Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Października 2020
 
 
 
Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU
 
Marcin Dec objął stanowisko prezesa agencji mediowej Sigma Bis należącej do PKN Orlen i PZU. Poprzednio pracował w IPG Mediabrands. więcej
 
 
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
 
Choć liczba zachorowań na koronawirusa w Polsce gwałtownie rośnie z dnia na dzień, a rząd wprowadza kolejne restrykcje, by temu zapobiec, reklamodawcy nie reagują na tę sytuację tak nerwowo jak wiosną. Szefowie agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych twierdzą, że nie ma zaskakujących decyzji ze strony marketerów i nadal realizują oni zaplanowane na ten okres strategie marketingowe. więcej
 
 
Duże spółki skarbu państwa nie myślą o transakcjach na rynku mediów
 
Chociaż wicepremier Piotr Gliński stwierdził niedawno, że spółki skarbu państwa powinny kupować media, te nie potwierdzają zainteresowania tego typu transakcjami. Eksperci podkreślają, że biznes musi być ostrożny, ale przejęcia na rynku mediów będą decyzją polityczną. więcej
 
 
Maciej Sojka i Jerzy Dzięgielewski założyli Orphan Studio. Będą produkować filmy i seriale
 
Maciej Sojka, Jerzy Dzięgielewski, Roman Szczepanik, Paweł Heba i Łukasz Romaniuk założyli nową firmę producencką Orphan Studio. Pierwszym projektem spółki jest film „Na chwilę, na zawsze”, który wejdzie do kin 25 grudnia. więcej
 
 
Poranną audycję Marcina Łukawskiego słuchało 30 tys. użytkowników Open.FM
 
W czwartek o 7.00 została nadana przedpremierowa audycja Marcina Łukawskiego w Open.FM Wirtualnej Polski. Słuchało jej około 30 tys. użytkowników. Redakcja Radia 357 rozważa nadawanie w formule kilku godzin dziennie, jeszcze przed startem stacji, ale Tomasz Michniewicz zastrzega, że "na razie to luźny pomysł". więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agora rekordowo nisko na giełdzie, bo Helios cierpi wskutek epidemii więcej
 
Wpływy reklamowe TVN Media 10,5 proc. w górę. 184 mln zł zysku, 312 pracowników więcej
 
Branża eventów i spotkań apeluje do rządu o pomoc. "Nasza sytuacja jest dramatyczna" więcej
 
Netflix latem zyskał tylko 2,2 mln subskrybentów, wpływy i zysk w górę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
montażysta video / operator kamery MWE NETWORKS
PR Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
Dziennikarz (WP Kobieta) Wirtualna Polska Media
Performance Media Project Specialist Wirtualna Polska Media
Project manager / PR manager IAA Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Maciej Sojka i Jerzy Dzięgielewski założyli Orphan Studio. Będą produkować filmy i seriale

Maciej Sojka, Jerzy Dzięgielewski, Roman Szczepanik, Paweł Heba i Łukasz Romaniuk założyli nową firmę producencką Orphan Studio. Pierwszym projektem spółki jest film „Na chwilę, na zawsze”, który wejdzie do kin 25 grudnia. więcej

Program ,,Barbara Włodarczyk zaprasza" w TVP Dokument

Od 22 listopada nowy kanał TVP Dokument emitować będzie program „Barbara Włodarczyk zaprasza”. więcej

Canal+ Polska idzie na giełdę. TVN Media i Liberty Global sprzedadzą swoje udziały

Canal+ Polska zapowiedział, że w ramach debiutu giełdowego posiadane pakiety akcji zamierzają sprzedać TVN Media i Liberty Global, mniejszościowi właściciele spółki. Firma zamierza wypłacać w dywidendzie 75 proc. swojego skonsolidowanego skorygowanego zysku netto. więcej

KRRiT: relacja ,,Wiadomości" chwaląca Andrzeja Dudę w czasie kampanii nie była stronnicza

Opublikowany w czerwcu w „Wiadomościach” materiał z serią pozytywnych opinii o Andrzeju Dudzie miał charakter podsumowania działań prezydenta. Takie wyjaśnienia przedstawiła Adamowi Bodnarowi KRRiT. Nie stwierdzono też naruszenia przez TVP bezstronności, pluralizmu ani zasady niezależności. więcej

788 tys. widzów ,,Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show" w Polsacie. 11,80 mln zł z reklam

Nowy program „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” oglądało średnio 788 tys. widzów, minimalnie mniej niż przed rokiem w tym paśmie gromadził serial „Zawsze warto”. Polsat w czasie emisji cyklu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 11,80 mln zł. więcej

Sony wraz z SWR pracują nad narzędziem do zdalnego kierowania kamerami z dowolnego miejsca

Niemiecki nadawca publiczny SWR, wraz ze specjalistami z koncernu Sony wdrażają nowe rozwiązanie technologiczne: Smart Production. W założeniu ma ono pozwolić zwiększyć ilość materiałów zamieszczanych na różnych platformach multimedialnych, a zarazem obniżyć koszty ich produkcji. więcej

Jacek Łęski o paskach TVP: bywają tam idiotyzmy, jak to w mediach

Nie jestem bezstronnym dziennikarzem. Jestem niezależny, mam swoje przekonania, również dotyczące tego, w którą stronę powinniśmy iść jako kraj - mówił w wywiadzie dla „Gazety Radomszczańskiej” Jacek Łęski, dziennikarz TVP, prowadzący „Studio Polska” w TVP Info. więcej

Emily Powers kieruje BritBox w Ameryce Północnej

Emily Powers otrzymała awans na szefową BBC Studios i serwisu Britbox w Ameryce Północnej. Przejęła obowiązki Soumya Sriramana, który odszedł z firmy. więcej

Nowy program ,,Przygody truckerki" od 23 października w Discovery Channel

Od 23 października Discovery Channel emitować będzie nowy program „Przygody truckerki”. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Poranną audycję Marcina Łukawskiego słuchało 30 tys. użytkowników Open.FM

W czwartek o 7.00 została nadana przedpremierowa audycja Marcina Łukawskiego w Open.FM Wirtualnej Polski. Słuchało jej około 30 tys. użytkowników. Redakcja Radia 357 rozważa nadawanie w formule kilku godzin dziennie, jeszcze przed startem stacji, ale Tomasz Michniewicz zastrzega, że "na razie to luźny pomysł". więcej

 
10 nowych nadajników radia cyfrowego DAB+ dla Polskiego Radia. Operatorem Emitel

Emitel uruchomił 10 nadajników dla Polskiego Radia do nadawania w technologii DAB+ (Digital Audio Broadcasting). Do końca br. zasięg techniczny radia cyfrowego ma objąć 67 proc. Polaków. Trwają prace nad rozpoczęciem emisji w kolejnych lokalizacjach. więcej

 
Marcin Pośpiech po 11 latach pracy żegna się z radiową Trójką. "Są momenty, kiedy trzeba złożyć broń"

Dziennikarz Marcin Pośpiech odszedł z Programu III Polskiego Radia, z którym był związany przez 11 lat. W stacji prowadził audycje publicystyczne i podróżnicze. - Są momenty kiedy trzeba walczyć, a są takie, kiedy trzeba złożyć broń, bo nie ma już możliwości, aby iść dalej - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl swoje odejście dziennikarz. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu w II i III kwartale. TOK FM awansowało z 6. na 2. miejsce

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU

Marcin Dec objął stanowisko prezesa agencji mediowej Sigma Bis należącej do PKN Orlen i PZU. Poprzednio pracował w IPG Mediabrands. więcej

Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych

Choć liczba zachorowań na koronawirusa w Polsce gwałtownie rośnie z dnia na dzień, a rząd wprowadza kolejne restrykcje, by temu zapobiec, reklamodawcy nie reagują na tę sytuację tak nerwowo jak wiosną. Szefowie agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych twierdzą, że nie ma zaskakujących decyzji ze strony marketerów i nadal realizują oni zaplanowane na ten okres strategie marketingowe. więcej

Rząd poprawi przepisy o zakazie konferencji online

W rządowym rozporządzeniu dotyczącym pandemicznych obostrzeń pojawił się przepis, który w czerwonych strefach zakazuje organizacji spotkań i konferencji, nawet w formule online. Ministerstwo Zdrowia szybko się zreflektowało i zapowiedziało zmianę przepisów. więcej

Jet Line: wpływy 8,6 proc. w górę, 4,3 mln zł zysku

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 8,6 proc. do 22,97 mln zł oraz zysku netto z 2,51 do 4,26 mln zł. Od wiosny spółka, tak jak cała branża outdoorowa, mocno odczuwa skutki epidemii koronawirusa. więcej

Papaya Films otwiera biuro w Lizbonie

Dom produkcyjny Papaya Films otworzył filę w stolicy Portugalii. Kieruje nią stojący na czele całej firmy Kacper Sawicki. więcej

Krzysztof Mocek szefem pionu creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu creative w Polsce i CEO agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej. więcej

Robert Kubica reklamuje kawę ze Stop Cafe na stacjach Orlen (wideo)

W nowej kampanii Orlenu z udziałem Roberta Kubicy reklamowana jest kawa serwowana w punktach gastronomicznych Stop Cafe na stacjach tej firmy. W reklamach występują też dwaj inni kierowcy ze sponsorowanego przez Orlen zespołu Formuły 1 Alfa Romeo Racing. więcej

Europejczycy mają przez pandemię mniej w portfelach, ale Polska awansowała

Ze względu na Covid-19 Europejczycy mają w tym roku do wydania około 773 euro mniej. W rankingu siły nabywczej w Europie Polska awansowała o jedną pozycję na miejsce 28. - pokazują dane z panelu GfK. więcej

Polski ziemniak jako ,,prawdziwy bohater smaku" w reklamie chipsów Lay's (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland należący do PepsiCo) podkreślająca, że są one wytwarzane z polskich ziemniaków. więcej

Unilever zwiększy wydatki na marketing, by dostosować się do "życia z COVID-19"

Koncern Unilever, do którego należą takie marki, jak Rexona, Dove, Axe zapowiedział, że zwiększy jeszcze bardziej niż ostatnio wydatki na marketing, by dostosować się do nowej, związanej z pandemią koronawirusa sytuacji. więcej

Legia Warszawa, Lechia Gdańsk, Lech Poznań z największymi przychodami w piłkarskiej Ekstraklasie

Legia Warszawa po raz dziewiąty z rzędu zajęła pierwsze miejsce w raporcie "Piłkarska Liga Finansowa" firmy Deloitte, uwzględniającym przychody klubów ekstraklasy. W 2019 roku drużyna ze stolicy zanotowała wpływy w wysokości blisko 124 mln zł. więcej

Igor Walaszek nagrał dla Blika utwór "Szok"

W tym tygodniu miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka, która stworzona została we współpracy z użytkownikami Blika. Tekst piosenki "Szok" wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon Blik. Kampanię przygotowały Change Serviceplan, Media Ready oraz Spark Foundry. więcej

4F z pierwszym monobrandowym sklepem w Portugalii

Polska firma odzieżowa OTCF otworzyła właśnie swój pierwszy, monobrandowy sklep marki 4F w Portugalii. W przyszłym roku chce otworzyć ich tutaj 5, planuje też rynkowy debiut w Hiszpanii. więcej

Nationale-Nederlanden z pierwszą w tym roku kampanią telewizyjną

Ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową, pierwszą w tym roku realizowaną w telewizji. Przygotowały ją agencja VMLY&R, OMD, Apondato i BlueCloud. więcej

Śmietanki Łaciate reklamowane w telewizji

Ruszyła kampania promująca Śmietanki Łaciate (SM Mlekpol) o pojemności 0,5 l i zawartości tłuszczu 12 proc. i 18 proc. więcej

Radek Kotarski w reklamie pożyczki gotówkowej Banku Millenium (wideo)

Wystartowała emisja nowej reklamy telewizyjnej pożyczki gotówkowej Banku Millennium z udziałem ambasadora marki Radka Kotarskiego. więcej

Ujęcia polskich miast z dronów w kampanii Pyszne.pl

Platforma do zamawiania posiłków online Pyszne.pl rozpoczęła kampanię reklamową w trzech miastach - Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Przygotowały ją 180heartbeats + Jung v Matt i Lensomai Communication. więcej

Julia Ożyjiwska: z Reprise Media do Kamikaze

Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Julia Ożyjiwska obejmując stanowisko paid media lead. Ostatnio pracowała w agencji Reprise Media Poland (Mediabrands) jako SEM coordinator. więcej

F11 dla hi hybrid w Hiszpanii

Agencja F11 realizuje kampanię digital dla marki hi hybrid (Nesperta) na rynku hiszpańskim. więcej

Wirtualna lekcja z Przemysławem Staroniem na Tęczowy Piątek

W tym roku Tęczowy Piątek - święto akceptacji osób LGBT - odbędzie się 30 października w formule online. W akcję organizowaną przez Kampanię Przeciw Homofobii angażują się Przemysław Staroń i platforma edukacyjna Brainly. więcej

