|
|
|
|
|
|
|
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej.
więcej
|
Reporterzy Canal+ w izolacji, by mogli być na stadionach klubów Ekstraklasy
Pod koniec maja zostaną wznowione rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, przerwane w czasie pandemii. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, 13 reporterów Canal+, którzy będą na stadionach, są już w izolacji.
więcej
|
,,To był rok! 2" ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Drugi sezon „To był rok!” oglądało średnio 2,03 mln osób, o 60 tys. więcej niż pierwszy nadawany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.
więcej
|
ATM Grupa szykuje się do wznowienia produkcji pod koniec maja, zmieniono scenariusze
Realizująca głównie seriale, programy telewizyjne i filmy ATM Grupa zaczęła przygotowania do wznowienia zdjęć do prawie wszystkich jej produkcji. Zakłada, że gotowość produkcyjną osiągnie 25 maja.
więcej
|
1,5 mln widzów talent-show ,,MasterChef Junior 5". TVN liderem w grupie komercyjnej
Piąty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,50 mln osób. W porównaniu do czwartego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 150 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,05 mln zł.
więcej
|
,,Na Wspólnej" z przerwą wakacyjną. Powrót na plan najprawdopodobniej w czerwcu
W tym roku w wakacje TVN nie pokaże premierowych odcinków serialu „Na Wspólnej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial będzie można oglądać do 28 maja, emisja kolejnych epizodów rozpocznie się we wrześniu. Nieprzerwanie trwają prace scenariuszowe, powrót na plan wstępnie zaplanowany jest na czerwiec.
więcej
|
567 tys. widzów nowego serialu ,,Będzie dobrze, kochanie". TVP2 przegrywa z konkurencją
Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” ogląda średnio 567 tys. osób. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Sieci kablowe krytykują opłatę od platform VoD na rzecz PISF. ,,Ustawa wyrywkowa, nie zwalcza skutków pandemii"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej sprzeciwia się nowej daninie na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej: 1,5 proc. przychodów osiąganych przez platformy VoD. - Tego typu rozwiązanie nie ma nic wspólnego ze zwalczaniem skutków pandemii i nie służy ochronie firm, które są już obciążone daniną na rzecz PISF, podobnie jak kina i nadawcy telewizyjni - uważa szef PIKE.
więcej
|
Polsat Sport pokaże turniej e-sportowy ,,Stay2core" w ,,FIFA 20", komentatorem Bożydar Iwanow
Ekstraklasa wspólnie z siedmioma innymi ligami piłkarskimi, zrzeszonymi w organizacji European Leagues, organizuje międzynarodowy turniej esportowy „Stay2score” w grze „FIFA 20”. Rozgrywki transmitować będzie Polsat Sport. Start w środę 13 maja.
więcej
|
UPC Polska otwiera wszystkie swoje punkty sprzedaży. ,,Z zachowaniem norm bezpieczeństwa"
Niemal po dwóch miesiącach od ich zamknięcia UPC Polska otwiera ponownie wszystkie swoje salony sprzedaży. - Jednocześnie dostosowuje funkcjonowanie do obecnych wymagań dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa, by zapewnić pełną ochronę pracownikom oraz klientom - zapewnia rzecznik prasowy firmy Michał Fura.
więcej
|
W TVP Kultura wracają ,,Informacje Kulturalne", emisja także w weekendy
Emitowane przez TVPP Kultura „Informacje Kulturalne” od poniedziałku, 11 maja wracają na antenę. Cykl będzie teraz nadawany także oglądać w weekendy i w serwisie internetowym TVP.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy program Justyny Sucheckiej "Jak się uczyć?" na kanale Metro
Od poniedziałku 11 maja kanał Metro (TVN Discovery Polska) rozpoczął emisję nowego programu „Jak się uczyć?”. Format prowadzi Justyna Suchecka.
więcej
|
Rani Raad globalnym szefem działalności komercyjnej CNN Worldwide
CNN Worldwide centralizuje zarządzanie swoją działalnością komercyjną. Na nowo powstałe stanowisko prezesa CNN Commercial awansował Rani Raad. Będzie odpowiadał za nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz poprawienie jakości współpracy z partnerami na całym świecie.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej.
więcej
|
|
Twórcy i ZAIKS popierają objęcie smartfonów i tabletów opłatą reprograficzną, dziękują Glińskiemu za poparcie
Artyści skupieni wokół stowarzyszenia „Razem dla Kultury” podziękowali w otwartym liście wicepremierowi i ministrowi kultury Piotrowi Glińskiemu za poparcie koncepcji zaktualizowania tzw. opłaty reprograficznej o sprzedaż smartfonów i tabletów. Projekt poparł w poniedziałek także Związek Autorów ZAIKS.
więcej
|
|
Radio ZET z nową oprawą dźwiękową. W dżinglach Lanberry, Skoczyński, Tabiszewska i Jurzyk
W poniedziałek Radio ZET wprowadziło nową oprawę dźwiękową, przygotowaną wspólnie z amerykańskim studiem nagraniowym GrooveWorx. W dżinglach stacji pojawili się młodzi wokaliści Lanberry, Patryk Skoczyński, Aleksandra Tabiszewska i Jakub Jurzyk.
więcej
|
|
Pielęgniarki i położne bohaterkami dnia w RMF FM. ,,Są na pierwszej linii frontu"
RMF FM we wtorek 12 maja chce uhonorować pielęgniarki i położne świętujące tego dnia Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek i Położnych. Zmienia swoje serwisy, położy nacisk na akcję wspierająca służbę zdrowia, a w mediach społecznościowych stworzy galerię złożoną z fotografii nadesłanych przez pielęgniarki.
więcej
|
|
Radiowa Dwójka zrezygnowała z ,,Pulsu świata", w zamian ,,Literackie witaminy"
Z końcem kwietnia z ramówki Programu II Polskiego Radia zniknął codzienny cykl „Puls świata” o tematyce międzynarodowej. Zastąpiła go audycja „Literackie witaminy”.
więcej
|
|
|
|
Pensje pracowników agencji Heart&Brain zamrożone o 30 proc.
Pracownicy agencji reklamowej Heart&Brain będą od czerwca otrzymywać wynagrodzenie niższe o 30 proc. - Zdecydowaliśmy się nie obniżać wynagrodzeń tak jak to robią firmy w naszej branży, ale zamrozić ich część na okres czterech miesięcy – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny w agencji.
więcej
|
Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska
Michał Cabaj objął stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda, Łukasz Matyla - kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM, a Paweł Witek – kierownikiem ds. digitalizacji w Škoda Polska (Volkswagen Group Polska).
więcej
|
Bank Pekao szuka agencji kreatywnej
Bank Pekao SA rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną do współpracy przy projekcie bankowości mobilnej.
więcej
|
Commerzbank rezygnuje ze sprzedaży mBanku. ,,Otoczenie rynkowe nie pozwala na atrakcyjną wycenę"
Niemiecki Commerzbank wycofał się z ogłoszonego jesienią ub.r. procesu sprzedaży większościowego pakietu akcji mBanku, uzasadniając to niekorzystną sytuacją rynkową związaną z epidemią koronawirusa. Według nieoficjalnych informacji jedyną ofertę kupna złożył Bank Pekao SA kontrolowany przez polskie podmioty państwowe.
więcej
|
K2 Precise będzie promować kosmetyki Resibo
Agencja K2 Precise rozpoczyna obsługę polskiej marki kosmetyków naturalnych Resibo. To efekt wygranego przetargu.
więcej
|
Agnieszka Radawiec szefową marketingu Obi
Agnieszka Radawiec objęła w maju stanowisko chief marketing officer w Obi Poland. Poprzednio była dyrektorką marketingu Douglas Polska.
więcej
|
Przemysław Witkowski odpowiada za rozwój eventowej części agencji Plej
Do zespołu agencji reklamowej Plej dołącza Przemysław Witkowski, obejmując nowo utworzone stanowisko event development directora.
więcej
|
Aflofarm sprzeciwia się hejtowi na pracowników ochrony zdrowia (wideo)
Koncern farmaceutyczny Aflofarm przygotował spt reklamowy podziękowaniem dla wszystkich służb medycznych w Polsce. Materiał to także wyraz sprzeciwu wobec hejtu, jakiego doświadczają w ostatnich dniach pracownicy ochrony zdrowia.
więcej
|
BNP Paribas z nową kampanią ,,Kiedy to się skończy..." (wideo)
Bank BNP Paribas ruszył z nową kampanią reklamową pod hasłem „Kiedy to się skończy...", w ramach której promuje zdalne bankowanie. Za jej zdalne przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Publicis Lion, Havas Media, Feeders, Sales&More i Point of View.
więcej
|
Michał Krasnopolski i Tomasz Szewczyk: z WebTalk do Asap&Asap
Michał Krasnopolski oraz Tomasz Szewczyk objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych w Asap&Asap. Jako team seniorski pracowali wcześniej w WebTalk. Agencja po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie teamu kreatywnego w roli menadżerskiej.
więcej
|
TikTok po raz pierwszy reklamuje się w Wielkiej Brytanii
Platforma społecznościowa TikTok wystartowała z pierwszą kampanią reklamową w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Stephen Allan, globalny CEO MediaComu odchodzi po 12 latach
Stephen Allan, globalny CEO agencji MediaCom (GroupM) po 12 latach pełnienia tej funkcji rozstaje się z firmą. Z początkiem lipca br. zastąpi go Nick Lawson.
więcej
|
PKN Orlen organizuje e-sportową rywalizację. Weźmie w nich udział Robert Kubica
Kilkudziesięciu sportowców Orlen Team oraz Grupy Sportowej Orlen weźmie udział w e-sportowej rywalizacji Orlen Stay&Play. Wirtualne rozgrywki, z udziałem m.in. Roberta Kubicy, potrwają do końca maja. Projekt ma też charakter dobroczynny.
więcej
|
,,Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi
Ruszyła ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!", realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów Aldi. Ma na celu wsparcie osób, które stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem - lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów.
więcej
|
TVN Media proponuje nowy produkt Native Lead z gwarancją zasięgu publikowanych treści
Biuro reklamy TVN Media proponuje swoim klientom nowe rozwiązanie reklamowe – Native Lead. Powstało ono wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i „Dzień Dobry TVN” oraz klientem HomeDoctor.
więcej
|
"Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązuje w mediach społecznościowych do wyborów prezydenckich, które miały odbyć się 10 maja.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Grupa ZPR Media rezygnuje z miesięcznika ,,Zdrowie" i zwalnia pracowników
Miesięcznik „Zdrowie”, wydawany przez spółkę Time należącą do Grupy ZPR Media, znika z rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Epidemia koronawirusa spowodowała przyspieszenie tendencji poszukiwania informacji związanych ze zdrowiem w internecie - uzasadnia wydawca.
więcej
|
Brytyjskie tabloidy dadzą małym firmom darmowe reklamy o wartości 3 mln funtów
Tytuły "Daily Mail" i "Metro" zapewnią bezpłatną reklamę wartą trzy mln funtów małym firmom, które walczą o utrzymanie się na rynku z powodu kryzysu związanego z pandemią koronawirusa. Program pomocowy rusza w środę.
więcej
|
Portal braci Karnowskich nazwał naczelnego "Newsweeka" hejterem i trollem. Ostra odpowiedź Tomasza Lisa
Portal wPolitce.pl, założony przez braci Jacka i Michała Karnowskich, zarzucił Tomaszowi Lisowi, redaktorowi naczelnemu 'Newsweeka", że "wspina się na wyżyny pogardy" i nazwał go "hejterem oraz trollem". - Z menelstwem i szumowinami się nie polemizuje - powiedział Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis.
więcej
|
Egmont skupi się na wydawaniu komiksów i pism dla dzieci oraz usługach marketingowych
Wydawnictwo Egmont Publishing po sprzedaży działów książki dziecięcej w trzech krajach (m.in. Polsce) zamierza skupić się na rozwoju działalności w zakresie wydawania komiksów i czasopism dla dzieci, a także na rozwoju usług marketingowych i e-commerce.
więcej
|
|
|
Serwisy informacyjno-publicystyczne z dużymi wzrostami. Onet przed WP, Fakt.pl najbardziej w górę (TOP10)
W kwietniu br. 10 czołowych serwisów z kategorii informacji i publicystyki miało 27 proc. użytkowników i 90 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Procentowo najwyższe wzrosty osiągnęły Fakt.pl, SE.pl i RadioZET.pl, a liderem zasięgowym jest Onet wyprzedzający WP.pl.
więcej
|
Lidl Polska wprowadzi internetowe rezerwacje zakupów z odbiorem w sklepie stacjonarnym
Od 23 maja w sieci Lidl Polska będzie można dokonać internetowej rezerwacji towarów z opcją odbioru w stacjonarnych placówkach sieci.
więcej
|
Magdalena Jabłońska za Artura Wojtaszka na czele OEX24.com
Nowa szefową spółki e-commerce OEX24 z Grupy Oex została Magdalena Jabłońska. Zastąpiła nam tym stanowisku Artura Wojtaszka.
więcej
|
Disney+ i Netflix będą miały 460 mln subskrybentów do 2025 r.
Prenumerata usług wideo na żądanie (SVoD) wzrośnie o 81 proc., czyli 519 mln subskrypcji do 2025 r., osiągając w sumie wynik 1,161 mln abonentów. Jak oceniają analitycy, tylko w tym roku liczba subskrypcji tego typu telewizji powiększy się o 170 mln.
więcej
|
Margaret i Dawid Podsiadło stworzyli swoje playlisty dla Spotify
W ramach akcji reklamowej „Listening Together” platforma streamingowa Spotify prezentuje domowe playlisty stworzone przez Margaret i Dawida Podsiadło.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|