|
|
|
|
|
|
|
Duży spadek oglądalności ,,wielkiej czwórki" w marcu. Rekordowe wyniki TVP Info, TVN24 i Polsat News
Nowym liderem oglądalności w marcu br. była TVP1, która wyprzedziła Polsat. Rekordy wyniki odnotowały TVP Info, TVN24 i Polsat News. W grupie 16-49 liderem był TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eksperci o ,,Szkole z TVP": pospolite ruszenie nie może dobrze działać, hejt wobec nauczycieli niesłuszny
Nauczycielom krytykowanym za lekcje prowadzone w paśmie „Szkoła z TVP” powinno być zapewnione większe wsparcie przed występami na wizji. To nie jest profesjonalnie zorganizowana kampania tylko pospolite ruszenie - komentują dla Wirtualnemedoa.pl eksperci z branży edukacji i nauki. - Poniżanie i dyskredytowanie nauczycieli, którzy realizując swoją misję zdecydowali się zaangażować w projekt edukacyjny, którego celem jest zapewnienie ciągłości nauczania świadczy o niedostrzeganiu powagi sytuacji i wyzwań, które stoją przed naszym społeczeństwem w tej trudnej chwili - odpowiada na krytykę Telewizja Polska.
więcej
|
3,02 mln widzów programu ,,Uwaga! Koronawirus" w TVN
Specjalny program TVN „Uwaga! Koronawirus” gromadzi średnio 3,02 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fightklub i Sportklub do 2022 roku wyłącznie na Platformie Canal+
Platforma Canal+ podpisała umowę przedłużająca współpracę z kanałami sportowymi: Fightklub i Sportklub. Oba będą dostępne na wyłączność na platformie przez trzy lata, do 2022 roku.
więcej
|
Były szef Hulu pokieruje koncernem WarnerMedia. Dopilnuje startu HBO Max
Jason Kilar, były szef serwisu Hulu został mianowany dyrektorem wykonawczym koncernu WarnerMedia. Nowy menedżer zastępujący na stanowisku Johna Stankeya będzie nadzorował funkcjonowanie Warner Bros,. HBO oraz Turnera, a jego pierwszym najważniejszym zadaniem ma być wprowadzenie na rynek nowego serwisu VOD HBO Max.
więcej
|
TVP pokaże msze święte i nabożeństwa Triduum Paschalnego z Jasnej Góry
Telewizja Polska będzie transmitować wszystkie nabożeństwa tegorocznego Triduum Paschalnego, sprawowane na Jasnej Górze. Transmisje będzie można oglądać w Jedynce.
więcej
|
Player.pl zmienia płatną ofertę: nowy pakiet z 26 stacjami tv, HBO osobno
Na platformie Player.pl (Grupa TVN Discovery) zmodyfikowano ofertę subskrypcyjną. W pakiecie Start VOD+TV pojawiły się nowe kanały, m.in. z grupy Discovery, natomiast w pakiecie Start VOD zniknął streaming stacji TVN, TVN7 i TTV.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zachęca do pozostania w domu
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, która w ramach akcji #zostańwdomu promuje dostępność w ofercie operatora najlepszych bajek, filmów i seriali. Działania przygotowały Grey Group, TFP, Televisor, Ztudio&Burza, Vizeum.
więcej
|
Vectra oferuje Prasę Online za 19,99 zł miesięcznie
Sieć kablowa Vectra uruchomiła dla swoich klientów Prasa Online. Umożliwia ona nielimitowany dostęp do ponad 100 tytułów prasowych w wersjach cyfrowych.
więcej
|
W UPC Polska dodatkowe stacje gratis do końca czerwca
UPC Polska przedłuża czas swoich „otwartych okien”, udostępniając abonentom telewizji niektóre dodatkowe programy nawet do końca maja lub czerwca. Akcja ma związek z programem operatora o nazwie „#dzialamyztroska” zgodnym z ogólnopolskim hasłem #zostańwdomu.
więcej
|
,,Dzień Disneya" w Poniedziałek Wielkanocny w Polsacie (wideo)
W poniedziałek, 13 kwietnia Telewizja Polsat przez cały dzień będzie prezentować animowane i aktorskie filmy kinowe Disneya w ramach tzw. „Dnia Disneya”.
więcej
|
Inea będzie udostępniać sieci lokalnym i ogólnopolskim dostawcom w ramach POPC
Inea, która przedstawiła warunki dostępu hurtowego do sieci światłowodowych, tworzonych w ramach trzeciego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC) będzie je udostępniać lokalnym i ogólnopolskim dostawcom usług pod marką Fiberhost. Wyraził na to zgodę szef Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przez koronawirusa mniej reklam w polskim internecie, mocniej promują się tylko sklepy
W pierwszych trzech tygodniach marca br. mocno zmalała liczba kampanii realizowanych w polskim internecie, inaczej niż rok wcześniej. U czołowych wydawców dużo mocniej promowała się tylko branża handlowa i odzieżowa.
więcej
|
Marek Kmiecik z własną agencją marketingową Sense
Marek Kmiecik, ostatnio odpowiedzialny za marketing w firmie obuwniczej CCC założył własną agencję marketingową Sense - wynika z naszych informacji.
więcej
|
Katarzyna Krawczyk szefową marketingu w CCC, firma wynegocjowała z bankami odroczenie spłat
Katarzyna Krawczyk objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie obuwniczej CCC. Poprzednio to stanowisko zajmował Marek Kmiecik. Na początku br. CCC przedstawiło nową strategię, od dwóch tygodni przeżywa duże problemy w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych.
więcej
|
Digital Kingdom pracuje dla BBC Studios Polska
Agencja reklamowa Digital Kingdom rozpoczyna obsługę reklamową BBC Studios Polska.
więcej
|
Akcja "Żonkile" Muzeum POLIN po raz ósmy. Ambasadorami Seweryn, Podsiadło, Kurdej-Szatan, Wellman, Zalewski
Muzeum POLIN startuje z kampanią informacyjną w związku z 77. rocznicą powstania w getcie warszawskim i prowadzoną po raz ósmy akcją społeczno-edukacyjną "Żonkile". W tym roku ambasadorami projektu są dziennikarka Dorota Wellman, aktorka Barbara Kurdej-Szatan, aktor Andrzej Seweryn oraz piosenkarze Dawid Podsiadło i Krzysztof Zalewski.
więcej
|
Puste ulice i ludzie walczący z koronawirusem. Facebook promuje platformę samopomocy
Facebook rozpoczął emisję filmu reklamowego „Never Lost”, w którym pokazuje świat w czasie pandemii koronawirusa: puste ulice, przepracowanych lekarzy, cierpiących chorych. Przy kampanii dział marketingu platformy pracował z agencją Droga 5.
więcej
|
Sklepy Biedronka i Lidl będą czynne dłużej, część przez całą dobę
Od czwartku sklepy Biedronka i większość sklepów Lidl będą czynne w godz. 6:00-24:00. Część sklepów Lidla będzie działać całodobowo, a w przypadku Biedronki wszystkie placówki będą czynne bez przerwy od wtorku 7 kwietnia do piątku 10 kwietnia. Firmy chcą umożliwić klientom zrobienie zakupów przedświątecznych mimo kolejnych ograniczeń związanych z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Orlen z Robertem Kubicą reklamuje ,,tanie tankowanie dla wszystkich, którzy nie mogą pozostać w domu" (wideo)
PKN Orlen zaczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#TanieTankowanie”. Reklamy, w których występuje Robert Kubica, nawiązują do epidemii koronawirusa.
więcej
|
Szymon Majewski wyreżyserował reklamę Plusa
Ruszyła nowa kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), promująca ofertę na abonament. Akcja zachęca do pozostania w domach hasztagiem #zostańwdomu. Ambasador marki, Szymon Majewski, zadebiutował w roli reżysera reklamy.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zachęca do pozostania w domu
Ruszyła kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, która w ramach akcji #zostańwdomu promuje dostępność w ofercie operatora najlepszych bajek, filmów i seriali. Działania przygotowały Grey Group, TFP, Televisor, Ztudio&Burza, Vizeum.
więcej
|
Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek w Ogilvy Poland, awansowała Katarzyna Walewska-Napiórkowska
Katarzyna Walewska-Napiórkowska awansowała na stanowisko account aupervisora w Ogilvy Poland. Dział obsługi klienta wzmocniły Małgorzata Malesa i Olga Prymaczek.
więcej
|
Orange z Robertem Górskim zachęcają do pozostania w domach na czas epidemii
Wystartowała wiosenna kampania Orange na kartę z udziałem Roberta Górskiego. Przygotowały ją agencje Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Orka i Lunapark.
więcej
|
"Niepodległa" i polscy artyści dodają Polakom otuchy w kampanii #wszystkobędziedobrze
Biuro Programu „Niepodległa” wraz z gwiazdami polskiej muzyki przygotowało projekt #wszystkobędziedobrze przypominający, że także w czasie pandemii cały czas jesteśmy razem i wspólnie uda nam się przetrwać trudne chwile.
więcej
|
SKYN zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją "Stay and f*uck at home"
Marka SKYN nawiązuje do ruchu społecznego zapoczątkowanego w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefuckhome. Nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
więcej
|
Bezalkoholowe piwo Karmi teraz jako mrożona kawa
Marka Karmi (Carlsberg Polska) wprowadza na rynek nowy wariant piwa bezalkoholowego - Karmi Mrożona Kawa 0,0% z dodatkiem kofeiny.
więcej
|
200 złotych za otwarcie konta w Banku Pekao
Bank Pekao uruchomił promocję, w ramach której klienci bez wychodzenia z domu otrzymają nawet 200 zł za otwarcie konta osobistego za pomocą selfie. Bank przygotował także promocję dla klientów, którzy otworzą konto oszczędnościowe
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Grupa ZPR Media zawiesza miesięcznik ,,Podróże". ,,Trudny okres przejściowy"
Należąca do Grupy ZPR Media spółka Time zdecydowała się zawiesić wydawanie miesięcznika turystycznego „Podróże” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - „Podróże” to silna marka funkcjonująca nie tylko w prasie, lecz także w mediach cyfrowych. Serwis Podroze.pl oraz media społecznościowe grupują osoby zainteresowane podróżowaniem - zaznacza Ewa Lampart, wydawca zarządzająca magazynem.
więcej
|
Egmont Polska nie będzie już wydawał książek dla dzieci. Jego właściciel sprzedaje ten dział do Harper Collins Publisher
Wydawnictwo Egmont Polska wycofuje się z wydawania książek dla dzieci. Harper Collins Publisher zadeklarował kupno pionu książek dziecięcej książki od oddziałów Egmonta w Polsce, Wielkiej Brytanii i Niemczech (w tym ostatnim kraju firma działa jako Schneiderbuch). Egmont Polska nadal będzie natomiast wydawał pisma dla dzieci, komiksy i gry planszowe.
więcej
|
Z powodu koronawirusa News Corp zawiesza 60 drukowanych dzienników w Australii. Będą dostępne tylko w sieci
Należący do rodziny Ruperta Murdocha koncern medialny News Corp zawiesił wydawanie drukowanych wersji 60 lokalnych dzienników w Australii. Wydawca tłumaczy decyzję spadkami przychodów reklamowych spowodowanych koronawirusem. Wszystkie tytuły zawieszone w druku mają się ukazywać w wersji internetowej, News Corp planuje zwolnienia pracowników.
więcej
|
Axel Springer znika z giełdy 6 kwietnia 2020 roku. ,,Nowa faza rozwoju"
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 6 kwietnia 2020 roku akcje niemieckiego koncernu medialnego Axel Springer znikną z giełdy we Frankfurcie. To efekt wcześniej strategii przyjętej po przejęciu większości udziałów w wydawnictwie przez amerykański fundusz KKR.
więcej
|
Nowe "Elle" zapakowane w biodegradowalną folię
Nowy numer magazynu "Elle" (Burda Media Polska) ukazał się nie tylko na ekologicznym papierze, ale został także - pierwszy raz w historii - zapakowany w biodegradowalną folię.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" po krytyce przez ambasadora Włoch przeprasza za tytuł ,,Włosi to naród osłów"
We wtorek portal „Gazety Wyborczej” (Agora) wysłał newsletter z tytułem: „Włosi to naród osłów. Nie bądźmy jak Włosi” zapowiadający podobnie zatytułowany reportaż z „Dużego Formatu”. - Wstydźcie się za tę obrazę wymierzoną w naród włoski - skomentował Aldo Amati, ambasador Włoch w Polsce. - Wysłaliśmy już przeprosiny do odbiorców newslettera. Nie było moim celem obrazić kogokolwiek - zapewniła dziennikarka „GW” Żaneta Gotowalska.
więcej
|
Portal ,,Gazety Wyborczej" udostępnia wideolekcje, także dla maturzystów i ósmoklasistów
Wyborcza.pl (Agora) uruchomiła serwis edukacyjny z wideolekcjami z zakresu m.in. historii, fizyki, biologii i chemii. Znajdą się w nim również materiały dla tegorocznych maturzystów i ósmoklasistów. W ten sposób wydawca wspomaga uczniów, nauczycieli i rodziców w obliczu zamknięcia szkół.
więcej
|
|
|
Zwolnienia w Abstra i LTTM, powodem epidemia koronawirusa
W związku z epidemią koronawirusa i wiążącymi się z nią ograniczeniami w prowadzeniu działalności gospodarczej, redukcje zatrudnienia nastąpiły już w Grupie Abstra oraz LTTM (należą do niej LifeTube oraz TalentMedia).
więcej
|
Przez koronawirusa mniej reklam w polskim internecie, mocniej promują się tylko sklepy
W pierwszych trzech tygodniach marca br. mocno zmalała liczba kampanii realizowanych w polskim internecie, inaczej niż rok wcześniej. U czołowych wydawców dużo mocniej promowała się tylko branża handlowa i odzieżowa.
więcej
|
Mateusz Borek i Maciej Turski poprowadzą ,,OktagonLive" w Kanale Sportowym
W najbliższą niedzielę na youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutuje program „OktagonLive” o mieszanych sztukach walki. Będą go prowadzili Mateusz Borek i Maciej Turski, poprzednio związani z Polsat Sport.
więcej
|
Quebonafide przekaże milion zł ze współpracy z Allegro na cele charytatywne
Raper Kuba Grabowski, znany jako Quebonafide opublikował na swoim oficjalnym kanale klip "CTK Creeps: Quebonafide" parodiujący program "MTC Cribs". Wideo powstało wspólnie z Allegro, a milion złotych honorarium wykonawca przekaże na cele charytatywne.
więcej
|
Puste ulice i ludzie walczący z koronawirusem. Facebook promuje platformę samopomocy
Facebook rozpoczął emisję filmu reklamowego „Never Lost”, w którym pokazuje świat w czasie pandemii koronawirusa: puste ulice, przepracowanych lekarzy, cierpiących chorych. Przy kampanii dział marketingu platformy pracował z agencją Droga 5.
więcej
|
Z powodu koronawirusa spada prędkość internetu w Polsce. Inea i T-Mobile liderami w marcu
Od momentu ogłoszenia pandemii koronawirusa prędkość internetu mobilnego w Polsce spadła o 14 procent – wynika z raportu platformy SpeedTest.pl. W wypadku dostawców stacjonarnych zanotowano średni spadek prędkości pobierania o 4 proc. Wśród operatorów mobilnych najlepszy wynik w marcu 2020 r. zanotował T-Mobile, w wypadku łączy stacjonarnych zwyciężyła Netia.
więcej
|
Grupa naTemat przygotowała mural z podziękowaniami dla służby zdrowia
W centrum Warszawy pojawił się wielki mural z podziękowaniami dla pracowników służby zdrowia za walkę z epidemią koronawirusa. Jego przygotowanie zleciła Grupa naTemat.
więcej
|
Universal Music Polska z darmowymi koncertami na YouTube. Młodzi artyści we wspólnej akcji z Rzecznikiem Praw Dziecka
W związku z pandemią koronawirusa wytwórnia Universal Music Polska prowadzi dwie internetowe akcje zachęcające Polaków do pozostawania w domach. W jednej z nich na Instagramie pojawiają się interaktywne transmisje na żywo, w których młodzież może spotkać muzyczne gwiazdy swojego pokolenia i porozmawiać z Rzecznikiem Praw Dziecka. Z kolei na kanale Digster Polska na YouTube udostępniane są transmisje na żywo artystów reprezentujących różne gatunki muzyczne.
więcej
|
Skąpiec.pl nawiązał współpracę z InPost
Serwis Skąpiec.pl (Ringier Axel Springer Polska) - porównywarka cen w Polsce - nawiązał współpracę z InPost. Obok ofert poszczególnych dostawców od teraz znajdują się oznaczenia o bezkontaktowej dostawie do Paczkomatów.
więcej
|
Premiera filmu "Żegnaj, mój synu" przeniesiona z kina na VOD.PL
Aurora Films przenosi premierę kwietniowego filmu "Żegnaj, mój synu" do internetu. Film zamiast trafić do kin 24 kwietnia, będzie można oglądać od czwartku 2 kwietnia na platformie VOD.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|