|
|
|
|
|
|
|
,,Święty" hitem Czwórki, serial oglądało 1,50 mln widzów
Nowy serial „Święty” oglądało średnio 1,50 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Debata prezydencka w TVP1: pięć pytań dla kandydatów, na koniec swobodne wypowiedzi
Debata kandydatów w wyborach prezydenckich, zaplanowana na 6 maja w TVP1, będzie składać się z pięciu obszarów tematycznych i potrwa 70 minut, gospodarzem będzie Michał Adamczyk. TVP udostępni transmisję za darmo wszystkim zainteresowanym nadawcom.
więcej
|
Abonenci UPC mogą przesyłać treści z Horizon Go ze smarfonów na telewizory
UPC Polska wprowadza możliwość przesyłania treści z urządzeń mobilnych bezpośrednio na platformy wspierające rozwiązania Chromecast (Android) oraz Airplay (iOS). Rozwiązanie poprawia możliwości korzystania z usługi podczas akcji #zostanwdomu.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Discovery Channel
W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł BBC Brit, a najwięcej stracił kanał History 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell
Zarząd 4fun Media zamierza dokonać odpisu w związku z utratą wartości przez jej spółki zależne: 5,7 mln zł na Program, a 2 mln zł na Cupsell.
więcej
|
Serial komediowy ,,Wielka" o carycy Katarzynie w połowie maja na HBO GO
HBO zapowiada nowy serial komediowy autorstwa nominowanego do Oscara Tony’ego McNamary’ego: „Wielka”. To opowieść o młodości carycy Katarzyny Wielkiej. W HBO GO serial zadebiutuje 16 maja, a na antenie HBO - 2 czerwca.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy
Spółki ZPR Media (zajmuje się produkcją tv) i Time (wydawca „Super Expressu” i broker reklamy radiowej) porozumiały się z pracownikami co do obniżki wynagrodzeń i wymiaru pracy o maksymalnie 20 proc. przez pół roku. Firmy chcą skorzystać ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Ich kierownictwa będą natomiast zarabiać o 20-40 proc. mniej do końca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio ZET na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Beata Lubecka: minister pracy odwołała wywiad w Radiu ZET, żeby być w radiowej Jedynce
Dziennikarka Radia ZET Beata Lubecka poinformowała, że minister rodziny, pracy i polityki społecznej Marlena Maląg odwołała we wtorek wywiad w stacji zaplanowany na czwartek, tłumacząc się „zmianami kalendarzowymi”. W czwartek rano Maląg była jednak gościem „Sygnałów dnia” w radiowej Jedynce.
więcej
|
|
|
|
Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE
Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE objęła stanowisko CEO IPG Medibrands Poland. Jest to efekt planowanej reorganizacji grupy, w ramach której Marcin Dec, dotychczasowy CEO IPG Mediabrands w Polsce przestał pełnić tę funkcję. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Guzek, obejmując funkcję HR directora.
więcej
|
OMD Polska: 5 proc. redukcja obrotów, nie będzie zwolnień
Nie będzie ograniczania wynagrodzeń ani zwolnień grupowych w OMD Polska - zapowiada Jakub Bierzyński, szef agencji.
więcej
|
Value Media, Media Group, All4Affiliate i Komunikacja Plus walczą o 17,8 mln zł budżetu mediowego Enei
Do przetargu na obsługę mediową spółki energetycznej Enea zgłosiły się cztery agencje: Value Media (Group One), All4Affiliate, Media Group i Komunikacja Plus. Walczą o budżet, który wynosi 17,8 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości
Google zapowiedział nowe regulacje dotyczące materiałów reklamowych zamieszczanych na jego platformach. Reklamodawcy będą musieli okazać dokumenty tożsamości, dokumenty założycielskie lub inne informacje, które potwierdzą ich tożsamość i wskazać kraj, w którym działają. Rozwiązanie ma zwiększyć transparentność reklam pojawiających się w ekosystemie Google.
więcej
|
Wojciech Mann w reklamie piwa Tyskie o izolacji społecznej w czasie epidemii (wideo)
Dziennikarz muzyczny Wojciech Mann występuje w wizerunkowej reklamie piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. To kolejny spot Tyskiego nawiązujący do izolacji społecznej związanej z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Feeders Agency odpowiada za stałą obsługę reklamową marki Alpro
Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową marki Alpro (Danone), w portfolio której znajdują się napoje i żywność na bazie roślin.
więcej
|
4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell
Zarząd 4fun Media zamierza dokonać odpisu w związku z utratą wartości przez jej spółki zależne: 5,7 mln zł na Program, a 2 mln zł na Cupsell.
więcej
|
Cube Group obroniła budżet innogy
Agencja Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy, dostawcy energii. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic.
więcej
|
Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global
Stephen Taylor został dyrektorem marketingu w firmie HMD Global, produkującej telefony i smartfony Nokia.
więcej
|
Kampania ,,Kawowe Vademecum MK Cafe" przygotowana zdalnie
W telewizji trwa kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Przygotowały ją OMD i Timecode Film Production.
więcej
|
Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński ambasadorami Fundacji 4F
Nowo powstała Fundacja 4F Pomaga ma ambasadorów. To trenerka Anna Lewandowska, skoczek narciarski Kamil Stoch, były hokeista Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński, sekretarz generalny PKOL.
więcej
|
Justin Billingsley globalnym szefem marketingu Publicis Groupe
Justin Billingsley objął nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora marketingu w Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak m.in. Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom, Zenith. To nowa funkcja w strukturze holdingu.
więcej
|
Carlsberg wprowadza na rynek bezalkoholowe piwo Žatecký Světlý Ležák
Marka Žatecky (Carlsberg Polska) wprowadziła na rynek bezalkoholowy wariant Žatecký Světlý Ležák 0,0%.
więcej
|
Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska
Spółka gastronomiczna Sfinks Polska wprowadziła na rynek dwie nowe marki – Kebapi oraz Yolo Chicken. Sprzedają posiłki wyłącznie w dowozie.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora zamyka ,,Logo" i ,,Avanti". Zwolnionych kilkunastu pracowników
Agora zdecydowała o zamknięciu miesięczników „Logo” oraz „Avanti”. Większość pracowników tych tytułów została zwolniona. Najnowsze, łączone majowo-czerwcowe wydania „Avanti” oraz „Logo” dostępne w przedsprzedaży będą w tym przypadku ostatnimi. W przyszłości mają ukazywać się jedynie edycje specjalne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy
Spółki ZPR Media (zajmuje się produkcją tv) i Time (wydawca „Super Expressu” i broker reklamy radiowej) porozumiały się z pracownikami co do obniżki wynagrodzeń i wymiaru pracy o maksymalnie 20 proc. przez pół roku. Firmy chcą skorzystać ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Ich kierownictwa będą natomiast zarabiać o 20-40 proc. mniej do końca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer na razie nie zwalnia i nie zamyka tytułów. "Co będzie w najbliższym czasie, trudno przewidzieć"
- Dzisiaj możemy powiedzieć, że nie zamykamy żadnych tytułów, ani nie zwalniamy ludzi. Ale tak mogę powiedzieć dzisiaj. Co będzie w najbliższym czasie - to trudno przewidzieć - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Wydawnictwo Bauer, komentując sytuację spółki w czasie pandemii koronawirusa.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" będą mogli pracować 4 dni w tygodniu. Krytykują zasady obniżki pensji i czasu pracy
Dziennikarze „Gazety Wyborczej” (Agora) będą mogli pracować 4 dni w tygodniu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Stało się to po liście jaki pracownicy krakowskiego oddziału „GW” wysłali do redaktorów naczelnych dziennika. Ma to związek z obniżkami płac, z którymi wiąże się o jedną piątą krótszy czas pracy. Zwrócili też uwagę na dysproporcję w zarobkach pomiędzy oddziałami a główną redakcją. - W oddziałach rzeczywiście zarabia się niewiele, chcemy w tej sprawie wejść w spór zbiorowy z zarządem zaraz po pandemii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, szef związku zawodowego w Agorze.
więcej
|
Nagroda dla ,,Gazety Wyborczej" za strategię odnawialnych subskrypcji cyfrowych
„Gazeta Wyborcza” została uhonorowana nagrodą WAN-IFRA European Digital Media Awards za strategię subskrypcyjną. Zespół dostał nagrodę Member's Choice w kategorii Best Paid Content Strategy.
więcej
|
,,Power Rangers. Oficjalny magazyn" nowym kwartalnikiem Egmont Polska dla chłopców
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadził na rynek nowy kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”dla chłopców w wieku powyżej 4 lat. Pierwszy numer pojawił się w kioskach we wtorek 21 kwietnia.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w lutym, tylko ,,Classic Auto" na plusie
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
RASP: sprzedaż ,,Newsweek Polska" nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego
Według danych własnych Ringier Axel Springer Polska w marcu br. średnia sprzedaż wersji drukowanej i e-wydań „Newsweek Polska” wyniosła 67,3 tys., tyle samo co lutym. Natomiast numer w tygodniu wielkanocnym sprzedał się w ponad 75 tys. egz.
więcej
|
,,Fakt" na pierwszej stronie po węgiersku żąda od tamtejszych dziennikarzy, by przeprosili Donalda Tuska
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) na pierwszej stronie czwartkowego wydania zaapelował w języku węgierskim do węgierskich mediów o przeprosiny dla Donalda Tuska. Tamtejsze gazety byłemu premierowi Polski zarzuciły, że jego dziadek kolaborował z nazistami. - Drodzy koledzy z węgierskich mediów, jeśli dla was polsko-węgierska przyjaźń wciąż jest wartością, to przeproście za kłamstwa, które rozpowszechniacie - napisała w apelu redaktor naczelna „Faktu” Katarzyna Kozłowska.
więcej
|
Małgorzata Golińska dyrektorką ds. rozwoju cyfrowego PMPG Polskie Media, ,,Wprost" na razie bez e-wydania
W połowie kwietnia Małgorzata Golińska zaczęła pracę jako dyrektor ds. rozwoju cyfrowego PMPG Polskie Media, wydawcy m.in. „Do Rzeczy” i Wprost.pl. Tygodnik „Wprost” po tym jak zniknął z druku, na razie nie ukazał się w zapowiadanej formie cyfrowej.
więcej
|
|
|
Serwisy sportowe straciły 20 proc. odsłon. WP SportoweFakty przed Onet Sport, w dół strony ,,Przeglądu Sportowego" i TVP Sport
W marcu dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 7,2 proc. użytkowników i 20,9 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są niezmiennie WP SportoweFakty wyprzedzające Onet Sport i Sport.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały witryny „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport, a mocno w górę poszły wyniki sekcji sportowej SE.pl i Meczyki.pl.
więcej
|
Facebook inwestuje w wizję sieci sklepów Mukesha Ambaniego
Facebook za 5,7 mld USD kupił blisko 10 proc. akcji indyjskiego operatora komórkowego Jio. Amerykański gigant widzi duży potencjał w nowym modelu sprzedaży, wprowadzanym przez koncern indyjskiego miliardera Mukesha Ambaniego.
więcej
|
Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości
Google zapowiedział nowe regulacje dotyczące materiałów reklamowych zamieszczanych na jego platformach. Reklamodawcy będą musieli okazać dokumenty tożsamości, dokumenty założycielskie lub inne informacje, które potwierdzą ich tożsamość i wskazać kraj, w którym działają. Rozwiązanie ma zwiększyć transparentność reklam pojawiających się w ekosystemie Google.
więcej
|
Z Goldenline odeszło 26 pracowników, obniży to wynik kwartalny Agory o 0,9 mln zł
Agora zamiast planowanych zwolnień grupowych w swojej spółce Goldenline uruchomiła program dobrowolnych odejść, z którego skorzystało 26 pracowników, prawie 80 proc. zespołu Goldenline. Koszt tych odejść obniży wyniki Agory w drugim kwartale br. o ok. 0,9 mln zł.
więcej
|
Allegro pozwoli anulować zakup przez trzy dni od transakcji
W maju Allegro.pl wprowadzi opcję anulowania przez użytkownika zakupu w ciągu trzech dni od transakcji. Na razie taka możliwość będzie dostępna przy ofertach od firm.
więcej
|
Twitter będzie usuwał wpisy nawołujące do podpalania masztów 5G
Twitter zapowiedział, że będzie usuwał z serwisu wpisy propagujące teorie spiskowe i zawierające dezinformacje związane z pandemią koronowawirusa. Zaostrzona polityka Twittera ma dotyczyć między innymi wpisów nawołujących do niszczenia nadajników sieci 5G, którą fake newsy oskarżają o zwiększanie zakażenia koronawirusem.
więcej
|
Czy Polacy wrócą do stacjonarnych zakupów po koronawirusowym kryzysie?
Po okresie izolacji spowodowanej koronawirusem Polacy mogą szybko porzucić kupowanie w internecie na rzecz tradycyjnych sklepów stacjonarnych - prognozują eksperci Nielsena w raporcie Shopper Trends.
więcej
|
Inovo Venture Partners zainwestuje 170 mln zł w startupy z Polski i Europy Środkowej
Fundusz venture capital Inovo Venture Partners przeznaczy w sumie ponad 170 mln zł (ok. 40 mln euro) na inwestycje startupy z Polski i Europy Środkowej. Jeszcze w tym roku chce zainwestować w sześć spółek z regionu.
więcej
|
Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska
Spółka gastronomiczna Sfinks Polska wprowadziła na rynek dwie nowe marki – Kebapi oraz Yolo Chicken. Sprzedają posiłki wyłącznie w dowozie.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Małgorzata Kidawa-Błońska traci w sondażach przez słabą kampanię i apele o bojkot wyborów (opinie)
Z ostatniego sondażu prezydenckiego wynika, że większe poparcie niż postrzegana jeszcze niedawno jako główna kontrkandydatka Andrzeja Dudy Małgorzata Kidawa-Błońska mają Władysław Kosiniak-Kamysz, Szymon Hołownia, Robert Biedroń i Krzysztof Bosak. Eksperci od wizerunku i marketingu politycznego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że kandydatka PO nie potrafi porywać, wykorzystywać błędów rządzących i nie ma pomysłu na kampanię w czasach zarazy. Hołownia zyskuje jako człowiek, który mniej kojarzony jest z polityką, a Kosiniak-Kamysz mimo iż politykiem jest - potrafi sprawiać wrażenie mało upolitycznionego.
więcej
|
Polskie firmy w czasie koronawirusowego kryzysu: ograniczanie reklam, inicjatywy CSR i sztaby kryzysowe
Cztery na pięć organizacji w czasie kryzysu wywołanego epidemią Covid-19 wprowadza specjalne sztaby kryzysowe, a 96 proc. z nich musiało zmienić format swoich działań komunikacyjnych - wynika z badań agencji Alert Media Communications. Ponad połowa firm ograniczyła reklamowanie się, prawie trzy czwarte postawiło na angaż w inicjatywy społecznych wspierających walkę z epidemią.
więcej
|
|
|