|
|
|
|
|
|
|
,,Osaczony" pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego
We wtorek, 16 czerwca rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu Polsatu „Osaczony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główną rolę w 6-odcinkowej produkcji zagra Leszek Lichota, w obsadzie znajdą się m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska. - To pierwszy tego typu projekt u nas, nad którym pracujemy już od wielu miesięcy. Chcemy pokazać naszym widzom coś innego, coś z tzw. wyższej półki - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Tylko Hołownia i Trzaskowski nie potwierdzili jeszcze udziału w debacie wyborczej, TVP udostępni sygnał innym nadawcom
Publiczna telewizja nie zgadza się na transmitowanie debaty przedwyborczej przez inne telewizje, zakazuje wstępu do studia dziennikarzom innych mediów i wprowadza do regulaminu nowy punkt, zezwalający prowadzącemu na przerywanie wypowiedzi uczestników - poinformował portal „Gazety Wyborczej”. Telewizja Polska wydała w niedzielę wieczorem oświadczenie, w którym dementuje te doniesienia. Do środowej debaty zgłosiło się już dziewięciu z jedenastu kandydatów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa ze spadkiem wpływów o 8 proc. i zysku do 4,7 mln zł, mocno w dół ATM Rozrywka
W pierwszym kwartale br. ATM Grupa zanotowała spadek przychodów o 8 proc. do 50,69 mln zł oraz zysku netto z 7,58 do 4,74 mln zł. Mocno zmalały jej wpływy i zysk z wynajmu sprzętu i hal predykcyjnych oraz kanału ATM Rozrywka, natomiast zysk EBITDA pionu produkcji zwiększył się z 5,25 do 8,99 mln zł.
więcej
|
Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,1 proc. do 11,33 mln zł oraz wzrost straty netto z 547,5 tys. zł do 1,44 mln zł. Stratę EBITDA zanotowały agencja reklamowa Bridge2fun i pion e-commerce, firma spodziewa się, że od drugiego kwartału mocno zmaleją wpływy jej spółki outdoorowej Screen Network.
więcej
|
BBC usuwa odcinek ,,Hotelu Zacisze" z powodu ,,rasistowskiego języka"
Jeden z odcinków „Hotelu Zacisze” został usunięty z serwisu streamingowego UKTV, należącego do BBC. Powodem ma być rasistowski język, jakim posługiwać się mieli bohaterowie sitcomu z lat 70.
więcej
|
Marcin Fijołek przeszedł z Fratrii do Polsat News
Dziennikarz Marcin Fijołek, który po kilku latach pracy odszedł z portalu wPolityce.pl, tygodnika "Sieci" oraz telewizji wPolsce.pl (wszystkie należą do wydawnictwa Fratria), dołączył do redakcji Polsat News.
więcej
|
Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)
Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę Canal+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.
więcej
|
Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. ,,Spadek wzrostów, skala zależna od źródła"
Kryzys związany z pandemią koronawirusa będzie miał długofalowe negatywne skutki dla globalnego rynku reklamy, mediów i szeroko pojętej rozrywki - wynika z raportu Ampere Analysis udostępnionego redakcji Wirtualnemedia.pl. Najboleśniej pandemia uderzy w segmenty reklamy telewizyjnej, zaś łączne straty branży rozrywkowej do 2025 roku mogą sięgnąć kwoty 160 mld dolarów. - Pięcioletnia perspektywa spadków może niepokoić, ale mamy do czynienia ze słabnącą dynamiką, a nie totalnym kryzysem. Skala konsekwencji dla rynku jest uzależniona od źródła danych - oceniają eksperci.
więcej
|
TVP oczekuje rozpoczęcia prac "nad stabilnym systemem finansowania mediów publicznych"
Telewizja Polska w Karcie Powinności przekazanej Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji na lata 2020-2024 określiła, że koszty realizacji misji publicznej wymagają finansowania na poziomie 2,7 mld złotych w 2020 roku. Do 2024 roku miałyby one wzrosnąć do 2,9 mld złotych. Nadawca zaznaczył też, że spodziewa się "rozpoczęcia prac nad docelowym, stabilnym systemem finansowania".
więcej
|
Małgorzata Opczowska zamiast Magdaleny Ogórek współprowadzącą ,,Studio Polska" w TVP Info
Na antenę TVP Info wróciło „Studio Polska”, a jako współprowadząca zadebiutowała Małgorzata Opczowska, zastępując Magdalenę Ogórek. Gospodarzem programu pozostaje Jacek Łęski.
więcej
|
,,Giganci historii" pierwszym teleturniejem TVP Historia. Emisja od 15 sierpnia
W sobotę, 15 sierpnia TVP Historia rozpocznie emisję pierwszego autorskiego teleturnieju „Giganci historii”. Trwają poszukiwania uczestników.
więcej
|
Zmarł aktor Włodzimierz Bednarski, znany z dubbingu filmów i seriali dla dzieci
W piątek w wieku 85 lat zmarł aktor Włodzimierz Bednarski. Znany był przede wszystkim z dubbingu filmów i seriali animowanych dla dzieci.
więcej
|
ViacomCBS planuje przenieść galę MTV Movie & TV Awards na grudzień
Firma ViacomCBS planuje przenieść galę MTV Movie & TV Awards na grudzień. Wydarzenie - w przeciwieństwie do podobnych eventów organizowanych przez konkurencję - nie będzie realizowane online.
więcej
|
Poseł PiS w TVP Info o LGBT: nie są równi ludziom normalnym. Duda i Brudziński się odcinają, skarga do KRRiT
- Skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości. Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym - mówił w sobotnim „Studiu Polska” w TVP Info poseł PiS Przemysław Czarnek. Na Twitterze tłumaczył, że te słowa padły w konkretnym kontekście: ekshibicjonistów na ulicach Los Angeles. Słowa posła wywołały burzę, zgłoszono w tej sprawie skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wobec wypowiedzi Czarnka zdystansowali się Andrzej Duda i Joachim Brudziński.
więcej
|
Kolenda-Zaleska przerwała wywiad w ,,Faktach po Faktach" z posłem Porozumienia po słowach, że LGBT to nie ludzie
W piątkowych „Faktach po Faktach” w TVN24 Katarzyna Kolenda-Zaleska przerwała przed czasem rozmowę z posłem Porozumienia Jackiem Żalkiem. Polityk kilka razy zarzucił jej manipulację oraz ocenił, że LGBT to nie ludzie, tylko ideologia.
więcej
|
Debata wyborcza wg propozycji Rafała Trzaskowskiego możliwa dopiero przed drugą turą, nadawcy tv niechętnie współpracują (opinie)
Debata w formie, jaką proponuje Rafał Trzaskowski jest realna, lecz dopiero w drugiej turze wyborów prezydenckich. Powinni ją przeprowadzić ramię w ramię dziennikarze różnych redakcji, ale problemem jest osiągnięcie porozumienia przez czołowych nadawców telewizyjnych. - Wszystkie one pilnują jakichś interesów - mówi Juliusz Braun, były prezes Telewizji Polskiej, członek Rady Mediów Narodowych. - To, co mamy obecnie to nie debata, a przepytywanie kandydatów - uważa medioznawca Maciej Mrozowski.
więcej
|
Channel 4 zobowiązał się do zwalczania rasizmu
Brytyjski nadawca telewizyjny Channel 4 podpisał sześciopunktowe zobowiązanie do zwalczania rasizmu w swojej branży. Na ekranie ma się pojawić więcej czarnoskórych gwiazd, a nowe programy w większym stopniu będą tworzyć niezależni producenci z różnych mniejszości etnicznych. To reakcja na protesty po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie interwencji policyjnej w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Absentii" od lipca w AXN, reżyserami Kasia Adamik i Greg Zgliński
Na wtorek 7 lipca telewizja AXN zaplanowała międzynarodową premierę najnowszego, trzeciego sezonu serialu „Abstentia”. Reżyserami tej serii są Kasia Adamik i Greg Zgliński.
więcej
|
Jedenaście filmów o Jamesie Bondzie latem w TVP Kultura
TVP Kultura startuje z nowym wakacyjnym cyklem: od 12 czerwca w każdy piątek wyemituje jeden klasyczny film z serii przygód Jamesa Bonda. Na początek „Doktor No”, a ostatnim filmem z serii będzie „W obliczu śmierci”.
więcej
|
Wraca żużlowa PGE Ekstralliga, transmisje meczów w nSport+, Canal+ i Eleven Sports
W piątek 12 czerwca wraca żużlowa PGE Ekstraliga. Transmisje meczów będzie można oglądać w Eleven Sports, nSport+ i w nowej usłudze Canal+ - telewizja przez internet.
więcej
|
1,82 mln widzów ,,Na Wspólnej" w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam
Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadził średnio 1,82 mln widzów. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 245,86 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Duda preferuje debatę w TVP, Rafał Trzaskowski w innych stacjach. Pozostali nie stawiają warunków
Prezydent Andrzej Duda weźmie udział w debacie w TVP 17 czerwca, o której sceptycznie wypowiada się Rafał Trzaskowski, proponując interaktywną debatę w kilku stacjach. W tej ostatniej sprawie prezydent nie zajmuje stanowiska. Pozostali kandydaci są otwarci na każdą formę debaty.
więcej
|
Rafał Trzaskowski chce debaty wyborczej z pytaniami od 10 redakcji. ,,Dosyć gładkich formułek"
Kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Rafał Trzaskowski wezwał do organizacji przed pierwszą turą wyborów debaty, w której kandydaci będą odpowiadali na pytania od dziesięciu różnych redakcji, a także będą mogli sami zadawać sobie pytania.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio chce rozwijać DAB+ "w jak najszybszym czasie"
Polskie Radio jako jeden z celów na najbliższe cztery lata wyznaczyło sobie pokrycie "niemal całą powierzchnię Polski sygnałem radiofonii cyfrowej DAB+ (Digital Audio Broadcasting+), w jak najszybszym czasie". Docelowo do końca września 2023 roku zasięgiem nadawania w tej technologii miałoby być pokryte 61 proc. powierzchni kraju.
więcej
|
|
Rekord RMF FM - 30,6 proc. udziału. Najsłabszy od kilkunastu lat wynik PR3
Od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło rekordowym udziałem w historii nadawania. Stacja również zanotowała największy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka, która odnotowała najgorszy wynik od początku lat 2000 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio do 2024 roku chce przeznaczyć 158 mln zł na inwestycje
Do 2024 roku Polskie Radio chce przeznaczyć w sumie 158 mln zł na inwestycje. Planuje m.in. zakup i modernizację urządzeń do transmisji, budowę multimedialnych platform dystrybucji treści, czy przebudowę cyfrowej sieci multimedialnej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Roman Dziewoński w niedzielne popołudnia w Trójce zamiast ,,Siesty" Marcina Kydryńskiego
Od najbliższej niedzieli Roman Dziewoński będzie gospodarzem popołudniowego pasma „Do 3 razy nuta” emitowanego w miejsce „Siesty” Marcina Kydryńskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To kolejny już powrót na antenę Trójki, choć tym razem po latach, a nie po tygodniach - mówi nam dyrektor stacji Kuba Strzyczkowski.
więcej
|
|
"Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka ze sztuką ,,Henryk V" Szekspira
W niedzielę, 14 czerwca br. na kanale YouTube „Raportu o stanie świata” Dariusza Rosiaka pojawi się adaptacja "Henryka V" Williama Szekspira w wersji czytanej na trzech aktorów.
więcej
|
|
Marta Lempart z audycją #HaloOSK w Halo.Radiu
Od niedzieli, 14 czerwca br. ruszy audycja Marty Lempart z Ogólnopolskiego Strajku Kobiet w internetowej rozgłośni Halo.Radio. #Halo.OSK, czyli Halo.Ogólnopolski.Strajk.Kobiet będzie nadawana w każdą niedzielę o 15.00.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki pozwał Polskie Radio, chce przeprosin i 30 tys. zł na rzecz lekarzy
Dziennikarz muzyczny Marek Niedźwiecki zgodnie z zapowiedzią złożył pozew przeciw Polskiemu Radiu, jego prezesowi Agnieszce Kamińskiej i byłemu dyrektorowi Trójki Tomaszowi Kowalczewskiemu. Za sugestie, jakoby zmanipulował wyniki Listy Przebojów Trójki chce przeprosin i po 10 tys. zł wpłaty na fundację wspierającą lekarzy.
więcej
|
|
|
|
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. ,,Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów"
W ub.r. agencja reklamowa Publicis Poland zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 26,2 proc. do 33,16 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,78 do 1,12 mln zł. - Rok 2019 przebiegał pod znakiem renegocjacji istniejących kontraktów oraz pewnego spowolnienia działań klientów ze względu ogromną aktywność rok wcześniej - opisuje firma. Należąca do niej spółka Publicis Lion miała 14,72 wpływów i 224 tys. zł zysku.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
W czerwcu zaczął rosnąć popyt na reklamę telewizyjną. To m.in. efekt kolejnych etapów odmrażania gospodarki i znoszenia obostrzeń wprowadzanych od marca br. w związku z pandemią koronawirusa. Według ekspertów z domów mediowych mimo ożywienia ze strony reklamodawców nie ma co liczyć na wzrosty przychodów rok do roku. Na koniec 2020 roku spodziewany jest dwucyfrowy spadek przychodów. Jego poziom zależy od sytuacji w III kwartale br.
więcej
|
Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service
Koncern paliwowy PKN Orlen rozesłał do agencji reklamowych full service zaproszenie do składania ofert (RFI) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka planuje wybór agencji reklamowych, z którymi będzie pracować na podstawie umów ramowych.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic.
więcej
|
Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,1 proc. do 11,33 mln zł oraz wzrost straty netto z 547,5 tys. zł do 1,44 mln zł. Stratę EBITDA zanotowały agencja reklamowa Bridge2fun i pion e-commerce, firma spodziewa się, że od drugiego kwartału mocno zmaleją wpływy jej spółki outdoorowej Screen Network.
więcej
|
Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie)
Trwająca od marca pandemia koronawirusa już zmieniła ton komunikacji reklamowej wielu firm i marek. Według ekspertów od strategii i marketingu zmiany te pozostaną też po jej ustaniu. W ciągu ostatnich tygodni zmieniły się bowiem zachowania konsumentów i marki muszą dostosować do nich swoje strategie. Ich zdaniem powinny dawać poczucie bezpieczeństwa, przewidywalności i komfortu, bo w czasach niespotykanego globalnego stresu ludzie, by się uspokoić sięgną po to, co znane i sprawdzone. Te brandy, które będą organizować nową rzeczywistość będą tymi, które są zauważane i cenione.
więcej
|
Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)
Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę Canal+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa.
więcej
|
Kasa Stefczyka reklamuje Szybką Pożyczkę Odnawialną bez wychodzenia z domu (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca Szybką Pożyczkę Odnawialną oferowaną przez Kasę Stefczyka. Za obsługę marketingową firmy odpowiada agencja Apella.
więcej
|
Digitree Group nie znalazła inwestora dla spółki Cashback Services, chce ją połączyć z INIS
Firma marketingu internetowego Digitree Group zamierza połączyć swoje spółki zależne Cashback Services i INIS. Dla tej pierwszej od sierpnia ub.r. nie znalazła inwestora i nie zamierza już go szukać.
więcej
|
,,Bez potu na dobre" - Joanna Jędrzejczyk reklamuje Medispirant (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa antyperspirantu Medispirant przeciw poceniu się (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska), której bohaterką jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk.
więcej
|
Magdalena Brzezińska, Grupa Żywiec: epidemia pokazała, że branża piwna to bardzo ważny partner dla całego ekosystemu
Rozpoczynamy cykl pod hasłem „Nowa normalność”, w którym będziemy publikować wypowiedzi różnych firm na temat tego, co pandemia koronawirusa zmieniła w ich funkcjonowaniu i jak będzie wyglądać wg nich tzw. nowa normalność. Dzisiaj swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dzieli się Magdalena Brzezińska, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.
więcej
|
Właściciel Zary planuje zamknięcie 1200 sklepów. Stawia na internet
Spółka Inditex, właściciel m.in. odzieżowej marki Zara, planuje w najbliższych dwóch latach zamknąć od 1000 do 1200 swoich stacjonarnych sklepów, głównie w Europie i Azji. Zaoszczędzone pieniądze chce przeznaczyć m.in. na rozwój sprzedaży internetowej.
więcej
|
Starbucks zamyka 400 restauracji w USA, stawia na nowe formaty
Sieć kawiarni Starbucks planuje zamknąć ok. 400 restauracji w Stanach Zjednoczonych. Szacuje, że z powodu pandemii koronawirusa jej przychody w III kwartale będą mniejsze o 3,2 mld dolarów. Chce skupić się na nowych formatach sprzedaży.
więcej
|
Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"
Serwis ogłoszeniowy Fixly (Grupa OLX) ruszył z kampanią wizerunkową z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego, przygotowaną przez Madogz.
więcej
|
Herbapol zachęca "Spróbuj lata w 5 smakach"(wideo)
Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową „Spróbuj lata w 5 smakach” promującą orzeźwiające warianty syropów owocowych z limitowanej, letniej edycji. Spot przedstawiający produkty marki emitowany jest na wiodących platformach VoD i na Youtube. Kampania potrwa do 8 lipca.
więcej
|
Milko w nowej kampanii promuje ruch i zdrowy styl życia
Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, ruszyła letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol). Za jej przygotowanie odpowiada Los Mejores.
więcej
|
Co dziesiąta reklama telewizyjna odwoływała się do Covid-19
W kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do COVID-19 - wynika z analizy Biura Reklamy Telewizji Polskiej. - Branża reklamowa elastycznie reagowała na zmieniającą się sytuację w kraju - komentuje Wojciech Kowalczyk, autor analizy i zastępca dyrektora w BR TVP.
więcej
|
Tęczowa torba IKEA znów w sprzedaży
W czerwcu - Miesiącu Dumy społeczności LGBT+ - IKEA sprzedaje tęczowe torby na zakupy Frakta. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel charytatywny.
więcej
|
Munroe Bergdorf wraca do L'Oreal Paris, będzie zasiadała w radzie ds. różnorodności
Aktywistka i modelka Munroe Bergdorf wraca do współpracy z koncernem L'Oreal Paris, z której została zwolniona w 2017 roku za wypowiedź na temat białej supremacji i systemowego rasizmu.
więcej
|
Under Armour z kolekcją na cześć Miesiąca Dumy LGBT+
Marka sportowa Under Armour przedstawia kolekcję Pride 2020, zaprojektowaną we współpracy ze społecznością LGBTQ+ pracowników firmy.
więcej
|
Specjal wspiera sportowców z północnej Polski
Marka piwa Specjal (Grupa Żywiec) przekazała pięciu lokalnym drużynom sportowym z północy Polski 100 tys. zł, które zebrano na zrzutka.pl. Uruchomiła też kampanię „SPECJALna pomoc naszym”, w której zachęca do wsparcia akcji i dołożenia się do zbiórek.
więcej
|
Tommy Hilfiger wspiera osoby z niepełnosprawnościami specjalną kolekcją
Luksusowa marka odzieżowa Tommy Hilfiger przygotowała nowa odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach z niepełnosprawnościami.
więcej
|
Komputronik Gaming sponsorem tytularnym drużyny esportowej
Komputronik Gaming został sponsorem tytularnym drużyny esportowej League of Legends H34T.
więcej
|
Ludwik Pruszkowski w bluebird artists
Do impresariatu twórców bluebird artists dołącza operator Ludwik Pruszkowski.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Na 100-lecie ,,Rzeczpospolitej" specjalny numer, kampania reklamowa i znaczek pocztowy (wideo)
W poniedziałek, 15 czerwca, „Rzeczpospolita” (Gremi Media) świętuje swoje 100-lecie. Z tej okazji ukaże się jubileuszowe wydanie dziennika. Ruszyła też jego wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystkie strony w dyskusji”. Działa też już specjalna j strona internetowa.
więcej
|
Andrzej Duda zarzuca zagranicznym mediom fake newsy o jego słowach nt. LGBT. Dziennikarze: to gaszenie pożaru
Prezydent Andrzej Duda zarzucił zagranicznym mediom, że nierzetelnie przedstawiły jego wypowiedź z wiecu w sobotę, w której porównał promocję LGBT do szerzenia ideologii bolszewickiej. - Tak wygląda panika. Dotarło do sztabu i kandydata. Gaszenie pożaru za granicą - skomentowali polscy dziennikarze na Twiiterze. - Prezydent Polski na swoim prywatnym koncie robi z siebie głupka i tym samym ze swojego kraju tym kompletnym bełkotem - skrytykował korespondent „Guardiana” w Polsce.
więcej
|
Związkowcy Agory chcą odszkodowań dla pracowników Goldenline
Pracownicy Goldenline, którzy w kwietniu skorzystali z programu dobrowolnych odejść, powinni otrzymać odszkodowania, ponieważ Agora tak naprawdę przeprowadziła zwolnienia grupowe - uważają związkowcy działający przy spółce. - Spółka nie zgadza się z zarzutami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Zmarł Stanisław Karnacewicz, wieloletni dziennikarz PAP
W sobotę w wieku 70 lat zmarł dziennikarz Stanisław Karnacewicz, od wielu lat pracujący w Polskiej Agencji Prasowej. Zajmował się przede wszystkim tematyką Kościoła.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)
W pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) były już dwukrotnie wyższe niż jej wpływy reklamowe. Dzięki rozwojowi subskrypcji cyfrowej i podwyżkach cen w ub.r. wzrosły wpływy sprzedażowe „GW”, natomiast przychody z reklam zmalały mocniej, wskutek czego łączne wpływy dziennika były rekordowo niskie.
więcej
|
"Wiadomości" oskarżyły "Gazetę Wyborczą" o hejt na Łukaszu Szumowskim. Jarosław Kurski: To fałszywa narracja mediów publicznych
Od dwóch dni "Wiadomości" TVP oskarżają "Gazetę Wyborczą" o udział w akcji hejtującej ministra zdrowia Łukasza Szumowskiego. Chodzi o plakaty rozwieszone nocą w wiatach przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie. - To fałszywa narracja mediów publicznych, że rzekomo byliśmy w jakiejkolwiek zmowie z aktywistami, że była to tzw. ustawka. To nieprawda - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej".
więcej
|
Redaktor naczelny ,,Bon Appétit" odchodzi po 10 latach. Powodem oskarżenia o rasizm wobec pracowników
Adam Rapoport, redaktor naczelny magazynu kulinarnego „Bon Appétit” zrezygnował ze stanowiska po tym, jak pojawiły się pod jego adresem zarzuty o dyskryminowanie pracowników na tle rasowym. Rapoport przed laty opublikował też w sieci zdjęcie z przyciemnioną twarzą, co jest uważane w USA za obraźliwe wobec czarnoskórych osób.
więcej
|
Gala Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" odbędzie się po wakacjach
Stowarzyszenie na rzecz Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka zadecydowało, by ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju przełożyć galę wręczenia nagrody. Przedłużono też do połowy czerwca czas zgłaszania kandydatów do tegorocznej nagrody.
więcej
|
|
|
Allegro przed Onetem, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. WP i o2 przyciągają na najdłużej (Gemius/PBI z maja)
Według badania Gemius/PBI w maju br. Grupa Allegro.pl wyprzedziła pod względem zasięgu Grupę Interia, samo Allegro wysunęło się przed Onet, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. Najwięcej czasu internauci spędzają przeciętnie na WP.pl, o2.pl oraz w serwisach Grupy Interia i Grupy TVN. Liczba internautów w Polsce wyniosła ogółem 27,7 mln, z czego 23 mln korzystało z sieci na komputerach, a 24 mln na smartfonach i tabletach.
więcej
|
Ipopema rekomenduje trzymanie akcji Wirtualnej Polski. Spodziewa się, że firma w 2021 r. wypłaci 2 zł dywidendy na akcję
W raporcie z 4 czerwca analitycy Ipopema Securities obniżyli rekomendację dla Wirtualnej Polski z „Kupuj” do „Trzymaj”. Wartość godziwa akcji spółki została podwyższona do 76 zł - z 71 zł. Raport został sporządzony przy cenie akcji na poziomie 74 zł.
więcej
|
Europol zlikwidował piracką sieć streamingową. Działała także w Polsce
Nielegalna sieć streamingowa działała na trzech kontynentach, m.in. w Europie i Azji. Miała ponad 2 mln abonentów i zarobiła ponad 15 milionów euro. Przestępcy oferowali dostęp do ponad 40 tys. kanałów telewizyjnych, filmów fabularnych i dokumentalnych oraz innych treści cyfrowych za pośrednictwem stron internetowych.
więcej
|
Związkowcy Agory chcą odszkodowań dla pracowników Goldenline
Pracownicy Goldenline, którzy w kwietniu skorzystali z programu dobrowolnych odejść, powinni otrzymać odszkodowania, ponieważ Agora tak naprawdę przeprowadziła zwolnienia grupowe - uważają związkowcy działający przy spółce. - Spółka nie zgadza się z zarzutami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Pracownik Facebooka zwolniony z pracy po krytyce Marka Zuckerberga. Chodzi o brak reakcji na wpis Donalda Trumpa
Brandon Dail, jeden z inżynierów Facebooka został zwolniony z pracy po tym jak skrytykował zachowanie Marka Zuckerberga, szefa serwisu. Wcześniej Zuckerberg odmówił usunięcia z Facebooka jednego z agresywnych wpisów prezydenta Donalda Trumpa odwołującego się do protestów w USA po śmieci Geoge’a Floyda.
więcej
|
Bankier.pl niebawem w nowej wersji, zmienią się layout i nawigacja
Serwis ekonomiczny Bankier.pl (należący do Bonnier Business Polska) zaczyna wdrażanie swojej nowej odsłony opartej na technologii responsive web design. Zmienią się w nim przede wszystkim layout i nawigacja.
więcej
|
Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii. Specjaliści podpowiadają, jak je tworzyć (raport)
Przymusowa kwarantanna w czasie pandemii koronawirusa spowodowała, że w mediach społecznościowych jak grzyby po deszczu pojawiły się transmisje na żywo. Organizowały je gwiazdy seriali, portale, influencerzy, trenerzy fitness i firmy, które w ten sposób sprzedawały swoje produkty. Specjaliści od wideomarketingu podkreślają, że w live'ach najważniejsza jest ciekawa treść, charyzmatyczny prowadzący i przyciągnięcie uwagi odbiorców.
więcej
|
YouTube przeznaczył 100 milionów dolarów na pomoc afroamerykańskim twórcom
YouTube uruchomił fundusz o wartości 100 mln USD przeznaczony na "wzmocnienie reprezentacji czarnych głosów na platformie".
więcej
|
Messenger szykuje identyfikację Face ID. Zabezpieczy dodatkowo dostęp do komunikatora
Należący do Facebooka komunikator Messenger zaczął testowanie nowego rozwiązania dotyczącego bezpieczeństw aplikacji. Trwają próby wprowadzenia identyfikacji typu Face ID w korzystaniu z platformy, co ma dodatkowo zabezpieczyć użytkowników przed dostępem do konta ze strony niepowołanych osób. Na razie testy dotyczą jedynie urządzeń z systemem iOS.
więcej
|
"365 dni" bije rekordy popularności na Netfliksie mimo miażdżących recenzji. "Film ze zgniłą treścią"
Obraz Blanki Lipińskiej "365 dni" jest obecnie najpopularniejszym filmem w brytyjskiej edycji Netfliksa, a tuż po premierze był też w pierwszej dziesiątce na amerykańskiej wersji platformy. Do jego popularności przyczynił się TikTok, gdzie w reakcji na polską produkcję powstało 265 mln filmików. Zagraniczne media nie zostawiają jednak na nim suchej nitki. - To film tak podniecający, jak instrukcja pralki - napisał portal Decider, specjalizujący się w recenzjach filmów.
więcej
|
Kanał Langusta na Palmie ma ponad 2 mln zł ze zbiórki, rekord Patronite.pl
Dominikanin o. Adam Szustak, autor popularnego kanału youtube’owego Langusta na Palmie przekroczył próg 2 milionów złotych ze zbiórki crowdfundingowej w serwisie Patronite.pl. To najwięcej w historii serwisu.
więcej
|
Home.pl ze wzrostem wpływów o 3,5 proc. i 46 mln zł zysku, stawia na usługi dla małych i średnich firm
W ub.r. firma Home.pl oferująca głównie usługi dla właścicieli stron internetowych osiągnęła wzrost przychodów o 3,5 proc. do 134,78 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 7,2 proc. do 77,37 mln zł jej zysk netto zmalał z 46,77 do 46,01 mln zł. Spółka zapowiada m.in. rozwój oferty produktowej oraz obsługi małych i średnich firm.
więcej
|
Allegro nie blokuje już książki Rafała Ziemkiewicza ,,Cham niezbuntowany"
Z Allegro nie są już usuwane oferty z książką „Cham niezbuntowany” autorstwa Rafała Ziemkiewicza. Początkowo blokowano je w związku z opinią Stowarzyszenia „Nigdy Więcej”, że książka zawiera treści antysemickie.
więcej
|
HBO Max chce mieć 90 mln subskrybentów do końca 2025 r.
Dokładnie dwa tygodnie temu wystartowała platforma streamingowa HBO Max, na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. W dniu premiery serwis VoD zyskał 87 tys. użytkowników. - Naszym celem jest osiągnięcie 75-90 milionów subskrypcji w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i Europie do końca 2025 r. - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Jori Arancio, wiceprezes ds. komunikacji HBO Max.
więcej
|
Serial "Mała Brytania" usunięty z platform streamingowych po krytyce sposobu przedstawienia czarnoskórych postaci
Brytyjski serial komediowy "Mała Brytania" został usunięty z Netfliksa, iPlayera i BritBox BBC po krytyce sposobu przedstawienia czarnoskórych postaci w niektórych jego odcinkach. To pokłosie protestów antyrasistowskich po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie interwencji policyjnej w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
E-księgarnia Bonito.pl z 216 mln zł wpływów i 2,6 mln zł zysku. Epidemia bez wpływu na jej działalność
W ub.r. księgarnia internetowa Bonito.pl osiągnęła wzrost przychodów o 12,8 proc. do 216,02 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 268,9 tys. zł straty do 2,59 mln zł zysku. Firma ocenia, że epidemia koronawirusa nie będzie mieć negatywnego wpływu na jej działalność.
więcej
|
HBO Max usunął z oferty film "Przeminęło z wiatrem" za rasistowskie treści
Niecałe dwa tygodnie po premierze, HBO Max usunął "Przeminęło z wiatrem" ze swojej platformy streamingowej. Jak tłumaczy WarnerMedia, obraz zawiera "uprzedzenia etniczne i rasistowskie". Powróci na platformę, ale uzupełniony o dyskusję na temat jego historycznego kontekstu. Decyzja ta ma związek z protestami, jakie wybuchły w USA po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie policyjnej interwencji.
więcej
|
Instagram z akcją #ShareTheMicNow. Popularne konta przejmą Afroamerykanki
10 czerwca na Instagramie trwa jednodniowa akcja społeczna #ShareTheMicNow. Serwis organizuje ją na fali trwających w USA protestów i zamieszek po śmierci George'a Floyda. Na kontach 46 białych aktorek, biznesmenek czy celebrytek pojawią się treści od 46 afroamerykańskich kobiet.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. ,,Mamy dość postępującej implozji standardów"
Agencje Alert Media Communications oraz Partner of Promotion zrezygnowały z członkostwa w Związku Firm Public Relations. Były w nim od 20 lat. - Nie akceptujemy sposobu, stylu i metod wielu działań niedawnych oraz obecnych władz Związku. Mieliśmy dość tej postępującej implozji standardów i obyczajów władz Związku - uzasadniają szefowie obu agencji. Zarząd ZFPR odpowiada: - Realnym powodem rezygnacji zdają się zatem być nie tyle wartości, a oczekiwanie specjalnego traktowania w zakresie obowiązków członkowskich.
więcej
|
La Mania Joanny Przetakiewicz i marka Jessiki Mercedes zaliczyły wpadki wizerunkowe. "Nie wyjdą z tego bez szwanku"
Nie cichnie burza po aferach metkowych, które wywołały dwie polskie firmy - La Mania Joanny Przetakiewicz i Veclaim blogerki Jessiki Mercedes. Okazało się, że produkty sprzedawane przez nie, a reklamowane jako polskie, są wytwarzane m.in. w Bangladeszu, a obie firmy opatrują nie swoje wytwory własnym logiem. - Nie uda im się wyjść z tego kryzysu bez szwanku - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Zaczyński, bloger i dziennikarz modowy.
więcej
|
Agnieszka Pawelska odchodzi z PGE
Po sześciu lat pracy w PGE Polskiej Grupy Energetycznej z firmy odeszła Agnieszka Pawelska, która zajmowała stanowisko PR managera.
więcej
|
1,6 mln podpisów poparcia Rafała Trzaskowskiego. ,,To manifestacja siły, ale może też mobilizować elektorat Andrzeja Dudy"
Rafał Trzaskowski w ciągu zaledwie kilku dni, dzięki szerokiej akcji i zaangażowaniu wielu ludzi, zebrał blisko 1,6 mln podpisów poparcia dla jego kandydatury w wyborach prezydenckich. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego liczba ta nie tylko robi wrażenie, ale też dowodzi, że kandydat Koalicji Obywatelskiej swoją energią, zapałem i świeżością porwał ludzi i dał im nadzieję. Przestrzegają, że tak wysoki wynik może okazać się zgubny, bo istnieje ryzyko zdemobilizowania jego elektoratu, z kolei dla elektoratu PiS może być sygnałem do jeszcze większej mobilizacji.
więcej
|
Hasło kampanii Rafała Trzaskowskiego to plagiat z Lecha Kaczyńskiego? "Po 15 latach to hasło znaczy coś innego"
"Silny prezydent, wspólna Polska" - pod takim hasłem Rafał Trzaskowski będzie walczył o fotel prezydencki. Dziennikarze zwrócili uwagę, że przypomina ono hasło Lecha Kaczyńskiego, z którym startował na prezydenta Polski w 2005 r. - "Silny prezydent, uczciwa Polska". - Po 15 latach to hasło znaczy coś zupełnie innego. Polska znaczy coś innego, i "wspólna" znaczy coś innego. W polityce 15 lat to szmat czasu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, dyrektor generalny agencji Publicon.
więcej
|
Anna Ewa Dziedzic dołączyła do zespołu Fixafilm
Do zespołu domu postprodukcyjnego Fixafilm dołączyła Anna Ewa Dziedzic, która objęła nowe stanowisko PR & new business managera.
więcej
|
Marcin Kierwiński: zbieraliśmy po 400 tys. podpisów dziennie pod kandydaturą Rafała Trzaskowskiego
Pod kandydaturą Rafała Trzaskowskiego na prezydenta zbieraliśmy po 400 tys. podpisów dziennie, to absolutny rekord - mówi PAP sekretarz generalny PO Marcin Kierwiński. Nie wyklucza, że Rafał Trzaskowski weźmie udział w debacie telewizyjnej 17 czerwca.
więcej
|
|
|