|
|
|
|
|
|
|
Zmiana częstotliwości nadawania kanałów telewizji naziemnej
W nocy z 2 na 3 czerwca zmienione zostaną częstotliwości nadawania programów w ramach telewizji naziemnej. Ma to związek z koniecznością uwolnienia częstotliwości na rzecz usług szerokopasmowych telefonii komórkowej 5G. Będzie to drugi etap refarmingu.
więcej
|
Rusza HBO Max, 14,99 dolara miesięcznie za 10 tys. godzin treści. ,,To inna liga niż Netflix"
W środę koncern WarnerMedia uruchomi w Stanach Zjednoczonych serwis VoD HBO Max. W ofercie jest 10 tysięcy godzin treści, wśród nich seriale „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby platformy. Miesięczna subskrypcja w HBO Max kosztuje 14,99 dolara. - HBO Max poradzi sobie na rynku, bo oferuje lepszej jakości produkcje niż konkurenci, a samo HBO ma pięć dekad doświadczenia w branży i murowane hity w bibliotece - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spadła oglądalność kanałów newsowych w okresie odmrażania gospodarki. Na czele TVP Info i TVN24
Od 9 marca do 25 maja TVP Info miało 6 proc. udziału w rynku telewizyjnym, TVN24 - 5,67 proc., a Polsat News - 2,38 proc. W ostatnich tygodniach stacje newsowe notują niższą oglądalność, niż na początku pandemii COVID-19, a o pierwsze miejsce rywalizują TVP Info i TVN24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Down the road. Zespół w trasie" hitem TTV, program śledziło 540 tys. widzów
Nowy program „Down the road. Zespół w trasie” oglądało średnio 540 tys. widzów. Cykl miał dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN nawiązał współpracę z AdEmotion w ramach wsparcia startupów
TVN Discovery Polska jako partner programu akceleracyjnego dla startupów MIT Enterprise Forum CEE nawiązała współpracę z AdEmotion, która specjalizuje się w profilowaniu psychograficznym użytkowników sieci.
więcej
|
Polsat Play nowym liderem oglądalności, Active Family z największym wzrostem
W kwietniu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził HGTV i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W czwartek ma wrócić poranne ,,Zapraszamy do Trójki". Trwają prace na Listą Przebojów
Od czwartku będą wracały na antenę Trójki zawieszone programy w tym „Zapraszamy do Trójki” i „Godzina prawdy” Michała Olszańskiego. Trwają też prace nad przywróceniem Listy Przebojów. Takie są ustalenia nowego dyrektora Kuby Strzyczkowskiego z zespołem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ufamy Kubie, znamy się od wielu lat - podkreślają dziennikarze, z którym rozmawialiśmy.
więcej
|
|
Polskie Radio liczy na 120-150 mln zł rocznie rekompensaty abonamentowej. Duży wzrost wydatków na PR24 i PR dla Zagranicy
Polskie Radio prognozuje, że jego budżet zwiększy się z 360,21 mln zł w br. do 402,15 mln zł w 2024 roku, głównie dzięki wzrostowi środków z rekompensaty abonamentowej ze 119,2 do 152 mln zł. Na Jedynkę nadawca przeznacza więcej niż na Dwójkę czy Trójkę, a najmocniej mają pójść w górę wydatki na Polskie Radio 24 i PR dla Zagranicy.
więcej
|
|
Były szef Radia Kraków korespondentem Polskiego Radia na Podhalu. ,,Jestem zwykłym reporterem"
Przemysław Bolechowski, były prezes Radia Kraków, podjął współpracę z Polskim Radiem jako korespondent z Podhala. Jego dwie relacje wyemitowano w porannym „Zapraszamy do Trójki”. - To luźna współpraca, a ja jestem osobą całkowicie prywatną - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Senat wzywa TVP i Polskie Radio do zapewnienia pełnego obiektywizmu i rzetelności w prezentowaniu kandydatów w wyborach prezydenckich
Połączone komisje senackie: kultury i środków przekazu oraz ustawodawcza pozytywnie zaopiniowały projekt uchwały ws. roli mediów publicznych w wyborach prezydenta RP. Senat wzywa w uchwale m.in. TVP i Polskie Radio do zapewnienia pełnego obiektywizmu oraz rzetelności w prezentowaniu kandydatów w wyborach.
więcej
|
|
Radio Wnet od lipca będzie nadawane we Wrocławiu, jeszcze w tym roku start w kolejnych miastach
Od lipca Radio Wnet zacznie nadawać we Wrocławiu. Jeszcze w tym roku będzie też można usłyszeć programy stacji w Białymstoku, Bydgoszczy, Szczecinie, Łodzi i Lublinie. Koncesje na wszystkie te miasta KRRiT już przyznała nadawcy.
więcej
|
|
Paweł Lisicki nie będzie już prowadził ,,Salonu Politycznego Trójki"
Redaktor naczelny „Do Rzeczy” Paweł Lisicki zapowiedział, że nie będzie już gospodarzem „Salonu Politycznego Trójki”. Zaznaczył, że dalszej współpracy odmówił poprzedniemu szefowi radiowej Trójki Tomaszowi Kowalczewskiemu.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Eska i TOK FM na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF Maxxx będzie emitować pięciogodzinny program w siedmiu krajach jednocześnie
W RMF Maxxx pojawi się #RadioRave - pięciogodzinna audycja radiowa, która będzie emitowana jednocześnie we wszystkich siedmiu krajach, w których działają radiostacje Grupa Bauer Media.
więcej
|
|
|
|
Zofia Sanejko po 27 latach odchodzi z IPG Mediabrands
Zofia Sanejko, ostatnio chief commercial officer w IPG Mediabrands, grupie do której należą agencje UM, Initiative odchodzi z firmy. Była z nią związana od 1993 roku.
więcej
|
S4, DSK, Czart i Twożywo zajmą się obsługą reklamową Tauronu
Agencje S4, Czart, DSK i Twożywo wygrały przetarg na kompleksową obsługę kreatywną spółki Tauron Polska Energia. Brało w nim udział łącznie 15 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brave Agency nie jest już częścią Grupy Arteria
W maju Brave Agency przestała być częścią Grupy Kapitałowej Arteria. Nie prowadzi obecnie działalności operacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z agencji odeszli wszyscy pracownicy i dyrektorzy zarządzający.
więcej
|
Kompania Piwowarska wybrała domy produkcyjne
Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg, w którym wybrała studia produkcyjne.
więcej
|
Centrum Praw Kobiet w zaczepnej kampanii o podziale obowiązków domowych
W nowej kampanii społecznej „Równość zaczyna się w domu” Centrum Praw Kobiet porusza problem rażących dysproporcji w podziale codziennych obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami. Akcję przygotowały agencja Dziadek do Orzechów wraz z Film Fiction Adrian Pawłowski.
więcej
|
Magdalena Brzeska drugą kadencję na czele Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy zarząd w kadencji 2020-2022. Jednogłośnie na drugą kadencję prezes została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami zostali Isabella Krüger-Pawlowski (managing director i członkini zarządu Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (general manager Unique One).
więcej
|
Dove z humorem o braku dostępności fryzjerów w czasie koronawirusa
Francuski Dove w kampanii #MyHairMyWay pokazuje z humorem prawdziwe kobiety, które w czasie pandemii koronawirusa radzą sobie z brakiem dostępu do fryzjerów.
więcej
|
Łukasz Rydlewski nowym dyrektorem sprzedaży Beyond
Łukasz Rydlewski dołączył do operatora usług IT dla biznesu Beyond, objął stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego z okazji Dnia Dziecka
Nowi bohaterowie: Rakietowieża, Policjobot i Polizzeria to twarze najnowszej kampanii marki pt. „Przebuduj świat ze swoim dzieckiem”, która promuje klocki Lego jako najlepszy podarunek dla dzieci z okazji ich święta. Działania przygotowała agencja Ogilvy.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Piotr Dmitrowicz nowym dyrektorem Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Minister kultury Piotr Gliński, w uzgodnieniu z arcybiskupem metropolitą warszawskim kard. Kazimierzem Nyczem, powołał Piotra Dmitrowicza na dyrektora Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego. Kadencja Dmitrowicza, który we wtorek odebrał nominację, rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 31 maja 2023 r.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Pani Domu" wyprzedziła ,,Naj"
W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska ostrożniejsza przy przejęciach. Bez zwolnień w redakcjach, tylko Wakacje.pl ze stratą
W bieżącym półroczu spółki e-commerce’owe Wirtualna Polska Holding nadal notują zysk EBITDA z wyjątkiem Wakacje.pl, które nie mają szans na odbicie w górę przed wznowieniem turystyki zagranicznej. Firma nie zwalnia pracowników w pionie mediowym. - Nie spodziewałbym się, że w tym roku zrobimy jakąś bardzo dużą akwizycję, raczej mówimy o akwizycjach małych i średnich w segmencie e-commerce - zapowiada prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Rusza HBO Max, 14,99 dolara miesięcznie za 10 tys. godzin treści. ,,To inna liga niż Netflix"
W środę koncern WarnerMedia uruchomi w Stanach Zjednoczonych serwis VoD HBO Max. W ofercie jest 10 tysięcy godzin treści, wśród nich seriale „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby platformy. Miesięczna subskrypcja w HBO Max kosztuje 14,99 dolara. - HBO Max poradzi sobie na rynku, bo oferuje lepszej jakości produkcje niż konkurenci, a samo HBO ma pięć dekad doświadczenia w branży i murowane hity w bibliotece - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Strony technologiczne z dużymi wzrostami. Liderem Komputerswiat.pl przed Dobreprogramy.pl i Elektrodą (TOP10)
W kwietniu br. serwisy o nowych technologiach miały o 48 proc. użytkowników i 65 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem zasięgowym jest Komputerswiat.pl wyprzedzający Dobreprogramy.pl i Elektroda.pl, a procentowo najwięcej zyskały Telepolis.pl i Instalki.pl.
więcej
|
CatchUp - nowa aplikacja Facebooka do połączeń głosowych
Powołany przez Facebooka zespół NPE Team opracował nową aplikację mobilną o nazwie CatchUp, służącą wyłącznie do połączeń głosowych.
więcej
|
Netflix pokazał zwiastun trzeciego sezonu serialu "Dark"
Ostatni sezon niemieckiej trylogii "Dark" rozpocznie się 27 czerwca br. Netflix pokazał właśnie zwiastun zbliżającej się serii. Zdjęcia do thrillera udało się zakończyć przed wybuchem pandemii koronawirusa.
więcej
|
YouTube usuwa komentarze obraźliwe dla Komunistycznej Partii Chin
W ciągu kilku sekund znikają komentarze, w których znajdują się słowa krytyczne wobec rządzącej Chinami partii komunistycznej. Tymczasem amerykańska platforma do udostępniania wideo jest w Państwie Środka zablokowana.
więcej
|
PZPN na TikToku
Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił oficjalne konto na platformie społecznościowej TikTok.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy w internecie zmalały o 6 proc., Telewizja WP na plusie, od kwietnia gorzej wskutek epidemii
W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 149,81 mln zł oraz zysku netto z 14,37 do 7,25 mln zł. W pionie internetowym wpływy firmy zmalały o 6 proc., natomiast Telewizja WP osiągnęła zysk EBITDA.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|