|
|
|
|
|
|
|
UOKiK kontra nadawcy telewizyjni. Sieci kablowe: liczymy, że postępowanie wyrówna szanse operatorów
UOKiK ogłosił, że wszczyna postępowanie w sprawie oferowania przez nadawców telewizyjnych ich kanałów operatorom kablowym i satelitarnym. Organ miał dostawać liczne skargi od operatorów w tej sprawie. - Liczymy, że postępowania prowadzone przez prezesa UOKiK doprowadzą do wyrównania szans operatorów względem nadawców na polskim rynku programów telewizyjnych, na czym w konsekwencji skorzystają konsumenci - nasi abonenci - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Straszewski, prezes PIKE.
więcej
|
Zbigniew Adamkiewicz wygrał proces z TVP o zwolnienie dyscyplinarne. ,,Ogromna satysfakcja"
Były szef Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej Zbigniew Adamkiewicz, wygrał prawomocnie proces z Telewizją Polską. Sąd uznał, że jego zwolnienie dyscyplinarne z telewizji było bezpodstawne i polecił nadawcy wypłacić mu odszkodowanie. - Powinienem też wrócić na poprzednie stanowisko, ale nie mam do czego wracać i nie chcę - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Adamkiewicz.
więcej
|
1,11 mln widzów ,,Top model 9" w nowym paśmie
Dziewiątą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,11 mln widzów. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu ma mniej widzów, ale wyższy udział w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy scripted-docu ,,Rozwody" od 12 października w TVN, cykl zastąpi powtórki ,,Kuchennych rewolucji"
Telewizja TVN od 12 października emitować będzie nowy scripted-docu „Rozwody”. Paradokument emitowany będzie w dni powszednie o 17.00, w swoim paśmie zastąpi powtórki „Kuchennych rewolucji”.
więcej
|
Nowy program ,,Kto odmówi pannie młodej?" startuje w Siódemce. Mazurkiewicz: stawiamy na autentyczność i emocje
W piątek, 18 września o godz. 20.00 w Siódemce wystartuje nowy cotygodniowy program „Kto odmówi pannie młodej?”, który poprowadzi Małgorzata Ohme. - To kolejny program konsekwentnie budujący naszą ramówkę, w której stawiamy na autentyczność i emocje - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa Siódemki.
więcej
|
,,Niewidzialne: stop przemocy" w Crime+Investigation, Katarzyna Grochola prowadzącą (wideo)
Od 9 października Crime+Investigation emitować będzie nowy program „Niewidzialne: stop przemocy”, który poprowadzi Katarzyna Grochola.
więcej
|
Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN
W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na październik br. najwięcej trzeba zapłacić za spoty wyemitowane przy czwartkowych "Kuchennych rewolucjach" i niedzielnym kulinarnym show "Masterchef".
więcej
|
Eurosport pokaże turniej French Open w jakości UHD
Należąca do Discovery stacja Eurosport będzie nadawać transmisje w jakości UHD z tegorocznego turnieju French Open odbywającego się na kortach Roland Garros. W Niemczech i Austrii relacje będą nadawane w standardzie 4K we współpracy z HD+ oraz simpliTV.
więcej
|
Serial ,,Król" w Canal+ od listopada, pokazano plakat
Ponad miesiąc po ujawnieniu zwiastuna, Canal+ zaprezentował oficjalny plakat do zapowiadanego na listopad serialu „Król”. Produkcję będzie można oglądać na kanale Canal+ Premium oraz w nowej usłudze Canal + telewizja przez internet.
więcej
|
Operatorzy poskarżyli się UOKiK-owi na nadawców tv, rusza postępowanie wyjaśniające
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie dotyczące tego, jak nadawcy telewizyjni oferują swoje kanały operatorom kablowym i satelitarnym. Na działania nadawców poskarżyli się UOKiK-owi operatorzy.
więcej
|
Stacja TVP ABC nabyła sześć animacji od ZDF Enterprises
Stacja TVP ABC nabyła prawa do emisji sześciu animacji z portfolio niemieckiej firmy ZDF Enterprises.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od kwietnia Polskie Radio nie wydaje kart mikrofonowych
Od kwietnia nie są przyznawane karty mikrofonowe, które uprawniają do nagrywania materiałów i ich emisji na antenie, prowadzenia programów czy czytania serwisów informacyjnych. Polskie Radio tłumaczy, że powodem zawieszenia ich wydawania jest pandemia koronawirusa.
więcej
|
|
Radiospacja.pl z nową siedzibą w Warszawie, na rozwój potrzebuje minimum 200 tys. zł miesięcznie
Internetowa rozgłośnia Radiospacja.pl otworzyła swoją siedzibę w Warszawie, skąd będą mogły być nadawane niektóre programy. Jednocześnie dziennikarze wciąż będą prowadzić swoje audycje z domów, z wielu zakątków świata. Stacja po pół roku działalności apeluje też o wsparcie patronów. - Potrzebujemy około 200 tys. zł miesięcznie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Sito, redaktor naczelny Radiospacji.
więcej
|
|
Były dyrektor Trójki dostał nowe stanowisko w Polskim Radiu
Były dyrektor radiowej Trójki, Tomasz Kowalczewski, zakończył urlop i wrócił w struktury Polskiego Radia - został zastępcą dyrektora Biura Współpracy z Zagranicą.
więcej
|
|
,,Dwie do setki" w radiowej Dwójce. Prowadzącymi Paweł Siwek i Jakub Kukla
W sobotę, 19 września, na antenie radiowej Dwójki wystartuje nowa audycja publicystyczna: „Dwie do setki”. Gospodarzami pierwszego odcinka będą Paweł Siwek i Jakub Kukla, a tematem, jakim zajmą się tym razem będzie Grzegorz Fitelberg twórca muzycznej potęgi radiowej orkiestry symfonicznej w Katowicach.
więcej
|
|
W Polskim Radiu uroczysta msza święta z okazji 40-lecia wznowienia transmisji nabożeństw
W niedzielę, 20 września br. o godzinie 9.00 zostanie nadana uroczysta msza święta z bazyliki Św. Krzyża w Warszawie, którą będzie można słuchać na antenie radiowej Jedynki. Odprawi ją bp pomocniczy archidiecezji warszawskiej Michał Janocha z okazji 40. rocznicy wznowienia transmisji mszy świętych w Polskim Radiu.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście, Radio ZET i Antyradio na podium
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Andrzej Wrona z audycją sportową w newonce.radio
Siatkarz Andrzej Wrona będzie prowadził co tydzień autorską audycję sportową „Trzy sety z Wroną” w internetowym newonce.radio.
więcej
|
|
|
|
Link 4 rozpocznie współpracę z Sigma Bis w 2021 roku
Firma ubezpieczeniowa Link 4 rozpocznie współpracę z Sigma Bis w zakresie obsługi mediowej w 2021 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zuzanna Budziszewska business development directorem w Platige Image
Zuzanna Budziszewska objęła stanowisko business development directora zastępując Pawła Szmausa, który teraz odpowiada za projekty specjalne w Platige Image. Do zespołu produkcyjnego dołączyły Anna Staszyńska i Karolina Sidorowicz.
więcej
|
Orlen, McDonald's, Lidl najbardziej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19
PKN Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka to najczęściej wymieniane przez ankietowanych marki jako te, które zaangażowały się w rozmaite formy niesienia pomocy podczas wybuchu pandemii COVID-19 - wynika z badania agencji Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Ponad 70 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" i "Masterchef" w TVN
W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na październik br. najwięcej trzeba zapłacić za spoty wyemitowane przy czwartkowych "Kuchennych rewolucjach" i niedzielnym kulinarnym show "Masterchef".
więcej
|
iTaxi instaluje ekrany reklamowe na dachach taksówek, pierwszym klientem Huawei
Platforma taksówkowa iTaxi zaczęła testować ekrany reklamowe z systemem digital signage umieszczone na dachach taksówek. Testy są prowadzone w Warszawie, pierwszym reklamodawcą jest Huawei.
więcej
|
Leo Messi może mieć markę ze swoim nazwiskiem, wygrał spór prawny z producentem odzieży Massi
Piłkarz FC Barcelony może korzystać ze swojej marki Messi, mimo że już wcześniej funkcjonowała marka odzieżowa Massi należąca do hiszpańskiej firmy J.M.-E.V. - orzekł Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej, kończąc kilkuletni spór prawny Messiego i J.M.-E.V.
więcej
|
"Pokonaj dupków za pomocą głosów" - zachęca Patagonia
W związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA marka odzieżowa Patagonia rozpoczęła akcję zachęcającą do udziału w nich. Na metkach jej ubrań umieszczono hasło: "Pokonaj dupków za pomocą głosów".
więcej
|
Mariusz Rzeczkowski dyrektorem marketingu i PR w Mahalo Media
Mariusz Rzeczkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej był dyrektorem marketingu w zakładach bukmacherskich Totolotek.
więcej
|
Kraków we współpracy z Airbnb będzie promować zrównoważoną turystykę
Przedstawiciele Krakowa podpisali z platformą Airbnb list intencyjny, inaugurujący partnerską współpracę na rzecz zrównoważonej turystyki. Wspólnie będą upowszechniać wiedzę o zaletach odpowiedzialnego podróżowania, a także wymieniać się danymi o ruchu turystycznym. Dla Airbnb to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Carrefour wprowadza oznaczenie Nutri-Score dla wyrobów pod marką własną sprzedawanych w Polsce
Na sklepowych półkach w sieci Carrefour pojawiły się pierwsze produkty marki własnej z oznaczeniem Nutri-Score. Sieć rozpoczęła wdrażanie produktów z dobrowolnym systemem znakowania wartością odżywczą do sprzedaży. Nutri-Score ma budować większą świadomość żywieniową społeczeństwa i pomagać w wyborze wartościowych pod względem odżywczym produktów.
więcej
|
ClickCommunity w kampanii promującej serial TVP1 ,,Ludzie i bogowie"
Za prowadzenie komunikacji na Instagramie i Facebooku dla nowego serialu Jedynki „Ludzie i bogowie” został odpowiedzialny zespół ClickCommunity.
więcej
|
,,Wyczaruj roczną pensję" w loterii sieci Centrów Handlowych Atrium
Agencja Unique One wygrała przetarg na organizację loterii w Centrach Handlowych Atrium (Atrium Polska) w całej Polsce.
więcej
|
Graal rusza z największą w historii marki kampanią (wideo)
Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala - producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest samochód osobowy.
więcej
|
Anna Grzemska i Anna Gillner w zespole Neon Shake Advertising
Agencja eon Shake rozwija działy obsługi klienta i kreacji. Do zespołu dołączyły Anna Grzemska i Anna Gillner.
więcej
|
Carlsberg otwiera Okocim Beer Pub w Warszawie
W piątek o g. 19 Carlsberg Polska otwiera pierwszy pub marki piwa Okocim. Przy ul. Wilczej 35/41 w Warszawie można będzie spróbować wszystkich piw z portfolio marki, a także skorzystać z oferty kuchni.
więcej
|
Maciej Maniewski ambasadorem Panasonica do 2022 roku
Firma Panasonic rozpoczyna długofalową współpracę z ambasadorem marki – Maciejem Maniewskim, mistrzem fryzjerstwa i twórcą Akademii Maniewski, który do 2022 roku będzie wspierał markę w działaniach wizerunkowych.
więcej
|
Kinga Duda społeczną doradczynią prezydenta Andrzeja Duda
Społeczną doradczynią prezydenta Andrzeja Duda została jego córka, prawniczka Kinga Duda. Tak jak inni społeczni doradcy prezydenta, nie otrzymuje z tego tytułu wynagrodzenia.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Burda Media Polska miała 3,7 mln zł zysku, wpływy wzrosły o 13 proc.
W ub.r. Burda Media Polska osiągnęła wzrost przychodów o 12,8 proc. do 163,67 mln zł oraz zysku netto z 679 tys. zł do 3,66 mln zł. Nieznacznie zmalały wpływy reklamowe firmy, pracowało w niej 251 osób na etacie.
więcej
|
Komitet Regionów UE chce przenieść dotację z PAP do ,,Rzeczpospolitej" i Euractiv.pl
Komitet Regionów UE bierze pod uwagę zakończenie wsparcia finansowego Polskiej Agencji Prasowej i przekazanie tych środków „Rzeczpospolitej” (wydawanej przez Gremi Media) i serwisowi Euractiv.pl. Uzasadnieniem jest „zagrożenie niezależności” PAP.
więcej
|
Właściciel Gremi Media nie opuści giełdy, walne zgromadzenie odwołano. Mniejszościowi akcjonariusze: to nasz chwilowy sukces
Firma Grzegorza Hajdarowicza Gremi International odwołała zaplanowana na poniedziałek walne zgromadzenie KCI (to większościowy akcjonariusz Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), na którym miano decydować w sprawie wycofania firmy z giełdy. Powodem oficjalnym jest epidemia, natomiast mniejszościowi akcjonariusze uważają, że zablokowali walne, bo utworzyli porozumienie mające już prawie 9 proc. ogółu głosów.
więcej
|
Zbigniew Boniek wycofuje się z wniosku o roczny zakaz publikacji o nim przez ,,Gazetę Polską" i Piotra Nisztora
- Poprosiłem swoich prawników, by wsparli wniosek strony pozwanej o zniesienie zabezpieczenia powództwa w każdej z prowadzonych dla mnie spraw - poinformował prezes PZPN-u Zbigniew Boniek, który wytoczył procesy „Gazecie Polskiej”, „Gazecie Polskiej Codziennie” i Piotrowi Nisztorowi. W zeszłym tygodniu do spraw włączyła się prokuratura.
więcej
|
|
|
Po 12 latach sąd zdecydował, że bloger spod Poznania nie jest winny zniesławienia urzędniczki
Bloger z podpoznańskiej Mosiny, Łukasz Kasprowicz, został uniewinniony po 12 latach od zarzutu zniesławienia burmistrz Zofii Springer. Mimo że nazywał ją „kłamliwą bestią”, Sąd Apelacyjny w Poznaniu ostatecznie go uniewinnił. W sprawę włączona była Helsińska Fundacja Praw Człowieka.
więcej
|
WP SportoweFakty z mniejszą przewagą nad Onet Sport. W górę Meczyki.pl i serwis TVP Sport (TOP10)
Najpopularniejszym serwisem sportowym pozostają WP SportoweFakty, przy czym ich przewaga nad Onet Sport zmalała. Duże wzrost odwiedzalności osiągnęły Meczyki.pl i witryna TVP Sport, natomiast duży spadek zanotował serwis „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
Pinterest ma 3,7 mln użytkowników w Polsce. Największa grupa to internauci w wieku 25-34 lata i kobiety
Platforma Pinterest ma obecnie w Polsce 3,7 milionów użytkowników miesięcznie – wynika z analiz firmy Open Mobi. Raport wskazuje, że 47 procent odbiorców serwisu to osoby w wieku 25 – 34 lata, zaś 86 procent użytkowników Pinteresta to kobiety. Większość Polaków korzystających z aplikacji odwiedza ją przynajmniej raz dziennie.
więcej
|
29 krajów potępiło blokadę internetu na Białorusi
Departament Stanu USA opublikował w czwartek oświadczenie ws. blokowania internetu przez władze Białorusi po sierpniowych wyborach prezydenckich, co "stanowi naruszenie swobody słowa i praw człowieka". Deklarację wydały wspólnie władze 29 krajów, w tym Polski.
więcej
|
Internet mobilny w Polsce: większe koszty korzystania przy malejącej cenie 1 GB
Na przestrzeni ostatnich dwóch lat w Polsce średnie minimalne koszty użytkowania mobilnego internetu wzrosły o ok. 10%. Jednocześnie o ok. 13% zmalał rzeczywisty koszt za 1 GB danych - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Allegro dominuje w e-commerce pod względem satysfakcji użytkowników. Empik.com i OLX przed Aliexpress
Ponad połowa polskich internautów deklaruje, że jest zadowolona z korzystania z Allegro, a ponad jedna piąta ma takie zdanie o Empik.com. OLX i Rossmann.pl - wynika z badania YouGov BrandIndex.
więcej
|
Google zwiększa limit w wideorozmowach Google Meet
Platforma Google Meet do wideokonferencji online zaoferuje teraz możliwość prowadzenia rozmów jednocześnie przez maks. 49 użytkowników.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kinga Duda doradcą swojego ojca. ,,Nie będzie z tego ani pożytku, ani szkody, Andrzej Duda chce naśladawać Trumpa"
W czwartek ujawniono, że Kinga Duda dołączyła do grona doradców społecznych prezydenta Andrzeja Dudy, jej ojca. Funkcję tę pełni od sierpnia, a sprawa wyszła na jaw dopiero teraz. Nie określono także zakresu jej obowiązków na tym stanowisku. Zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego zatrudnienie córki w tej roli bez wątpienia kojarzy się z nepotyzmem. - Nie podając żadnego zakresu obowiązków Kingi Dudy, KPRP nie tylko spozycjonowała tę pozycję jako niepoważną, samo wstawiając ją w rolę "wyłącznie córki". Naraziło ją także na szereg potencjalnych zarzutów i wątpliwości natury etyczne - komentuje Hanna Waśko, managing director w Big Picture.
więcej
|
Mariusz Rzeczkowski dyrektorem marketingu i PR w Mahalo Media
Mariusz Rzeczkowski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w agencji Mahalo Media. Wcześniej był dyrektorem marketingu w zakładach bukmacherskich Totolotek.
więcej
|
Ewelina Puławska account directorem w Good One PR
Ewelina Puławska awansowała w strukturach agencji Good One PR, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko account directora. Wcześniej pełniła funkcję senior account managera.
więcej
|
|
|