|
|
|
|
|
|
|
,,Korki.tv" od 22 kwietnia w Metro. ,,Chęć wsparcia uczniów"
W środę, 22 kwietnia kanał Metro (Grupa Discovery TVN) rozpocznie emisję codziennego edukacyjnego programu „Korki.tv”, w ramach którego nadawane będą lekcje przygotowujące uczniów szkół średnich do matury. - Ponad podziałami chcemy - jako stacja ogólnopolska - dołożyć swoją cegiełkę i pomóc uczniom szkół średnich w możliwie jak najlepszym opanowaniu materiału - komentuje Maciej Świerzawski, szef kanału Metro.
więcej
|
,,Teleexpress" przeniesiony do studia na Woronicza, a ,,Panorama" do studia ,,Wiadomości"
W niedzielę „Teleexpress” po raz pierwszy został wyemitowany ze studia Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza. To tymczasowe rozwiązanie, zastosowane przez na czas pandemii. - Jeśli nie zajdą nieprzewidziane okoliczności, być może zdążymy z remontem Studia B, z którego dotąd nadawaliśmy ten program - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Niedzielne ,,Fakty" i ,,Uwaga! Koronawirus" z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj
W ofercie handlowej TVN Media na maj br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i programu „Uwaga! Koronawirus”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 70 tys. zł.
więcej
|
W relacji TVP usunięto kolory z tęczowej kartki. Maciej Łopiński: Samowolna decyzja montażysty
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do p.o. prezesa TVP Macieja Łopińskiego z pytaniem, dlaczego w programie TVP3 Bydgoszcz wygumkowano tęczę, która była na ścianie księgarni. - Usunięcie kolorów z flagi było samowolnym działaniem montażysty, którego nie uzgodnił z autorką felietonu - odpowiada Łopiński.
więcej
|
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów o 35 proc. i 18,5 mln zł zysku. ,,Nie przewidujemy negatywnego wpływu pandemii"
W ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 35,1 proc. do 201,59 mln zł oraz spadek zysku netto z 36,13 do 18,56 mln zł. - Nie przewidujemy w średnim i długim okresie bezpośredniego, istotnie negatywnego wpływu pandemii koronawirusa na działalność, sytuację finansową i wyniki operacyjne grupy kapitałowej - informuje prezes firmy Bogusław Kisielewski.
więcej
|
Polsat odwołał Superhit Festiwal ,,w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo"
Telewizja Polsat w tym roku z powodu epidemii koronawirusa nie zorganizuje szóstej edycji Polsat Superhit Festiwal zaplanowanej od 22 do 24 maja 2020 roku. Nadawca uzasadnia to względami bezpieczeństwa związanymi z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Dłuższe ,,Wydarzenia 15.50" w Polsacie, ,,Interwencja" o godzinie 16.30
Od piątku, 17 kwietnia w Polsacie (Cyfrowy Polsat) „Wydarzenia” o godzinie 15.50 są nadawane o 15 minut dłużej. Z kolei magazyn reporterów „Interwencja” zmienił godzinę na 16.30. Od poniedziałku, 20 kwietnia wydłużone będą również „Wydarzenia 12.50”.
więcej
|
,,Wiadomości" po oświadczeniu ,,Faktów" zarzucają im pomijanie tematów niewygodnych dla PO
W „Wiadomościach” krytycznie skomentowano oświadczenie redakcji „Faktów” TVN będące odpowiedzą na serię materiałów o nich w programie TVP1. Zarzucono konkurencyjnemu programowi, że pomija sprawy niewygodne dla Platformy Obywatelskiej i traktuje jej polityków dużo krytyczniej niż tych z obozu rządzącego.
więcej
|
Reporter w czasach pandemii: częściowo pracuje zdalnie, w terenie tylko kiedy musi
W czasach epidemii koronawirusa praca reporterów telewizyjnych jest utrudniona - zastosowano specjalne środki ostrożności, by nie byli narażeni na zakażenia. To nie tylko realizowanie materiałów w rękawiczkach i maseczkach, ale coraz częściej również zdalnie - z domu.
więcej
|
,,Fakty" odpowiadają na krytykę w ,,Wiadomościach": w przeciwieństwie do tv państwowej jesteśmy niezależni
W piątek w „Faktach” TVN odpowiedziano na kilkudniową krytykę programu i stacji w „Wiadomościach” TVP. - Nie byliśmy i nie jesteśmy po to, żeby być lubiani przez polityków czy prezesów partii. W przeciwieństwie do telewizji państwowej jesteśmy niezależni, w tym także finansowo - stwierdził Grzegorz Kajdanowicz.
więcej
|
HBO Max zamawia trzy seriale od Bad Robot. Będzie spin-off "Lśnienia"
Amerykańska platforma streamingowa HBO Max, będąca własnością WarnerMedia, zamówiła trzy seriale od Bad Robot J.J. Abramsa. Jeden z nich będzie spin-offem słynnego "Lśnienia" i będzie opowiadał o hotelu Overlook, znanym z powieści Stephena Kinga. Nowy serwis VOD ma wystartować w maju tego roku.
więcej
|
,,Gogglebox", ,,Królowe życia", ,,Down the road" i ,,Kanapowcy" w tygodniowych maratonach TTV
Od poniedziałku, 20 kwietnia w ramach akcji „Cały tydzień… z TTV” stacja będzie nadawać tygodniowe maratony, w których widzowie zobaczą archiwalne odcinki wybranych programów, takich jak m.in. „Gogglebox. Przed telewizorem”, „Królowe życia”, „Down the road. Zespół w trasie” i „Kanapowcy”.
więcej
|
Zmarła dziennikarka Polsatu Ewa Żarska
W wieku 45 zmarła nagle w Łodzi dziennikarka Ewa Żarska. Przez ponad 15 lat pracowała w Telewizji Polsat, wcześniej była związana m.in. z TVN24.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie: w ,,Wiadomościach" odrażająca nagonka na TVN. Monika Olejnik: TVN znów przeszkadza tv rządowej
Według Towarzystwa Dziennikarskiego mocno krytyczne materiały o „Faktach” i TVN pokazywane w ostatnich dniach w „Wiadomościach” TVP to „ataki łamiące ustawę o radiofonii i telewizji, dziennikarską rzetelność i zwykłą przyzwoitość”. - Pamiętam jak za czasów prezesa TVP Roberta Kwiatkowskiego powstawały specjalne programy przeciwko TVN-owi. Teraz za czasów prezesa Łopińskiego historia zatoczyła koło. TVN ponownie przeszkadza tv rządowej - skomentowała Monika Olejnik.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" pomylono włoskiego wirusologa z Janem Tomaszem Grossem
W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP wypowiedź włoskiego wirusologa Giovanniego Rezzy omyłkowo zilustrowano zdjęciem polskiego historyka Jana Tomasza Grossa.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad]
Z Szymonem Gutkowskim, dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej DDB Warszawa, rozmawiamy o wpływie koronawirusa na rynek reklamy, odpowiedzialności marek i o tym, co na trwałe zmieni w świecie marketingu epidemia Covid-19.
więcej
|
Niedzielne ,,Fakty" i ,,Uwaga! Koronawirus" z najdroższymi reklamami w cenniku TVN na maj
W ofercie handlowej TVN Media na maj br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i programu „Uwaga! Koronawirus”. 30-sekundowy spot kosztuje ponad 70 tys. zł.
więcej
|
BGK unieważnia przetarg reklamowy na 24,6 mln zł, rozpisze nowy z mniejszym budżetem
Bank Gospodarstwa Krajowego unieważnił prowadzony od stycznia br. przetarg na obsługę reklamową. To efekt koronawirusa. Bank zapowiada rozpisanie postępowania na nowo, jednak z dużo mniejszym niż poprzednio budżetem.
więcej
|
Aleksander Śmigielski odpowiada za media offline i relacje z agencjami w firmie Bayer
Aleksander Śmigielski, dotychczas pracujący w koncernie farmaceutycznym Sanofi dołączył do firmy farmaceutycznej Bayer (producent m.in. Aspirin Complex), gdzie odpowiada za relacje z mediami i media offline - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reklama internetowa w dobie koronawirusa. Kto traci, kto zyskuje, kluczowe zmiany, trendy i prognozy
O tym, jak na reklamę digital wpływa epidemia koronawirusa i o prognozach na przyszłość opowiadają portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele kilkunastu agencji. Do rozmowy zaprosiliśmy przedstawicieli firm K2, 180heartbeats Jung v. Matt, Cut The Mustard, Biuro Podróży Reklamy, Kamikaze, Kalicińscy.com, OX Media, ASAP&ASAP Communication, Digital Kingdom i Novem.
więcej
|
Estée Lauder obniża wynagrodzenia, tnie wydatki reklamowe i nie będzie zatrudniać
Firma kosmetyczna Estée Lauder Companies ogłosiła plan obniżenia kosztów podczas pandemii koronawirusa. Firma wprowadza obniżki wynagrodzeń, rezygnuje z zatrudniania nowych osób, ogranicza też wydatki na reklamę i marketing.
więcej
|
PGE tnie wydatki na sponsoring sportu o połowę, nie zmniejsza wsparcia dla instytucji kulturalnych
Polska Grupa Energetyczna (PGE) zdecydowała, że jej tegoroczny budżet sponsoringowy zostanie zmniejszony o połowie, czyli prawie 27 mln zł. Cięcia nie obejmą wydatków na wsparcie instytucji kultury.
więcej
|
Nowe reklamy Żabki dzieją się w domu (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej sklepów Żabka oprócz spotów rozgrywających się w jednej z tych placówek emitowane są reklamy, których akcja toczy się w domu. Za obsługę marketingową Żabki odpowiadają PZL i Spark Foundry.
więcej
|
Nowa kampania Porsche stworzona w konfiguratorze (wideo)
Porsche Polska (Volkswagen Group) prowadzi pod hasłem „Zbuduj swoje Porsche” nową kampanię reklamową w internecie, która zachęca do spersonalizowania auta swoich marzeń. Kampanię przygotowały agencje DDB Warszawa i PHD Media Direction.
więcej
|
Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020
W marcu 2020 roku w Polsce najpopularniejszą reklamą na YouTube był spot promujący smartfon Samsung Galaxy S20 - wynika z aktualnego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Na podium znalazły się także reklama najnowszej kolekcji marki eobuwie oraz spot reklamy społecznej PKP związanej z bezpieczeństwem na przejazdach kolejowych.
więcej
|
Szymon Majewski z owcą na wypasie reklamuje internet w Plusie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Cyfrowego Polsatu) z udziałem Szymona Majewskiego. W akcji promowana jest oferta internetowa dla abonentów Plusa.
więcej
|
ZPPHiU z kampanią w obronie polskich miejsc pracy (wideo)
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług rozpoczął w internecie społeczną kampanię pod hasłem #ratujmypolskiemiejscapracy. Chce nią zwrócić uwagę na problem utraty pracy przez wielu Polaków.
więcej
|
Marketerzy obawiają się, czy umieszczać reklamy przy treściach o koronawirusie
Marketerzy mają spore obawy czy umieszczać swoje reklamy przy treściach nawiązujących do pandemii koronawirusa. Tymczasem z reakcji większości konsumentów wynika, że obawy te są przesadzone.
więcej
|
Social Tigers dla Herbalife
Firma Herbalife Nutrition produkująca i dystrybuująca żywność oraz suplementy diety, rozpoczyna współpracę z agencją digital Social Tigers.
więcej
|
Grupa R22 nowym klientem MullenLowe MediaHub
Dom mediowy MullenLoweMediaHub został wybrany - w wyniku przeglądu ofert - do promocji nowej marki hostingowej cyber_Folks stworzonej przez Grupę R22, holding spółek technologicznych.
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska promuje nową wersję butów X-Racer marki New Balance
New Balance wystartował z kampanią promującą najnowsze wersje kolorystyczne damskiego modelu X-Racer. Marka do współpracy zaprosiła Wiktorię Gąsiewska, aktorkę znaną m.in. z seriali „Rodzinka.pl” i „Barwy szczęścia”.
więcej
|
Empik Premium za darmo aktywowało ponad 500 tys. osób, bezpłarny okres wydłużony do 60 dni
Empik do 60 dni przedłużył okres, w którym w ramach promocji można za darmo korzystać z usługi Empik Premium. Przez miniony miesiąc usługę bezpłatnie aktywowało ponad 500 tys. użytkowników.
więcej
|
Orange Warsaw Festival 2020 odwołany. ,,W trosce o bezpieczeństwo, na podstawie decyzji administracyjnych"
Zaplanowany na pierwszy weekend czerwca Orange Warsaw Festival nie odbędzie się z powodu epidemii koronawirusa. Impreza, organizowana przez Alter Art i Orange Polska, została przełożona o rok.
więcej
|
Biedronka promuje nocne zakupy, obniżając ceny o podatek VAT
W sklepach Biedronka w nocy z piątku 17 kwietnia na sobotę 18 kwietnia większość produktów będzie w cenach obniżonych o wartość podatku VAT. Firma na początku kwietnia przedłużyła czas otwarcia ponad 2 tys. swoich sklepów do całej doby.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Bauer obiecuje, że nie zwolni pracowników. Robi przegląd portfolio tytułów
Prezes Wydawnictwa Bauer Tomasz Namysł podczas wewnętrznego spotkania z pracownikami miał ich poinformować, że w tytułach wydawcy nie będzie zwolnień, ale obecnie "trwa przegląd portfolio". Niewykluczone jest zatem zamknięcie niektórych pism, obecnie mają być podejmowane decyzje w tej sprawie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda żegna się z prawie 50 pracownikami. Będzie także obniżka pensji
Burda Media Polska zwolniła mailowo ok. 50 osób - pracę straciło m.in. kilka osób z biura reklamy, projektów specjalnych, badań focusowych, fotoedytorzy, kilka osób z redakcji "Gali", "Elle" i "Glamour". To jednak nie koniec - jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl - planowane jest też obniżenie wynagrodzeń.
więcej
|
Polska Press Grupa obniży wynagrodzenia o 20 proc., a nie w zależności od zarobków. Część pracowników na postojowym
Polska Press Grupa rezygnuje z wcześniejszych ustaleń z pracownikami i sięga po rozwiązania tarczy antykryzysowej. Część pracowników będzie miała obniżone pensje o 20 procent, część szefostwo skieruje na tzw. przestój ekonomiczny objęty 50-procentową obniżką pensji. Poprzednia umowa ze związkowcami została anulowana tuż przed wejściem w życie.
więcej
|
,,Polityka" z najmniejszym spadkiem sprzedaży, ,,Sieci" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lutym br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Kościelniak nie jest już naczelnym "Focusa"
Po trzech latach pracy na stanowisku redaktora naczelnego "Focusa" (Burda Media Polska) Piotr Kościelniak zdecydował się na odejście z wydawnictwa. Decyzję podjął jeszcze przed wybuchem epidemii koronawirusa, obowiązuje go okres wypowiedzenia - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Guardian Media Group wysyła 100 pracowników na urlopy i tnie pensje. Oszczędności w kryzysie koronawirusa
Koncern Guardian Media Group, wydawca „The Guardian” i „The Observer” zapowiedział wysłanie na urlopy 100 swoich pracowników. Kierownictwo wydawnictwa będzie też otrzymywać o 20 do 30 procent mniejsze pensje. To efekt pandemii koronawirusa i kryzysu na rynku prasowym.
więcej
|
RASP: nowe cykle o epidemii, Tidal w ofercie subskrypcji Newsweek.pl i Forbes.pl
Serwisy wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska przygotowały nowe cykle dotyczące pandemii koronawirusa. Newsweek.pl oraz Forbes.pl ruszają z nową promocją dla subskrybentów obejmującą dostęp do serwisu streamingowego Tidal.
więcej
|
Dziennikarze bez etatu skorzystają z pomocy państwa w czasie epidemii
Dekret opublikowany w piątek we francuskim Dzienniku Urzędowym umożliwia dziennikarzom-freelancerom skorzystanie z pomocy finansowej państwa w czasie kryzysu wywołanego epidemią Covid-19. Oni również zostaną objęci tzw. mechanizmem częściowego bezrobocia.
więcej
|
Burda żegna się z prawie 50 pracownikami, powodem recesja wywołana przez koronawirusa
Wydawnictwo Burda Media Polska zdecydowało o zwolnieniu ok. 50 osób. Powodem mają być gospodarcze skutki epidemii koronawirusa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Amazon zatrudnia w Polsce 15 tys. pracowników. 2,2 mld zł wpływów i 60,9 mln zł zysku w ub.r.
Polska firma Amazona, zarządzająca siedmioma centrami logistycznymi, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 25,5 proc. do 2,23 mld zł oraz zysku netto z 19,71 do 60,87 mln zł. Miała średnio 14,6 tys. pracowników etatowych, a w br. zatrudnia już ok. 16 tys. osób - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skok odwiedzalności serwisów dzienników. Strony ,,DGP", ,,Pulsu Biznesu" najmocniej w górę, w dół Przegladsportowy.pl (TOP12)
W marcu br. serwisy internetowe dzienników ogólnopolskich miały 65 proc. użytkowników i 75 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Procentowo największe wzrosty osiągnęły witryny „Dziennika Gazety Prawnej”, „Pulsu Biznesu” i „Polska The Times”, a jako jedyny duży spadek zanotował serwis „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
Reklama internetowa w dobie koronawirusa. Kto traci, kto zyskuje, kluczowe zmiany, trendy i prognozy
O tym, jak na reklamę digital wpływa epidemia koronawirusa i o prognozach na przyszłość opowiadają portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele kilkunastu agencji. Do rozmowy zaprosiliśmy przedstawicieli firm K2, 180heartbeats Jung v. Matt, Cut The Mustard, Biuro Podróży Reklamy, Kamikaze, Kalicińscy.com, OX Media, ASAP&ASAP Communication, Digital Kingdom i Novem.
więcej
|
Netflix udostępnia filmy edukacyjne. 34 tytuły za darmo na YouTube
Netflix udostępnił na swoim kanale na YouTube 34 wyprodukowane przez siebie filmy dokumentalne. Tytuły można oglądać za darmo, na liście są pozycje z serii „Our Planet”, „13” czy „Explained”. W ten sposób Netflix chce ułatwić uczniom i nauczycielom dostęp do dodatkowych materiałów edukacyjnych w dobie izolacji spowodowanej koronawirusem.
więcej
|
Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020
W marcu 2020 roku w Polsce najpopularniejszą reklamą na YouTube był spot promujący smartfon Samsung Galaxy S20 - wynika z aktualnego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Na podium znalazły się także reklama najnowszej kolekcji marki eobuwie oraz spot reklamy społecznej PKP związanej z bezpieczeństwem na przejazdach kolejowych.
więcej
|
Facebook i Messenger z nowymi reakcjami w związku z epidemią
Facebook wprowadza w swoim serwisie społecznościowym i komunikatorze Messenger nowe reakcje, za pomocą których można wyrazić dodatkowe wsparcie i solidarność ze znajomymi, z którymi nie można spotkać się osobiście.
więcej
|
One World: Together At Home: gwiazdy zebrały prawie 130 mln dolarów na walkę z koronawirusem
Dzięki sobotniemu koncertowi charytatywnemu "One World: Together at Home", zorganizowanemu przez organizację Global Citizen razem z Lady Gagą i WHO, zebrano blisko 130 mln dolarów. Pozyskane środki zostaną przekazane na walkę z wirusem SARS-CoV-2.
więcej
|
Google wspiera wydawców informacyjnych: Ad Manager przez 5 miesięcy bez opłat
Wydawcy newsów korzystający z platformy Google Ad Manager przez 5 kolejnych miesięcy nie będą płacić za wyświetlanie reklam. To kolejny element wsparcia jakiego gigant udziela branży wydawniczej dotkniętej kryzysem koronawirusa.
więcej
|
WeWork zwalnia pracowników. Branża coworkingu zmaga się z problemami z powodu koronawirusa
Sandeep Mathrani, szef amerykańskiej platformy WeWork zajmującej się wynajmowaniem powierzchni biurowych, zapowiedział zwolnienia w firmie. Branża coworkingu została mocno dotknięta pandemią koronawirusa. Polskie firmy przyznają, że część klientów złożyła rezygnacje z wynajmowania biura, a nowe zapytania pojawiają się rzadko.
więcej
|
Premiera filmu o ks. Adamie Bonieckim na początku czerwca. Film kosztował nieco ponad 500 tys. zł
W pierwszych dniach czerwca br. w czasie internetowego 60. Krakowskiego Festiwalu Filmowego odbędzie się premiera filmu "xABo" o ks. Adamie Bonieckim, byłym redaktorze naczelnym "Tygodnika Powszechnego". - Długo przekonywałam księdza, by się zgodził na film, długo bez skutku - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Potoczek, reżyserka dokumentu.
więcej
|
Smaker przed Kwestią Smaku, mocno w górę Ania Gotuje i Domowe-wypieki (TOP10 serwisów kulinarnych)
Wśród witryn kulinarnych zdecydowanym liderem jest Smaker.pl wyprzedzający Kwestiasmaku.com i Przyslijprzepis.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Aniagotuje.pl i Domowe-wypieki.pl.
więcej
|
CDA zyskało przez kwartał 35 tys. subskrybentów, wpływy 47 proc. w górę
Serwis CDA.pl zanotował w zeszłym kwartale wzrost przychodów sprzedażowych o 46,7 proc. rok do roku do ok. 13 mln zł, z czego ok. 11,85 mln zapewniła subskrypcyjna oferta CDA Premium. Na koniec marca korzystało z niej 266,3 tys. użytkowników, o 43 proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Koronawirus spowodował spadek wydatków w Google Ads i wyszukiwań dla wielu branż
W czasie pandemii koronawirusa większość firm dokonała cięć budżetów reklamowych. Wydatki w Google Ads spadły o około 15 proc. W wynikach wyszukiwania na kwarantannie najbardziej ucierpiała kategoria turystyka oraz branże związane z eventami.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|