|
|
|
|
|
|
|
Endemol miał 2,2 mln zł straty w 2019 roku. Fiasko hubu dla ,,Big Brothera"
W ub.r. przychody produkującej seriale i programy telewizyjne firmy Endemol Shine Polska poszły w górę o 25,8 proc. do 89,1 mln zł, a jej wynik netto zmalał z 645 tys. zł zysku do 2,16 mln zł straty. Spółka podkreśla, że mimo epidemii zakontraktowała już 92 proc. przychodów zaplanowanych na br.
więcej
|
TVN zmienia ramówkę. Od 14 września nowy sezon ,,Szpitala" zastąpi ,,Fakty po południu"
Od 14 września w dni powszednie o 16.00 TVN emitować będzie premierowe odcinki „Szpitala”, które zastąpią w tym paśmie „Fakty po południu".
więcej
|
"Dzień na świecie" i ,,Fakty o świecie" wracają do TVN24 BiS. Będą nowe formaty
Od czasu ogłoszenia stanu pandemii w Polsce na kanale TVN24 BiS był nadawany program TVN24. Od połowy września do stacji mają wrócić pierwsze formaty, pojawią się też nowe formaty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Urodzeni artyści", ,,Tamte lata, tamte dni" i ,,Scena Muzyczna" jesienią w TVP Kultura
TVP Kultura jesienią pokaże dwa nowe cykle publicystyczne „Urodzeni artyści” i „Tamte lata, tamte dni”, program „Scena Muzyczna”, przeglądy filmów Orsona Wellesa, Stanleya Kubricka i Rogera Cormana oraz koncerty z okazji 50. rocznicy śmierci Jimiego Hendrixa.
więcej
|
HBO Max szykuje darmową wersję z reklamami. Sonduje zainteresowanie marek
Prowadzony przez WarnerMedia i funkcjonujący na razie w USA serwis VoD HBO Max zamierza uruchomić darmową wersję związaną z wyświetlaniem reklam. Obecnie trwa sondaż rynku, który ma odpowiedzieć na pytanie czy marki są zainteresowane takim rozwiązaniem. W założeniach reklamy mają być wyświetlane przez 4 minuty na godzinę w wypadku seriali i 2 minuty przy filmach pełnometrażowych.
więcej
|
HBO kręci serial ,,Warszawianka". Borys Szyc w roli głównej, reżyseruje Jacek Borcuch
HBO zaczęło w Polsce zdjęcia do serialu fabularnego „Warszawianka”. Główną rolę gra w nim Borys Szyc, scenariusz napisał Jakub Żulczyk, a reżyserem jest Jacek Borcuch.
więcej
|
Konferencja PIKE odbędzie się tylko online
Tegoroczna Ogólnopolska Konferencja Operatorów Komunikacji Elektronicznej miała najpierw odbyć się pod koniec maja w Zakopanem, potem planowana była pod koniec września w Łodzi. Ostatecznie nie odbędzie się jedynie online.
więcej
|
Telewizja Polska zamawia dla pracowników lekcje języków obcych
W ramach postępowania publicznego Telewizja Polska chce zamówić dla części swoich pracowników lekcje kilku języków obcych.
więcej
|
Wakacje należały do TVP1. Hitem finał Ligi Mistrzów
Nowym liderem oglądalności w wakacje br. została TVP1, w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu znalazł się Polsat. Największą widownię zgromadziły mecze Ligi Mistrzów oraz „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokuratura umorzyła śledztwo ws. śmierci Ireny Dziedzic. Opiekunka dziennikarki: do końca życia trzymała pozę gwiazdy
Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe umorzyła pod koniec sierpnia śledztwo w sprawie m.in. nieumyślnego spowodowania śmierci Ireny Dziedzic. Prezenterka telewizyjna zmarła w listopadzie 2018 roku w wieku 93 lat. O końcówce jej życia śledczym opowiedziała opiekująca się nią lekarka.
więcej
|
Bartłomiej Graczak z TVP Info do posłanek: zdrajczyni, sama się wyskrob. TVP nie komentuje, Graczak usunął wpisy
Dziennikarz TVP Info, Bartłomiej Graczak, napisał na Twitterze do rzeczniczki Lewicy, Anny Marii Żukowskiej: „Sama się wyskrob”, zaznaczając, że jest to parafraza jej słów. Sylwii Spurek natomiast zarzucił zdradę. Na nasze pytanie, czy uważa takie wpisy za etyczne w świetle wewnętrznego kodeksu TVP, podkreślił ponownie, że to parafraza. Następnie usunął oba wpisy. Telewizja Polska nie odniosła się do wpisów swojego dziennikarza.
więcej
|
Duży wzrost Fokus TV w sierpniu. TVN Turbo wyprzedziło TVP Historię
W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło History 2, a najwięcej straciła stacja Water Planet.
więcej
|
250 tys. widzów ,,Rodzinnego interesu" w TV Puls
Trzeci sezon serialu Telewizji Puls „Rodzinny interes” po niemal dwóch tygodniach emisji śledzi średnio 252 tys. osób. W porównaniu do emitowanego rok temu początku drugiego sezonu produkcja notuje wzrosty oglądalności.
więcej
|
Siódemka jesienią stawia na ,,BrzydUlę", ,,Kto odmówi pannie młodej?" i ,,Hotel Paradise 2". Mazurkiewicz: dbamy o różnorodność oferty
Nowości Siódemki na jesień 2020 to program „Kto odmówi pannie młodej?” oraz reaktywowana telenowela „BrzydUla”. Widzowie stacji już mogą oglądać drugi sezon „Hotelu Paradise”, a także nowe odcinki „Zakochanych po uszy”, „19+” i „Szkoły”. - Chcemy, aby kanał pozostał atrakcyjny dla widzów w każdym wieku, dlatego dbamy o różnorodność oferty - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.
więcej
|
Cyfrowy Polsat nie skorzystał ze wsparcia państwa. "Głównie dawaliśmy, a nie braliśmy"
Grupa Cyfrowy Polsat nie skorzystała ze wsparcia państwa z tarczy antykryzysowej, ani programu tarczy finansowej PFR dla firm i pracowników. - W drugim kwartale głównie dawaliśmy, a nie braliśmy - mówi Katarzyna Ostap-Tomann, członek zarządu ds. finansowych w Grupie Cyfrowy Polsat.
więcej
|
Telewizja Polska pracuje nad uruchomieniem TVP ABC w USA. "Oferta programowa dla najmłodszej Polonii"
Podczas tzw. lockdownu Telewizja Polska uruchomiła internetowy kanał ABC Domowe Przedszkole w technologii HbbTV. - Zdobyte przy tworzeniu tego kanału zostaną przez nas wykorzystane do stworzenia oferty programowej także dla najmłodszej Polonii - zapowiada Telewizja Polska, pytana przez portal Wirtualnemedia.pl o możliwość uruchomienia TVP ABC w USA.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Polskiego Radia: Trójka nie jest własnością grupki pracowników. Pojawią się nowi, młodzi dziennikarze
- Działanie poprzedniego dyrektora polegało na odgrzewaniu starego formatu, który już wcześniej tracił słuchalność. Nie było nowych pomysłów, nowej całościowej koncepcji anteny - tak pracę odwołanego dyrektora Trójki Kuby Strzyczkowskiego ocenia prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska. Zapowiada, że do Trójki wrócą wywiady Michniewicz oraz pojawią się nowi, młodzi dziennikarze.
