|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polskie Radio dostały obligacje skarbowe za 1,95 mld zł, mogą je sprzedać w maju
Zgodnie z nowelizacją ustawy abonamentowej minister finansów przekazał Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu obligacje skarbowe o wartości 1,95 mld zł. 5 maja zostaną one zasymilowane z inną serią obligacji, a minister finansów będzie je mógł wykupić.
więcej
|
,,Hotel Paradise" hitem Siódemki, 8 proc. udziału w grupie 16-49. Po wakacjach emisja drugiej edycji
Nowy program Siódemki „Hotel Paradise” oglądało średnio 704 tys. widzów. Oglądalność reality-show od czwartego tygodnia emisji wyraźnie rosła. Program miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska nie planuje zwolnień w związku z epidemią koronawirusa
Epidemia koronawirusa uderzyła w branżę medialną, wydawcy albo już ogłosili zwolnienia i obniżki pensji, albo dopiero je planują. Telewizja Polska obecnie nie planuje redukcji zatrudnienia. Dostosowuje jednak wynagrodzenia pracowników do wielkości realizowanej produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W telewizji linearnej dominują seriale lokalne, a w sieci - ,,Gra o tron" i ,,Stranger Things"
Na rynkach CEE - krajów Europy Środkowo-Wschodniej - największymi serialowymi hitami pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają po 30-50 proc. udziału. Z kolei w internecie dominują produkcje zagraniczne z „Grą o tron” oraz „Stranger Things” na czele - wynika z badania Wavemaker.
więcej
|
1,78 mln widzów ,,Kabaret na żywo. Przystanek radość". Polsat liderem w 16-49
Ósmy sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,78 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,33 mln zł.
więcej
|
,,Down the road. Zespół w trasie" od 11 maja w TVN. TTV pokaże specjalny odcinek cyklu
W niedzielę, 10 maja TTV pokaże specjalny odcinek programu „Down the road. Zespół w trasie”. Dzień później emisję cyklu rozpocznie TVN, który w swoim paśmie zastąpi serial „Kod genetyczny”.
więcej
|
Grupa Canal+ ma już ponad 20 mln abonentów. Jej przychody wzrosły do około 1,4 mld euro
Przychody Grupy Canal+ wzrosły w pierwszym kwartale br. o 9,6 proc. w stosunku do ubiegłego roku i osiągnęły wartość 1,372 mld euro. Liczba abonentów na koniec marca br. wyniosła 20,1 mln. To efekt zagranicznej działalności płatnej telewizji francuskiego koncernu.
więcej
|
Wirtualni konsultanci Julia i Radek pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO
Na platformie Player.pl oraz TVN24 GO (TVN Discovery Polska) pojawili się wirtualni asystenci Julia i Radek. Mają pomagać użytkownikom odnaleźć się pośród treści oraz uzyskać wsparcie techniczne.
więcej
|
Ambasador USA po relacjach "Wiadomości" broni TVN. Szef TAI: dziennikarze TVP nie poddają się naciskom politycznym
Od tygodnia w "Wiadomościach" TVP oraz programach TVP Info ukazują się krytyczne materiały na temat stacji TVN, podważające jej wiarygodność i niezależność. W poniedziałek TVN w obronę wzięła ambasador USA w Polsce Georgette Mosbacher, zwracając uwagę, że stacja należy do amerykańskiego koncernu Discovery. - Dziennikarze Telewizji Polskiej są niezależni i nie poddają się naciskom politycznym - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TV Republika zaczęła emisję kultowych bajek
Telewizja Republika w poniedziałek 20 kwietnia zaczęła codzienną emisję polskich bajek z czasów PRL-u. Emitowane są od poniedziałku do piątku, o godz. 9.20, zaś w soboty i niedziele 0 17.35.
więcej
|
Disney zawiesza wypłaty 100 tysięcy pracowników. Chce zaoszczędzić 500 mln dolarów miesięcznie
Koncern Disneya zapowiedział zawieszenie wypłat pensji dla 100 tysięcy pracowników firmy. Wszystkie osoby ze wstrzymanymi uposażeniami pozostaną objęci świadczeniami zdrowotnymi, dzięki cięciom Disney chce zaoszczędzić miesięcznie 500 mln dolarów w dobie kryzysu związanego z koronawirusem.
więcej
|
Canal+ Sport pokaże rozgrywki ,,FIFIA 20" z udziałem piłkarzy Ekstraklasy
Od czwartku 23 kwietnia na antenie Canal+ Sport rusza Canal+ Ekstraklasa Cup - rozgrywki w grę „FIFA 20”. Zmierzy się w niej szesnastu piłkarzy wszystkich klubów PKO Ekstraklasy.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami, spadki oglądalności stacji newsowych. ,,M jak miłość" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a w grupie 16-49 pierwszy był TVN. Już drugi tydzień z rzędu wyraźne spadki odnotowały czołowe stacje newsowe: TVP Info, TVN24 i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Klienci Plusa i Plusha z darmowym transferem na korzystanie z aplikacji Polsat News
Klienci Plusa i Plusha (Polkomtel) od poniedziałku 20 kwietnia przy korzystania z aplikacji Polsat News nie zużywaj swoich pakietów internetowych. Polkomtel i Telewizja Polsat należą do Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Eleven Sports pokaże wirtualny kolarski wyścig The Digital Swiss 5
Od 22 do 26 kwietnia Eleven Sports będzie na żywo transmitować The Digital Swiss 5 - wirtualny odpowiednik wyścigu Tour de Suisse. Udział weźmie w nim m.in. polska grupa CCC Team, a wśród zgłoszonych zawodników jest także Michał Kwiatkowski.
więcej
|
Telewizja Polsat z akcją #wszystkobędziedobrze. Live chaty w social media
W poniedziałek, 20 kwietnia Telewizja Polsat rozpoczęła na swoich kanałach społecznościowych - na Instagramie i Facebooku - live czaty pod tytułem #wszystkobędziedobrze.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polskie Radio dostały obligacje skarbowe za 1,95 mld zł, mogą je sprzedać w maju
Zgodnie z nowelizacją ustawy abonamentowej minister finansów przekazał Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu obligacje skarbowe o wartości 1,95 mld zł. 5 maja zostaną one zasymilowane z inną serią obligacji, a minister finansów będzie je mógł wykupić.
więcej
|
|
,,Lato z Radiem" z cyklem ,,#JesteśmyzWami!" i koncertami w studiu
W ramach tegorocznej audycji „Lato z Radiem” w radiowej Jedynce zamiast cyklu koncertów plenerowych w różnych miastach będą transmitowane koncerty ze studia w siedzibie Polskiego Radia. Zaplanowano też akcję „#JesteśmyzWami!” dotyczącą atrakcji turystycznych Polski. - Podeszliśmy odpowiedzialnie, ale jednocześnie kreatywnie do sytuacji i prognoz na najbliższe miesiące - podkreśla Agnieszka Kamińska, prezes i redaktor naczelna Polskiego Radia.
więcej
|
|
,,Swoją drogą" Artura Orzecha i ,,Lubię jazz" Piotra Majewskiego w RadioSpacja.pl
Artur Orzech i Piotr Majewski dołączyli do zespołu internetowej rozgłośni RadioSpacja.pl. W najbliższych dniach ruszyć ma jej nowa strona internetowa.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio tuż za podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Fundacja Sportu Amatorskiego uruchomi radio w Tomaszowie Mazowieckim
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła konkurs na częstotliwość 88,4 MHz w Tomaszowie Mazowieckim. Zwycięzcą okazała się Fundacja Sportu Amatorskiego, która uruchomi radio Spała FM.
więcej
|
|
|
|
Procter&Gamble mimo epidemii COVID-19 zwiększa wydatki marketingowe
Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek, jak Ariel, Vizir, Gillette czy Pampers zwiększa wydatki marketingowe mimo epidemii koronawirusa. Firma podkreśla, że pandemia to czas dla firmy z branży FMCG, aby „przypominać” konsumentom o swoich markach i ich korzyściach, zamiast ograniczać wydatki na marketing.
więcej
|
Sławomir Stępniewski na czele Dentsu Aegis Network w regionie CEE
Koncern marketingow Dentsu Aegis Network wprowadza nową strukturę swojej działalności w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Szefem firmy w Europie Środkowo-Wschodniej będzie Sławomir Stępniewski, jednocześnie nadal będzie zarządzał jej polskim oddziałem.
więcej
|
Instytut Książki szuka agencji do kampanii promującej czytelnictwo
Instytut Książki rozpoczął przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2020 roku. Będzie ona kontynuacją kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej w latach 2017-2019 roku.
więcej
|
Tomasz Jażdżyński i Jarosław Królewski współwłaścicielami Wisły Kraków
Prezes Gremi Media Tomasz Jażdżyński, właściciel i prezes Synerise Jarosław Królewski oraz piłkarz Jakub Błaszczykowski zostali współwłaścicielami klubu piłkarskiego Wisła Kraków. Nowy prezesem Wisły będzie Dawid Błaszczykowski, brat Jakuba.
więcej
|
Lidl reklamuje ,,wielką wyprzedaż" odzieży i artykułów przemysłowych, zniżki do 80 proc. (wideo)
W najbliższy czwartek w sklepach Lidl ruszy promocja „Wielka wyprzedaż” obejmująca produkty odzieżowe i artykuły przemysłowe. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
więcej
|
Piotr Suchodolski kieruje marketingiem firmy Omnipack
Do zespołu firmy Omnipack, zajmującej się logistyką dla e-commerce, dołączył Piotr Suchodolski. Objął nowo utworzone stanowisko marketing directora.
więcej
|
Microsoft partnerem technologicznym NBA
Koncern technologiczny Microsoft został oficjalnym partnerem technologicznym amerykańskiej ligi koszykówki NBA. Długoterminowa współpraca ma zredefiniować i spersonalizować doświadczenie fanów tego sportu.
więcej
|
Bodypak w kampanii telewizyjnej zachęca do "zarażania energią"
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa sklepu online z produktami dla sportowców i osób aktywnych – Bodypak. Hasło kampanii brzmi "Zarażaj Energią".
więcej
|
Paweł Mazurek, Michał Michałowski i Grzegorz Kowalski założyli agencje adsONE
Działalność rozpoczęła agencja adsONE, zajmująca się budową sprzedaży na globalnych platformach marketplace takich jak: Amazon, ebay czy OZON. Jej założycielami są Paweł Mazurek (country manager Data Insight), Michał Michałowski (senior partner KDK ) oraz Grzegorz Kowalski (managing director 360 LAB).
więcej
|
mBank kampanią edukacyjną promuje Konto Junior
Ruszyła kampania reklamowa mBnaku promująca nowy produkt przygotowany z myślą o najmłodszych - Konto Junior. Za działania odpowiada BBDO.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Książę Harry i Meghan ogłosili nową politykę medialną. "Nigdy więcej współpracy z tabloidami"
Książę i księżna Sussex poinformowali brytyjskie tabloidy, że kończą z nimi współpracę ze względu na "zniekształcone, fałszywe lub napastliwe" artykuły, które się tam pojawiały. Dziennikarze czterech gazet nie będą zapraszani na wydarzenia, a zespół prasowy książęcej pary nie będzie odpowiadał na ich e-maile i telefony.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" nie musi przepraszać Marka Jakubiaka za tekst Wojciecha Czuchnowskiego o fałszowaniu list poparcia
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Marka Jakubiaka przeciwko „Gazecie Wyborczej”. Za tekst, w którym Wojciech Czuchnowski pisał, że fałszowano jego listy poparcia na urząd prezydenta, Jakubiak (w trybie wyborczym) żądał przeprosin i 10 tys. zł na cele charytatywne. - To ważny wyrok, ze względu na wolność słowa w Polsce - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Czuchnowski. Jakubiak zastanawia się nad apelacją.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. Tylko ,,Twoje Imperium" na plusie
W lutym br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Auto Świat" w wydaniu na dwa tygodnie zaczyna akcję ,,#czekamynazielone"
Tygodnik „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) w najnowszym wydaniu zainaugurował akcję „#czekamynazielone” skierowaną do firm motoryzacyjnych. Obecne wydanie wyjątkowo dostępne będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie.
więcej
|
|
|
W informacjach i publicystyce Onet wyprzedził WP.pl, Naszemiasto.pl przed Fakt.pl, Gazeta.pl i Interią (TOP10)
W marcu br. na pozycję lidera zasięgowego w kategorii informacji i publicystyki awansował Onet, natomiast najwięcej odsłon zanotowała WP.pl. Naszemiasto.pl miało wyższe wyniki niż Fakt.pl, Gazeta.pl, SE.pl i Interia.pl. Dziesięć czołowych serwisów zanotowało wzrost o 56 proc. odwiedzających i 123 proc. odsłon.
