|
|
|
|
|
|
|
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
W ub.r. HBO Polska osiągnęło wzrost przychodów o 6 proc. do 385,96 mln zł oraz zysku netto z 3,09 do 8,87 mln zł. Zysk zostanie wypłacony jako dywidenda właścicielowi firmy.
więcej
|
TVP testuje technologię Dolby AC-4
Telewizja Polska przy wsparciu Dolby Laboratories rozpoczęła testy pierwszego w Europie całodobowego kanału naziemnego wykorzystującego technologię audio nowej generacji Dolby AC-4, co ma pomóc w przejściu na DVB-T2. Testy odbywają się na TVP Kultura.
więcej
|
Discovery z serią "Największe polskie katastrofy". Stacja zmienia strategię
Od 19 października ruszy seria "Największe polskie katastrofy" na Discovery Channel, w której przedstawione zostaną dramatyczne historie największych katastrof powojennej Polski. Będzie to wstęp do zmiany strategii kanału, który będzie odchodzić od programów rozrywkowych, a skupi się na dokumentach, wracając tym samym do korzeni stacji.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
393 tys. widzów ,,Kto odmówi pannie młodej?" w Siódemce
Emitowany w Siódemce nowy program „Kto odmówi pannie młodej?” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 393 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadał słabiej od TV Puls i TV4, ale lepiej od TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TV4 dostępne w Play Now i Play Now TV, ceny pakietów bez zmian
Do ofert Play Now i Play Now TV w sieci telekomunikacyjnej Play dołączyły stacje Polsat i TV4. Są dostępne w dotychczasowych pakietach, których ceny się nie zmieniły.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
,,Prosto z Radomia" nowym magazynem TVP3 Warszawa. Prowadzącą Natalia Karcz-Kaczkowka
W środę, 7 października TVP3 Warszawa rozpocznie emisję nowego magazynu „Prosto z Radomia”.
więcej
|
TVN z 540 mln zł zysku w 2019 roku. 1,6 tys. pracowników, więcej na pensje i marketing
W ub.r. TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma zatrudnia 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Sroczyński w TVP Info. Ma stworzyć z Pawłem Blajerem nową redakcję ekonomiczną
Dziennikarz ekonomiczny Ringier Axel Springer Polska, Wojciech Sroczyński, dołącza od poniedziałku 5 października do newsroomu TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Razem z Pawłem Blajerem ma zbudować nową redakcję gospodarczą Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty" we wrześniu
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zostały „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info, które wyprzedziły „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy zanotowały duże spadki w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra wprowadza TV Smart i Smart Multiroom z dekoderem Android TV
Sieć kablowa Vectra wprowadza do swojej oferty dekoder obsługujący platformę Android TV, z wykorzystaniem którego będą świadczone usługi TV Smart i Smart Multiroom.
więcej
|
Canal+ udostępnia abonentom telewizję przez internet bez dodatkowych opłat
Platforma Canal+ udostępnia od 2 października dni swoim abonentom za darmo swoją usługę: telewizja przez internet. Jest ona dostępna za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i aplikacji w telewizorze. Operator udostępnia tą drogą 76 kanałów na żywo oraz ponad 37 tys. treści na żądanie.
więcej
|
1,11 mln widzów ,,Ukrytej prawdy", TVN liderem rynku
W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledzi 1,11 mln widzów. Oglądalność docu-soap względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Sport Premium pokaże nowy sezon Ligi Mistrzów i Ligi Europy, mecze Lecha Poznań także w TVP Sport
W drugiej połowie października rozpocznie się nowy sezon piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Mecze będzie można oglądać w kanałach Polsat Sport Premium dostępnych m.in. w Cyfrowym Polsacie W fazie grupowej Ligi Europy zagra Lech Poznań, a jego mecze będzie transmitować także TVP Sport.
więcej
|
Właściciel Mango TV przy wzroście wpływów miał 30 mln zł straty netto, zamknął 28 sklepów
W ub.r. spółka Studio Moderna Polska, do końca lipca br. nadająca kanał telezakupowy Mango TV zanotowała wzrost przychodów o 3,7 proc. do 114,66 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 15,4 proc. jej strata netto pogłębiła się z 6,06 do 30,4 mln zł. W ramach cięć zamyka nie tylko Mango TV, lecz także większość swoich sklepów stacjonarnych. Odpisała 8,06 mln zł wartości spółki nadającej Mango TV.
więcej
|
Konrad Mazur: z Kanału Sportowego do TVP Sport
Konrad Mazur zaczął pracę w TVP Sport. Poprzednio był związany z youtube’owym Kanałem Sportowym, a wcześniej z Onetem, TVN24 i Sport.pl.
więcej
|
1,25 mln widzów nowego programu ,,Ameryka da się lubić", TVP2 wiceliderem
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Ameryka da się lubić” ogląda średnio 1,25 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
1,28 mln osób ogląda nową serię ,,O mnie się nie martw" w TVP2
Jesienne odcinki „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49.
więcej
|
1,37 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex ". TVP1 wiceliderem
Jesienią „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,37 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49.
więcej
|
,,7 dni Unia" nowym autorskim programem Macieja Sokołowskiego TVN24 BiS i TVN24 Go
Od 3 października TVN24 BiS emitować będzie nowy autorski program Macieja Sokołowskiego „7 dni Unia”. Pierwszy odcinek przedpremierowo dostępny jest w serwisie TVN24 Go.
więcej
|
Telewizje lokalne z nagrodami "To nas dotyczy" na konferencji PIKE
Laureatami konkursu "To nas dotyczy" podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej zostały telewizje lokalne: Twoja Telewizja Morska z Wejherowa, Telewizja Toya z Łodzi oraz Telewizja Obiektyw z Krosna.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niedźwiecki i Strzyczkowski tworzą internetowe Radio 357. Zebrali już ponad 100 tys. zł
Wczoraj ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki m.in. Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski i Piotr Stelmach. - Radio 357, tworzone przez dziennikarzy redakcji "starej" Trójki, już na starcie wskazało, że będzie bazowało na nostalgii. To na dłuższą metę może nie wystarczyć - uważają dziennikarze i publicyści. Na razie wystarczyło to na bardzo dobry start - w pierwszy dzień internetowej zbiórki radiowcy zebrali na projekt ponad 100 tys. zł.
więcej
|
|
Ruszyło Dobre Radio ruchu Szymona Hołowni, szefem Bartek Wejman
W poniedziałek, 5 października, rozpoczęło nadawanie internetowe Dobre Radio - rozgłośnia Ruchu Polska 2050 Szymona Hołowni. Stacja jest instytucją non-profit, pracują w niej wolontariusze. - Naszym celem jest prezentacja wartości związanej z Ruchem, ale w inny, przystępny sposób - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartek Wejman, pomysłodawca i szef projektu.
więcej
|
|
Współpracownik Radia Kraków pochwalił fotomontaż z hajlującymi Dulkiewicz i Adamowicz. Radio się odcina, IPN ubolewa
Dobrosław Rodziewicz, współpracownik Radia Kraków i TVP Historia, zamieścił na Facebooku grafikę przedstawiającą „hailującą” prezydent Gdańska Aleksandrę Dulkiewicz i europosłankę Magdalenę Adamowicz. Po krytyce usunął wpis. Krakowska rozgłośnia odcina się od Rodziewicza. IPN, w którym Rodziewicz pracuje na co dzień, zapowiedział konsekwencje.
więcej
|
|
Fronczewski i Korzyński w radiowej Jedynce przypominają piosenki Franka Kimono
Radiowa Jedynka zaczyna cykl z piosenkami Franka Kimono. To artystyczny projekt, stworzony w latach 80-tych przez duet: Andrzej Korzyński (kompozytor) i Piotr Fronczewski (wykonawca). Cykl „Znowu razem” emitowany jest codziennie, od poniedziałku do piątku o godz.14.50.
więcej
|
|
Kuba Strzyczkowski odchodzi z radiowej Trójki. ,,Pozostaną piękne wspomnienia"
Z Programem III Polskiego Radia po 33 latach pracy żegna się Kuba Strzyczkowski. Od końca maja do drugiej połowy sierpnia był dyrektorem stacji.
więcej
|
|
Agora chce zwolnić szefa związków zawodowych. "Za straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi"
Agora zwróciła się do działającego w spółce związku zawodowego z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy z szefem NSZZ "Solidarność" Agory i Inforadia Wojciechem Orlińskim. Jednym z powodów ma być m.in. "straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Eurozet z większymi przychodami i zyskiem, 30 mln zł na dywidendę
W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 2,7 proc. do 206,08 mln zł oraz zysku netto z 23,1 do 23,35 mln zł. Firma zarabia głównie na reklamach radiowych i internetowych. Pod koniec września, wbrew rekomendacji zarządu, wypłaciła swoim udziałowcom SFS Ventures i Agorze 30 mln zł dywidendy.
więcej
|
|
Polskie Radio otwiera placówkę w Pradze, korespondentem Wojciech Stobba
Wojciech Stobba zakończył pracę jako reporter Radia Gdańsk i szykuje się do wyjazdu do Pragi jako korespondent Polskiego Radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Trwa przygotowywanie praskiej placówki i umowy dla nowego korespondenta.
więcej
|
|
Trójce po zmianach w ramówce trudno będzie odbudować pozycję. "Znika wyjątkowa aura"
Dziennikarze radiowi i publicyści są zgodni: Trójka traci na zmianie ramówki. - Znika wyjątkowa aura tej anteny, niewiele z niej już zostało - uważa Bogusław Chrabota. - Takimi zmianami nie uda się pozyskać słuchacza - komentuje Marcin Makowski. A Paweł Sito mówi krótko: - Wielki zawód i zmarnowana szansa na dobre radio.
więcej
|
|
Polskie Radio nie wyemitowało rozmowy z ks. Isakowiczem-Zaleskim. ,,Jest zapis na moje nazwisko"
Polskie Radio 24 w ostatniej chwili zdjęło z anteny rozmowę z ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim, a prowadzący audycję dziennikarz poinformował go, że powodem jest „zapis” na jego nazwisko. Taką informację podał na swoim Twitterze duchowny. Publiczny nadawca nie odpowiedział na nasze pytanie, czy to prawda, ani jakie były powody zdjęcia audycji.
więcej
|
|
Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów
Od października Komitet Badań Radiowych oraz firma Gemius będą współpracować w zakresie pomiaru odbiorców stacji radiowych w ramach jednoźródłowego badania mediów. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.
więcej
|
|
Łukaszowi Ciechańskiemu po zatrudnieniu w Trójce przypomniano żart w rocznicę katastrofy smoleńskiej
Prawicowy publicysta Wojciech Mucha wypomniał na Twitterze Łukaszowi „Ciechanowi” Ciechańskiemu z Trójki, że w 2017 roku żartował z katastrofy smoleńskiej. Temat podchwyciły też inne media. Ciechański nie chce komentować zarzutów i odsyła do biura prasowego nadawcy.
więcej
|
|
Niedźwiecki, Strzyczkowski, Stelmach i Kaczkowski szykują internetowe Radio 357, rusza zbiórka pieniędzy
W poniedziałek o godz. 14 w serwisie Patronite ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki: Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski czy Piotr Stelmach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Karolina Pilarczyk w serwisach sportowych w ,,Porze na Trójkę"
Kierowca driftowy Karolina Pilarczyk dołączyła do zespołu tworzącego nowe pasmo „Pora na Trójkę” w Programie III Polskiego Radia. Będzie odpowiadała za serwisy sportowe.
więcej
|
|
Rusza kampania Radia Złote Przeboje. W reklamie Odeta Moro i Kamil Baleja
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rusza z nową kampanią reklamową i konkursem dla słuchaczy, pod hasłem "Największe przeboje lat '80,'90,'00".
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, Radio Gra spadło na drugie miejsce
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM, które wyprzedziło Radio Gra. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem słuchalności. RMF FM wyprzedziło Radio ZET
Liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br.
więcej
|
|
|
|
Rośnie potencjał marketingowy Igi Świątek. Za udział w reklamie zarobi kilkaset tys. zł
Iga Świątek to wielka nadzieja polskiego tenisa. Jej gra w turnieju French Open przykuła uwagę kibiców i mediów. Zdaniem ekspertów pod względem potencjału marketingowego, tenisistka to aktualnie numer jeden wśród młodych polskich sportowców.
więcej
|
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
W ub.r. agencja reklamowa Havas Warsaw zanotowała spadek przychodów o 8,6 proc. do 23,5 mln zł, z czego 4,66 mln zł pochodziło od Canal+ Polska. Zysk netto firmy zmalał z 1,68 do 1,23 mln zł, został wypłacony właścicielowi jako dywidenda.
więcej
|
Cineworld zamyka kina i zwolni 45 tys. osób
Cineworld, druga co do wielkości sieć kin na świecie, tymczasowo zamknie wszystkie swoje kina w USA i W. Brytanii z powodu kryzysu związanego z pandemią i opóźnienia premiery nowego filmu o Bondzie - poinformowała firma w poniedziałek. Pracę straci do 45 tys. osób.
więcej
|
Maksymilian Litwinow zarządza Rebel Media
Do zespołu Rebel Media dołączył Maksymilian Litwinow, który objął nowe stanowisko dyrektora zarządzającego.
więcej
|
José Mourinho reklamuje polskiego brokera giełdowego XTB (wideo)
Znany trener piłkarski José Mourinho został globalnym ambasadorem reklamowym firmy brokerskiej XTB. Kampanię z udziałem Mourinho przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.
więcej
|
Whites i Arkadiusz Kustra zakładają agencję Vecton
Na rynku usług marketing automation pojawił się nowy gracz - firma Vecton. Założycielami spółki są grupa digitalowa Whites oraz Arkadiusz Kustra.
więcej
|
PepsiCo przyznaje, że wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej musi poprawić możliwości cyfrowe
Koncern PepsiCo, właściciel marek napojów m.in. Pepsi i przekąsek prezentując wyniki finansowe za ostatni kwartał roku obrotowego przyznał, że rośnie sprzedaż jego produktów przez internet. To z kolei obliguje firmę do poprawy jej możliwości cyfrowych.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej we wrześniu wzrósł o 4 proc., Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Cool Deal w Pizza Hut. Pizza i lody Ben&Jerry's z dostawą do domu
Sieć pizzerii Pizza Hut wzbogaca menu o nową ofertę - Cool Deal, czyli średnią pizzę i dwa kubełki lodów Ben&Jerry's po 100 ml za 39,99 zł oraz Chill Deal - dużą pizzę i kubełek Ben&Jerry's 465ml za 54,99 zł.
więcej
|
Rusza loteria ,,Leć z Łaciatym po nagrody do domu"
Marka produktów mlecznych Łaciate (SM Mlekpol) w ramach kampanii świętującej 25-lecie istnienia na rynku, wystartowała z loterią „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”.
więcej
|
PZL przygotowała kampanię marki Vifon
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Vifon (należącej do Tan-Viet International) - producenta i dystrybutora zup i dań błyskawicznych. Działania przygotowała agencja PZL.
więcej
|
"Nieziemski bałagan" w reklamie robota sprzątającego Roomba (wideo)
Hasłem przewodnim pierwszej kampanii reklamowej robota sprzątającego Roomba (dystrybuowanego przez DFL) jest "Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz". Kreację przygotowała agencja Opus B.
więcej
|
Krzysztof Łagowski: z Deloitte do Carrefour Polska
Krzysztof Łagowski rozpoczął pracę w sieci sklepów Carrefour Polska na stanowisku head of convenience. Przedtem pracował m.in. w firmie Deloitte i w PKN Orlen.
więcej
|
Monika Mazur-Chrapusta ambasadorką nowej marki Neno
Aktorka i prezenterka telewizyjna Monika Mazur-Chrapusta została ambasadorką nowej marki produktow dla dzieci i młodych mam Neno.
więcej
|
Covid-19 dopadł Donalda Trumpa. Pogrąży jego kampanię i reelekcję? (opinie)
Media na całym świecie od piątku informują, że na Covid-19 zachorował Donald Trump i jego żona Melania. Choroba prezydenta USA, prezentującego dotąd stosunek do pandemii nieadekwatny do zagrożenia, zdaniem ekspertów od marketingu politycznego zmienia bieg kampanii. Trump w publicznych wypowiedziach bowiem wolał o Covidzie mówić możliwie niewiele, teraz temat ten nie będzie schodził z czołówek mediów.
więcej
|
Kina mozolnie odbudowują frekwencję. W sierpniu liczba widzów spadła z 5,2 mln do 731 tys.
Kina ciągle mocno odczuwają skutki lockdownu i pandemii koronawirusa. W sierpniu br. do kin poszło 731 957 polskich widzów, o 4,54 mln mniej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Havas Media: wpływy 5 proc. w dół, zysk wzrósł do 6,3 mln zł
Wpływy sprzedażowe domu mediowego Havas Media (Havas Media Group) w 2019 roku zmalały do 386,5 mln zł. Mimo to agencji udało się zwiększyć zysk netto z 4,3 mln zł do 6,3 mln zł.
więcej
|
Marketerzy inspirują: Monika Jusińska-Zbiegniewska (OSM Piątnica)
W kolejnym odcinku cyklu "Marketerzy inspirują" na pytania portalu Wirtualnemedia.pl odpowiada Monika Jusińska-Zbiegniewska, odpowiedzialna za marketing spółdzielni OSM Piątnica, Jurorka Effie 2020.
więcej
|
Cineworld planuje zamknąć wszystkie kina w USA i w Wielkiej Brytanii do przyszłego roku
Sieć Cineworld rozważa zamknięcie 543 swoich kin Regal Cinema w Stanach Zjednoczonych oraz swoje kina w Wielkiej Brytanii i Irlandii w najbliższych dniach. Mają być nieczynne do przyszłego roku. Informację tę podano dzień po tym, jak przeniesiono premierę nowego filmu „No Time to Die” na kwiecień 2021 roku.
więcej
|
Play z nową ofertą dla firm, w reklamach Andrzej Grabowski (wideo)
Operator sieci Play proponuje nowe rozwiązanie dla klientów biznesowych, przenoszących numer: dwie karty do telefonu i nielimitowany internet do biura w cenie 49,99 zł miesięcznie (plus VAT). Dodatkowo można zyskać darmowy półroczny dostęp do Amazon Prime Video.
więcej
|
Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną
Spółka Polska Grupa Energetyczna (PGE) wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem koncepcji nowej strony internetowej. Będzie pracować dla spółki przez 4 miesiące.
więcej
|
Siasia Seyfried i Kuba Ranik przeszli do Moon Films
Do zespołu domu produkcyjnego Moon Films dołączają Siasia Seyfried (poprzednio pracowała w grupie DDB) i Kuba Ranik (poprzednio w OTO Film).
więcej
|
4Flex PureGel "na palący ból stawów". Serviceplan Health wygrała przetarg Bausch Health Polska
Ruszyła pierwsza kampania launchująca 4Flex PureGel (produkowany przez Bausch Health Polska), żel na ból stawów. Działania przygotowały Serviceplan Health (Group One), Papaya Films i Lunapark.
więcej
|
Synergic nie będzie już sprzedawał reklam na rowerach miejskich Nexbike Polska
Nextbike Polska nie zamierza kontynuować współpracy ze spółką Synergic w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych na rowerach miejskich z floty Nexbike’a. Umowa wygaśnie z końcem grudnia br.
więcej
|
T-Mobile reklamuje Światłowód i pakiet MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł, w reklamach Sonia Bohosiewicz
T-Mobile Polska w nowej promocji MagentaRozrywka oferuje internet światłowodowy, dostęp do pakietów Ipla ze 109 kanałami TV w ramach IPLA TV oraz Ipla Eleven Sports na 3 miesiące od 1 zł. Ofertę wesprze kampania reklamowa z udziałem aktorki Soni Bohosiewicz, która ruszy 9 października.
więcej
|
Kapitał K2 zmalał o 6,7 proc., umorzono akcje skupione przez firmę
Sąd zarejestrował w piątek obniżenie kapitału firmy marketingu internetowego K2 o kwotę 166 tys. zł do 2,32 mln zł. Umorzono akcje, które firma skupiła w ostatnim okresie.
więcej
|
Szwedzi w kampanii społecznej zwracają uwagę na zachowanie dystansu w czasie pandemii
W szwedzkim Göteborgu ruszyła kampania społeczna zachęcająca do zachowania dystansu w transporcie publicznym.
więcej
|
"Wszyscy poznaliśmy się na Amolu" (wideo)
Pod hasłem „Wszyscy poznaliśmy się na Amolu” wystartowała nowa kampania reklamowa marki Amol (Takeda Pharma), przegotowana przez oS3, studio Sputnik, Locomotive i OMD.
więcej
|
Julia Kohman odpowiada za rozwoj I obsługę klienta w mServices
Julia Kohman objęła stanowisko dyrektor ds. rozwoju i obsługi klienta w mServices (grupa mBank).
więcej
|
,,Miej w sobie pragnienie" hasłem kampanii Nałęczowianki (wideo)
Marka wody Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej pod hasłem „Miej w sobie pragnienie”. Akcję przygotowała agencja Przestrzeń.
więcej
|
Puma rusza z teleturniejem RapGame, prowadzącym Piotr Rogucki
Marka Puma ruszyła z teleturniejem RapGame, w którym pojedynkować się będą znani polscy raperzy, odpowiadając na pytania zadawane przez muzyka Piotra Roguckiego.
więcej
|
Anna Dereszowska ambasadorką marki Salomon
Pod hasłem „Zawsze tam, gdzie Ty" ruszyła nowa kampania marki produktów outdoorowych Salomon, promująca kolekcję Vaya Women. Z okazji premiery do grona ambasadorek marki dołączyła aktorka Anna Dereszowska.
więcej
|
Roznegliżowany Hugh Jackman w reklamie butów R.M. Williams
Tylko buty R.M. Williams miał na sobie australijski aktor Hugh Jackman w ich spocie promocyjnym. Kreację przygotowała agencja Maximum Effort, należąca do Ryana Reynoldsa.
więcej
|
Lotos zwiększa wsparcie dla Polskiej Ligi Koszykówki
Gdański koncern Lotos zdecydował o zwiększeniu wsparcia finansowego dla Polskiej Ligi Koszykówki.
więcej
|
Wzrosły wpływy i zysk Carrefour Polska w ub.r. 906 sklepów i 13 tys. pracowników
W ub.r. Carrefour Polska. osiągnął wzrost przychodów o 4,5 proc. do 8,29 mld zł oraz zysku netto z 59,66 do 81,33 mln zł. Firma zatrudniała 13 069 pracowników, na koniec roku miała 906 sklepów, z czego 89 hipermarketów marki własnej.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Samuel Pereira po rozprawie z powództwa Ringier Axel Springer Polska: wygląda na to, że dla tego wydawnictwa prawo do krytyki nie istnieje
W poniedziałek w Sądzie Okręgowym w Warszawie odbyła się rozprawa w procesie, jaki Ringier Axel Springer Polska wytoczył Samuelowi Pereirze za jego krytyczne komentarze w mediach społecznościowych dotyczące publikacji, jakie ukazały się nakładem tego wydawnictwa. "Wygląda na to, że dla RASP prawo prasowe do krytyki, czy artykuł Konstytucji RP mówiący o wolności słowa nie istnieje" - mówił w sądzie Pereira.
więcej
|
Anita Sobczak szefową działu Kraj, Świat i Gospodarka w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
Od początku października Anita Sobczak zarządza działem Kraj, Świat i Gospodarka w „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes”. W „DGP” pracuje od półtora roku, wcześniej była związana m.in. z IAR, PAP i „Faktem”.
więcej
|
Agora chce zwolnić szefa związków zawodowych. "Za straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi"
Agora zwróciła się do działającego w spółce związku zawodowego z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozwiązanie umowy z szefem NSZZ "Solidarność" Agory i Inforadia Wojciechem Orlińskim. Jednym z powodów ma być m.in. "straszenie pracowników zwolnieniami grupowymi" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radek Rak laureatem Nagrody Literackiej Nike
Nagrodę Literacką Nike otrzymał w tym roku Radek Rak za "Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli" - ogłosił podczas niedzielnej gali przewodniczący jury Paweł Próchniak.
więcej
|
Anna Chenevet szefową działów polityki i opinii w ,,Super Expressie"
Anna Chenevet objęła w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) nowo utworzoną funkcję szefowej działów Polityka i Opinie. Ich poprzedni kierownicy Jerzy Barski i Mirosław Skowron pozostają w redakcji.
więcej
|
,,Polityka" wyprzedziła ,,Gościa Niedzielnego" w lipcu, ,,Do Rzeczy" najbardziej w dół
Nowym liderem średniego rozpowszechniania płatnego wśród tygodników opinii w lipcu br. została „Polityka”, która wyprzedziła „Gościa Niedzielnego”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a najwięcej straciło „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
MCI wycofał się z Optizen Labs, Jacek Czynajtis głównym akcjonariuszem
Fundusz MCI.Private Ventures FIZ za 242,7 tys. zł sprzedał 50,6 proc. akcji spółki Optizen Labs oferującej usługi z zakresu cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych. 10 proc. kupił jej prezes Jacek Czynajtis, stając się jej głównym akcjonariuszem.
więcej
|
|
|
Szef produktu wydawniczego w WP: Z czytelnikiem trzeba rozmawiać i go słuchać
- Twardy paywall to nie jest wyjście. Z odbiorcą treści trzeba rozmawiać i odpowiadać na jego oczekiwania, zarówno pod względem jakości treści, jak i sposobów jej odbioru. Mobile konsekwentnie, sukcesywnie i z powodzeniem ewoluuje w stronę „smartnej wygody”, czasami nawet bez względu na rodzaj urządzenia - zdradza w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w WP Media.
więcej
|
48 milionów złotych kary za piractwo filmowe i więzienie w zawieszeniu
Na rok więzienia w zawieszeniu i konieczność zapłaty właścicielom praw autorskich łącznie blisko 48 mln zł, skazał w piątek Sąd Okręgowy w Białymstoku młodego mężczyznę oskarżonego o nielegalne rozpowszechnianie w internecie tysięcy filmów i tzw. pranie brudnych pieniędzy zarobionych w ten sposób. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Akcja #DzienSzpilek zdobyła poklask w mediach
60 proc. artykułów w internecie poświęconych akcji #DzieńSzpilek butiku Moliera 2 miało pozytywny wydźwięk - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM. Ekwiwalent reklamowy kampanii wyniósł prawie milion złotych.
więcej
|
Powstał serialowy podcast o nieheteronormatywnej rodzinie "Familia"
Grupa artystyczna Teraz Poliż przygotowała pierwszy polski serial podcastowy opowiadającego o losach warszawskiej nieheteronormatywnej rodziny i jej przyjaciół – „Familia". Premiera pierwszych dwóch odcinków odbędzie się 8 października 2020 o godz. 18.00 i 20.00 w Resorcie Komedii. Internetową premierę zaplanowano na 19 października w serwisie Spotify.
więcej
|
Debiut giełdowy Allegro: zapisy inwestorów indywidualnych zredukowane o 85 proc.
W związku z dużym zainteresowaniem zapisy złożone przez inwestorów indywidualnych na akcje Allegro zostały zredukowane o 84,85 proc. Cenę walorów ustalono na maksymalnym poziomie z wyznaczonego przedziału, Allegro ma zadebiutować na warszawskiej giełdzie w okolicach 12 października.
więcej
|
Aplikacje mobilne zarabiają coraz więcej. TikTok nadal liderem popularności
W trzecim kwartale 2020 roku kwota globalnych wydatków w aplikacjach osiągnie 29,3 mld dolarów. To wzrost o 32 procent rok do roku. Liczba zainstalowanych aplikacji sięgnie 36,5 mld. Najpopularniejszą platformą mobilną ściąganą przez nowych użytkowników pozostaje chiński TikTok.
więcej
|
PepsiCo przyznaje, że wraz ze wzrostem sprzedaży internetowej musi poprawić możliwości cyfrowe
Koncern PepsiCo, właściciel marek napojów m.in. Pepsi i przekąsek prezentując wyniki finansowe za ostatni kwartał roku obrotowego przyznał, że rośnie sprzedaż jego produktów przez internet. To z kolei obliguje firmę do poprawy jej możliwości cyfrowych.
więcej
|
Dziewięć nowych platform wideo w Video Pass Orange Love
W usłudze Video Pass dostępnej da klientów Planów Mobilnych i pakietów Orange Love pojawiło się kolejnych 9 platform wideo. Są to Canal+, TVP Sport, Player, CDA Premium, Ipla, TVP VOD, TVP Stream, TVP info oraz Poland in.
więcej
|
Sebastian Staszewski dołączył do sportowej redakcji Interii
Z początkiem października do redakcji serwisu sportowego Interii dołączył Sebastian Staszewski. Wydawca zapowiada, że zespół niebawem zasilą kolejni dziennikarze i komentatorzy. - To pierwszy duży transfer, otwieramy okres wzmocnień - komentuje Michał Białoński, szef sportu w Interii.
więcej
|
Moliera 2 w ramach akcji #DzienSzpilek przekazał 224 tys. zł na walkę z nowotworami
Butik modowy Moliera 2 przekazał 223,8 tys. zł Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. To efekty niedawnej kampanii #DzienSzpilek zrealizowanej w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ udostępnia abonentom telewizję przez internet bez dodatkowych opłat
Platforma Canal+ udostępnia od 2 października dni swoim abonentom za darmo swoją usługę: telewizja przez internet. Jest ona dostępna za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej i aplikacji w telewizorze. Operator udostępnia tą drogą 76 kanałów na żywo oraz ponad 37 tys. treści na żądanie.
więcej
|
Niedźwiecki, Strzyczkowski, Stelmach i Kaczkowski szykują internetowe Radio 357, rusza zbiórka pieniędzy
W poniedziałek o godz. 14 w serwisie Patronite ruszyła zbiórka na uruchomienie rozgłośni internetowej Radio 357. W zespole mają znaleźć się byli dziennikarze radiowej Trójki: Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski, Piotr Kaczkowski, Marcin Łukawski czy Piotr Stelmach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najrzetelniejsze informacje w nowej sekcji Google News Showcase, na razie w Niemczech i Brazylii
Google ogłosił uruchomienie w Niemczech i Brazylii nowego produktu newsowego - Google News Showcase. Ma służyć czytelnikom do poznawania "głębszego kontekstu" informacji.
więcej
|
PayU z 385 mln zł wpływów i 18,5 mln zł zysku, bez negatywnego wpływu epidemii
W roku finansowym zakończonym w marcu br. operator płatności internetowych PayU (należący do koncernu Naspers) osiągnął wzrost przychodów o 5,5 proc. do 384,76 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 33,1 do 18,47 mln zł. Firma nie zauważyła negatywnego wpływu epidemii na jej działalność, w br. chce ograniczyć koszty.
więcej
|
6,5 mln Polaków z bankowości korzysta wyłącznie mobilnie
W II kwartale 2020 r. dynamika wzrostu aktywnego wykorzystania zdalnych kanałów dostępu do bankowości nie okazała się tak wysoka, jak można było oczekiwać ze względu na lockdown gospodarki na początku pandemii. Niemniej liczba aktywnych klientów indywidualnych przekroczyła w tym czasie 19 mln. Największe przyrosty aktywności odnotowano w segmencie bankowości mobilnej, w którym przybyło ponad pół miliona nowych aktywnych użytkowników, z czego większą część stanowili klienci mobile only - wynika z najnowszej edycji raportu NetB@nk Związku Banków Polskich.
więcej
|
Kobiety chętniej finansują crowfunding, średnia wpłata blisko 70 zł
Aż trzy czwarte darczyńców akcji crowdfundingowych to kobiety - wynika z raportu serwisu Zrzutka.pl. Średnio wpłacają one blisko 70 zł na daną akcję. Pik wpłat na Zrzutka.pl przypadka na wtorki w godzinach wieczornych (20:00-22:00).
więcej
|
Facebook daje administrator grup szereg nowych narzędzi. Ułatwienia w moderacji i animacji dyskusji
Podczas konferencji Facebook Communities Summit serwis Marka Zuckerberga przedstawił najnowsze aktualizacje produktów i zasobów edukacyjnych dla administratorów grup i liderów społeczności.
więcej
|
Serwis świadków Jehowy dominuje wśród stron religijnych, mocno w dół Gosc.pl i Deon.pl
Wśród serwisów religijnych na pozycję lidera awansował JW.org skierowany do świadków Jehowy, wykorzystując duże spadki Gosc.pl i Deon.pl. Mocno zmalała też odwiedzalność Stacja7.pl i Wiara.pl.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Przychody GfK Polonia zmalały w ub.r. o 17 proc., bez zmiany budżetu w związku z epidemią
W ub.r. GfK Polonia zanotowała spadek przychodów o 16,6 proc. do 75,13 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,8 proc. jej zysk netto zmalał z 11,13 do 3,01 mln zł. Firma deklaruje, że na jej funkcjonowanie nie wpływa znacząco epidemia koronawirusa.
więcej
|
Połowa Polaków czuje negatywne skutki zmian klimatu
Już 42 proc. gospodarstw domowych w Unii Europejskiej, a 48 proc. w Polsce odczuwa negatywny wpływ zmian środowiskowych na swoje życie - pokazują dane z międzynarodowego badania GfK.
więcej
|
Sondaże prezydenckie USA: wzrasta przewaga Joe Bidena
Na miesiąc przed wyborami prezydenckimi w USA rośnie sondażowa przewaga kandydata Demokratów Joe Bidena nad Donaldem Trumpem. W badaniu dla "Wall Street Journal" wzrosła ona do 14 pkt proc., a dla Reutera do 10 pkt proc. Sondaże te opublikowano w niedzielę.
więcej
|
Komitet Badań Radiowych i Gemius współpracują w ramach jednoźródłowego badania mediów
Od października Komitet Badań Radiowych oraz firma Gemius będą współpracować w zakresie pomiaru odbiorców stacji radiowych w ramach jednoźródłowego badania mediów. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce.
więcej
|
|
|