Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Maja 2020
 
 
 
PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje
 
PKN Orlen zdecydował się zakończyć dotychczasową współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) i powierzyć kompleksową obsługę mediową spółce Sigma Bis, której jest wspólnie z PZU właścicielem. Wkrótce współpracę z tą agencją marketingową rozpocznie także Link4. więcej
 
 
Tomasz Jagiełło, prezes sieci Helios: Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku
 
Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku - uważa prezes sieci kin Helios i członek zarządu Agory, Tomasz Jagiełło. Zdaniem prezesa, otwarcie kin na początku czerwca może być przedwczesne. Ocenia, że najlepszym rozwiązaniem byłby powrót do działalności miesiąc później, co dałoby branży około dwa tygodnie rozruchu przed wejściem na ekrany pierwszej dużej produkcji z Hollywood. więcej
 
 
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2019 roku był „Przegląd sportowy”. Tylko w marcu br. sprzedaż była o 15,47 proc. niższa niż w marcu ub.r. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
1,36 mln widzów ,,Korony królów". TVP1 stacją trzeciego wyboru
 
Trzeci sezon „Korony królów” oglądało średnio 1,36 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż drugą serię. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 38,56 mln zł. więcej
 
 
953 tys. widzów ,,Motywu" w TVN. Serial był hitem w Player.pl
 
„Motyw” oglądało średnio 953 tys. widzów, o 470 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. Produkcja w styczniu i lutym br. była nr 1 wśród płatnych użytkowników Player.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. ,,Fakty" zyskały 566 tys. widzów, a ,,Wiadomości" prawie 900 tys. więcej
 
Szymon Hołownia zyskuje poparcie, bo jest mocno aktywny w czasie epidemii i wchodzi w dyskusje (opinie) więcej
 
Jacek Kurski może wrócić na stanowisko szefa TVP. "Chętnych i tak nie ma" więcej
 
TVP1 liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej - wzrosty mniejszy stacji. ,,M jak miłość", ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" hitami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,36 mln widzów ,,Korony królów". TVP1 stacją trzeciego wyboru

Trzeci sezon „Korony królów” oglądało średnio 1,36 mln widzów, o 30 tys. osób mniej niż drugą serię. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 38,56 mln zł. więcej

953 tys. widzów ,,Motywu" w TVN. Serial był hitem w Player.pl

„Motyw” oglądało średnio 953 tys. widzów, o 470 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. Produkcja w styczniu i lutym br. była nr 1 wśród płatnych użytkowników Player.pl. więcej

W połowie maja w TVP Sport wróci ,,Sportowy wieczór". Szkolnikowski: kontrakt z Ekstraklasą powinien być niższy

Od połowy maja do ramówki TVP Sport wrócą programy na żywo, m.in. „Sportowy wieczór” (zastąpi emitowany obecnie „Gramy dalej”), „Ring” i „Gol”. W czerwcu być może stacja będzie transmitować gale bokserskie. Umowa z Ekstraklasą będzie renegocjonowana, jeśli z powodu epidemii nie odbędzie się część z pozostałych do rozegrania meczów. - Nie jestem zadowolony z wysokości kontraktu, bo uważam, że powinien być niższy - uważa szef TVP Marek Szkolnikowski. więcej

Disney stracił podczas pandemii 1,4 mld dolarów. Disney+ ma 54,4 mln użytkowników

W drugim kwartale roku finansowego 2020 koncern The Walt Disney Company zwiększył przychody o 21 procent, ale zysk operacyjny spółki zmalał do 2,4 mld dolarów. Jak podano podczas pandemii Disney stracił 1,4 mld dolarów. Rośnie Disney+, który ma już 54,4 mln użytkowników. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25,04 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Multimedia Polska ostrzega przed oszustami próbującymi w internecie wyłudzić ich dane

Multimedia Polska po raz kolejny ostrzega swoich abonentów przed wyłudzaniem ich danych metodą phishingu. Oszuści proponują udział w ankiecie, w zamian za co można - rzekomo - wygrać najnowszego iPhone’a. - Spółka nie rozdaje telefonów, nie czeka na wypełnione ankiety, ostrzegamy wszystkich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy operatora. więcej

History z internetowym projektem ,,Lekcje historii". Gospodarzem Michał Wójcik

Kanał History przygotował internetowy projekt „Lekcje historii” z materiałami edukacyjnymi dla młodzieży licealnej. Gospodarzem cyklu jest historyk i dziennikarz Michał Wójcik. Materiały udostępniane są co środę w serwisie YouTube stacji. więcej

Adam Bodnar po skardze widza chce wyjaśnień dot. pasków informacyjnych w ,,Wiadomościach"

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar poprosił o wyjaśnienia Krajową Radę Radiofonii i Telewizji w kwestii stronniczości zarzucanej „Wiadomościom” TVP. Powodem jest skarga od widza - jak pisze RPO. więcej

,,Otwarte okno" z 33 stacjami dla abonentów Cyfrowego Polsatu wydłużone do 15 czerwca

Cyfrowy Polsat na czas pandemii koronawirusa wydłużył „otwarte okno” dla swoich abonentów: dodatkowe kanały będą dostępne teraz za darmo do 15 czerwca. Nadawca wzbogacił też ofertę o 33 darmowe kanały dla abonentów telewizji i 30 stacji w pakiecie Ipla Plus. więcej

Wpadka w debacie wyborczej TVP: zegar gubił sekundy (wideo)

Podczas debaty wyborczej w Telewizji Polskiej na grafice z zegarem odmierzającym czas wypowiedzi nie wyświetlały się niektóre sekundy. Błąd powtarzał się przy wypowiedziach wielu kandydatów. więcej

Od 12 maja nowy program TLC ,,Przemiana w stylu drag queen"

Od wtorku 12 maja na antenie TLC (TVN Discovery Polska) pojawi się nowe show „Przemiana w stylu drag queen”. W programie nad metamorfozami uczestników będą czuwać drag queen: Alexis Michelle, BeBe Zahara Benet, Jujubee oraz Thorgy Thor. więcej

RPO interweniuje u szefa KRRiT ws. programów dla mniejszości znikających z TVP3 Białystok

TVP3 Białystok chciała zdjąć z anteny program „Tydzień Białoruski” - cotygodniową audycję w języku białoruskim, emitowaną od 23 lat. W sprawie interweniowali posłowie, a Rzecznik Praw Obywatelskich poprosił o wyjaśnienia szefa KRRiT. więcej

Serial ,,Kraina Lovecrafta" w HBO i HBO GO. Produkcja na podstawie powieści Matta Ruffa (wideo)

HBO zapowiada na sierpień premierę najnowszego serialu według prozy Matta Ruffa - „Kraina Lovecrafta”. Showrunnerką i producentką jest Misha Green. Serial trafi też na platformę HBO GO. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rynek reklamy radiowej z optymizmem patrzy w przyszłość. "Zaczyna się ruch w interesie"

Stacje radiowe po trudnym marcu i kwietniu odnotowują wzmożone zainteresowanie reklamodawców promocją. - Zdecydowanie można powiedzieć, że zaczyna się ruch w interesie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, odpowiedzialny za sprzedaż w Grupie RMF. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Polskie Radio Olszyn

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Polskie Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje

PKN Orlen zdecydował się zakończyć dotychczasową współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) i powierzyć kompleksową obsługę mediową spółce Sigma Bis, której jest wspólnie z PZU właścicielem. Wkrótce współpracę z tą agencją marketingową rozpocznie także Link4. więcej

Rynek reklamy radiowej z optymizmem patrzy w przyszłość. "Zaczyna się ruch w interesie"

Stacje radiowe po trudnym marcu i kwietniu odnotowują wzmożone zainteresowanie reklamodawców promocją. - Zdecydowanie można powiedzieć, że zaczyna się ruch w interesie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Ramza, odpowiedzialny za sprzedaż w Grupie RMF. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu skurczył się o 25 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w kwietniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25,04 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

MediaCom zajmie się obsługą mediową marki Yes

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Yes. Współpraca ma charakter długofalowy. więcej

Marta Marchlewska: ze Starcomu do Zenitha

Marta Marchlewska dołączyła do zespołu agencji mediowej Zenith obejmując stanowisko communications&business directora - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przeszła ze Starcomu, siostrzanej agencji działającej w ramach Publicis Media. więcej

"Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal

Ruszyła kampania reklamowa piwa Specjal (Grupa Żywiec). Działania pd hasłem "Tak wspieramy naszych" przygotowały Just, VMLY&R, Wilk Studio, Starcom, Roots. więcej

Orlen: wpływy zmalały o 13 proc., 2,2 mld zł straty, wzrosła sprzedaż na stacjach

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PKN Orlen zanotowała spadek przychodów o 13 proc. do 22,08 mld zł oraz wyniku netto z 849 mln zł zysku do 2,24 mld zł straty. Niedawno koncern dokonał odpisów o wartości 2,5 mld zł. Zwiększyła się sprzedaż na jego stacjach, gdzie działa już 2,1 tys. punktów gastronomicznych. więcej

Eva Longoria uczy, jak ufarbować samodzielnie włosy w reklamie L'Oreal (wideo)

Aktorka Eva Longoria pokazuje, jak samodzielnie ufarbować w domu ufarbować siwe odrosty w nowej reklamie Excellence Crème L’Oréal (L'Oreal Paris). Spot nakręciła w domu przy użyciu iPhone’a. więcej

Murale Lotosu nawiązujące do epidemii w 5 miastach Polski

W pięciu miastach Polski pojawiły się murale nawiązujące do trwającej epidemii koronawirusa. To element kampanii reklamowej Grupy Lotos „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja. więcej

OTCF z wizerunkową kampanią 4F "Jestem gotowy. Jestem silny. Jestem ważny. Jestem 4F"

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa producenta odzieży sportowej 4F. więcej

,,Wszystkie twarze" reklamują Sachol (wideo)

Rozpoczęła się nowa, telewizyjna kampania reklamowa preparatu przeciwzapalnego Sachol, produkowanego przez Bausch Health Polska.  Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. więcej

Łukasz Podolski z autorską kolekcją dla Aldi

Piłkarz Łukasz Piszczek sygnuje swoim nazwiskiem kolekcję odzieży dla całej rodziny, która trafiła do sieci sklepów Aldi. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Jagiełło, prezes sieci Helios: Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku

Powrót branży kinowej do stanu sprzed pandemii może zająć do półtora roku - uważa prezes sieci kin Helios i członek zarządu Agory, Tomasz Jagiełło. Zdaniem prezesa, otwarcie kin na początku czerwca może być przedwczesne. Ocenia, że najlepszym rozwiązaniem byłby powrót do działalności miesiąc później, co dałoby branży około dwa tygodnie rozruchu przed wejściem na ekrany pierwszej dużej produkcji z Hollywood. więcej

Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2019 roku był „Przegląd sportowy”. Tylko w marcu br. sprzedaż była o 15,47 proc. niższa niż w marcu ub.r. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The New York Times" z rosnącymi przychodami i mniejszym zyskiem. Dziennik ma 6 milionów prenumeratorów

W pierwszym kwartale 2020 roku dziennik „The New York Times” zdobył rekordową liczbę 587 tysięcy cyfrowych subskrybentów. W kwietniu łączna liczba prenumeratorów gazety przekroczyła 6 milionów. Wydawca zanotował niewielki wzrost przychodów, jednak zysk operacyjny zmalał w wyniku kurczącego się rynku reklamy prasowej. więcej

Maria Deskur dyrektor zarządzającą działu książek i kolekcji w Burdzie

Maria Deskur objęła stanowisko dyrektor zarządzającej działu książek i kolekcji wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie odpowiadać za tworzenie i realizowanie strategii dla zarządzanych obszarów. więcej

Sprzedaż dzienników w marcu zmalała o 15 proc. ,,Przegląd Sportowy" 35 proc. w dół, ,,GW" i ,,GPC" prawie 20 proc.

Średnia sprzedaż ogółem wszystkich dzienników ogólnopolskich w marcu br. była o 15,47 proc. niższa niż w marcu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, zdecydowanie najwięcej stracił „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ruch w serwisach bukmacherskich zmalał o 70 proc. STS.pl przed stronami LVbet i Fortuny

W marcu br. serwisy firm bukmacherskich STS, LVbet i Fortuna miały o 25 proc. użytkowników i 70 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Duży wzrost odwiedzalności osiągnęła natomiast witryna Multipasko.pl z wynikami Lotto. więcej

Disney stracił podczas pandemii 1,4 mld dolarów. Disney+ ma 54,4 mln użytkowników

W drugim kwartale roku finansowego 2020 koncern The Walt Disney Company zwiększył przychody o 21 procent, ale zysk operacyjny spółki zmalał do 2,4 mld dolarów. Jak podano podczas pandemii Disney stracił 1,4 mld dolarów. Rośnie Disney+, który ma już 54,4 mln użytkowników. więcej

Facebook usunął w kwietniu ponad 700 kont i niemal tysiąc stron

Firma Marka Zuckerberga opublikowała raport dotyczący kont i stron, jakie zostały usunięte w kwietniu na Facebooku i Instagramie z powodu wprowadzania w błąd użytkowników tych platform. Zostały one założone w USA, Rosji, Gruzji, Iranie i Birmie. więcej

Empik uruchamia aplikację streamingową Empik Music. Dostęp za 17-20 zł miesięcznie

Empik uruchamia mobilną aplikację streamingową Empik Music. Jest dostępna w wersji darmowej i abonamentowej, w tej drugiej miesięczna cena wynosi od 16,67 zł do 19,99 zł. Użytkownicy Empik Premium mogą korzystać z nowej usługi przez 60 dni za darmo. więcej

Airbnb zwolni prawie 2 tys. pracowników. Wzrost rezerwacji w Danii i Holandii

Amerykańska platforma pośrednicząca w krótkoterminowym wynajmie mieszkań i domów Airbnb chce zwolnić na całym świecie prawie 1900 pracowników. To efekt pandemii koronawirusa, która spowodowała zamknięcie granic, a wiele krajów wprowadziło zakaz podróżowania. Serwis odnotował ostatnio wzrost rezerwacji w Danii i Holandii. więcej

Twitter będzie ostrzegał użytkowników wysyłających obraźliwe tweety

Twitter zaczyna testować nowe narzędzie. Przez kilka tygodni będzie wysyłał użytkownikom monity, gdy odpowiedzą na tweeta używając „obraźliwego lub krzywdzącego języka”. Ma to oczyścić platformę z hejtu. więcej

Serial ,,W głębi lasu" pojawi się na Netfliksie 12 czerwca (zwiastun)

Polski serial „W głębi lasu” zostanie udostępniony na platformie Netflix 12 czerwca. Opublikowano jego pierwszy zwiastun. więcej

Raperzy zbierają pieniądze dla medyków w ramach akcji #Hot16Challenge2

Od kilku dni w internecie na popularności zyskuje akcja #Hot16Challenge2, w ramach której polscy raperzy przygotowują 16 wersów na 16 taktach i nominują kolejnych artystów do zabawy. Biorąc w niej udział wpłacają pieniądze na pomoc medykom oraz zachęcają do tego internautów. więcej

Alibaba uruchomił platformę outletową luksusowych marek

Chiński gigant handlu elektronicznego Alibaba Group uruchomił nową luksusową platformę dla młodych konsumentów, która ma również pomóc markom wysokiej klasy w sprzedaży zapasów zgromadzonych podczas globalnej blokady koronawirusa. więcej

Sport.pl współorganizuje amatorski turniej Polish Esport CUP

Portal Sport.pl (Agora) od poniedziałku, 11 maja zaprasza na turnej esportowy Polish Esport CUP 2020. Współorganizatorami są także Actina i PACT, zapisy trwają do 7 maja do północy, udział jest bezpłatny. więcej

Jacek Bromski: operatorzy VOD nie mają obowiązku uiszczania tantiem na rzecz twórców; czas to zmienić

Serwisy streamingowe i operatorzy VOD jako jedyni uczestnicy rynku medialnego w Polsce nie mają obowiązku uiszczania tantiem na rzecz twórców i wykonawców. Ten brak równowagi powinien zostać jak najszybciej zniesiony - zaapelował w środę prezes Stowarzyszenia Filmowców Polskich Jacek Bromski. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
CBOS z 5,9 mln zł wpływów. 4,1 mln zł dotacji budżetowej, wynik netto 511 tys. zł w górę

W ub.r. państwowa Fundacja CBOS zanotowała wzrost przychodów z działalności statutowej o 4,6 proc. do 4,64 mln zł oraz spadek wpływów gospodarczych o 10,4 proc. do 1,29 mln zł. Wynik netto poszedł w górę z 367,5 tys. zł straty do 143,2 tys. zł zysku. więcej

Na świecie w obliczu pandemii rząd staje się najbardziej zaufaną instytucją

W obliczu potężnego globalnego kryzysu obywatele 11 państw na świecie najbardziej ufają swoim władzom państwowym - wynika ze specjalnej edycji raportu Edelman Trust Barometer 2020. Połowa respondentów badania uważa, że biznes radzi sobie słabo lub w ogóle z przedkładaniem dobra ludzi nad poziom zysków więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Manarczyk odpowiada za kontakty z mediami w Bolcie

Joanna Manarczyk objęła stanowisko nowe stanowisko regional press officer na Polskę w platformie przewozowej Bolt. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange Polska nie zwolni pracowników, ale obetnie ich wynagrodzenia
Microsoft przedstawia laptopy Surface Go 2 i Surface Book 3 w cenie od 1999 i 7999 złotych
CD Projekt wyda do 300 mln zł na zakup obligacji skarbowych
Szef firmy Samsung Li Dze Jong publicznie przeprosił za skandale
Eva Longoria uczy, jak ufarbować samodzielnie włosy w reklamie L'Oreal (wideo)
Bolt rozszerza ofertę wynajmu hulajnóg o Lublin
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj