|
|
|
|
|
|
|
Wpływy reklamowe TVN Media 10,5 proc. w górę. 184 mln zł zysku, 312 pracowników
TVN Media w ub.r. zanotowało wzrost przychodów brokerskich o 10,5 proc. do 265,89 mln zł oraz wyniku netto z 623,7 mln zł straty do 184,06 mln zł zysku. Spółka zatrudniała 312 osób, przy przeniesieniu do TVN jej aktywa wyceniono na 1,94 mld zł.
więcej
|
Za 28,7 mln zł TVP buduje nowe siedziby oddziałów w Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach
Telewizja Polska w ramach organizowanego przetargu wybrała wykonawcę budowy dwóch siedzib: w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Kielcach. Poprzednie postępowanie zostało unieważnione, bo oferenci zaproponowali zbyt wysokie ceny. Wybrane konsorcjum firm zaproponowało cenę 28,66 mln zł.
więcej
|
1,22 mln widzów programu ,,Totalne remonty Szelągowskiej" w TVN
Nowy program „Totalne remonty Szelągowskiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln widzów. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Studio Polska" czasowo znika z TVP Info, powodem pandemia. ,,Strefa Starcia" - zostaje
Emitowane przez TVP Info „Studio Polska” po czterech miesiącach ponownie zostało zawieszone. Powodem jest sytuacja pandemiczna w kraju. - Będziemy przyglądali się jej rozwojowi i podejmowali decyzję o ewentualnym powrocie na bieżąco - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
więcej
|
Zmarł aktor Dariusz Gnatowski, przez 21 lat grał w ,,Świecie według Kiepskich"
W wieku 59 lat zmarł aktor Dariusz Gnatowski, aktor teatralny, filmowy i serialowy, najbardziej znany z roli w serialu Polsatu „Świat według Kiepskich”.
więcej
|
Trwa zbiórka dziennikarzy na pomoc dla pracownika TVP. ,,Liczy się każda złotówka"
Dziennikarze Telewizji Polskiej zainicjowali oddolnie zbiórkę na protezy dla swojego kolegi, który w wyniku choroby stracił obie nogi poniżej kolan. Nie chodzi o reportera ani operatora, lecz o pracownika telewizyjnej restauracji. Zbiórkę na oficjalnych profilach promują m.in. redakcje „Pytania na Śniadanie” i portalu TVP.Info.
więcej
|
Od 25 października nowy sezon "Kobiety na krańcu świata"
W najbliższą niedzielę, 25 października ruszy nowy, już 12. sezon „Kobiety na krańcu świata”. Martyna Wojciechowska odwiedzi m.in. Bangladesz, Ghanę, Czechy i Austrię. Pierwszy odcinek pokaże sytuację w Bejrucie po potężnej eksplozji wcześniej skonfiskowanych 2750 ton saletry amonowej.
więcej
|
14 filmów w Konkursie Głównym 45. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
14 filmów, w tym m.in. "Śniegu już nigdy nie będzie" (reż. M. Szumowska), "Zabij to i wyjedź z tego miasta" (reż. M. Wilczyński), "25 lat niewinności” (reż. J. Holoubek) - będzie rywalizować w Konkursie Głównym 45. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni - podało we wtorek PISF.
więcej
|
HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style
We wrześniu 2020 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał BBC Lifestyle, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Urszula Dudziak, Reni Jusis, Andrzej Hausner i Przemysław Stippa w wizerunkowej kampanii TVP VOD (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową serwisu TVP VOD. Twarzami kampanii są artystki - Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz aktorzy - Andrzej Hausner i Przemysław Stippa.
więcej
|
Marcin Kowalski odchodzi z zarządu Kino Polska TV
We wtorek Marcin Kowalski zrezygnował ze skutkiem natychmiastowym z funkcji członka zarządu firmy Kino Polska TV. Zajmował to stanowisko przez ponad pięć lat.
więcej
|
Dziennikarka NBC News poprowadzi trzecią debatę Trumpa z Bidenem. Mikrofon będzie wyciszany, by uniknąć chaosu
Podczas ostatniej debaty między prezydentem USA Donaldem Trumpem a Demokratą Joe Bidenem mikrofon będzie wyciszany w wyznaczonych momentach - podała komisja w poniedziałek. Ma to pozwolić kandydatom na nieprzerwane wypowiadanie się i na uniknięcie chaosu z pierwszego starcia.
więcej
|
Będą dwa specjalne odcinki ,,Euforii", pierwszy HBO pokaże w grudniu
HBO pokaże dwa odcinki specjalne serialu „Euforia”. Pierwszy z nich - już na początku grudnia, daty drugiego jeszcze nie ogłoszono. Ich twórcą jest Sam Levinson, który odpowiada za scenariusz produkcji, a także jest jednym z jej producentów wykonawczych.
więcej
|
Dplay zmienia się w Discovery+ w Wielkiej Brytanii. Dla użytkowników Sky za darmo przez rok
Koncern Discovery zmienił dostępny w Wielkiej Brytanii serwis streamingowy dplay w Discovery+. W ofercie są między innymi treści z Discovery Channel, TLC i Animal Planet. Brytyjscy abonenci Sky Q mają przez rok darmowy dostęp do Discovery+, pozostali muszą zapłacić 4,99 funta miesięcznie.
więcej
|
Nielsen w 2019 roku zwiększył przychody, ale zanotował stratę
Zajmująca się badaniem oglądalności telewizyjnej firma AGB Nielsen Media Research w ub.r. zanotowała wzrost przychodów operacyjnych o 4,9 proc. do 25,73 mln zł, a jej strata netto zmalała z 2,63 do 2,58 mln zł.
więcej
|
Fundacja Lux Veritatis: 10 proc. mniej z darowizn, 2 proc. więcej z TV Trwam
W ub.r. przychody Fundacji Lux Veritatis zmalały o 5,2 proc. do 45,53 mln zł, zysk netto z 3,33 do 1,3 mln zł. Przychody z darowizn spadły o 10 proc., z Telewizji Trwam zwiększyły się o 2 proc., a ze sprzedaży książek i płyt wzrosły prawie czterokrotnie.
więcej
|
Channing Dungey na czele Warner Bros. Television. Peter Roth odchodzi po 22 latach
Z początkiem przyszłego roku Channing Dungey obejmie stanowisko prezes Warner Bros. Television. Z firmą po 22 latach żegna się dotychczasowy prezes Peter Roth.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baron, Wiernik, Ossowski, Hoffmann w jesiennej ramówce Trójki
Dwa nowe codzienne pasma muzyczne i autorskie audycje dziennikarzy znalazły się w ogłoszonej we wtorek jesiennej ramówce radiowej Trójki. Zostają „Trzy wymiary gitary”, „Gitarą i piórem” i „Klub folkowy”, ale pojawiają się też nowości. Stacja ogłasza ramówkę jako ostatnia spośród anten Polskiego Radia.
więcej
|
|
Trudna sytuacja finansowa Halo.Radia. Będzie obniżka wynagrodzeń
Internetowe Halo.Radio - które utrzymuje się z finansowania społecznościowego - od kilku miesięcy notuje wpłaty od patronów na poziomie ok. 15 tys. zł miesięcznie. Docelowo - przy starcie rozgłośni jej dyrektor programowy Kuba Wątły szacował, że stacja - na bieżące funkcjonowanie potrzebuje ok. 150 tys. zł. W związku z trudną sytuacją finansową planowane jest m.in. obniżenie wynagrodzeń prowadzących czy emisja najchętniej słuchanych audycji w prime time.
więcej
|
|
Upadł wniosek o opracowanie ,,Raportu o stanie Polskiego Radia". ,,Nie potrzebujemy eksperckiej oceny"
Członkini rady programowej Polskiego Radia, Janina Jankowska, podczas ostatniego posiedzenia zaproponowała opracowanie „Raportu o stanie Polskiego Radia”. Pomysł jednak przepadł w głosowaniu. - Chcieliśmy poznać stan faktyczny tej instytucji, mamy prawo zlecać podobne raporty ekspertom - uzasadnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jankowska.
więcej
|
|
Fundacja Lux Veritatis: 10 proc. mniej z darowizn, 2 proc. więcej z TV Trwam
W ub.r. przychody Fundacji Lux Veritatis zmalały o 5,2 proc. do 45,53 mln zł, zysk netto z 3,33 do 1,3 mln zł. Przychody z darowizn spadły o 10 proc., z Telewizji Trwam zwiększyły się o 2 proc., a ze sprzedaży książek i płyt wzrosły prawie czterokrotnie.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w II i III kwartale. Awans Antyradia
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rusza instagramowy konkurs dla słuchaczy Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zaczyna na Instagramie konkurs dla słuchaczy w ramach kampanii promocyjnej pod hasłem „Największe przeboje lat ‘80,’90,’00”. Słuchacze mogą zaprezentować teraz na zdjęciu swój „TOTAL LOOK a’la gwiazda dekady”.
więcej
|
|
|
|
Wpływy reklamowe TVN Media 10,5 proc. w górę. 184 mln zł zysku, 312 pracowników
TVN Media w ub.r. zanotowało wzrost przychodów brokerskich o 10,5 proc. do 265,89 mln zł oraz wyniku netto z 623,7 mln zł straty do 184,06 mln zł zysku. Spółka zatrudniała 312 osób, przy przeniesieniu do TVN jej aktywa wyceniono na 1,94 mld zł.
więcej
|
Branża eventów i spotkań apeluje do rządu o pomoc. "Nasza sytuacja jest dramatyczna"
Przedstawiciele branży eventów, konferencji i spotkań apelują do rządu o pilne wsparcie w czasie nawrotu pandemii Covid-19. W czerwonych strefach od soboty jest zakaz organizacji wydarzeń promocyjnych. Firmy oczekują od państwa m.in. ograniczenia ściągania od nich danin w postaci podatków i składek na ZUS, a także dopłat do wynagrodzeń. - Chcemy dalej spotykać się i rozmawiać [z rządem] o kolejnych formach pomocy dla branży - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Bieszyński, koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
więcej
|
Grupa Brand New Galaxy: wpływy 68 proc. w górę, 4,9 mln zł zysku
Grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 68,3 proc. do 60,31 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 1,89 mln zł straty do 4,91 mln zł zysku. Zdecydowanie największą agencją w grupie jest Pathfinder23.
więcej
|
Agencja Piotra Żaka kupiła część udziałów Space Cat Industries
Agencja influencer marketingu Golden Coil, której większościowym właścicielem jest Piotr Żak, syn jednego z najbogatszych Polaków Zygmunta Solorza, kupiła mniejszościowy pakiet udziałów agencji Space Cat Industries założonej wiosną br. przez Macieja Skrzypczaka i Barta Woźniaka.
więcej
|
Interbrand: Facebook poza pierwszą dziesiątką najwartościowszych marek świata. Liderem Apple i Amazon
W tegorocznym zestawieniu Interbrand Best Global Brands 2020 najwyżej wycenianą marką na świecie został Apple, którego dochody za ten rok szacuje się na 323 mld dolarów. Podium uzupełniają Amazon i Microsoft. Dopiero na 13. miejscu znalazł się Facebook.
więcej
|
Urszula Dudziak, Reni Jusis, Andrzej Hausner i Przemysław Stippa w wizerunkowej kampanii TVP VOD (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową serwisu TVP VOD. Twarzami kampanii są artystki - Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz aktorzy - Andrzej Hausner i Przemysław Stippa.
więcej
|
Resort zdrowia szykuje kampanię dotyczącą ratownictwa medycznego
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło przetarg, w którym szuka agencji do przeprowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych dotyczących funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, zasad udzielenia pierwszej pomocy oraz zasad wzywania zespołów ratownictwa medycznego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kampania ma ruszyć jeszcze w tym roku.
więcej
|
Sklepy Groszek z nowym logo i zmienioną aranżacją wnętrz
Sieć sklepów Groszek (Grupa Eurocash) ma nowe logo. Zmieniono też aranżację wnętrz i wprowadzono nowe rozwiązania dla franczyzobiorców.
więcej
|
Brand New Galaxy otwiera biuro w Dubaju, kierują nim Adil Khan i Zubair Siddiqui
Holding reklamowo - technologiczny Brand New Galaxy otworzył regionalne biuro w Dubaju. Na czele oddziału stoi Adil Khan, dotychczasowy CEO Saatchi & Saatchi MEA oraz Zubair Siddiqui - były managing director Universal McCann MENA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
więcej
|
Mariusz Pudzianowski w pierwszej kampanii telewizyjnej Betfan
Firma bukmacherska Betfan rusza z pierwszą kampanią telewizyjną. W roli głównej występuje strongman Mariusz Pudzianowski.
więcej
|
Procter&Gamble zwiększa wydatki marketingowe o 100 mln dolarów
Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek, jak Vizir, Ariel, Lenor zwiększa swoje wydatki marketingowe o co najmniej 100 mln dolarów. Mimo pandemii koronawirusa rosną zyski firmy.
więcej
|
Sebastian Sauer dyrektorem kreatywnym agencji Afekt
Sebastian Sauer objął stanowisko creative directora w agencji Afekt.
więcej
|
Robert Gajda dołącza do zarządu Microsoft w Polsce
Polski oddział Microsoft rozszerzył zespół kierownictwa firmy. Do zarządu dołączył Robert Gajda w roli specialist team unit lead in Poland. Będzie odpowiadał za relacje z partnerami biznesowymi.
więcej
|
K2 Internet chce ustanowić program motywacyjny dla zarządu
K2 Internet chce ustanowić program motywacyjny, w ramach którego spółka będzie mogła przydzielić członkom zarządu do 150 tys. akcji - podała spółka w projektach uchwał na walne zgromadzenie.
więcej
|
Fikcyjna kampania zwraca na problem bezdomności we Francji
Po tym jak kilka dni temu we Francji wprowadzono w związku z pandemią COVID-19 godzinę policyjną, w sieci pojawiła się seria grafik z hasłem "O 21:00 nie wszyscy wracają do domu". Mają zwrócić uwagę na problem bezdomności w tym kraju.
więcej
|
Michał Karolczyk dyrektorem rozwoju biznesu w Semahead
Michał Karolczyk awansował na nowe stanowisko business develompent & marketing directora w agencji performance marketingu Semahead.
więcej
|
Mastercard sponsorem UEFA Champions League do 2024 roku
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024.
więcej
|
Smakowita reklamowana w oparciu o nową strategię komunikacji (wideo)
Firma ZT Kruszwica ruszyła z nową kampanią reklamową marki Smakowita pod hasłem "Dzięki ziarnom". To pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki w której podkreślone jest roślinne pochodzenie tłuszczów wykorzystywanych w produktach Smakowity.
więcej
|
T-Mobile rusza z kampanią skierowaną do specjalistów IT
Pod hasłem #IWILLNOTSTOP T-Mobile rusza z kampanią employer brandingową, prezentującą możliwości, jakie dzięki transformacji operatora zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT.
więcej
|
ABC4brands przygotowało kampanię Hebe
Agencja reklamowa ABC4brands przygotowała kampanię informacyjną dotyczącą nowej aplikacji i odświeżenia programu lojalnościowego sieci drogerii Hebe. Działania obejmują internet i sklepy.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora rekordowo nisko na giełdzie, bo Helios cierpi wskutek epidemii
W ostatnich dniach kurs giełdowy Agory zmalał do rekordowo niskiego poziomu. Wynika to głównie z silnego negatywnego wpływu epidemii na działalność kin Helios. - Sentyment inwestorów zapewne będzie najbardziej uzależniony od odbudowy na rynku kinowym, ale także od kondycji rynku reklamy, w szczególności reklamy zewnętrznej i radiowej, które są dla spółki najważniejsze - komentuje Wirtualnemedia.pl Dominik Niszcz z Trigon DM.
więcej
|
Serwis Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny
W ramach serwisu Autoswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) ruszyła płatna oferta subskrypcji, od 19 października niektóre artykuły są dostępne tylko dla korzystających z usługi. Autoswiat.pl to kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl z płatnymi treściami.
więcej
|
Zarzuty dla b. sędziego, który chciał pomóc Tomaszowi Lisowi w walce z PiS-em. Grozi mu do 8 lat więzienia
Krakowska Prokuratura Regionalna oskarżyła byłego sędziego Wojciecha Ł., stawiając mu zarzuty fałszywego zawiadomienia organów ścigania o przestępstwie oraz złożenia fałszywych zeznań. Chodzi o sprawę z 2016 roku, gdy Ł. kontaktował się z dziennikarzami podającymi się za Tomasza Lisa, proponując pomoc w walce z rządem PiS.
więcej
|
,,New Yorker" zawiesza doświadczonego dziennikarza. Masturbował się w trakcie wideokonferencji
Szefostwo „New Yorkera” zawiesiło w obowiązkach znanego publicystę tego magazynu Jeffrey’a Toobina. Według potwierdzonych informacji podczas jednej z wideokonferencji na platformie Zoom dziennikarz masturbował się podczas połączenia wideo z serwisem porno. Toobin przeprosił za swoje zachowanie tłumacząc się nieświadomością tego, że nadal jest widoczny w kamerze.
więcej
|
|
|
Netflix latem zyskał tylko 2,2 mln subskrybentów, wpływy i zysk w górę
W trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln. Analitycy oczekiwali większego wzrostu, przez co akcje firmy w handlu pozasesyjnym taniały we wtorek o ponad 6 proc. Koncern zwiększył rok do roku przychody i zysk netto.
więcej
|
Serwis Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny
W ramach serwisu Autoswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) ruszyła płatna oferta subskrypcji, od 19 października niektóre artykuły są dostępne tylko dla korzystających z usługi. Autoswiat.pl to kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl i Fakt24.pl z płatnymi treściami.
więcej
|
Netflix kręci drugi sezon ,,Rojsta", premiera w 2021 roku
Trwają zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Rojst”, w którym główne role grają Andrzej Seweryn i Dawid Ogrodnik, a reżyserem jest Jan Holoubek. Sześć nowych odcinków pojawi się na Netfliksie w przyszłym roku.
więcej
|
Startuje Apple Music TV. Teledyski przez całą dobę i muzyczne premiery
Koncern Apple uruchomił w Stanach Zjednoczonych platformę o nazwie Apple Music TV. Oferuje ona możliwość oglądania przez całą dobę teledysków, pojawią się tam też muzyczne premiery oraz bloki tematyczne poświęcone konkretnym wykonawcom.
więcej
|
Merlin Group zapłaci 1,6 mln zł za markę i domenę Merlin.pl
Syndyk masy upadłości firmy Magus przyjął ofertę kupna należących do niej domen i znaków towarowych, przede wszystkim Merlin.pl, złożoną przez spółkę Merlin Commerce należącą do Merlin Group. Zaproponowana cena to 1,62 mln zł.
więcej
|
WhatsApp planuje nowości. Połączenia głosowe i czaty wideo w wersji desktopowej
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp zamierza wprowadzić nowe rozwiązania dla użytkowników korzystających z desktopowej wersji platformy. W przeglądarkowej odsłonie serwisu ma się pojawić możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych oraz połączeń w formie czatów wideo.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Branża eventów i spotkań apeluje do rządu o pomoc. "Nasza sytuacja jest dramatyczna"
Przedstawiciele branży eventów, konferencji i spotkań apelują do rządu o pilne wsparcie w czasie nawrotu pandemii Covid-19. W czerwonych strefach od soboty jest zakaz organizacji wydarzeń promocyjnych. Firmy oczekują od państwa m.in. ograniczenia ściągania od nich danin w postaci podatków i składek na ZUS, a także dopłat do wynagrodzeń. - Chcemy dalej spotykać się i rozmawiać [z rządem] o kolejnych formach pomocy dla branży - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Bieszyński, koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
więcej
|
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations, prezesem Dariusz Tworzydło
Dwadzieścia firm PR założyło Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Organizacja ma ambicje zrzeszania mniejszych podmiotów na rynku z różnych stron Polski, mocną stroną ma być edukacja. Stowarzyszeniem kieruje Dariusz Tworzydło, szef Exacto, związany także z Uniwersytetem Warszawskim.
więcej
|
Obuwnicza marka Pauline Twig klientem Khaki showroom
W październiku agencja Khaki showroom objęła opieką polską markę produkującą obuwie Pauline Twig.
więcej
|
|
|