|
|
|
|
|
|
|
TVN, Onet i WP odwołały debatę wyborczą, Andrzej Duda udzieli wywiadu w Polsacie
Po tym jak prezydent Andrzej Duda nie zgodził się na udział razem z Rafałem Trzaskowskim we wspólnej debacie TVN, Onetu i WP, firmy poinformowały, że ją odwołują. Prezydent w czwartek wieczorem udzieli wywiadu w „Gościu Wydarzeń” w Polsacie.
więcej
|
TVP1 i TVN nowymi liderami w czerwcu. Hitami debata prezydencka, ,,Fakty" i ,,Wiadomości"
Nowym liderem oglądalności w czerwcu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był TVN, który wyprzedził Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły debata prezydencka, „Fakty” i „Wiadomości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rośnie zainteresowanie płatną telewizją, National Geographic i HBO najbardziej wartościowe
Liczba osób rozważających rezygnację z płatnej telewizji się nie zmieniła, znaczący wzrost odnotowano w grupie osób myślących o zakupie abonamentu. Zdaniem widzów najbardziej warte płacenia operatorom są kanały National Geographic, HBO i Discovery Channel.
więcej
|
Player zrezygnował po jednym odcinku z programu ,,Doniesienia". ,,Nieustanie szukamy nowych pomysłów"
Player tuż po premierze pierwszego odcinka emisję nowego autorskiego programu „Doniesienia” zrezygnował z projektu. W serwisie nie pojawią się kolejne odcinki, a pierwszy został już usunięty. - Nieustanie szukamy nowych pomysłów, które trafią w gusta użytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy player.pl.
więcej
|
W debacie wyborczej TVP po 5 pytań od publiczności i internautów, jedna czwarta widowni dla sztabów
W trakcie debaty wyborczej Telewizji Polskiej padnie po pięć pytań od publiczności na miejscu i internautów. Kandydaci spotkają się w hali widowiskowo-sportowej w Końskich, w której prace przygotowawcze ruszyć mają w piątek. Jedną czwartą widowni zajmą osoby wskazane przez sztaby - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
CMWP SDP krytycznie o ocenie OBWE ws. mediów publicznych w kampanii. TVP: wnioski nieobiektywne i krzywdzące
W ocenie Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich „tak negatywna ocena OBWE na temat przebiegu kampanii nie odzwierciedla rzeczywistego przebiegu wolnych i demokratycznych wyborów prezydenckich w Polsce i jego medialnego obrazu”. Telewizja Polska stwierdziła natomiast, że wnioski te są "nieobiektywne i krzywdzące".
więcej
|
502 tys. widzów śledzi ,,Finał kampanii" w TVP Info
Nowy program TVP Info „Finał kampanii” ogląda średnio 502 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV: Alber Uziyel odchodzi z zarządu, a Katarzyna Woźnicka z rady nadzorczej
Z funkcji członka zarządu Kino Polska TV rezygnował Alber Uziyel, natomiast z rady nadzorczej odeszła Katarzyna Woźnicka.
więcej
|
Cykl ,,Opole - koncertowe wspomnienia" od 4 lipca w TVP Kultura
Od 4 lipca TVP Kultura będzie emitować cykl „Opole - koncertowe wspomnienia” - program z udziałem gwiazd, które brały udział w poprzednich edycjach Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
więcej
|
Sony przejmuje producenta "Sex Education"
Sony Pictures Television kupiła większościowy pakiet udziałów w Eleven, londyńskiej firmie produkcyjnej odpowiedzialnej m.in. za serial "Sex Education" (emitowanym przez Netflix). Szczegóły umowy objęto tajemnicą.
więcej
|
Prokuratura oskarża Kamila Durczoka, za spowodowanie po pijanemu kolizji grozi mu do kilku lat więzienia
Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim skierowała do sądu akt oskarżenia dziennikarza Kamila Durczoka ws. kolizji drogowej spowodowanej przez niego pod wpływem alkoholu w lipcu ub.r. Durczok jest oskarżony o sprowadzenie bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym.
więcej
|
Zmarł rzecznik Państwowej Komisji Wyborczej Tomasz Grzelewski
Nie żyje Tomasz Grzelewski, w ostatnim czasie rzecznik prasowy Państwowej Komisji Wyborczej, a wcześniej przez wiele lat reporter Superstacji.
więcej
|
Andrzej Duda nie weźmie udziału w debacie w TVN. "W czyim interesie zagraniczne media będą broniły Trzaskowskiego?"
Prezydent Andrzej Duda ma zobowiązania wobec mieszkańców - powiedział wicerzecznik PiS Radosław Fogiel, pytany dlaczego prezydent nie weźmie udziału w planowanej na czwartek debacie przedwyborczej w TVN. Dodał, że prezydent "z przyjemnością" pojawi się na debacie zorganizowanej przez wszystkie telewizje. - - Prywatna stacja Trzaskowskiego chce sobie organizować debatę. Dlaczego ma być lepiej traktowana niż TVP i Polsat? Nie zgadzam się na to, jestem prezydentem wszystkich Polaków - podkreślił Andrzej Duda w środę na wiecu wyborczym.
więcej
|
,,W domu", ,,Kraina Lodu II", ,,Quiz" i ,,Ramy" w lipcu na HBO GO
Lipiec w HBO GO przyniesie nowe propozycje serialowo-filmowe na lato. Będzie sporo propozycji serialowych (m.in. „Quiz” i „Ramy”), dokumentalnych i filmowych („Pokémon: Detektyw Pikachu” i „Aniołki Charliego”). Zaplanowano też premierę wyjątkowej produkcji „W domu”.
więcej
|
Cykl ,,Metro retro" od lipca w kanale Metro. Stacja pokaże kultowe filmy
Od 4 lipca w sobotnie wieczory w kanale Metro będzie można oglądać cykl „Metro retro” z kultowymi filmami.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio z 10,4 mln zł straty w ub.r. 54 pracowników więcej, dziennikarze zarabiają średnio 10,3 tys. zł
Polskie Radio w 2019 roku osiągnęło 10,44 mln zł straty netto w porównaniu do 15,3 mln zysku netto w roku poprzednim. Kadra kierownicza wyższego szczebla zarabiała średnio miesięcznie 15,9 tys. zł brutto, a dziennikarze - 10,3 tys. zł brutto - wynika ze sprawozdania finansowego spółki, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zwolniona dziennikarka Radia Rzeszów decyzją sądu przywrócona do pracy
Decyzją sądu rejonowego w Rzeszowie Grażyna Bochenek, dziennikarka zwolnioną z Radia Rzeszów - po krytyce prezydenta przez słuchacza na antenie - została przywrócona do pracy. Sąd stwierdził, że rozwiązanie umowy naruszało prawo. - Chcę wrócić do radia, ale do radia, które stawia sobie za cel obiektywne przedstawianie rzeczywistości, a nie cenzurowanie jej przez stronniczy wybór tematów, zapraszanych gości, a nawet komentarzy słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Grażyna Bochenek.
więcej
|
|
Audycje Mazurka, Metza i Malickiego w letniej ramówce radiowej Dwójki
Pod koniec czerwca ruszyła wakacyjna ramówka Programu 2 Polskiego Radia. Są w niej nowe autorskie cykle, nie zabraknie również znanej z poprzednich edycji „Dwójki na miejscu”. Na antenie zagoszczą także nowi autorzy: Waldemar Malicki, Piotr Metz i Robert Mazurek.
więcej
|
|
Gaja Kuroń z Gabrielą Darmetko prowadzą audycję kulinarną w Trójce
Od środy 1 lipca audycję kulinarną na antenie radiowej Trójki ma Gaja Kuroń. Wraz z Gabrielą Darmetko po godz. 10.15 prowadzi autorski program „Kuchnia z jajem”.
więcej
|
|
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie. Twoja Polska Stacja na podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Twoja Polska Stacja - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od grudnia 2019 roku do maja 2020 roku.
więcej
|
|
|
|
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
W drugim kwartale br. firma obuwnicza CCC (należą też do niej marki Gino Rossi, eobuwie i KVAG) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21 proc. do 1,29 mld zł, przy czym wpływy z e-commerce wzrosły o 79 proc. do 626 mln zł - wynika z jej szacunkowych danych. Firma ograniczyła wydatki marketingowe, m,in. zrezygnowała ze sponsoringu grupy kolarskiej CCC Team.
więcej
|
Obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmą się ClickAd Interactive, dsk i Insignia
Przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wygrały agencje ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk oraz Insignia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet rocznej obsługi wyceniono na 15 mln zł.
więcej
|
Lego dołącza do bojkotu Facebooka. Mark Zuckerberg spotka się z organizatorami akcji #StopHateforProfit
Duński koncern Lego poinformował, że wstrzyma reklamy w mediach społecznościowych na co najmniej miesiąc. Producent klocków dołączył do długiej listy firm, które uważają, że Facebook nie robi wystarczająco dużo, aby powstrzymać mowę nienawiści na swoich platformach. Bojkot, polegający na wstrzymaniu reklam w lipcu, zaczął się w środę. Mark Zuckerberg, który do tej pory był nieugięty, zgodził się na spotkanie z organizatorami kampanii #StopHateforProfit.
więcej
|
Mariusz Ryciak odpowiada za marketing słodyczy Colian
Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska, od lipca dołączył do marketingu firmy Colian.
więcej
|
Marcin Dorociński rapuje w reklamie Santander Banku (wideo)
Rusza kampania reklamowa Santander Bank Polska z udziałem aktora Marcina Dorocińskiego. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają FCB Bridge2Fun, Red8 Advertising, Starcom i Propeller.
więcej
|
Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe
Bozoma Saint John zostanie nową szefową marketingu serwisu Netflix. Menedżerka zajmowała się wcześniej markami Apple i Uber, na stanowisku zastąpi Jackie Lee-Joe, która odchodzi z pracy z powodów rodzinnych.
więcej
|
Szefowa HR adidasa rezygnuje z pracy po 23 latach. Powodem oskarżenia o ignorowanie rasizmu
Karen Parkin, szefowa działu HR i członkini zarządu adidasa (z ang. executive board), złożyła rezygnację po 23 latach pracy w firmie. Powód? Protest pracowników, zarzucających menadżerce lekceważenie ich sygnałów o przypadkach rasizmu w koncernie.
więcej
|
Żabka testuje maszyny do odbioru paczek
Sieć sklepów Żabka Polska testuje automaty do odbioru paczek. Pierwsza taka maszyna działa pilotażowo w Poznaniu.
więcej
|
Cinema City przesuwa na termin nieokreślony ponowne otwarcie kin
Sieć Cinema City wbrew zapowiedzi nie otworzy swoich kin 3 lipca po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa. - Potrzebujemy więcej czasu, żeby wszystko się udało - poinformowała firma.
więcej
|
Adrian Rybicki odpowiada za sprzedaż w kilku krajach w RTB House
Adrian Rybicki awansuje na nowo utworzone stanowisko vice president of sales Poland, United Kingdom, France and Scandinavia w RTB House, firmie zajmującej się marketingiem internetowym.
więcej
|
Robert Lewandowski w kolejnej odsłonie kampanii Huawei AppGallery
Huawei od początku lipca ruszył z szeroko zakrojoną kampanią promującą autorski sklep z aplikacjami AppGallery. W reklamie ponownie wystąpi ambasador marki Robert Lewandowski.
więcej
|
Spółka zależna Digitree Group wzięła 2,5 mln zł kredytu na bieżącą działalność
Firma marketingu internetowego INIS, należąca do notowanego na giełdzie Digitree Group, uruchomiła w rachunku bieżącym linię kredytową do kwoty 2,5 mln zł, z której może skorzystać w razie potrzeby finansowania swojej bieżącej działalności.
więcej
|
Burger King w Finlandii zrobił sieci McDonald's "kreatywnego psikusa"
Fiński oddział Burger Kinga prowadzi akcję outdoorową, w ramach której jego produkty można zamawiać z odbiorem w restauracjach największego konkurenta, McDonald's.
więcej
|
Lovela w nowej kampanii promuje hipoalergiczną linię Family (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa produktów do prania ubranek dziecięcych marki Lovela (Reckitt Benckiser). Promowana w niej jest nowa linia hipoalergiczna Lovela Family. Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Okocim przekonuje: "Liczy się dobry skład" (wideo)
Z początkiem lipca ruszyła nowa kampania marketingowa marki piwa Okocim (Carlsberg Polska) pod hasłem „Liczy się dobry skład". Działania przygotowały Upside, Dynamo i Initiative.
więcej
|
Meetrics i InMobi współpracują przy pomiarze marketingu mobilnego
Firmy Meetrics i InMobi ogłosiły strategiczne partnerstwo w zakresie zwiększenia możliwości pomiarowych marketingu mobilnego.
więcej
|
Booost zareklamuje dla PGE platformy eSklep i Fachowcy
Agencja Booost wygrała przetarg spółki PGE Obrót na przeprowadzenie kampanii reklamującej PGE eSklep i nową platformę Fachowcy.
więcej
|
"Dawno Cię tu nie było" - Wrocław zaprasza w kampanii turystów na wakacje
Od lipca ruszyła kampania "Dawno Cię tu nie było - spotkajmy się we Wrocławiu". Miasto pokazuje w niej swoje największe atrakcje, zapraszając turystów na wypoczynek i bezpłatne spacery z przewodnikiem. Działania realizuje agencja Platinium Cast.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dariusz Cychol zwolniony z ,,Faktów i Mitów", nową naczelną Ewa Kotlińska
Dariusz Cychol od lipca nie jest już redaktorem naczelnym tygodnika „Fakty i Mity” (Błaja News). Pismem kierować będzie Ewa Kotlińska, właścicielka i prezes wydającej je spółki. Nieoficjalnie ustaliliśmy, że zarząd czyni przygotowania do likwidacji spółki.
więcej
|
Wydawca ,,Angory" ze spadkiem wpływów o 5 proc., 4,5 mln zł odpisu dot. Ruchu
W ub.r. Wydawnictwo Westa Druk zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 5,3 proc. do 39,2 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę z 592,7 tys. zł straty do 2,79 mln zł zysku. Firma odpisała 4,54 mln zł należności w związku z postępowaniem układowym Ruchu - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Millennium DM obniżył docelową cenę akcji Agory z 22 do 13 zł. ,,Spółka wróci do wzrostu zysków"
Analitycy z Millennium DM obniżyli cenę giełdową docelową Agory z 22 złotych do 13 zł. Jednocześnie podtrzymali zalecenie „Kupuj” dla walorów tej spółki. Raport wydano przy kursie 8,1 zł.
więcej
|
Grzegorz Rzeczkowski i tygodnik ,,Polityka" pozwani przez rosyjską firmę KTK za teksty o powiązaniu z Falentą
Dziennikarz śledczy tygodnika „Polityka” Grzegorz Rzeczkowski poinformował, że wraz z redakcją został pozwany za publikacje na temat rosyjskiej firmy Kuzbasskaja Topliwnaja Kompania (KTK). - Sprawa jest precedensowa - żadna polska redakcja i jej dziennikarz nie zostali dotąd pozwani przez firmę należącą do rosyjskiego oligarchy - informuje Rzeczkowski.
więcej
|
Władze Chin żądają od niektórych mediów z USA danych o działalności w ChRL
Rząd ChRL nakazał amerykańskim agencjom prasowym AP i UPI oraz stacji CBS, by w ciągu siedmiu dni zgłosiły na piśmie informacje na temat swojej działalności w Chinach - powiedział w środę rzecznik chińskiego MSZ Zhao Lijian, cytowany przez agencję Reutera.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w kwietniu, wszystkie pisma z dużymi spadkami
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Wartościowe artykuły lepiej widoczne w Aktualnościach Facebooka. ,,Bez wpływu na zasięgi, ważne dla wiarygodności"
Facebook zapowiedział kolejne zmiany w działaniu algorytmu odpowiedzialnego za ekspozycję treści w News feedzie serwisu. W Aktualnościach będą lepiej widoczne wartościowe treści pochodzące od wiarygodnych i sprawdzonych wydawców. - Ta zmiana nie będzie miała przełomowego znaczenia dla mediów. W niewielkim stopniu wpłynie na ruch na stronach, będzie miała za to znaczenie dla wiarygodności i reputacji mediów wśród czytelników - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa CCC: w II kwartale sprzedaż w sklepach stacjonarnych zmalała o 47 proc., e-commerce 79 proc. w górę, cięcia w marketingu
W drugim kwartale br. firma obuwnicza CCC (należą też do niej marki Gino Rossi, eobuwie i KVAG) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 21 proc. do 1,29 mld zł, przy czym wpływy z e-commerce wzrosły o 79 proc. do 626 mln zł - wynika z jej szacunkowych danych. Firma ograniczyła wydatki marketingowe, m,in. zrezygnowała ze sponsoringu grupy kolarskiej CCC Team.
więcej
|
Netflix przeznaczy 100 milionów dolarów na pomoc dla czarnej społeczności
Netflix zobowiązał się przeznaczyć 2 proc. swoich zasobów pieniężnych na organizacje i instytucje finansowe wspierające czarne społeczności w walce z nierównościami rasowymi. Początkowo będzie to kwota do 100 mln dolarów.
więcej
|
Google podniesie ceny za korzystanie z YouTube TV. Subskrypcja za 64,99 dolara miesięcznie
Google zapowiedział, że prowadzona przez niego platforma YouTube TV umożliwiająca oglądanie w internecie wybranych stacji telewizyjnych stanie się droższa niż dotąd. Użytkownicy będą musieli zapłacić za korzystanie z serwisu 64,99 dolara miesięcznie. Powodem podwyżki ma być bogatsza oferta kanału i większe koszty, według zapowiedzi pojawią się różne plany abonamentowe.
więcej
|
Allegro skraca listę firm kurierskich na platformie Smart!. ,,Efekt przetargu, negocjujemy warunki"
Serwis Allegro ograniczył liczbę firm kurierskich które realizują dostawy zakupów w ramach usługi Smart!. Obecnie na liście są DPD, Poczta Polska, UPS i Xpress Couriers. - To efekt przeprowadzonego przetargu. Niewykluczone, że w przyszłości lista takich dostawców się rozszerzy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Bonarowski z biura prasowego Allegro.
więcej
|
Lego dołącza do bojkotu Facebooka. Mark Zuckerberg spotka się z organizatorami akcji #StopHateforProfit
Duński koncern Lego poinformował, że wstrzyma reklamy w mediach społecznościowych na co najmniej miesiąc. Producent klocków dołączył do długiej listy firm, które uważają, że Facebook nie robi wystarczająco dużo, aby powstrzymać mowę nienawiści na swoich platformach. Bojkot, polegający na wstrzymaniu reklam w lipcu, zaczął się w środę. Mark Zuckerberg, który do tej pory był nieugięty, zgodził się na spotkanie z organizatorami kampanii #StopHateforProfit.
więcej
|
Bozoma Saint John nową szefową marketingu Netfliksa. Zastąpi odchodzącą Jackie Lee-Joe
Bozoma Saint John zostanie nową szefową marketingu serwisu Netflix. Menedżerka zajmowała się wcześniej markami Apple i Uber, na stanowisku zastąpi Jackie Lee-Joe, która odchodzi z pracy z powodów rodzinnych.
więcej
|
Facebook pomoże internautom identyfikować fake newsy
Facebook rozpoczął w Europie uruchamia kampanię, która ma pomóc użytkownikom serwisu identyfikować fałszywe treści i zachęcić ich do czujności odnośnie do wiarygodności informacji.
więcej
|
Jan Buze po ponad 13 latach odchodzi z Wirtualnej Polski
Szef WP Brand Studio Jan Buze odchodzi z Wirtualnej Polski po ponad 13 latach pracy.
więcej
|
Opłata od wpływów serwisów VoD weszła w życia, nie zapłacą jedynie najmniejsi wydawcy
1 lipca zaczęła obowiązywać w Polsce opłata w wysokości 1,5 proc. wpływów od użytkowników lub z reklam w serwisach VoD. Zwolnieni z niej są wyłącznie wydawcy najmniejszych platform.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Denis Pluskota: z Abstra do Huawei
Denis Pluskota, ostatnio pracujący jako PR manager w Abstra rozpoczął pracę w zespole marketingowym Huawei Consumer Business Goup - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szymon Hołownia o kampanii: całe życie zdemolowane, z czego utrzymam rodzinę, czy jakieś stacje mnie przygarną?
Szymon Hołownia po tym, jak ogłosił zamiar utworzenia ruchu Polska 2050 zamieścił wideo, w którym przyznał, że pół roku kampanii „rozwaliło” jego życie, że nie ma oszczędności i musi zacząć szukać pracy. Zastanawia się też, czy będzie miał gdzie pisać i czy któraś stacja tv zechce go przyjąć.
więcej
|
Agencja more communications agency dla Victorinox Poland
Do grona klientów more communications agency dołączyła szwajcarska firma produkująca noże Victorinox.
więcej
|
Zmarł rzecznik Państwowej Komisji Wyborczej Tomasz Grzelewski
Nie żyje Tomasz Grzelewski, w ostatnim czasie rzecznik prasowy Państwowej Komisji Wyborczej, a wcześniej przez wiele lat reporter Superstacji.
więcej
|
Zofia Malicka w agencji OKK! PR
Zofia Malicka z początkiem lipca dołączyła do zespołu agencji OKK! PR, objęła stanowisko account executive.
więcej
|
|
|