|
|
|
|
|
|
|
Coraz więcej przypadków zakażeń koronawirusem w redakcjach. Utrzymywany tryb pracy zdalnej
Redakcje w większości przypadków utrzymują tryb zdalny oraz rotacyjny system pracy ze względu na panującą epidemię koronawirusa. Nie spodziewają się też szybkie powrotu do swoich siedzib. TVN zaostrzył właśnie procedury dotyczące przychodzenia do budynku firmy - obecnie obowiązuje zakaz wstępu do budynków firmowych dla osób, których obecność nie jest niezbędna.
więcej
|
Eleven Sports po przejęciu przez Cyfrowy Polsat z prawie 24 mln zł zysku
Nadawca stacji Eleven Sports od lipca 2018 do czerwca ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 26,4 proc. do 163,87 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę z 52,53 mln zł straty do 23,75 mln zł zysku. Firma zwiększyła zadłużenie wobec swojego nowego właściciela - Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Zarząd TVP zapewnia, że Eurowizja Junior jest etyczna i bezpieczna
Prezes TVP Jacek Kurski i członek zarządu Mateusz Matyszkowicz spotkali się z członkami rady programowej publicznego nadawcy. Radzie nie podobała się współpraca Telewizji Polskiej przy organizacji Eurowizji Junior. Zarząd deklaruje, że „dołoży wszelkich starań, aby podczas konkursu zachowane zostały najwyższe standardy etyki”.
więcej
|
Michał Kołodziejczyk i Daria Kabala-Malarz poprowadzą program #WysokiPressing w Canal+ Sport
W niedzielę 18 października wystartuje nowy program #WysokiPressing w Canal+ Sport. Format poprowadzą Michał Kołodziejczyk i Daria Kabala-Malarz.
więcej
|
Mecz FC Barcelona-Real Madryt w Canal+ z trzema wersjami komentarza
W sobotę, 24 października br. odbędzie się mecz FC Barcelona-Real Madryt. W Polsce El Clásico będzie można obejrzeć na antenach Canal+ Premium i Canal+ 4K Ultra HD, gdzie widzowie będą mieli do wybory trzy wersje komentarza. Dodatkowo mecz pokaże Eleven Sports 1.
więcej
|
Kabelio - nowa platforma satelitarna na 13°E satelity Eutelsat Hotbird
W czwartek 15 października br. na pozycji orbitalnej 13°E satelity Eutelsat Hotbird startuje nowa platforma satelitarna Kabelio, przeznaczona dla gospodarstw domowych w Szwajcarii.
więcej
|
Zygmunt Solorz i Marian Kmita zakażeni koronawirusem
Jeden z najbogatszych Polaków Zygmunt Solorz, właściciel m.in. grupy Cyfrowy Polsat, oraz szef sportu w Polsacie Marian Kmita uzyskali pozytywny wynik tekstu na obecność koronawirusa. Rzecznik Grupy Polsat zapewnia, że Solorz przechodzi chorobę bezobjawowo i pracuje normalnie, tyle że w trybie zdalnym.
więcej
|
HBO szykuje serial o Elonie Musku i SpaceX. Będzie 6 odcinków
Stacja HBO jest w trakcie przygotowań do serialu o Elonie Musku i założonej przez niego firmie kosmicznej SpaceX. Seria złożona z sześciu odcinków ma opowiadać historię powstania SpaceX i poruszać biograficzne wątki związane z Elonem Muskiem. Producentem wykonawczym projektu jest Channing Tatum.
więcej
|
1,24 mln widzów debiutu ,,Szadzi" w TVN
Pokazany we wtorek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Szadź” oglądało średnio 1,24 mln widzów.
więcej
|
W Discovery Channel nowy sezon "Nic do zgłoszenia" od 20 października
W jesiennej ramówce Discovery Channel (TVN Discovery Polska) pojawi się nowy sezon programu "Nic do zgłoszenia". Funkcjonariusze Krajowej Administracji Skarbowej po raz kolejny pokażą jak wyglądają kulisy akcji udaremnienia przewozu nielegalnych towarów.
więcej
|
BBC Global News i Channel 4 porozumiały się w sprawie wspólnej oferty reklamowej
BBC Global News - nadawana globalnie, komercyjna stacja BBC - podpisała porozumienie o wspólnej ofercie handlowej z Channel 4 - brytyjskim nadawcą publicznym.
więcej
|
Dokument ,,Trump w Białym Domu" od 4 listopada w BBC Brit
W środę, 4 listopada BBC Brit rozpocznie emisję dokumentu „Trump w Białym Domu”.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CD Projekt Red wybiera Havas Media do obsługi kampanii gry "Cyberpunk 2077"
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej najnowszą grę studia CD Projekt Red "Cyberpunk 2077".
więcej
|
Lidija Vukić odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój Grupy LTTM
Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić z zarządu LTTM.
więcej
|
Iga Świątek rozpoznawana przez 61 proc. Polaków, dla 57 proc. jej sukces jest historyczny
Iga Świątek, która w minioną sobotę zwyciężyła w wielkoszlemowym turnieju Rolanda Garrosa w Paryżu jest już rozpoznawana przez 61 proc. Polaków w wieku 18-54 lata, a 57 proc. ankietowanych uważa odniesiony przez nią sukces za historyczny - wynika z badania Sport Management Polska oraz Sport Analytics.
więcej
|
Michał Żebrowski i Borys Szyc reklamują burgery Maestro od McDonald's (wideo)
W nowej reklamie burgerów Maestro w McDonald’s występują aktorzy Michał Żebrowski i Borys Szyc. Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB.
więcej
|
Ponad 2,3 mln zł zapłaci Polski Instytut Sztuki Filmowej za badania widzów kinowych
Polski Instytut Sztuki Filmowej zakończył przetarg na przeprowadzenie przekrojowych badań, których celem jest możliwie najszersza charakterystyka widzów filmowych. Zwyciężyła w nim firma Difference - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Havas tworzy globalną sieć obsługi klienta
Sieć reklamowa Havas stworzyła globalną sieć obsługi klienta Havas CX łączącą w jednym miejscu transformację cyfrową, handel elektroniczny, projektowanie doświadczeń klientów oraz oferty pozyskiwania i zaangażowania klientów.
więcej
|
Porówneo rusza z nową platformą komunikacyjną ,,Porównywarka i agent w jednym"
Porównywarka ubezpieczeń Porówneo wprowadza nową platformę komunikacyjną „Porównywarka i agent w jednym”.
więcej
|
Jola Polańska zajmie się rozwojem biznesu w agencji 19 Południk
Jola Polańska objęła stanowisko business development managera w agencji reklamowej 19 Południk.
więcej
|
AMS uruchamia Traffic TV - kanał wideo OOH w autobusach
W połowie października br. portfolio AMS pojawił się Traffic TV - nowy, autorski kanał video out-of-home, adresowany do pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej podróżujących autobusami.
więcej
|
Lindor z konkursem ,,Moja chwila przyjemności"
Pod hasłem „Moja chwila przyjemności” trwa akcja konkursowa marki pralin Lindor. Za jej opracowanie i realizację odpowiada agencja Amooco.
więcej
|
Pepsi Taste The Beat - w czwartej odsłonie powstał teledysk "Żyj jak chcesz"
Tuż przed weekendem premierę miał czwarty, wieńczący projekt Pepsi Taste The Beat teledysk pod tytułem "Żyj jak chcesz". W projekt zaangażowani byli Sarius, Kali, Plan Be, Baranovski i Klaudia Szafrańska.
więcej
|
Perfumy Naomi Campbell Here To Stay w reklamą w "Top Model"
Od 14 października rozpoczęła się nowa kampania mediowa Sirowa Poland, promująca nowość, zapach Here To Stay Naomi Campbell. W ramach promocji, zapach będzie mieć premierę w najnowszym odcinku programu "Top Model" w TVN. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
Platige Image i Dobro przygotowały teledysk Piernikowskiego i Brodki "Horyzont"
Studia Platige Image i Dobro odpowiadają za klip do utworu Piernikowskiego "Horyzont", nagranego wspólnie z Moniką Brodką.
więcej
|
Biedronka wprowadza do sklepów ubrania Sugarfree
Od czwartku 15 października, w sklepach Biedronka będzie można znaleźć jesienną kolekcję ubrań marki odzieżowej Sugarfree.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Coraz więcej przypadków zakażeń koronawirusem w redakcjach. Utrzymywany tryb pracy zdalnej
Redakcje w większości przypadków utrzymują tryb zdalny oraz rotacyjny system pracy ze względu na panującą epidemię koronawirusa. Nie spodziewają się też szybkie powrotu do swoich siedzib. TVN zaostrzył właśnie procedury dotyczące przychodzenia do budynku firmy - obecnie obowiązuje zakaz wstępu do budynków firmowych dla osób, których obecność nie jest niezbędna.
więcej
|
Zarząd Agory w wewnętrznym piśmie zapewnia pracowników, że niezależność związków jest w firmie ,,absolutnym standardem"
- Swoboda działalności związkowej i niezależność związków zawodowych są dla nas absolutnym standardem. Jednak naszym obowiązkiem jest reagowanie na zachowania, które są szkodliwe dla firmy i jej pracowników - podkreśla zarząd Agory w wewnętrznym piśmie, rozesłanym w środę wieczorem dziennikarzom „Gazety Wyborczej” do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reduta Dobrego Imienia chce, żeby komornik wyegzekwował od Ringier Axel Springer Polska odszkodowanie za tekst na portalu "Faktu"
Reduta Dobrego Imienia w imieniu Janusza Fatygi złożyła wniosek o wszczęcie egzekucji komorniczej z kont Ringier Axel Springer Polska. Chodzi o 25 tys. zł odszkodowania, które RASP powinien zapłacić Fatydze na mocy wyroku sprzed tygodnia, dotyczącego publikacji na portalu internetowym "Faktu".
więcej
|
Agora wycofała się z zamiaru zwolnienia Wojciecha Orlińskiego, zawarła porozumienie ze związkowcami
W środę zarząd Agory osiągnął porozumienie z działającym w firmie związkiem zawodowym NSZZ „Solidarność”. W konsekwencji wycofał się z zamiaru zwolnienia dyscyplinarnego Wojciecha Orlińskiego, szefa organizacji.
więcej
|
|
|
Szef Cedrobu do dziennikarza Onetu: ,,gówniarz", ,,służysz Niemcom". Węglarczyk: wszelkie granice zostały przekroczone
Prezes firmy Cedrob napisał do dziennikarza Onetu Kamila Dziubka maila, w którym tytułuje go per „Dziubku”, nazywa „gówniarzem” i zadaje mu pytania, typu „czy służysz Niemcom?”. Krzysztof Tomczyński z agencji Alert Media wskazuje, że takie zachowanie łamie podstawy komunikacji kryzysowej i dobrego wychowania.
więcej
|
10 tys. nowych pracowników, wynagrodzenie wyższe o 4 zł. Amazon ogłasza strategię na sezon przedświąteczny w Polsce
Amazon przed świętami Bożego Narodzenia tworzy w Polsce 10 tys. sezonowych miejsc pracy. Podnosi też wynagrodzenie bonusowe o 4 zł na godzinę. - Jesteśmy w sporze zbiorowym z zarządem, a jednym z postulatów jest podwyżka pensji podstawowej, nie bonusowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Mróz z międzynarodowej koalicji pracowniczej Amazon Workers International.
więcej
|
Oliwia Bosomtwe redaktorką naczelną Noizz, odchodzi Filip Połoska
Z początkiem listopada Oliwia Bosomtwe obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Poprzedni szef witryny Filip Połoska odchodzi z RASP. Jednocześnie Michał Bachowski obejmie funkcję dyrektora kreatywnego Noizz, a Magdalena Ignatowicz - szefowej rozwoju biznesu Noizz i Ofeminin.
więcej
|
Brand24 w trzecim kwartale zyskał 119 klientów. Sadowski: wracamy do dobrej dynamiki
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec września br. miała 3 210 aktywnych kliento?w, o 119 więcej niż kwartał wcześniej. To drugi z rzędu wzrostowy kwartał spółki.
więcej
|
Netflix już bez darmowych okresów próbnych
Netflix wyłączył w USA możliwość korzystania przez nowych użytkowników z darmowego okresu próbnego na platformie. Osoby chcące zapoznać się z ofertą serwisu muszą od razu zapłacić abonament w wysokości od 8,99 do 15,99 dolarów miesięcznie. Wcześniej Netflix zastosował podobne rozwiązanie także na polskim rynku.
więcej
|
Messenger po liftingu
Facebook zmienił wygląd ikony Messengera. To część procesu aktualizacji aplikacji.
więcej
|
Allegro z pierwszym spadkiem na giełdzie, firma wyceniana na 78 mld zł
Po dwóch sesjach z dużymi wzrostami w środę pierwszy raz staniały akcje Allegro, mimo że jeszcze przed południem drożały nawet o ponad 10 proc. Skończyło się na spadku o 5,05 proc., obecna kapitalizacja firmy to 77,73 mld zł.
więcej
|
Odeta Moro poprowadzi program "Onet Rano od kuchni"
Od czwartku 15 października w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) będzie można zobaczyć nowy format kulinarny „Onet Rano od kuchni”. Odeta Moro będzie w nim rozmawiać z ekspertami, influencerami, vlogerami o zdrowym stylu życia i odżywianiu.
więcej
|
Piotr Koźmiński po 17 latach pracy w ,,Super Expressie" przechodzi do WP SportoweFakty
Z początkiem listopada dziennikarz Piotr Koźmiński, zajmujący się głównie piłką nożną, dołączy do zespołu WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska). Poprzednio przez 17 lat pracował w „Super Expressie”, a wcześniej w katowickim „Sporcie”.
więcej
|
Onet przeprosił za mylną informację, że Piotr Gliński zachorował na koronawirusa
Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w środę po południu zamieścił informację o tym, że wicepremier Piotr Gliński zaraził się koronawirusem. Polityk przebywa na kwarantannie, ale nie ma zdiagnozowanej choroby. W odpowiedzi na Twitterze nazwał tekst Onetu „nikczemnością”, a dziennikarzy portalu „hienami”. Onet przeprosił i zmienił tekst, a minister Gliński skasował swój wpis.
więcej
|
Światowe święto wyprzedaży - zobacz, jak upolować najlepsze okazje na Black Friday!
Promocje oraz wyprzedaże organizowane przez sklepy nikogo nie dziwią i są stałym elementem polityki sklepów. Obniżki zwykle dotyczą asortymentu z poprzedniej kolekcji lub ostatnich sztuk produktów. Raz w roku obchodzone jest jednak specjalne święto dla łowców okazji. To Black Friday, kiedy sklepy czyszczą swoje magazyny przed nadchodzącym sezonem świątecznym i wyprzedają produkty po znacznie obniżonych cenach. Zobacz, jak robić wtedy zakupy!
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Szef Cedrobu do dziennikarza Onetu: ,,gówniarz", ,,służysz Niemcom". Węglarczyk: wszelkie granice zostały przekroczone
Prezes firmy Cedrob napisał do dziennikarza Onetu Kamila Dziubka maila, w którym tytułuje go per „Dziubku”, nazywa „gówniarzem” i zadaje mu pytania, typu „czy służysz Niemcom?”. Krzysztof Tomczyński z agencji Alert Media wskazuje, że takie zachowanie łamie podstawy komunikacji kryzysowej i dobrego wychowania.
więcej
|
Big Picture odpowiada za komunikację nowej marki Herbapol Polana
Firma Herbapol-Lublin, współpracująca z Big Picture od 2017 roku, rozszerza współpracę z agencją. Będzie odpowiadać komunikację nowej marki kosmetycznej - Herbapol Polana.
więcej
|
FormUp z obsługą marki Duka
W wyniku wygranego przetargu do grona klientów FormUp dołącza Duka – sklep internetowy oraz sieć sklepów z wyposażeniem kuchni i jadalni w szwedzkim stylu.
więcej
|
|
|