|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Usta usta 5" w przyszłym roku w TVN. Edyta Olszówka i Paweł Małaszyński w obsadzie
W przyszłym roku TVN pokaże piąty sezon serialu „Usta usta” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają zdjęcia do nowych odcinków produkcji, a - jak wynika z naszych informacji - do obsady dołączyli Edyta Olszówka i Paweł Małaszyński.
więcej
|
KRRiT chce we współpracy z PBI mierzyć widownię platform OTT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w ramach programu Telemetria Polska chce mierzyć wspólnie z PBI widownię platform OTT (Over The Top). Powstał już zespół projektowy, który ma zająć się opracowaniem zasad współpracy z operatorami i nadawcami w tym zakresie. Ma to m.in. rozwiązać spór wokół zasady must carry, must offer, której interpretacja wzbudza wiele kontrowersji.
więcej
|
Canal+ Polska wyceniony na 2,73-3,02 mld zł
Santander BM, wchodzący w skład konsorcjum oferującego akcje Canal+ Polska w planowanej ofercie publicznej, wycenia spółkę na 2,73-3,02 mld zł.
więcej
|
HBO i Warner Bros. z mniejszymi przychodami w trzecim kwartale
Amerykański koncern telekomunikacyjny AT&T opublikował wyniki finansowe za ostatni kwartał. Uwagę zwracają malejące przychody HBO i Warner Bros.
więcej
|
Program ,,Raport. Wszystko o koronawirusie" od 26 października w Polsat News
W poniedziałek, 26 października br. o 20.50 Polsat News rozpocznie emisję specjalnego programu „Raport. Wszystko o koronawirusie”.
więcej
|
Platforma Fox News International dostępna już w Polsce. Nadawca proponuje 7-dniowy okres próbny
Koncern Fox kilka dni temu uruchomił w Polsce swój serwis streamingowy Fox News International. Dostęp do niego można zyskać za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne oraz OTT, a także Android TV i Apple TV.
więcej
|
Ponad 100 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie
W opublikowanym na listopad cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach reklamowych przy serwisie sportowym, "Wydarzeniach" oraz programie "Nasz nowy dom". To wydatek rzędu ok. 100 tys. zł netto.
więcej
|
TVP Sport liderem we wrześniu, duży wzrost Eurosportu 1 w czołówce
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał nSport+, z kolei najwięcej stracił Fightklub - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje ,,kupuj" dla Cyfrowego Polsatu, ale z niższą ceną docelową
Haitong Bank podwyższył rekomendację dla Cyfrowego Polsatu z "neutralnie" na "kupuj", jednocześnie obniżając cenę docelową z 29,4 zł do 28,7 zł.
więcej
|
TVP testuje technologię DVB-T2/HEVC na TVP Polonia, TVP Kultura i TVP Rozrywka
Telewizja Polska prowadzi testowe emisje programów TVP Polonia, TVP Kultura i TVP Rozrywka w technologii DVB-T2/HEVC z dwóch nadajników: Kraków Chorągwica i Katowice Kosztowy. Celem testów jest sprawdzenie emisji w nowym standardzie, na który naziemna telewizja cyfrowa przejdzie wiosną 2022 roku.
więcej
|
UPC Polska zaczyna promocję swojego sztandarowego dekodera TV 4K
Operator sieci UPC Polska ruszył z promocją swojego dekodera UPC TV 4K. Reklama trafiła na platformę YouTube i na media społecznościowe UPC.
więcej
|
,,Minęła 20" w TVP Info ogląda 580 tys. widzów, o 73 tys. więcej niż przed rokiem
W tym roku magazyn „Minęła 20-ta” śledzi średnio 580 tys. widzów, o 73 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Członek Ani Mru Mru nie chce występować w TVP. ,,Musiałbym w domu poodwracać wszystkie lustra"
Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru poinformował, że odmówił udziału w programie „Kabaret za kulisami” w TVP Rozrywka. - Jestem zdecydowanym przeciwnikiem Prawa i Sprawiedliwości, partii, której tubą stała się Wasza telewizja, a prawda, uczciwość, rzetelność i szacunek do innych są dla mnie sprawami fundamentalnymi - uzasadnił.
więcej
|
Nowa animacja ,,Bobaski i Miś" w TVP ABC (wideo)
W piątek, 23 października stacja TVP ABC rozpoczęła emisję nowej animacji „Bobaski i Miś”.
więcej
|
Dziennikarz TV Republika twierdzi, że został zwolniony po rozmowie z rzecznikiem rządu. Kania: powodem brak maseczki i odmowa pracy
Karol Plewa uważa, że został zwolniony z Telewizji Republika po tym, jak po rozmowie z nim, rzecznik rządu Piotr Müller miał wysłać do kierownictwa stacji SMS-a, że „nie podobał mu się prowadzący”. - Został zwolniony dyscyplinarnie za odmowę noszenia maseczki - mówi nam Dorota Kania, redaktor naczelna stacji. Müller zaprzeczył, jakoby wysłał SMS-a w tej sprawie.
więcej
|
,,Fabuła news" nowym programem TVN Fabuła. Prowadzącą znana z TVN24 Ewelina Witenberg (wideo)
W piątek, 23 października w TVN Fabuła zadebiutował nowy program „Fabuła news”. W roli prowadzącej debiutuje znana widzom TVN24 Ewelina Witenberg.
więcej
|
"Trec Challenge" w Player.pl
Od 22 października w Player.pl (TVN Discovery Polska) dostępny jest nowy program "Trec Challenge". Szóstka uczestników - od gwiazd polskiej sceny kulturystyki, po trenerów i sportowców-amatorów - weźmie udział w obozie sprawnościowym.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Nowy Świat ma 1,7 mln słuchaczy miesięcznie. "Pandemia utrudnia pracę redakcji"
Internetowa rozgłośnia Radio Nowy Świat w tym tygodniu wystartuje z nową stroną internetową, w planach ma także stworzenie serialu oraz powieści audio w formule na żywo. Budowę studia B utrudnia pandemia koronawirusa, która na jakiś czas skomplikowała pracę redakcji.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch wygrał proces z Polskim Radiem o odszkodowanie za zwolnienie z pracy
Były dziennikarz radiowy Tomasz Zimoch wygrał proces, który wytoczył Polskiemu Radiu w 2016 roku, domagając się odszkodowania za rozwiązaną z winy pracodawcy umowę o pracę. Orzeczenie sądu pierwszej instancji jest nieprawomocne - strona pozwana może się od niego odwołać. To już druga rozprawa z publicznym nadawcą wygrana przez byłego komentatora wydarzeń sportowych.
więcej
|
|
Zła sytuacja finansowa Halo.Radia. "Realizujemy format niszowy"
- Sytuacja zmusza nas do podjęcia działań zabezpieczających funkcjonowanie projektu, ale też do wprowadzenia klasycznych rozwiązań w funkcjonowaniu radia, których dotąd unikaliśmy ze względu na wyjątkowość naszego formatu. Po roku jego dalsze funkcjonowanie jest zależne m.in od ich wprowadzenia - mówi Wirtualnemedia.pl Kuba Wątły, dyrektor programowy Halo.Radia, pytany o problemy finansowe rozgłośni.
więcej
|
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF
Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych.
więcej
|
|
RMF FM nadal zdecydowanym liderem w Bydgoszczy w II i III kwartale
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Sztuka łączenia" - pasmo didżejskie Michała Margańskiego w radiowej Trójce
W weekend radiowa Trójka zacznie emitować czterogodzinne pasmo „Sztuka łączenia”, w którym muzykę będą grać polscy i zagraniczni didżeje. Audycję nadzoruje Michał Margański.
więcej
|
|
|
|
Reklamodawcy chcą wydawać pieniądze w telewizji, ale widzowie nie chcą jej oglądać
Wiosenny lockdown wywołany pandemią koronawirusa spowodował wzrost oglądalności telewizji. Od kilku miesięcy widownia jednak maleje. Odczuwają to w największym stopniu duże stacje - TVP, TVN i Polsat. Tymczasem reklamodawcy zaczęli zwiększać swoje budżety marketingowe i chcą więcej inwestować w reklamę telewizyjną. To doprowadziło do sytuacji znaczącej nierównowagi popytu i podaży na rynku reklamy telewizyjnej, a telewizje nie mogą w pełni realizować zleceń. Według ekspertów z domów mediowych taka sytuacja najprawdopodobniej potrwa do końca bieżącego roku i powinna być sygnałem dla poszczególnych biur reklamy, aby zastanowić się, w jaki sposób w przyszłym roku podejść do sprzedaży.
więcej
|
BBDO Warszawa ze wzrostem wpływów i 7,6 mln zł zysku
Przychody sprzedażowej agencji reklamowej BBDO Warszawa w ub.r. zwiększyły się o 3,6 proc. do 36,09 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 8,26 do 7,6 mln zł. 76 proc. wpływów firmy pochodzi od jej pięciu największych klientów.
więcej
|
Kancelaria premiera wybiera agencję reklamową do rocznej współpracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na przeprowadzenie w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych, kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować rok.
więcej
|
AliExpress sponsorem Lecha Poznań
Chińska platforma handlu internetowego AliExpress została nowym sponsorem klubu piłkarskiego Lecha Poznań. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2021 r.
więcej
|
Parlament Europejski odrzucił pomysł zakazania nazw typu "wegeburger". "Z lobby mięsnym można wygrywać"
Określenia wegeburgerów, wege parówek czy parówek sojowych nadal będą mogły być używane jako nazwy dla żywności roślinnej. Parlament Europejski odrzucił propozycję zakazu nazywania produktów bezmięsnych podobnie do ich mięsnych odpowiedników.
więcej
|
Olimp Sport Nutrition zerwał współpracę z instagramerką, która połączyła zakaz aborcji z promocją batonów
Trenerka fitnessowa Joanna Majka, znana też jako Fitbadurka, w piątek we wpisie instagrmowym połączyła zakaz tzw. aborcji eugenicznej wynikający z orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego z promocją batonów Olimp Sport Nutrition. Firma szybko zerwała współpracę z Majką. - Materiał pojawił się na jej profilu bez naszej wiedzy i akceptacji. Nie zgadzamy się na taki styl komunikacji - uzasadniła.
więcej
|
Havas Group z 10 proc. spadkiem przychodów
Grupa reklamowa Havas Group odnotowała 10 proc. spadek organicznych przychodów netto w trzecim kwartale br. w porównaniu do tego samego okresu roku ub. Wyniki są jednak lepsze niż w II kwartale br.
więcej
|
Head&Shoulders, Pantene i inne produkty P&G w aluminiowych opakowaniach
Od 2021 roku w całej Europie produkty marek Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences i Aussie należących do Procter&Gamble Beauty będą dostępne w aluminiowych butelkach do wielokrotnego napełniania.
więcej
|
NASK wybiera agencję reklamową do współpracy
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa wybiera w przetargu agencję, która zajmie się społeczną kampanią poświęconą problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Travis Scott partnerem PlayStation 5. Promocja i dedykowane akcesoria
Popularny raper Travis Scott został strategicznym partnerem Sony i będzie współpracował przy promocji nadchodzącej konsoli PlayStation 5. W ramach partnerstwa muzyk będzie występował w wydarzeniach online organizowanych przez Sony, w ofercie mają się też pojawić gadżety i akcesoria firmowane przez należącą do Scotta markę Cactus Jack.
więcej
|
Wydatki marketingowe Coca-Coli spadły o 30 proc.
Koncern Coca-Cola poinformował, że chociaż sukcesywnie zwiększa nakłady na reklamy, to jego wydatki marketingowe w III kwartale br. były mniejsze o 30 proc. rok do roku.
więcej
|
ING przekonuje w nowej kampanii, że "Warto robić swoje"
Bank ING w nowej kampanii konsekwentnie zachęca do działania i pokazuje, że niezależność finansowa pomaga w robieniu swojego. Akcję pod hasłem "Warto robić swoje" przygotowały Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.
więcej
|
Grey Group Poland dla marki Pepco
Sieć dyskontów Pepco wchodzi na nowe rynki - do Włoch i Serbii. Reklamowo markę w tym obszarze wspiera agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Grupa BPS z zieloną kampanią ,,Eko? Logiczne, że się opłaca!"
„Eko? Logiczne, że się opłaca!” to hasło nowej kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS promujące głównie kredyt gotówkowy na cele ekologiczne.
więcej
|
GAP rezygnuje z obecności w Europie
Firma odzieżowa GAP zdecydowała, że rezygnuje z prowadzenia biznesu w Europie. Zapowiedziała, że do lipca 2021 roku zamknie tu wszystkie swoje sklepy.
więcej
|
Linh Peters dyrektorką ds. globalnego marketingu Calvina Kleina
Firma odzieżowa Calvin Klein mianowała Linh Peters na stanowisko dyrektor ds. globalnego marketingu. Zastąpi na nim Marie Gulin-Merle, która kilka miesięcy temu przeszła do Google.
więcej
|
Kluby Ekstraklasy: 201 mln zł z transmisji, najbogatsza Legia przed Lechią i Lechem
W ub.r. kluby piłkarskiej PKO BP Ekstraklasie dzięki nowej umowie z Canal+ Polska i TVP uzyskały 201,1 mln zł z praw do transmisji, wobec 167 mln zł rok wcześniej. Przychody od sponsorów i ze sprzedaży koszulek wyniosły 283,6 mln zł, a z dni meczowych - 87,6 mln zł. Zdecydowanie najbogatszym klubem jest Legia Warszawa, która jako jedyna ma budżet mocno przekraczający 100 mln zł.
więcej
|
Gdzie kupić maseczki [oferty sklepów, ceny]
Nawrót pandemii Covid-19 oznacza dla wszystkich obowiązek noszenia maseczek ochronnych. Można się w nie zaopatrzyć w największych sieciach handlowych.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Michał Karnowski apeluje o wsparcie dla tygodnika ,,Sieci". ,,Nasza spółka to łupinka"
Członek zarządu Fratrii, Michał Karnowski, po siedmiu miesiącach ponownie zaapelował do czytelników o wsparcie w czasie pandemii. Podkreślając, że na tle innych firm medialnych wydawca jest spółką niewielką. - Nie wiemy jak długo ograniczenia będą obowiązywały - pisze Karnowski.
więcej
|
Robert Lewandowski zarzuca swojemu byłemu menedżerowi szantaż z użyciem ,,Der Spiegel"
Prawnik Roberta Lewandowskiego złożył skargę karną na byłego menedżera piłkarza Cezarego Kucharskiego. Zarzuca mu próbę szantażu Lewandowskiego opartą na groźbie publikacji przez „Der Spiegel” artykułu o domniemanym nieprawidłowościach dotyczących m.in. wpływów reklamowych zawodnika. Pismo w tej sprawie skierowano także do redakcji „Der Spiegel”.
więcej
|
Wydawca ,,Gazety Podatkowej" z 11,5 mln zł zysku, zwiększył wpływy dzięki 20 proc. wzrostu w internecie
Wydawnictwo Gofin w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 2,9 proc. do 47,02 mln zł oraz zysku netto z 11,33 do 11,52 mln zł. Większość wpływów firmie nadal zapewniają czasopisma, natomiast przychody w internecie poszły w górę o 29,8 proc. do 13,2 mln zł.
więcej
|
Zuzanna Lewandowska wiceprezes Fundacji Wysokich Obcasów
Zuzanna Lewandowska została wiceprezesem Fundacji Wysokich Obcasów. Dołączyła też do Grupy Filantropijnej Wyborczej - obejmując w niej stanowisko dyrektor programowej. Jej zadaniem będzie m.in. rozwijanie fundaisingu i zdobywanie pieniędzy na rozwój redakcji „Wysokich Obcasów”.
więcej
|
"Time" zastąpił swoją nazwę na okładce hasłem "Głosuj"
Amerykański tygodnik "Time" po raz pierwszy w swojej niemal 100-letniej historii usunął z okładki swój tytuł i logo, zastępując je hasłem "Vote" ("Głosuj").
więcej
|
Rośnie wartość rynku wolnych strzelców w pandemii. Przekroczy 12 mld zł
Pandemia przyspieszyła przechodzenie na model pracy zdalnej, a to spowoduje, że w tym roku wartość rynku freelancingu w Polsce urośnie o blisko 30 proc. - wyniesie 12,16 mld zł. A sama liczba freelancerów zwiększy się o 15 proc. - do 517 tys.
więcej
|
|
|
Medonet i ABCzdrowie na czele, MP.pl i Medme.pl w dół (TOP10 stron o zdrowiu)
Wśród serwisów o tematyce zdrowotnej najwięcej użytkowników ma Medonet.pl, a najwięcej odsłon generuje ABCzdrowie.pl. Rok do roku podwoiła się odwiedzalność sekcji zdrowotnej Radiozet.pl, natomiast duże spadki zanotowały MP.pl i Medme.pl.
więcej
|
UKE zaczyna testy nowego mechanizmu monitorowania jakości internetu
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczął skierowane do użytkowników testy nowej wersji aplikacji na komputery stacjonarne, która stanowi element mechanizmu monitorowania jakości dostępu do internetu.
więcej
|
Film ,,Nie czas umierać" o przygodach Jamesa Bonda może trafić do Apple TV+ lub Netfliksa. Cena? 600 mln dolarów
Nowy film „Nie czas umierać” o przygodach Jamesa Bonda może pojawić się w pierwszej kolejności w jednym z serwisów streamingowych. Wśród zainteresowanych platform miałyby być Apple TV+ oraz Netflix. Jednak producent filmu, wytwórnia MGM zaprzecza takiej możliwości, nieoficjalnie postawiła zaporowe warunki finansowe na poziomie 600 mln dolarów.
więcej
|
WP Gwiazdy przed Plejadą, Plotek.pl i Eska.pl w dół (TOP10)
Na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów show-biznesowych awansowały WP Gwiazdy, wyprzedzając Pudelek.pl i Plotek.pl. Ten ostatni serwis tak samo jak sekcja show-biznesowa Eska.pl zanotował duży spadek odwiedzalności. Zdecydowanie najwięcej odsłon bez zmian notuje Pudelek.
więcej
|
Pyszne.pl: przychody 55 proc. w górę, 36 mln zł zysku, bez negatywnych skutków epidemii
Spółka Sto2 zarządzająca platformą Pyszne.pl (należy do koncernu Takeaway.com) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 55,2 proc. do 97,14 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 46,26 do 35,59 mln zł. W br. firma nie odczuła osłabienia branży gastronomicznej wskutek epidemii koronawirusa, stawia na rozwój napędzany marketingiem.
więcej
|
Spotify startuje z programem The Get Up. Codzienne newsy i informacje z różnych dziedzin
Spotify wprowadza w Stanach Zjednoczonych codzienny zestaw podcastów o wspólnej nazwie The Get Up. W ofercie są audycje audio dostarczające najważniejsze bieżące newsy, a także najważniejsze informacje z takich dziedzin jak szeroko pojęta kultura, rozrywka czy muzyka.
więcej
|
Jarosław Kuźniar o swoich biznesach: gdyby nie agencja, Goforworld już by nie istniało
Goforworld to biznes, który będzie miał za chwilę 10 lat. Myśmy byli na początku roku w jego najlepszym momencie. Mogłem spokojnie powiedzieć, że już nie muszę w niego inwestować. I nagle wszystko trafił szlag - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar. Założyciel agencji Kuźniar Media i studia Voice House opowiada o swoich przedsięwzięciach po odejściu z Onetu.
więcej
|
Rodzice obserwują u dzieci w każdym wieku ryzyko uzależnienia od internetu
Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość rodziców dzieci na wszystkich poziomach edukacji, od przedszkola po młodzież w szkołach średnich, zauważa u dzieci ryzyko uzależnienia od korzystania z internetu - powiedziała wiceminister rodziny i polityki społecznej Barbara Socha.
więcej
|
Morgan Stanley wykorzystał pakiet stabilizujący kurs giełdowy Allegro
Od 12 do 15 października Morgan Stanley kupił 32,03 mln akcji Allegro, wykorzystując w całości przysługujący mu pakiet mający stabilizować kurs giełdowy Allegro.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|