|
|
|
|
|
|
|
Jacek Kurski może wrócić na stanowisko szefa TVP. "Chętnych i tak nie ma"
Dokładnie 10 czerwca miną trzy miesiące odkąd p.o. prezesa TVP został Maciej Łopiński, delegowany na to stanowisko z rady nadzorczej. Jego zdaniem odwołany nagle przez Radę Mediów Narodowych Jacek Kurski to „świetny kandydat” na ponownego szefa publicznej telewizji. Czy Kurski rzeczywiście wróci? - Chętnych i tak nie ma - słyszymy od naszych rozmówców.
więcej
|
TVP przedłuża współpracę z Nielsenem do końca roku
Telewizja Polska podpisała z Nielsen Audience Measurement nową, kolejną umowę na dostarczanie danych telemetrycznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zrobiła to bez przetargu, a nowy kontrakt obowiązuje do końca tego roku i opiewa na kwotę ponad 6,6 mln zł netto.
więcej
|
TVP1 liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej - wzrosty mniejszy stacji. ,,M jak miłość", ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" hitami
Nowym liderem oglądalności w kwietniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-49 - Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Wydarzenia” i „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W debacie wyborczej TVP będą napisy i tłumaczenie na język migowy
Debata prezydencka na antenie Telewizji Polskiej będzie wyemitowana ze wszystkimi ułatwieniami dla osób niesłyszących, a pismo regulujące tę kwestię trafiło do Polskiego Instytutu Praw Głuchych 22 kwietnia, czyli na długo przez zapytaniem Rzecznika Praw Obywatelskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec serialu ,,Rodzinka.pl". Ostatni sezon miał 857 tys. widzów
Ostatni sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia oglądało średnio 857 tys. widzów, o 83 tys. osób mniej niż czternasta seria pokazywana rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł.
więcej
|
515 tys. widzów ,,Tylko jeden". Polsat wiceliderem w 16-49
Nowy reality-show „Tylko jeden” gromadził średnio 515 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w 4+, ale w 16-49 stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 6,88 mln zł.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami, rekord TTV. ,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Arena Media agencją Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn.
więcej
|
"Superwizjer" TVN uhonorowany na World Media Festival
W 20. edycji międzynarodowego konkursu World Media Festival 9 nagród – 5 złotych i 4 srebrne otrzymali dziennikarze TVN Discovery Polska. Cztery powędrowały do reporterów "Superwizjera".
więcej
|
Akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg na Facebooku
Realizowana przez kilka ostatnich tygodni wspólnie przez Endemol Shine Polska oraz Telewizję Polsat przy wsparciu Fundacji Polsat akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg organiczny na Facebooku.
więcej
|
RPO chce wyjaśnień od szefów TVP i KRRiT ws. dominacji w mediach publicznych Andrzeja Dudy na innymi kandydatami
W lutym br. publiczna telewizja najwięcej czasu antenowego przeznaczyła na prezentację komitetu wyborczego obecnego prezydenta Andrzeja Dudy - wynika z analizy Biuletynu Informacji Publicznej TVP, dokonanej przez Rzecznika Praw Obywatelskich, Adama Bodnara. Zaniepokojony tym rzecznik poprosił o wyjaśnienia Telewizji Polskiej i szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Telewizja WP pokaże pierwszy sezon ,,Policjantów z Miami"
Od 11 maja na antenie Telewizji WP zadebiutuje pierwszy odcinek „Policjantów z Miami” - serialowego hitu z lat 80.. Produkcja emitowana będzie od poniedziałku do czwartku o godzinie 19.00.
więcej
|
W Czechach wystartowała nowa telewizja informacyjna CNN Prima News
W Czechach rozpoczął w niedzielę nadawanie nowy 24-godzinny telewizyjny kanał informacyjny CNN Prima News, działający na podstawie licencji amerykańskiej stacji CNN. Do końca roku nowy kanał chce mieć oglądalność 1,5 proc. w grupie wiekowej 15-69 lat.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dentsu Aegis Network Polska: gwarancja zatrudnienia, obniżki wynagrodzeń do 20 proc.
Grupa reklamowa Dentsu Aegis Network Polska, do której należą m.in. takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect w związku z pandemią koronawirusa wprowadza czasowe obniżki wynagrodzeń dla swoich pracowników przy jednoczesnej gwarancji utrzymania zatrudnienia - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Tereszczenko w zarządzie McCann Worldgroup. Natalia Żmuda head of social media agencji
Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCann Worldgroup na stanowisko group business director. Będzie równie reprezentować dział client management w zarządzie agencji. Natalia Żmuda awansowała na stanowisko head of social media.
więcej
|
Arena Media agencją Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn.
więcej
|
W 2019 r. polskie lotniska obsłużyły 49 mln pasażerów. Liderem lotnisko w Warszawie i Ryanair
W ubiegłym roku polskie lotniska obsłużyły prawie 49 mln pasażerów, czyli o 7 proc. więcej niż w 2018 r. - poinformował Urząd Lotnictwa Cywilnego. Najwięcej pasażerów w krajowym i międzynarodowym ruchu regularnym w ub.r. przewiózł Ryanair- 11,95 mln pasażerów, a za nim LOT z liczbą 11,79 mln osób.
więcej
|
Alicja Miłuńska zarządza Spacecamp
Alicja Miłuńska awansowała na managing directora agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy). Dotychczas pełniła funkcję digital business director.
więcej
|
,,W kolorze nadziei" - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) dotycząca epidemii koronawirusa. Akcja zachęca do wspierania zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na walkę z epidemią.
więcej
|
Lotos zaczął kampanię ,,Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)
Pod hasłem „Każdy czeka na swoje NAJ” rozpoczęła się nowa kampania Grupy Lotos. Towarzyszy jej akcja, w ramach której kierowcy tankujący na stacjach Lotosu mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki, w 5 polskich miastach pojawią się murale nawiązujące do kampanii.
więcej
|
Maciej Maleńczuk znów niezadowolony w reklamie bezalkoholowej Warki Radler (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem piosenkarza Macieja Maleńczuka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Lvov, Twin, Starcom i Hope.
więcej
|
Grzegorz Krychowiak inwestuje 5 mln złotych w System 3E i Dom 3E
Piłkarz Grzegorz Krychowiak został ambasadorem reklamowym oraz inwestorem technologii budowlanej System 3E i spółki wykonawczej Dom 3E. Zainwestował w projekt 5 milionów złotych.
więcej
|
Wyborowa przyłącza się do akcji #zostańwdomu, rozdaje kody do CDA Premium
Marka wódki Wyborowa (Pernod Ricard) zachęca do pozostawania w domach oraz dostęp oferuje kody bezpłatnego dostępu premium do platformy CDA.pl. Akcję przygotowano z agencją VMLY&R Poland.
więcej
|
Grupa PZU wspiera służby walczące z koronawirusem. Zbiórka na namioty barierowe
Pracownicy spółek z Grupy PZU organizują zbiórkę pieniędzy na zakup tzw. namiotów barierowych dla chorych. To wynalazek lekarza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, chroniący przed zarażeniem koronawirusem innych pacjentów i personel szpitali.
więcej
|
Coca-Cola dziękuje ludziom "czyniącym świat lepszym" w czasie epidemii koronawirusa
Z okazji międzynarodowego Dnia Pracy Coca-Cola przygotowała film z podziękowaniami dla pracowników z sektorów, których praca pomaga w codziennym życiu w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawca ,,Super Expressu": nowe warunki Garmond Press nie do zaakceptowania
Firma Garmond Press ze skutkiem na 30 kwietnia wypowiedziała umowę dotyczącą dystrybucji dziennika „Super Express” (wydaje go spółka Time należąca do Grupy ZPR Media). - Na dzień dzisiejszy warunki zaproponowane przez Garmond nie są możliwe do zaakceptowania - ocenia spółka Time wydająca „Super Express”. Zaznacza, że z powodu zawieszenia współpracy z dystrybutorem nie planuje znaczącego zmniejszenia nakładów swoich pism.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski o zarzutach ws. ujawnienia orientacji seksualnej szefa SN: absurd i hipokryzja
„Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała w poniedziałek tekst, w którym ujawniono homoseksualną orientację pierwszego prezesa Sądu Najwyższego Kamila Zaradkiewicza. Wywołało to lawinę krytycznych komentarze. - Ultrapuryści, oskarżający nas o "wyoutowanie" Zaradkiewicza, chyba po prostu zatrzymali się na jednym zdaniu z artykułu liczącego prawie trzy kolumny, tekst nie jest o geju - odpowiada autor tekstu Wojciech Czuchnowski.
więcej
|
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich apeluje o tarczę antykryzysową dla dziennikarzy. Postulat wsparcia regionalnych i lokalnych wydawców oraz freelancerów
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zaapelowało do rządu o wprowadzenie tarczy antykryzysowej dla mediów i dziennikarzy. Zakładałaby ona m.in. subsydiowanie prasy drukowanej, pomoc dla dziennikarzy (także freelancerów) oraz ulgi podatkowe dla prenumeratorów. SDP deklaruje też gotowość udziału w pracach zespołu antykryzysowego, działającego przy ministrze kultury i dziedzictwa narodowego.
więcej
|
Rozdano nagrody Pulitzera. Aż trzy otrzymał dziennik "The New York Times"
Rozdano prestiżowe nagrody Pulitzera, przyznawane w USA za najwybitniejsze osiągnięcia dziennikarskie. W tym roku wyróżniono m.in. teksty o zmianach klimatycznych oraz o prezydencie Rosji Władimirze Putinie. Trzy nagrody otrzymał dziennik "The New York Times".
więcej
|
,,#BiznesKochaBiznes" - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
Onet rozpoczął akcję „#BiznesKochaBiznes” skierowaną do innowacyjnych firm, w ramach której za każde 100 zł wydane na reklamy w mediach Ringier Axel Springer Polska marketer otrzyma gratis dodatkowe emisje o wartości 25 zł, a kolejne 25 zł zostanie przekazane na fundusz reklamowy dla firm pogrążonych w kryzysie.
więcej
|
Joanna Parczyńska p.o. prezesa oddziału Polska Press w Lublinie, Dariusz Kotlarz z nowymi obowiązkami
Po niemal czterech latach Joanna Parczyńska wraca do Polska Press Grupy, żeby kierować lubelskim oddziałem wydawcy. W poniedziałek, 4 maja objęła stanowisko p.o. prezesa tego oddziału, zastępując Dariusza Kotlarza.
więcej
|
Harper Collins Publisher sfinalizował przejęcie działu książki wydawnictwa Egmont Polska
Wydawnictwo Harper Collins Publisher sfinalizowało przejęcie działu książki Egmont Polska, a także Egmont Books UK Ltd., oraz Schneiderbuch w Niemczech.
więcej
|
Właściciel Gremi Media ze wzrostem wpływów i 21 mln zł zysku
W u.br. kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) osiągnęła wzrost przychodów o 4,6 proc. do 118,4 mln zł, a jej zysk netto podskoczył z 1,65 do 21,22 mln zł. Zdecydowaną większość obu wyników zapewniło Gremi Media.
więcej
|
RASP zaczyna współpracę z H&M, rabaty dla prenumeratorów ,,Forbes Women"
Od końca kwietnia klienci programu lojalnościowego sieci sklepów odzieżowych H&M mają dostęp do nowego wydania magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska) na specjalnych warunkach. Po kupnie prenumeraty otrzymują też rabat na zakupy w sklepach sieci.
więcej
|
|
|
Netflix przekaże 2,5 mln zł na wsparcie pracowników branży filmowej i tv w Polsce
Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych (KIPA) wspólnie z Netflixem utworzyła fundusz pomocowy dla pracowników polskiej branży filmowej i telewizyjnej najbardziej poszkodowanych wskutek wstrzymania prac w związku z epidemią. Globalna platforma przekaże 2,5 mln zna start funduszu.
więcej
|
naTemat.pl pozwala odsłuchiwać artykuły
W serwisie naTemat.pl pojawiła się opcja odsłuchiwania treści artykułów. Została przygotowana we współpracy z firmą Onnetwork.
więcej
|
Empik likwiduje księgarnie Mole Mole, zwolniono prawie 100 osób
Grupa Empik zrezygnowała z tworzonej od trzech lat sieci księgarni Mole Mole, obejmującej ponad 30 placówek i sklep internetowy. Pracę w nich straci prawie 100 osób.
więcej
|
Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę
Według wstępnych danych od lutego do kwietnia br. wpływy sprzedażowe firmy odzieżowej LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zmalały rok do roku o 35 proc. do 1,19 mld zł, wskutek spadku w sklepach stacjonarnych o 52 proc. Za to przychody z e-commerce wzrosły o 129 proc., a tylko w kwietniu - aż o 270 proc.
więcej
|
W Chinach już 768 mln osób korzysta z płatności online
Liczba użytkowników płatności online w Chinach wynosiła w marcu 768 mln, o 168 mln więcej niż pod koniec 2018 roku - podała w poniedziałek państwowa agencja prasowa Xinhua, cytując najnowszy raport Chińskiego Centrum Informacji nt. Internetu (CNNIC).
więcej
|
Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności
Film "Tyler Rake: Ocalenie" tylko do 2 maja obejrzano na Netfliksie w 90 milionach domów. To prawdopodobnie najchętniej oglądana na Netfliksie produkcja filmowa.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|