|
|
|
|
|
|
|
ZPR Media z 34 mln zł zysku. Będzie produkować seriale i filmy
Spółka ZPR Media po zbyciu aktywów prasowych i książkowych, na czele z „Super Expressem”, innej firmie z grupy ZPR Media zanotowała w ub.r. duże spadki przychodów i kosztów oraz 33,75 mln zł zysku netto. Zamierza skupić się na produkcji treści wideo, m.in. seriali i filmów fabularnych i dokumentalnych. - W tej chwili jesteśmy już liczącym się producentem na rynku telewizyjnym, produkujemy nie tylko dla Polsatu, ale też dla innych stacji tv, również dla serwisów zagranicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR.
więcej
|
W drugim kwartale przychody ATM Grupy zmalały o 43 proc., a zysk do 3 mln zł
ATM Grupa w drugim kwartale br. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 42,9 proc. do 35,11 mln zł i zysku netto z 10,05 do 2,96 mln zł, a w całym pierwszym półroczu jej wpływy zmalały o 26,4 proc. do 85,8 mln zł. Najmocniej skurczyły się przychody firmy z wynajmu sprzętu i hal producenckich.
więcej
|
Telewizja Republika: Stankowski, Kożuszek, Lizniewicz i Gociek w nowych programach
Z początkiem października Telewizja Republika wprowadza jesienną ramówkę. Pojawią się w niej nowe programy, m.in. „Ostry Dyżur Prawniczy” Adriana Stankowskiego, „Codzienna *****burza” Macieja Kożuszka, „Republika na Zielono” Jacka Lizniewicza i „Polska Zmiana” Piotra Goćka.
więcej
|
Marcelina Zawadzka na razie nie wraca do ,,Pytania na Śniadanie", zastąpić ją ma Małgorzata Opczowska
Małgorzata Opczowska z TVP Info ma zastąpić Marcelinę Zawadzką w roli prowadzącej „Pytanie na Śniadanie” TVP2 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zawadzka musi wyjaśnić swoją sytuację prawną, ale proces, w którym jest oskarżoną, może potrwać jeszcze kilka miesięcy. Prokuratura zarzuca dziennikarce m.in. udział w grupie, obracającej fałszywymi fakturami VAT.
więcej
|
W dół wpływy 4fun Media. Screen Network i stacje tv rentowne, straty z Bridge2fun i e-commerce
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 9,1 proc. do 24,36 mln zł, a jej strata netto zmalała z 2,08 do 1,64 mln zł. Piony telewizyjny i reklamy zewnętrznej firmy osiągnęły zysk EBITDA, a segment e-commerce i agencja reklamowa Bridge2fun - spore straty.
więcej
|
Dorota Gardias w szpitalu po zakażeniu koronawirusem. TVN: w redakcji nikt nie ma objawów
Dziennikarka TVN Dorota Gardias ma koronawirusa i została hospitalizowana. Informację potwierdza w oświadczeniu TVN, podkreślając, że żadna z osób, z którą Gardias stykała się w redakcji, nie ma objawów Covid-19.
więcej
|
848 tys. widzów nowego sezonu ,,Postaw na milion" w TVP1 i TVP2
Nowy sezon „Postaw na milion” ogląda średnio 848 tys. widzów. Pierwszy odcinek pokazany w Jedynce miał 756 tys. osób, a drugi i trzeci nadany w sobotnim prime-time w Dwójce zgromadził odpowiednio 893 tys. i 896 tys. widzów.
więcej
|
Nowy serial ,,Król" od 6 listopada w Canal+ (oficjalny zwiastun)
W piątek, 6 listopada w Canal+ Premium i usłudze „Telewizja przez internet” zadebiutuje „Król” - nowy serial w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego. Produkcja powstała na podstawie książki Szczepana Twardocha o tym samym tytule. W główną rolę wciela się Michał Żurawski, partnerują mu m.in. Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc.
więcej
|
Gorący październik w HBO GO. Będzie dużo nowości i powrotów, spora dawka dokumentu
Na widzów HBO GO czekają w tym miesiącu premiery seriali "Miasto niedźwiedzia", "Od nowa" z Nicole Kidman oraz Hugh Grantem czy "Na poboczu", gdzie główną rolę gra znany z kultowego "Dr House" Hugh Laurie. Nie zabraknie także nowych odcinków znanych już seriali, a także filmów i produkcji dokumentalnych.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowa ramówka Trójki - rano Ciechański i Łukowska, "Salon Polityczny" pół godziny później
Łukasz "Ciechan" Ciechański od czwartku będzie prowadzić nowe poranne pasmo w Programie Trzecim - "Pora na Trójkę" wspólnie z Małgorzatą Łukowską, która wcześniej pracowała w Meloradiu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem pasma popołudniowego będzie natomiast Piotr Łodej. - Wierzę, że z zespołem ludzi, który udało nam się stworzyć, Trójka ma szansę znowu być stacją dla słuchaczy - komentuje Ciechański.
więcej
|
|
"Dzień Polskiej Muzyki" w stacjach radiowych i telewizyjnych, wsparcie dla rodzimych artystów
W ramach akcji „Dzień Polskiej Muzyki” w czwartek, 1 października stacje radiowe i telewizyjne mają w specjalnych pasmach emitować tylko polską muzykę. Celem jest wsparcie rodzimego rynku muzycznego w ramach kampanii organizowanej przez Fundację Empower Poland.
więcej
|
|
Jan Ordyński i Janina Jankowska rezygnują z funkcji wiceprzewodniczących rady programowej Polskiego Radia
Z funkcji wiceprzewodniczących rady programowej Polskiego Radia zrezygnowali Jan Ordyński oraz Janina Jankowska, pozostaną oni jednak w radzie jako jej członkowie. - Moją decyzją chcę podkreślić, że w pełni solidaryzuję się z argumentami, jakie przedstawił w swojej dymisji przewodniczący Mirosław Wąsik - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Ordyński.
więcej
|
|
Tomasz Domański po ponad dwóch latach odszedł z Radia dla Ciebie
Dziennikarz Radia dla Ciebie, Tomasz Domański odszedł z redakcji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie 2,5 roku przygotowywał tam serwisy informacyjne. Na razie nie planuje związania się z żadną inną redakcją.
więcej
|
|
Aleksandra Budka po 8 latach rozstaje się z radiową Trójką
Z Programem III Polskiego Radia żegna się wydawczyni i dziennikarka Aleksandra Budka. Była związana z Trójką przez osiem lat.
więcej
|
|
Senat odrzucił sprawozdanie KRRiT za 2019 r. i informację o działalności Rady Mediów Narodowych
Senat w środę wieczorem odrzucił informację o działalności Rady Mediów Narodowych w 2019 r. oraz sprawozdanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z działalności w ub. roku. O odrzucenie wnosiła senacka Komisja Kultury i Środków Przekazu.
więcej
|
|
Inicjatywa Wolne Sądy z podcastem w Tok FM
Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) rusza z nowym podcastem - „Na prawo patrz!”. To wspólna praca dziennikarzy i Inicjatywy Wolne Sądy. Pierwszy odcinek cyklu dostępny jest od środy, 30 września br. w aplikacji Tok FM i na Tokfm.pl. Kolejne ukazywać się będą co środa, około godz. 18.00.
więcej
|
|
Czwórka z nową ramówką od października
Od października w radiowej Czwórce pojawią się wiele nowych propozycji: „Książka w Czwórce”, „Sztuka Młodych”, „Strefa studenta” czy „Droga do pracy”. Nie zabraknie tematów dla młodzieży i studentów rozpoczynających naukę.
więcej
|
|
Rekord FM z dużym spadkiem słuchalności w Radomiu, ale nadal liderem
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od marca do sierpnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
W dół wpływy 4fun Media. Screen Network i stacje tv rentowne, straty z Bridge2fun i e-commerce
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 9,1 proc. do 24,36 mln zł, a jej strata netto zmalała z 2,08 do 1,64 mln zł. Piony telewizyjny i reklamy zewnętrznej firmy osiągnęły zysk EBITDA, a segment e-commerce i agencja reklamowa Bridge2fun - spore straty.
więcej
|
Reklama książki "Pieprzenie i wanilia" wydawnictwa Krytyki Politycznej nie ukazała się w Tramwajach Warszawskich
Książka "Pieprzenie i wanilia" Joanny Jędrusik miała być promowana w Tramwajach Warszawskich. Jej wydawca, Krytyka Polityczna, poinformował jednak, że spółka odmówiła promocji tytułu. Tramwaje Warszawskie twierdzą, że zamówienia nie otrzymały, bo zajmowała się tym firma zewnętrzna.
więcej
|
Alex Schultz dyrektorem marketingu Facebooka. ,,Czuje się bezpieczny, będąc gejem i mogąc o tym mówić otwarcie"
Z początkiem października br., funkcję chief marketing officera Facebooka obejmie Alex Schultz. Ostatnio stanowisko to zajmował Antonio Lucio, który po dwóch latach postanowił odejść z firmy.
więcej
|
Polsat Media łączy trzy zespoły, na czele Joanna Mieszkowska-Maździarz
Z początkiem października ulegnie zmianie struktura zespołów Polsat Media, obsługujących agencje niesieciowe oraz klientów bezpośrednich.
więcej
|
Pantone wprowadza kolor Period - czerwień w odcieniu krwi menstruacyjnej
Pantone Color Institute zaprezentował nowy kolor Period (tłum. okres) - czerwień w odcieniu krwi menstruacyjnej. Został stworzony, by „przełamać piętno związane z miesiączką”.
więcej
|
Arthur Sadoun, Publicis Groupe: wrócimy do pracy w biurach, gdy pojawi się szczepionka
Arthur Sadoun, prezes i dyrektor generalny Publicis Groupe (należą do niej agencje, m.in. Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Publicis) ujawnił plany bezpiecznego ponownego otwarcia biur holdingu. - Publicis nie będzie spółką Zoom, ani spółką w 100 proc. urzędową - zapowiedział.
więcej
|
Modelki plus size z agencji Onmove w ciałopozytywnej kampanii społecznej
Pod hasłem „Pomyśl zanim powiesz” ruszyła kampania społeczna zwracająca uwagę na hejt, z jakim spotykają się grubsze osoby w społeczeństwie. W akcji biorą udział modelki plus size zrzeszone w agencji Onmove.
więcej
|
Agata Patoła na czele zespołu social media w K2
Do zespołu agencji reklamowej K2 dołączyła Agata Patoła, która objęła nową funkcję social media team leader.
więcej
|
Sympatyczny leniwiec bohaterem telewizyjnej kampanii reklamowej Bodymax
Z początkiem października ruszyła telewizyjna kampania reklamowa suplementów diety Bodymax Plus i Bodymax Focus (ich producentem jest Orkla Care). Akcję przygotowała agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Smart i Smart Week w nowej odsłonie kampanii Allegro (wideo)
Allegro w nowej odsłonie kampanii promuje usługę Allegro Smart oraz festiwal przecen, czyli Smart Week. Kampania realizowana jest na platformie „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, stawia mocno na „wybór”. Za jej realizację odpowiadają agencje Ogilvy, MOON Films, Televisor i studio Juice.
więcej
|
Zniżki na bilety do Multikina we wspólnej promocji z Mastercard
Multikino we współpracy z Mastercard przygotowało promocję dla klientów. Osoby posiadające kartę Mastercard i aktywny portfel Masterpass od 25 września br. mogą korzystać ze zniżki na bilety VIP i Super VIP zakupione w aplikacji Multikino.
więcej
|
Kanał ULTRA TV 4K w ofercie TVN Media
Od 1 października 2020 roku TVN Media, pod marką Premium TV, będzie reprezentować stację ULTRA TV 4K w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych. Spółka podpisała umowę dotyczącą reprezentacji handlowej z nadawcą kanału, MWE Media.
więcej
|
Jameson dołącza do grona klientów MullenLowe MediaHub
Do grona klientów domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyła firma Jameson, producent irlandzkiej whiskey. Umowę podpisano do połowy przyszłego roku.
więcej
|
UOKiK: 1,6 mln zł kary za fikcyjne promocje na pokazach handlowych
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 1,65 mln zł kary na firmę Swiss-Med za wprowadzanie odbiorców w błąd przy pokazach handlowych, m.in. poprzez sprzedaż produktów w zawyżonych cenach.
więcej
|
Kross klientem K2 Precise
Agencja K2 Precise rozpoczęła kompleksową współpracę z marką rowerową Kross w zakresie SEO oraz content marketingu.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nagroda im. D. Fikusa dla Magdaleny Gałczyńskiej, nagroda specjalna - dla Karoliny Baca-Pogorzelskiej i Piotra Czabana
Magdalena Gałczyńska z Onetu została laureatką tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez Press Club Polska. Dziennikarkę doceniono za cykl publikacji „Farma trolli w Ministerstwie Sprawiedliwości”. Karolina Baca-Pogorzelska i Piotr Czaban odebrali nagrodę specjalną. Nagrody wręczano w środę, w trakcie uroczystej gali.
więcej
|
Redaktorzy mediów niezależnych na Białorusi: trwa czystka przestrzeni medialnej
Na Białorusi trwa czystka przestrzeni medialnej – mówili w środę podczas konferencji poświęconej sytuacji mediów niezależnych redaktorzy naczelni portalu TUT.by, internetowej Naszej Niwy i dyrektor agencji BiełaPAN.
więcej
|
Gabriela Łazarczyk odchodzi z "Gazety Wyborczej"
Po 9 latach pracy Gabriela Łazarczyk odchodzi z "Gazety Wyborczej" (Agora). - To rozwód bez orzekania o winie, choć osobiście planowałam w nim trwać aż do śmierci - dodaje.
więcej
|
Przepisy o pracy zdalnej będą oparte na obecnych zasadach telepracy
Chcemy, by rozwiązania dotyczące pracy zdalnej zastąpiły obecne przepisy o telepracy i w przeważającym zakresie opierały się na tych samych zasadach - powiedziała szefowa MRPiPS Marlena Maląg. Szczegółowe zasady pracy zdalnej pracodawca będzie ustalał w porozumieniu z pracownikiem.
więcej
|
Michał Kobosko ma zostać szefem partii Szymona Hołowni
Partia polityczna jest nam potrzebna, aby wziąć udział w wyborach, przede wszystkim parlamentarnych - mówi Michał Kobosko. Ma on zostać szefem partii, której powstanie zapowiedział lider ruchu Polska 2050 Szymon Hołownia.
więcej
|
,,Polityka" drożeje o 60 groszy, zachęca do prenumeraty cyfrowej
Od nowego numeru cena drukowanej wersji tygodnika „Polityka” rośnie z 7,90 do 8,50 zł. Kilka tygodni wcześniej taką podwyżkę wprowadził „Newsweek Polska”.
więcej
|
Trzy osoby z OKO.press na kwarantannie, były na gali z zakażonym Adamem Bodnarem
Trzy osoby z redakcji OKO.Press skierowano na kwarantannę w związku z podejrzeniem zakażenia wirusem Covid-19. To dziennikarze, którzy zetknęli się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich Adamem Bodnarem podczas niedzielnej gali plebiscytu Korony Równości organizowanego przez Kampanię Przeciw Homofobii. - To zdarzenie nie dezorganizuje pracy redakcji – zapewnia redaktor naczelny serwisu Piotr Pacewicz.
więcej
|
|
|
Polacy oglądają wideo średnio 4,5 godz. dziennie. Pół godziny w sieci, coraz częściej na Tik Toku
Niemal pół godziny dziennie na oglądanie treści wideo na urządzeniach cyfrowych poświęcają Polacy na smartfonach, tabletach i laptopach. Najwięcej na YouTube, Facebooku lub Instagramie, a coraz częściej również na Tik Toku - wynika z danych Nielsen Media jednoźródłowego pomiaru tv oraz streamingu wideo w sieci.
więcej
|
Alex Schultz dyrektorem marketingu Facebooka. ,,Czuje się bezpieczny, będąc gejem i mogąc o tym mówić otwarcie"
Z początkiem października br., funkcję chief marketing officera Facebooka obejmie Alex Schultz. Ostatnio stanowisko to zajmował Antonio Lucio, który po dwóch latach postanowił odejść z firmy.
więcej
|
Nagroda im. D. Fikusa dla Magdaleny Gałczyńskiej, nagroda specjalna - dla Karoliny Baca-Pogorzelskiej i Piotra Czabana
Magdalena Gałczyńska z Onetu została laureatką tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej przez Press Club Polska. Dziennikarkę doceniono za cykl publikacji „Farma trolli w Ministerstwie Sprawiedliwości”. Karolina Baca-Pogorzelska i Piotr Czaban odebrali nagrodę specjalną. Nagrody wręczano w środę, w trakcie uroczystej gali.
więcej
|
Serwis informacyjny Interii zmienia nazwę z Fakty na Wydarzenia
Od początku października główny serwis informacyjny portalu Interia będzie działał pod nazwą Wydarzenia, a nie jak dotychczas Fakty. To kolejny etap integracji Grupy Interia z jej nowym właścicielem Polsatem.
więcej
|
Facebook integruje platformy. Wiadomości z Instagrama w Messengerze
Facebook rozpoczął wprowadzanie nowego rozwiązania, dzięki któremu możliwe jest przesyłanie wiadomości z Instagrama do komunikatora Messenger. To pierwszy etap zapowiedzianej przez Marka Zuckerberga integracji wszystkich elementów wchodzących w skład ekosystemu Facebooka.
więcej
|
100 mld dolarów z usług SVOD w 2025 r. Najszybciej będzie rósł Disney+
W 2025 r. przychód płatnych serwisów streamingowych SVOD w 138 krajach na świecie sięgnie 100 mld dolarów, czyli dwa razy więcej niż w 2019 r. - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
Hotel w Tajlandii będzie procesować się z byłym klientem o ocenę w internecie
Hotel Sea View na wyspie Koh Chang w Tajlandii pozwał byłego klienta, który został w internecie negatywną opinię na temat obiektu. Mężczyźnie grozi nawet kara więzienia.
więcej
|
Rząd chce nowych kompetencji dla UOKiK-u: blokowanie stron internetowych, zakupy jako tajemniczy klient
Rządowy projekt nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów zakłada, że prezes UOKiK-u będzie mógł blokować serwisy internetowe z treściami naruszającymi prawa konsumentów oraz zlecać kupno produktów i usług z zastosowaniem ukrytej lub przybranej tożsamości.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|