Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 12 Maja 2020
 
 
 
Grupa ZPR Media rezygnuje z miesięcznika ,,Zdrowie" i zwalnia pracowników
 
Miesięcznik „Zdrowie”, wydawany przez spółkę Time należącą do Grupy ZPR Media, znika z rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Epidemia koronawirusa spowodowała przyspieszenie tendencji poszukiwania informacji związanych ze zdrowiem w internecie - uzasadnia wydawca. więcej
 
 
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
 
Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej. więcej
 
 
Plus wystartował z siecią 5G w Polsce. ,,Przełożenie aukcji 5G to straty dla skarbu państwa i telekomów, koronawirus tworzy nowe warunki"
 
Plus uruchomił w największych miastach w Polsce sieć 5G. To pierwszy polski operator który wdrożył nową technologię na szeroką skalę. Tymczasem oficjalna aukcja częstotliwości 5G z powodu pandemii koronawirusa została odłożona w czasie. - Przełożenie aukcji 5G to straty dla skarbu państwa i telekomów. Na kryzysie mogą skorzystać niektóre firmy technologiczne, ale tylko te które zbudowały wcześniej zaawansowane cyfrowe podstawy - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Reporterzy Canal+ w izolacji, by mogli być na stadionach klubów Ekstraklasy
 
Pod koniec maja zostaną wznowione rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, przerwane w czasie pandemii. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, 13 reporterów Canal+, którzy będą na stadionach, są już w izolacji. więcej
 
 
Serwisy informacyjno-publicystyczne z dużymi wzrostami. Onet przed WP, Fakt.pl najbardziej w górę (TOP10)
 
W kwietniu br. 10 czołowych serwisów z kategorii informacji i publicystyki miało 27 proc. użytkowników i 90 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Procentowo najwyższe wzrosty osiągnęły Fakt.pl, SE.pl i RadioZET.pl, a liderem zasięgowym jest Onet wyprzedzający WP.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Na przesunięciu wyborów prezydenckich najwięcej zyskuje Szymon Hołownia, Donald Tusk byłby lepszym kandydatem PO (opinie) więcej
 
TVP Info liderem w kwietniu kanałów informacyjnych. Grupa komercyjna dla TVN24 więcej
 
Plus uruchamia sieć 5G w 7 miastach, w zasięgu 900 tys. osób więcej
 
,,Dzień dobry TVN" wyprzedziło ,,Pytanie na śniadanie" w kwietniu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Dziennikarz WP kobieta Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy

Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej. więcej

Reporterzy Canal+ w izolacji, by mogli być na stadionach klubów Ekstraklasy

Pod koniec maja zostaną wznowione rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, przerwane w czasie pandemii. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, 13 reporterów Canal+, którzy będą na stadionach, są już w izolacji. więcej

,,To był rok! 2" ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Drugi sezon „To był rok!” oglądało średnio 2,03 mln osób, o 60 tys. więcej niż pierwszy nadawany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł. więcej

ATM Grupa szykuje się do wznowienia produkcji pod koniec maja, zmieniono scenariusze

Realizująca głównie seriale, programy telewizyjne i filmy ATM Grupa zaczęła przygotowania do wznowienia zdjęć do prawie wszystkich jej produkcji. Zakłada, że gotowość produkcyjną osiągnie 25 maja. więcej

1,5 mln widzów talent-show ,,MasterChef Junior 5". TVN liderem w grupie komercyjnej

Piąty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,50 mln osób. W porównaniu do czwartego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 150 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 23,05 mln zł. więcej

,,Na Wspólnej" z przerwą wakacyjną. Powrót na plan najprawdopodobniej w czerwcu

W tym roku w wakacje TVN nie pokaże premierowych odcinków serialu „Na Wspólnej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial będzie można oglądać do 28 maja, emisja kolejnych epizodów rozpocznie się we wrześniu. Nieprzerwanie trwają prace scenariuszowe, powrót na plan wstępnie zaplanowany jest na czerwiec. więcej

567 tys. widzów nowego serialu ,,Będzie dobrze, kochanie". TVP2 przegrywa z konkurencją

Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” ogląda średnio 567 tys. osób. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. więcej

Sieci kablowe krytykują opłatę od platform VoD na rzecz PISF. ,,Ustawa wyrywkowa, nie zwalcza skutków pandemii"

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej sprzeciwia się nowej daninie na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej: 1,5 proc. przychodów osiąganych przez platformy VoD. - Tego typu rozwiązanie nie ma nic wspólnego ze zwalczaniem skutków pandemii i nie służy ochronie firm, które są już obciążone daniną na rzecz PISF, podobnie jak kina i nadawcy telewizyjni - uważa szef PIKE. więcej

Polsat Sport pokaże turniej e-sportowy ,,Stay2core" w ,,FIFA 20", komentatorem Bożydar Iwanow

Ekstraklasa wspólnie z siedmioma innymi ligami piłkarskimi, zrzeszonymi w organizacji European Leagues, organizuje międzynarodowy turniej esportowy „Stay2score” w grze „FIFA 20”. Rozgrywki transmitować będzie Polsat Sport. Start w środę 13 maja. więcej

UPC Polska otwiera wszystkie swoje punkty sprzedaży. ,,Z zachowaniem norm bezpieczeństwa"

Niemal po dwóch miesiącach od ich zamknięcia UPC Polska otwiera ponownie wszystkie swoje salony sprzedaży. - Jednocześnie dostosowuje funkcjonowanie do obecnych wymagań dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa, by zapewnić pełną ochronę pracownikom oraz klientom - zapewnia rzecznik prasowy firmy Michał Fura. więcej

W TVP Kultura wracają ,,Informacje Kulturalne", emisja także w weekendy

Emitowane przez TVPP Kultura „Informacje Kulturalne” od poniedziałku, 11 maja wracają na antenę. Cykl będzie teraz nadawany także oglądać w weekendy i w serwisie internetowym TVP. więcej

TVP1 i TVN liderami, zyskały stacje informacyjne. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy program Justyny Sucheckiej "Jak się uczyć?" na kanale Metro

Od poniedziałku 11 maja kanał Metro (TVN Discovery Polska) rozpoczął emisję nowego programu „Jak się uczyć?”. Format prowadzi Justyna Suchecka. więcej

Rani Raad globalnym szefem działalności komercyjnej CNN Worldwide

CNN Worldwide centralizuje zarządzanie swoją działalnością komercyjną. Na nowo powstałe stanowisko prezesa CNN Commercial awansował Rani Raad. Będzie odpowiadał za nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz poprawienie jakości współpracy z partnerami na całym świecie. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy

Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej. więcej

 
Twórcy i ZAIKS popierają objęcie smartfonów i tabletów opłatą reprograficzną, dziękują Glińskiemu za poparcie

Artyści skupieni wokół stowarzyszenia „Razem dla Kultury” podziękowali w otwartym liście wicepremierowi i ministrowi kultury Piotrowi Glińskiemu za poparcie koncepcji zaktualizowania tzw. opłaty reprograficznej o sprzedaż smartfonów i tabletów. Projekt poparł w poniedziałek także Związek Autorów ZAIKS. więcej

 
Radio ZET z nową oprawą dźwiękową. W dżinglach Lanberry, Skoczyński, Tabiszewska i Jurzyk

W poniedziałek Radio ZET wprowadziło nową oprawę dźwiękową, przygotowaną wspólnie z amerykańskim studiem nagraniowym GrooveWorx. W dżinglach stacji pojawili się młodzi wokaliści Lanberry, Patryk Skoczyński, Aleksandra Tabiszewska i Jakub Jurzyk. więcej

 
Pielęgniarki i położne bohaterkami dnia w RMF FM. ,,Są na pierwszej linii frontu"

RMF FM we wtorek 12 maja chce uhonorować pielęgniarki i położne świętujące tego dnia Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek i Położnych. Zmienia swoje serwisy, położy nacisk na akcję wspierająca służbę zdrowia, a w mediach społecznościowych stworzy galerię złożoną z fotografii nadesłanych przez pielęgniarki. więcej

 
Radiowa Dwójka zrezygnowała z ,,Pulsu świata", w zamian ,,Literackie witaminy"

Z końcem kwietnia z ramówki Programu II Polskiego Radia zniknął codzienny cykl „Puls świata” o tematyce międzynarodowej. Zastąpiła go audycja „Literackie witaminy”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Pensje pracowników agencji Heart&Brain zamrożone o 30 proc.

Pracownicy agencji reklamowej Heart&Brain będą od czerwca otrzymywać wynagrodzenie niższe o 30 proc. -  Zdecydowaliśmy się nie obniżać wynagrodzeń tak jak to robią firmy w naszej branży,  ale zamrozić ich część na okres czterech miesięcy – zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny w agencji. więcej

Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska

Michał Cabaj objął stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda, Łukasz Matyla - kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM, a Paweł Witek – kierownikiem ds. digitalizacji w Škoda Polska (Volkswagen Group Polska).   więcej

Bank Pekao szuka agencji kreatywnej

Bank Pekao SA rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną do współpracy przy projekcie bankowości mobilnej. więcej

Commerzbank rezygnuje ze sprzedaży mBanku. ,,Otoczenie rynkowe nie pozwala na atrakcyjną wycenę"

Niemiecki Commerzbank wycofał się z ogłoszonego jesienią ub.r. procesu sprzedaży większościowego pakietu akcji mBanku, uzasadniając to niekorzystną sytuacją rynkową związaną z epidemią koronawirusa. Według nieoficjalnych informacji jedyną ofertę kupna złożył Bank Pekao SA kontrolowany przez polskie podmioty państwowe. więcej

K2 Precise będzie promować kosmetyki Resibo

Agencja K2 Precise rozpoczyna obsługę polskiej marki kosmetyków naturalnych Resibo. To efekt wygranego przetargu. więcej

Agnieszka Radawiec szefową marketingu Obi

Agnieszka Radawiec objęła w maju stanowisko chief marketing officer w Obi Poland. Poprzednio była dyrektorką marketingu Douglas Polska. więcej

Przemysław Witkowski odpowiada za rozwój eventowej części agencji Plej

Do zespołu agencji reklamowej Plej dołącza Przemysław Witkowski, obejmując nowo utworzone stanowisko event development directora. więcej

Aflofarm sprzeciwia się hejtowi na pracowników ochrony zdrowia (wideo)

Koncern farmaceutyczny Aflofarm przygotował spt reklamowy podziękowaniem dla wszystkich służb medycznych w Polsce. Materiał to także wyraz sprzeciwu wobec hejtu, jakiego doświadczają w ostatnich dniach pracownicy ochrony zdrowia. więcej

BNP Paribas z nową kampanią ,,Kiedy to się skończy..." (wideo)

Bank BNP Paribas ruszył z nową kampanią reklamową pod hasłem „Kiedy to się skończy...", w ramach której promuje zdalne bankowanie. Za jej zdalne przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Publicis Lion, Havas Media, Feeders, Sales&More i Point of View. więcej

Michał Krasnopolski i Tomasz Szewczyk: z WebTalk do Asap&Asap

Michał Krasnopolski oraz Tomasz Szewczyk objęli stanowiska dyrektorów kreatywnych w Asap&Asap. Jako team seniorski pracowali wcześniej w WebTalk. Agencja po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie teamu kreatywnego w roli menadżerskiej. więcej

TikTok po raz pierwszy reklamuje się w Wielkiej Brytanii

Platforma społecznościowa TikTok wystartowała z pierwszą kampanią reklamową w Wielkiej Brytanii. więcej

Stephen Allan, globalny CEO MediaComu odchodzi po 12 latach

Stephen Allan, globalny CEO agencji MediaCom (GroupM) po 12 latach pełnienia tej funkcji rozstaje się z firmą. Z początkiem lipca br. zastąpi go Nick Lawson. więcej

PKN Orlen organizuje e-sportową rywalizację. Weźmie w nich udział Robert Kubica

Kilkudziesięciu sportowców Orlen Team oraz Grupy Sportowej Orlen weźmie udział w e-sportowej rywalizacji Orlen Stay&Play. Wirtualne rozgrywki, z udziałem m.in. Roberta Kubicy, potrwają do końca maja. Projekt ma też charakter dobroczynny. więcej

,,Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi

Ruszyła ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!", realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów Aldi. Ma na celu wsparcie osób, które stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem - lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów. więcej

TVN Media proponuje nowy produkt Native Lead z gwarancją zasięgu publikowanych treści

Biuro reklamy TVN Media proponuje swoim klientom nowe rozwiązanie reklamowe – Native Lead. Powstało ono wspólnie z redakcjami serwisów Zdrowie TVN i „Dzień Dobry TVN” oraz klientem HomeDoctor. więcej

"Są wybory, których nie musimy odkładać na później" w reklamie piwa Tyskie

Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) nawiązuje w mediach społecznościowych do wyborów prezydenckich, które miały odbyć się 10 maja. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Grupa ZPR Media rezygnuje z miesięcznika ,,Zdrowie" i zwalnia pracowników

Miesięcznik „Zdrowie”, wydawany przez spółkę Time należącą do Grupy ZPR Media, znika z rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Epidemia koronawirusa spowodowała przyspieszenie tendencji poszukiwania informacji związanych ze zdrowiem w internecie - uzasadnia wydawca. więcej

Brytyjskie tabloidy dadzą małym firmom darmowe reklamy o wartości 3 mln funtów

Tytuły "Daily Mail" i "Metro" zapewnią bezpłatną reklamę wartą trzy mln funtów małym firmom, które walczą o utrzymanie się na rynku z powodu kryzysu związanego z pandemią koronawirusa. Program pomocowy rusza w środę. więcej

Portal braci Karnowskich nazwał naczelnego "Newsweeka" hejterem i trollem. Ostra odpowiedź Tomasza Lisa

Portal wPolitce.pl, założony przez braci Jacka i Michała Karnowskich, zarzucił Tomaszowi Lisowi, redaktorowi naczelnemu 'Newsweeka", że "wspina się na wyżyny pogardy" i nazwał go "hejterem oraz trollem". - Z menelstwem i szumowinami się nie polemizuje - powiedział Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis. więcej

Egmont skupi się na wydawaniu komiksów i pism dla dzieci oraz usługach marketingowych

Wydawnictwo Egmont Publishing po sprzedaży działów książki dziecięcej w trzech krajach (m.in. Polsce) zamierza skupić się na rozwoju działalności w zakresie wydawania komiksów i czasopism dla dzieci, a także na rozwoju usług marketingowych i e-commerce. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwisy informacyjno-publicystyczne z dużymi wzrostami. Onet przed WP, Fakt.pl najbardziej w górę (TOP10)

W kwietniu br. 10 czołowych serwisów z kategorii informacji i publicystyki miało 27 proc. użytkowników i 90 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Procentowo najwyższe wzrosty osiągnęły Fakt.pl, SE.pl i RadioZET.pl, a liderem zasięgowym jest Onet wyprzedzający WP.pl. więcej

Lidl Polska wprowadzi internetowe rezerwacje zakupów z odbiorem w sklepie stacjonarnym

Od 23 maja w sieci Lidl Polska będzie można dokonać internetowej rezerwacji towarów z opcją odbioru w stacjonarnych placówkach sieci. więcej

Magdalena Jabłońska za Artura Wojtaszka na czele OEX24.com

Nowa szefową spółki e-commerce OEX24 z Grupy Oex została Magdalena Jabłońska. Zastąpiła nam tym stanowisku Artura Wojtaszka. więcej

Disney+ i Netflix będą miały 460 mln subskrybentów do 2025 r.

Prenumerata usług wideo na żądanie (SVoD) wzrośnie o 81 proc., czyli 519 mln subskrypcji do 2025 r., osiągając w sumie wynik 1,161 mln abonentów. Jak oceniają analitycy, tylko w tym roku liczba subskrypcji tego typu telewizji powiększy się o 170 mln. więcej

Margaret i Dawid Podsiadło stworzyli swoje playlisty dla Spotify

W ramach akcji reklamowej „Listening Together” platforma streamingowa Spotify prezentuje domowe playlisty stworzone przez Margaret i Dawida Podsiadło. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy

Przedstawiciele rynku mediów i reklamy chcieliby podzielić się odpowiedzialnością w pracach nad nowym, jednoźródłowym badaniem mediów. Z propozycji, jaką przedstawili Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wynika, że kwestie organizacyjne powinny leżeć po ich stronie. Zespół Telemetrii Polska, który zajmuje się badaniem twierdzi, że sam takie założenia przedstawiał już wcześniej. więcej

Branża dóbr luksusowych może się skurczyć w tym roku o 20-35 proc.

Z powodu kryzysu wywołanego koronawirusem rynek dóbr luksusowych może w tym roku skurczyć się o 20-35 proc. - ocenia Bain & Company. Powrót do wyników z 2019 r. nastąpi w 2022 lub 2023 r.; udział Chin w tym sektorze sięgnie prawie 50 proc. do 2025 r. - wskazują eksperci. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Andrzej Duda rapuje w ramach akcji #hot16challenge2. Rzuca wyzwanie Mateuszowi Morawieckiemu

Prezydent Andrzej Duda przyjął wyzwanie i wziął udział w akcji #hot16challenge2, której celem jest zbiórka funduszy na walkę z pandemią koronawiursa. Nominował m.in. premiera Mateusza Morawieckiego i Marylę Rodowicz. więcej

Michał Cabaj, Łukasz Matyla i Paweł Witek na nowych stanowiskach w Škoda Polska

Michał Cabaj objął stanowisko dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda, Łukasz Matyla - kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM, a Paweł Witek – kierownikiem ds. digitalizacji w Škoda Polska (Volkswagen Group Polska).   więcej

Michał Grzebyk awansował w ContentHouse

Michał Grzebyk awansował w agencji content marketingowej ContentHouse na nowe stanowisko head of PR & content marketing. więcej

Marta Rokita w zarządzie agencji 2mgroup

Marta Rokita objęła funkcję członka zarządu w agencji marketingu i PR 2mgroup Komunikacja Biznesowa. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus wystartował z siecią 5G w Polsce. ,,Przełożenie aukcji 5G to straty dla skarbu państwa i telekomów, koronawirus tworzy nowe warunki"
Twórcy i ZAIKS popierają objęcie smartfonów i tabletów opłatą reprograficzną, dziękują Glińskiemu za poparcie
Firma Rahima Blaka zainwestowała 250 tys. zł w startup Magnetiqa rozwijający technologię elektrostymulacji roślin
Minister cyfryzacji: chcemy, żeby aukcja na 5G została przeprowadzona w br.
Margaret i Dawid Podsiadło stworzyli swoje playlisty dla Spotify
Orange z najszybszym internetem mobilnym w kwietniu
Policja rozbiła grupę cyberprzestępców aktywnych podczas pandemii. Wyłudzili 2,4 mln euro
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj