|
|
|
|
|
|
|
,,Chyłka - Rewizja" od 6 października w Playerze, Wojciech Zieliński i Antoni Pawlicki w obsadzie
We wtorek, 6 października w Playerze zadebiutuje trzeci sezon „Chyłki”, zatytułowany „Rewizja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W roli głównej ponownie wystąpi Magdalena Cielecka, a do obsady znanej z pierwszych dwóch sezonów dołączyli w nowych odcinkach m.in. Wojciech Zieliński i Antoni Pawlicki.
więcej
|
2,13 mln widzów ,,Ojca Mateusza" w nowym paśmie, TVP1 liderem
Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” ogląda średnio 2,13 mln osób. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
2,20 mln widzów ,,Na dobre i na złe", widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 2,20 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 450 tys. widzów, ale w obecnym sezonie widownia rośnie z odcinka na odcinek. Cykl daje Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
1,28 mln widzów ,,Na sygnale". TVP2 liderem rynku
Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” ogląda średnio 1,28 mln osób. Jest to o 260 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Alicja Tracz reprezentantką Polski na Eurowizję Junior 2020
Reprezentantką Polski na tegoroczny konkurs Eurowizji Junior została Alicja Tracz, która zwyciężyła w programie „Szansa na sukces. Eurowizja Junior”.
więcej
|
Paul Dacre nowym prezesem Ofcomu. Zastąpi Lorda Burnsa
Paul Dacre został wytypowany przez premiera Borisa Johnsona na nowego prezesa Ofcomu, brytyjskiej instytucji regulującej tamtejszy rynek medialny i telekomunikacyjny. Paul Dacre był wcześniej wydawcą dziennika „Daily Mail”, na stanowisku zastąpi odchodzącego Lorda (Terence’a) Burnsa.
więcej
|
TVP ma rozwijać kanał PolandIN, w planach także kanały obcojęzyczne
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na zakup urządzeń do rozbudowy zespołu emisyjnego kanału Poland IN o możliwość realizacji transmisji live. Ma to być zapowiedź rozwoju kanału, który obecnie działa w formule internetowej, w planach jest też poszerzenie oferty obcojęzycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
3,57 mln widzów ,,M jak miłość". TVP2 liderem rynku
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,57 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
więcej
|
882 tys. widzów ,,Korony królów", TVP1 stacją trzeciego wyboru
Czwarty sezon serialu „Korona królów” oglądało średnio 882 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż początek drugiej serii. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
1,10 mln widzów ,,Jaka to melodia?", TVP1 wiceliderem
Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,10 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej stracił 160 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
4fun Media odpisuje 7 mln zł na e-commerce, zaczyna przegląd opcji strategicznych
Firma 4fun Media dokonała 6,98 mln zł odpisów dotyczących jej spółek zależnych z branży e-commerce oraz 597,1 tys. zł na swoją wartość. Zarząd firmy zaczął przegląd potencjalnych opcji strategicznych, uzasadniając to m.in. niepewnością gospodarczą wskutek epidemii.
więcej
|
Tenisowy Rolland-Garros na żywo w Eurosporcie, komentują Sidor, Stopa, Furjan i Olejniczak
Eurosport od niedzieli 27 września będzie pokazywał na żywo wielkoszlemowy turniej Rolland-Garros. Transmisje trwać będą w sumie dwa tygodnie, oprócz głównego kanału Eurosportu zmagania najlepszych tenisistów będzie można oglądać także na Eurosport 2 i na Eurosport Playerze.
więcej
|
Konferencja PIKE 2020 "Nowy świat - nowe wyzwania" o przyszłości branży w czasach pandemii
Tegoroczna konferencja Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, która rozpocznie się 30 września odbywa się w formie online. Liderzy branży telekomunikacji i mediów będą rozmawiać o nowych wyzwaniach i przyszłości branży w czasach pandemii.
więcej
|
"Totalne remonty Szelągowskiej" od 5 października w TVN
Od poniedziałku, 5 października w TVN (TVN Discovery Polska) będzie można oglądać "Totalne remonty Szelągowskiej". Prowadząca Dorota Szelągowska zaprezentuje metamorfozy mieszkań i domów i historie osób, które w pandemii zechciały pomóc innym.
więcej
|
,,Przygody Rybki MiniMini 2" od 29 września na MiniMini+
Od poniedziałku, 28 września, kanał MiniMini+ pokazywać będzie drugi sezon serialu animowanego „Przygody Rybki MiniMini”. Mieszkańcy podwodnego świata poprzez swoje komiczne przygody pokażą jak poradzić sobie nawet w najtrudniejszych chwilach i jak ważną wartością jest przyjaźń.
więcej
|
Serwis informacyjny ,,Sport" nowością TTV
W piątek, 25 września na antenie TTV zadebiutował „Sport” - nowy serwis informacyjny poświęcony wydarzeniom ze świata sportu.
więcej
|
TVP Sport pokaże ostatni mecz Legii Warszawa w eliminacjach Ligi Europy
1 października w TVP Sport będzie transmitowany mecze Legia Warszawa - Karabach Agdam w czwartej, ostatniej rundzie eliminacji piłkarskiej Ligi Europy. Do czwartek rundy awansował też Lech Poznań, zagra z Royal Charleroi, jego wcześniejsze mecze w eliminacjach pokazywał Polsat Sport.
więcej
|
Gala UFC 253 w Polsacie Sport. Widzowie zobaczą walkę Jana Błachowicza
Polsat Sport pokaże galę UFC 253, na której o pas mistrza MMA w wadze półciężkiej walczyć będzie Jan Błachowicz z Dominickiem Reyesem.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio ZET świętuje 30-lecie nadawania. ,,Dobrze nadąża za trendami, jest ważnym graczem"
28 września 1990 roku zaczęło nadawać Radio ZET (początkowo jako Radio Gazeta). W ciągu 30 lat emisji stacja inicjowała działania, które z czasem stawały się standardem na rynku. - Rozgłośnia bardzo dobrze nadąża za wszystkim trendami, wciąż jest bardzo ważnym graczem - komentuje medioznawca Maciej Myśliwiec.
więcej
|
|
Grzegorz Hlebowicz nowym przewodniczącym rady programowej Polskiego Radia. Spór o diety nadal nierozstrzygnięty
Podczas ostatniego posiedzenia rady programowej Polskiego Radia wybrano jej nowego przewodniczącego - do tej pory członka rady - Grzegorza Hlebowicza. Zastąpi on Mirosława Wąsika, który zrezygnował z pełnionej funkcji. Spór o wypłacanie diet członkom rady programowej nadal nie został rozstrzygnięty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Agora nadal czeka na decyzję UOKiK ws. przejęcia Eurozetu. "Uważamy, że jest na finiszu"
Grupa Agora wciąż czeka na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie przejęcia pozostałych udziałów w spółce Eurozet. - Czekamy na decyzję UOKiK z niecierpliwością i uważamy, że chyba jest ona na finiszu. Jeżeli chodzi o finansowanie, to zobaczymy jaka będzie sytuacja, przy czym wierzymy, że zarówno sytuacja rynkowa, jak i pandemiczna się poprawią – ocenia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory.
więcej
|
|
Radio Poznań z zyskiem. Wpływy 15 proc. w górę, 89 proc. z abonamentu i rekompensaty
W ub.r. Radio Poznań osiągnęła wzrost przychodów o 15,1 proc. dzięki o 24 proc. większym wpływom z abonamentu rtv i rekompensaty, a mimo spadku wpływów komercyjnych o 29 proc. Rozgłośnia ograniczyła koszty, a jej wynik netto poszedł w górę z 756 tys. zł straty do 1,7 mln zł zysku.
więcej
|
|
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji. Oto najważniejsze proponowane zmiany
Zakończyły się konsultacje projektu ustawy o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o kinematografii, które ogłosiło Ministerstwo Kultury. To implementacja dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Najważniejsze z proponowanych zmian to m.in. konieczność rejestracji podmiotów VoD, zniesienie limitu 12 minut przekazów handlowych i telesprzedaży na godzinę czy zakaz reklamy niezdrowej żywności przy produkcjach dla dzieci.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Eska awansowała na podium
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Fundacja Profeto.pl będzie nadawać w Limanowej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas ostatniego posiedzenia zdecydowała o rozszerzeniu koncesji na nadawanie w Limanowej dla Fundacji Profeto.pl
więcej
|
|
|
|
PKP PLK z przetargiem na akcję ,,Bezpieczny przejazd", budżet to 14,76 mln zł
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ruszyła z przetargiem na zaplanowanie i przeprowadzenie drugiego etapu kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Jej budżet wynosi 14,76 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przychody agencji PZL wzrosły o 15 proc., zysk zmalał do 1,2 mln zł
W ub.r. wpływy agencji reklamowej PZL zwiększyły się o 15,2 proc. do 24,06 mln zł, a zysk netto zmalał z 1,7 do 1,21 mln zł. Natomiast jej siostrzana agencja Bazgroł zanotowała spadek przychodów o 47 proc. do 777,3 tys. zł.
więcej
|
Kolekcje Retro Future i Monogram odzieży Bytom z reklamami w Muzeum Narodowym (wideo)
Do sprzedaży trafiły dwie kolekcje odzieży Bytom (produkowanej przez Vistula Retail Group) na sezon jesień-zima: Retro Future i Monogram. Zdjęcia i wideo do ich działań marketingowych wykonano w Muzeum Narodowym w Warszawie.
więcej
|
19,6 mln zł straty Larq, Nextbike najmocniej na minusie
W pierwszej połowie br. holding Larq miał 19,59 mln zł straty netto, wobec 10,37 mln zł rok wcześniej. Wszystkie jego spółki zależne zanotowały straty, największą - 11,2 mln zł - przechodzący restrukturyzację Nextbike Polska.
więcej
|
sanah reklamuje SmartDom w Cyfrowym Polsacie z Plus Światłowodem i IPTV (wideo)
W nowej kampanii reklamującej ofertę SmartDom w Cyfrowym Polsacie wspólnie z Joanną Brodzik, Pawłem Wilczakiem i Antonim Królikowskim występuje piosenkarka sanah. W akcji promowana jest oferta z internetem Plus Światłowód i telewizją IPTV.
więcej
|
Trzecioligowy Ruch Chorzów dostanie 555 tys. zł za promocję miasta przez trzy miesiące
Grający w trzeciej lidze (to w praktyce czwarty poziom rozgrywek) klub piłkarski Ruch Chorzów wygrał przetarg na promocję miasta w tych rozgrywkach przez najbliższe trzy miesiące. Otrzyma za to 555 tys. zł brutto.
więcej
|
W Gdańsku powstał mural zachęcający do ograniczania plastiku
W ostatni piątek odsłonięto pierwszy mural w ramach prowadzonej przez miasto Gdańsk akcji "Gdańsk bez plastiku".
więcej
|
Absolut zachęca Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)
Marka alkoholowa Absolut w pierwszej od 3 lat kampanii telewizyjnej w związku ze zbliżającymi się wyborami w USA namawia Amerykanów do aktywnego udziału w nich. Ma jej w tym pomóc spot pod hasłem „Drink responsibly. #VoteResponsibly”.
więcej
|
Hybrydowe auta Suzuki reklamowane w telewizji
W telewizji emitowany jest spot kolejnej odsłony kampanii samochodów hybrydowych Suzuki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja CU Communication Unlimited i Value Media.
więcej
|
Ballantine's inspiruje do podążania własną drogą w kampanii "Tak to robię"
Marka whisky Ballantine’s poprzez projekt „Tak to robię” chce pokazywać, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Działania przygotowały VMLY&R oraz MSL.
więcej
|
Holenderski klub piłkarski może promować na koszulkach e-sklep z akcesoriami erotycznymi
Klub holenderskiej ekstraklasy FC Emmen doszedł do porozumienia z tamtejszą federacją (KNVB) w sprawie umieszczenia na koszulkach swoich piłkarzy logo internetowego sklepu EasyToys z akcesoriami erotycznymi. Początkowy zakaz takiej reklamy przyczynił się do ogromnej popularności koszulek wśród kibiców.
więcej
|
Ina Lekiewicz w rosterze w Moon FIlms
Ina Lekiewicz dołącza do zespołu reżyserów reprezentowanych przez impresariat twórców Moon Films.
więcej
|
Azlan Raj szefem marketingu agencji Merkle w regionie EMEA
Azlan Raj został powołany na nowo utworzone stanowisko chief marketing officera na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w należącej do Dentsu Aegis Network agencji Merkle.
więcej
|
Spar otwiera sklepy Gdańsku i Koźminie Wielkopolskim
Sieć sklepów Spar otwiera dwa nowe sklepy - przy ul. Nieborowskiej 8 w Gdańsku oraz Spar Express w Koźminie Wielkopolskim.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Pandemia zwiększyła stratę Agory. "Segment kinowy powoli się odbudowuje, poprawa na rynku reklamy"
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty. - Rozpoczynamy odbudowę wyników finansowych po pierwszej fali pandemii i analizuje elementy strategii na lata 2018-2022 - poinformował prezes Bartosz Hojka. Grupa notuje dynamiczny wzrost frekwencji w kinach Helios, we wrześniu prawdopodobnie osiągnie ona 50 proc. poziomu sprzed roku.
więcej
|
W Agorze przez kwartał ubyło 109 etatów, 30 mln zł oszczędności dzięki obniżce pensji
Na koniec czerwca br. zatrudnienie w grupie kapitałowej Agora wynosiło 2 333 etaty, o 109 mniej niż na koniec marca. Firma osiągnie ok. 30 mln zł dzięki obniżeniu na sześć miesięcy wszystkim pracownikom wynagrodzeń i wymiaru pracy o 20 proc.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" po krytyce usunęła z internetu felieton Głuchowskiego o akcji aktywisty LGBT
Portal "Gazety Wyborczej" (Agora) po krytyce i groźbie procesu usunął tekst Piotra Głuchowskiego, w którym autor pisał, że nie ma w Polsce stref wolnych od LGBT, a Karty Praw Rodzin nie wspominają o osobach LGBT. Opisywany w tekście aktywista Bart Staszewski chwali decyzję portalu. Autor, szefowa redakcji Wyborcza.pl i wydawca zgodnie odmawiają komentarza na temat zniknięcia artykułu.
więcej
|
Sztuczna inteligencja pisze esej dla ,,Guardiana". ,,To krok naprzód, ale AI długo nie zastąpi dziennikarzy"
Dziennik „The Guardian” w ramach eksperymentu opublikował esej, który został napisany we współpracy człowieka i sztucznej inteligencji. Zadaniem algorytmów nadzorowanych przez redakcję było stworzenie treści przypominającej jak najbardziej sposób pisania przez człowieka. - To duży krok w kierunku uczenia sztucznej inteligencji tworzenia tekstów, które będzie trudno odróżnić od tych pisanych przez dziennikarzy czy pisarzy. Do pełnego sukcesu jeszcze daleko. Choć AI jest obecna coraz częściej w mediach, to jeszcze długo nie odbierze ludziom pracy - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Gremi Media: przychody zmalały o 7 proc., zysk do 6,4 mln zł
W pierwszej połowie br. kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (to wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zanotowała spadek przychodów o 7,1 proc. do 53,7 mln zł oraz zysku netto z 12,1 do 6,38 mln zł.
więcej
|
Agora z lepszą rentownością w prasie i internecie, ,,Gazeta Wyborcza" ma 243 tys. subskrybentów cyfrowych
W drugim kwartale br. w segmentach prasy i internetu Agory koszty zmalały mocniej od przychodów, dzięki czemu poprawiły się wyniki rentowności. Na epidemii najmocniej ucierpiały kina Helios i spółka reklamy zewnętrznej AMS. „Gazeta Wyborcza” na koniec czerwca miała 243 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,3 tys.
więcej
|
Łukasz B. oskarżony o zabójstwo Krzysztofa Leskiego. Zeznał, że zmusił go diabeł
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Wola zakończyła śledztwo w sprawie zabójstwa na początku stycznia br. dziennikarza Krzysztofa Leskiego i skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko 34-letniemu Łukaszowi B. Mężczyzna podczas przesłuchań stwierdził, że zabił, bo usłyszał diabła.
więcej
|
Agora z 88 mln zł półrocznej straty. W drugim kwartale wpływy w dół o 52 proc., a koszty o 34 proc.
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł, a przy obcięciu kosztów operacyjnych o 34,4 proc. strata netto pogłębiła się z 6,6 do 41,1 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.
więcej
|
Adam Bielski za Ewę Liszcz na czele działu SEO w Inforze
Adam Bielski w sierpniu rozpoczął pracę jako head of SEO w Wydawnictwie Infor. Zastąpił Ewę Liszcz.
więcej
|
,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza Ryszarda Petru za teksty o jego podróżach z Joanną Schmidt
W piątek na pierwszej stronie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) ukazały się dwa komunikaty z przeprosinami dla byłego lidera Nowoczesnej Ryszarda Petru. Chodzi o teksty ze stycznia 2017 roku, w których wspólne podróże Petru i posłanki Joanny Schmidt opisano stwierdzeniami „przelecieli się” i „przespali się”.
więcej
|
|
|
Gemius z 24,8 mln zł wpływów. 4,5 mln zł straty wskutek inwestycji
W ub.r. przychody sprzedażowe firmy badawczo-technologicznej Gemius zmalały o 2,1 proc. do 24,82 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. jej wynik netto poszedł w dół z 791,4 tys. zł do 4,46 mln zł. Spółka wyższe wydatki uzasadnia inwestycjami w jednoźródłowe badanie mediów.
więcej
|
Plejada liderem zasięgowym. Plotek, Kozaczek i Eska.pl ze spadkami, w górę Radiozet.pl (TOP10 serwisów plotkarskich)
Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem w liczbie użytkowników została Plejada.pl, wyprzedając Pudelek.pl, który notuje więcej odsłon niż trzy inne czołowe witryny łącznie. Plejada i dział show-biznesowy Radiozet.pl rok do roku osiągnęły duże wzrosty, natomiast mocno zmalała odwiedzalność Plotek.pl, Kozaczek.pl i sekcji show-biznesowej Eska.pl.
więcej
|
Rośnie popularność platform społecznościowych. Liderem wzrostów TikTok, w dół Wykop, Fotka mobile i NK.pl
W sierpniu br. dziesięć najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce miało 12 proc. użytkowników i 68 proc. odsłon więcej niż przed rokiem. Zdecydowanym liderem jest Facebook przed Instagramem. Procentowo najwięcej zyskał TikTok, natomiast znaczące spadki zanotowały NK.pl oraz aplikacje Facebook Lite, Google+ i Fotka mobile.
więcej
|
Nowy LinkedIn z ulepszonym interfejsem. Stories w Kanadzie i USA
Koncern Microsoft zapowiedział zmiany w należącym do niego serwisie LinkedIn. Platforma uzyska nowy, bardziej przejrzysty wygląd ułatwiający korzystanie z najważniejszych funkcji. W LinkedIn pojawi się także sekcja Stories do zamieszczania krótkich relacji wideo, na początek będzie ona dostępna w Kanadzie i USA.
więcej
|
Wojas ze spadkiem wpływów o 16 proc. i 8,8 mln zł straty. Przychody z e-commerce 43 proc. w górę
Firma obuwnicza Wojas, do której należą sieci sklepów Wojas i Bartek, w pierwszej połowie br. w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów o 16,4 proc. do 102,82 mln zł oraz wyniku netto z 1,94 mln zł zysku do 8,84 mln zł straty. Wpływy w sklepach stacjonarnych zmalały o 42,1 proc., a w internecie wzrosły o 43 proc.
więcej
|
Król brytyjskiej telewizji założył Instagrama, pierwszy post hitem
Sir David Attenborough założył profil na Instagramie w szczytnym celu - chce edukować ludzi, by dbali o planetę.
więcej
|
New business director Empiku Łukasz Kmiecik w zarządzie e-Muzyki
Łukasz Kmiecik, new business director w Empiku, przeszedł z rady nadzorczej do zarządu kontrolowanej przez Empik spółki e-Muzyka. Natomiast do rady nadzorczej e-Muzyki powołana została Natalia Korzeniecka-Walak.
więcej
|
Spotify chce z podcastów produkować filmy i seriale
Spotify nawiązało partnerstwo z firmą Chernin Entertainment, produkującą filmy i seriale.
więcej
|
Allegro zwiększyło pulę sprzedawanych akcji o 14 proc., jego debiut może być warty 10,6 mld zł
Pula akcji Allegro oferowanych w ramach debiutu giełdowego została zwiększona o 14,3 proc. do 246,86 mln sztuk. Według nieoficjalnych ustaleń PAP inwestorzy są chętni kupić 10 razy więcej akcji firmy, a cena waloru może wynieść maksymalną wyznaczoną wartość - 43 zł.
więcej
|
Facebook i Twitter usunęły kilkaset kont związanych z Rosją
Facebook i Twitter poinformowały, że usunęły kilkaset kont powiązanych z rosyjskim wywiadem wojskowym i innymi podmiotami wspieranymi przez Kreml. Rosja oskarżana jest w USA o próby ingerencji w wewnętrzną politykę, w tym głównie w kampanii prezydenckiej w 2016 roku.
więcej
|
Rząd w Tajlandii grozi Facebookowi i Twitterowi grzywnami i pozwami za posty przeciwko królowi
Władze Tajlandii złożyły w czwartek zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez Facebooka i Twittera. Wbrew ich żądaniom, platformy te nie zablokowały treści udostępnianych przez liderów prodemokratycznych protestów.
więcej
|
Nowa odsłona serwisu Medonet.pl
Serwis Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) został odświeżony: użytkownicy mają teraz szybszy dostęp do informacji i usług z zakresu medycyny. Założeniem zespołu serwisu jest budowa spójnego, kompletnego ekosystemu e-zdrowia.
więcej
|
Znamy zwycięzców e-Commerce Polska awards 2020. InPost z nagrodą Best In
Już po raz ósmy poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards. Jego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a zgłoszone firmy oceniało Jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Nagrodę Best In otrzymał InPost.
więcej
|
USA z 203 mln subskrypcji SVOD na koniec 2019 r. i 317 mln w 2025 r., Netflix pozostanie liderem
USA to najbardziej rozwinięty na świecie rynek płatnych serwisów streamingowych SVOD. Nie przeszkodzi mu to w szybkim wzroście subskrypcji w najbliższych latach.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Gemius z 24,8 mln zł wpływów. 4,5 mln zł straty wskutek inwestycji
W ub.r. przychody sprzedażowe firmy badawczo-technologicznej Gemius zmalały o 2,1 proc. do 24,82 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. jej wynik netto poszedł w dół z 791,4 tys. zł do 4,46 mln zł. Spółka wyższe wydatki uzasadnia inwestycjami w jednoźródłowe badanie mediów.
więcej
|
|
|
Wpływy agencji R4S Consulting 31 proc. w górę. Wzrost kosztów o 80 proc. pomniejszył zysk do 2,6 mln zł
W ub.r. agencja komunikacji R4S Consulting, której właścicielami są Mariusz Sokołowski, Adam Hofman i Michał Wiórkiewicz, zwiększyła przychody sprzedażowe o 31,3 proc., a przy wzroście kosztów operacyjnych o 80 proc. do 7,87 mln zł jej zysk netto zmalał z 3,45 do 2,62 mln zł.
więcej
|
Cztery scenariusze dla branży public relations. "PR is dead. Śmierć PR - kryzys kategorii"
Agencja Publicon zaprezentowała raport foresight dla branży public relations. Scenariusze prezentują, jakie zmiany mogą zajść w PR w perspektywie 30 lat.
więcej
|
Aleksandra Samociuk PR managerką Avon
Aleksandra Samociuk awansowała na stanowisko PR managera kosmetycznej firmy Avon Cosmetics Polska.
więcej
|
Fargotex rozpoczyna współpracę z agencją Platinium Cast
Platinium Cast od października poprowadzi biuro prasowe dla Fargotex, dystrybutora tkanin meblowych, dekoracyjnych i dywanów.
więcej
|
|
|