Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Kwietnia 2020
 
 
 
Bauer zamyka tytuły i zwalnia. "Koronawirus staje się pretekstem, wymówką dla wydawców"
 
Wydawnictwo Bauer w poniedziałek ogłosiło zamknięcie w sumie 34 tytułów prasowych, a wypowiedzenie otrzymało 27 pracowników. Firma pożegna się też z dziennikarzami "CD Action" i "PC Format" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Koronawirus staje się pretekstem, wymówką dla wydawców - oceniają medioznawcy. więcej
 
 
Dariusz Bugalski i Paweł Drozd po odejściu z Trójki uruchamiają podcasty i szykują serial dla Audioteki
 
Dziennikarze Dariusz Bugalski i Paweł Drozd, którzy właśnie rozstali się z radiową Trójką, zamierzają tworzyć autorskie podcasty, na platformie Patronite rozpoczęli zbiórki w tym celu. Ponadto przygotowują razem 7-odcinkowy serialu audio dla Audioteki. więcej
 
 
W Polsacie i TVN nie ma decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji
 
Telewizja Polsat (Cyfrowy Polsat) oraz TVN Discovery Polska - w odróżnieniu od wielu firm medialnych - nie podjęły decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji dla swoich pracowników z powodu koronawirusa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat wydłuża czas spłaty kredytów do 2024 roku. Wstrzymane raty
 
Cyfrowy Polsat przesunął o rok, do września 2024 roku, końcowy termin spłaty 9,6 mld zł kredytu oraz o dwa lata, do marca 2025 roku, spłatę 900 mln zł zaciągniętego jesienią ub.r. kredytu obrotowego. Ponadto do połowy 2021 roku firma nie będzie musiała spłacać rat z pierwszego kredytu. więcej
 
 
1,36 mln widzów ,,Dance Dance Dance 2". TVP2 liderem w grupie 16-49
 
Drugi sezon „Dance Dance Dance” oglądało średnio 1,36 mln osób, o 520 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 1. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,03 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agencje reklamowe i PR przekonały się do pracy zdalnej. Wydawnictwa są ostrożniejsze więcej
 
Constantin Entertainment Polska: wpływy wzrosły o 54 proc., a zysk do 6,1 mln zł, wpływ epidemii ,,poważniejszy niż oczekiwano" więcej
 
Agora zamyka ,,Logo" i ,,Avanti". Zwolnionych kilkunastu pracowników więcej
 
Małgorzata Kidawa-Błońska traci w sondażach przez słabą kampanię i apele o bojkot wyborów (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz ( wiadomosci.wp.pl, o2.pl, wawalove.wp.pl) Wirtualna Polska Media
Dyrektor Operacyjny Pionu Wydawniczego Wirtualna Polska Media
Serwisant/Wydawca Meloradio
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W Polsacie i TVN nie ma decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji

Telewizja Polsat (Cyfrowy Polsat) oraz TVN Discovery Polska - w odróżnieniu od wielu firm medialnych - nie podjęły decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji dla swoich pracowników z powodu koronawirusa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat wydłuża czas spłaty kredytów do 2024 roku. Wstrzymane raty

Cyfrowy Polsat przesunął o rok, do września 2024 roku, końcowy termin spłaty 9,6 mld zł kredytu oraz o dwa lata, do marca 2025 roku, spłatę 900 mln zł zaciągniętego jesienią ub.r. kredytu obrotowego. Ponadto do połowy 2021 roku firma nie będzie musiała spłacać rat z pierwszego kredytu. więcej

1,36 mln widzów ,,Dance Dance Dance 2". TVP2 liderem w grupie 16-49

Drugi sezon „Dance Dance Dance” oglądało średnio 1,36 mln osób, o 520 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 1. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,03 mln zł. więcej

615 tys. widzów ,,Joke show". Polsat stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Joke show” gromadził średnio 615 tys. widzów, o 980 tys. oglądających mniej niż emitowana rok temu w tym paśmie „Twoja twarz brzmi znajomo 11”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,38 mln zł. więcej

TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Polsat we wspólnej kampanii zachęca do pomocy seniorom

Ruszyła wspólna kampania prospołeczna Grupy Polsat (Plus, Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat). Akcja zachęca do wsparcia seniorów w trudnym okresie epidemii Covid-19. więcej

Formuła 1 wraca 3 lipca. Transmisja w Eleven Sports

Start tegorocznego sezonu Formuły 1 przewidziany jest na weekend 3-5 lipca, a inaugurującym go wyścigiem będzie Grand Prix Austrii. Wyścigi będzie transmitować Eleven Sports. więcej

Od 28 kwietnia drugi sezon "Nic do zgłoszenia" na Discovery Channel

Na antenie Discovery Channel (TVN Discovery Polska) od wtorku, 28 kwietnia br. pojawią się premierowe odcinki drugiego sezonu "Nic do zgłoszenia". W programie zostaną pokazane kulisy i codzienność funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej. więcej

,,Wiadomości" znów krytykują ,,Fakty", tym razem ws. rolnictwa

W poniedziałek w „Wiadomościach” skrytykowano „Fakty” TVN za materiał z niedzieli w negatywnym tonie opisujący planowany zakaz odbierania rolnikom źle traktowanych zwierząt. To druga krytyczna relacja w programie TVP po tym, jak w obronie TVN stanęła ambasador USA w Polsce. więcej

Szef Kino Polska TV o wpływie koronawirusa na działalność: Na razie nie planujemy zwolnień

- Na razie nie planujemy zwolnień, ale jesteśmy gotowi podejmować różne działania zapewniające stabilność firmy - zapowiada Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, komentując wpływ koronawirusa na działalność grupy. więcej

Izraelskie MSZ oburzone egipskim serialem science-fiction "El-Nehaja", w którym Izrael został zniszczony

Ministerstwo spraw zagranicznych Izraela potępiło w niedzielę egipski serial science-fiction, którego akcja rozgrywa się w 2120 roku, a w którym następuje zarówno zniszczenie Izraela, jak i rozpad Stanów Zjednoczonych. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dariusz Bugalski i Paweł Drozd po odejściu z Trójki uruchamiają podcasty i szykują serial dla Audioteki

Dziennikarze Dariusz Bugalski i Paweł Drozd, którzy właśnie rozstali się z radiową Trójką, zamierzają tworzyć autorskie podcasty, na platformie Patronite rozpoczęli zbiórki w tym celu. Ponadto przygotowują razem 7-odcinkowy serialu audio dla Audioteki. więcej

 
Agata Kornhauser-Duda czyta wiersze Konopnickiej w Radiu Dla Ciebie

Prezydentowa Agata Kornhauser-Duda od poniedziałku 27 kwietnia czyta dzieciom w publicznym Radiu Dla Ciebie krótkie, mało znane wierszyki Marii Konopnickiej. To część artystycznego projektu stacji, zawieszonego wskutek pandemii koronawirusa. więcej

 
Michał Hejka wiceprezesem Time, nadal będzie prezesem IDMnetu i Accorp

Do zarządu spółki Time (należącej do Grupy ZPR Media) został powołany Michał Hejka, obejmując stanowisko wiceprezesa. Z Grupą ZPR Media jest związany od 13 lat, nadal będzie pełnił funkcje prezesa spółek IDMnet i Accorp. więcej

 
Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę

Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w IV kwartale ub.r. i I kwartale br.

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze VOX FM i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Dariusz Bugalski i Paweł Drozd odchodzą z Trójki. ,,Kilka ostatnich lat było bolesne"

Dziennikarze Dariusz Bugalski i Paweł Drozd po dwóch dekadach pracy odchodzą z radiowej Trójki. Bugalski zaznaczył, że ostatnie kilka lat pracy były „trudne, a nawet bolesne”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Platige Image za 7,2 mln zł przygotuje efekty specjalne i będzie produkować drugi sezon ,,Wiedźmina"

Studio animacji, produkcji i postprodukcji zawarło z Netflixem umowę na realizację cyfrowych efektów wizualnych do wszystkich ośmiu sezonów drugiego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Kontrakt, o wartości ok. 7,2 mln zł, obejmuje też pełnienie funkcji producenta wykonawczego serialu. więcej

Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu

Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sklepu internetowego Frisco.pl. Oznacza to koniec współpracy z agencją Zenith, należącą do Publicis Media. więcej

,,Jeszcze będzie normalnie" Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Bank BNP Paribas rozpoczął emisję dwuminutowego filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie, którego tłem jest piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie normalnie”. Za reklamę odpowiadają ADHD Warsaw i Warsaw Production. więcej

Grupa Polsat we wspólnej kampanii zachęca do pomocy seniorom

Ruszyła wspólna kampania prospołeczna Grupy Polsat (Plus, Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat). Akcja zachęca do wsparcia seniorów w trudnym okresie epidemii Covid-19. więcej

W sprzedaży Pepsi o smaku Mango

PepsiCo poszerza ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. Napoje tej marki mają teraz także nowe, odświeżone opakowania. więcej

Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu

Agencja Asap&Asap Communication rozpoczęła współpracę z producentem soków i mrożonek, firmą Hortex. Odpowiada za obsługę digitalową wszystkich jej marek oraz wody Jurajskiej. więcej

W Dentsu Aegis Network Polska wynagrodzenia niższe o 30 proc.? Firma: to jedna z rozważanych opcji

Pracownicy agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska (m.in. Carat, Vizeum, dentsu x, iProspect) mieli otrzymać w poniedziałek informacje o planowanym obniżeniu im wynagrodzeń nawet o 30 proc. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. - Rozważane są różne opcje i obniżka wynagrodzeń jest jedną z nich - wyjaśnia firma. więcej

Londyński oddział Papaya Films przygotował reklamę Durexa

"If It Fits Right It Feels Right" to hasło brytyjskiej kampanii marki Durex (Reckitt Benckiser). Produkcją zajęło się studio Papaya Films London. więcej

Rainbow Tours: w marcu wpływy zmalały o 39 proc., powodem epidemia

Biuro podróży Rainbow Tours w marcu br. wskutek epidemii koronawirusa zanotowało spadek skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 39,3 proc. do 68,4 mln zł. Jednak dzięki dużym wzrostom w styczniu i lutym kwartalne wpływy firmy zwiększyły się o 11,2 proc. do 274 mln zł. więcej

BMW w nowej kampanii zachęca ,,Ogranicz kontakt do MINI."

Marka samochodów Mini (należąca do BMW Group) ruszyła z kampanią „Ogranicz kontakt do MINI”. Przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus i Initiative Media. więcej

Suzuki reklamuje modele hybrydowe

Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited. więcej

,,Oszczędzaj połowę" - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)

W sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła nowa, codzienna promocja „Oszczędzaj połowę”. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca do sezonu grillowego i izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa. więcej

Flirty Plushaka w reklamie Plush

Wystartowała kampania reklamowa oferty Plush na Kartę. Jej komunikat to "Plush daje radę". Marka po raz kolejny zachęca do pozostania w domu. więcej

Orlen kupił 80,5 proc. akcji Energi, 1,78 mld zł dla Skarbu Państwa

PKN Orlen w ramach wezwania do sprzedaży przejął 333,31 mln zł akcji Energi (po 8 zł za sztukę) stanowiących 80,5 proc. jej kapitału. Akcje stanowiące 51,52 proc. kapitału sprzedał Skarb Państwa, zarabiając 1,781 mld zł. więcej

Żywiec dostarcza szpitalom i służbom bezalkoholowy napój ,,dla bohaterów naszego Ż"

Grupa Żywiec wspólnie z partnerami dostarczy nieodpłatnie do placówek medycznych i służb porządkowych w całym kraju 0,5 mln butelek specjalnego bezalkoholowego napoju. Ma to być forma podziękowania za pracę w czasie epidemii koronawirusa. więcej

Warka Radler 3,5% na rynku

Grupa Żywiec wprowadziła na rynek Warkę Radler 3,5% w odświeżonych opakowaniach. więcej

,,Niepodległa" zachęca do wywieszenia flagi w jej święto

Biuro Programu „Niepodległa” zaprasza do akcji #mojaflaga, czyli wywieszenia Biało-Czerwonej z okazji Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. więcej

Artur Barciś w kampanii społecznej ,,Właśnie po to"

Pod hasłem „Właśnie po to” ruszyła kapania społeczna, która ma wskazać przedsiębiorców odpowiedzialnych społecznie w dobie koronawirusa. Ambasadorem akcji został aktor Artur Barciś. więcej

Sklep Eobuwie reklamuje się w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa sklepu internetowego Eobuwie (należącego do Grupy CCC). Działania przygotowały 23 Heroes i  Sputnik Studio. więcej

Błąd w nocnej promocji Biedronki: gratis najdroższe zamiast najtańszych produktów

W weekend klienci wielu sklepów Biedronka informowali o usterce systemu kasowego, wskutek której w promocji „Białe Noce” darmowe były nie trzy najtańsze, tylko najdroższe z kupionych produktów. Jeronimo Martins Polska nie komentuje tej sprawy. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Bauer zamyka tytuły i zwalnia. "Koronawirus staje się pretekstem, wymówką dla wydawców"

Wydawnictwo Bauer w poniedziałek ogłosiło zamknięcie w sumie 34 tytułów prasowych, a wypowiedzenie otrzymało 27 pracowników. Firma pożegna się też z dziennikarzami "CD Action" i "PC Format" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Koronawirus staje się pretekstem, wymówką dla wydawców - oceniają medioznawcy. więcej

Dominik Malczewski nie jest już dyrektorem marketingu Grupy Super Express

Grupa ZPR Media rozstała się z Dominiakiem Malczewskim, dyrektorem marketingu Grupy Super Express - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Malczewski pracował w firmie przez ponad 10 lat, wcześniej był związany m.in. z Axel Springer i Pentagon Media. więcej

Bauer zamyka 7 magazynów i 27 wydań specjalnych, pracę traci 27 osób. Co z "CD Action" i "PC Format"?

Wbrew poprzednim zapewnieniom, Wydawnictwo Bauer zdecydowało o zamknięciu w sumie 34 tytułów prasowych. Wypowiedzenie otrzymało 27 pracowników - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Firma żegna się się też z dziennikarzami "CD Action" i "PC Format", ale nie przesądziła jeszcze o zakończeniu wydawania tych pism. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Platige Image za 7,2 mln zł przygotuje efekty specjalne i będzie produkować drugi sezon ,,Wiedźmina"

Studio animacji, produkcji i postprodukcji zawarło z Netflixem umowę na realizację cyfrowych efektów wizualnych do wszystkich ośmiu sezonów drugiego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Kontrakt, o wartości ok. 7,2 mln zł, obejmuje też pełnienie funkcji producenta wykonawczego serialu. więcej

Łukasz Habaj powraca na fotel szefa eSky.pl. Ma uratować firmę w kryzysie koronawirusa

Łukasz Habaj, jeden ze współzałożycieli platformy eSky.pl został ponownie powołany na stanowisko jej prezesa. Biznesmen i rajdowy mistrz Polski z 2015 roku ma wesprzeć firmę w kryzysie spowodowanym pandemią koronawirusa. więcej

Anna Nagler odpowiada za lokalne produkcje w serwisie Netflix

W kwietniu Anna Nagler objęła stanowisko director of local language originals w Netfliksie. Wcześniej pracowała w Watchout Studio i HBO. więcej

Piotr Ziarek: z Lyreco na szefa ecommerce Canpol Babies

Piotr Ziarek dołączył do zespołu firmy Canpol Babies, producenta akcesoriów dla niemowląt i dzieci. Objął tam stanowisko head of digital&ecommerce – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Rośnie handel internetowy, a tradycyjny zmaga się z problemami

W pierwszym kwartale 2020 na świecie nastąpił 20-proc. wzrost sprzedaży internetowej. E-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40 proc. unikalnych klientów więcej niż rok temu. Rozwojowi e-commerce towarzyszy jednak załamanie handlu tradycyjnego. więcej

Gwiazdy internetu mierzą się ze szkolnymi lekturami w podcaście Allegro i Storii by Abstra

„Allegro Lektury 2.0” to nowy podcast reinterpretujący powieści, wiersze i dramaty z kanonu polskiej literatury. W projekt zaangażowali się m.in. Mery Spolsky, Rosalie, Ajgor Ignacy czy znany z głównej roli w serialu „Ślepnąc od Świateł” Kamil „Saful” Nożyński. więcej

Interia rusza z akcją #KiedyBędzieNormalnie: codziennie materiały o epidemii od gwiazd

W poniedziałek 27 kwietnia portal Interia.pl ruszył z nową akcją „#KiedyBędzieNormalnie”. Artyści dzielą się w jej ramach z czytelnikami portalu swoimi refleksjami na temat obecnej sytuacji. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy przewidują zakończenie epidemii za trzy miesiące

55 proc. Polaków jest zdania, że epidemia Covid-19 w kraju wygaśnie nie wcześniej niż za trzy miesiące - wynika z danych barometru zachowań konsumenckich SW Research. więcej

Nastroje ekonomiczne w czasie pandemii. Większość Polaków gorzko podsumowuje politykę rządu

63 proc. Polaków uważa, że za rządów PiS wydawano za dużo pieniędzy na programy socjalne, a za mało na ochronę zdrowia - pokazują dane serwisu ciekaweliczby.pl z panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marta Radzikowska z ZPR Media do działu komunikacji korporacyjnej KGHM

Marta Radzikowska - do kwietnia br. redaktor prowadząca serwis Podroze.pl (Grupa ZPR Media) oraz wydawczyni se.pl - zdecydowała się na odejście z dziennikarstwa. Rozpoczęła pracę w dziale komunikacji korporacyjnej KGHM Polska Miedź. więcej

Cyberus Labs klientem Icon Strategies

Firma Cyberus Labs, specjalizująca się w tworzeniu bezpiecznych rozwiązań do uwierzytelnienia bez konieczności używania haseł wybrała Icon Strategies do obsługi PR w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Usługa Lidl Pay udostępniona w sklepach Lidl w całym kraju
Xiaomi: nowy smartfon Mi 10 Lite Zoom Edition
Apple opóźni produkcję nowych iPhone'ów o miesiąc. Powodem pandemia koronawirusa
Kierowcy z iTaxi będą dowozić zestawy zakupowe z Auchan
InPost rozpoczął pilotaż Multiskrytki
Flirty Plushaka w reklamie Plush
Duża awaria internetu w UPC. Operator miał problemy także w innych krajach
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj