|
|
|
|
|
|
|
TVP z zyskiem w pierwszym półroczu mimo pandemii
Telewizja Polska zanotowała 936,5 mln zł zysku netto za pierwsze półrocze 2020 roku. Przychody spółki wyniosły 2,27 mld zł, w przeważającej części pochodziły one z abonamentu i rekompensaty abonamentowej, co zasiliło budżet TVP kwotą prawie 1,8 mld zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy lifestylowy kanał TVP Kobieta ruszy w 2021 roku. Pracami kieruje Iwona Bocian-Zaciewska
Telewizja Polska uruchomienie nowego lifestylowego kanału TVP Kobieta planuje na 2021 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracami nad stacją kieruje Iwona Bocian-Zaciewska, która została powołana na pełnomocnika zarządu ds. kanału TVP Kobieta.
więcej
|
Kino Polska z kampanią ,,Co wolno w filmie, to nie w życiu". Pazura, Figura i Milowicz o braku nienawiści w języku
Kino Polska startuje z kampanią „Co wolno w filmie, to nie w życiu” w której Cezary Pazura, Katarzyna Figura i Michał Milowicz zwracają uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęcają do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów, obraźliwych określeń i nienawiści.
więcej
|
TVP2 ogranicza emisję ,,Anything Goes. Ale jazda!" do jednego odcinka w tygodniu, lukę wypełni ,,Postaw na milion"
Telewizyjna Dwójka od najbliższego piątku emitować będzie po jednym odcinku nowego programu „Anything Goes. Ale jazda!”. Lukę w ramówce stacji wypełni teleturniej „Postaw na milion”, który zostanie przeniesiony z TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,03 mln widzów serialu ,,Chyłka - Kasacja". TVN wiceliderem rynku
Serial „Chyłka - Kasacja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,03 mln widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Nowe plany repertuarowe Teatru Telewizji TVP. Kurski: jesteśmy największym teatrem na świecie
Staramy się utrzymać dwie premiery w miesiącu, czyli równowagę między spektaklami premierowymi i powtórkowymi; w naszym repertuarze jest równowaga między widowiskami historycznymi i komediowymi - powiedziała w środę podczas konferencji prasowej dyrektor Agencji Kreacji Teatru Kalina Zalewska. W tym sezonie Teatr Telewizji przygotuje 25 premier, które widzowie będą mogli obejrzeć w TVP1, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP ABC oraz na vod.tvp.pl.
więcej
|
1,23 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 2". Polsat liderem w 16-49
Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest drugi w rynku w 4+ i pierwszy w 16-49.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 370 tys. widzów, show śledzi 671 tys. osób
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 671 tys. osób, o 370 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal jest liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku
Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+.
więcej
|
Nowy talk-show ,,Tego się nie wytnie" od 17 września w TVP Kultura, Mariusz Cieślik gospodarzem
Od 17 września TVP Kultura będzie emitować nowy talk-show „Tego się nie wytnie”. Gospodarzem programu będzie Mariusz Cieślik.
więcej
|
Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Martyna Wojciechowska w dokumencie "Discovery dla Ziemi" na TVN Style
W piątek, 18 września na antenie TVN Style (TVN Discovery Polska) zostanie wyemitowany premierowo dokument „Discovery dla Ziemi”. Dziennikarka Martyna Wojciechowska porozmawia z ekspertami w sprawie zachodzących zmian klimatycznych i zagrożeniach, jakie niesie z sobą niszczenie planety.
więcej
|
Włoska liga piłkarska Serie A startuje w weekend, transmisje w Eleven Sports
W sobotę, 19 września, na kanałach Eleven Sports wystartuje nowy sezon włoskiej Serie A TIM. W rozgrywkach zobaczymy 15 Polaków, ale zagrają w nich także m.in. Cristiano Ronaldo i Zlatan Ibrahimovic. To już szósty sezon z rzędu, w którym rozgrywki tej ligi będą transmitowane na kanałach Eleven.
więcej
|
Eurosport do 2026 roku będzie transmitował rozgrywki europejskie i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej
Eurosport pokaże mecze Ligi Mistrzów w piłce ręcznej. Do rozgrywek w tym sezonie 2020/2021 zakwalifikowała się drużyna z Polski - Łomża Vive Kielce. Ponadto Eurosport pozyskał wyłączne prawa do mistrzostw Europy kobiet i mężczyzn w piłce ręcznej.
więcej
|
Koszty wynagrodzeń w TVP wzrosły o 10 proc., 18 mln zł z zysku dla pracowników
W ub.r. liczba etatowych pracowników Telewizji Polskiej zwiększyła się o 95 do 2 825. Na wynagrodzenia firma przeznaczyła 513,27 mln zł, o 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Z zeszłorocznego zysku pracownikom zostanie wypłacone do podziału 17,8 mln zł brutto.
więcej
|
Telewizja Polska szuka firmy, która zbada ruch w jej serwisach internetowych
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę zajmującą się pomiarem ruchu na jej witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ipopema: "kupuj" akcje Cyfrowego Polsatu oraz Play Communications
Analitycy Ipopema Securities w raporcie z 9 września podwyższyli rekomendacje dla Cyfrowego Polsatu oraz Play Communications do "kupuj". Utrzymano rekomendację "trzymaj" dla Orange Polska oraz "kupuj" dla Netii.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamieszanie z wyborem nowego członka Rady Mediów Narodowych. Wszystkie sejmowe kluby poprą nowelizację ustawy
Po tym, jak miesiąc temu z członkostwa w Radzie Mediów Narodowych zrezygnował Grzegorz Podżorny miał nadal nie otrzymać potwierdzenia w tej sprawie od Kancelarii Prezydenta. W Sejmie rozpoczęły się prace nad poprawką ustawy o RMN, ponieważ okazało się, że posiada lukę prawną i nie przewiduje procedury związanej z powołaniem przez prezydenta nowego członka Rady, w przypadku kiedy wygasza członkostwo przed upływem kadencji. Szef Rady, Krzysztof Czabański zapewnia portal Wirtualnemedia.pl, że maksymalnie za miesiąc sprawa wyboru nowego członka powinna zostać dopięta.
więcej
|
|
Piotr Stelmach po 23 latach pracy odchodzi z radiowej Trójki
Dziennikarz muzyczny Piotr Stelmach poinformował, że złożył wypowiedzenie z pracy w radiowej Trójce. Z rozgłośni odszedł już w maju br., do powrotu namówił go Kuba Strzyczkowski, który z funkcji szefa stacji został odwołany miesiąc temu.
więcej
|
|
Karol Gnat w zespole radiowej Trójki, prowadzi popołudniowe pasmo muzyczne
Dziennikarz TVP Info, Karol Gnat, dołączył w środę do zespołu testowanych dziennikarzy, prowadzących pasmo muzyczne w Trójce. Poprowadzi popołudniową audycję muzyczną z cyklu „Do Trójki zaprasza…” .
więcej
|
|
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, AntyRadio awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br.
więcej
|
|
,,Przychodnia" nowym programem Radia dla Ciebie
Radio dla Ciebie od września emituje nowy program „Przychodnia”. Prowadzi go Conrado Moreno-Szypowski.
więcej
|
|
|
|
Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU
Sigma Bis, agencja mediowa utworzona w ub.r. przez PKN Orlen i PZU rozpoczęła obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej PZU. Przejęła jej budżet od domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Sylwia Chada szefową TikToka na Polskę i region CEE
Sylwia Chada objęła stanowisko general managera of global business solutions na Polskę oraz region Europy Centralnej i Wschodniej.
więcej
|
Monika Kamińska i Karolina Czarnota w Scholz&Friends Warszawa
Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - firmę Polkomtel.
więcej
|
Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.
więcej
|
Twitch testuje reklamy wyświetlane w trakcie streamów. Użytkownicy oburzeni, twórcy sceptyczni
Należący do Amazona serwis Twitch oferujący dostęp do relacji z gier w streamingu oraz innych treści rozpoczął testy wyświetlania reklam w trakcie oglądanych streamów. Spotów reklamowych nie oglądają użytkownicy korzystający z płatnego pakietu Twitch Prime. Nowa forma monetyzacji serwisu wzbudziła protesty wielu użytkowników, z kolei twórcy publikujący treści na Twitchu uważają że nie da się dzięki niej dużo zarobić.
więcej
|
Remont i sprzedaż domu ,,bez nonsensów" reklamuje MagentaBiznes w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska zaczyna kampanię reklamującą ofertę dla firm MagentaBiznes. Kampanię, utrzymaną w konwencji kreatywnej „Bez nonsensów”, telekom przygotował wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide Polska i Mindshare.
więcej
|
Carrefour rozbudowuje ofertę marki własnej Jakość z Natury i rusza z kampanią ,,Możemy jeść mądrze"
Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.
więcej
|
Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią ,,Watch Me Now"
Firma kosmetyczna Avon ruszyła z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem "Watch Me Now", która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę.Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.
więcej
|
Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA
Aktorka serialowa Katarzyna Cichopek wprowadza na rynek własną markę biżuterii YA. Za jej kreację i komunikację odpowiada SMI Agency.
więcej
|
Intel, Redbull i Play markami kojarzonymi z esportem
Coraz więcej marek sponsoruje esport w Polsce, a 40 proc. śledzących te rozgrywki przyznaje, że kojarzy marki, które sponsorują graczy. Prawie połowa uznaje ich rekomendacje produktów i usług oraz kupuje polecane gadżety. Fani esportu najczęściej wydają pieniądze na przekąski, ubrania, fastfoody oraz usługi telekomunikacyjne.
więcej
|
W 2020 roku Nike wyda na reklamy 3,59 mld dolarów. 5 proc. sklepów zamkniętych z powodu pandemii
W 2020 r. marka Nike przeznaczy na reklamy kwotę 3,59 mld dol. - wynika z danych dostarczonych przez platformę Safe Betting Sites. Tegoroczne wydatki będą nieco niższe od ubiegłorocznych. W br. Nike zamknie 46 swoich sklepów na całym świecie, co stanowi 5,1 proc. prowadzonych obecnie salonów.
więcej
|
Spot w animacji 3D reklamuje Goodvalley (wideo)
Firma Goodvalley, producent mięsa prowadzi w telewizji kampanię, w której zwraca uwagę na to, że jego produkty nie zawierają antybiotyków. Spot powstał w technice animacji 3D. Autorem kreacji jest agencja PZL.
więcej
|
Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki w Molecular BBDO
Do zespołu Molecular BBDO, globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, dołączyli Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki. Ostatnio pracowali w Pathfinder 23.
więcej
|
Nestlé Polska rusza z kampanią wspierającą promocję Majonezu Dekoracyjnego Winiary
Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary pod hasłem „Odkręć sobie kasę!”.
więcej
|
Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"
Pod hasłem "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!" ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
,,#NiewypowiedzianeDziekuje" - Twardoch, Damięcki i Fisz na opakowaniach whisky Grant's
W ramach akcji pod hasłem „#NiewypowiedzianeDziekuje” na opakowaniach limitowanych edycji whisky Grant’s (produkowanej przez CEDC) pojawiły się wizerunki pisarza Szczepana Twardocha, aktora Mateusza Damięckiego i muzyka Fisza.
więcej
|
ASAP&ASAP dla marki Grześki z kampanią na TikToku
W ramach promocji loterii „Grześki świecą przykładem” agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki(Colian) kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami taktycznymi na Instagramie. Ambasadorem akcji Sebastian Kowalczyk.
więcej
|
Columbus Energy sponsoruje jednocześnie Widzew i ŁKS Łódź
Oferująca instalacje fotowoltaiczne firma Columbus Energy została równocześnie sponsorem dwóch łódzkich klubów piłkarskich: Widzewa i ŁKS-u. Towarzyszy temu akcja marketingowa pod hasłem „Łączy nas dobra energia”.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sylwia Chada szefową TikToka na Polskę i region CEE
Sylwia Chada objęła stanowisko general managera of global business solutions na Polskę oraz region Europy Centralnej i Wschodniej.
więcej
|
Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku
Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+.
więcej
|
Michał Gąsior na nowym stanowisku w Grupie naTemat, Patrycja Wszeborowska redaktor prowadzącą INNPoland.pl
Z początkiem października Michał Gąsior obejmie w Grupie naTemat nowo utworzone stanowisko head of content. Natomiast Patrycja Wszeborowska została redaktor prowadzącą serwis biznesowo-technologiczny INNPoland.pl.
więcej
|
Answear.com chce wejść na giełdę, w ub.r. jego wpływy wzrosły o 41 proc. do 311 mln zł
Spółka Wearco, właściciel internetowego sklepu odzieżowego Answear.com, planuje pod koniec br. zadebiutować na rynku głównym warszawskiej giełdy. W ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 40,9 proc. do 311,2 mln zł. - To naturalny krok związany z dynamicznym rozwojem biznesu, dużą już obecną skalą działalności i jeszcze większym apetytem na przyszłość - mówi o debiucie giełdowym prezes spółki Krzysztof Bajołek.
więcej
|
Minister rolnictwa atakuje Onet i Janusza Schwertnera za film o hodowli norek. ,,Zbyt absurdalne, by się odnosić"
Onet posługuje się manipulacją, kłamstwem i prowokacją, a przykładem tego jest film Janusza Schwertnera o fermie norek - napisał w rozesłanym mediom oświadczeniu minister rolnictwa Jan Krzysztof Ardanowski. - To niesamowite, że udało mi się zmanipulować samego prezesa Kaczyńskiego - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Schwertner.
więcej
|
Twitch testuje reklamy wyświetlane w trakcie streamów. Użytkownicy oburzeni, twórcy sceptyczni
Należący do Amazona serwis Twitch oferujący dostęp do relacji z gier w streamingu oraz innych treści rozpoczął testy wyświetlania reklam w trakcie oglądanych streamów. Spotów reklamowych nie oglądają użytkownicy korzystający z płatnego pakietu Twitch Prime. Nowa forma monetyzacji serwisu wzbudziła protesty wielu użytkowników, z kolei twórcy publikujący treści na Twitchu uważają że nie da się dzięki niej dużo zarobić.
więcej
|
Disney+ ma mieć w USA ponad 72 mln użytkowników do końca 2020 roku
Do końca 2020 roku liczba użytkowników w USA korzystających z serwisu Disney+ osiągnie 72,4 mln – wynika z prognoz eMarketera. Zgodnie z przewidywaniami w 2024 roku grupa amerykańskich odbiorców Disney+ przekroczy 123 mln, platforma będzie bardziej popularna od Hulu, innego serwisu VoD należącego do Disneya.
więcej
|
Kanał Sportowy z magazynami o lidze niemieckiej i włoskiej
W youtube’owym Kanale Sportowym będą emitowane cotygodniowe magazyny o dwóch zagranicznych ligach piłkarskich: niemieckiej Bundeslidze i włoskiej Serie A. Programy będą prowadzili Mateusz Borek, Michał Pol i Marcin Długosz.
więcej
|
Ruszyła zbiórka Onetu na potrzebujące dzieci z Kambodży, partnerem akcji Smiling Gecko
Onet wspólnie z organizacją Smiling Gecko Cambodia uruchomił akcję pomocy na czas pandemii mieszkańcom jednego z najuboższych rejonów Kambodży - #helpCambodia. Na stronie Siepomaga.pl ruszyła zbiórka, z której środki trafią do wychowanków organizacji Smile Gecko z tego kraju. Celem jest uzbieranie ponad 125 tys. zł.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Intel, Redbull i Play markami kojarzonymi z esportem
Coraz więcej marek sponsoruje esport w Polsce, a 40 proc. śledzących te rozgrywki przyznaje, że kojarzy marki, które sponsorują graczy. Prawie połowa uznaje ich rekomendacje produktów i usług oraz kupuje polecane gadżety. Fani esportu najczęściej wydają pieniądze na przekąski, ubrania, fastfoody oraz usługi telekomunikacyjne.
więcej
|
|
|
SEMRush przejmuje Prowly
Polska firma technologiczna Prowly rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 procent udziałów od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
KomunikujMy odpowiada za komunikację Budowy Tunelu w Świnoujściu
Firma KomunikujMy, założona przez Magdalenę Skorupkę-Kaczmarek, poprzednio rzeczniczkę prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, odpowiada za media relations budowy tunelu pomiędzy wyspami Uznam i Wolin w Świnoujściu.
więcej
|
Witold Tomaszewski p.o. rzecznika prasowego UKE do końca aukcji na 5G
Obowiązki rzecznika prasowego Urzędu Komunikacji Elektronicznej przejmuje na najbliższy okres Witold Tomaszewski. Wcześniej pracował w Play i Telepolis.
więcej
|
Tugether z apelem w sprawie ratowania branży eventowo-turystycznej
Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (Tugether), która reprezentuje branżę eventową oraz polską turystykę apeluje do Kancelarii Rady Ministrów i Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej o przyjęcie poprawek do ustawy tzw. „Mikrotarczy dla turystyki i przemysłu spotkań”. Akcję organizuje pod hasłem „Jedno głosowanie - milion miejsc pracy”.
więcej
|
LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska
Agencja LoveBrands Relations utworzyła w swoich strukturach specjalistyczną komórkę LoveBrands Medical, która ma realizować projekty marketingowe dotyczące szeroko pojętej tematyki zdrowotnej. Wkrótce zacznie realizować pierwsze kampanie społeczne.
więcej
|
Mike Kilinski w El Padre
Do zespołu agencji El Padre na stanowisko creative dołączył Mike Kilinski.
więcej
|
|
|