|
|
|
|
|
|
|
,,W tyle wizji" będzie realizowane w jakości HD
Produkcja programu satyrycznego „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” została przeniesiona z siedziby TVP3 Warszawa do Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W praktyce oznacza to poprawę jakości emisji programu ze standardowej do HD.
więcej
|
TVP1 liderem w DVB-T w sierpniu, TV Puls przed TVP2 w 16-49
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w sierpniu br. była TVP1. Na czwarte miejsce awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był Polsat, a tuż za podium znalazł się kanał TV Puls, który wyprzedził TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TV4 w ofercie serwisu Ipla
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji prowadzi analizy ofert nadawców, którzy świadczą usługę rozprowadzania kanałów za pomocą platform VoD. Do zastosowania się do zasady must carry, must offer został wezwany Cyfrowy Polsat. - Operator ma dwa miesiące na dostosowanie się do przepisów. Jeżeli się nie dostosuje, przewodniczący będzie zobowiązany nałożyć karę - poinformowała Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa KRRiT. Na razie w Ipli pojawił się kanały Polsat i TV4.
więcej
|
TV Puls z odświeżoną oprawą, Kasia Moś śpiewa ,,Poczuj te emocje!" (wideo)
Kanał TV Puls odświeżył swoją oprawę antenową. Stacja przygotowała też nowy dżingiel „Poczuj te emocje!”, w którym śpiewa Kasia Moś.
więcej
|
Polsat i Biełsat pokażą koncert ,,Solidarni z Białorusią". Patronuje premier, wspierają firmy państwowe
26 września na stadionie PGE Narodowy odbędzie się koncert „Solidarni z Białorusią”, nad którym patronat honorowy objął premier Mateusz Morawiecki. Koncert będzie transmitowany w Polsacie, Interii, Ipli i TV Biełsat.
więcej
|
Gary Lineker z niższą pensją w BBC. W 2019 roku zarobił 1,75 mln funtów
Gary Lineker, najlepiej zarabiająca dotąd gwiazda BBC zgodził się na obniżenie pensji o 23 procent. W 2019 roku były piłkarz zarobił 1,75 mln funtów za komentowanie w stacji meczów piłkarskich. Lineker zobowiązał się też do ograniczenia na Twitterze własnych wpisów o treści politycznej.
więcej
|
Teleturniej ,,Gra słów. Krzyżówka" ogląda 553 tys. osób
Jesienią teleturniej „Gra słów. Krzyżówka” na antenie Jedynki ogląda średnio 553 tys. widzów. Audycja względem pierwszych odcinków emitowanych rok temu zyskała 92 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy sezon piłkarskiej Bundesligi od 18 września w Eleven Sports i Canal+
W piątek, 18 września rozpocznie się nowy sezon piłkarskiej Bundesligi, które w Polsce transmitować będzie Eleven Sports. Wybrane mecze każdej kolejki będzie można obejrzeć na antenach Canal+.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrycja Matuszewska na czele The Story Lab
The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Na jej czele stanęła Patrycja Matuszewska, producentka związana z telewizją od ponad 20 lat.
więcej
|
Paweł Ciacek po odejściu z Kantara zakłada Research Collective
Paweł Ciacek, do lipca br. client service director w firmie badawczej Kantar Polska wraz z grupą badaczy i menadżerów utworzył nową firmę o profilu ekspercko-badawczym - Research Collective.
więcej
|
Anna Lewandowska reklamuje kolekcję treningową 4F (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca autorską kolekcję treningową odzieży 4F (produkowanej przez firmę OTCF), którą zaprojektowała Anna Lewandowska. Celebrytka jest ambasadorką marketingową 4F od początku br.
więcej
|
Taiki Waititi reżyseruje świąteczną reklamę Coca-Coli
Koncern Cooca-Cola zaprosił Taiki Waititi, laureata Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu "Jojo Rabbit" do prac nad bożonarodzeniową kampanią marki. Tworzy ją agencja reklamowa Wieden&Kennedy.
więcej
|
Nowy Jork z kampanią "The State of Respect"
W stanie Nowy Jork ruszyła kampania pod hasłem "The State of Respect" przypominająca o obowiązku noszenia maseczek w związku z pandemią koronawirusa. Maski na plakatach mają kształt Nowego Jorku.
więcej
|
Resort nauki szuka producenta 40 filmów promocyjnych
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego szuka w przetargu firmy, która na jego zlecenie zajmie się wyprodukowaniem 40 filmów promujących obszar nauki i szkolnictwa wyższego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TUI wybierze agencję kreatywną do globalnej obsługi
Biuro podróży TUI prowadzi prace nad zdefiniowaniem „ujednolicenia celu marki” w całej grupie. Firma szuka agencji kreatywnej do współpracy na poziomie globalnym.
więcej
|
IKEA otworzy pierwszy sklep z używanymi meblami
Jeszcze w tym roku IKEA planuje otworzyć w Szwecji swój pierwszy sklep z używanymi wcześniej odnowionymi meblami.
więcej
|
Agencja FormUp wygrała przetarg STS
Agencja FormUp wygrała przetarg na wprowadzenie i wdrożenie systemu monitorowania ROI dla firmy bukmacherskiej STS.
więcej
|
Mocu, Mega i Lool reklamują Gryzzale Tarczyńskiego (wideo)
Firma Tarczyński rozpoczęła nową kampanię promującą Gryzzalle. Marka równolegle debiutuje na TikToku.
więcej
|
STS udostępnia miejsce fundacji Sport Twoją Szansą na koszulce Lecha Poznań
Firma bukmacherska STS udostępniła na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań miejsce fundacji Sport Twoją Szansą. Jej logo pojawi się na koszulkach poznańskich piłkarzy podczas środowego meczu na wyjeździe ze szwedzkim Hammarby IF.
więcej
|
Rusza kampania zachęcająca do pracy w zawodzie pielęgniarki i położnej
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię „Stawiam na przyszłość”, która ma zachęcać młodych do pracy w zawodzie pielęgniarek i położnych. Towarzyszy jej wystawa pt. „Historia Pielęgniarstwa i Położnictwa”.
więcej
|
Hi!Brands autorem nowych opakowań marki Berlinki
Agencja Hi!Brands przygotowała projekt nowych opakowań parówek marki Berlinki, produkowanych przez firmę Animex.
więcej
|
K2 odpowiada za komunikację marki Finlandia na Facebooku
Agencja K2 przejmuje obsługę kreatywno-strategiczną marki Finlandia w serwisie Facebook.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press Grupa przywraca pełne wynagrodzenie i normalny wymiar etatów, utrzymuje hybrydowy system pracy
Pracownicy Polska Press Grupy od października będą znowu pracowali w pełnym wymiarze godzin oraz za pełne wynagrodzenia. Firma jednak utrzymuje hybrydowy system pracy, w związku z pandemicznym zagrożeniem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany wprowadzone zostały w kwietniu.
więcej
|
Wolters Kluwer Polska ze wzrostem przychodów internetowych, mniej z czasopism i książek
W ub.r. przychody Wolters Kluwer Polska wzrosły 4,6 proc. do 216,84 mln zł oraz zysku netto z 37,09 do 41,69 mln zł. Już 78,4 proc. wpływów pochodzi z publikacji elektronicznych, natomiast zmalały przychody firmy z czasopism drukowanych i książek.
więcej
|
CMWP wskazuje luki w propozycjach zmian w Prawie prasowym przygotowanych przez Redutę Dobrego Imienia
Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP co prawda wspiera Redutę Dobrego Imienia w sprawie projektu nowelizacji Prawa prasowego, jednak dostrzega w nim luki, które mogą wpłynąć na wolność słowa - informuje szefowa CMWP Jolanta Hajdasz. Gdy projekt trafi do parlamentu, CMWP przedstawi ekspertyzę i wskaże, co należy poprawić.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce
Firma Ringier Axel Springer Polska (wydawca m.in. Onet.pl, „Fakt” czy „Przegląd Sportowy”) została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.
więcej
|
Piotr Piaszczyk ma przejść z zarządu do rady nadzorczej PMPG Polskie Media
Z początkiem października Piotr Piaszczyk ma przejść z zarządu PMPG Polskie Media (to wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”) do rady nadzorczej spółki. Z firmą jest związany od 12 lat.
więcej
|
Jakub Oworuszko odchodzi z Polska Press Grupy
Z redakcją „Polska Times” (Polska Press Grupa) rozstał się Jakub Oworuszko, reporter specjalizujący się w tematyce politycznej. Z początkiem października zacznie pracę w nowej redakcji, ale na razie nie zdradza, w której.
więcej
|
Biografia trenera piłkarskiej reprezentacji Polski nie jest już promowana jako książka o ,,nowym Kazimierzu Górskim"
W materiałach promujących książkę „W grze” Małgorzaty Domagalik o Jerzym Brzęczku, trenerze piłkarskiej reprezentacji Polski, nie ma już zdania, że według autorki Brzęczek „jest nowym Kazimierzem Górskim na nowe czasy”. Z takiej tezy kpiło wielu dziennikarzy sportowych. W nowej notce o książce można przeczytać, że autorka „w sposobie rozumienia, pasji i podejściu Brzęczka do piłki nożnej jako takiej, widzi w przyszłości kontynuatora trenerskiej myśli Kazimierza Górskiego”.
więcej
|
,,Być rodzicem" nową akcją społeczną ,,Wysokich Obcasów". W serwisie teksty z europejskiej prasy
Redakcja „Wysokich Obcasów” (Agora) rozpoczęła akcję społeczną „Być rodzicem”. Jej celem jest wzbudzenie refleksji nad relacjami z dziećmi. Na łamach magazynu oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl publikowane są teksty na temat rodzicielstwa pochodzące z zagranicznych tytułów oraz rozmowy z ekspertami.
więcej
|
|
|
Biuro podróży Jarosława Kuźniara w ub.r. ze wzrostem wpływów i straty, Kuźniar Media z zyskiem
Należąca do Jarosława Kuźniara butikowe biuro podróży Fabryka Rozsądku, działające pod marką goforworld, w ub.r. zanotowało wzrost przychodów o 1,8 proc. do 1,62 mln zł oraz straty netto z 45,6 tys. zł do 188,9 tys. zł. Natomiast agencja kreatywna Kuźniar Media przez pierwsze półrocze funkcjonowania jako spółka miała 576,9 tys. zł wpływów i 140,6 tys. zł zysku netto. W br. działalność Fabryki Rozsądku mocno ograniczyła epidemia. Natomiast Kuźniar Media rozwija platformę podcastową Voice House i szykuje studio producenckie, w br. może mieć 1,5 mln zł wpływów.
więcej
|
Zmalał ruch na stronach głównych Gazeta.pl i o2.pl, na czele WP.pl
Wśród czołowych portali najpopularniejszą stronę główną ma WP.pl, wyraźnie wyprzedzając Onet i Interię. Rok do roku zmalała odwiedzalność stron głównych Gazeta.pl i o2.pl.
więcej
|
Publicysta wRealu24 skazany na 1 tys. zł grzywny za rasistowskie słowa w programie
Lech Krzysztof Ł., publicysta związany z serwisem Medianarodowe.com i telewizją internetową wRealu24, został skazany na 1 tys. zł grzywny za rasistowską wypowiedź w programie wyemitowanym w sierpniu 2018 roku. Natomiast współtwórca wRealu24 Marcin Rola oburzał się w ostatnich dniach, że YouTube zablokował jedno z nagrań z tego kanału.
więcej
|
Allegro wymaga 1 proc. ofert powiązanych z produktami w kolejnych działach, pozwala aktywować odroczoną płatność
Od połowy października w czterech kolejnych kategoriach na Allegro będzie wymagane, aby przynajmniej 1 proc. ofert od danego sprzedawcy było powiązane z bazą produktów przygotowaną przez platformę. Jednocześnie Allegro umożliwia sprzedawcom aktywowanie w ofertach opcji odroczonej płatności dla firm.
więcej
|
Facebook kupuje nową siedzibę w USA. Zapłaci za nią ponad 367 mln dolarów
Pomimo trendu pracy zdalnej w dobie pandemii koronawirusa Facebook zdecydował się na rozszerzenie swoich biur w USA o kolejną lokalizację. Nowa siedziba firmy ruszy w Bellevue, niedaleko centrali Facebooka w Seattle. Inwestycja będzie kosztowała serwis ponad 367 mln dolarów.
więcej
|
Chińska wersja TikToka w ofensywie. Ma codziennie 600 milionów użytkowników
Platforma społecznościowa Douyin, chiński odpowiednik aplikacji TikTok miał w sierpniu 2020 roku 600 milionów użytkowników każdego dnia. Od początku roku oznacza to wzrost o 50 procent. W ciągu 12 miesięcy twórcy działający na Douyin zanotowali łączne przychody na poziomie 6,15 mld dolarów.
więcej
|
Poczta Polska: wkrótce wartość rynku e-commerce w Polsce może przekroczyć 120 mld zł
Wartość rynku e-commerce w Polsce może przekroczyć 120 mld zł - powiedział PAP prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot. Dodał, że usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe (KEP) obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej.
więcej
|
Treści z ASZdziennika na ekranach Screen Network
Na cyfrowych nośnikach zewnętrznych firmy Screen Network (Grupa 4fun Media) zaczęto wyświetlać treści z serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl (Grupa naTemat.pl).
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|