Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 25 Września 2020
 
 
 
Agora pozyskała 100 mln zł limitu kredytowego na dwa lata, Helios z 40 mln zł z kredytów
 
Agora podpisała umowę dotyczącą 65 mln zł kredytu w rachunku bieżącym i aneks do umowy w sprawie 35 mln zł limitu kredytowego. Natomiast należąca do Agory sieć kinowa Helios pozyskała od dwóch banków 40 mln zł z kredytów. więcej
 
 
Tomasz Machała kończy współpracę z Polsatem
 
Tomasz Machała nie będzie już prowadził „Graffiti” i „Gościa Wydarzeń” w Polsacie, skoncentruje się wyłącznie na zarządzaniu usługą WP Pilot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Muszę zrezygnować z przyjemności prowadzenia programów, biorąc pod uwagę olbrzymią szansę, jaką ma WP Pilot - uzasadnia Machała. więcej
 
 
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI
 
Od początku października firma Gemius oraz Polskie Badania Internetu mają oferować jednoźródłowy pomiar mediów: radia, internetu oraz telewizji - wynika z informacji portalu Wirtulnemedia.pl. Będzie to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. więcej
 
 
Wpływy naTemat i INNpoland w górę o 25 proc., a MamaDu o 122 proc. Zysk na kapitał zapasowy
 
W ub.r. spółka Glob360, wydawca serwisów naTemat, INNpoland i dadHero, osiągnęła wzrost przychodów o 24,6 proc. do 7,7 mln zł oraz zysku netto z 513,3 do 976,3 tys. zł. Procentowo jeszcze bardziej zwiększyły się wpływy jej spółek zależnych ASZ Dziennik i MamaDu. Zysk netto wszystkich spółek przeznaczono na ich kapitał zapasowy. więcej
 
 
Hanna Maria Giza żegna się z zespołem Dwójki. "Ocalcie to, co jeszcze da się uratować"
 
- 16 września upłynął termin umowy podpisanej ze mną rok temu przez dyrektor Programu II PR, Małgorzatę Małaszko. Niestety, pani dyrektor nie dała mi szansy na jej zrealizowanie, ponieważ bez uprzedzenia, bez poinformowania mnie o swojej decyzji, zdjęła moją autorską audycję z anteny - uważa Hanna Maria Giza, autorka audycji "Klub Ludzi Ciekawych Wszystkiego" i żegna się ze słuchaczami rok po tym, jak jej program został ściągnięty z Dwójki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Allegro w br. zwiększyło zysk. Mocno w górę koszty dostaw i marketingu, 6,2 mld zł zadłużenia więcej
 
Mark Zuckerberg: VR zastąpi smartfony. ,,To przemyślana wizja Facebooka" więcej
 
Play pójdzie we francuskie ręce. "Iliad przyspieszy rozwój internetu stacjonarnego. Może sięgnąć po UPC lub Vectrę" więcej
 
Initiative Media Warszawa ze wzrostem wpływów o 15 proc. i 18 mln zł zysku. Koronawirus obniży przychody o 5-10 proc. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Radio ZET
Redaktor Informacyjna Agencja Radiowa
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Redaktor / Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Dziennikarz - Reporter TVP
Junior Media Strategy Manager Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. planowania kampanii TVP
Kierownik Projektów OTT TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Tomasz Machała kończy współpracę z Polsatem

Tomasz Machała nie będzie już prowadził „Graffiti” i „Gościa Wydarzeń” w Polsacie, skoncentruje się wyłącznie na zarządzaniu usługą WP Pilot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Muszę zrezygnować z przyjemności prowadzenia programów, biorąc pod uwagę olbrzymią szansę, jaką ma WP Pilot - uzasadnia Machała. więcej

944 tys. widzów śledzi ,,Klan". TVP1 wiceliderem rynku

Po ponad trzech tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 944 tys. osób. Telenowela daje Jedynce pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte miejsce w grupie komercyjnej 16-49. więcej

Bartosz Kurek po 12 latach pracy odchodzi z Polsatu

Dziennikarz i reporter Bartosz Kurek rozstaje się z Telewizją Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kurek w stacji prowadził m.in. „Wydarzenia”. więcej

Polskie produkcje "Dzieci siostry Bernadetty" i "Kryminalne akta inspektor Biskupskiej" jesienią w CBS Reality

Kanał kryminalny CBS Reality wyemituje dwie polskie produkcje - 26 i 27 października będą to "Dzieci siostry Bernadetty", a od 2 listopada będzie można oglądać serię "Kryminalne akta inspektor Biskupskiej". więcej

,,The Four. Bitwa o sławę" od 16 października w piątkowe wieczory

Od 16 października w piątki o 22.10 Telewizja Polsat emitować będzie pierwszą edycję reality-show „The Four. Bitwa o sławę”. Stacja najpierw powtórzy wyemitowane wiosną pierwsze dwa odcinki, następnie widzowie zobaczą kolejne dwa będące premierami. Program zakończy mający miejsce 13 listopada finał, który ma się odbyć na żywo. więcej

,,Święty" hitem, serial śledzi 1,15 mln widzów

Jesienne odcinki serialu „Święty” ogląda średnio 1,15 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. więcej

Ponad 90 tys. zł za reklamę przy serwisie sportowym, "Ninja Warrior Polska" lub w paśmie "Mega Hit" w Polsacie

W ogłoszonym przez Polsat Media cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które są emitowane przy niedzielnym serwisie sportowym, programie "Ninja Warrior Polska" i filmowym paśmie "Mega Hit". Trzeba za nie zapłacić ponad 90 tys. zł. więcej

TVP ma ujawnić koszty dokumentu ,,Inwazja", sąd przychylił się do skargi Kampanii Przeciw Homofobii

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie orzekł, że Telewizja Polska musi w trybie dostępu do informacji publicznej przekazać Kampanii Przeciw Homofobii dane o kosztach realizacji filmu dokumentalnego „Inwazja”. TVP odmówiła udzielenia tych informacji, a wtedy Kampania Przeciw Homofobii skierowała skargę do sądu. więcej

Vectra przygotowała i opłaci przebudowę parku w pobliżu swojej siedziby

Grupa Vectra we współpracy z gdyńskim ratuszem przygotowała i ufunduje renowację orłowskiego parku Wzgórze Mewy. Projekt rewitalizacji jest już gotowy, inwestycja ma (wstępnie) kosztować ok. 1,3 mln zł. Milion zł da na to Vectra, pozostałe 300 tys. - miasto. więcej

Mongolia 60. krajem, który pokaże swoją wersję ,,Tańca z Gwiazdami"

BBC Studios sprzedało swój format „Taniec z Gwiazdami” do Mongolii. To 60. terytorium, które uzyskało licencję na jego nadawanie. Wyprodukowany dla telewizji Mongol TV, 13-odcinkowy program trafi do preprodukcji w tym miesiącu i zostanie wyemitowany na początku 2021 roku. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Hanna Maria Giza żegna się z zespołem Dwójki. "Ocalcie to, co jeszcze da się uratować"

- 16 września upłynął termin umowy podpisanej ze mną rok temu przez dyrektor Programu II PR, Małgorzatę Małaszko. Niestety, pani dyrektor nie dała mi szansy na jej zrealizowanie, ponieważ bez uprzedzenia, bez poinformowania mnie o swojej decyzji, zdjęła moją autorską audycję z anteny - uważa Hanna Maria Giza, autorka audycji "Klub Ludzi Ciekawych Wszystkiego" i żegna się ze słuchaczami rok po tym, jak jej program został ściągnięty z Dwójki. więcej

 
RPO: działania władz Polskiego Radia mają cechy mobbingu

Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich Stanisław Trociuk alarmuje głównego inspektora pracy oraz Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, iż działania zarządu Polskiego Radia względem pracowników Trójki mają cechy mobbingu. - Wyjaśnienia, jakie przysyła KRRiT oparte są wyłącznie na stanowisku pracodawcy i nadawcy, zupełnie pomijając stanowisko dziennikarzy - pisze Trociuk. więcej

 
Czabański odpowiada Emilewicz: na antenach Polskiego Radia była przez 9 godzin, w urabianiu opinii nie dorastam jej do pięt

Wicepremier Jadwiga Emilewicz w ciągu ostatnich sześciu miesięcy pojawiła się na antenach Polskiego Radia kilkaset razy, mówiąc do słuchaczy łącznie przez niemal 9 godzin. Takie dane wydobył od publicznego nadawcy przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański. - W urabianiu opinii publicznej nie dorastam pani wicepremier do pięt - stwierdza Czabański. więcej

 
Rada Mediów Narodowych zajmie się kończącymi się kadencjami organów mediów publicznych

W najbliższy wtorek 29 września Rada Mediów Narodowych zbierze się, by przedyskutować temat upływu kadencji i wygaśnięcia mandatów członków zarządów i rad nadzorczych spółek publicznej radiofonii i telewizji. więcej

 
Robert Makłowicz dołączy do Newonce.radio

Dziennikarz, krytyk kulinarny i podróżnik Robert Makłowicz od października będzie mieć swoją cotygodniową audycję w Newonce.radio. więcej

 
,,Karnawał instrumentów" w radiowej Dwójce. Copiątkowa muzyczna audycja Łukasza Borowicza

Dyrygent Łukasz Borowicz będzie prowadził w Programie Drugim Polskiego Radia swoją cykliczną autorską audycję – „Karnawał instrumentów”. Start programu w najbliższy piątek, 25 września, o godz. 22.00. więcej

 
RMF FM nadal zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Eska wyprzedziła Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływy agencji Change Serviceplan wzrosły o 15 proc., zysk zmalał do 474 tys. zł

Agencja reklamowa Change Serviceplan (należy do holdingu Group One) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 14,8 proc. do 23,45 mln zł. Jej koszty operacyjne zwiększyły się o 15,6 proc., a zysk netto zmalał z 519,8 do 473,8 tys. zł. więcej

ClickAd Interactive zajmie się kampanią o spisie rolnym

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego dotyczący realizacji kampanii promującej powszechny spis rolny - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Media Group będzie mediowo obsługiwać kampanie władz Warszawy

Dom mediowy Media Group wygrał przetarg Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy na planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii informacyjnych stolicy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zdobył zlecenie warte 2,91 mln zł. więcej

Volkswagen Group Polska realizuje tylko in-house kampanie programmatic. Na czele zespołu stanął Patryk Pacenko

Koncern Volkswagen Group Polska uruchomił własny dział do realizacji kampanii w modelu programmatic. Wewnętrzny dział powstał przy wsparciu audytora mediowego Stars. więcej

Idea Bank zmniejszył wydatki reklamowe o 78 proc., po zarzutach dla Czarneckiego daje wysokie oprocentowanie na lokatach

W pierwszej połowie br. Idea Bank przy spadku przychodów osiągnął 2,7 mln zł zysku netto, wobec 83,64 mln zł straty rok wcześniej. Wydatki marketingowe ograniczył o 78 proc. do 2,24 mln zł. W ostatnich dniach zaczął oferować ponad 2 proc. na lokatach, po tym jak Zbigniew Ziobro potwierdził, że prokuratura chce aresztować właściciela Idea Banku Leszka Czarneckiego w związku z aferą GetBacku. więcej

Ponad 90 tys. zł za reklamę przy serwisie sportowym, "Ninja Warrior Polska" lub w paśmie "Mega Hit" w Polsacie

W ogłoszonym przez Polsat Media cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty, które są emitowane przy niedzielnym serwisie sportowym, programie "Ninja Warrior Polska" i filmowym paśmie "Mega Hit". Trzeba za nie zapłacić ponad 90 tys. zł. więcej

Grupa Żywiec zamknie browar w Cieszynie, jeśli nie znajdzie inwestora

Grupa Żywiec poinformowała w czwartkowym oświadczeniu, że z powodu obecnej sytuacji finansowej rozważa zamknięcie zabytkowego Browaru Zamkowego w Cieszynie. Do marca 2021 roku będzie szukać dla niego inwestora. Chcą jej w tym pomóc władze Cieszyna. więcej

Magdalena Mazurkiewicz, Filip Gapiński i Łukasz Stępniak przeszli z Gameset do Kool Things

Do zespołu agencji gamingowej Kool Things dołączyli Magdalena Mazurkiewicz, Łukasz Stępniak oraz Filip Gapiński. Wcześniej cała trójka pracowała w Gameset. więcej

Carrefour partnerem Too Good To Go

Sieć handlowa Carrefour Polska jako pierwsza w Polsce dołączyła do grona partnerów aplikacji z misją niemarnowania żywności Too Good To Go. Od października użytkownicy aplikacji będą mogli uratować paczki z produktami z krótkim terminem ważności w 12 pilotażowych lokalach w Warszawie i Krakowie. więcej

Decathlon w nowej kampanii mówi do kobiet: ,,Lepszy sport to lepsza Ty" (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania marki sklepów sportowych Decathlon pod hasłem „Lepszy sport to lepsza Ty". Spoty przygotowane przez agencję Przestrzeń pokazują różne kobiety i ich podejście do sportu. więcej

"Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu

Rutinoscorbin (produkowany przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) wchodzi w sezon jesienno-zimowy z nową kampanią, Została ona przygotowana przez Saatchi & Saatchi, VMLY&R i Publicis Media. więcej

Olga Adamkiewicz odpowiada za rozwój Artgeist

Była szefowa komunikacji w sztabie Szymona Hołowini, Olga Adamkiewicz, objęła stanowisko chief growth officer w Artgeist, globalnie działającej firmie z obszaru e-commerce. więcej

Discopolowy hit ,,Jesteś szalona" w reklamie Cerutin

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa marki środka na przeziębienie Cerutin. Spot radiowy oparty jest na linii melodycznej przeboju „Jesteś szalona” zespołu Boys. więcej

Everli z nową kampanią reklamową

Everli, która we wrześniu  br. rozpoczęła kampanię reklamową oraz ogłosiła rozpoczęcie współpracy z siecią handlową Kaufland. więcej

Drugi bilet za darmo w promocji linii lotniczych Ryanair

Linie lotnicze Ryanair rozpoczynają promocję „Kup jeden bilet, drugi masz za darmo” obejmującą ich całą siatkę połączeń. Oferta będzie obowiązywała w czwartek 24 września do północy. więcej

Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR

Do grona agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły 4 nowe firmy: dwa domy produkcyjne: Graffiti Film i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja typu full service One House. Organizacja liczy obecnie 130 członków. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agora pozyskała 100 mln zł limitu kredytowego na dwa lata, Helios z 40 mln zł z kredytów

Agora podpisała umowę dotyczącą 65 mln zł kredytu w rachunku bieżącym i aneks do umowy w sprawie 35 mln zł limitu kredytowego. Natomiast należąca do Agory sieć kinowa Helios pozyskała od dwóch banków 40 mln zł z kredytów. więcej

Mathias Döpfner kupi 4 proc. akcji Axel Springer, 15 proc. dostanie w darowiźnie od Friede Springer

Prezes wydawnictwa Axel Springer SE Mathias Döpfner kupi 4,1 proc. akcji firmy od Fundacji Friede Springer, a 15 proc. otrzyma w darowiźnie od Friede Springer. - Jestem bardzo szczęśliwa i wdzięczna, że znalazłem następcę w osobie Mathiasa - mówi Friede Springer. więcej

Ruch uruchomił pierwszy samoobsługowy kiosk

Dystrybutor prasy firma Ruch uruchomiła pierwszy, samoobsługowy kiosk w Warszawie. Kioskarza zastąpiły maszyny, które pozwalają na sprzedaż ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych. więcej

77 proc. dziennikarzy korzysta z informacji prasowych

77 proc. dziennikarzy korzysta na co dzień z informacji prasowych nadsyłanych przez firmy i instytucje, ponieważ znacznie ułatwia im to pracę – wynika z badania zrealizowanego przez Polską Agencję Prasową. Najbardziej wartościowe komunikaty to te, które zawierają dane liczbowe, kontakt do nadawcy i ekspertów oraz zdjęcia. więcej

Agora rekordowo tania na giełdzie, kurs pierwszy raz poniżej 6 zł

W środę kurs giełdowy Agory pierwszy raz w historii spółki zmalał poniżej 6 zł, w czwartek na koniec dnia wyniósł 5,96 zł. Firma w piątek poda pełne wyniki za drugi kwartał, w którym wskutek epidemii bardzo mocno ucierpiały należące do niej sieć kin Helios i zajmujący się reklamą zewnętrzną AMS. więcej

Deanna Brown odchodzi ze stanowiska szefa Billboard-Hollywood Reporter Media Group

Deanna Brown, która w 2019 roku objęła obowiązki szefowej Billboard-Hollywood Reporter Media Group zapowiedziała odejście ze stanowiska. Wcześniej rezygnację z pracy ogłosił Metthew Belloni, redaktor naczelny magazynu „The Hollywood Reporter”. więcej

Jubileuszowe wydanie ,,Z Życia Wzięte" z konkursem dla czytelników

W piątek, 25 września do sprzedaży trafi jubileuszowe wydanie magazynu „Z Życia Wzięte” (Wydawnictwo Bauer). Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1995 roku. Redakcja z tej okazji organizuje konkurs jubileuszowy - 25 nagród na 25 lat „Z Życia Wzięte”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI

Od początku października firma Gemius oraz Polskie Badania Internetu mają oferować jednoźródłowy pomiar mediów: radia, internetu oraz telewizji - wynika z informacji portalu Wirtulnemedia.pl. Będzie to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. więcej

Wpływy naTemat i INNpoland w górę o 25 proc., a MamaDu o 122 proc. Zysk na kapitał zapasowy

W ub.r. spółka Glob360, wydawca serwisów naTemat, INNpoland i dadHero, osiągnęła wzrost przychodów o 24,6 proc. do 7,7 mln zł oraz zysku netto z 513,3 do 976,3 tys. zł. Procentowo jeszcze bardziej zwiększyły się wpływy jej spółek zależnych ASZ Dziennik i MamaDu. Zysk netto wszystkich spółek przeznaczono na ich kapitał zapasowy. więcej

Polacy przez Covid-19 hamują się z zakupami

Konsekwencją pandemii Covid-19 jest spadek zainteresowania Polaków konsumpcją - pokazują dane KPMG. Siedmiu na dziesięciu Polaków wstrzymało się z zakupami, połowa dokonuje tylko niezbędnych sprawunków, a co piąta osoba odłożyła większe zakupy na później. Rośnie za to zainteresowanie internetową formą kupowania. 34 proc. Polaków rozpoczęło zakupy online produktów, których nie kupowali wcześniej w internecie. więcej

Google wprowadzi hybrydowy model pracy. Obecność w biurze nie codziennie

Google przewiduje wprowadzenie modelu pracy hybrydowej - zapowiada szef koncernu Sundar Pichai. Zgodnie z planem w przyszłości pracownicy Google na całym świecie nie będą musieli przychodzić codziennie do biur korzystając z rozwiązań pozwalających na pracę zdalną. Za takim rozwiązaniem opowiada się ponad 62 procent pracowników Google. więcej

Uproszczona synchronizacja między przeglądarkami w nowych wersjach Opery (wideo)

Opera wprowadza nowe wersje przeglądarek internetowych na komputery stacjonarne (wersja 71) oraz na urządzenia z systemem Android (wersja 60). Twórcy całkowicie przebudowali funkcję synchronizacji pomiędzy nimi. więcej

Sklep internetowy DeeZee z grupy CCC wprowadza do oferty ubrania damskie

Sklep internetowy z obuwiem DeeZee, którego większościowym udziałowcem jest CCC, wprowadza do oferty pierwszą kolekcję ubrań damskich. - Chcemy być rozpoznawalną globalną marką z szerokim asortymentem, a odzież damska to naturalny kierunek naszego rozwoju - uzasadnia Dominika Żak, założycielka i prezes DeeZee. więcej

Wieniawa i Woronowicz w serialu audio na podstawie "Lalki" Prusa dla Empik Go

W aplikacji Empik Go oraz na specjalnej stronie internetowej lekturalalka.pl od 6 października będzie można słuchać serialu audio na podstawie "Lalki" Bolesława Prusa. Jego forma zostanie uwspółcześniona, a w rolach głównych pojawią się Julia Wieniawa, Adam Woronowicz, Wiktor Zborowski, Barbara Kurdej-Szatan czy Maciej Musiał. więcej

Przemysław Langier po 12 latach pracy przechodzi z Onetu do Goal.pl

Dziennikarz sportowy Przemysław Langier kończy pracę w portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska), z którym był związany przez 12 lat. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl ma przejść do Goal.pl. więcej

,,Gambit królowej" od 23 października w Netfliksie, Marcin Dorociński w obsadzie (wideo)

W piątek, 23 października w Netfliksie odbędzie się premiera nowego serialu „Gambit królowej”, w którym jedną z ról gra polski aktor Marcin Dorociński. Platforma udostępniła zwiastun i plakat produkcji, którą zrealizował Scott Frank. więcej

Gazeta.pl startuje z jesienną ramówką. Będzie więcej informacji, treści eko i lifestyle'owych

Portal Gazeta.pl (Agora) ogłasza jesienną ramówkę. Znajdzie się w niej sporo treści związanych z ochroną środowiska, kilka nowych punktów i kontynuacji programowych. Redakcja postawi też mocno na najważniejsze, najnowsze informacje i treści eksperckie. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Od października jednoźródłowe badanie mediów Gemiusa i PBI

Od początku października firma Gemius oraz Polskie Badania Internetu mają oferować jednoźródłowy pomiar mediów: radia, internetu oraz telewizji - wynika z informacji portalu Wirtulnemedia.pl. Będzie to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. więcej

Polacy przez Covid-19 hamują się z zakupami

Konsekwencją pandemii Covid-19 jest spadek zainteresowania Polaków konsumpcją - pokazują dane KPMG. Siedmiu na dziesięciu Polaków wstrzymało się z zakupami, połowa dokonuje tylko niezbędnych sprawunków, a co piąta osoba odłożyła większe zakupy na później. Rośnie za to zainteresowanie internetową formą kupowania. 34 proc. Polaków rozpoczęło zakupy online produktów, których nie kupowali wcześniej w internecie. więcej

W pandemii koronawirusa omijamy kina i centra handlowe

Z wizyt w kinie i teatrze zrezygnowało 47 proc. Polaków, tyle samo mniej chętnie odwiedza galerie handlowe, a 46 proc. nie tak często jak wcześniej bywa w restauracjach - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adam Łaszyn: Ostatnie pięciolecie nie należy do najlepszych dla public relations

Po raz dwudziesty specjaliści branży public relations spotkali się w Rzeszowie na Kongresie Profesjonalistów PR. Tematami przewodnimi były zarządzanie kryzysowe, CSR i przyszłość branży po Covid-19. Partnerem medialnym wydarzenia są Wirtualnemedia.pl. więcej

77 proc. dziennikarzy korzysta z informacji prasowych

77 proc. dziennikarzy korzysta na co dzień z informacji prasowych nadsyłanych przez firmy i instytucje, ponieważ znacznie ułatwia im to pracę – wynika z badania zrealizowanego przez Polską Agencję Prasową. Najbardziej wartościowe komunikaty to te, które zawierają dane liczbowe, kontakt do nadawcy i ekspertów oraz zdjęcia. więcej

Remarkable Ones pracuje dla Bonduelle

Do portfolio klientów Remarkable Ones dołącza Bonduelle, producent warzyw apertyzowanych. więcej

Maja Matuszewska: ze stor9_ do Arskom Sport Brokers

Maja Matuszewska, wcześniej związana z agencją stor9_, rozpoczęła pracę w Arskom Sport Brokers. więcej

LoveBrands Relations obsługuje SelfMaker

Polska spółka technologiczna SelfMaker powierzyła obsługę komunikacyjną agencji LoveBrands Relations. więcej

Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja dołączyła do grona klientów PR Calling. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Glovo będzie dostarczać zakupy ze sklepów na stacjach BP
Uproszczona synchronizacja między przeglądarkami w nowych wersjach Opery (wideo)
K52 i K42 - nowe smartfony LG
Carrefour partnerem Too Good To Go
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj