|
|
|
|
|
|
|
Canal+ nie zapłaci za zawieszone rozgrywki Ligue 1. "Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki"
Grupa Canal+ podjęła decyzję w sprawie zapłaty ostatniej transzy za prawa telewizyjne do Ligue 1 w sezonie 2019/20. Odmówiła uiszczenia pieniędzy, tłumacząc, że w związku z koronawirusem rozgrywki są zawieszone, a więc automatycznie żadne z zaplanowanych transmisji nie mogą się odbyć. - Ta informacja zmroziła wiele osób w świecie piłki - ocenia Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
,,Bądźmy razem w domu" nowym codziennym programem TVP1 dla seniorów. Urszula Rogala i Piotr Poraj Poleski gospodarzami
W środę, 1 kwietnia o godz. 15.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego programu „Bądźmy razem w domu”. Jest to skierowana dla seniorów audycja, której gospodarzami będą Urszula Rogala i Piotr Poraj Poleski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Burdek szefem polskiego oddziału Viasat World
Marcin Burdek objął stanowisko country managera w polskim oddziale Viasat World - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Widz złożył skargę na paski informacyjne TVN24. Nie stwierdzono naruszeń
Widz zdecydował się złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na paski informacyjne w telewizji TVN24 (TVN Discovery Polska). Jego zdaniem, nie były one obiektywne. Michał Samul, dyrektor pionu informacji TVN i członek zarządu TVN stwierdził, że dziennikarz ma prawo do własnej oceny. KRRiT nie stwierdziła naruszeń.
więcej
|
2,76 mln widzów ,,Stulecia Winnych 2". TVP1 dystansuje konkurencję
Drugi sezon „Stulecia Winnych” ogląda średnio 2,76 mln osób, o 130 tys. tys. widzów mniej niż pierwszą odsłonę serialu pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49.
więcej
|
1,86 mln widzów ,,To był rok! 2". TVP1 liderem rynku
Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,86 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i czwarte miejsce w 16-49.
więcej
|
Bob Iger rezygnuje z pensji, menedżerowie Disneya z cięciami wynagrodzeń. Efekt koronawirusa
Bob Iger, odchodzący szef Disneya zapowiedział że w związku z wpływem pandemii koronawirusa na kondycję koncernu zrezygnuje z całej swojej pensji. Bob Chapek, który zastąpi Igera na stanowisku ma otrzymywać połowę uposażenia, zaś inni wysocy menedżerowie Disneya będą zarabiać mniej o 20 do 30 procent.
więcej
|
Biuro reklamy TVP oferuje gratis wydłużenie spotów o 5 sekund
W związku z recesją wywołaną epidemią koronawirusa biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza dla swoich klientów dodatkową opcję na kwiecień i maj br. Mogą oni bez żadnych dodatkowych opłat wydłużyć spoty o 5 sekund.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP Info przed TVP2 - rekord TVN7 w 16-49. Msza święta wśród hitów tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus”, wśród hitów tygodnia znalazła się również transmisja mszy świętej. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVP Info wyprzedziło TVP2. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, TVN24 wyprzedził TVP1, a rekordowy udział miała Siódemka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fox Business rozstał się z prezenterką, która uznała koronawirus za próbę impeachmentu Trumpa
W piątek Fox Business pożegnał się z dziennikarką i prezenterką Trish Regan. Jej autorski program zawieszono trzy tygodnie temu, po tym jak Regan oceniła, że epidemia koronawirusa to narzędzie używane przez media, inwestorów i Demokratów w celu odsunięcia prezydenta Donalda Trumpa od władzy.
więcej
|
Dwa nowe seriale ,,Napisała: morderstwo" i ,,Prawo i porządek" w TVS
W kwietniu TVS rozpocznie emisję dwóch nowych seriali kryminalnych: „Napisała: morderstwo” i „Prawo i porządek”.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coca-Cola wstrzymuje do odwołania działania reklamowe z powodu kononawirusa. ,,To nie zaszkodzi marce, bo jej znajomość jest ogromna"
Koncern Coca-Cola zdecydował, że do odwołania rezygnuje z wszelkich aktywności marketingowych, a przeznaczony na te działania budżet przekaże na wsparcie walki z koronawirusem. Zdaniem ekspertów od strategii brak reklam nie spowoduje, że nagle Coca-Cola zniknie ze świadomości odbiorców. Jej znajomość jest bowiem ogromna i globalna. Ten ruch pomoże firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, która rzadko kojarzona jest ze zdrowiem.
więcej
|
W kwietniu radio i telewizja mogą stracić do 30 proc. przychodów reklamowych, a inne media offline nawet 50 proc.
W związku z epidemią koronawirusa reklamodawcy zmieniają strategie marketingowe, a to odbija się na mediach. Według szacunków ekspertów z domów mediowych, o ile w marcu spadki ich przychodów reklamowych nie są jeszcze tak duże, o tyle już w kwietniu radio i telewizja mogą zmagać się ze spadkiem wpływów reklamowych na poziomie 20-30 proc., a pozostałe media offline - nawet o połowę. Nie ma też pewności, że dzięki tym spadkom zyska spektakularnie digital, który w marcu wychodzi z kryzysu „obronną ręką”.
więcej
|
Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"
Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą.
więcej
|
Patryk Felmet dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos
Patryk Felmet objął stanowisko dyrektora marketingu Grupy Lotos. Wcześniej funkcję tę pełniła Blanka Przybysz-Skrzyniarz.
więcej
|
Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców
Serwisy VOD należące do największych nadawców miały w lutym i pierwszej połowie marca br. średnio 15 proc. wypełnienie reklamami - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker i GroupM. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie reklamami głównych stacji komercyjnych.
więcej
|
Biuro reklamy TVP oferuje gratis wydłużenie spotów o 5 sekund
W związku z recesją wywołaną epidemią koronawirusa biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza dla swoich klientów dodatkową opcję na kwiecień i maj br. Mogą oni bez żadnych dodatkowych opłat wydłużyć spoty o 5 sekund.
więcej
|
Marcin Dorociński będzie reklamował Santander Bank Polska, na razie promuje zbiórkę na walkę z koronawirusem (wideo)
Aktor Marcin Dorociński został ambasadorem reklamowym Santander Bank Polska. W pierwszej akcji zachęca do wsparcia zbiórki prowadzonej przez bank i jego fundację na walkę z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum szukają w mediach
Polacy są świadomi, że powrót do rzeczywistości sprzed pandemii nie będzie szybki i bezbolesny. Połowa z nich boi się o przyszłość, a kluczową rolę w kształtowaniu nastroju wokół pandemii odgrywają ich zdaniem media - wynika z badania IPG Mediabrands na temat zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii.
więcej
|
Grandes Kochonos będzie obsługiwać markę wódki Amundsen
Stock Polska wybrał agencję Grandes Kochonos do obsługi strategicznej marki Amundsen.
więcej
|
Maciej Żemojcin dołączył do Blackfish Warsaw
Maciej Żemojcin poprowadzi warszawski oddział studia produkcyjnego Blackfish jako partner i executive producer.
więcej
|
Piwo Bosman na nowych opakowaniach podkreśla szczecińskie pochodzenie
Marka piwa Bosman (Carlsberg Polska) zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia.
więcej
|
PKN Orlen wykłada kolejne 60 mln złotych na walkę z koronawirusem
PKN Orlen kupił 7 milionów maseczek ochronnych, pierwsza partia 1,6 mln sztuk zostanie przekazana Agencji Rezerw Materiałowych i fundacji. Koncern zwiększy wsparcie na rzecz walki z epidemią o dodatkowe 60 mln zł.
więcej
|
Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum
Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.
więcej
|
Saatchi & Saatchi dla XTB
Dom maklerski XTB rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym do współpracy wybrał agencję Saatchi & Saatchi.
więcej
|
Up&More wypromuje nowy portal Wydawnictwa Nowa Era
Up&More współpracuje z Wydawnictwem Nowa Era w zakresie promocji portalu edukacyjnego DlaUcznia.pl.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora zawiesiła rozmowy z bankami ws. nowego finansowania, Helios z wydłużoną spłatą kredytów
Do czasu przeminięcia pandemii koronawirusa Agora zawiesiła rozmowy z konsorcjum banków dotyczące pozyskania kredytu m.in. na finansowanie jej przejęć i innych inwestycji. Firma i należący do niej Helios uzyskały też od banków wydłużenie terminów spłat obecnych kredytów.
więcej
|
,,Tygodnik Podhalański" zmniejsza objętość i zawiesza współpracę z felietonistami
„Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) na czas pandemii koronawirusa zmniejszył objętość o osiem stron, zawiesił współpracę z felietonistami i przygotowuje się do likwidacji bezpłatnego programu telewizyjnego. - To czasowe, musimy się ratować - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Jurecki, twórca i wydawca tygodnika.
więcej
|
Koniec serwisu i magazynu ,,Holistic.News". ,,Decyzja nie jest związana z pandemią"
Serwis internetowy Holistic.news i powiązany z nim magazyn drukowany „Holistic.News” (Deweloper Media) z końcem marca znikają z rynku - zapowiedział redaktor naczelny Jarosław Kociszewski. - Decyzja o zamknięciu wydawnictwa nie jest związana z pandemią - zaznaczył Kociszewski.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" nazwała słynnego podróżnika doradcą Reagana, dziennikarze zarzucili jej wywiad ze zmarłym
W poniedziałkowym wydaniu „Gazety Polskiej Codziennie” zamieszczono rozmowę z wybitnym podróżnikiem, dr. Jackiem Wheelerem, określając go jako byłego doradcę prezydenta USA Ronalda Reagana. Wielu dziennikarzy sądziło, że chodzi o zmarłego w 2010 Jacka Wheelera, który doradzał kilku prezydentom, m.in. Reaganowi. Na Niezalezna.pl dr Jack Wheeler został określony już nie jako doradca Reagana, tylko ekspert ds. międzynarodowych.
więcej
|
|
|
Andrzej Duda na TikToku. "Spin doktorzy władzy znów dwa kroki w przodzie"
Prezydent Andrzej Duda ma od tego tygodnia konto w serwisie społecznościowym TikTok. Dziennikarze krytykują to posunięcie, jednak eksperci od marketingu politycznego decyzję sztabu Andrzeja Dudy chwalą.
więcej
|
Facebook wesprze media dotknięte koronawirusem. 100 mln dolarów w grantach i reklamach
Koncern Facebook zadeklarował przeznaczenie kwoty 100 mln dolarów na wsparcie mediów. Środki zostaną przekazane w formie grantów oraz na wydatki reklamowe, dzięki którym wydawcy mają ograniczać straty finansowe związane z pandemią koronawirusa. Według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl nie wiadomo na razie czy wsparcie obejmie także media w Polsce.
więcej
|
Wavemaker: 15 proc. wypełnienie reklamami serwisów VOD nadawców
Serwisy VOD należące do największych nadawców miały w lutym i pierwszej połowie marca br. średnio 15 proc. wypełnienie reklamami - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker i GroupM. Clutter w VOD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy niż wypełnienie reklamami głównych stacji komercyjnych.
więcej
|
Netflix stawia na lokalnych użytkowników. Rośnie oferta filmowa z dubbingiem
Netflix wprowadza na lokalnych rynkach coraz więcej filmów i seriali z dubbingiem - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Obecnie w wybranych krajach europejskich 60 proc. oferowanych pozycji jest dubbingowana, w ten sposób serwis chce przyciągnąć do siebie większą liczbę lokalnych użytkowników.
więcej
|
CWA negocjuje stworzenie platformy internetowej eMsza z opcjami eOfiara i eWspólnota
Firma informatyczna CWA poinformowała, że zaczęła negocjacje z podmiotem komercyjnym dotyczące przygotowania platformy eMsza do masowych transmisji nabożeństw. Na platformie mają działać opcje eOfiara, eNabożeństwo i eWspólnota.
więcej
|
Cykl koncertów ,,100 na 100. Muzyczne dekady wolności" na YouTubie
Polskie Wydawnictwo Muzyczne udostępni na kanale YouTube 11 koncertów, zrealizowanych w 2018 roku w ramach projektu „100 na 100. Muzyczne dekady wolności”. Koncerty udostępniane będą za darmo co wtorek o godz. 18.00 na kanale wydawnictwa.
więcej
|
Ninateka udostępnia darmo utwory i archiwalia Krzysztofa Pendereckiego
Serwis Ninateka.pl (należący do Narodowego Instytutu Audiowizualnego) udostępnił bezpłatnie blisko 150 utworów zmarłego w niedzielę Krzysztofa Pendereckiego. Zbiór wzbogacono o wypowiedzi twórcy, opinie krytyków i muzykologów. Swoje autorskie playlisty ulubionych utworów ułożyli między innymi: Elżbieta Penderecka, Marek Moś, Antoni Wit i Paweł Mykietyn.
więcej
|
Facebook z darmowymi koncertami dla izolowanych. Na pierwszy ogień Krzysztof Zalewski, Mery Spolsky oraz Karaś/Rogucki
Facebook rozpoczął w Polsce akcję "Kwarantanna na na", w ramach której będzie kilka razy w tygodniu nadawał darmowe koncerty na żywo popularnych artystów. W pierwszej kolejności pojawią się występy Krzysztofa Zalewskiego, Mery Spolsky oraz duetu Karaś/Rogucki. Podczas koncertów będzie można przekazać datki przeznaczone na wsparcie osób starszych i samotnych.
więcej
|
Andrzej Duda założył profil na TikToku. Dziennikarze krytyczni: to kampania w czasie epidemii
Prezydent Andrzej Duda uruchomił swój profil na młodzieżowej platformie społecznościowej TikTok. Część dziennikarzy skrytykowała ten ruch, oceniając go jako mało poważny i niestosowny w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
AliExpress w dobie epidemii koronawirusa dostarczyło pracownikom Poczty Polskiej maseczki ochronne
Pod koniec ubiegłego tygodnia AliExpress dostarczył dostawę masek ochronnych na twarz kluczowemu partnerowi na polskim rynku – Poczcie Polskiej. Maski będą używane do ochrony przez kurierów dostarczających przesyłki.
więcej
|
Subskrypcje Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami VOD.pl
Rusza oferta promocyjna subskrypcji internetowych Newsweek.pl i Forbes.pl w pakiecie z filmami z oferty serwisu vod.pl. Liczba dostępnych filmów uzależniona jest od wyboru wariantu oferty.
więcej
|
,,#BiznesWalczy" - nowy dział Next.gazeta.pl z informacjami dla przedsiębiorców o koronawirusie
Serwis Next.Gazeta.pl (Agora) uruchomił sekcję „#BiznesWalczy”. Redakcja prezentuje w niej na bieżąco sytuację kryzysową w kraju z punktu widzenia przedsiębiorców, zachęcając firmy do walki o swoje biznesy.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum szukają w mediach
Polacy są świadomi, że powrót do rzeczywistości sprzed pandemii nie będzie szybki i bezbolesny. Połowa z nich boi się o przyszłość, a kluczową rolę w kształtowaniu nastroju wokół pandemii odgrywają ich zdaniem media - wynika z badania IPG Mediabrands na temat zachowań Polaków w pierwszym okresie trwania pandemii.
więcej
|
|
|