|
|
|
|
|
|
|
Constantin Entertainment Polska: wpływy wzrosły o 54 proc., a zysk do 6,1 mln zł, wpływ epidemii ,,poważniejszy niż oczekiwano"
W ub.r. Constantin Entertainment Polska, producent m.in. programów „Kuchenne rewolucje”, „Sędzia Anna Maria Wesołowska”, „Joke Show” i „Nasz nowy dom” oraz seriali „Miłość na zakręcie” i „Ukryta prawda”, zanotował wzrost przychodów o 53,7 proc. do 48,92 mln zł oraz zysku netto z 4,72 do 6,09 mln zł. Z początkiem br. do zarządu firmy zostali powołani Michał Brożonowicz i Paweł Biniek.
więcej
|
Wyraźnie wzrósł czas oglądania oraz średnia widownia telewizji, zasięg bez zmian (analiza)
Od 12 marca do 20 kwietnia czas oglądania linearnej telewizji wśród wszystkich widzów był o 50 minut wyższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Wyraźny wzrost odnotowano również w przypadku średniej dobowej widowni, ale zasięg analizowanego medium niemal się nie zmienił - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wzrosła oglądalność ,,Leśniczówki", serial TVP1 śledzi 1,42 tys. osób
W sezonie 2019/2020 „Leśniczówkę” ogląda średnio 1,42 mln widzów. Jest to o 90 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Była redaktor naczelna ,,Playboya" w ,,Dzień Dobry TVN"
Anna Mierzejewska - do grudnia 2019 roku redaktor naczelna Playboya - rozpoczęła pracę w „Dzień Dobry TVN” (TVN Discovery Polska).
więcej
|
Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV. Vox Music TV, 4Fun Dance i TO!TV na plusie
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja TO!TV, a najwięcej stracił Eska Rock TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Games pokaże ESL Mistrzostwa Polski w ,,Counter-Strike: Global Offensive"
W poniedziałek 27 kwietnia na antenie Polsat Games wystartuje popularny cykl rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive - ESL Mistrzostwa Polski. Będzie to już 20. edycja turnieju, weźmie w niej udział osiem najlepszych drużyn.
więcej
|
Maj w HBO: ,,Zła edukacja", ,,Dave", ,,To wiem na pewno", ,,Mrs. America" i filmy (lista premier)
HBO zapowiada, co będziemy mogli oglądać na jego kanałach w maju. Oprócz wyczekiwanego serialu „To wiem na pewno” z podwójną rolą Marka Ruffalo będzie można obejrzeć m.in. serial dokumentalny „Utracone dzieci Atlanty” i dokument o korupcji w świecie uniwersyteckiej koszykówki „Plan gry”.
więcej
|
Serial ,,Dom grozy: Miasto Aniołów" w HBO GO (wideo)
HBO GO zaczyna emisję spin-offu popularnego serialu „Dom grozy” - „Dom grozy: Miasto Aniołów”. Tym razem akcja przenosi widza do Los Angeles lat 30-tych XX wieku, niezmiennie jednak śledzić można niebezpieczną kryminalną intrygę. Producentem nowego serialu ponownie jest John Logan.
więcej
|
Telewizja WP pokaże nowy serial komediowy Roberta Górskiego o perypetiach w czasie pandemii (wideo)
Robert Górski ze swoją żoną Moniką Sobień-Górską przygotowali serial „Państwo z kartonu”. To nagrywana smartfonem historia małżeństwa, borykającego się z wyzwaniami czasu pandemicznej izolacji. Serial od niedzieli 26 kwietnia będzie można oglądać w Telewizji WP, a od 30 kwietnia - na YouTubie.
więcej
|
,,Wiadomości" od tygodnia wyliczają, od ilu dni ,,zwłoka Senatu naraża Polaków" ws. wyborów
W głównym wydaniu „Wiadomości” TVP od zeszłej niedzieli codziennie emitowane są materiały o wyborach prezydenckich w trybie korespondencyjnym zapowiadane napisem na „pasku”, że kolejny dzień „zwłoka Senatu naraża Polaków”.
więcej
|
Ponad połowa gospodarstw domowych w USA nie będzie korzystała z tradycyjnej telewizji do 2022 r.
Pod koniec ubiegłego roku 36 proc. amerykańskich gospodarstw domowych nie korzystało z tradycyjnej telewizji. Szacuje się, że ta liczba wzrośnie do 54 proc. w 2022 r. Wraz ze spadkiem subskrypcji telewizji kablowych, ich przychody również spadną o 6 proc. do prognozowanych 94,8 mld dolarów w 2020 r.
więcej
|
884 tys. widzów debiutu ,,Będzie dobrze, kochanie" w TVP2
Pokazane w czwartek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie” oglądało średnio 884 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ zmienia nazwę na Canal+ Premium
Telewizja Canal+ zmieni nazwę na Canal+ Premium - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Sky Studios kupuje udziały w The Lighthouse
Sky Studios, będące własnością Comcast, przejęło mniejszościowy udział w brytyjskiej firmie The Lighthouse, która jest niezależnym producentem scenariuszy założonym m.in. przez Hilary Salmon, byłą producentkę z BBC.
więcej
|
TVP2 skraca drugi sezon ,,Dance Dance Dance"
W sobotę, 25 kwietnia odbędzie się finał drugiej edycji „Dance Dance Dance”, który będzie realizowany na żywo. Z powodu epidemii koronawirusa liczba odcinków programu została zmniejszona.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencje reklamowe i PR przekonały się do pracy zdalnej. Wydawnictwa są ostrożniejsze
Wydawnictwa nie wiedzą jeszcze, czy po zakończeniu pandemii koronawirusa zwiększą możliwości pracy zdalnej dziennikarzy. Inaczej podchodzą do tego agencje PR i reklamy, które są bardziej otwarte na home office. Podkreślają, że nie będzie pełnego powrotu do modelu pracy sprzed pandemii. Niektóre firmy zdecydują się model hybrydowy, inne planują stworzenie etatów dla zdalnych pracowników.
więcej
|
Biedroń na reklamy na Facebooku wydał kilka razy więcej niż Duda i Kidawa-Błońska
Przez ostatnie 90 dni fanpage Roberta Biedronia reklamował się za 180,2 tys. zł, profil Małgorzaty Kidawy-Błońskiej - za 55 tys. zł, a Andrzeja Dudy - za 30,9 tys. zł. Po kilka tys. zł wydali na to Szymon Hołownia i Krzysztof Bosak, a w ogóle nie promowali się w ten sposób m.in. Władysław Kosiniak-Kamysz i Marek Jakubiak.
więcej
|
Primark w dramatycznej sytuacji, obroty spadły do zera. Sieć nie zmienia planów wejścia do Polski
Wystarczył miesiąc, by przychody irlandzkiej marki odzieżowej Primark spadły z 650 milionów funtów do zera. Od końcówki marca sieć nie sprzedała nic. Na razie jej przedstawiciele utrzymują, że na polski rynek Primark wejdzie w tym roku, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami.
więcej
|
Krajowa Rada Drobiarstwa chce walczyć z dezinformacją
Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza zaprasza firmy do współpracy przy projekcie, który ma przeciwdziałać kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską.
więcej
|
Kidawa-Błońska w spocie mówi ,,stop" wyborom, Duda ostrzega przed prywatyzacją szpitali (wideo)
Nowy spot wyborczy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej ilustruje hasło „Wybory 10 maja - stop”. W spocie Andrzeja Dudy przypominane są wypowiedzi polityków PO o prywatyzacji służby zdrowia. Robert Biedroń zachęca do głosowania na niego w ramach sprzeciwu wobec arogancji obecnej władzy, a Szymon Hołownia opowiada o swoich postulatach programowych.
więcej
|
Agnieszka Pudło: z H&M do newonce.media
Agnieszka Pudło objęła nowo utworzoną funkcję brand & business development directora w grupie newonce.media. Poprzednio pracowała w H&M, a wcześniej m.in. w River Island i Ultimate Fashion.
więcej
|
Branża kinowa w niepewności. Może tracić nawet po otwarciu sal
Od połowy marca wszystkie kina w Polsce są zamknięte. Otwierane mają być dopiero w IV etapie tzw. odmrażania gospodarki i to w „nowym reżimie sanitarnym”. Według Dominika Niszcza, analityka Raiffeisen Banku bardziej niepokojący i trudniejszy do skwantyfikowania jest wpływ pandemii na branżę kinową w dłuższym okresie, kiedy kina zostaną już uruchomione.
więcej
|
Platige Image przygotuje animacje do gry Bloober Team
Studio postprodukcyjne Platige Image podpisało umowę z Bloober Team, na mocy której przygotuje animacje do nowej produkcji polskiego dewelopera gier.
więcej
|
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zwraca uwagę na problem przemocy domowej w czasie izolacji
W kampanii społecznej "Za drzwiami" Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę apeluje o reagowanie w sytuacjach krzywdzenia dzieci, które z uwagi na epidemię koronawirusa, spędzają cały czas w domu z oprawcą.
więcej
|
Natalia Hatalska: Mamy do czynienia z pandemią i infodemią
- Mamy do czynienia z pandemią, która dzieje się w świecie fizycznym i jednocześnie z infodemią, która dzieje się online i jest tak samo niebezpieczna. To wynika ze strachu, braku wiedzy, niepokoju - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, CEO i założycielka infuture.institute. Z trendwatcherką rozmawiamy o kondycji świata po pandemii, mediach, marketingu i nowych technologiach.
więcej
|
Biedronka, Lidl, Kaufland to najpopularniejsze sieci handlowe w Polsce
W 2019 roku Polacy deklarowali, że najczęściej robią zakupy w Biedronce, Lidlu i Kauflandzie - wynika z badania ankietowego aplikacji Moja Gazetka. Prawie co czwarta pytana osoba bywała w sklepie codziennie.
więcej
|
Gala KTR przeniesiona na październik. Tańsze zgłoszenia
Tegoroczna gala konkursu reklamowego KTR odbędzie się wyjątkowo w październiku. Zgłoszenia do konkursu będą tańsze o kilkanaście procent.
więcej
|
,,It Will Be Alright" w spocie piwa Perła o epidemii (wideo)
Opublikowano reklamę piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie) nawiązującą do epidemii koronawirusa. Spot ilustruje hasło „It Will Be Alright”.
więcej
|
,,Sieć w domu i bajeruj do woli" w kampanii Plush na kartę (wideo)
Ruszyła akcja reklamująca pakiet internetowy w ofercie Plush na kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Jest realizowana pod hasłem „Sieć w domu i bajeruj do woli”.
więcej
|
Czeska Dotykačka wchodzi na polski rynek z kampanią ,,Słyszałem, że masz kasę"
Na polski rynek wchodzi czeski dostawca systemów kasowych online Dotykačka. Kampanię launchującą przygotowały NuOrder i Media Context.
więcej
|
Lotos szuka firmy do obsługi brandingowej meczów
Grupa Lotos szuka w przetargu firmy, która zajmie się obsługą brandingową meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas spotkań rozgrywanych w Polsce.
więcej
|
Robert Lewandowski w pierwszej zdalnie przygotowanej kampanii Huawei
Ruszyła kampania reklamowa Huawei, promująca wejście na rynek nowego modelu smartfona P40 Pro. Akcja z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, została w pełni przygotowana zdalnie przez agencję Stor9_.
więcej
|
Mindspot dla BMW Group Polska na LinkedIn
Agencja Mindspot Communication & Media wygrała konkurs na obsługę kanału BMW Group Polska na LinkedIn.
więcej
|
Biedronka z 55,6 mld zł wpływów i 2,2 mld zł zysku netto, zatrudnia 68 tys. osób
W ub.r. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci dyskontów Biedronka, zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys.
więcej
|
Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta
Dobre zrozumienie rzeczywistości otaczającej firmy oraz konsekwencji pandemii to klucz do uzyskania przewagi na rynku i szansa na przetrwanie dla niektórych z nich. Marki muszą zorientować się na potrzeby klientów, wspierać ich w czasie kryzysu i inwestować w swój rozwój.
więcej
|
Netto z mapą natężenia ruchu w swoich sklepach
Sieć handlowa Netto udostępniła na swojej stronie internetowej funkcję śledzenia natężenia ruchu w każdym ze swoich sklepów.
więcej
|
Viki Gabor z piosenką "Gateway" dla Pumy
W piątek zadebiutował klip Viki Gabor "Getaway", który został zrealizowany w ramach projektu Puma Talents.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Rzeczpospolita" bez zwolnień i obniżek pensji, a z mniejszą objętością. ,,Walczymy z podniesioną przyłbicą"
W redakcji „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) w trakcie pandemii nie będzie zwolnień ani obniżek wynagrodzeń i wymiaru pracy. - Szukamy innych rozwiązań na oszczędności, mniejsze są np. objętości gazety - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, szef dziennika.
więcej
|
Agora zawiesza spłatę rat kapitałowych kredytów, zamierza nie wypłacać dywidendy
Agora porozumiała się z kredytującym ją bankiem co do przedłużenia 35 mln zł limitu kredytowego oraz zawieszenia do końca września spłat rat kapitałowych dwóch kredytów. Zarząd i rada nadzorcza chcą, żeby firma nie wypłacała dywidendy i cały zysk z ub.r. przeznaczyła na kapitał zapasowy.
więcej
|
Branża kinowa w niepewności. Może tracić nawet po otwarciu sal
Od połowy marca wszystkie kina w Polsce są zamknięte. Otwierane mają być dopiero w IV etapie tzw. odmrażania gospodarki i to w „nowym reżimie sanitarnym”. Według Dominika Niszcza, analityka Raiffeisen Banku bardziej niepokojący i trudniejszy do skwantyfikowania jest wpływ pandemii na branżę kinową w dłuższym okresie, kiedy kina zostaną już uruchomione.
więcej
|
wPolityce.pl zarzuca Wojciechowi Czuchnowskiemu promowanie mowy nienawiści. ,,Absurdalne zarzuty"
Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski podając dalej twitty Zbigniewa Stonogi, promuje tym samym mowę nienawiści - ocenił serwis wPolityce.pl. (Fratria) - Wzywamy organizacje dziennikarskie do potępienia zachowania członka redakcji „Gazety Wyborczej” - zaapelował. - Retwittuję często rzeczy, z którymi się nie utożsamiam - odpowiada Czuchnowski.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Weranda" zyskała najwięcej
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Na czele wzrostów uplasowała się „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakt" tłumaczy: bronimy Donalda Tuska jako człowieka, a nie polityka, każdy z nas może być jutro Tuskiem
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) zapewnił, że po atakach węgierskich mediów wziął w obronę Donalda Tuska nie jako polityka, lecz człowieka. - Jeśli zgodzimy się na to, by dziś ktoś tak atakował Tuska, to jutro możemy spodziewać się ataku na cały naród - uważa redakcja. Po interwencji rzeczniczki Ministerstwa Spraw Zagranicznych „Fakt” zamieścił stanowisko resortu w tej sprawie.
więcej
|
Kuba Atys z ,,Gazety Wyborczej" ma stanąć przed sądem za fotografowanie demonstracji przed domem Jarosława Kaczyńskiego
Warszawska policja skierowała wniosek do sądu o ukaranie fotoreportera „Gazety Wyborczej” (Agora) Kuby Atysa, który robił zdjęcia protestu pod domem Jarosława Kaczyńskiego. Policjanci zarzucają mu złamanie zasad przemieszczania się wynikających z rozporządzenia o stanie epidemicznym. Reportera w obronę bierze redakcja „GW”.
więcej
|
|
|
Mediaexpert.pl i e-apteki z dużymi wzrostami, w dół Aliexpress (TOP10 serwisów e-commerce)
Zdecydowanie najpopularniejszą platformą e-commerce w Polsce pozostaje Allegro, notujące ponad dwa razy więcej odsłon niż dziewięć kolejnych witryn. W marcu duże wzrosty osiągnęły Mediaexpert.pl, Aptekagemini.pl i Doz.pl, a mocno zmalała odwiedzalność Aliexpress.com.
więcej
|
Google o połowę zmniejszy budżet marketingowy
W związku z ekonomicznymi skutkami trwającej pandemii koronawirusa, Google ograniczy o 50 proc. swój tegoroczny budżet marketingowy. Zamrożono też rekrutację nowych pracowników.
więcej
|
Facebook uruchamia Messenger Rooms do wideokonferencji (wideo)
W czasach pandemii koronawirusa grupowe rozmowy wideo stały się jedną z najbardziej pożądanych funkcji wśród użytkowników komunikatorów. Nie mogło to umknąć uwadze Facebooka, który właśnie udostępnił nową usługę o nazwie Messenger Rooms. Pozwala ona na wideokonferencje z udziałem nawet 50 osób.
więcej
|
Wyszukiwarka Google będzie informować użytkowników, kiedy nie potrafi pomóc
Czasem zdarza się, że wpisując jakąś frazę w wyszukiwarce Google, otrzymane wyniki nie spełniają oczekiwań. Teraz Google poinformuje w takim przypadku, że nie jest w stanie pomóc.
więcej
|
Mediakraft zamyka sieć partnerską w Polsce
Zajmująca się marketingiem internetowym niemiecka spółka Mediakraft Networks GmbH z końcem kwietnia zamyka polski odział sieci partnerskiej, zrzeszającej twórców na YouTube.
więcej
|
Komunikator Telegram ma 400 mln aktywnych użytkowników, zapowiada bezpieczne rozmowy grupowe wideo
Facebookowi, do którego należą m.in. Messenger i WhatsApp, rośnie poważna konkurencja na rynku komunikatorów. Istniejąca od 7 lat usługa Telegram ostatnio w szybkim tempie zdobywa nowych użytkowników. Poza tym szykuje się do wprowadzenia nowych, pożądanych przez wielu internautów funkcji.
więcej
|
WhatsApp najpopularniejszym komunikatorem w Europie. W Polsce dominuje Skype
W 22 krajach Europy największą popularnością w czasie epidemii koronawirusa cieszy się komunikator WhatsApp - pokazują dane serwisu Picodi. W Polsce pod tym względem dominuje Skype.
więcej
|
Maciej Orłoś wspólnie z synami uruchomił nowy format "Orły w internetach" na YouTube
Dziennikarz Maciej Orłoś, który od ponad roku prowadzi własny kanał na YouTube uruchomił kolejny format - "Orły w internetach". Wspólnie z synami Antkiem i Kubą komentują wideo i programy z internetu, a synowie tłumaczą mu sens pojawiających się nowości.
więcej
|
Grupa CCC ze spadkiem wpływów o 7 proc. i 357 mln zł straty. E-commerce w górę o 43 proc.
W pierwszym kwartale br. firma obuwnicza CCC zanotowała spadek przychodów o 7,1 proc. do 965,1 mln zł oraz wzrost skorygowanej straty netto ze 143,5 do 357,4 mln zł. Wpływy z e-commerce wzrosły o 42,7 proc. i w marcu, w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych stanowiły już 59 proc. przychodów firmy. W drugim kwartale firma chce osiągnąć ponad 74 mln zł oszczędności pracowniczych.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta
Dobre zrozumienie rzeczywistości otaczającej firmy oraz konsekwencji pandemii to klucz do uzyskania przewagi na rynku i szansa na przetrwanie dla niektórych z nich. Marki muszą zorientować się na potrzeby klientów, wspierać ich w czasie kryzysu i inwestować w swój rozwój.
więcej
|
Polacy dużo wiedzą o koronawirusie
90 proc. Polaków deklaruje, że zna objawy koronawirusa. Jednocześnie jesteśmy w czołówce społeczeństw, które uważają, że koronawirus jest łagodną odmianą grypy i nie należy się nim przejmować - wynika z badania sieci IRiS, którego polską część przeprowadziło ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|