Verbena w nowej kampanii zachęca do pomagania (wideo)

Pod hasłem #siejdobro ruszyła nowa kampania marki Verbena, w której marka przekonuje, że robiąc coś dla siebie można pamiętać też o innych. Za jej realizację odpowiada agencja Brave Brain. więcej

Chupa Chups z kampanią na Halloween

Z okazji przypadającego na koniec października Halloween marka słodyczy Chupa Chups (Perfetti Van Melle Polska) przygotowała akcję promocyjną. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Duże spółki skarbu państwa nie myślą o transakcjach na rynku mediów

Chociaż wicepremier Piotr Gliński stwierdził niedawno, że spółki skarbu państwa powinny kupować media, te nie potwierdzają zainteresowania tego typu transakcjami. Eksperci podkreślają, że biznes musi być ostrożny, ale przejęcia na rynku mediów będą decyzją polityczną. więcej

Wydawca ,,Do Rzeczy" z 350 tys. zł straty, wpływy 2 proc. w górę

Wydająca tygodnik „Do Rzeczy” spółka Orle Pióro w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,7 proc. do 16,49 mln zł. Jej koszty operacyjne zwiększyły się o 16,9 proc. do 17,21 mln zł, a wynik netto poszedł w dół z 15 tys. zł zysku do 349,2 tys. zł straty. więcej

Koronawirus w redakcji ,,Gazety Wyborczej"

Szef działu danych „Gazety Wyborczej”, Dominik Uhlig, jest zakażony koronawirusem i zaczął kwarantannę - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To pojedyncze zakażenie, nie zaburza pracy redakcji - informuje Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory więcej

Wydawca krzyżówek Technopol z większymi przychodami i zyskiem

Agencja Wydawnicza Technopol, wydająca czasopisma z krzyżówkami, jolkami, sudoku i wykreślankami, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 1 proc. do 28,83 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 2,36 mln zł straty do 3,39 mln zł zysku. więcej

Jakub Waśko szefem sekcji sportowej SE.pl

Nowym szefem sekcji sportowej portalu SE.pl (Grupa ZPR Media) został Jakub Waśko. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Ciechańskiego. więcej

W Żorach otwarto 50. kino sieci Helios. W sumie oferuje 700 miejsc w czterech salach

Agora otworzyła w czwartek w Żorach 50-te kino swojej sieci Helios. Pierwsze seanse emitowane będą od piątku, 23 października br. Ma cztery sale, łącznie blisko 700 miejsc i wyposażone jest w nowoczesną technologię. Celebrowanie otwarcia potrwa do niedzieli. więcej

,,Znak" ruszył z podcastami, na początek dwa własne cykle i produkcje TOK FM

Miesięcznik „Znak” (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak) uruchomił podcasty swoich autorów i współpracowników, pod wspólnym tytułem „Znak Na Głos”. Dostępne są na stronie internetowej miesięcznika, na Spotify i na Apple Podcasts. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Quibi kończy działalność po sześciu miesiącach

Po sześciu miesiącach od swojej premiery mobilna platforma VoD o nazwie Quibi zostanie zamknięta. Serwis nie wytrzymał konkurencji z większymi rywalami na rynku, a 90 procent użytkowników opuszcza aplikację po zakończeniu okresu próbnego. więcej

Google oskarżony w USA o stosowanie monopolu. ,,Głęboko wadliwy pozew"

Departament Sprawiedliwości USA wystosował pozew sądowy przeciwko Google. Koncern jest oskarżany o praktyki monopolistyczne związane z wyszukiwarką internetową i narzucaniem użytkownikom korzystanie z tej platformy. - Pozew jest głęboko wadliwy. Użytkownicy korzystają z Google z własnego wyboru - zapewnia firma w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook wprowadza w Polsce Facebook Dating. Można randkować w aplikacji

Facebook udostępnił polskim użytkownikom aplikacji mobilnej platformę Facebook Dating umożliwiając im umawianie się na randki. Profil w sekcji randkowej ma być odseparowany od głównego konta na Facebooku zapewniając odpowiedni stopień prywatności, zaś algorytm aplikacji na podstawie danych podanych przez użytkownika ma dobierać najlepszych kandydatów i kandydatki do randkowania. więcej

Google wzmacnia ochronę przed niepożądanymi powiadomieniami w Chrome

Google wprowadziło do przeglądarki internetowej Chrome nową funkcjonalność zwiększającą bezpieczeństwo użytkowników. więcej

Haitong Bank podwyższa rekomendację dla Wirtualnej Polski na ,,neutralnie" i cenę do 75,1 zł

Haitong Bank podwyższył cenę Wirtualnej Polski z 60 zł do 75,1 zł, jednocześnie podwyższając też rekomendację ze „sprzedaj” na „neutralnie”. W raporcie podkreślono, że lockdown i przeniesienie aktywności do sieci powinno dobrze wpłynąć na rynek internetowej reklamy. więcej

Groupon po skargach do UOKiK-u ułatwi zwrot niewykorzystanych pieniędzy na rachunki i karty

Platforma zakupów grupowych Groupon będzie domyślnie zwracała klientom niewykorzystane środki w taki sposób, w jaki zasilili oni konto w tym serwisie. To efekt wystąpienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, do którego skarżyli się klienci Groupona. więcej

Przed wyborami w USA Twitter wprowadza nowa zasadę: ,,Przeczytaj zanim podasz dalej"

Twitter zmienił tymczasowo zasadę retweetowania, zachęcając użytkowników do uprzedniego przeczytania treści podawanego dalej wpisu bądź materiału, do którego linkuje. - Udostępnienie artykułu może zainicjować rozmowę, więc warto go przeczytać - zachęca redakcja Twittera. We wdrażaniu zasady pomagać ma nowa funkcja dostępna na mikroblogu. więcej

Radosław Kotarski przekaże Ferrari F430 F1 na aukcję WOŚP

Przy okazji premiery swoje trzeciej książki „Inaczej. Jak pracować mniej, ale lepiej i przyjemniej” Radek Kotarski ogłosił, że przekaże swój samochód Ferrari F430 F1 na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. więcej

Nowa wersja aplikacji Interia Sport na urządzenia z Androidem dostępna także w Huawei App Gallery

Grupa Interia udostępniła użytkownikom odświeżoną wersję aplikacji mobilnej Interia Sport na urządzenia z systemem Android. Zmienił się layout i układ treści, wdrożono też dodatkowe funkcjonalności, ułatwiające korzystanie z aplikacji. więcej

Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl

Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Europejczycy mają przez pandemię mniej w portfelach, ale Polska awansowała

Ze względu na Covid-19 Europejczycy mają w tym roku do wydania około 773 euro mniej. W rankingu siły nabywczej w Europie Polska awansowała o jedną pozycję na miejsce 28. - pokazują dane z panelu GfK. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rząd poprawi przepisy o zakazie konferencji online

W rządowym rozporządzeniu dotyczącym pandemicznych obostrzeń pojawił się przepis, który w czerwonych strefach zakazuje organizacji spotkań i konferencji, nawet w formule online. Ministerstwo Zdrowia szybko się zreflektowało i zapowiedziało zmianę przepisów. więcej

Mariusz Grotek na czele działu Galaktus Games

Agencja Galaktus PR utworzyła nowy dział Galaktus Games, co jest związane z poszerzeniem kompetencji o produkcję gier planszowych. Na jego czele stanął Mariusz Grotek związany z firmą od blisko 3 lat. więcej

Rzecznik rządu Piotr Müller na kwarantannie po kontakcie z osobą zakażoną koronawirusem

Rzecznik rządu Piotr Müller udał się na dobrowolną kwarantannę po tym, jak okazało się, że miał kontakt z osobą zakażoną koronawirusem. Przekazał tę informację w czwartek na antenie telewizji wPolsce.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Quibi kończy działalność po sześciu miesiącach
Azure Space - Microsoft rozwija chmurę obliczeniową (wideo)
InPost postawi 880 Paczkomatów przy Delikatesach Centrum
Sony PlayStastion 5 na starcie z Netflixem, Disney+, Apple TV, Spotify i YouTube
Acer z Porsche Design prezentują notebooka i akcesoria (wideo)
Play wprowadza nową wersję aplikacji Play24. Ma być bezpieczniej i wygodniej
Acer: nowe linie notebooków z serii Swift, Spin i Aspire (wideo)
Huawei prezentuje smartfony Mate 40 Pro i Mate 40 Pro+. Ekran 6,76 cala i nowe możliwości graficzne
Tesla w ofensywie. W górę przychody, zysk i produkcja aut
Sony wraz z SWR pracują nad narzędziem do zdalnego kierowania kamerami z dowolnego miejsca
Podczas lekcji online trzeba dbać o swą prywatność
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj