|
|
|
|
|
|
|
1,36 mln widzów ,,Korony królów". TVP1 stacją trzeciego wyboru
Trzeci sezon „Korony królów” oglądało średnio 1,36 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż drugą serię. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 38,56 mln zł.
więcej
|
953 tys. widzów ,,Motywu" w TVN. Serial był hitem w Player.pl
„Motyw” oglądało średnio 953 tys. widzów, o 470 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. Produkcja w styczniu i lutym br. była nr 1 wśród płatnych użytkowników Player.pl.
więcej
|
W połowie maja w TVP Sport wróci ,,Sportowy wieczór". Szkolnikowski: kontrakt z Ekstraklasą powinien być niższy
Od połowy maja do ramówki TVP Sport wrócą programy na żywo, m.in. „Sportowy wieczór” (zastąpi emitowany obecnie „Gramy dalej”), „Ring” i „Gol”. W czerwcu być może stacja będzie transmitować gale bokserskie. Umowa z Ekstraklasą będzie renegocjonowana, jeśli z powodu epidemii nie odbędzie się część z pozostałych do rozegrania meczów. - Nie jestem zadowolony z wysokości kontraktu, bo uważam, że powinien być niższy - uważa szef TVP Marek Szkolnikowski.
więcej
|
Disney stracił podczas pandemii 1,4 mld dolarów. Disney+ ma 54,4 mln użytkowników
W drugim kwartale roku finansowego 2020 koncern The Walt Disney Company zwiększył przychody o 21 procent, ale zysk operacyjny spółki zmalał do 2,4 mld dolarów. Jak podano podczas pandemii Disney stracił 1,4 mld dolarów. Rośnie Disney+, który ma już 54,4 mln użytkowników.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25,04 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Multimedia Polska ostrzega przed oszustami próbującymi w internecie wyłudzić ich dane
Multimedia Polska po raz kolejny ostrzega swoich abonentów przed wyłudzaniem ich danych metodą phishingu. Oszuści proponują udział w ankiecie, w zamian za co można - rzekomo - wygrać najnowszego iPhone’a. - Spółka nie rozdaje telefonów, nie czeka na wypełnione ankiety, ostrzegamy wszystkich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy operatora.
więcej
|
History z internetowym projektem ,,Lekcje historii". Gospodarzem Michał Wójcik
Kanał History przygotował internetowy projekt „Lekcje historii” z materiałami edukacyjnymi dla młodzieży licealnej. Gospodarzem cyklu jest historyk i dziennikarz Michał Wójcik. Materiały udostępniane są co środę w serwisie YouTube stacji.
więcej
|
Adam Bodnar po skardze widza chce wyjaśnień dot. pasków informacyjnych w ,,Wiadomościach"
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar poprosił o wyjaśnienia Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w kwestii stronniczości zarzucanej „Wiadomościom” TVP. Powodem jest skarga od widza - jak pisze RPO.
więcej
|
,,Otwarte okno" z 33 stacjami dla abonentów Cyfrowego Polsatu wydłużone do 15 czerwca
Cyfrowy Polsat na czas pandemii koronawirusa wydłużył „otwarte okno” dla swoich abonentów: dodatkowe kanały będą dostępne teraz za darmo do 15 czerwca. Nadawca wzbogacił też ofertę o 33 darmowe kanały dla abonentów telewizji i 30 stacji w pakiecie Ipla Plus.
więcej
|
Wpadka w debacie wyborczej TVP: zegar gubił sekundy (wideo)
Podczas debaty wyborczej w Telewizji Polskiej na grafice z zegarem odmierzającym czas wypowiedzi nie wyświetlały się niektóre sekundy. Błąd powtarzał się przy wypowiedziach wielu kandydatów.
więcej
|
Od 12 maja nowy program TLC ,,Przemiana w stylu drag queen"
Od wtorku 12 maja na antenie TLC (TVN Discovery Polska) pojawi się nowe show „Przemiana w stylu drag queen”. W programie nad metamorfozami uczestników będą czuwać drag queen: Alexis Michelle, BeBe Zahara Benet, Jujubee oraz Thorgy Thor.
więcej
|
RPO interweniuje u szefa KRRiT ws. programów dla mniejszości znikających z TVP3 Białystok
TVP3 Białystok chciała zdjąć z anteny program „Tydzień Białoruski” - cotygodniową audycję w języku białoruskim, emitowaną od 23 lat. W sprawie interweniowali posłowie, a Rzecznik Praw Obywatelskich poprosił o wyjaśnienia szefa KRRiT.
więcej
|
Serial ,,Kraina Lovecrafta" w HBO i HBO GO. Produkcja na podstawie powieści Matta Ruffa (wideo)
HBO zapowiada na sierpień premierę najnowszego serialu według prozy Matta Ruffa - „Kraina Lovecrafta”. Showrunnerką i producentką jest Misha Green. Serial trafi też na platformę HBO GO.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje
PKN Orlen zdecydował się zakończyć dotychczasową współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) i powierzyć kompleksową obsługę mediową spółce Sigma Bis, której jest wspólnie z PZU właścicielem. Wkrótce współpracę z tą agencją marketingową rozpocznie także Link4.
więcej
|
Rynek reklamy radiowej z optymizmem patrzy w przyszłość. "Zaczyna się ruch w interesie"
Stacje radiowe po trudnym marcu i kwietniu odnotowują wzmożone zainteresowanie reklamodawców promocją. - Zdecydowanie można powiedzieć, że zaczyna się ruch w interesie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, odpowiedzialny za sprzedaż w Grupie RMF.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25,04 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes
Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy.
więcej
|
Marta Marchlewska: ze Starcomu do Zenitha
Marta Marchlewska dołączyła do zespołu agencji mediowej Zenith obejmując stanowisko communications&business directora - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła ze Starcomu, siostrzanej agencji działającej w ramach Publicis Media.
więcej
|
"Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal
Ruszyła kampania reklamowa piwa Specjal (Grupa Żywiec). Działania pd hasłem "Tak wspieramy naszych" przygotowały Just, VMLY&R, Wilk Studio, Starcom, Roots.
więcej
|
Orlen: wpływy zmalały o 13 proc., 2,2 mld zł straty, wzrosła sprzedaż na stacjach
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PKN Orlen zanotowała spadek przychodów o 13 proc. do 22,08 mld zł oraz wyniku netto z 849 mln zł zysku do 2,24 mld zł straty. Niedawno koncern dokonał odpisów o wartości 2,5 mld zł. Zwiększyła się sprzedaż na jego stacjach, gdzie działa już 2,1 tys. punktów gastronomicznych.
więcej
|
Eva Longoria uczy, jak ufarbować samodzielnie włosy w reklamie L'Oreal (wideo)
Aktorka Eva Longoria pokazuje, jak samodzielnie ufarbować w domu ufarbować siwe odrosty w nowej reklamie Excellence Crème L’Oréal (L'Oreal Paris). Spot nakręciła w domu przy użyciu iPhone’a.
więcej
|
Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski
W pięciu miastach Polski pojawiły się murale nawiązujące do trwającej epidemii koronawirusa. To element kampanii reklamowej Grupy Lotos „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja.
więcej
|
OTCF z wizerunkową kampanią 4F "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa producenta odzieży sportowej 4F.
więcej
|
,,Wszystkie twarze" reklamują Sachol (wideo)
Rozpoczęła się nowa, telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwzapalnego Sachol, produkowanego przez Bausch Health Polska. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
Łukasz Podolski z autorską kolekcją dla Aldi
Piłkarz Łukasz Piszczek sygnuje swoim nazwiskiem kolekcję odzieży dla całej rodziny, która trafiła do sieci sklepów Aldi.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Jagiełło, prezes sieci Helios: Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku
Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku - uważa prezes sieci kin Helios i członek zarządu Agory, Tomasz Jagiełło. Zdaniem prezesa, otwarcie kin na początku czerwca może być przedwczesne. Ocenia, że najlepszym rozwiązaniem byłby powrót do działalności miesiąc później, co dałoby branży około dwa tygodnie rozruchu przed wejściem na ekrany pierwszej dużej produkcji z Hollywood.
więcej
|
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2019 roku był „Przegląd sportowy”. Tylko w marcu br. sprzedaż była o 15,47 proc. niższa niż w marcu ub.r. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The New York Times" z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem. Dziennik ma 6 milionów prenumeratorów
W pierwszym kwartale 2020 roku dziennik „The New York Times” zdobył rekordową liczbę 587 tysięcy cyfrowych subskrybentów. W kwietniu łączna liczba prenumeratorów gazety przekroczyła 6 milionów. Wydawca zanotował niewielki wzrost przychodów, jednak zysk operacyjny zmalał w wyniku kurczącego się rynku reklamy prasowej.
więcej
|
Maria Deskur dyrektor zarządzającą działu książek i kolekcji w Burdzie
Maria Deskur objęła stanowisko dyrektor zarządzającej działu książek i kolekcji wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizowanie strategii dla zarządzanych obszarów.
więcej
|
Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. ,,Przegląd Sportowy" 35 proc. w dół, ,,GW" i ,,GPC" prawie 20 proc.
Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w marcu br. była o 15,47 proc. niższa niż w marcu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, zdecydowanie najwięcej stracił „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Ruch w serwisach bukmacherskich zmalał o 70 proc. STS.pl przed stronami LVbet i Fortuny
W marcu br. serwisy firm bukmacherskich STS, LVbet i Fortuna miały o 25 proc. użytkowników i 70 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Duży wzrost odwiedzalności osiągnęła natomiast witryna Multipasko.pl z wynikami Lotto.
więcej
|
Disney stracił podczas pandemii 1,4 mld dolarów. Disney+ ma 54,4 mln użytkowników
W drugim kwartale roku finansowego 2020 koncern The Walt Disney Company zwiększył przychody o 21 procent, ale zysk operacyjny spółki zmalał do 2,4 mld dolarów. Jak podano podczas pandemii Disney stracił 1,4 mld dolarów. Rośnie Disney+, który ma już 54,4 mln użytkowników.
więcej
|
Facebook usunął w kwietniu ponad 700 kont i niemal tysiąc stron
Firma Marka Zuckerberga opublikowała raport dotyczący kont i stron, jakie zostały usunięte w kwietniu na Facebooku i Instagramie z powodu wprowadzania w błąd użytkowników tych platform. Zostały one założone w USA, Rosji, Gruzji, Iranie i Birmie.
więcej
|
Empik uruchamia aplikację streamingową Empik Music. Dostęp za 17-20 zł miesięcznie
Empik uruchamia mobilną aplikację streamingową Empik Music. Jest dostępna w wersji darmowej i abonamentowej, w tej drugiej miesięczna cena wynosi od 16,67 zł do 19,99 zł. Użytkownicy Empik Premium mogą korzystać z nowej usługi przez 60 dni za darmo.
więcej
|
Airbnb zwolni prawie 2 tys. pracowników. Wzrost rezerwacji w Danii i Holandii
Amerykańska platforma pośrednicząca w krótkoterminowym wynajmie mieszkań i domów Airbnb chce zwolnić na całym świecie prawie 1900 pracowników. To efekt pandemii koronawirusa, która spowodowała zamknięcie granic, a wiele krajów wprowadziło zakaz podróżowania. Serwis odnotował ostatnio wzrost rezerwacji w Danii i Holandii.
więcej
|
Twitter będzie ostrzegał użytkowników wysyłających obraźliwe tweety
Twitter zaczyna testować nowe narzędzie. Przez kilka tygodni będzie wysyłał użytkownikom monity, gdy odpowiedzą na tweeta używając „obraźliwego lub krzywdzącego języka”. Ma to oczyścić platformę z hejtu.
więcej
|
Serial ,,W głębi lasu" pojawi się na Netfliksie 12 czerwca (zwiastun)
Polski serial „W głębi lasu” zostanie udostępniony na platformie Netflix 12 czerwca. Opublikowano jego pierwszy zwiastun.
więcej
|
Raperzy zbierają pieniądze dla medyków w ramach akcji #Hot16Challenge2
Od kilku dni w internecie na popularności zyskuje akcja #Hot16Challenge2, w ramach której polscy raperzy przygotowują 16 wersów na 16 taktach i nominują kolejnych artystów do zabawy. Biorąc w niej udział wpłacają pieniądze na pomoc medykom oraz zachęcają do tego internautów.
więcej
|
Alibaba uruchomił platformę outletową luksusowych marek
Chiński gigant handlu elektronicznego Alibaba Group uruchomił nową luksusową platformę dla młodych konsumentów, która ma również pomóc markom wysokiej klasy w sprzedaży zapasów zgromadzonych podczas globalnej blokady koronawirusa.
więcej
|
Sport.pl współorganizuje amatorski turniej Polish Esport CUP
Portal Sport.pl (Agora) od poniedziałku, 11 maja zaprasza na turnej esportowy Polish Esport CUP 2020. Współorganizatorami są także Actina i PACT, zapisy trwają do 7 maja do północy, udział jest bezpłatny.
więcej
|
Jacek Bromski: operatorzy VOD nie mają obowiązku uiszczania tantiem na rzecz twórców; czas to zmienić
Serwisy streamingowe i operatorzy VOD jako jedyni uczestnicy rynku medialnego w Polsce nie mają obowiązku uiszczania tantiem na rzecz twórców i wykonawców. Ten brak równowagi powinien zostać jak najszybciej zniesiony - zaapelował w środę prezes Stowarzyszenia Filmowców Polskich Jacek Bromski.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
CBOS z 5,9 mln zł wpływów. 4,1 mln zł dotacji budżetowej, wynik netto 511 tys. zł w górę
W ub.r. państwowa Fundacja CBOS zanotowała wzrost przychodów z działalności statutowej o 4,6 proc. do 4,64 mln zł oraz spadek wpływów gospodarczych o 10,4 proc. do 1,29 mln zł. Wynik netto poszedł w górę z 367,5 tys. zł straty do 143,2 tys. zł zysku.
więcej
|
Na świecie w obliczu pandemii rząd staje się najbardziej zaufaną instytucją
W obliczu potężnego globalnego kryzysu obywatele 11 państw na świecie najbardziej ufają swoim władzom państwowym - wynika ze specjalnej edycji raportu Edelman Trust Barometer 2020. Połowa respondentów badania uważa, że biznes radzi sobie słabo lub w ogóle z przedkładaniem dobra ludzi nad poziom zysków
więcej
|
|
|