więcej
|
W telewizji linearnej dominują seriale lokalne, a w sieci - ,,Gra o tron" i ,,Stranger Things"
Na rynkach CEE - krajów Europy Środkowo-Wschodniej - największymi serialowymi hitami pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają po 30-50 proc. udziału. Z kolei w internecie dominują produkcje zagraniczne z „Grą o tron” oraz „Stranger Things” na czele - wynika z badania Wavemaker.
więcej
|
Australia chce zmusić Google i Facebook do płacenia lokalnym mediom
Australijskie władze zapowiedziały wprowadzenie przepisów, zgodnie z którymi Google i Facebook będą musiały płacić tamtejszym mediom za korzystanie z tworzonych przez nich treści. Internetowi giganci mają się dzielić z wydawcami przychodami reklamowymi, regulacje zaczną działać jesienią 2020 roku.
więcej
|
Mark Zuckerberg: media społecznościowe mogą pomóc w walce z wirusem
Twórca Facebooka Mark Zuckerberg uważa, że media społecznościowe mogą okazać się kluczowe w walce z pandemią koronawirusa. Zbieranie danych ma ułatwić wcześniejsze reagowanie przy jednoczesnym braku ingerencji w prywatność użytkowników.
więcej
|
Facebook wprowadza aplikację Facebook Gaming. Pozwala oglądać gry w streamingu
Facebook udostępnił nową aplikację o nazwie Facebook Gaming. Platforma pozwala na korzystanie z wybranych gier mobilnych, jednak jej najważniejszą funkcją jest możliwość oglądania w streamingu rozgrywek prowadzonych przez wybranych graczy. W założeniach Facebook Gaming ma konkurować z platformami Twitch i YouTube.
więcej
|
Polomarket rusza ze sprzedażą w internecie
Sieć supermarketów Polomarket uruchamia sklep internetowy w modelu click & collect ("zamów i odbierz"). Z usługi można korzystać za pośrednictwem aplikacji mobilnej sklepu. Swoją usługę e-commerce rozwija również sieć Intermarché (Grupa Muszkieterów).
więcej
|
Patrizia Aryton: 237 proc. wzrostu e-commerce w kwietniu
Polska marka odzieżowa Patrizia Aryton od początku epidemii koronawirusa wspiera walkę z rozprzestrzenianiem się COVID-19. Podjęła też działania, by w tym trudnym czasie dzielić się z klientami wiedzą i doświadczeniem z branży mody.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Łukasz Szumowski traci wizerunkowo. "Media mogą wykreować bohatera, a chwilę później go niszczyć"
Minister Zdrowia Łukasz Szumowski jeszcze kilkanaście dni temu był politykiem, który cieszył się największym zaufaniem społecznym. Poważną rysą na wizerunku lekarza walczącego z koronawirusem w imię dobra Polaków może być jego ostatnie, jawne wpisanie się w politykę i rekomendacja korespondencyjnych wyborów prezydenckich. - W ciągu jednej doby został wrogiem numer jeden dla opozycji i części mediów - oceniają eksperci od wizerunku.
więcej
|
Książę Harry i Meghan ogłosili nową politykę medialną. "Nigdy więcej współpracy z tabloidami"
Książę i księżna Sussex poinformowali brytyjskie tabloidy, że kończą z nimi współpracę ze względu na "zniekształcone, fałszywe lub napastliwe" artykuły, które się tam pojawiały. Dziennikarze czterech gazet nie będą zapraszani na wydarzenia, a zespół prasowy książęcej pary nie będzie odpowiadał na ich e-maile i telefony.
więcej
|
Endo wraca do współpracy z OKK! PR
Producent odzieży dziecięcej Endo po ponad rocznej przerwie we współpracy powraca do portfolio klientów agencji OKK! PR.
więcej
|
Joanna Łazarewicz: z Compass PR do Science PR
Do zespołu Science PR dołączyła Joanna Łazarewicz, objęła stanowisko senior manager.
więcej
|
Serafin Clinic nowym klientem Instytutu Publico
Centrum medyczne, specjalizujące się w ginekologii, ginekologii i medycynie estetycznej - Serafin Clinic z Gliwic jest nowym klientem Instytutu Publico - agencji PR, której jedną z dziedzin jest PR branży medycznej.
więcej
|
|
|