Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Maja 2020
 
 
 
Wydawca ,,Super Expressu": nowe warunki Garmond Press nie do zaakceptowania
 
Firma Garmond Press ze skutkiem na 30 kwietnia wypowiedziała umowę dotyczącą dystrybucji dziennika „Super Express” (wydaje go spółka Time należąca do Grupy ZPR Media). - Na dzień dzisiejszy warunki zaproponowane przez Garmond nie są możliwe do zaakceptowania - ocenia spółka Time wydająca „Super Express”. Zaznacza, że z powodu zawieszenia współpracy z dystrybutorem nie planuje znaczącego zmniejszenia nakładów swoich pism. więcej
 
 
Jacek Kurski może wrócić na stanowisko szefa TVP. "Chętnych i tak nie ma"
 
Dokładnie 10 czerwca miną trzy miesiące odkąd p.o. prezesa TVP został Maciej Łopiński, delegowany na to stanowisko z rady nadzorczej. Jego zdaniem odwołany nagle przez Radę Mediów Narodowych Jacek Kurski to „świetny kandydat” na ponownego szefa publicznej telewizji. Czy Kurski rzeczywiście wróci? - Chętnych i tak nie ma - słyszymy od naszych rozmówców. więcej
 
 
TVP przedłuża współpracę z Nielsenem do końca roku
 
Telewizja Polska podpisała z Nielsen Audience Measurement nową, kolejną umowę na dostarczanie danych telemetrycznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zrobiła to bez przetargu, a nowy kontrakt obowiązuje do końca tego roku i opiewa na kwotę ponad 6,6 mln zł netto. więcej
 
 
Wojciech Czuchnowski o zarzutach ws. ujawnienia orientacji seksualnej szefa SN: absurd i hipokryzja
 
„Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała w poniedziałek tekst, w którym ujawniono homoseksualną orientację pierwszego prezesa Sądu Najwyższego Kamila Zaradkiewicza. Wywołało to lawinę krytycznych komentarze. - Ultrapuryści, oskarżający nas o "wyoutowanie" Zaradkiewicza, chyba po prostu zatrzymali się na jednym zdaniu z artykułu liczącego prawie trzy kolumny, tekst nie jest o geju - odpowiada autor tekstu Wojciech Czuchnowski. więcej
 
 
TVP1 liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej - wzrosty mniejszy stacji. ,,M jak miłość", ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" hitami
 
Nowym liderem oglądalności w kwietniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-49 - Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Wydarzenia” i „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat kupił Interię za 422 mln zł. "Rozsądna cena, wzbogaci ją treściami wideo, osiągnie synergie reklamowe" więcej
 
Empik nie otworzy z powrotem 40 salonów w galeriach handlowych. ,,Negatywny wpływ na rynek, ale koniec prasy wieszczono już od wielu lat" więcej
 
Agora chce sprzedać Domiporta.pl i dwie sieci gastronomiczne. Odpisuje ponad 60 mln zł, z zarządu odchodzi Grzegorz Kania więcej
 
Skokowy wzrost TikToka, w górę także Twitter i Pinterest. Na czele Facebook przed Instagramem (TOP serwisów społecznościowych) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Kurski może wrócić na stanowisko szefa TVP. "Chętnych i tak nie ma"

Dokładnie 10 czerwca miną trzy miesiące odkąd p.o. prezesa TVP został Maciej Łopiński, delegowany na to stanowisko z rady nadzorczej. Jego zdaniem odwołany nagle przez Radę Mediów Narodowych Jacek Kurski to „świetny kandydat” na ponownego szefa publicznej telewizji. Czy Kurski rzeczywiście wróci? - Chętnych i tak nie ma - słyszymy od naszych rozmówców. więcej

TVP przedłuża współpracę z Nielsenem do końca roku

Telewizja Polska podpisała z Nielsen Audience Measurement nową, kolejną umowę na dostarczanie danych telemetrycznych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zrobiła to bez przetargu, a nowy kontrakt obowiązuje do końca tego roku i opiewa na kwotę ponad 6,6 mln zł netto. więcej

TVP1 liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej - wzrosty mniejszy stacji. ,,M jak miłość", ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" hitami

Nowym liderem oglądalności w kwietniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-49 - Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Wydarzenia” i „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

W debacie wyborczej TVP będą napisy i tłumaczenie na język migowy

Debata prezydencka na antenie Telewizji Polskiej będzie wyemitowana ze wszystkimi ułatwieniami dla osób niesłyszących, a pismo regulujące tę kwestię trafiło do Polskiego Instytutu Praw Głuchych 22 kwietnia, czyli na długo przez zapytaniem Rzecznika Praw Obywatelskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec serialu ,,Rodzinka.pl". Ostatni sezon miał 857 tys. widzów

Ostatni sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia oglądało średnio 857 tys. widzów, o 83 tys. osób mniej niż czternasta seria pokazywana rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,05 mln zł. więcej

515 tys. widzów ,,Tylko jeden". Polsat wiceliderem w 16-49

Nowy reality-show „Tylko jeden” gromadził średnio 515 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w 4+, ale w 16-49 stacja była wiceliderem. Wpływy z reklam wyniosły 6,88 mln zł. więcej

TVP1, TVN i Polsat liderami, rekord TTV. ,,M jak miłość" i ,,Na dobre i na złe" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Arena Media agencją Telewizji Puls

Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn. więcej

"Superwizjer" TVN uhonorowany na World Media Festival

W 20. edycji międzynarodowego konkursu World Media Festival 9 nagród – 5 złotych i 4 srebrne otrzymali dziennikarze TVN Discovery Polska. Cztery powędrowały do reporterów "Superwizjera". więcej

Akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg na Facebooku

Realizowana przez kilka ostatnich tygodni wspólnie przez Endemol Shine Polska oraz Telewizję Polsat przy wsparciu Fundacji Polsat akcja #TwojaTwarzChallenge wygenerowała 30-milionowy zasięg organiczny na Facebooku. więcej

RPO chce wyjaśnień od szefów TVP i KRRiT ws. dominacji w mediach publicznych Andrzeja Dudy na innymi kandydatami

W lutym br. publiczna telewizja najwięcej czasu antenowego przeznaczyła na prezentację komitetu wyborczego obecnego prezydenta Andrzeja Dudy - wynika z analizy Biuletynu Informacji Publicznej TVP, dokonanej przez Rzecznika Praw Obywatelskich, Adama Bodnara. Zaniepokojony tym rzecznik poprosił o wyjaśnienia Telewizji Polskiej i szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

Telewizja WP pokaże pierwszy sezon ,,Policjantów z Miami"

Od 11 maja na antenie Telewizji WP zadebiutuje pierwszy odcinek „Policjantów z Miami” - serialowego hitu z lat 80.. Produkcja emitowana będzie od poniedziałku do czwartku o godzinie 19.00. więcej

W Czechach wystartowała nowa telewizja informacyjna CNN Prima News

W Czechach rozpoczął w niedzielę nadawanie nowy 24-godzinny telewizyjny kanał informacyjny CNN Prima News, działający na podstawie licencji amerykańskiej stacji CNN. Do końca roku nowy kanał chce mieć oglądalność 1,5 proc. w grupie wiekowej 15-69 lat. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowa aplikacja mobilna Polskiego Radia z podcastami i transmisjami wideo

Polskie Radio przygotowało nową aplikację mobilną. Korzystając z niej można słuchać programów na żywo, kanałów tematycznych i podcastów. Aplikacja daje też możliwość uruchomienia streamu wideo Czwórki i Polskiego Radia 24. więcej

 
"Literackie witaminy" od 4 maja w radiowej Dwójce

Od 4 maja będzie można słuchać nowej audycji w Programie II Polskiego Radia - "Literackie witaminy". W programie Dorota Gacek oraz Kinga Michalska będą rozmawiać z pisarzami, krytykami i ludźmi literatury o tym, jakie książki polecają, by nabrać energii i pozytywnego myślenia. więcej

 
,,Nie pytaj o Polskę" najlepszą piosenką 13. Polskiego Topu Wszech Czasów Trójki

„Nie pytaj o Polskę" Obywatela G.C. została najlepszą piosenką 13. Polskiego Topu Wszech Czasów Programu 3 Polskiego Radia. Podium uzupełniają „Autobiografia" Perfectu i „Krakowski spleen" Maanamu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dentsu Aegis Network Polska: gwarancja zatrudnienia, obniżki wynagrodzeń do 20 proc.

Grupa reklamowa Dentsu Aegis Network Polska, do której należą m.in. takie agencje, jak Carat, Vizeum, iProspect w związku z pandemią koronawirusa wprowadza czasowe obniżki wynagrodzeń dla swoich pracowników przy jednoczesnej gwarancji utrzymania zatrudnienia - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. więcej

Małgorzata Tereszczenko w zarządzie McCann Worldgroup. Natalia Żmuda head of social media agencji

Małgorzata Tereszczenko awansowała w McCann Worldgroup na stanowisko group business director. Będzie równie reprezentować dział client management w zarządzie agencji. Natalia Żmuda awansowała na stanowisko head of social media. więcej

Arena Media agencją Telewizji Puls

Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn. więcej

W 2019 r. polskie lotniska obsłużyły 49 mln pasażerów. Liderem lotnisko w Warszawie i Ryanair

W ubiegłym roku polskie lotniska obsłużyły prawie 49 mln pasażerów, czyli o 7 proc. więcej niż w 2018 r. - poinformował Urząd Lotnictwa Cywilnego. Najwięcej pasażerów w krajowym i międzynarodowym ruchu regularnym w ub.r. przewiózł Ryanair- 11,95 mln pasażerów, a za nim LOT z liczbą 11,79 mln osób. więcej

Alicja Miłuńska zarządza Spacecamp

Alicja Miłuńska awansowała na managing directora agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy). Dotychczas pełniła funkcję digital business director. więcej

,,W kolorze nadziei" - spot piwa Lech o dobru ludzkim w czasie epidemii (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) dotycząca epidemii koronawirusa. Akcja zachęca do wspierania zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na walkę z epidemią. więcej

Lotos zaczął kampanię ,,Każdy czeka na swoje NAJ" dot. epidemii (wideo)

Pod hasłem „Każdy czeka na swoje NAJ” rozpoczęła się nowa kampania Grupy Lotos. Towarzyszy jej akcja, w ramach której kierowcy tankujący na stacjach Lotosu mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki, w 5 polskich miastach pojawią się murale nawiązujące do kampanii. więcej

Maciej Maleńczuk znów niezadowolony w reklamie bezalkoholowej Warki Radler (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowej wersji piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem piosenkarza Macieja Maleńczuka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Lvov, Twin, Starcom i Hope. więcej

Grzegorz Krychowiak inwestuje 5 mln złotych w System 3E i Dom 3E

Piłkarz Grzegorz Krychowiak został ambasadorem reklamowym oraz inwestorem technologii budowlanej System 3E i spółki wykonawczej Dom 3E. Zainwestował w projekt 5 milionów złotych. więcej

Wyborowa przyłącza się do akcji #zostańwdomu, rozdaje kody do CDA Premium

Marka wódki Wyborowa (Pernod Ricard) zachęca do pozostawania w domach oraz dostęp oferuje kody bezpłatnego dostępu premium do platformy CDA.pl. Akcję przygotowano z agencją VMLY&R Poland. więcej

Grupa PZU wspiera służby walczące z koronawirusem. Zbiórka na namioty barierowe

Pracownicy spółek z Grupy PZU organizują zbiórkę pieniędzy na zakup tzw. namiotów barierowych dla chorych. To wynalazek lekarza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, chroniący przed zarażeniem koronawirusem innych pacjentów i personel szpitali. więcej

Coca-Cola dziękuje ludziom "czyniącym świat lepszym" w czasie epidemii koronawirusa

Z okazji międzynarodowego Dnia Pracy Coca-Cola przygotowała film z podziękowaniami dla pracowników z sektorów, których praca pomaga w codziennym życiu w czasie epidemii koronawirusa. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Super Expressu": nowe warunki Garmond Press nie do zaakceptowania

Firma Garmond Press ze skutkiem na 30 kwietnia wypowiedziała umowę dotyczącą dystrybucji dziennika „Super Express” (wydaje go spółka Time należąca do Grupy ZPR Media). - Na dzień dzisiejszy warunki zaproponowane przez Garmond nie są możliwe do zaakceptowania - ocenia spółka Time wydająca „Super Express”. Zaznacza, że z powodu zawieszenia współpracy z dystrybutorem nie planuje znaczącego zmniejszenia nakładów swoich pism. więcej

Wojciech Czuchnowski o zarzutach ws. ujawnienia orientacji seksualnej szefa SN: absurd i hipokryzja

„Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała w poniedziałek tekst, w którym ujawniono homoseksualną orientację pierwszego prezesa Sądu Najwyższego Kamila Zaradkiewicza. Wywołało to lawinę krytycznych komentarze. - Ultrapuryści, oskarżający nas o "wyoutowanie" Zaradkiewicza, chyba po prostu zatrzymali się na jednym zdaniu z artykułu liczącego prawie trzy kolumny, tekst nie jest o geju - odpowiada autor tekstu Wojciech Czuchnowski. więcej

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich apeluje o tarczę antykryzysową dla dziennikarzy. Postulat wsparcia regionalnych i lokalnych wydawców oraz freelancerów

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zaapelowało do rządu o wprowadzenie tarczy antykryzysowej dla mediów i dziennikarzy. Zakładałaby ona m.in. subsydiowanie prasy drukowanej, pomoc dla dziennikarzy (także freelancerów) oraz ulgi podatkowe dla prenumeratorów. SDP deklaruje też gotowość udziału w pracach zespołu antykryzysowego, działającego przy ministrze kultury i dziedzictwa narodowego. więcej

Rozdano nagrody Pulitzera. Aż trzy otrzymał dziennik "The New York Times"

Rozdano prestiżowe nagrody Pulitzera, przyznawane w USA za najwybitniejsze osiągnięcia dziennikarskie. W tym roku wyróżniono m.in. teksty o zmianach klimatycznych oraz o prezydencie Rosji Władimirze Putinie. Trzy nagrody otrzymał dziennik "The New York Times". więcej

,,#BiznesKochaBiznes" - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie

Onet rozpoczął akcję „#BiznesKochaBiznes” skierowaną do innowacyjnych firm, w ramach której za każde 100 zł wydane na reklamy w mediach Ringier Axel Springer Polska marketer otrzyma gratis dodatkowe emisje o wartości 25 zł, a kolejne 25 zł zostanie przekazane na fundusz reklamowy dla firm pogrążonych w kryzysie. więcej

Joanna Parczyńska p.o. prezesa oddziału Polska Press w Lublinie, Dariusz Kotlarz z nowymi obowiązkami

Po niemal czterech latach Joanna Parczyńska wraca do Polska Press Grupy, żeby kierować lubelskim oddziałem wydawcy. W poniedziałek, 4 maja objęła stanowisko p.o. prezesa tego oddziału, zastępując Dariusza Kotlarza. więcej

Harper Collins Publisher sfinalizował przejęcie działu książki wydawnictwa Egmont Polska

Wydawnictwo Harper Collins Publisher sfinalizowało przejęcie działu książki Egmont Polska, a także Egmont Books UK Ltd., oraz Schneiderbuch w Niemczech. więcej

Właściciel Gremi Media ze wzrostem wpływów i 21 mln zł zysku

W u.br. kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza spółka KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) osiągnęła wzrost przychodów o 4,6 proc. do 118,4 mln zł, a jej zysk netto podskoczył z 1,65 do 21,22 mln zł. Zdecydowaną większość obu wyników zapewniło Gremi Media. więcej

RASP zaczyna współpracę z H&M, rabaty dla prenumeratorów ,,Forbes Women"

Od końca kwietnia klienci programu lojalnościowego sieci sklepów odzieżowych H&M mają dostęp do nowego wydania magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska) na specjalnych warunkach. Po kupnie prenumeraty otrzymują też rabat na zakupy w sklepach sieci. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix przekaże 2,5 mln zł na wsparcie pracowników branży filmowej i tv w Polsce

Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych (KIPA) wspólnie z Netflixem utworzyła fundusz pomocowy dla pracowników polskiej branży filmowej i telewizyjnej najbardziej poszkodowanych wskutek wstrzymania prac w związku z epidemią. Globalna platforma przekaże 2,5 mln zna start funduszu. więcej

naTemat.pl pozwala odsłuchiwać artykuły

W serwisie naTemat.pl pojawiła się opcja odsłuchiwania treści artykułów. Została przygotowana we współpracy z firmą Onnetwork. więcej

Empik likwiduje księgarnie Mole Mole, zwolniono prawie 100 osób

Grupa Empik zrezygnowała z tworzonej od trzech lat sieci księgarni Mole Mole, obejmującej ponad 30 placówek i sklep internetowy. Pracę w nich straci prawie 100 osób. więcej

Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę

Według wstępnych danych od lutego do kwietnia br. wpływy sprzedażowe firmy odzieżowej LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zmalały rok do roku o 35 proc. do 1,19 mld zł, wskutek spadku w sklepach stacjonarnych o 52 proc. Za to przychody z e-commerce wzrosły o 129 proc., a tylko w kwietniu - aż o 270 proc. więcej

W Chinach już 768 mln osób korzysta z płatności online

Liczba użytkowników płatności online w Chinach wynosiła w marcu 768 mln, o 168 mln więcej niż pod koniec 2018 roku - podała w poniedziałek państwowa agencja prasowa Xinhua, cytując najnowszy raport Chińskiego Centrum Informacji nt. Internetu (CNNIC). więcej

Netflix: "Tyler Rake: Ocalenie" hitem oglądalności

Film "Tyler Rake: Ocalenie" tylko do 2 maja obejrzano na Netfliksie w 90 milionach domów. To prawdopodobnie najchętniej oglądana na Netfliksie produkcja filmowa. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iwona Burzyńska: z Lafarge Polska do Alstom

Iwona Burzyńska rozpoczęła pracę w firmie transportowej Alstom na stanowisku dyrektora komunikacji na region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ahava PR wypromuje Bakal

Do grona klientów Ahava PR dołączyła firma Bakal, producent przekąsek bakaliowych. więcej

AstraZeneca klientem LoveBrands Relations

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nowa aplikacja mobilna Polskiego Radia z podcastami i transmisjami wideo
Apple: nowy 13-calowy MacBook Pro z klawiaturą Magic Keyboard i większą pamięcią. W Polsce od 6 499 zł (wideo)
Smartfony z Androidem - jaka specyfikacja najpopularniejsza?
Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska
Raport wywiadów: Chiny ukrywały prawdę o epidemii
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj