|
|
|
|
|
|
|
Rochstar ze spadkiem wpływów o 22 proc. i 3,9 mln zł straty. ,,Nie możemy pozwolić sobie na bylejakość
Produkująca głównie programy telewizyjne firma Rochstar w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 22,4 proc. do 40,45 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 3,78 mln zł zysku do 3,94 mln zł straty. - Ponosimy znaczne nakłady finansowe aby utrzymać osiągnięty dotychczas poziom zadowolenia naszych klientów i widzów, co niestety przekłada się na wynik finansowy - tłumaczy spółka.
więcej
|
Media w kampanii mówią częściej o Dudzie niż Trzaskowskim. "Wiadomości" krytykują kandydata KO, a "Fakty" urzędującego prezydenta
W pierwszym tygodniu przed drugą turą wyborów prezydenckich główne serwisy informacyjne poświęciły Andrzejowi Dudzie łącznie ponad 102 minuty, a Rafałowi Trzaskowskiemu ponad 93 minuty - wynika z danych firmy Press-Service Monitoring Mediów, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Największą neutralność w przekazie o kandydatach zachowują "Wydarzenia" Polsatu. "Wiadomości" chwalą Dudę i krytykują Trzaskowskiego, w "Faktach" jest zaś na odwrót.
więcej
|
Wzrosła oglądalność Teatru Telewizji w sezonie 2019/2020. ,,Powołanie" z rekordem oglądalności"
Spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2019/2020 oglądało średnio 425 tys. widzów, o 34 tys. osób więcej niż rok wcześniej. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Powołanie”, który zgromadził 841 tys. oglądających.
więcej
|
Rafał Trzaskowski nie weźmie udziału w debacie TVP. Jego sztab organizuje własną w Lesznie
Rafał Trzaskowski nie przyjdzie na poniedziałkową debatę wyborczą organizowaną przez Telewizję Polską w Końskich. Zamiast tego proponuje prezydentowi Andrzejowi Dudzie nową formę rozmowy: „Arenę Prezydencką”. Sztab Trzaskowskiego na razie wysłał zaproszenia wybranym 15 redakcjom, co skrytykowało wielu dziennikarzy. - Kierujemy zaproszenia również do kolejnych redakcji. Bez dzielenia - zapewnił szef sztabu Trzaskowskiego.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 11,53 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Dalsze zwolnienia w BBC. Pracę straci 450 osób w BBC England
BBC zapowiedziała kolejny etap redukcji zatrudnienia. Brytyjski publiczny nadawca planuje zwolnienie 450 pracowników w stacji BBC England. Decyzja jest tłumaczona stratami finansowymi spowodowanymi pandemią koronawirusa i koniecznością zaoszczędzenia dodatkowych 25 mln funtów do marca 2022 roku.
więcej
|
Katarzyna Beuch i Andrzej Domański mają wejść do rady nadzorczej ATM Grupy
Kandydatami do rady nadzorczej firmy producenckiej ATM Grupa zostali Katarzyna Beuch (zgłoszona przez Rockbridge TFI) i Andrzej Domański (zgłoszony przez Nationale-Nederlanden OFE).
więcej
|
Discovery przejmuje Tele5. Poszerzy swoją ofertę dla widzów w Niemczech
Stacja Discovery Germany przejęła niemiecką wersję kanału telewizyjnego Tele5. Dzięki temu nadawca poszerzy swoją ofertę w Niemczech o nowe grupy odbiorców, uzyska też dostęp do szerokiej biblioteki oryginalnych treści wyprodukowanych na potrzeby Tele5.
więcej
|
Targi MIPCOM odbędą się na żywo i online w Cannes
Jak poinformował organizator, branżowe targi telewizyjne MIPCOM oraz MIPJunior odbędą się w połowie października w Cannes , także w formie online. Pierwszą nagrodę otrzyma w tym roku dyrektor generalny Sky Group Jeremy Darroch za działania w dziedzinie ochrony klimatu i środowiska.
więcej
|
Banijay przejmuje Endemol Shine Group za 2,2 mld dolarów
Francuska grupa produkcyjno-dystrybucyjna Banijay oficjalnie zakończyła przejęcie grupy produkcyjnej i dystrybucyjnej Endemol Shine Group za około 2,2 mld dolarów. Dyrektorem generalnym połączonych firm zostanie Marco Bassetti, dotychczasowy szef Banijay. W ten sposób powstała największa firma producencka na świecie.
więcej
|
,,Bracia Collins biorą się do roboty" nowym programem Discovery Channel
Od końca sierpnia Discovery Channel rozpocznie emisję nowego programu „Bracia Collins biorą się do roboty”. 12 lipca pilot produkcji pokaże TVN.
więcej
|
Wpływy nadawcy Fokus TV i Nowa TV wzrosły o 14 proc., strata netto zmalała do 15,5 mln zł
W ub.r. spółka TV Spektrum nadająca kanały Fokus TV i Nowa TV osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,7 proc. do 29,88 mln zł, a jej strata netto zmalała z 19,03 do 15,5 mln zł. - Ujemny wynik na działalności w dużej mierze wynikał z wciąż niskiego poziomu dystrybucji technicznej kanału Nowa TV - tłumaczy firma.
więcej
|
Monitoring kampanii prezydenckiej: serwisy informacyjne najczęściej o Andrzeju Dudzie
Połowę czasu na prezentację kandydatów w "Wiadomościach" poświęcono Andrzejowi Dudzie, w "Faktach" - po 1/3 czasu na obecnego prezydenta i Rafała Trzaskowskiego oraz pozostałych kandydatów. Z kolei w "Wydarzeniach" pokazywano o 1/3 więcej ubiegającego się o reelekcję prezydenta niż jego głównego kontrkandydata - wynika z pierwszej części raportu z monitoringu kampanii prezydenckiej, przeprowadzonego przez Instytut Dyskursu i Dialogu.
więcej
|
Jolanta Pieńkowska prowadziła "Fakty po południu" w TVN24
Dziennikarka Jolanta Pieńkowska po raz pierwszy prowadziła w czwartek "Fakty po południu" na antenie TVN24. Do tej pory była gospodynią popołudniowych "Faktów o świecie" TVN24 BiS. Od wybuchu pandemii koronawirusa w marcu br. TVN24 BiS nie realizuje jednak własnych materiałów, tylko transmituje program TVN24.
więcej
|
Film Macieja Dutkiewicza ,,Wyzwanie" dostępny w IPLI i Cyfrowym Polsacie GO
W serwisie IPLA oraz w usłudze Cyfrowy Polsat GO premierowo dostępny jest najnowszy film w reżyserii Macieja Dutkiewicza "Wyzwanie", produkcji Cyfrowego Polsatu. Można go obejrzeć na urządzeniach mobilnych, komputerach, telewizorach Smart TV, Apple TV oraz wybranych dekoderach Cyfrowego Polsatu za 25 zł.
więcej
|
Emma Watts została prezydentem Paramount Pictures
Była szefowa Twentieth Century Fox, Emma Watts, została prezydentem Paramount Pictures. Zastąpiła na tym stanowisku Wycka Godfrey'a, który wraca do produkcji filmów i programów telewizyjnych.
więcej
|
TVP Info pokaże reportaż o współpracy warszawskiego ratusza z Agorą
W niedzielę o 21:30 TVP Info wyemituje reportaż „Platforma układu” o zarządzaniu Warszawą przez Hannę Gronkiewicz-Waltz i Rafała Trzaskowskiego. Jednym z wątków materiału ma być współpraca ratusza z należącą do Agory firmą reklamy zewnętrznej AMS.
więcej
|
Ultraliga, League of Legends, Ekstraklasa Games i Polish Masters Rainbow Six w Polsat Games
Od początku lipca w Polsat Games można oglądać nowy sezon Alior Bank Ultraligi (flagowej pozycji stacji), a także europejskie rozgrywki League of Legends, Ekstraklasę Games i walkę o play-offy w Polish Masters Rainbow Six.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chillizet z nową oprawą dźwiękową i hasłem ,,Stacja chillout", rusza letnia ramówka
W poniedziałek 6 lipca rusza letnia ramówka radia Chillizet (Eurozet). Zmienia się brzmienie, oprawa dźwiękowa, liner ale także pojawią się nowości programowe. W stacji ma być więcej tematów z kultury, stylu życia, motoryzacji, podróży, kulinariów, nowych trendów, biznesu i ekologii.
więcej
|
|
W górę wpływy nadawcy Radia Plus 3 proc., zysk zmalał do 257 tys. zł
W ub.r. nadająca Radio Plus spółka Porozumienie Radiowe Plus (jej większościowym udziałowcem jest spółka należąca do Grupy ZPR Media) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. Natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej zysk netto zmalał z 475,7 do 257,1 tys. zł.
więcej
|
|
Mariusz Szuster wiceprezesem nadawcy Radia Plus
Na stanowisko wiceprezesa spółki Porozumienie Radiowe Plus (Grupa ZPR Media), nadającej Radio Plus, został powołany Mariusz Szuster. W Grupie ZPR Media pracuje od 20 lat.
więcej
|
|
Dalsze zwolnienia w BBC. Pracę straci 450 osób w BBC England
BBC zapowiedziała kolejny etap redukcji zatrudnienia. Brytyjski publiczny nadawca planuje zwolnienie 450 pracowników w stacji BBC England. Decyzja jest tłumaczona stratami finansowymi spowodowanymi pandemią koronawirusa i koniecznością zaoszczędzenia dodatkowych 25 mln funtów do marca 2022 roku.
więcej
|
|
Nowa audycja muzyczna Waldemara Malickiego w radiowej Dwójce
Od soboty, 4 lipca, radiowa Dwójka emituje nowy autorski program: „Upiór w eterze - Waldemar Malicki Show”. To być audycja o charakterze poradnikowo-edukacyjnym, ze sporą dawką humoru w tle.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. VOX FM wyprzedziło Radio ZET i Radio Olszyn
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Zenith Poland z 400 mln zł przychodów i 3,8 mln zł zysku
W ub.r. dom mediowy Zenith Poland (należący do koncernu Publicis Groupe) zanotował spadek przychodów o 0,4 proc. do 399,93 mln zł. Firma ograniczyła wydatki operacyjne o 1,6 proc., dzięki czemu jej zysk netto zwiększył się z 2,18 do 3,84 mln zł.
więcej
|
PGE wybiera w przetargu agencje ATL i BTL
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg, w którym wybiera agencje do obsługi w zakresie reklamy ATL i BTL. Będzie z nimi pracować przez półtora roku.
więcej
|
Ströer przejmuje od AMS obsługę 245 wiat przystankowych w Gdańsku
Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni firma reklamy zewnętrznej Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku. Poprzednim operatorem tych powierzchni była spółka AMS.
więcej
|
Agencja Brasil ze spadkiem wpływów o 31 proc., zysk wzrósł do 723 tys. zł
Wpływy sprzedażowe agencji reklamowej Brasil były na koniec 2019 roku niższe od tych osiągniętych w 2018 roku o 31 proc. Zmalały też - o ponad 34 proc. - koszty działalności operacyjnej. W firmie na etatach pracuje 5 osób. - Wzięliśmy udział w mniejszej liczbie przetargów - mówi Michał Wronecki, client service director&partner agencji Brasil.
więcej
|
ESL Gaming Polska: wpływy wzrosły o 85 proc., zysk zmalał do 2,5 mln zł
W ub.r. firma ESL Gaming Polska, organizująca imprezy e-sportowe i oferująca usługi internetowe dla tej branży, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 85 proc. do 121,69 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,81 do 2,48 mln zł.
więcej
|
Jarosław Kuźniar robi cykl rozmów Perlage Stories. Pierwszy odcinek z Piotrem Kraśko
Agencja Kuźniar Media realizuje we współpracy z Cisowianką Perlage cykl rozmów z gośćmi ze świata mediów, kultury, popkultury, influencerami i naukowcami. W pierwszym odcinku wystąpił Piotr Kraśko, dziennikarz TVN i TVN24 BiS.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 11,53 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Polska Grupa Górnicza wybiera agencję reklamową
Polska Grupa Górnicza ruszyła z przetargiem na wybór agencji reklamowej, która zajmie się kampanią promującą tzw. paliwa konfekcjonowane oraz sklep internetowy tej spółki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zenek Martyniuk w reklamie MediaMarkt. "Stawia na maksymalne uproszczenie przekazu"
Media Markt do swojej nowej kampanii zaangażował Zenka Martyniuka, gwiazdę disco polo. Stratedzy przyznają, że zaskoczyła ich ta kampania, ale ich zdaniem Media Markt jest znany z odważnych decyzji w zakresie komunikacji marki. I choć reklama dla niektórych może wydawać się „obciachowa”, to na pewno wybór takiego celebryty nie był przypadkowy. Oceniają, że marka stawia na maksymalne uproszczenie przekazu, ale dzięki niemu osiągnie zakładany cel sprzedażowy. I na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że wybór gwiazdy disco polo może być "moralnie wątpliwy".
więcej
|
Tęczowe logo BMW w ogniu krytyki. ,, Nie zaszkodzi to marce. Kontrowersje wywołują większy zasięg"
Gdy kilka dni temu koncern motoryzacyjny BMW zmienił na swoich profilach na Facebooku i Twitterze logo na tęczowe, by pokazać swoje zaangażowanie dla Miesiąca Dumy, na markę wylała się fala krytyki. Eksperci marketingowi twierdzą, że w dzisiejszych czasach jest całkiem naturalne, że marki zajmują stanowisko w kwestiach światopoglądowych, a deklaracje oburzonych internautów nie zaszkodzą marce, która jest silna i rozpoznawalna. Szum wokół tego powoduje jedynie wzrost zasięgów, z czym zapewne firma się liczyła.
więcej
|
Getin Noble Bank zawiesił przetarg reklamowy
Getin Noble Bank zrezygnował z planów wyboru agencji do kompleksowej obsługi reklamowej.
więcej
|
Blik przekonuje w kampanii "Nie bierz urlopu od dobrych nawyków"
System płatności mobilnych Blik wystartował z nową kampanią w której przypomina o dobrych nawykach dla podniesienia swojego bezpieczeństwa. Akcję przygotowały Change Serviceplan, SMG i Televisor.
więcej
|
Paweł Franke w dziale strategii Pathfinder 23
Do działu strategii Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) dołączył Paweł Franke jako e-commerce healthcare strategy hub leader.
więcej
|
MullenLowe Warsaw wypromuje nową sieć kawiarni Cofix
Pochodząca z Izraela sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Obsługą marki zajmie się MullenLowe Mediahub i MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Suzuki promuje samochody hybrydowe (wideo)
W najnowszej kampanii reklamowej Suzuki w roli głównej występuje modele aut z napędem hybrydowym. Akcję w Polsce przygotowały CU Communication Unlimited oraz Value Media.
więcej
|
Damian Borowiec na nowym stanowisku w MullenLowe MediaHub
Damian Borowiec objął nowo utworzone stanowisko senior media & creative strategist w MullenLowe MediaHub. Będzie odpowiadał za integrację mediów i kreacji digitalowej w ofertach przygotowywanych dla klientów agencji oraz ofertach new biznes.
więcej
|
Dariusz Piekarski członkiem rady nadzorczej Digitree Group
Dariusz Piekarski, do końca kwietnia prezes zarządu technologicznej spółki giełdowej Digitree Group, na początku lipca został powołany do jej rady nadzorczej - Tomasza Pruszczyńskiego. Jednocześnie z rady nadzorczej odwołano Michała Recka, który zasiadał w niej od ponad roku.
więcej
|
Andrzej Duda nie zgodził się przyjść na debatę TVN, Onetu i WP. "Każdy lubi grać na własnym boisku"
W środę wieczorem TVN, Onet i WP poinformowały o odwołaniu zaplanowanej na czwartek debaty kandydatów na prezydenta RP. Powodem jest odmowa sztabu Andrzeja Dudy. Prezydent decyzję skomentował w Polsat News: - Nie zgodzę się na dyktat jednej stacji medialnej, nic takiego nie miało miejsca wcześniej. Zdaniem ekspertów, sztab prezydenta wybrał bezpieczniejsze z punktu widzenia ich kampanii rozwiązanie.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Burza po okładce ,,Faktu" z Andrzejem Dudą. Kreft: wpisuje się niechlubnie do historii polskiego dziennikarstwa
Piątkowa okładka dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) wywołała skrajne emocje. Wicepremier Jacek Sasin zasugerował, że reklamodawcy powinni przemyśleć, czy dawać ogłoszenia w tym dzienniku, a minister Zbigniew Ziobro, że „trzeba powoli zastanowić się” nad sytuacją mediów w Polsce. Rafał Trzaskowski wskazał, że wypowiedź Ziobry może być wstępem do „niszczenia niezależnych mediów”. - Z pewnością ta okładka przejdzie do niechlubnej historii dziennikarstwa polskiego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl medioznawca prof. Jan Kreft.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" rozda 1 mln egz. dodatku rozliczającego kadencję Dudy, dołączy plakat z Trzaskowskim
Agora rozda 1 mln egz. „Gazety Przed-Wyborczej” krytykującej prezydenturę Andrzeja Dudy, a w środę do „Gazety Wyborczej” zostanie dodana „Księga prezydencka. Pięć lat Andrzeja Dudy”. Natomiast w poniedziałek w dzienniku ukaże się plakat z wizerunkiem Rafała Trzaskowskiego.
więcej
|
Nowym wydawcą miesięcznika ,,CRN Polska" jest spółka zawiązana przez dziennikarzy tytułu
Spółka Peristeri od lipca przejęła od wydawnictwa Burda Media Polska miesięcznik „CRN Polska”, kwartalnik „Vademecum VAR-ów i integratorów” i serwis internetowy CRN.pl. Nowy wydawca to spółka świeżo zawiązana przez dziennikarzy „CRN Polska”. Skład redakcji nie zmienia się.
więcej
|
Maria Mastalerz za Joannę Gwis dyrektor artystyczną "Elle Polska"
Maria Mastalerz została dyrektor artystyczną miesięcznika "Elle Polska" (Burda Media Polska). Pod koniec maja z magazynem rozstała się Joanna Gwis.
więcej
|
Dziennikarze dobrze dostosowali się do pracy w czasie pandemii koronawirusa, choć obowiązków mają więcej
Trzy czwarte dziennikarzy uważa, że branża dobrze przystosowała się do pracy w czasie pandemii Covid-19. Mimo ograniczenia mobilności oraz pracy zdalnej przedstawiciele mediów pracują więcej - pokazują dane z raportu Polskiej Agencji Prasowej oraz Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
więcej
|
Po okładce z Andrzejem Dudą i opisem pedofilii ministerstwa i RDC rezygnują z prenumeraty ,,Faktu"
Po piątkowej okładce „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), na której zestawiono zdjęcie Andrzeja Dudy z opisem działań pedofilskich mężczyzny, którego na wniosek pokrzywdzonych prezydent ułaskawił z zakazu kontaktu z nimi, z prenumeraty dziennika zrezygnowało kilka ministerstw oraz publiczne Radio dla Ciebie.
więcej
|
CMWP krytykuje tekst ,,Faktu" o ułaskawieniu pedofila przez prezydenta. Duda: niemiecki wydawca chce wpłynąć na wybory
Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaprotestowało przeciwko sposobowi opisania przez dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) historii sprawcy przestępstw seksualnych wobec własnej córki ułaskawionego przez prezydenta Andrzeja Dudę. - Czy ten koncern, Axel Springer z niemieckim rodowodem, który jest właścicielem gazety „Fakt”, chce wpłynąć na wybory prezydenckie w Polsce? Tak? Niemcy chcą wybierać w Polsce prezydenta? To jest podłość - skomentował Andrzej Duda.
więcej
|
|
|
Onet wyprzedził WP w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl (TOP 10)
Dział informacyjno-publicystyczny Onetu nieznacznie wyprzedził analogiczną sekcję WP.pl w liczbie użytkowników, natomiast nadal ma zdecydowanie mniej odsłon. Skokowo wzrosła odwiedzalność Polsatnews.pl, dzięki czemu serwis awansował do czołowej dziesiątki.
więcej
|
Apple wprowadzi dodatkowe zgody na śledzenie użytkowników. Branża reklamowa protestuje
Koncern Apple zapowiedział, że aplikacje w jego przyszłym systemie iOS będą musiały uzyskać dodatkowe zgody użytkowników na śledzenie ich zachowań w internecie. Plany koncernu wzbudziły protesty środowiska reklamodawców wspieranych przez Facebook i Google. Zdaniem branży zapowiedziane rozwiązanie może utrudnić targetowanie reklam.
więcej
|
ESL Gaming Polska: wpływy wzrosły o 85 proc., zysk zmalał do 2,5 mln zł
W ub.r. firma ESL Gaming Polska, organizująca imprezy e-sportowe i oferująca usługi internetowe dla tej branży, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 85 proc. do 121,69 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,81 do 2,48 mln zł.
więcej
|
Frisco zwiększyło wpływy o 20 proc., a stratę do 17,4 mln zł. Ma 75,5 tys. aktywnych klientów, 2 mln zł pożyczki od Eurocashu
Internetowy sklep spożywczy Frisco w ub.r. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 20 proc. do 120,08 mln zł, a jego strata netto pogłębiła się z 12,63 do 17,41 mln zł. Za 56 proc. akcji spółki Eurocash zapłacił właśnie 132,5 mln zł.
więcej
|
TikTok wyjaśnia, jak działa jego algorytm. Ważne wskazówki dla firm i prywatnych użytkowników
Firmy, które prowadzą działania marketingowe na TikToku, powinny zapoznać się z najnowszą instrukcją platformy społecznościowej. Są tam także przydatne wskazówki dla prywatnych użytkowników. TikTok wyjaśnia, jak uzyskać popularność w jego serwisie. Ważne jest m.in., jakie hasztagi stosuje użytkownik i czy jego filmy zostały obejrzane do końca.
więcej
|
Andrzej Duda będzie gościem kanału Imponderabilia Karola Paciorka, pierwszy wywiad prezydenta z youtuberem
Ubiegający się o reelekcję prezydent Andrzej Duda będzie w przyszłym tygodniu gościem youtubera Karola Paciorka. Rozmowa z nim pojawi się na kanale Imponderabilia. Będzie to pierwszy wywiad Andrzeja Dudy z twórcą internetowym.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|