|
|
|
|
|
|
|
Koniec serialu ,,Dziewczyny ze Lwowa". Telewizja Polska rezygnuje z produkcji
Telewizja Polska zrezygnowała z serialu „Dziewczyny ze Lwowa”, który doczekał się czterech serii. - Miejmy nadzieję, że mają w TVP coś lepszego - komentuje Wojciech Adamczyk, reżyser produkcji.
więcej
|
Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV, 4Fun Gold Hits najbardziej do góry
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło 4Fun Gold Hits, a najwięcej straciła stacja MTV Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejne trzy miasta w zasięgu internetu 1 Gb/s od UPC Polska
UPC Polska uruchomiła światłowodowy internet o prędkości 1 Gb/s w trzech kolejnych miastach: Lublinie, Rzeszowie i Gliwicach. W zasięgu szybkiego internetu od operatora są już 62 miasta i 2,5 mln gospodarstw domowych.
więcej
|
,,Okręt 2" od 17 maja w Epic Drama. Budżet serialu wyniósł 35 mln euro (wideo)
W niedzielę, 17 maja Epic Drama rozpocznie emisję drugiego sezonu historycznego serialu „Okręt”.
więcej
|
736 tys. widzów debiutu nowego teleturnieju ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2
Pokazany w poniedziałek w access prime-time w TVP2 pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Moja klasa - Back to School” obejrzało średnio 736 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy cykl ,,Dzień z..." na Instagramie TVN Style
W środę, 13 maja na oficjalnym profilu TVN Style na Instagramie zadebiutuje nowy cykl „Dzień z...”.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański o mediach publicznych: atakowane przez media liberalne
- Bez mediów publicznych pieniądze z rynku reklam przypadłyby mediom komercyjnym. Druga sprawa to interesy polityczne, pewnej narracji o świecie i selekcji informacji. Tamte środowiska były przyzwyczajone, że miały de facto monopol na to, co kiedyś nazywało się propagandą, a przez ostatnie lata nazywa się „narracją o świecie” - uważa Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego
Zespół Telemetrii Polska, który odpowiada za realizację projektu nowego, jednoźródłowego badania mediów rozpoczął rekrutację do panelu badawczego. Odbywa się to w ramach realizacji umowy między Instytutem Łączności PIB a Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
|
|
Cityboard Media zarzuca Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że burzy jedność branży outdoorowej. ,,Wątpliwy styl komunikacji"
Zarząd Cityboard Media zarzucił Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że przedstawili niedawno zbyt pesymistyczną prognozę wyników sprzedażowych w br. oraz „od dłuższego czasu skutecznie burzą jedność w branży OOH”. Prezes IGRZ Lech Kaczoń zwraca uwagę, że po wystąpieniu z organizacji Cityboard Media kontestuje jej działania. - Nie będziemy się odnosić do wątpliwego stylu prowadzonej przez zarząd Cityboard Media polityki informacyjnej - stwierdza.
więcej
|
Będzie rządowa kampania skierowana do firm poszkodowanych koronawirusem
Ministerstwo Rozwoju szuka w przyspieszonym przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i organizacją zintegrowanej kampanii informacyjno-edukacyjnej skierowanej do przedsiębiorców, których mogły dotknąć skutki pandemii wirusa COVID-19 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi ponad 2,5 mln zł netto.
więcej
|
Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?
Agencja Brain wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową oferty telekomunikacyjnej Plus na Kartę (należy do Polkomtela). Poprzednio przez sześć lat zajmowała się tym Scholz&Friends Warszawa. Telekom nie ujawnia, czy w reklamach Plusa na Kartę nadal będzie występował Szymon Majewski.
więcej
|
Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska
Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor marketingu.
więcej
|
Krzysztof Bachta zrezygnował ze stanowiska prezesa Alior Banku; Iwona Duda wiceprezesem i kierująca pracami zarządu
Krzysztof Bachta złożył rezygnację z funkcji prezesa Alior Banku z dniem 12 maja - poinformował w środę bank. Rada nadzorcza przyjęła jego rezygnację i powołała w skład zarządu Iwonę Dudę, powierzając jej stanowisko wiceprezesa i kierowanie pracami zarządu.
więcej
|
Wpływy agencji Chapter1 wzrosły o 27 proc., 724 tys. zł zysku
W ub.r. agencja reklamowa Chapter1 osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 27,2 proc. do 4,31 mln zł oraz zysku netto z 488 do 723,7 tys. zł.
więcej
|
Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska
Agencja marketingu zintegrowanego Unique One powołała do życia nowy dział Unique Loyalty, dedykowany programom lojalnościowym i promocji sprzedaży B2B. Na jego czele stanęła Magdalena Żebrowska.
więcej
|
Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"
#EffieNaNoweCzasy to hasło przewodnie nowej strategii komunikacji konkursu. SAR w ten symboliczny sposób zamyka epokę 20-lecia projektu i rozpoczyna nową. W projekt zmian wpisuje się nowa kategoria React & Sustain, nagradzająca działania marketingowe podejmowane w reakcji na zagrożenie lub nieprzewidziane okoliczności. - W nowej kategorii głównym wskaźnikiem efektywności nie będzie wzrost, ale pozytywne odchylenie od trendów - tłumaczy Michał Kociankowski, general manager w Synergion.
więcej
|
Papaya Films inwestuje w tunele dezynfekcyjne na planach zdjęciowych
Dom produkcyjny Papaya Films wprowadza na wszystkie tradycyjne plany zdjęciowe specjalnie zakupiony sprzęt dezynfekcyjny - tunele oraz zamgławiacze. Ma to poprawić bezpieczeństwo pracy w czasie pandemii koronawirusa.
więcej
|
Open Gate wygrała przetarg Athlon
W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Open Gate rozpoczyna współpracę z międzynarodowym towarzystwem leasingowym Athlon (Grupa Daimler AG).
więcej
|
Paul O'Donnell z Ogilvy nowym prezesem EACA
Paul O’Donnell, dyrektor generalny Ogilvy EMEA został wybrany na nowego prezesa Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacyjnych (eng. EACA) na okres dwóch lat. Zastąpi na tym stanowisku Dominica Graingera.
więcej
|
Smartfony iPhone 11 do wygrania w konkursie BFGoodrich
Marka opon BFGoodrich (Michelin) przygotowała dla klientów akcję promocyjną, którą wspiera kampania pod hasłem „Be the real one - ruszaj po nagrody”. Do wygrania m.in. smartfony Apple iPhone 11. Kampanię reklamową akcji przeprowadza Publicis Worldwide Polska.
więcej
|
Aleksandra Luboch w dziale kreacji agencji Lotna
Do zespołu agencji reklamowej Lotna dołączyła Aleksandra Luboch, obejmując stanowisko graphic designera.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Część tygodników opinii w czasie epidemii zmniejszyła objętość. ,,Reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna"
Od ponad miesiąca „Polityka”, „Newsweek”, „Sieci” i „Do Rzeczy” mają znacznie mniejszą objętość niż wcześniej. - To była reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna - komentuje naczelny „Sieci” Jacek Karnowski. Natomiast inne tytuły, m.in. „Gość Niedzielny”, „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, zachowały dotychczasową liczbę stron.
więcej
|
"Solidarność" w Agorze ostrzega przed nagłymi zwolnieniami. "Prawdopodobnie 2 dni zagłady"
Działająca w Agorze i Inforadiu NSZZ „Solidarność” ostrzega pracowników spółek niezrzeszonych w związku przed nagłym zwolnieniem. - Bez zbiorowego jednak mogą wywalić w tym miesiącu kilkanaście osób i zapewne to zrobią. Prawdopodobnie dni zagłady będzie dwa: 22. i 29. maja - twierdzi organizacja.
więcej
|
Lokalni wydawcy zarzucają Biedronce, że odmawia kolportowania ich pism
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka odmawia kolportażu lokalnej prasy - twierdzą wydawcy skupieni w Stowarzyszenie Prasy Lokalnej. - Jest to sprzeczne z deklaracją, iż Biedronka wspiera małą przedsiębiorczość - piszą. Jeronimo Martins Polska nie odniosło się do tych zarzutów.
więcej
|
|
|
Netflix z kolejnym rekordem, TVP VoD i Player przed vod.pl (TOP10 serwisów w kwietniu)
W kwietniu br. Netflix podwoił rok do roku swoje wyniki w Polsce, osiągając rekordową odwiedzalność. TVP VoD i Player.pl dzięki dużym wzrostom wyprzedziły vod.pl, natomiast spadek zanotowało HBO GO. Osiem czołowych serwisów miało 18 proc. użytkowników i 50 proc. więcej odsłon niż rok wcześniej.
więcej
|
Wyzwanie #hot16challenge2 opanowało polski internet, zebrano ponad 1,7 mln zł na szpitale. "Najgorętszy viral roku"
Akcja #hot16challenge2 to zdaniem ekspertów zajmujących się marketingiem jeden z największych, jeśli nie największy viral w polskim internecie. Wyzwanie zapoczątkowane w środowisku raperów szybko przeniosło się na inne gatunki muzyki, show biznes, a nawet politykę. Dzięki zasięgowi akcji na polską ochronę zdrowia udało się zebrać w sieci już ponad 1,7 mln złotych.
więcej
|
9,6 mln przypadków mowy nienawiści usuniętych z Facebooka. 50 mln wpisów o Covid-19 oznaczonych jako fake newsy
W pierwszym kwartale 2020 roku z Facebooka usunięto 9,6 mln treści zawierających mowę nienawiści, zaś ponad 88 proc. tych wpisów zostało rozpoznanych przez algorytmy - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis. Tylko w kwietniu 2020 roku na platformie oznaczono 50 mln wpisów dotyczących koronawirusa zidentyfikowanych jako fake newsy.
więcej
|
Marek Czyż szykuje serwis publicystyczny. Wśród autorów Tadla i ks. Lemański, być może Durczok
Późnym latem wystartować ma nowy projekt medialny Marka Czyża - serwis publicystyczny CzyzTak.pl oparty na finansowaniu społecznościowym. Publikować w nim mają m.in. Beata Tadla i ks. Wojciech Lemański - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Marek Czyż nie wyklucza też zaproszenia do współpracy Kamila Durczoka.
więcej
|
Marcin Cejrowski poprowadzi program "Salon Plejady"
W każdą sobotę o godzinie 19.00 na Facebooku serwisu Plejada.pl oraz Onetu (oba Ringier Axel Springer Polska) redaktor naczelny Plejady Marcin Cejrowski będzie prowadzić program live "Salon Plejady". Jego gośćmi będzie Paulina Drażba-Kamińska, Paulina Koziejowska i Mateusz Hładki, wspólnie będą omawiać nowinki ze świata show-biznesu.
więcej
|
Netflix ujawnił zwiastun serialu ,,W głębi lasu" na podstawie prozy Harlana Cobena (wideo)
12 czerwca zadebiutuje na Netfliksie kolejny polski serial - „W głębi lasu” na motywach powieści Harlana Cobena. Platforma zaprezentowała właśnie zwiastun tej produkcji.
więcej
|
Piotr Gembarowski z programem ,,Okiem eksperta" w Comparic24.tv
Piotr Gembarowski dołączył do zespołu internetowej telewizji Comparic24.tv. Prowadzi w niej autorską audycję „Okiem eksperta”, do której zaprasza specjalistów ze świata finansów, giełdy i inwestycji. - To dla mnie nowa dziennikarska przygoda - komentuje Gembarowski.
więcej
|
Onet z programem o mężczyznach "Rodzaj męski". Prowadzącymi Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak i Piotr Kędzierski
Od środy 13 maja w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) będzie można oglądać nowy format wideo "Rodzaj męski". Jego stałymi gośćmi będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski, którzy będą rozmawiać o męskich sprawach.
więcej
|
Twitter walczy z koronawirusem. Będzie oznaczał fake newsy na temat pandemii
Twitter zapowiedział nowe metody walki z fake newsami na temat Covid-19. Tweety zawierające dezinformacje powiązane z pandemią otrzymają wyraźne oznaczenia z odsyłaczami do wiarygodnych źródeł na temat koronawirusa.
więcej
|
Money.pl będzie za złotówkę promować małe firmy dotknięte skutkami epidemii
Od 18 maja serwis Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zacznie za symboliczną złotówkę publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Akcja „#moneypomaga” trwać ma cztery tygodnie, zgłosić może się do niej każda firma, która ze względu na pandemię znalazła się w trudnej sytuacji.
więcej
|
Serwis Wedfuly organizuje wirtualne śluby przez platformę Zoom
Amerykańska firma zajmująca się organizacją ślubów Wedfuly z powodu pandemii koronawirusa straciła wiele zleceń. Wpadła więc na pomysł organizowania uroczystości przez platformę do wideokonferencji Zoom.
więcej
|
Marcin Lewandowski dyrektorem artystycznym Kukbuk.pl
Do zespołu Kukbuk.pl dołączył Marcin Lewandowski. Objął stanowisko dyrektora artystycznego.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego
Zespół Telemetrii Polska, który odpowiada za realizację projektu nowego, jednoźródłowego badania mediów rozpoczął rekrutację do panelu badawczego. Odbywa się to w ramach realizacji umowy między Instytutem Łączności PIB a Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Polacy podzieleni w ocenie tempa rozmrażania gospodarki
Prawie 40 proc. Polaków uważa, że tempo rozmrażania gospodarki w Polsce jest za wolne. Co czwarty Polak jest zdania, że jest ono odpowiednie i niemal taki sam odsetek – że jest za szybkie. To wyniki nowego badania ośrodka ARC Rynek i Opinia na temat oceny szybkości rozluźniania restrykcji związanych z epidemią Covid-19.
więcej
|
|
|