Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 13 Maja 2020
 
 
 
Netflix z kolejnym rekordem, TVP VoD i Player przed vod.pl (TOP10 serwisów w kwietniu)
 
W kwietniu br. Netflix podwoił rok do roku swoje wyniki w Polsce, osiągając rekordową odwiedzalność. TVP VoD i Player.pl dzięki dużym wzrostom wyprzedziły vod.pl, natomiast spadek zanotowało HBO GO. Osiem czołowych serwisów miało 18 proc. użytkowników i 50 proc. więcej odsłon niż rok wcześniej. więcej
 
 
Część tygodników opinii w czasie epidemii zmniejszyła objętość. ,,Reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna"
 
Od ponad miesiąca „Polityka”, „Newsweek”, „Sieci” i „Do Rzeczy” mają znacznie mniejszą objętość niż wcześniej. - To była reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna - komentuje naczelny „Sieci” Jacek Karnowski. Natomiast inne tytuły, m.in. „Gość Niedzielny”, „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, zachowały dotychczasową liczbę stron. więcej
 
 
Wyzwanie #hot16challenge2 opanowało polski internet, zebrano ponad 1,7 mln zł na szpitale. "Najgorętszy viral roku"
 
Akcja #hot16challenge2 to zdaniem ekspertów zajmujących się marketingiem jeden z największych, jeśli nie największy viral w polskim internecie. Wyzwanie zapoczątkowane w środowisku raperów szybko przeniosło się na inne gatunki muzyki, show biznes, a nawet politykę. Dzięki zasięgowi akcji na polską ochronę zdrowia udało się zebrać w sieci już ponad 1,7 mln złotych.  więcej
 
 
"Solidarność" w Agorze ostrzega przed nagłymi zwolnieniami. "Prawdopodobnie 2 dni zagłady"
 
Działająca w Agorze i Inforadiu NSZZ „Solidarność” ostrzega pracowników spółek niezrzeszonych w związku przed nagłym zwolnieniem. - Bez zbiorowego jednak mogą wywalić w tym miesiącu kilkanaście osób i zapewne to zrobią. Prawdopodobnie dni zagłady będzie dwa: 22. i 29. maja - twierdzi organizacja. więcej
 
 
Cityboard Media zarzuca Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że burzy jedność branży outdoorowej. ,,Wątpliwy styl komunikacji"
 
Zarząd Cityboard Media zarzucił Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że przedstawili niedawno zbyt pesymistyczną prognozę wyników sprzedażowych w br. oraz „od dłuższego czasu skutecznie burzą jedność w branży OOH”. Prezes IGRZ Lech Kaczoń zwraca uwagę, że po wystąpieniu z organizacji Cityboard Media kontestuje jej działania. - Nie będziemy się odnosić do wątpliwego stylu prowadzonej przez zarząd Cityboard Media polityki informacyjnej - stwierdza. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy więcej
 
Plus wystartował z siecią 5G w Polsce. ,,Przełożenie aukcji 5G to straty dla skarbu państwa i telekomów, koronawirus tworzy nowe warunki" więcej
 
Na przesunięciu wyborów prezydenckich najwięcej zyskuje Szymon Hołownia, Donald Tusk byłby lepszym kandydatem PO (opinie) więcej
 
TVP Info liderem w kwietniu kanałów informacyjnych. Grupa komercyjna dla TVN24 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec serialu ,,Dziewczyny ze Lwowa". Telewizja Polska rezygnuje z produkcji

Telewizja Polska zrezygnowała z serialu „Dziewczyny ze Lwowa”, który doczekał się czterech serii. - Miejmy nadzieję, że mają w TVP coś lepszego - komentuje Wojciech Adamczyk, reżyser produkcji. więcej

Duże spadki oglądalności Polo TV i Eska TV, 4Fun Gold Hits najbardziej do góry

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło 4Fun Gold Hits, a najwięcej straciła stacja MTV Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kolejne trzy miasta w zasięgu internetu 1 Gb/s od UPC Polska

UPC Polska uruchomiła światłowodowy internet o prędkości 1 Gb/s w trzech kolejnych miastach: Lublinie, Rzeszowie i Gliwicach. W zasięgu szybkiego internetu od operatora są już 62 miasta i 2,5 mln gospodarstw domowych. więcej

,,Okręt 2" od 17 maja w Epic Drama. Budżet serialu wyniósł 35 mln euro (wideo)

W niedzielę, 17 maja Epic Drama rozpocznie emisję drugiego sezonu historycznego serialu „Okręt”. więcej

736 tys. widzów debiutu nowego teleturnieju ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2

Pokazany w poniedziałek w access prime-time w TVP2 pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Moja klasa - Back to School” obejrzało średnio 736 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy cykl ,,Dzień z..." na Instagramie TVN Style

W środę, 13 maja na oficjalnym profilu TVN Style na Instagramie zadebiutuje nowy cykl „Dzień z...”. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Krzysztof Czabański o mediach publicznych: atakowane przez media liberalne

- Bez mediów publicznych pieniądze z rynku reklam przypadłyby mediom komercyjnym. Druga sprawa to interesy polityczne, pewnej narracji o świecie i selekcji informacji. Tamte środowiska były przyzwyczajone, że miały de facto monopol na to, co kiedyś nazywało się propagandą, a przez ostatnie lata nazywa się „narracją o świecie” - uważa Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. więcej

 
Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego

Zespół Telemetrii Polska, który odpowiada za realizację projektu nowego, jednoźródłowego badania mediów rozpoczął rekrutację do panelu badawczego. Odbywa się to w ramach realizacji umowy między Instytutem Łączności PIB a Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Cityboard Media zarzuca Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że burzy jedność branży outdoorowej. ,,Wątpliwy styl komunikacji"

Zarząd Cityboard Media zarzucił Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, że przedstawili niedawno zbyt pesymistyczną prognozę wyników sprzedażowych w br. oraz „od dłuższego czasu skutecznie burzą jedność w branży OOH”. Prezes IGRZ Lech Kaczoń zwraca uwagę, że po wystąpieniu z organizacji Cityboard Media kontestuje jej działania. - Nie będziemy się odnosić do wątpliwego stylu prowadzonej przez zarząd Cityboard Media polityki informacyjnej - stwierdza. więcej

Będzie rządowa kampania skierowana do firm poszkodowanych koronawirusem

Ministerstwo Rozwoju szuka w przyspieszonym przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i organizacją zintegrowanej kampanii informacyjno-edukacyjnej skierowanej do przedsiębiorców, których mogły dotknąć skutki pandemii wirusa COVID-19 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi ponad 2,5 mln zł netto. więcej

Brain przejmuje od Scholz&Friends Warszawa obsługę reklamową Plusa na Kartę. Co z Szymonem Majewskim?

Agencja Brain wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową oferty telekomunikacyjnej Plus na Kartę (należy do Polkomtela). Poprzednio przez sześć lat zajmowała się tym Scholz&Friends Warszawa. Telekom nie ujawnia, czy w reklamach Plusa na Kartę nadal będzie występował Szymon Majewski. więcej

Anna Tutak-Kordyl szefową marketingu MediaMarktSaturn Polska

Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor marketingu. więcej

Krzysztof Bachta zrezygnował ze stanowiska prezesa Alior Banku; Iwona Duda wiceprezesem i kierująca pracami zarządu

Krzysztof Bachta złożył rezygnację z funkcji prezesa Alior Banku z dniem 12 maja - poinformował w środę bank. Rada nadzorcza przyjęła jego rezygnację i powołała w skład zarządu Iwonę Dudę, powierzając jej stanowisko wiceprezesa i kierowanie pracami zarządu. więcej

Wpływy agencji Chapter1 wzrosły o 27 proc., 724 tys. zł zysku

W ub.r. agencja reklamowa Chapter1 osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 27,2 proc. do 4,31 mln zł oraz zysku netto z 488 do 723,7 tys. zł. więcej

Unique One tworzy dział do obsługi programów lojalnościowych. Na jego czele Magdalena Żebrowska

Agencja marketingu zintegrowanego Unique One powołała do życia nowy dział Unique Loyalty, dedykowany programom lojalnościowym i promocji sprzedaży B2B. Na jego czele stanęła Magdalena Żebrowska. więcej

Effie stawia na zmianę strategii komunikacji konkursu. Nowa kategoria React & Sustain "znakiem czasów"

#EffieNaNoweCzasy to hasło przewodnie nowej strategii komunikacji konkursu. SAR w ten symboliczny sposób zamyka epokę 20-lecia projektu i rozpoczyna nową. W projekt zmian wpisuje się nowa kategoria React & Sustain, nagradzająca działania marketingowe podejmowane w reakcji na zagrożenie lub nieprzewidziane okoliczności. - W nowej kategorii głównym wskaźnikiem efektywności nie będzie wzrost, ale pozytywne odchylenie od trendów - tłumaczy Michał Kociankowski, general manager w Synergion. więcej

Papaya Films inwestuje w tunele dezynfekcyjne na planach zdjęciowych

Dom produkcyjny Papaya Films wprowadza na wszystkie tradycyjne plany zdjęciowe specjalnie zakupiony sprzęt dezynfekcyjny - tunele oraz zamgławiacze. Ma to poprawić bezpieczeństwo pracy w czasie pandemii koronawirusa. więcej

Open Gate wygrała przetarg Athlon

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Open Gate rozpoczyna współpracę z międzynarodowym towarzystwem leasingowym Athlon (Grupa Daimler AG). więcej

Paul O'Donnell z Ogilvy nowym prezesem EACA

Paul O’Donnell, dyrektor generalny Ogilvy EMEA został wybrany na nowego prezesa Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacyjnych (eng. EACA) na okres dwóch lat. Zastąpi na tym stanowisku Dominica Graingera. więcej

Smartfony iPhone 11 do wygrania w konkursie BFGoodrich

Marka opon BFGoodrich (Michelin) przygotowała dla klientów akcję promocyjną, którą wspiera kampania pod hasłem „Be the real one - ruszaj po nagrody”. Do wygrania m.in. smartfony Apple iPhone 11. Kampanię reklamową akcji przeprowadza Publicis Worldwide Polska. więcej

Aleksandra Luboch w dziale kreacji agencji Lotna

Do zespołu agencji reklamowej Lotna dołączyła Aleksandra Luboch, obejmując stanowisko graphic designera. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Część tygodników opinii w czasie epidemii zmniejszyła objętość. ,,Reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna"

Od ponad miesiąca „Polityka”, „Newsweek”, „Sieci” i „Do Rzeczy” mają znacznie mniejszą objętość niż wcześniej. - To była reakcja oszczędnościowo-pragmatyczna - komentuje naczelny „Sieci” Jacek Karnowski. Natomiast inne tytuły, m.in. „Gość Niedzielny”, „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, zachowały dotychczasową liczbę stron. więcej

"Solidarność" w Agorze ostrzega przed nagłymi zwolnieniami. "Prawdopodobnie 2 dni zagłady"

Działająca w Agorze i Inforadiu NSZZ „Solidarność” ostrzega pracowników spółek niezrzeszonych w związku przed nagłym zwolnieniem. - Bez zbiorowego jednak mogą wywalić w tym miesiącu kilkanaście osób i zapewne to zrobią. Prawdopodobnie dni zagłady będzie dwa: 22. i 29. maja - twierdzi organizacja. więcej

Lokalni wydawcy zarzucają Biedronce, że odmawia kolportowania ich pism

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka odmawia kolportażu lokalnej prasy - twierdzą wydawcy skupieni w Stowarzyszenie Prasy Lokalnej. - Jest to sprzeczne z deklaracją, iż Biedronka wspiera małą przedsiębiorczość - piszą. Jeronimo Martins Polska nie odniosło się do tych zarzutów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix z kolejnym rekordem, TVP VoD i Player przed vod.pl (TOP10 serwisów w kwietniu)

W kwietniu br. Netflix podwoił rok do roku swoje wyniki w Polsce, osiągając rekordową odwiedzalność. TVP VoD i Player.pl dzięki dużym wzrostom wyprzedziły vod.pl, natomiast spadek zanotowało HBO GO. Osiem czołowych serwisów miało 18 proc. użytkowników i 50 proc. więcej odsłon niż rok wcześniej. więcej

Wyzwanie #hot16challenge2 opanowało polski internet, zebrano ponad 1,7 mln zł na szpitale. "Najgorętszy viral roku"

Akcja #hot16challenge2 to zdaniem ekspertów zajmujących się marketingiem jeden z największych, jeśli nie największy viral w polskim internecie. Wyzwanie zapoczątkowane w środowisku raperów szybko przeniosło się na inne gatunki muzyki, show biznes, a nawet politykę. Dzięki zasięgowi akcji na polską ochronę zdrowia udało się zebrać w sieci już ponad 1,7 mln złotych.  więcej

9,6 mln przypadków mowy nienawiści usuniętych z Facebooka. 50 mln wpisów o Covid-19 oznaczonych jako fake newsy

W pierwszym kwartale 2020 roku z Facebooka usunięto 9,6 mln treści zawierających mowę nienawiści, zaś ponad 88 proc. tych wpisów zostało rozpoznanych przez algorytmy - wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez serwis. Tylko w kwietniu 2020 roku na platformie oznaczono 50 mln wpisów dotyczących koronawirusa zidentyfikowanych jako fake newsy. więcej

Marek Czyż szykuje serwis publicystyczny. Wśród autorów Tadla i ks. Lemański, być może Durczok

Późnym latem wystartować ma nowy projekt medialny Marka Czyża - serwis publicystyczny CzyzTak.pl oparty na finansowaniu społecznościowym. Publikować w nim mają m.in. Beata Tadla i ks. Wojciech Lemański - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Marek Czyż nie wyklucza też zaproszenia do współpracy Kamila Durczoka. więcej

Marcin Cejrowski poprowadzi program "Salon Plejady"

W każdą sobotę o godzinie 19.00 na Facebooku serwisu Plejada.pl oraz Onetu (oba Ringier Axel Springer Polska) redaktor naczelny Plejady Marcin Cejrowski będzie prowadzić program live "Salon Plejady". Jego gośćmi będzie Paulina Drażba-Kamińska, Paulina Koziejowska i Mateusz Hładki, wspólnie będą omawiać nowinki ze świata show-biznesu. więcej

Netflix ujawnił zwiastun serialu ,,W głębi lasu" na podstawie prozy Harlana Cobena (wideo)

12 czerwca zadebiutuje na Netfliksie kolejny polski serial - „W głębi lasu” na motywach powieści Harlana Cobena. Platforma zaprezentowała właśnie zwiastun tej produkcji. więcej

Piotr Gembarowski z programem ,,Okiem eksperta" w Comparic24.tv

Piotr Gembarowski dołączył do zespołu internetowej telewizji Comparic24.tv. Prowadzi w niej autorską audycję „Okiem eksperta”, do której zaprasza specjalistów ze świata finansów, giełdy i inwestycji. - To dla mnie nowa dziennikarska przygoda - komentuje Gembarowski. więcej

Onet z programem o mężczyznach "Rodzaj męski". Prowadzącymi Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak i Piotr Kędzierski

Od środy 13 maja w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) będzie można oglądać nowy format wideo "Rodzaj męski". Jego stałymi gośćmi będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski, którzy będą rozmawiać o męskich sprawach. więcej

Twitter walczy z koronawirusem. Będzie oznaczał fake newsy na temat pandemii

Twitter zapowiedział nowe metody walki z fake newsami na temat Covid-19. Tweety zawierające dezinformacje powiązane z pandemią otrzymają wyraźne oznaczenia z odsyłaczami do wiarygodnych źródeł na temat koronawirusa. więcej

Money.pl będzie za złotówkę promować małe firmy dotknięte skutkami epidemii

Od 18 maja serwis Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zacznie za symboliczną złotówkę publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Akcja „#moneypomaga” trwać ma cztery tygodnie, zgłosić może się do niej każda firma, która ze względu na pandemię znalazła się w trudnej sytuacji. więcej

Serwis Wedfuly organizuje wirtualne śluby przez platformę Zoom

Amerykańska firma zajmująca się organizacją ślubów Wedfuly z powodu pandemii koronawirusa straciła wiele zleceń. Wpadła więc na pomysł organizowania uroczystości przez platformę do wideokonferencji Zoom. więcej

Marcin Lewandowski dyrektorem artystycznym Kukbuk.pl

Do zespołu Kukbuk.pl dołączył Marcin Lewandowski. Objął stanowisko dyrektora artystycznego. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Telemetria Polska ruszyła z rekrutacją do panelu badawczego

Zespół Telemetrii Polska, który odpowiada za realizację projektu nowego, jednoźródłowego badania mediów rozpoczął rekrutację do panelu badawczego. Odbywa się to w ramach realizacji umowy między Instytutem Łączności PIB a Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. więcej

Polacy podzieleni w ocenie tempa rozmrażania gospodarki

Prawie 40 proc. Polaków uważa, że tempo rozmrażania gospodarki w Polsce jest za wolne. Co czwarty Polak jest zdania, że jest ono odpowiednie i niemal taki sam odsetek – że jest za szybkie. To wyniki nowego badania ośrodka ARC Rynek i Opinia na temat oceny szybkości rozluźniania restrykcji związanych z epidemią Covid-19. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Denis Pluskota odchodzi z Abstra

Po ponad półtora roku współpracy z firmą Abstra żegna się jej PR manager Denis Pluskota - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Magdalena Załubska-Król w Hill+Knowlton Strategies

Z początkiem maja do zespołu Hill+Knowlton Strategies dołączyła Magdalena Załubska-Król. Objęła stanowisko senior advisor i financial services lead. więcej

Agencja Brighter Group zajmie się promocją Polski w Wielkiej Brytanii

Brytyjska agencja Brighter Group została wybrana przez biuro Polskiej Organizacji Turystycznej w Wielkiej Brytanii do kampanii promującej Polskę na Wyspach. więcej

Soedesco klientem Galaktus PR

Wydawca gier Soedesco powierzył agencji Galaktus PR obsługę komunikacyjną w Europie Środkowo-Wschodniej i Rosji. więcej

Personal PR dla Polskiej Grupy Porcelanowej

Agencja Personal PR wygrała konkurs na obsługę Polskiej Grupy Porcelanowej, do której należą marki Lubiana, Chodzież, Ćmielów i Ćmielów Design Studio. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play z 12,6 użytkowników i 208 mln zł zysku. Przez epidemię mniej nowych klientów i sprzedanych urządzeń
Realme z nowościami w Polsce: smartfony X50 Pro i 6 Pro oraz słuchawki Buds Air (wideo)
Poco F2 Pro oficjalnie. Ceny od 499 euro (wideo)
Donald Trump poparł Elona Muska, który nielegalnie otworzył fabrykę Tesli
Marek Zagórski: cyberbezpieczeństwo jest jednym z priorytetów rządu
iPhone 12: do premiery kilka miesięcy, a już praktycznie wszystko wiadomo
Gwałtowny wzrost popytu na rozwiązania związane z pracą zdalną. "Nagła popularność Zoom i Microsoft Teams"
Prezes Pfizer Polska: pierwsi pacjenci otrzymali dawkę potencjalnej szczepionki na COVID-19
Marcin Szul nowym dyrektorem finansowym operatora sieci Play
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj