Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 29 Maja 2020
 
 
 
Emitel zwiększył wpływy do 446,6 mln zł i zysk EBITDA o 32 mln zł. 230 mln zł od TVP, Cyfrowego Polsatu i Polskiego Radia
 
W ub.r. operator radiodyfuzyjny i radiotelekomunikacyjny Emitel zanotował wzrost przychodów o 5,9 proc. do 446,62 mln zł oraz skorygowanego zysku EBITDA z 290,54 do 316,65 mln zł. Natomiast dzięki dużemu spadkowi kosztów finansowych wynik netto poszedł w górę ze 136,26 mln zł straty do 32,86 mln zł zysku. Przychody firmy od Telewizji Polskiej wzrosły o 24,6 proc. do 104,41 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Piotr Metz wróci do Trójki, ale po przeprosinach dla Marka Niedźwieckiego, Bartosza Gila i Heleny Wachowicz. Kuba Strzyczkowski ma kłopot z Mirosławem Rogalskim
 
Wbrew zapowiedziom nowego dyrektora radiowej Trójki, Kuby Strzyczkowskiego Piotr Metz nie wrócił w czwartek na antenę i póki co nie wróci - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Problem jest też z wicedyrektorem Mirosławem Rogalskim, z którym zespół Trójki nie chce współpracować, a on sam nie informuje, czy pożegna się ze stacją. - Potwierdzam: mamy tu kłopot - mówi nam Strzyczkowski. Z naszych ustaleń wynika, że na stanowisku wiceszefa anteny widziałby Mariusza Owczarka. więcej
 
 
Bauer zwolnił 20 osób, powodem utrzymujący się kryzys na rynku wydawniczym
 
W czwartek zwolniono 20 pracowników Wydawnictwa Bauer, m.in. sześć osób z biura reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ma to związek z pogłębiającym się spadkiem inwestycji reklamowych, a także z zamknięciem miesiąc temu kilku tytułów i wydań specjalnych - uzasadnia firma. więcej
 
 
Agora wskutek epidemii nie zrealizuje celów finansowych do 2022 roku, priorytetami płynność i rozmowy z bankami
 
Agora poinformowała, że z powodu gospodarczych konsekwencji epidemii koronawirusa nie uda jej się do 2022 roku zrealizować celów finansowych wyznaczonych w połowie 2018 roku. Firma nie rezygnuje z przyjętej strategii, ale tempo i skala jej realizacji będą odmiennie od założeń. W br. chce skupić się na zachowaniu bezpieczeństwa finansowego. więcej
 
 
Polsat wydłuża pasmo ,,Wydarzenia" i ,,Gość Wydarzeń" do godziny. Gawryluk: widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji
 
Od poniedziałku, 1 czerwca pasmo „Wydarzenia” i „Gość Wydarzeń" w Telewizji Polsat będzie trwało 60 minut. - Widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji, podawanych w sposób wiarygodny i wzbudzający zaufanie - komentuje Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy MSL Group wzrosły o 23 proc., a zysk zmalał. ,,Nikt nie stracił pracy ze względu na epidemię" więcej
 
Polskie Radio liczy na 120-150 mln zł rocznie rekompensaty abonamentowej. Duży wzrost wydatków na PR24 i PR dla Zagranicy więcej
 
Wirtualna Polska ostrożniejsza przy przejęciach. Bez zwolnień w redakcjach, tylko Wakacje.pl ze stratą więcej
 
Rusza HBO Max, 14,99 dolara miesięcznie za 10 tys. godzin treści. ,,To inna liga niż Netflix" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Media Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Language Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Creative El Padre
specjalista reklamy i marketingu Radio Bezpieczna Podróż
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Prezenter / Prezenterka Radio ESKA
Korektor / Redaktor Moda na Zdrowie
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Emitel zwiększył wpływy do 446,6 mln zł i zysk EBITDA o 32 mln zł. 230 mln zł od TVP, Cyfrowego Polsatu i Polskiego Radia

W ub.r. operator radiodyfuzyjny i radiotelekomunikacyjny Emitel zanotował wzrost przychodów o 5,9 proc. do 446,62 mln zł oraz skorygowanego zysku EBITDA z 290,54 do 316,65 mln zł. Natomiast dzięki dużemu spadkowi kosztów finansowych wynik netto poszedł w górę ze 136,26 mln zł straty do 32,86 mln zł zysku. Przychody firmy od Telewizji Polskiej wzrosły o 24,6 proc. do 104,41 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat wydłuża pasmo ,,Wydarzenia" i ,,Gość Wydarzeń" do godziny. Gawryluk: widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji

Od poniedziałku, 1 czerwca pasmo „Wydarzenia” i „Gość Wydarzeń" w Telewizji Polsat będzie trwało 60 minut. - Widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji, podawanych w sposób wiarygodny i wzbudzający zaufanie - komentuje Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Show ,,Ameryka Express 2" oglądało 1,1 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem w 16-49

Reality-show „Ameryka Express 2” oglądało średnio 1,08 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu program „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49. więcej

Puls 2 najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4-12. Stacja wyprzedziła TVN, Polsat i TVP ABC

Nowym liderem oglądalności w kwietniu 2020 roku w grupie wiekowej 4-12 lat został Puls 2, który wyprzedził TVN, Polsat i TVP ABC. Stacja Telewizji Polskiej to najwyżej sklasyfikowany strictle dziecięcy kanał w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Kołodziejczyk szefem redakcji sportowej Canal+

Z początkiem czerwca Michał Kołodziejczyk obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora redakcji sportowej Canal+. Poprzednio był szefem WP SportoweFakty, a wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przeglądzie Sportowym”. więcej

Nowy program ,,Czas decyzji. Wybory 2020" w TVN24, zastąpi ,,Koronawirus. Raport"

W poniedziałek, 1 czerwca w TVN24 wystartuje nowy codzienny program „Czas decyzji. Wybory 2020”. Cykl będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 20.30, zastępując w swoim paśmie „Koronawirus. Raport”. więcej

Nowa TVP według Rafała Trzaskowskiego: apolityczna, etyczna w działaniu i nowoczesna

Apolityczność, etyka w działaniu - bez manipulacji i hejtu, misja edukacyjna oraz nowe technologie - to podstawa, na której Rafał Trzaskowski chciałby oprzeć funkcjonowanie nowej telewizji publicznej. Prezydent Warszawy opowiedział się też za "uspołecznieniem" telewizji państwowej. więcej

Alior Bank sponsorem tytularnym Ultraligi. Nowy sezon od 9 czerwca w Polsat Games

We wtorek, 9 czerwca rozpocznie się kolejna edycja Ultraligi, która transmitowana będzie w Polsat Games. Sponsorem tytularnym rozgrywek został Alior Bank. - Zgodnie ze strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań - mówi Michał Wójcik, dyrektor marketingu Alior Banku. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Piotr Metz wróci do Trójki, ale po przeprosinach dla Marka Niedźwieckiego, Bartosza Gila i Heleny Wachowicz. Kuba Strzyczkowski ma kłopot z Mirosławem Rogalskim

Wbrew zapowiedziom nowego dyrektora radiowej Trójki, Kuby Strzyczkowskiego Piotr Metz nie wrócił w czwartek na antenę i póki co nie wróci - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Problem jest też z wicedyrektorem Mirosławem Rogalskim, z którym zespół Trójki nie chce współpracować, a on sam nie informuje, czy pożegna się ze stacją. - Potwierdzam: mamy tu kłopot - mówi nam Strzyczkowski. Z naszych ustaleń wynika, że na stanowisku wiceszefa anteny widziałby Mariusza Owczarka. więcej

 
,,Studio S-13" radiowej Jedynki świętuje 50 lat, w weekend znów transmisje meczów PKO BP Ekstraklasy

Audycja „Studio S-13” nadawana przez radiową Jedynkę świętuje półwiecze istnienia. W najbliższą niedzielę część audycji poświęcona będzie wspomnieniom dziennikarzy tego programu. - Od samego początku „Studio S-13” poświęcone było przede wszystkim rozgrywkom piłkarskim - przypomina Cezary Gurjew, szef sportowej redakcji Programu 1 Polskiego Radia. więcej

 
KRRiT rozpisuje konkursy na siedem nowych częstotliwości

Do Rządowego Centrum Legislacji trafiło kilka dni temu ogłoszenie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o konkursach dotyczących częstotliwości radiowe w siedmiu miejscowościach. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. VOX FM wyprzedziło Trójkę

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM, Trójka i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marka odzieżowa Jessiki Mercedes pod lupą UOKiK. Czy blogerka poradzi sobie z kryzysem wizerunkowym?

Po tym jak okazało się, że sprzedawane przez blogerkę modową Jessikę Mercedes koszulki marki Veclaim nie są wbrew zapewnieniom produkowane w Polsce, sprawie postanowił się przyjrzeć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawdzi m.in., czy nie doszło do wprowadzania klientów w błąd. Zdaniem marketingowych ekspertów przyszłość marki Veclaim może stanąć pod znakiem zapytania - zależy ona od tego, jak dalej postąpią klienci. Cała afera nie oznacza jednak ich zdaniem końca kariery Jessiki Mercedes jako influencerki. Reklamodawcy bowiem nadal z nią współpracują. więcej

Agencja Warszawa rozpoczyna obsługę reklamową PKP Intercity

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę reklamową. W jego finale pokonała pokonała agencję Publicis, a wcześniej walczyła też m.in. z ZPR Media i DSK. więcej

Marki obniżą wydatki reklamowe o 50 mld dolarów w 2020 r.

Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o ponad 8 proc. w efekcie poważnych cięć spowodowanych wybuchem pandemii koronawirusa. Najbardziej ucierpią na tym media tradycyjne, najmniej internet, a media społecznościowe odnotują wzrost o prawie 10 proc. więcej

W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)

Wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych w kwietniu br. były o 30 proc. niższe niż przed rokiem. To skutek pandemii koronawirusa. Kina nie miały w tym miesiącu żadnych wpływów, a spadki przychodów pozostałych mediów były dwucyfrowe. Mimo pandemii Polkomtel i PKN Orlen zwiększyły nakłady na reklamę w skali roku o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

KER: reklama Toyoty C-HR promuje niebezpieczną jazdę (wideo)

Spot telewizyjny hybrydowej Toyotę CH-R jest nieetyczny, bo promuje niebezpieczną jazdę samochodem i zachęca do łamania przepisów o ruchu drogowym - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję, mniej entuzjazmu wobec AR i internetu rzeczy

Big data i sztuczna inteligencja to dyscypliny, które zdaniem reklamodawców mają największy wpływ na marketing. Mniejsze znaczenie mają dla nich AR, VR i internet rzeczy - wynika z badania GroupM zrealizowanego w kwietniu br. wśród 50 topowych, lokalnych reklamodawców. więcej

Zbliża się koniec samowoli reklamowej w Gdyni; jest projekt uchwały krajobrazowej

Władze Gdyni opracowały projekt uchwały krajobrazowej. Prace nad jego treścią trwały 5 lat. Przygotowany dokument zakazuje np. umieszczania banerów na ogrodzeniach. Projekt jest teraz uzgadniany m.in. z wojewódzkim konserwatorem zabytków. więcej

Nextbike Polska: dwa kolejne banki wypowiedziały kredyty, w I kwartale 55 proc. wpływów i 1,5 tys. rowerów mniej

Bank Gospodarstwa Krajowego i ING Bank Śląski jako kolejne po Alior Banku wypowiedziały umowy kredytowe firmie Nextbike Polska zarządzającej systemami rowerów miejskich. W pierwszym kwartale br. spółka zanotowała spadek przychodów o 55,3 proc. do 9,28 mln zł i 6 mln zł straty netto, liczba jej rowerów zmalała o 1,5 tys. do 16,6 tys. więcej

Aldona Racławska dyrektorką digitalu Media Group

W domu mediowym Media Group utworzono nowe stanowisko digital and communication director. Objęła je Aldona Racławska. więcej

Nutricia z kampanią promującą nową linię BoboVita Bio

Z początkiem czerwca rusza nowa kampania reklamowa „Brzmi niesamowicie”, promująca nową linię produktów dla dzieci BoboVita Bio (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Mediacom, K2 Precise, Human Ark, Lemon Film i Alert Media. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Bauer zwolnił 20 osób, powodem utrzymujący się kryzys na rynku wydawniczym

W czwartek zwolniono 20 pracowników Wydawnictwa Bauer, m.in. sześć osób z biura reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ma to związek z pogłębiającym się spadkiem inwestycji reklamowych, a także z zamknięciem miesiąc temu kilku tytułów i wydań specjalnych - uzasadnia firma. więcej

Agora wskutek epidemii nie zrealizuje celów finansowych do 2022 roku, priorytetami płynność i rozmowy z bankami

Agora poinformowała, że z powodu gospodarczych konsekwencji epidemii koronawirusa nie uda jej się do 2022 roku zrealizować celów finansowych wyznaczonych w połowie 2018 roku. Firma nie rezygnuje z przyjętej strategii, ale tempo i skala jej realizacji będą odmiennie od założeń. W br. chce skupić się na zachowaniu bezpieczeństwa finansowego. więcej

Dziennikarze Polska Press w poniedziałek wrócą do redakcji, będzie rotacyjny system pracy

Od czerwca Polska Press Grupa rezygnuje z części obostrzeń we wszystkich swoich redakcjach i pozwala dziennikarzom wrócić do pracy stacjonarnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Naturalnie zapewnimy reporterom, redaktorom itp. pełne zabezpieczenie przed koronawirusem - zapewnia Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa wydawcy. więcej

Agora jesienią we wszystkich swoich mediach będzie promowała grę ,,Cyberpunk 2077". Bartosz Hojka: jestem dumny

Krajowa premiera gry „Cyberpunk 2077” CD Projekt będzie wspierana przez media i marki grupy Agora - podała ta druga firma. To kolejna odsłona wspólnych działań obu spółek, które współpracowały już przy wprowadzeniu na rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" i „Wiedźmin 3: Dziki Gon". więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Przepis na Ogród" stracił najwięcej

W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook i Instagram z mniejszą liczbą odsłon, TikTok już z 2 mln użytkowników (TOP10 serwisów społecznościowych w Polsce)

Zdecydowanie najpopularniejszym portalem społecznościowym w Polsce pozostaje Facebook, przy czym w kwietniu - podobnie jak Instagram, Twitter, Siepomaga i Reddit - zanotował duży spadek liczby odsłon. TikToka odwiedziły już 2 mln internautów, o 730 tys. więcej niż w marcu br. więcej

Donald Trump idzie na wojnę z Twitterem i Facebookiem. "To będzie wielki dzień dla mediów"

Prezydent USA Donald Trump podpisał w czwartek rozporządzenie wykonawcze dotyczące mediów społecznościowych. Ma ono skutkować m.in. możliwością obarczenia serwisów odpowiedzialnością prawną w przypadku moderowania wpisów. więcej

Ponad 5,3 tysiąca redakcji na świecie ze wsparciem finansowym od Google. Na liście 150 wydawców z Polski

5,3 tysiąca lokalnych wydawców na całym świecie otrzyma finansowe wsparcie od Google w ramach inicjatywy Journalism Emergency Relief Fund. Dzięki temu media będą mogły łatwiej pokonać kryzys spowodowany pandemią koronawirusa. Każda z redakcji otrzyma od Google od 5 do 30 tys. dolarów, na liście znalazło się 150 lokalnych wydawców z Polski. więcej

Allegro prowizję od kosztów wysyłki będzie naliczać od początku czerwca

Od 1 czerwca na Allegro.pl prowizja będzie naliczana od całej wartości transakcji, także od kosztów dostawy. Wprowadzenie tej zmiany zostało odroczone o dwa miesiące w związku z epidemią. więcej

Wirtualna Polska wydłuża o rok wykup reszty udziałów Nocowanie.pl, w br. zapłaci 13,5 mln zł za 10 proc.

Wirtualna Polska Media zmieniła harmonogram zakupu pozostałych 25 proc. udziałów platformy Nowocowanie.pl: w br. przejmie 10 proc. za 13,47 mln zł, a w 2021 i 2022 roku po 7,5 proc. Wartość tych 15 proc. udziałów oszacowano na ok. 21 mln zł. więcej

Wirtualna Polska: Sylwia Kupracz i Maria Peltz-Orlińska za Elwirę Piwowarską i Annę Gumkowską

Od początku czerwca w Wirtualnej Polsce Sylwia Kupracz będzie dyrektor operacyjną pionu publishing product, a Maria Peltz-Orlińska z początkiem lipca obejmie funkcję dyrektora departamentu stylu życia. Zastąpią na tych stanowiskach Elwirę Piwowarską i Annę Gumkowską, które zdecydowały się odejść z firmy. więcej

Instagram wprowadza reklamy na IGTV. Będzie wypłacał twórcom 55 procent przychodów

Instagram zapowiedział, że na prowadzonej przez siebie platformie wideo IGTV wprowadza format reklam, z których przychody będą czerpać twórcy materiałów. Zgodnie z planem autorzy otrzymają 55 proc. wpływów reklamowych, wśród pierwszych reklamodawców objętych systemem są Ikea, Puma i Sephora. więcej

Facebook testuje aplikację Collab. Pozwoli na wspólne komponowanie muzyki przez użytkowników

Facebook rozpoczął testy nowej aplikacji o nazwie Collab. Platforma umożliwia wspólne komponowanie muzyki przez trzech różnych użytkowników, a później opublikowanie stworzonego w ten sposób klipu wideo. Na razie dostęp do Collab mają jedynie wybrani testerzy korzystający z urządzeń z systemem iOS w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych. więcej

DAZN poszukuje inwestora w dobie pandemii koronawirusa. Serwis może zostać sprzedany

DAZN, płatna platforma internetowa oferująca transmisje i programy sportowe w technologii streamingu poszukuje inwestora – wynika z nieoficjalnych informacji. Leonard Blavatnik, założyciel i większościowy udziałowiec DAZN ma rozważać nie tylko sprzedaż udziałów, ale także całej firmy, która znalazła się w kryzysie z powodu pandemii koronawirusa. Wśród potencjalnych kupców wymienia się między innymi koncern Liberty Global. więcej

Wojciech Stramski prezesem Beyond

Wojciech Stramski został nowym prezesem zarządu operatora usług IT Beyond. Zastąpił Amana Khana. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marka odzieżowa Jessiki Mercedes pod lupą UOKiK. Czy blogerka poradzi sobie z kryzysem wizerunkowym?

Po tym jak okazało się, że sprzedawane przez blogerkę modową Jessikę Mercedes koszulki marki Veclaim nie są wbrew zapewnieniom produkowane w Polsce, sprawie postanowił się przyjrzeć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawdzi m.in., czy nie doszło do wprowadzania klientów w błąd. Zdaniem marketingowych ekspertów przyszłość marki Veclaim może stanąć pod znakiem zapytania - zależy ona od tego, jak dalej postąpią klienci. Cała afera nie oznacza jednak ich zdaniem końca kariery Jessiki Mercedes jako influencerki. Reklamodawcy bowiem nadal z nią współpracują. więcej

Sześć ofert w przetargu PR Portu Czystej Energii, w tym od Partner of Promotion

Do przetargu na obsługę public relations gdańskiej spółki Port Czystej Energii zgłosiło się 6 firm, wśród nich agencje Partner of Promotion i Profile. Do wzięcia jest budżet w wysokości ponad 3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Marta Szafranek, Katarzyna Szkiłądź, Mateusz Strzałkowski i Jakub Grzelecki w Monday

Do zespołu agencji komunikacyjnej Monday dołączyli Marta Szafranek, Katarzyna Szkiłądź, Mateusz Strzałkowski i Jakub Grzelecki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Agora jesienią we wszystkich swoich mediach będzie promowała grę ,,Cyberpunk 2077". Bartosz Hojka: jestem dumny
CD Projekt napędzany ,,Wiedźminem" na Netfliksie: wpływy 140 proc. w górę, 92 mln zł zysku
Abonenci Plusa mogą korzystać z e-porad lekarskich od Telemedi.co
Płatności zbliżeniowe bezpieczniejsze niż gotówkowe
Sprzedaż komputerów w górę o 5 proc. w pierwszym kwartale br.
mPTech: nowy telefon stacjonarny myPhone Soho Line H31 za 249 zł
iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem w I kwartale 2020 r. (TOP 10)
YouTube Kids na Apple TV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj