|
|
|
|
|
|
|
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. ,,Fakty" zyskały 566 tys. widzów, a ,,Wiadomości" prawie 900 tys.
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 38,98 proc. - pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kanapowcy" hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon
Nowy reality-show „Kanapowcy” oglądało średnio 695 tys. widzów. Program podniósł oglądalność swojego pasma o 74 proc. Drugi sezon cyklu TTV pokaże jesienią br., wkrótce mają rozpocząć się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dzisiaj ma odbyć się debata kandydatów na prezydenta w TVP. Część kandydatów chce jej przełożenia
W środę 6 maja w Telewizji Polskiej odbyć ma się debata z udziałem kandydatów na prezydenta, gospodarzem będzie Michał Adamczyk. Część sztabów zwróciła się jednak do TVP z prośbą o przesunięcie terminu debaty z uwagi na zaplanowane w Sejmie głosowania.
więcej
|
Kanał TVN Style tylko do końca maja w TV Mobilna
W usłudze TV Mobilna, której operatorem jest Cyfrowy Polsat kanał TVN Style będzie dostępny do końca maja. Od czerwca zniknie z oferty, w związku z tym abonenci będą mogli odstąpić od umowy.
więcej
|
Łukasz Modelski poprowadzi w TVP Historia program ,,Kuchnia Jagiellonów"
TVP Historia w sobotę 9 maja zacznie emisję nowego programu „Kuchnia Jagiellonów”. W cyklu historyk, dziennikarz i pisarz Łukasz Modelski będzie przedstawiał przepisy na potrawy i anegdoty historyczne.
więcej
|
Kostiumowy dramat ,,Howards End" zastąpi ,,Na dobre i na złe" w TVP2
W środę, 6 maja Dwójka rozpocznie emisję nowego kostiumowego miniserialu „Howards End”. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Na dobre i na złe”.
więcej
|
Henryk Sobierajski po roku odchodzi z funkcji prezesa firmy energetycznej Zygmunta Solorza
Henryk Sobierajski zrezygnował ze stanowiska prezesa Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz. Spółką zarządzał przez nieco ponad rok, wcześniej przez wiele lat pracował w Telewizji Polsat.
więcej
|
TV Puls z internetowym miniserialem ,,Lombard. Życie pod zastaw po godzinach"
Na fanpage’u serialu TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ruszył projekt „Lombard. Życie pod zastaw po godzinach” - internetowy miniserial, nakręcony telefonami komórkowymi przez aktorów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”.
więcej
|
Patricia Hidalgo odpowiedzialna za treści dla dzieci w BBC
Patricia Hidalgo została dyrektorką BBC ds. treści dziecięcych i edukacyjnych. Przeszła z koncernu Warnermedia.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W tym roku rynek reklamy zewnętrznej może spaść o 40 proc. "Załamanie w II kwartale"
Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w I kwartale br. 100,3 mln zł. Oznacza to spadek w ciągu roku o 3,5 proc. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. W tym roku spadek sprzedaży może wynieść nawet 40 proc.
więcej
|
Value Media, Vizeum, ClickAd, MullenLowe MediaHub i inni walczą o 3 mln zł budżet mediowy BGK
W odpowiedzi na przetarg mediowy Banku Gospodarstwa Krajowego wpłynęło 8 ofert. Wśród agencji walczących o wyceniony na 3 mln zł brutto budżet mediowy są m.in. Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Value Media (Group One), MullenLowe MediaHub - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do Effie Awards 2020. Nowa kategoria React & Sustain
Od 4 maja można przesyłać zgłoszenia do 21. edycji konkursu reklamowego Effie Awards 2020, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku inaugurację etapu przyjmowania zgłoszeń przesunięto z uwagi na sytuację epidemiczną. W tegorocznej edycji zadebiutuje także nowa kategoria dla działań antykryzysowych - React & Sustain. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.
więcej
|
IPG uruchamia Matterkind, na czele Agata Sądel
W globalnych strukturach holdingu IPG (należą do niego agencje UM, Initiative, Reprise) powołano Matterkind, podmiot odpowiedzialny za komunikację w spersonalizowanych kanałach. W Polsce na czele zespołu odpowiedzialnego za ten obszar usług stanęła Agata Sądel.
więcej
|
,,Ludzie, na których można liczyć" w reklamie PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął wizerunkową kampanię reklamową pokazującą życie w czasie epidemii koronawirusa. Akcja jest realizowana pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.
więcej
|
Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam
Koncern Google usunął w 2019 roku ponad 2,7 mld szkodliwych reklam, pochodzących z prawie miliona kont reklamowych.
więcej
|
Michał Rutkowski: z Agory na dyrektora zarządzającego agencji K2
Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję dyrektora zarządzającego agencji marketingowej K2. Poprzednio pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Grupie naTemat i agencji Tribal DDB.
więcej
|
TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi
Biuro reklamy TVN Media zorganizowało projekt #ChallengingTime, którego celem jest dostarczanie marketerom wiedzy i inspiracji na temat lokalnych i globalnych działań marketingowych w sytuacji pandemii. Wspólnie z SAR i domami mediowymi dzielą się wiedzą, jak radzić sobie z komunikacją w czasie koronawirusa.
więcej
|
Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eObuwie.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kolekcję butów w sklepach eObuwie.pl (grupa CCC) przygotowaną wspólnie z amerykańską aktorką Evą Longorią.
więcej
|
Open Gate wypromuje wina Dark Horse
Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę marki wina Dark Horse, należącej do CEDC.
więcej
|
Mediacap: w ub.r. wpływy 42 proc. w górę i 3,2 mln zł straty, przez epidemię paraliż w eventach i badaniach
W ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów o 41,9 proc. do 133,89 mln zł (głównie dzięki przejęciu LifeTube’a), a jego wynik netto zmalał z 3,24 mln zł zysku do 3,22 mln zł straty. Z powodu kryzysu wywołanego przez epidemię firma spodziewa, że rynek marketingowy w br. zmaleje o ponad 20 proc.
więcej
|
Ketonal Active reklamowany ,,na różne rodzaje bólu" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ketonal Active (produkowanego przez koncern Sandoz). Jest prowadzona pod hasłem „Ketonal Active - na różne rodzaje bólu”.
więcej
|
8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej prowadzi przetarg na jego obsługę medialną, promocyjną i informacyjną. Do wzięcia jest budżet w wysokości 8,8 mln zł netto.
więcej
|
Nowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pekao z Sebastianem Kawą
Bank Pekao ruszył z kolejną kampanią reklamową, w której udział bierze Sebastian Kawa, mistrz świata w szybownictwie. Akcję zdalnie przygotowały Saatchi & Saatchi, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media, Tank i Prodigious.
więcej
|
Somersby Wild Berries 0,0% reklamowane w telewizji
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa bezalkoholowej nowości Carlsberg Polska - Somersby Wild Berries 0,0%. Działania przygotowały Grey i Initiative.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawnictwo Zwierciadło zwalnia i obniża pensje. Odchodzi Paulina Stolarek-Marat
Wydawnictwo Zwierciadło łączy redakcje „Zwierciadła”, „Sensu” i serwisu Zwierciadlo.pl. Połączonymi strukturami zarządzać będzie od czerwca Joanna Olekszyk. Z firmy odchodzi dotychczasowa szefowa „Zwierciadła” Paulina Stolarek-Marat. Wydawnictwo rozwiązuje też umowy z kilkoma współpracownikami, a pracownikom obniża pensje.
więcej
|
,,Angora" po fali krytyki przeprasza za banalne rady dla chorych na depresję. ,,Pomyliło nam się z chandrą"
Tygodnik „Angora” (Westa Druk) zamieścił grafikę z radami dotyczącymi walki z depresją takimi jak: wziąć prysznic, zajść w ciążę czy zmienić wyraz twarzy. - Dochodzą do mnie głosy od osób z depresją, że czują się tym dotknięte - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dr Sławomir Murawiec, rzecznik Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Po protestach czytelników i internautów, redakcja „Angory” zamieściła przeprosiny.
więcej
|
Kampania Przeciw Homofobii: Wojciech Czuchnowski nie pokazał nam tekstu o Kamilu Zaradkiewiczu przed publikacją
Tekst Wojciecha Czuchnowskiego i Justyny Dobrosz-Oracz ujawniający orientację seksualną sędziego Kamila Zaradkiewicza nie był konsultowany z działaczami Kampanii Przeciw Homofobii - wynika z oświadczenia tej organizacji. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Wojciech Czuchnowski mówił, że tekst przed publikacją dał do przeczytania dwóm osobom z kręgu KPH.
więcej
|
Abonenci Plusa w ramach rachunku mogą płacić za prenumeratę cyfrową ,,Gazety Wyborczej"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła ułatwienie dla abonentów Plusa, którzy chcą kupić cyfrową subskrypcję dziennika. Mogą teraz płacić za prenumeratę razem ze swoim rachunkiem w Plusie, a na start dostaną miesięczny dostęp gratis.
więcej
|
|
|
Polska spółka Storytel ze wzrostem wpływów o 23 proc. i zyskiem
W ub.r. polska spółka globalnej platformy streamingowej z audiobookami Storytel osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 22,7 proc. do 25,14 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 79,1 tys. zł straty do 192,6 tys. zł zysku.
więcej
|
Serwisy stacji informacyjnych mocno w górę. Polsatnews.pl po rekordowym wzroście przed TVP.info, liderem TVN24
W marcu serwisy internetowe pięciu telewizyjnych kanałów informacyjnych miały 85 proc. użytkowników i 154 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem pozostaje TVN24.pl, natomiast największy wzrost osiągnął Polsatnews.pl, wyprzedzając TVP.info pod względem zasięgu.
więcej
|
Brand24 ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 428 tys. zł straty. ,,Echa blokady przez Facebooka"
Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 w pierwszym kwartale br. zanotował spadek wpływów o 10 proc. do 3,23 mln zł oraz wzrost straty netto z 19,2 do 428,2 tys. zł. Już 63 proc. przychodów firmy pochodziło z zagranicy. - Obserwowaliśmy negatywny wpływ wstrzymania oferowania danych z serwisów Facebook oraz Instagram w szczególności związany z wygasającymi kontraktami rocznymi. W marcu odnotowaliśmy wyraźną poprawę kluczowych wskaźników - komentuje prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
Agata Młynarska z nowym programem na Instagramie #agatasiekreci
Dziennikarka i prezenterka telewizyjna Agata Młynarska uruchomiła stały format na swoim Instagramie „#agatasiekreci”. Zaprasza w nim do rozmów gości i łączy się z widzami, którzy na żywo komentują i zadają pytania. Program będzie emitowany codziennie wieczorami.
więcej
|
OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)
Platforma ogłoszeniowa OLX.pl zyskała nowy logotyp, jednocześnie wprowadzono zmiany w wyglądzie jej serwisu i aplikacji mobilnej. To część globalnego redesingu OLX.
więcej
|
Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam
Koncern Google usunął w 2019 roku ponad 2,7 mld szkodliwych reklam, pochodzących z prawie miliona kont reklamowych.
więcej
|
Michał Rutkowski: z Agory na dyrektora zarządzającego agencji K2
Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję dyrektora zarządzającego agencji marketingowej K2. Poprzednio pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Grupie naTemat i agencji Tribal DDB.
więcej
|
Nowy Firefox z ulepszonym menedżerem haseł do pobrania
Mozilla udostępniła nową, oznaczoną numerem 76, wersję desktopowej przeglądarki internetowej Firefox.
więcej
|
W kwarantannie Francuzi oglądają więcej telewizji i spędzają więcej czasu w internecie
Francuzi w czasie kwarantanny spędzili w kwietniu przed telewizorem średnio 4 godz. i 40 minut dziennie - wynika z badań firmy Mediametrie. Programy informacyjne i przemówienia polityków biły rekordy popularności. Wydłużył się też czas spędzany w internecie.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|