|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat rozważa sprzedaż infrastruktury sieci Plus
Cyfrowy Polsat zaczął przegląd opcji strategicznych związanych z potencjalnym zbyciem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej kontrolowanej przez spółkę zależną Polkomtel Infrastruktura.
więcej
|
W nowej umowie TVP z Episkopatem Polski zapisano codzienne transmisje Mszy Świętej i Koronki do Miłosierdzia Bożego
TVP1 będzie codziennie transmitowała poranną Mszę Świętą, TVP3 - Koronkę do Miłosierdzia Bożego, a TVP Info pokaże nowe programy katolickie. Takie zapisy znalazły się w zawartym w środę porozumieniu między Telewizją Polską a Episkopatem Polski.
więcej
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" z Rogalskim ma o 415 tys. widzów mniej niż z Olszańskim, TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” z Mirosławem Rogalskim w roli gospodarza ogląda średnio 547 tys. widzów, o 415 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu który prowadził Michał Olszański. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Platforma Canal+: pakiet Optimum+ zamiast Comfort+, droższy pakiet Extra+ z Canal+
Z oferty Platformy Canal+ dla nowych klientów zniknął pakiet Comfort+, zastąpił go droższy o 10 zł Optimum+. O 10 zł podwyższono ceny pakietów Extra+ z Canal+ i Extra+ z Canal+ i Netflixem.
więcej
|
Abonenci HBO GO mogą pobierać treści w aplikacji także w systemie iOS
HBO wprowadziło dla polskich użytkowników HBO GO z systemem iOS aktualizację, pozwalającą na pobieranie treści do oglądania w trybie offline.
więcej
|
,,Perspektywa Piaseckiego" - komentarze wideo Konrada Piaseckiego na TVN24.pl
Konrad Piasecki zaczął przygotowywać dla portalu TVN24.pl komentarze w formie wideo w ramach cyklu „Perspektywa Piaseckiego”.
więcej
|
Vectra zmienia logo i identyfikację wizualną. ,,Dodaliśmy energii"
Operator kablowy Vectra zmienił logo i identyfikację wizualną. Uprościł je i zdynamizował, wprowadzając nowe kolory przewodnie – żółty i niebieski. Ostatni taki lifting miał miejsce sześć lat temu.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do nowego reality-show ,,Lego Masters". Emisja od 14 listopada w TVN
Od 14 listopada w sobotynim prime-time TVN emitować będzie nowy reality-show „Lego Masters”, który poprowadzi Marcin Prokop. Właśnie rozpoczęły się nagrania do programu.
więcej
|
Polsat i Polsat Sport pokażą mecz o Superpuchar Europy UEFA
W czwartek, 24 września odbędzie się mecz o Superpuchar Europy UEFA, w którym zmierzą się Bayern Monachium (jednym z piłkarzy będzie Robert Lewandowski) i Sevilla FC. Spotkanie na żywo pokażą Polsat i Polsat Sport.
więcej
|
Od października w Polsacie serialowe emisje "Mayday", "Bad Boy" oraz "Bez skrupułów"
Od początku października w soboty o godzinie 20.00 będą emitowane "serialowe" wersje "Mayday", "Bad Boy" oraz "Bez skrupułów". Kinowe produkcje zostaną wyemitowane w wersji po dwa odcinki.
więcej
|
Rada programowa TVP ma spotkać się z zarządem, by apelować o wycofanie Eurowizji Junior
Radzie programowej TVP ma nie podobać się współpraca publicznego nadawcy przy organizacji Eurowizji Junior. W tej sprawie wystosowano pismo do zarządu, członkowie rady chcą też spotkać się z Jackiem Kurskim i Mateuszem Matyszkowiczem.
więcej
|
Fundacja Polsat przekazała 150 tys. zł na remont Ośrodka Symulacji Chirurgii Małoinwazyjnej u Dzieci w Centrum Zdrowia Dziecka
Fundacja Polsat przekazała 150 tys. zł na remont jedynego w Polsce Ośrodka Symulacji Chirurgii Małoinwazyjnej u Dzieci w Centrum Zdrowia Dziecka. Uroczyste otwarcie obiektu odbyło się we wtorek, 22 września.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Widzowie wracają do kin. Frekwencja najwyższa od lockdownu, hitami "Pętla" Vegi i "Sprawa Tomka Komendy"
W miniony weekend polskie kina odnotowały najwyższą frekwencję od czasu lockdownu - podał BoxOffice. W całej Polsce do kin poszło prawie 300 tys. widzów.
więcej
|
Wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w br. zmaleją o 21 proc., odbicie w górę w latach 2021-2022
Nakłady reklamowe sektora motoryzacyjnego na 10 czołowych rynkach w br. zmniejszą się o 21 proc. - prognozuje dom mediowy Zenith. W latach 2021-2022 ma natomiast nastąpić odbicie w górę na poziomie 10-11 proc.
więcej
|
SalesTube: przychody 67 proc. w górę, 2 mln zł zysku netto
Agencja marketingu internetowego SalesTube (należy do Gruop One) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 67,4 proc. do 105,47 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 2,5 do 2,05 mln zł. Ponad połowa wpływów firmy pochodzi od Value Media.
więcej
|
Wizerunek czarnoskórego mężczyzny znika z opakowań ryżu Uncle Ben's. Zamiast tego marka Ben's Original
Koncern spożywczy Mars Food zapowiedział zmianę marki znanego ryżu Uncle Ben’s na Ben’s Original. Powodem są zarzuty o wizerunek czarnoskórego mężczyzny na opakowaniach, który ma kojarzyć się z rasizmem. Mars Food wyjaśnia, że oprócz rebrandingu wprowadza inne zmiany dotyczące równości rasowej w firmie.
więcej
|
Facebook zmienia podejście do tekstu na obrazach reklamowych
Facebook rezygnuje z ograniczeń dotyczących reklam graficznych zawierających więcej niż 20 proc. tekstu w głównym obrazie.
więcej
|
Ministerstwo Finansów szuka w przetargu agencji do obsługi digitalowej
Resort finansów rozpisał przetarg, w którym wyłoni agencję odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych w internecie, w tym social mediach. Zgłoszenia przyjmowane są do 26 października.
więcej
|
Facebook, Twitter i YouTube przystępują do Global Alliance for Responsible Media
Giganci mediów społecznościowych - Facebook, Twitter i YouTube, dołączają do stowarzyszenia Global Alliance for Responsible Media, walczącego o niwelowanie negatywnych zjawisk w internecie. W ramach współpracy mają przyjąć jednolity zestaw definicji szkodliwych treści, mowy nienawiści oraz zasady ich oznaczania i usuwania z sieci.
więcej
|
6,5 tys. sklepów Żabka w Polsce, 500 otwarto w br.
Żabka Polska poinformowała, że w tym roku uruchomiła 500 nowych sklepów Żabka, osiągając tym samym liczbę 6500 placówek. Do końca tego roku ma ich być 7000.
więcej
|
MediaCom dla marki Dr Green
Do grona klientów domu mediowego MediaCom dołącza marka Dr Green, producent nawozów do zaprawiania nasion.
więcej
|
IKEA pokazuje, że najlepszy jest sen
Brytyjski oddział IKEA na billboardach pokazuje w metaforyczny sposób, że sen potrafi zastąpić niejeden kosmetyk czy pastylkę.
więcej
|
Salatino reklamuje się hasłem ,,Gotowe na każdą porę"
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Gotowe na każdą porę”.
więcej
|
,,Mistrzowska akcja w Netto" z Mateuszem Zielonką, zwycięzcą MasterChefa
Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, wystąpił w serii filmów promujących akcję lojalnościową Netto.
więcej
|
Acidolac Junior reklamowany w telewizji
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową suplementu diety dla najmłodszych Acidolac Junior. Działania przygotowały Carla Zuri, MediaCom i M5 Film.
więcej
|
Igor Walaszek napisze piosenkę do kampanii Blika ,,Przelej słowa do piosenki"
Wokalista, muzyk, autor tekstów Igor Walaszek, napisze piosenkę z wykorzystaniem słów nadesłanych przez użytkowników Blika, które wpisują oni w tytuły przelewów na telefon. To założenie nowej kampanii operatora systemu płatności, prowadzonej pod hasłem „Przelej słowa do piosenki”. Akcję przygotowały Change Serviceplan i Media Ready.
więcej
|
Sieć stacji Avia z kampanią ,,Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie"
„Wielki plus za wysoką jakość paliw w dobrej cenie” to nowe hasło promujące produkty i usługi ze znakiem jakości Avia Polska (Unimot). Nowa odsłona kampanii wizerunkowej jest częścią platformy komunikacyjnej „Wielki plus za…”.
więcej
|
AMS przypomina w Warszawie o noszeniu maseczek
Prace nagrodzone w konkursie Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego, pojawiły się na nośnikach reklamowych AMS. Plakaty przypominają o obowiązkowych maseczkach m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Towarzystwo Dziennikarskie wybrało swoje władze. Na czele ponownie Seweryn Blumsztajn
Seweryn Blumsztajn został ponownie wybrany prezesem Towarzystwa Dziennikarskiego. To już czwarta jego kadencja na tym stanowisku. - Za najważniejszą sprawę w nadchodzących latach bezdyskusyjnie uważam chronienie środowiska dziennikarskiego przed zapowiadaną przez PiS dekoncentracją mediów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Blumsztajn.
więcej
|
IMM: Onet najbardziej opiniotwórczy w sierpniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
Liderem najnowszego, sierpniowego rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce jest portal Onet, który wyprzedza "Rzeczpospolitą" i TVN24. W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych po raz kolejny są Wirtualnemedia.pl, z awansem o jedną pozycję.
więcej
|
Atak hakerów na twitterowe konto Tomasza Sakiewicza. ,,Stoją za tym rosyjskie służby"
Hakerzy w środę dostali się na konto twitterowe Tomasza Sakiewicza i opublikowali na nim link do prorosyjskiego tekstu. - To ewidentna prowokacja wobec polskiego bezpieczeństwa w związku z tym, co się dzieje na Białorusi - powiedział Sakiewicz. Hakerski atak przypuszczono też na portal Znadniemna.pl.
więcej
|
Gremi Media wzywa akcjonariuszy do złożenia dokumentów akcji, bo za pół roku stracą one moc prawną
Spółka Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) wzywa swoich akcjonariuszy, którzy mają jej akcje w formie dokumentów, żeby złożyli te dokumenty w celu dematerializacji. Jest to związane ze zmianami prawnymi.
więcej
|
|
|
Kontrowersje wokół ,,Gwiazdeczek" na Netfliksie, rosną rezygnacje z subskrypcji. ,,Brak zrozumienia"
Udostępniony przez Netfliksa film „Cuties” („Gwiazdeczki”) spotkał się z falą krytyki ze strony niektórych widzów zarzucających serwisowi propagowanie pedofilii. W efekcie w USA pięciokrotnie wzrosła liczba użytkowników Netfliksa rezygnujących z subskrypcji. - Ten bojkot nie ma dla serwisu większych konsekwencji, wkrótce wszyscy o tym zapomną. Protesty wynikają z braku zrozumienia prawdziwego przesłania filmu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży filmowej.
więcej
|
Antyweb z 2,4 mln zł przychodów. 617 tys. zł zysku zostanie wypłacone jako dywidenda
W ub.r. spółka Antyweb, wydawca serwisów technologicznych Antyweb i Antyapps, osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 3,9 proc. do 2,39 mln zł oraz zysku netto z 522 do 616,8 tys. zł. - Przychody Antywebu w okresie pandemii są znacząco wyższe niż w zeszłym roku - informuje Grzegorz Marczak, prezes i właściciel firmy.
więcej
|
Była moderatorka pozywa YouTube'a. Praca w serwisie zniszczyła ją psychicznie
Jedna z byłych moderatorek treści w YouTube oskarżyła serwis o to, że praca w nim spowodowała poważne szkody w jej psychice. W pozwie skierowanym do amerykańskiego sądu stwierdzono, że YouTube nie zapewnia moderatorom bezpiecznego środowiska pracy, zaś nadmiar brutalnych treści które muszą oglądać prowadzi u nich do zespołu stresu pourazowego oraz depresji.
więcej
|
,,Perspektywa Piaseckiego" - komentarze wideo Konrada Piaseckiego na TVN24.pl
Konrad Piasecki zaczął przygotowywać dla portalu TVN24.pl komentarze w formie wideo w ramach cyklu „Perspektywa Piaseckiego”.
więcej
|
IMM: Onet najbardziej opiniotwórczy w sierpniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl
Liderem najnowszego, sierpniowego rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce jest portal Onet, który wyprzedza "Rzeczpospolitą" i TVN24. W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych po raz kolejny są Wirtualnemedia.pl, z awansem o jedną pozycję.
więcej
|
Facebook zmienia podejście do tekstu na obrazach reklamowych
Facebook rezygnuje z ograniczeń dotyczących reklam graficznych zawierających więcej niż 20 proc. tekstu w głównym obrazie.
więcej
|
Facebook, Twitter i YouTube przystępują do Global Alliance for Responsible Media
Giganci mediów społecznościowych - Facebook, Twitter i YouTube, dołączają do stowarzyszenia Global Alliance for Responsible Media, walczącego o niwelowanie negatywnych zjawisk w internecie. W ramach współpracy mają przyjąć jednolity zestaw definicji szkodliwych treści, mowy nienawiści oraz zasady ich oznaczania i usuwania z sieci.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|