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego  Fixly. To jednocześnie nazwa nowej zakładki platformy, w której znajdują się ogłoszenia fachowców oferujących naprawy sprzętów. Kampanię przygotowały firmy Madogz i Vidoq. więcej

Monika Piasecka w dziale strategii agencji Abanana

Do zespołu agencji Abanana dołączyła Monika Piasecka, obejmując stanowisko senior strategy plannera. więcej

Herbapol-Lublin reklamuje w telewizji syrop z witaminą D

Herbapol-Lublin wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o witaminę D. Przygotowały ją Oto i Mediacom.  więcej

Z branżą reklamy żegna się Amir Kassaei

Pochodzący z Iranu dyrektor kreatywny agencji C14torce Amir Kassaei zapowiedział odejście z branży reklamowej. więcej

Nowy Land Rover Defender bohaterem filmu "No Time To Die"

W nowej reklamie samochodu Land Rover Defender wykorzystano zakulisowe zdjęcia z planu filmu o Jamesie Bondzie "No Time To Die". więcej

Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media

Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg włoskiej marki kawy Lavazza na obsługę w mediach społecznościowych. więcej

Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform

W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu"

Grupa medialna Fratria, wydawca kilku prawicowych czasopism i serwisów internetowych uruchomiła stronę Zbierzmy.pl. Dzięki niej wydawca chce zgromadzić 500 tys. złotych na nakręcenie filmu „Gra w Gazetę” o historii Agory i „Gazety Wyborczej”. - Pomysł narodził się 10 lat temu, „Wyborcza” jest ciekawym obiektem do opisu, bo jej polityka daleko wykracza poza ramy zwykłego medium - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Pilis, autor projektu filmu i były szef TAI. więcej

Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, ,,Gazeta Polska" najbardziej w dół. ,,Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku"

W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska”. - Uważam, że trendu spadkowego zatrzymać się nie da. Wydawnictwa, zwłaszcza te bez wsparcia innych mediów w ramach jednej grupy, będą miały problem z utrzymaniem się na rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub. więcej

Fundacja ,,Tygodnika Powszechnego" z 450 tys. zł dotacji od ministra kultury, nadawca TV Trwam z 54 tys. zł

W ramach programu promocji czytelnictwa realizowanego przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego przyznano 450 tys. zł dotacji Fundacji „Tygodnika Powszechnego”, a 54,5 tys. zł Fundacji Lux Veritatis. Dotacji nie uzyskały natomiast wydawca „Gościa Niedzielnego” i dwie rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. więcej

Komornik ma zająć 32 tys. zł na koncie Cezarego Gmyza na poczet przeprosin w "Rzeczpospolitej"

W efekcie przegranego procesu z Leszkiem Szymowskim, komornik ma zająć 32 tys. zł na koncie bankowym Cezarego Gmyza oraz na wynagrodzeniu w telewizji na poczet wykonania przeprosin w "Rzeczpospolitej". Chodzi o proces o zniesławienie za artykuł "Próba zastraszenia w obronie nierzetelnej książki" opublikowany przez Gmyza w tym tytule w 2012 roku. więcej

Edyta Żmuda tymczasowym redaktorem naczelnym "Charakterów"

Magazyn "Charaktery" w ubiegłym tygodniu został przejęty przez Forum Media Polska. Redaktorem naczelnym tymczasowo została Edyta Żmuda, zastępca dyrektora wydawniczego spółki. więcej

,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, ,,Gala" najbardziej w dół

W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

McClatchy zgłasza wniosek o upadłość. Wydawnictwo ma ponad 700 mln dolarów długów

McClatchy, jeden z największych wydawców prasy regionalnej w USA zgłosił wniosek o upadłość i ochronę przed wierzycielami. Wydawnictwo ma ponad 700 mln dolarów zadłużenia, planuje restrukturyzację i pełną transformację cyfrową. więcej

Jarosław Kaczyński został Człowiekiem Roku "Gazety Polskiej"

Prezes PiS Jarosław Kaczyński został w niedzielę laureatem Nagrody Człowiek Roku "Gazety Polskiej", śp. Kornel Morawiecki i ocalały z Holocaustu Edward Mosberg - Nagrody im. św. Grzegorza I Wielkiego, a abp Markowi Jędraszewskiemu został przyznany tytuł Człowieka Roku Klubów "GP". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu"

Grupa medialna Fratria, wydawca kilku prawicowych czasopism i serwisów internetowych uruchomiła stronę Zbierzmy.pl. Dzięki niej wydawca chce zgromadzić 500 tys. złotych na nakręcenie filmu „Gra w Gazetę” o historii Agory i „Gazety Wyborczej”. - Pomysł narodził się 10 lat temu, „Wyborcza” jest ciekawym obiektem do opisu, bo jej polityka daleko wykracza poza ramy zwykłego medium - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Pilis, autor projektu filmu i były szef TAI. więcej

SE.pl na czele, Fakt.pl i Wyborcza.pl z większymi wzrostami (serwisy dzienników)

Wśród portali dzienników ogólnopolskich najwięcej użytkowników i odsłon ma niezmiennie SE.pl, a na najdłużej odwiedzających przyciąga Przegladsportowy.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Forsal.pl, Wyborcza.biz, Polskatimes.pl, Gazetaprawna.pl, Fakt.pl i Wyborcza.pl. więcej

Facebook ostrzega Unię Europejską: Nowe przepisy zagrożeniem dla wolności wypowiedzi

Mark Zuckerberg, który spotkał się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w Brukseli, ostrzegł przed zagrożeniami dla innowacji i wolności wypowiedzi, które mogą przynieść nowe zasady opracowywane przez UE. więcej

Twój e-PIT: złożono już ponad 400 tys. zeznań

Ministerstwo Finansów poinformowało, że za pośrednictwem usługi Twój e-PIT złożono już ponad 400 tys. deklaracji podatkowych. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zakaz handlu w niedzielę ma coraz więcej przeciwników. Mieszkańcy największych miast niezadowoleni

Niemal połowa dorosłych Polaków jest niezadowolona z kolejnego zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę. Jeszcze bardziej krytyczni (64 proc.) są wobec tego mieszkańcy miast powyżej pół miliona mieszkańców - wynika z badania zespołu Havas Media Group - Intelligence Team. więcej

Polaków frustrują niskie zarobki i rosnące ceny. Denerwują też media

Najbardziej frustrującymi sprawami w oczach Polaków są podwyżki cen oraz niskie zarobki – wynika z badania zleconego przez Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor. Na liście "frustratorów" są także media. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Primark zatrudnił agencję Grayling Poland

Irlandzka sieć sklepów odzieżowych Primark rozpoczęła współpracę z agencją Grayling Poland, która wesprze jej wejście na polski rynek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Testy Galaxy Z Flip kwestionują szklany ekran smartfona. Wymiana wyświetlacza w cenie 499 dolarów
Brytyjski rząd kupuje superkomputer za 1,2 mld funtów. Będzie przewidywał zagrożenia pogodowe
Prezes zarządu Samsunga rezygnuje ze stanowiska. Wcześniej został skazany za łamanie praw pracowniczych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Zakaz handlu w niedzielę ma coraz więcej przeciwników. Mieszkańcy największych miast niezadowoleni
"Janusz Nosacz" w kampanii Fundacji Polska Ziemia ostrzega przed smogiem
Twój e-PIT: złożono już ponad 400 tys. zeznań
Polaków frustrują niskie zarobki i rosnące ceny. Denerwują też media
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstaje trzeci sezon serialu ,,Chyłka". Premiera w tym roku w player.pl
,,Zdrady" wracają do Polsatu. Jedenasty sezon od 5 marca w czwartkowe wieczory
,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media
Netflix pokazał oficjalny zwiastun serialu ,,To nie jest OK"
Trzeci sezon "Obsesja Eve" od kwietnia (wideo)
Nadchodzi czwarty sezon serialu "Stranger Things" (wideo)
"No Time to Die" - Billie Eilish śpiewa dla Jamesa Bonda (wideo)
W 2021 roku premiera filmu "Bo we mnie jest seks". Maria Dębska jako Kalina Jędrusik
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj