Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 9 Czerwca 2020
 
 
 
Maciej Łopiński ma być ponownie p.o. prezesa TVP, ale najpierw wróci do rady nadzorczej
 
Po trzy miesięcznym okresie pełnienia obowiązków prezesa TVP Maciej Łopiński najpierw na kilka dni ma wrócić do rady nadzorczej spółki, by zostać ponownie oddelegowanym na p.o. szefa publicznej telewizji. Po wyborach prezydenckich na stanowisko prezesa ma wrócić Jacek Kurski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"
 
Stacje radiowe, dla których najgorszym w okresie trwającej pandemii koronawirusa miesiącem pod względem wpływów z reklam był kwiecień powoli zwiększają przychody reklamowe. Sięgający 50 proc. spadek w kwietniu wyhamował, by w maju osiągnąć poziom ok. 30 proc. Duże ożywienie ze strony reklamodawców widać w czerwcu, jednak ten rok reklama radiowa zamknie i tak kilkunastoprocentowym spadkiem wpływów z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP odmówiła emisji spotu marki Durex z parą gejów, bo "widzowie skarzą się reklamy zawierające treści intymne"
 
Od niedzieli trwa kampania prezerwatyw Durex "Głośni w łóżku". W spocie pojawia się para jednopłciowa, co stało się przyczyną odmowy emisji przez Telewizję Polską. W oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca wyjaśnił, że widzowie słali skargi na "filmy reklamowe zawierające treści intymne". Zdaniem specjalistów ds. komunikacji i aktywistów LGBT+, Durex może na całej sprawie tylko zyskać, a TVP straci przychód reklamowy. Przedstawiciele marki przekonują zaś, że spot ma pomóc "w oswajaniu tego, czego ludzie nie znają czy nie rozumieją, a w konsekwencji w budowaniu tolerancji i szacunku wobec mniejszości osób LGBT+". więcej
 
 
Agnieszka Balicka kieruje redakcją kreacji dokumentu w TVP, Anna Ferens przeszła do archiwum
 
Anna Ferens nie jest już szefową działu kreacji dokumentu w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stanowisko objęła Agnieszka Balicka, poprzednio odpowiadająca m.in. za „Szkołę z TVP”. więcej
 
 
Joanna Skwarna (Wirtualna Polska Media): w obecnej sytuacji wydawcy muszą być dla czytelników przewodnikiem
 
Z Joanną Skwarną, wiceprezes ds. produktu w Wirtualna Polska Media, rozmawiamy o kondycji wydawców w czasie epidemii koronawirusa, jak zmieniają się obecnie zachowania internautów oraz o kierunkach rozwoju wideo w internecie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Miesiąc Dumy LGBT+ bez wsparcia przez polskie marki. "Obawy przed wchodzeniem w kontrowersyjne tematy" więcej
 
Oglądalność kanałów informacyjnych w maju wzrosła o 30 proc., TVP Info liderem w 4+, a TVN24 - w 16-49 więcej
 
Wydawnictwo Polityka ze wzrostem wpływów, dzięki spadkowi kosztów 1,4 mln zł zysku więcej
 
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. ,,Przegląd Sportowy" z 9 tys. egz., a ,,Gazeta Wyborcza" z 66 tys. egz. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Product Manager DOOH Screen Network
Realizator autopromocji, Specjalista ds Social Mediów Telewizja Polsat
Ad Sales Analyst ViacomCBS Networks International
Media Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Language Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Creative El Padre
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Maciej Łopiński ma być ponownie p.o. prezesa TVP, ale najpierw wróci do rady nadzorczej

Po trzy miesięcznym okresie pełnienia obowiązków prezesa TVP Maciej Łopiński najpierw na kilka dni ma wrócić do rady nadzorczej spółki, by zostać ponownie oddelegowanym na p.o. szefa publicznej telewizji. Po wyborach prezydenckich na stanowisko prezesa ma wrócić Jacek Kurski - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Balicka kieruje redakcją kreacji dokumentu w TVP, Anna Ferens przeszła do archiwum

Anna Ferens nie jest już szefową działu kreacji dokumentu w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stanowisko objęła Agnieszka Balicka, poprzednio odpowiadająca m.in. za „Szkołę z TVP”. więcej

17 czerwca debata prezydencka w TVP, gospodarzem Michał Adamczyk

Druga debata przed wyborami prezydenckimi odbędzie się w środę, 17 czerwca o godz. 21.00, będzie pokazywana w TVP1 i TVP Info. Tak jak poprzednią poprowadzi ją prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk. więcej

Telewizja Polska musi usunąć dokument "Inwazja" z YouTube. Kampania Przeciw Homofobii zbiera na kolejne pozwy

Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu w którym nakazał Telewizji Polskiej usunięcie z serwisu YouTube dokumentu "Inwazja". Kampania Przeciw Homofobii organizuje zbiórkę na kolejne pozwy przeciwko publicznej telewizji. więcej

TVP chce wydać 12,2 mln zł na usługi programistyczne

Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego szuka firmy do ramowej obsługi w zakresie tworzenia oprogramowania. Zamierza na to przeznaczyć 12,2 mln zł netto. więcej

Słaby tydzień ,,wielkiej czwórki" w pierwszym tygodniu po powiększeniu panelu przez NAM, TVN24 wyprzedziło TVP Info

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Ojciec Mateusz” oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Sport znów w jakości HD, TVP Rozrywka wraca na MUX-8 w miejsce TVP HD

Od wtorku 9 czerwca TVP Sport na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej znów będzie dostępny w jakości HD, a TVP Rozrywka wróci na ósmy multipleks. Z naziemnej telewizji znika natomiast TVP HD. więcej

Koniec castingów do ,,MasterChefa 9", widzowie wybrali trzech uczestników

Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2020 roku pokaże dziewiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. Właśnie zakończyły się internetowe poszukiwania uczestników do talent-show, troje uczestników wybrali widzowie. więcej

Agata Młynarska z nowym cyklem na Instagramie TVN Style - "#agatasiekreci w Stylach"

Od wtorku, 9 czerwca na Instagramie kanału TVN Style (TVN Discovery Polska) ruszy nowy cykl "#agatasiekreci w Stylach". Dziennikarka Agata Młynarska będzie w nim co tydzień prowadzić rozmowy live z zaproszonymi gośćmi. więcej

Od 9 czerwca nowy program ,,Patent na dom" w TVN Style

Anna Nowak-Ibisz i Krzysztof Miruć pojawią się w nowym programie TVN Style (TVN Discovery Polska) „Patent na dom”. Premierowe odcinki ruszą od 9 czerwca, prowadzący pomogą w nich przeprowadzić metamorfozę wnętrza niewielkim kosztem. więcej

Liga norweska Eliteserien na żywo w Eurosporcie 1 od 16 czerwca

Eurosport 1 będzie pokazywał mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w Norwegii, czyli Eliteserien. Nadawca ma wyłączne prawo do transmisji piłkarskich rozgrywek. więcej

TVP odmówiła emisji spotu Durexa z parą gejów. Reklamę pokazują TVN i Polsat (wideo)

W zeszły weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku", której bohaterami jest m.in. para homoseksualistów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, z tego powodu emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska. Nadawca powołał się na przepisy ustawy o radiofonii i telewizji mówiące o przekazach zawierających "sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich". więcej

Canal+ Family w ofercie Premium TV

Od 1 lipca 2020 roku stacja Canal+ Family znajdzie się w ofercie Premium TV (Biuro Reklamy TVN Media). więcej

Puls 2 z rodzinną zabawą #MustangDuchWolnosciWyzwania

Stacja Puls 2 rozpoczęła rodzinną zabawę #MustangDuchWolnosciWyzwania, która ma na celu promocję pasma „Puls Kids”. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"

Stacje radiowe, dla których najgorszym w okresie trwającej pandemii koronawirusa miesiącem pod względem wpływów z reklam był kwiecień powoli zwiększają przychody reklamowe. Sięgający 50 proc. spadek w kwietniu wyhamował, by w maju osiągnąć poziom ok. 30 proc. Duże ożywienie ze strony reklamodawców widać w czerwcu, jednak ten rok reklama radiowa zamknie i tak kilkunastoprocentowym spadkiem wpływów z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Audycja ,,Lato z Radiem" ruszy 20 czerwca. Polskie Radio organizuje konkurs dla słuchaczy

Wakacyjna audycja "Lato z Radiem" pojawi się w tym roku od soboty, 20 czerwca. Słuchacze będą mogli słuchać jej tradycyjnie między 9.00 a 12.00. Ze względu na trwającą epidemię koronawirusa nie są planowane koncerty plenerowe, tak jak to było do tej pory. więcej

 
Nowy podcast Tomasza Stawiszyńskiego na jego stronie i w aplikacji Tok FM, ruszyła internetowa zbiórka

Tomasz Stawiszyński ruszył na swojej stronie z podcastami pod wspólnym tytułem „Skądinąd”. Nagrania pojawiają się na stronie internetowej dziennikarza, ale także na stronie i w aplikacji radia Tok FM. więcej

 
KRRiT: Sześć konkursów na nowe częstotliwości dla nadawców radiowych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkursy na możliwość uzyskania lub rozszerzenia koncesji na nadawanie w Gnieźnie, Jarocinie, Kołaczycach, Śremie Zaniemyślu, Wejherowie i Włocławku. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio ZET wyprzedziło Trójkę

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Radio zamknie rok dwucyfrowym spadkiem. "Kwiecień i maj to były miesiące bez precedensu, które zapamiętamy na długo"

Stacje radiowe, dla których najgorszym w okresie trwającej pandemii koronawirusa miesiącem pod względem wpływów z reklam był kwiecień powoli zwiększają przychody reklamowe. Sięgający 50 proc. spadek w kwietniu wyhamował, by w maju osiągnąć poziom ok. 30 proc. Duże ożywienie ze strony reklamodawców widać w czerwcu, jednak ten rok reklama radiowa zamknie i tak kilkunastoprocentowym spadkiem wpływów z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP odmówiła emisji spotu marki Durex z parą gejów, bo "widzowie skarzą się reklamy zawierające treści intymne"

Od niedzieli trwa kampania prezerwatyw Durex "Głośni w łóżku". W spocie pojawia się para jednopłciowa, co stało się przyczyną odmowy emisji przez Telewizję Polską. W oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca wyjaśnił, że widzowie słali skargi na "filmy reklamowe zawierające treści intymne". Zdaniem specjalistów ds. komunikacji i aktywistów LGBT+, Durex może na całej sprawie tylko zyskać, a TVP straci przychód reklamowy. Przedstawiciele marki przekonują zaś, że spot ma pomóc "w oswajaniu tego, czego ludzie nie znają czy nie rozumieją, a w konsekwencji w budowaniu tolerancji i szacunku wobec mniejszości osób LGBT+". więcej

Wpływy agencji Stars zwiększyły się o 39 proc., a zysk do 442 tys. zł. W br. niższy wzrost wskutek epidemii

W ub.r. agencja doradztwa i audytu mediowego Stars osiągnęła wzrost przychodów o 39,2 proc. do 5,81 mln zł oraz zysku netto z 434,8 do 442 tys. zł. W br. planuje, że wskutek spowolnienia w związku z epidemią koronawirusa jej wpływy wzrosną o maksymalnie 15 proc. więcej

Reklama online w Europie w górę o 12,3 procent. W Polsce wzrost o 10,9 procent

W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową wzrosły na rynkach europejskich o 12,3 procent do kwoty 64,8 mld euro - wynika z danych opublikowanych przez IAB w ramach badania AdEx Benchmark. Po raz pierwszy w historii wpływy w obszarze digital były wyższe niż z innych segmentów. Największe przychody zanotował rynek w Wielkiej Brytanii, w Polsce skala wzrostu sięgnęła 10,9 procent. więcej

SAR dostało 670 tys. zł pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w związku z pandemią koronawirusa skorzystało z tarczy antykryzysowej. Organizacja otrzymała 670 tys. zł pożyczki, co stanowi 8 proc. jej zeszłorocznych przychodów. więcej

NeoNail z nowym logotypem

Marka lakierów hybrydowych i akcesoriów kosmetycznych Neonail (Cosmo Group) zaprezentowała nowy logotyp. więcej

GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach

Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Machnacz i Zuzanna Brzezińska awansowały w agencji Prodigious

Katarzyna Machnacz awansowała na stanowisko supervisora w dziale print/digital, a Zuzanna Brzezińska kieruje działem postprodukcji w agencji Prodigious, należącej do Publicis Groupe Polska. więcej

Havas Media broni budżetu Douglas Polska

Sieć drogerii Douglas Polska ruszyła z przetargiem mediowym. Budżetu klienta broni dom mediowy Havas Media (Havas Media Group). więcej

Reebok zrywa wieloletni kontrakt z CrossFit. Powodem rasistowski tweet

Marka sportowa Reebook zakończyła współpracę z firmą CrossFit po tweecie jej prezesa. We wpisie w rasistowski sposób nawiązał do śmierci George'a Floyda. więcej

Przemysław Bryk head of OmniConsole

Przemysław Bryk objął nowo utworzone stanowisko szefa projektu technologicznego OmniConsole w agencji Resolution (Grupa OMD). więcej

,,Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami" w promocji ETi (wideo)

Firma ETi European Food Industries wspiera swoje marki: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits ogólnopolską loterią. Tę z kolei promuje kampania przygotowana przez dom mediowym UM (IPG Mediabrands). więcej

Herbapol promuje herbatki na zimno

Marka Herbapol-Lublin realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew. Za przygotowanie odpowiadają MullenLowe, Mediacom i Big Picture. więcej

TVP odmówiła emisji spotu Durexa z parą gejów. Reklamę pokazują TVN i Polsat (wideo)

W zeszły weekend ruszyła kampania reklamowa marki Durex "Głośni w łóżku", której bohaterami jest m.in. para homoseksualistów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, z tego powodu emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska. Nadawca powołał się na przepisy ustawy o radiofonii i telewizji mówiące o przekazach zawierających "sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich". więcej

Canal+ Family w ofercie Premium TV

Od 1 lipca 2020 roku stacja Canal+ Family znajdzie się w ofercie Premium TV (Biuro Reklamy TVN Media). więcej

Sieć Maxi Zoo dołącza do Payback

Sieć sklepów zoologicznych Maxi Zoo (Grupa Fressnapf) dołączyła do programu lojalnościowego Payback. więcej

,,Ważne, że znów przechodzimy na TY" - hit Marka Grechuty w spocie piwa Tyskie (wideo)

Do emisji trafiła nowa reklama piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na motywie przechodzenia „na ty”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Redaktor ,,New York Timesa" zwolniony za artykuł wzywający do agresji wobec protestujących w USA. ,,Słuszna reakcja redakcji"

James Bennet, wpływowy redaktor polityczny dziennika „The New York Times” został zwolniony z pracy po dopuszczeniu do druku tekstu, w którym republikański senator opowiedział się za użyciem sił militarnych USA do stłumienia protestów po śmierci George’a Floyda. - Taki tekst wykracza poza granicę swobody wypowiedzi. Incydent nie zaszkodzi reputacji gazety, bo szybko zareagowano wobec krytyki - ocenia Michał Broniatowski, szef polskiej edycji Politico. więcej

Marcin Fijołek odszedł z wPolityce.pl i "Sieci". "Nie wybieram się nigdzie z dziennikarstwa"

Dziennikarz Marcin Fijołek po kilku latach pracy zdecydował się na odejście z Fratrii, gdzie był dziennikarzem portalu wPolityce.pl, tygodnika "Sieci" oraz telewizji wPolsce.pl. Nadal będzie prowadzić audycję "Siódma9", deklaruje również, że chce pozostać w dziennikarstwie. więcej

Brazylijskie media przeciwko manipulowaniu danymi o pandemii. Zarzucają rządowi cenzurę

Główne brazylijskie dzienniki i portale zawarły w poniedziałek porozumienie w sprawie współpracy przeciwko cenzurze, o której wprowadzenie oskarżyły rząd. Ma ono im umożliwić dalsze rzetelne informowanie o rzeczywistym zasięgu pandemii koronawirusa w kraju. więcej

Agora wydaje książkę ,,Prezes i Spółki. Imperium Jarosława Kaczyńskiego". Autorkami dziennikarki ,,Gazety Wyborczej"

W poniedziałek ruszyła przedsprzedaż książki autorstwa dziennikarek „Gazety Wyborczej”: Agaty Kondzińskiej i Iwony Szpali „Prezes i Spółki. Imperium Jarosława Kaczyńskiego”. Tytuł ukaże się w księgarniach 30 czerwca, a jako e-book 19 czerwca, wydawcą jest Wydawnictwa Agora. więcej

Pandemia pokazała globalne konsekwencje chińskiej cenzury

Cenzura w Chinach przestała być wyłącznie sprawą lokalną; pandemia koronawirusa pokazała globalne konsekwencje blokowania informacji na temat takich zagrożeń – ocenił hongkoński dziennik „South China Morning Post”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Joanna Skwarna (Wirtualna Polska Media): w obecnej sytuacji wydawcy muszą być dla czytelników przewodnikiem

Z Joanną Skwarną, wiceprezes ds. produktu w Wirtualna Polska Media, rozmawiamy o kondycji wydawców w czasie epidemii koronawirusa, jak zmieniają się obecnie zachowania internautów oraz o kierunkach rozwoju wideo w internecie. więcej

Ruszyła katolicka platforma filmowa VatiVision. Będzie także dostępna w Polsce

VatiVision - to nazwa zainaugurowanej w poniedziałek platformy dystrybucji filmów, seriali i dokumentów o tematyce katolickiej. Pozytywnie ocenił ją Watykan, który zapewnił, że nie będzie cenzorem ani kontrolerem zawartości. Platforma ma w niedalekiej przyszłości być dostępna także w Polsce. więcej

Librus miał więcej odsłon niż Onet i Allegro, mocno w górę także Vulcan i ePodreczniki (TOP10 serwisów edukacyjnych)

W związku ze zdalnym nauczaniem czołowe serwisy edukacyjne miały w kwietniu br. 49,4 proc. użytkowników i 238 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wikipedia, natomiast dużo więcej odsłon zanotowały Librus.pl i Vulcan.net.pl. więcej

Reklama online w Europie w górę o 12,3 procent. W Polsce wzrost o 10,9 procent

W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową wzrosły na rynkach europejskich o 12,3 procent do kwoty 64,8 mld euro - wynika z danych opublikowanych przez IAB w ramach badania AdEx Benchmark. Po raz pierwszy w historii wpływy w obszarze digital były wyższe niż z innych segmentów. Największe przychody zanotował rynek w Wielkiej Brytanii, w Polsce skala wzrostu sięgnęła 10,9 procent. więcej

Żużlowy ,,Park Maszyn" w Kanale Sportowym (wideo)

W youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutował cotygodniowy magazyn „Park Maszyn” o żużlu. Prowadzą go Łukasz Benz i Rafał Dobrucki. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co trzecia firma pozytywnie ocenia swoją bieżącą sytuację ekonomiczną

Prawie co trzecia badana firma pozytywnie ocenia swoją bieżącą kondycję ekonomiczną; mniej też ankietowanych przedsiębiorców z sektora MŚP przyznaje, że ich aktualna sytuacja ekonomiczna jest zła – wynika z ogólnopolskiego „KoronaBilansu MŚP” Krajowego Rejestru Długów. więcej

Ponad połowa Polaków jest przekonana o ryzyku drugiej fali pandemii

59 proc. respondentów GfK wyraziło przekonanie o tym, że jest całkowicie prawdopodobne, że nastąpi druga fala pandemii i konieczne będą nowe środki ograniczające. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Big Picture z 5,1 mln zł wpływów i 831 tys. zł zysku netto

W ub.r. agencja public relations Big Picture osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 5,14 mln zł i zysku netto z 723 do 831,5 tys. zł. więcej

,,Silny prezydent, wspólna Polska" - hasło wyborcze Rafała Trzaskowskiego podobne do sloganu Lecha Kaczyńskiego z 2005 r.

Hasło główne Rafała Trzaskowskiego w kampanii wyborczej brzmi „Silny prezydent, wspólna Polska”. Dziennikarze zwracają uwagę, że jest podobne do sloganu Lecha Kaczyńskiego „Silny prezydent, uczciwa Polska” sprzed wyborów prezydenckich w 2005 roku. więcej

Weber Shandwick dla marki okularów Privé Revaux

Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku. więcej

Ksenia Maćczak: z Najwyższej Izby Kontroli do agencji Firemind

Ksenia Maćczak, ostatnio rzeczniczka NIK, przeszła do agencji marketingu B2B2 Firemind. więcej

Science PR dla Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku

Science PR realizuje kampanię Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku, prezentującą polskich naukowców w USA. więcej

Agencja Good One PR otworzyła filię we Wrocławiu

Warszawska agencja public relations Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. Kieruje nim Martyna Dziopak. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile Polska uruchamia sieć 5G, w zasięgu 6 mln osób
Play wprowadza nowe taryfy. Od 3 do 70 GB internetu w cenie od 35 do 75 zł miesięcznie
Elon Musk ustala priorytety. Starship najważniejszym projektem
Usługa Qlips dostępna dla klientów Banku Pekao
Ataki na nadajniki sieci 5G. ,,Odpowiadamy akcjami edukacyjnymi i poprzez działania służb"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj