|
|
|
|
|
|
|
Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV: Media to biznes autokratyczny, a nie demokratyczny
- Cała branża została poturbowana i będzie tak pewnie jeszcze przez kilka kolejnych lat. Musimy się przyzwyczaić do innych wycen na rynku reklamy, innego sposobu działania czy konsumpcji telewizji. Najprościej i najszybciej tnie się wydatki reklamowe. Jeżeli zauważymy odrodzenie gospodarki, to na pewno najpierw zobaczymy je na rynku reklamowym - stwierdza Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP odpowiada pozwem na pozew Rafała Trzaskowskiego. ,,Starcie politycznych plemion"
Pozew sądowy, który Telewizja Polska ma złożyć przeciwko Rafałowi Trzaskowskiemu, to odpowiedź na proces, jaki Trzaskowski chce wytoczyć publicznemu nadawcy. - Te wymianę pozwów należy czytać jako wojnę dwóch plemion politycznych, w której chodzi o obronę wartości - mówi nam prof. Jan Kreft, medioznawca z Politechniki Gdańskiej. - Napięcie w ostatnich dniach kampanii będzie rosło - uważa Maciej Myśliwiec.
więcej
|
Telewizyjna wiosna należała do TVP1 i TVN. ,,M jak miłość" i ,,Wydarzenia" hitami. ,,Ostatnie miesiące były bezprecedensowe"
Nowym liderem oglądalności wiosną w 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN. Największą widownię zgromadziły serial „M jak miłość” oraz programy informacyjne „Wydarzenia” i „Fakty”. - Tej wiosny zwycięzcy moim zdaniem nie ma, bo ostatnie miesiące były bezprecedensowe absolutnie pod każdym względem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House.
więcej
|
TVP Info startuje z programem ,,Finał kampanii". ,,Komentarze, analizy i demaskowanie manipulacji"
Od poniedziałku 22 czerwca TVP Info emitować będzie dwa razy dziennie nowy program informacyjno-publicystyczny „Finał kampanii”. Poprowadzą go Magdalena Ogórek, Adrian Klarenbach i Michał Rachoń. - To będą komentarze specjalistów, ale i demaskowanie manipulacji - zapowiada Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
W lipcu start zdjęć do ,,Lombard. Życie pod zastaw 7". Emisja jesienią w TV Puls
W lipcu Telewizja Puls i Studio A rozpoczyna zdjęcia do 7. sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, którego premiera odbędzie się jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 2" jesienią w Polsacie, startują castingi (wideo)
Telewizja Polsat rozpoczęła castingi do drugiej edycji reality-show „Ninja Warrior Polska”. Nowe odcinki będzie można obejrzeć w jesiennej ramówce.
więcej
|
Maciej Stec, Piotr Woźny i Alojzy Nowak w radzie nadzorczej firmy energetycznej Zygmunta Solorza
Do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), kontrolowanej przez Zygmunta Solorza, zostali powołani wiceprezes Cyfrowego Polsatu Maciej Stec, były wiceminister cyfryzacji Piotr Woźny oraz ekonomista Alojzy Z. Nowak.
więcej
|
Canal+ Sport z nowym magazynem o Premier League, prowadzącym Andrzej Twarowski
W poniedziałek, 22 czerwca, w Canal+ Sport startuje nowy program Andrzeja Twarowskiego „Jej Wysokość Premier League”. Magazyn w całości poświecony będzie lidze angielskiej, nadawany ma być w każdy ligowy poniedziałek o godz. 23.00.
więcej
|
TVP rozważa wydłużenie letnich wydań ,,Pytania na Śniadanie"
Od końca czerwca codzienne wydania „Pytania na Śniadanie” będą prawdopodobnie zaczynać się o godz. 7.30. - Rozważamy taką opcję, ale decyzje nie zostały jeszcze podjęte - informuje portal Wirtualnemedia.pl Aleksandra Zawłocka, szefowa redakcji programu.
więcej
|
,,Rolnicy. Podlasie" hitem Fokus TV. Drugi sezon miał 471 tys. widzów
Wiosenne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” oglądało średnio 471 tys. widzów. Cykl miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat News dalej będzie emitował msze święte
W Polsat News nadal można oglądać programy wprowadzone w czasie pandemii koronawirusa m.in. "Koronawirus - Raport Dnia", "Debata Dnia" oraz transmisję mszy świętej. Na razie stacja ma nie planować zmian w ramówce.
więcej
|
,,Wiadomości" i TVP Info wg połowy Polaków nierzetelnie relacjonują kampanię wyborczą, najlepiej oceniane ,,Wydarzenia"
Połowa Polaków ocenia, że „Wiadomości” i TVP Info nierzetelnie informują o kampanii przed wyborami prezydenckimi, a przeciwnego zdania jest mniej więcej jedna piąta ankietowanych. Najlepiej oceniane pod tym względem są „Wydarzenia” Polsatu, które wyprzedzają Polsat News, „Fakty” TVN i TVN24.
więcej
|
TVP pozwie Rafała Trzaskowskiego za naruszenie dóbr osobistych. ,,Wybrał taktykę ciągłego atakowania"
Telewizja Polska zapowiedziała, że skieruje pozew o ochronę dóbr osobistych przeciw kandydatowi Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Rafałowi Trzaskowskiemu. Uzasadnia to „kolejnymi atakami pana Rafała Trzaskowskiego na TVP S.A. i notorycznym naruszaniem dobrego imienia spółki”.
więcej
|
Cezary Gmyz pozwany przez rzeczniczkę niemieckich Zielonych za wpis o homoseksualistach w obozach koncentracyjnych
Korespondent TVP w Berlinie Cezary Gmyz został pozwany przez niemiecką polityk z partii Zielonych Ulle Schauws, za wpis na Twitterze o homoseksualistach w obozach koncentracyjnych, z których wielu miało być „wyjątkowymi zwyrodnialcami i gwałcicielami”. Schwaus ma też zaapelować do Stowarzyszenia Prasy Zagranicznej o wykluczenie Gmyza.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam
W ub.r. firma Euro-net, właściciel sieci elektromarketów oraz sklepów internetowych Euro.com.pl i OleOle.pl, osiągnął wzrost przychodów o 10,9 proc. do 7,52 mld zł oraz zysku netto ze 122,7 do 192 mln zł. Na koniec roku firma miała 289 sklepów. Jej przychody z usług reklamowych zwiększyły się z 616,3 do 694,7 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ubiegły rok rekordowy dla sponsoringu sportowego. 5,3 mld zł wartości, przeszło 7 tys. eksponowanych marek
W 2019 roku wartość mediowa rynku sponsoringu sportowego przekroczyła 5,3 mld zł - pokazują dane Pentagon Research. W tym roku jednak z uwagi na COVID-19 należy spodziewać się dużego spadku.
więcej
|
The North Face bojkotuje reklamy na Facebooku i Instagramie
Firma The North Face, producent odzieży sportowej poinformowała, że rezygnuje ze skutkiem natychmiastowym z umieszczania reklam na Facebooku w związku z szerzącą się na tej platformie mową nienawiści. To pierwsza duża znana marka, która bojkotuje reklamy na Facebooku.
więcej
|
Platige Image uzyskało 4,4 mln zł kredytów od PFR
Spółki z grupy kapitałowej Platige Image otrzymały 4,37 mln zł kredytów od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarczy finansowej dla małych i średnich firm.
więcej
|
Kamil Glik w kampanii społecznej przeciw hejtowi na Ślązaków
Jastrzębska Spółka Węglowa przy wsparciu Fundacji JSW zainicjowała kampanię społeczną „Nie oczerniaj górnika!”, która ma za zadanie przeciwdziałanie dyskryminacji pracowników sektora górniczego i mieszkańców Śląska w czasie pandemii koronawirusa. Ambasadorem akcji został piłkarz Kamil Glik.
więcej
|
Pornhub Premium Lovers: serwis promuje abonamenty dla par
Pornhub reklamuje specjalnym materiałem wideo nową usługę subskrypcji dla par.
więcej
|
McDonald's pokazuje wdrożenie nowych standardów higieny po epidemii (wideo)
Oddział McDonald's w Zjednoczonych Emiratach Arabskich w specjalnym spocie pokazuje standardy bezpieczeństwa i higieny serwowania swoich posiłków.
więcej
|
Cztery agencje w globalnym przeglądzie na obsługę mediową Kraft Heinz
Firma Kraft Heinz, właściciel m.in. keczupu marki Heinz powadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Zaprosiła do niego Carat (Dentsu Aegis Network), PHD (Omnicom Media Group, Mediacom (GroupM/WPP) i Starcom (Publicis Media), który broni budżetu klienta.
więcej
|
Karmi jako mrożona kawa - nowość Carlsberga (wideo)
Marka Karmi (Carlsberg Polska) rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Przygotowały ją Red8 Advertising, OTO Film, Kamikaze oraz Initiative.
więcej
|
Trzaskowski w spocie opowiada o sobie, krytykuje go Duda. ,,Bitwa o wozy" w akcji MSWiA (wideo)
Rafał Trzaskowski w nowym spocie wyborczym opowiada o swoim życiu, także prywatnym. Sztab Andrzeja Dudy opublikował spot mocno krytykujący Trzaskowskiego. Natomiast Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło profrekwencyjną akcję „Bitwa o wozy” dotyczącą wozów strażackich.
więcej
|
Polski Czerwony Krzyż na TikToku przypomina o regularnym czyszczeniu smartfonów w czasie epidemii
Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami przypomina zwłaszcza młodym ludziom o konieczności regularnego czyszczenia swoich smartfonów, rozpoczynając kampanię edukacyjną #PolskaCzystaKomórka. Działania trwają głównie na TikToku.
więcej
|
Reżyser Dan French w Papaya Films
Do grona twórców twórców reprezentowanych przez Papaya Films dołączył brytyjski reżyser Dan French.
więcej
|
Acer partnerem technologicznym Alfa Romeo Racing Orlen
Firma Acer będzie dostarczać sprzęt IT zespołowi Alfa Romeo Racing Orlen, w którym kierowcą rezerwowym jest Robert Kubica.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Związkowcy w Agorze proszą inspekcję pracy o kontrolę dobrowolnych odejść z Goldenline
Działająca w grupie Agora „Solidarność” złożyła wnioski do Państwowej Inspekcji Pracy i Powiatowego Urzędu Pracy o skontrolowanie procesu odchodzenia ze spółki pracowników Goldenline. - Zgłaszaliśmy propozycje kompromisowego i poufnego załatwienia sprawy, Agora je odrzuciła - podkreśla organizacja.
więcej
|
Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, ,,Glamour" najbardziej w dół
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wszystkie pisma odnotowały dwucyfrowe spadki, a najwięcej straciło „Glamour” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PAP miała ponad 53 mln zł przychodów w 2019 roku. "To okres szybkiego wzrostu"
Polska Agencja Prasowa zwiększyła w 2019 roku przychody netto o prawie 6,5 mln zł. Strata zmniejszyła się z 3,5 mln zł w 2018 roku do 562,7 tys. zł na koniec minionego roku.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska rusza z kampanią #NiechZyjePlaneta
Redakcje należące do Ringier Axel Springer Polska zaangażowały się w globalną inicjatywę ONZ #ActNow, zachęcającą ludzi do zmiany codziennych nawyków, by chronić planetę. W ramach akcji powstanie specjalny serwis Niech żyje planeta, „zielona” redakcja, badania i raporty.
więcej
|
Fundacja Pismo: mniej z darowizn, a więcej z działalności gospodarczej, zmalała strata
W ub.r. Fundacja Pismo wydająca miesięcznik „Pismo. Magazyn Opinii” zanotowała spadek wpływów z darowizn o 41,6 proc. do 233,5 tys. zł oraz wzrost przychodów gospodarczych o 55,1 proc. do 1,59 mln zł.
więcej
|
Gremi Media 3 lipca wypłaci 3,69 mln zł dywidendy, KCI sprzedało 6,7 proc. akcji
Akcjonariusze Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zdecydowali, że 3 lipca spółka wypłaci 3,69 mln zł dywidendy, po 2,16 zł na akcję. Większościowy akcjonariusz KCI sfinalizował sprzedaż 6,67 proc. jej akcji luksemburskiej spółce FBNK Finance należącej do Facebank Group.
więcej
|
Nowy weekendowy cykl ,,Kuriera Lubelskiego": dziennikarze opisują niewyjaśnione zbrodnie sprzed lat
„Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa) zaczyna wakacyjny cykl „Kroniki Kryminalne 1957-2020”. Dziennikarze przypominać w nim będą niewyjaśnione, tajemnicze sprawy kryminalne z regionu. Nad oprawą graficzną cyklu pracował m.in. dyrektor artystyczny Polska Press Tomasz Bocheński.
więcej
|
Siedem grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech siódmy: gniew [MAREK TEJCHMAN]
- Gniew prowadzi do ograniczenia umiejętności poznawczych. Będąc wściekłym na to, jak wygląda rzeczywistość i starając się ją zmienić, zamykamy się na umiejętność słuchania innych i próby zrozumienia ich spojrzenia na rzeczywistość. To z kolei powoduje, że nie jesteśmy w stanie jej opisywać. Nie rozumiemy jej, nie mamy szansy naprawdę poznać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Tejchman, zastępca redaktora naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej".
więcej
|
Duże spadki na rynku prasy. ,,Nadchodzące miesiące będą trudne dla wydawców"
W marcu br. względem analogicznego okresu rok wcześniej sprzedaż prasy ogółem zmalała o 12 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Problemy z dystrybucją czy mniejsze zainteresowanie reklamodawców z pewnością negatywnie odbiły się na nakładach i sprzedaży - mówi nam Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Amnesty International staje w obronie aktywistów od plakatów krytykujących Łukasza Szumowskiego
Amnesty International wystosowała pilny apel w sprawie dwóch aktywistów, którzy usłyszeli zarzuty włamania z kradzieżą za rozlepienie plakatów krytykujących ministra Łukasza Szumowskiego w wiatach przystankowych w Warszawie. Grozi im do 10 lat więzienia. Jeden z działaczy, dziennikarz Bartek Sabela, powiedział Wirtualnemedia.pl, że składa zażalenie do sądu na zatrzymanie go i przeszukanie mieszkania.
więcej
|
Muzeum Auschwitz krytykuje publikację "Newsweek Polska". ,,Nie wciągać ofiar w dyskurs polityczny"
Muzeum Auschwitz zaapelowało, by nie wciągać ofiar Auschwitz ani jego samego w dyskurs polityczny. To reakcja na artykuł o obchodach 80. rocznicy pierwszej deportacji Polaków do Auschwitz, który ukazał się w "Newsweek Polska". Upamiętnienie przypadało 14 czerwca.
więcej
|
Empik przywraca działalność 9 salonów, dogadał się z właścicielami centrów handlowych
Na mocy porozumień z właścicielami centrów handlowych Empik otworzył z powrotem dziewięć swoich salonów. Zamkniętych pozostaje nadal ok. 30 sklepów tej sieci, po tym jak Empik na początku maja wypowiedział umowy dotyczące ich wynajmu.
więcej
|
|
|
Facebook przeznaczy 200 milionów dolarów dla czarnoskórych właścicieli firm
Amerykańska platforma społecznościowa ogłosiła szereg nowych zobowiązań finansowych, które mają się przyczynić do rozwiązywania problemu nierówności rasowych w Stanach Zjednoczonych, w tym fundusze dla firm zarządzanych przez Afroamerykanów, bezpłatne szkolenia oraz stypendia dla czarnych studentów informatyki. - Nie możemy tworzyć produktów, które służą światu bez zadbania o zróżnicowanie w zatrudnieniu - podkreśla Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Facebooka.
więcej
|
The North Face bojkotuje reklamy na Facebooku i Instagramie
Firma The North Face, producent odzieży sportowej poinformowała, że rezygnuje ze skutkiem natychmiastowym z umieszczania reklam na Facebooku w związku z szerzącą się na tej platformie mową nienawiści. To pierwsza duża znana marka, która bojkotuje reklamy na Facebooku.
więcej
|
Strony główne: WP z większą przewagą nad Onetem, Interia mocniej w górę niż Gazeta.pl
W maju br. strony główne pięciu czołowych portali horyzontalnych miały o 16 proc. użytkowników i 23 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty osiągnęły strony liderującej WP.pl i Interii.
więcej
|
Legimi ze wzrostem wpływów o 54 proc. i 614 tys. zł zysku. Dwojakie skutki epidemii
W ub.r. firma Legimi oferująca audiobooki i ebooki w modelu abonamentowym osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 54,3 proc. do 17,42 mln zł oraz zysku netto z 43,4 do 613,9 tys. zł. Spółka nadal szykuje się do debiutu giełdowego, a w epidemii koronawirusa dostrzega zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje dla swojej działalności.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska rusza z kampanią #NiechZyjePlaneta
Redakcje należące do Ringier Axel Springer Polska zaangażowały się w globalną inicjatywę ONZ #ActNow, zachęcającą ludzi do zmiany codziennych nawyków, by chronić planetę. W ramach akcji powstanie specjalny serwis Niech żyje planeta, „zielona” redakcja, badania i raporty.
więcej
|
Pornhub Premium Lovers: serwis promuje abonamenty dla par
Pornhub reklamuje specjalnym materiałem wideo nową usługę subskrypcji dla par.
więcej
|
Netflix zatrudnia w Australii dyrektorkę ds. treści oryginalnych
Do zespołu platformy streamingowej Netflix w Australii dołączy Que Minh Luu, która będzie odpowiedzialna za obszar produkcji oryginalnych dla tego kraju.
więcej
|
Anna Nagler: "W głębi lasu" opowiada o współczesnej kondycji Polaków
O kulisach powstawania "W głębi lasu", drugiego polskiego serialu Netfliksa, rozmawiamy z Anną Nagler, dyrektor produkcji oryginalnych w regionie Europy Środkowej i Wschodniej platformy oraz producentką kreatywną serii.
więcej
|
Medonet z największym wzrostem nadal na czele serwisów o zdrowiu, w dół Znanylekarz.pl (TOP10)
Czołowe serwisy o tematyce zdrowotnej miały w kwietniu br. 25 proc. użytkowników i 79 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem pozostaje Medonet.pl, a podobnie duży wzrost osiągnęła sekcja zdrowotna Radiozet.pl. Natomiast mocno zmalały wyniki Znanylekarz.pl.
więcej
|
Allegro Lokalnie z ofertami motoryzacyjnymi. Koniec handlu alkoholem na Allegro, Smart! na rok 10 zł taniej
Od 9 lipca na Allegro Lokalnie będzie można zamieszczać oferty z tematyki motoryzacyjnej. Jednocześnie zniknie możliwość handlowania napojami alkoholowymi, natomiast 1 sierpnia pojawia się obowiązek łączenia 1 proc. ofert z produktem w wybranych kategoriach.
więcej
|
Pandemia przyspieszy upadek tradycyjnej telewizji? Amazon: Niektóre zwyczaje konsumentów zmienią się na trwałe
Kryzys związany z Covid-19 zmusił większość ludzi do pracy zdalnej. Zamknięci w domach szukaliśmy nowych sposobów na rozrywkę, częściej niż wcześniej korzystając np. z platform streamingowych. - Obserwujemy być może trwałe zmiany, ponieważ nasi klienci doświadczają zupełnie nowych rzeczy związanych z pandemią koronawirusa. Prawdopodobnie przyspieszyliśmy o rok upadek tradycyjnej telewizji - mówi Marc Whitten, wiceprezes Amazona.
więcej
|
Facebook usunął reklamy wyborcze Donalda Trumpa, powodem nazistowski symbol
Sztab prezydenta USA Donalda Trumpa w reklamach na Facebooku wykorzystał symbol, którego naziści używali do oznaczania więźniów w obozach koncentracyjnych. Firma Marka Zuckerberga skasowała posty twierdząc, że naruszają jej zasady społecznościowe, a platforma nie zgadza się na "zorganizowaną nienawiść".
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Największym przegranym kampanii wyborczej jest Lewica, wygranym Platforma Obywatelska (opinie ekspertów)
Eksperci są zgodni, że dzięki zmianie kandydata na prezydenta Platforma Obywatelska "podniosła się ze strasznego doła". Przegranym tej kampanii wyborczej jest natomiast Lewica, która ma wynik poniżej błędu statystycznego. - Kampania Roberta Biedronia jest fatalna. Szykuje się wynik, który bardzo przypomina nieszczęśliwie dla SLD wybraną kandydatkę panią Magdalenę Ogórek - mówi Wirtualnemedia.pl dr Ewa Pietrzyk-Zieniewicz z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
|
Największym przegranym kampanii wyborczej jest Lewica, wygranym Platforma Obywatelska (opinie ekspertów)
Eksperci są zgodni, że dzięki zmianie kandydata na prezydenta Platforma Obywatelska "podniosła się ze strasznego doła". Przegranym tej kampanii wyborczej jest natomiast Lewica, która ma wynik poniżej błędu statystycznego. - Kampania Roberta Biedronia jest fatalna. Szykuje się wynik, który bardzo przypomina nieszczęśliwie dla SLD wybraną kandydatkę panią Magdalenę Ogórek - mówi Wirtualnemedia.pl dr Ewa Pietrzyk-Zieniewicz z Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Agencja Neuron z 2,1 mln zł wpływów, wynik netto 76 tys. zł w górę
W ub.r. agencja public relations Neuron osiągnęła wzrost przychodów o 1 proc. do 2,1 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej wynik netto poszedł w górę z 39 tys. zł straty do 36,8 tys. zł straty.
więcej
|
Trzaskowski w spocie opowiada o sobie, krytykuje go Duda. ,,Bitwa o wozy" w akcji MSWiA (wideo)
Rafał Trzaskowski w nowym spocie wyborczym opowiada o swoim życiu, także prywatnym. Sztab Andrzeja Dudy opublikował spot mocno krytykujący Trzaskowskiego. Natomiast Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło profrekwencyjną akcję „Bitwa o wozy” dotyczącą wozów strażackich.
więcej
|
Brand Bridge dla Wine of Moldova
Agencja Brand Bridge ma nowego klienta - mołdawską organizację Wine of Moldova w Polsce.
więcej
|
Grupa Artystyczna Teraz Poliż klientem iPublicity
Grupa Artystyczna Teraz Poliż nawiązała współpracę z agencją iPublicity.
więcej
|
Krzysztof Bukowski: z H+K Strategies Poland do PKN Orlen
Krzysztof Bukowski dołączył do zespołu komunikacji PKN Orlen jako starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
|
|