więcej
|
|
W przyszłym roku konkurs na ogólnopolski radiowy multipleks cyfrowy. "Niechęć nadawców komercyjnych to nic nowego"
Zakończyły się konsultacje projektów ogłoszeń Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o możliwości uzyskania koncesji na nadawanie programu w ogólnopolskim multipleksie cyfrowym DAB+. Nadawcy komercyjni nadal są zdania, że DAB+ to przestrzały system i są przeciwni stawianiu na radio cyfrowe. - Niechęć nadawców komercyjnych to nic nowego, tego należało się spodziewać - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, szef KRRiT.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych nadal bez pełnego składu. Klub Lewicy ma wskazać nowego członka
Miesiąc po rezygnacji Grzegorza Podżornego z funkcji członka Rady Mediów Narodowych nadal nie wybrano jego następcy. Jak wynika z naszych informacji, we wtorek wskaże go klub Lewicy i ma to być „osoba doświadczona w sprawie mediów”.
więcej
|
|
Łukasz ,,Ciechan" Ciechański w Trójce będzie prowadził pasmo poranne
Do zespołu Programu Trzeciego Polskiego Radia dołączył dziennikarz muzyczny Łukasz „Ciechan” Ciechański. Poprzednio był związany z Rock Radiem, a wcześniej m.in. z Antyradiem, Radiostacją i Planetą FM.
więcej
|
|
Polskie Radio musi ujawnić kwoty i beneficjentów nagród z 2017 i 2018 roku
Sieć Obywatelska Watchdog Polska wygrała proces z Polskim Radiem przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym. Publiczny nadawca - w myśl wyroku - powinien przekazać tej organizacji informacje o nagrodach i premiach dla pracowników wypłacanych w 2017 i 2018 roku. Wyrok nie jest prawomocny, radio nie komentuje go.
więcej
|
|
Agnieszka Kamińska: sprawa ,,Trójki" to pretekst do akcji zniesławiającej Polskie Radio. Osłabione radio publiczne jest na rękę mediom komercyjnym
W Trzecim Programie Polskiego Radia „Trójce” od kilkudziesięciu lat nic się nie zmieniało. Te same osoby prowadziły w ten sam sposób te same audycje. I tak przez 40 lat. Zmieniają się słuchacze i ich preferencje, konkurencja cały czas coś zmienia i wprowadza nowości. Na sugestie, że trzeba coś zmienić, bo spada słuchalność, właściwie nie było żadnej reakcji. A teraz słyszymy: „To jest nasz domek. Oddajcie nam naszą +Trójkę+”. Ale przecież Program Trzeci nie jest własnością żadnej grupki pracowników. Program Trzeci to radio publiczne - mówi prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
Agnieszka Szydłowska w Newonce.radio
Dziennikarka Agnieszka Szydłowska, która rozstała się najpierw z Trójką, a w sierpniu br. z TVP Kultura - rozpoczyna pracę w internetowym Newonce.radio.
więcej
|
|
Radio Zet świętuje 30. rocznicę startu. W urodzinowych konkursach do wygrania 150 tys. zł
Nowy program, jubileuszowy konkurs dla słuchaczy i ekologiczny mural - w ten sposób Radio Zet świętuje swoje 30-lecie w eterze. Łączna pula nagród w urodzinowych konkursach wynosi blisko 150 tys. zł.
więcej
|
|
Katarzyna Borowiecka zbiera środki od internautów na ,,POPcast"
Była dziennikarka radiowej Trójki Katarzyna Borowiecka zaczęła na portalu Patronite zbiórkę pieniędzy na swój podcast o kulturze popularnej „POPcast”.
więcej
|
|
Polskie Radio traci reklamodawców, powodami odpływ słuchaczy i zamieszanie wokół Trójki
Współpracę z Polskim Radiem ograniczyła spora część reklamodawców zniechęconych upolitycznieniem anten i ostatnim zamieszaniem wokół Trójki. - Stawiałbym bardziej na odpływ z powodu zabierania słuchaczom ulubionej Trójki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun z Rady Mediów Narodowych. - Trzeba pamiętać, że Trójka była driverem całej oferty Polskiego Radia - komentuje Katarzyna Baczyńska z agencji One House.
więcej
|
|
KRRiT chce 15 mln zł więcej w 2020 roku. "Część zadań programu Telemetria Polska będzie zrealizowana w tym roku"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji miałaby dostać o 15 mln złotych więcej niż zakładano - wynika z projektu nowelizacji ustawy budżetowej na ten rok. Część zadań, które pierwotnie były zaplanowane do realizacji w 2021 roku po otrzymaniu 15 mln zł będzie zrealizowana w bieżącym roku - informuje Teresa Brykczyńska, rzecznik KRRiT.
więcej
|
|
Joanna Lichocka: w najbliższych tygodniach decyzja ws. dekoncentracji mediów
Decyzja ws. dekoncentracji rynku medialnego powinna zostać upubliczniona w najbliższych tygodniach - powiedziała w piątek posłanka PiS Joanna Lichocka. Podkreśliła, że obecnie trwają rozmowy o kształcie rozwiązań, który mają zostać zaproponowane.
więcej
|
|
|
|
Kina mozolnie podnoszą się z pandemii. ,,Widzowie chcą wrócić, potrzebne atrakcyjne premiery"
Polska branża kinowa dotknięta boleśnie przez koronawirusa powoli liże rany, notuje wzrost frekwencji i powraca do cen biletów sprzed kryzysu. Jednak powrót do formy sprzed pandemii może potrwać nawet do końca 2021 roku. - Sytuacja jest tym gorsza, że kłopoty z funkcjonowaniem kin zbiegły się z problemami produkcyjnymi branży filmowej. Widać rosnący powrót widzów, ale ten trend można przyspieszyć tylko przez elastyczną strategię i pojawienie się nowych, atrakcyjnych premier - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele największych sieci polskich multipleksów.
więcej
|
BMW wybrało nowe agencje do działań marketingowych w Europie
Koncern BMW ogłosił zespół agencji do obsługi działań marketingowych marek BMW i Mini w Europie. Są to: MediaMonks, Serviceplan Group i Berylls Strategy Advisors.
więcej
|
Reklamy na rowerach miejskich Nextbike będą mogły sprzedawać inne firmy niż Synergic
Operator systemów rowerów miejskich Nextbike Polska podpisał aneks do umowy ze spółką Synergic, odpowiadającą za sprzedaż powierzchni reklamowych na tych rowerach, pozwalający podpisywać analogiczne umowy z innymi firmami.
więcej
|
Screen Network uruchomiło sieć ekranów reklamowych na dworcach kolejowych
Spółka Screen Network uruchomiła ekrany digital OOH na 41 dworcach kolejowych, m.in. w Poznaniu i w Warszawie.
więcej
|
Ewa Farna ambasadorką Avonu
Od 24 września Avon rusza z kampanią promującą perfumy z linii Far Away Rebel & Diva. Ambasadorką kolekcji została piosenkarka Ewa Farna.
więcej
|
Milka rusza z loterią ,,Wygrywaj i pomagaj z Milką"
Mondelez Polska wystartował z nową kampanią marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Za realizację działań odpowiadają agencje Ogilvy, IQ Marketing, Mindshare i Big Picture.
więcej
|
Piotr Gąsowski prowadzi ,,Kandydatów nie do wzięcia" w kampanii OLX (wideo)
W nowej kampanii sekcji o pracy na OLX.pl występuje Piotr Gąsowski. Kampanię nawiązującą do formatu telewizyjnych talent-shows, przygotowały firmy marketingowe 23Heroes i F25.
więcej
|
InPost w nowej kampanii promuje usługę Szybkie Nadania (wideo)
Firma InPost prowadzi kampanię promującą wysyłanie przesyłek w usłudze InPost Szybkie Nadania 24/7. Przygotowały i realizują ją agencje Open Gate i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Neymar Jr. ambasadorem marki Puma
Firma Puma podpisała długoterminową współpracę z brazylijskim piłkarzem Neymarem Jr., reprezentowanym przez NR Sports (firma ma prawa do wizerunku sportowca). Neymar będzie nosił i promowała buty piłkarskie Puma King.
więcej
|
Żabka Polska członkiem Rady Reklamy
Sieć sklepów Żabka Polska dołączyła do grona członków Rady Reklamy.
więcej
|
,,O jedną historię od siebie" - Agnieszka Grochowska w wizerunkowej kampanii Netflixa (wideo)
Netflix zaczął globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „O jedną historię od siebie”. W jej polskiej odsłonie występuje Agnieszka Grochowska.
więcej
|
Getin Noble Bank z 356 mln zł straty, wydatki reklamowe zmniejszył o połowę
W pierwszej połowie br. Getin Noble Bank zanotował spadek przychodów i wzrost wyniku odsetkowego, a jego strata netto pogłębiła się z 246,3 do 356,6 mln zł. Bank wyraźnie zmniejszył koszty działania, a wydatki reklamowe obciął o połowę.
więcej
|
Jarosław Kaczyński pojawił się na TikToku, promuje ustawę antyfutrzarską (wideo)
Prezes PiS Jarosław Kaczyński wystąpił w nagraniu młodzieżówki PiS na platformie TikTok. Zainaugurował akcję wspierającą projekt ustawy wprowadzającej m.in. zakaz hodowli zwierząt na futra.
więcej
|
Marta Czartoryska-Żak szefową marketingu Polskich ePłatności
Z początkiem września Marta Czartoryska-Żak objęła stanowisko dyrektora marketingu w spółce Polskie ePłatności. Wcześniej była związana m.in. z Eurozetem, Multikinem, Wirtualną Polską i Virgin Mobile Polska.
więcej
|
Dominka Olszyna (Wirtualna Polska): Czas na zaufanie (wywiad) Z Dominiką Olszyną, head of creative & content WP brand studio w Wirtualnej Polsce, rozmawiamy o roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Vogue Polska organizuje Business Fashion Environment Summit - pierwszą konferencję o zrównoważonym rozwoju w regionie CEE
Business Fashion Environment Summit to pierwsza konferencja w Europie Środkowo-Wschodniej, poświęcona zrównoważonemu rozwojowi w biznesie i modzie. Organizacji wydarzenia podjął się Vogue Polska wraz z partnerem merytorycznym, Boston Consulting Group, ekspertem w dziedzinie sustainability.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w lipcu, ,,Gazeta Krakowska" najbardziej w dół
W lipcu br. liderem średniego rozpowszechniania płatnego razem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Krakowska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agaton Koziński po 12 latach odchodzi z ,,Polska Times"
Publicysta „Polska Times” (Polska Press Grupa) Agaton Koziński w niedzielę rozstał się z tym tytułem. Pracował dla niego od 2008 roku. Na razie nie zdradza swoich planów zawodowych.
więcej
|
Lichocka: Ziemkiewicz, Warzecha i Lisicki zarabiają u hodowców. ,,Chore myślenie"
Posłanka Joanna Lichocka zarzuciła trójce publicystów (Paweł Lisicki, Łukasz Warzecha, Rafał Ziemkiewicz), że ich krytyczne opinie na temat projektu zmian w ustawie o ochronie zwierząt nie są obiektywne. Cała trójka bowiem publikuje (lub publikowała) w mediach, których wydawcą jest lider branży futrzarskiej, Szczepan Wójcik. – To nonsens. Od lat mówię to samo, to konsekwencja moich poglądów na wolność gospodarczą - komentuje Łukasz Warzecha.
więcej
|
|
|
Facebook przed Wirtualną Polską, Instagram przed TVN24.pl, Grupa RMF przyciąga na najdłużej. 27,2 mln internautów w Polsce (Gemius/PBI z sierpnia)
W sierpniu br. przeglądarkowy Facebook wyprzedził Grupę Wirtualna Polska pod względem liczby odsłon. W czołowej dwudziestce są m.in. przeglądarkowy Instagram i Grupa Iberion (wydawca m.in. Pikio.pl), a najdłuższy średni czas korzystania przez internautów notują witryny i aplikacje Grupy RMF.
więcej
|
HBO Max szykuje darmową wersję z reklamami. Sonduje zainteresowanie marek
Prowadzony przez WarnerMedia i funkcjonujący na razie w USA serwis VoD HBO Max zamierza uruchomić darmową wersję związaną z wyświetlaniem reklam. Obecnie trwa sondaż rynku, który ma odpowiedzieć na pytanie czy marki są zainteresowane takim rozwiązaniem. W założeniach reklamy mają być wyświetlane przez 4 minuty na godzinę w wypadku seriali i 2 minuty przy filmach pełnometrażowych.
więcej
|
Politico Europe z 18,2 mln euro przychodów w 2019 roku
Serwis Politico Europe w 2019 r. zanotował wzrost przychodów do kwoty przekraczającej 18,2 mln euro. Większość wpływów pochodzi od płatnych subskrybentów platformy, w 2020 r. przychody mają wzrosnąć o 9 do 11 procent. - Politico w Polsce publikuje około 10 artykułów tygodniowo. Każdy z nich ma po kilkadziesiąt tysięcy wizyt, często grubo powyżej 100 tysięcy. Liczba PVs regularnie rośnie, zwłaszcza w momentach dużych międzynarodowych wydarzeń - komentuje Michał Broniatowski, koordynator Politico w Polsce.
więcej
|
Robert Lewandowski możne liczyć na ponad 80 tys. euro za post na TikToku
Za pojedynczy film promujący markę na TikToku Robert Lewandowski może otrzymywać ponad 83 tysiące euro - wynika z szacunków firmy Golf Support. Zawrotnych sum mogą żądać także Inne gwiazdy piłki nożnej - Neymar (ponad 73 tys. euro) czy Sergio Ramos (ponad 93 tys. euro).
więcej
|
Kwestiasmaku, Aniagotuje i Mojewypieki z dużymi wzrostami, w dół Smaker i Przepisy.pl (TOP10 stron kulinarnych)
Wśród witryn o gotowaniu liderem jest niezmiennie blog Kwestiasmaku.com, a na drugie miejsce awansowali Smakosze.pl. W ciągu roku duże wzrost odwiedzalności osiągnęły Kwestiasmaku.com, Aniagotuje.pl, sekcja kulinarna SE.pl i Mojewypieki.com, natomiast spore spadki zanotowały Smaker.pl, Przyslijprzepis.pl, Doradcasmaku.pl i Przepisy.pl.
więcej
|
,,Plotkersi" nowym programem w serwisie Plotek.pl. Prowadzącymi Cezary Wiśniewski i Aleksandra ,,Guova" Głowińska
W niedzielę, 13 września, w serwisie Plotek.pl (Agora) wystartował nowy program - „Plotkersi”. Gwiazdy i influencerzy spotkają się w nim z dziennikarzami, by komentować medialne doniesienia na swój temat. Format prowadzą Cezary Wiśniewski i Aleksandra „Guova" Głowińska, a w pierwszym odcinku wystąpiła Sandra Kubicka.
więcej
|
Gry-Online ze wzrostem wpływów o 9 proc., zysk zmalał do 496 tys. zł
W ub.r. przychody firmy Gry-Online (należy do niemieckiego koncernu Webedia) zwiększyły się o 8,9 proc. do 6,02 mln zł, a zysk netto spadł z 703,7 do 495,6 tys. zł. Spółka rozwija swój anglojęzyczny serwis Gamepressure.com i obecność w mediach społecznościowych.
więcej
|
,,O jedną historię od siebie" - Agnieszka Grochowska w wizerunkowej kampanii Netflixa (wideo)
Netflix zaczął globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „O jedną historię od siebie”. W jej polskiej odsłonie występuje Agnieszka Grochowska.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|