Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 27 Października 2020
 
 
 
Canal+ chce rosnąć w Polsce dzięki ofercie telewizji internetowej. Grupa jest otwarta na akwizycje
 
Canal+ Polska liczy na utrzymanie w nadchodzących latach klientów usług satelitarnych, a rosnąć chce m.in. dzięki ofercie telewizji internetowej (OTT). W czasie pandemii spółka radzi sobie dobrze, a baza klientów pozostaje stabilna przy rosnącym ARPU - poinformowali przedstawiciele grupy. W ogłoszonej w ubiegły czwartek ofercie publicznej dwóch akcjonariuszy spółki planuje sprzedać do 49 proc. akcji. więcej
 
 
Redakcje zapewniają, że dopuszczają do głosu kobiety w dyskusjach o Strajku Kobiet. "Podstawą są kompetencje, a nie płeć"
 
Redakcje zapewniają, że przywiązują wagę do obecności kobiet w mediach - szczególnie w ostatnich dniach, kiedy relacjonują przebieg protestów w sprawie zaostrzenia przepisów dotyczących aborcji w Polsce. - Kobiety w Polsat News mają swój silny głos, z obydwu stron obecnej barykady sporu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk z Polsatu. Z kolei Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, której podlega TVP Info tłumaczy nam, że to biura prasowe partii decydują, jaki polityk będzie je reprezentować. więcej
 
 
Protesty przeciwko zakazowi aborcji to największy kryzys rządu od lat. "Medialna bańka pękła"
 
Protesty przeciw wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego zakazującemu legalnej aborcji to zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego kryzys, z którego tym razem polskiej władzy nie uda się wyjść obronną ręką. W ich ocenie obecny rząd niszczy zaufanie do państwa, jako instytucji. - Liczba przeciwników rządu zaczyna przekraczać stan krytyczny. To dla PiS może być przysłowiowy jeden most za daleko - komentuje dr. Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. więcej
 
 
Film "Listy do M. 4" zamiast do kin może trafić do Player.pl
 
Kinowa premiera kolejnej odsłony hitowej polskiej komedii „Listy do M. 4” została ostatnia przełożona. Ale istnieje możliwość, że ten film wcześniej zadebiutuje na platformie Player.pl. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, trwają w tej sprawie rozmowy, ale nie zapadły jeszcze żadne decyzje. więcej
 
 
Arskom Group i Sport Brokers w ub.r. wyszły na plus. W br. z Kanałem Sportowym, a bez 2 mln zł wskutek epidemii
 
W ub.r. agencje marketingowe Arskom Group i Sport Brokers łącznie zanotowały wzrost przychodów sprzedażowych o 3,8 proc. do 8,38 mln zł oraz wyniku netto z 547,6 tys. zł straty do 588,1 tys. zł zysku. W br. straciły ok. 2 mln zł wskutek przełożenia piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich. - Sytuacja firmy jest bardzo stabilna. Nie powtórzymy wprawdzie rekordowych wyników z zeszłego roku, ale na poziomie przychodów różnice będą niewielkie - zapewnia współwłaściciel firm Rafał Romaniuk. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Reklamodawcy chcą wydawać pieniądze w telewizji, ale widzowie nie chcą jej oglądać więcej
 
Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych więcej
 
Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU więcej
 
Duże spółki skarbu państwa nie myślą o transakcjach na rynku mediów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Mediafarm
Specjalista ds. Social Media more communications agency
PR Account Executive more communications agency
Menedżer ds. rozwoju i promocji portalu Trojmiasto.pl
Prowadzący serwisy informacyjne Informacyjna Agencja Radiowa
Junior PR Manager Martis Consulting
Dziennikarz (WP Kobieta) Wirtualna Polska Media
Project manager / PR manager IAA Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Canal+ chce rosnąć w Polsce dzięki ofercie telewizji internetowej. Grupa jest otwarta na akwizycje

Canal+ Polska liczy na utrzymanie w nadchodzących latach klientów usług satelitarnych, a rosnąć chce m.in. dzięki ofercie telewizji internetowej (OTT). W czasie pandemii spółka radzi sobie dobrze, a baza klientów pozostaje stabilna przy rosnącym ARPU - poinformowali przedstawiciele grupy. W ogłoszonej w ubiegły czwartek ofercie publicznej dwóch akcjonariuszy spółki planuje sprzedać do 49 proc. akcji. więcej

Redakcje zapewniają, że dopuszczają do głosu kobiety w dyskusjach o Strajku Kobiet. "Podstawą są kompetencje, a nie płeć"

Redakcje zapewniają, że przywiązują wagę do obecności kobiet w mediach - szczególnie w ostatnich dniach, kiedy relacjonują przebieg protestów w sprawie zaostrzenia przepisów dotyczących aborcji w Polsce. - Kobiety w Polsat News mają swój silny głos, z obydwu stron obecnej barykady sporu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk z Polsatu. Z kolei Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, której podlega TVP Info tłumaczy nam, że to biura prasowe partii decydują, jaki polityk będzie je reprezentować. więcej

Film "Listy do M. 4" zamiast do kin może trafić do Player.pl

Kinowa premiera kolejnej odsłony hitowej polskiej komedii „Listy do M. 4” została ostatnia przełożona. Ale istnieje możliwość, że ten film wcześniej zadebiutuje na platformie Player.pl. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, trwają w tej sprawie rozmowy, ale nie zapadły jeszcze żadne decyzje. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" stracił widzów, ale Polsat nadal liderem rynku

Jesienne odcinki „Tańca z Gwiazdami” gromadziły średnio 1,74 mln widzów, o 500 tys. osób mniej niż cała dziesiąta edycja nadawana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 22,40 mln zł. więcej

Ryszard Gromadzki odchodzi z TV Republika. ,,Duża strata, może zmieni zdanie i wróci"

Dziennikarz i wydawca Telewizji Republika Ryszard Gromadzki zdecydował się odejść ze stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To jego autonomiczna decyzja, zostawiamy mu furtkę na wypadek, gdyby zmienił zdanie - mówi Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika. więcej

,,Koronawirus szpital" nowym reporterskim cyklem TVP Info. ,,Chcemy pokazać, że to ciężka choroba"

Telewizja Polska rusza z nowym reporterskim blokiem - „Koronawirus szpital”. Trwa 12 minut i będzie emitowany dwa razy w tygodniu na antenie TVP Info. więcej

TVP1 i TVN liderami oglądalności, rekordowy wynik TVN24. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

484 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+

Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą sobotę oglądało 484 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Powstanie film o polskich żołnierzach w Nangar Khel. Reżyserem autor ,,Cichej nocy"

Piotr Domalewski, reżyser „Cichej nocy” i „Jak najdalej stąd” stoi za nowym projektem o roboczej nazwie „Nangar Khel - Zdradzeni”. Film będzie opowiadał historię polskich żołnierzy w Afganistanie i kontrowersyjnego ostrzału przez nich jednej z wiosek. Producentem obrazu jest Aurum Film, zdjęcia mają się rozpocząć w 2021 roku. więcej

ViacomCBS uruchamia firmę VIS Kids do produkcji treści dla dzieci. Na czele Nina Hahn

Koncern ViacomCBS uruchomił w swoich strukturach firmę VIS Kids, która zajmie się produkcją treści dla dzieci i młodzieży. Materiały mają być przeznaczone głównie dla firm zewnętrznych, VIS Kids jest kierowana przez Ninę Hahn, szefową rozwoju Nickelodeon International. więcej

Dorota Szelągowska ma koronawirusa. ,,Zaraziłam się w domu"

Dziennikarka TVN, Dorota Szelągowska, poinformowała w poniedziałek w mediach społecznościowych, że choruje na koronawirusa. - W tej kwestii wolałabym być negatywna, ale się nie udało - napisała. To kolejna dziennikarka stacji zmagająca się z chorobą. więcej

Dziennikarz TVP Info: nie rozumiem, dlaczego TK podjął sprawę aborcji w czasie innych, poważnych problemów

- Nie rozumiem, dlaczego Trybunał Konstytucyjny w tym czasie rozedrgania, poważnych, innych problemów w Polsce, ale także zaniepokojenia wielu ludzi, podjął tę sprawę - powiedział w poniedziałek po południu Michał Cholewiński, prowadzący pasma informacyjne w TVP Info. Niektórzy dziennikarze dziwili się, że krytyczną opinię o obozie rządzącym wyraził prezenter tej stacji. więcej

Czwarty sezon ,,Klimek kontra Duda" w TVN Turbo (wideo)

W niedzielę, 25 października stacja TVN Turbo rozpoczęła emisję czwartego sezonu programu „Klimek kontra Duda”. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
IV Festiwal Muzyka Wiary - Muzyka Pokoju w radiowej Dwójce

W Programie II Polskiego Radia będzie można usłyszeć dwie transmisje z Festiwalu Muzyka Wiary - Muzyka Pokoju w Warszawie. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane najciekawsze wykonania i projekty z pogranicza jazzu, muzyki współczesnej i improwizacji. więcej

 
TOK FM przeprasza, że protesty ws. aborcji komentowało mało kobiet. ,,Popełniliśmy błąd"

Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) przeprosiło słuchaczy za to, że w poniedziałek do dyskusji w porannym paśmie o protestach po wyroku Trybunału Konstytucyjnego ograniczającego prawo do aborcji zaproszono mało kobiet. - Popełniliśmy błąd. Nie odpowiedzieliśmy adekwatnie na sytuację, w której wszyscy się znaleźliśmy - przyznała redakcja. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie w II i III kwartale. Eska awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET, Eska i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Starcom i Carat zajmą się obsługą mediową Tauronu

Spółka Tauron Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Do współpracy wybrała domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Carat (Dentsu Aegis Network Polska). Odrzuciła w nim oferty agencji Sigma Bis i Effective Media Solutions. więcej

Cityboard Media w ub.r. ze wzrostem wpływów i 5,3 mln zł zysku

Przychody ze sprzedaży usług firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media wzrosły w 2019 roku w stosunku do roku 2018 o 3,7 proc., do 55,22 mln zł. Firmie udało się znacząco zwiększyć zysk netto – z 2,1 mln zł do 5,3 mln zł. więcej

Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group

Łukasz Wiśniewski w styczniu dołączy do zespołu Havas Media Group, obejmując stanowisko head of DBI (data business intelligence). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU. więcej

Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi polecają kawę z Orlenu

Ruszyła kampania reklamowa, promująca kawę na stacjach PKN Orlen. Akcję firmują Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing Orlen. Działania przygotowała agencja Grey. więcej

Anna Tuzek szefową marketingu w Invest Komfort

Anna Tuzek objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu w spółce deweloperskiej Invest Komfort. więcej

Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

Ubrania Champion promowane hasłem "Be Your Own Champion"

Papaya Films London i Energy BBDO przygotowały kampanię odzieżowej marki Champion. więcej

Klaudia El Dursi promowała płaszcz we wpisie o "lęku i państwie pełnym absurdu", reklamowana firma przeprasza

Influencerka i prezenterka TVN Klaudia El Dursi aluzyjnie skrytykowała na Instagramie decyzję Trybunału Konstytucyjnego ograniczającą prawo do aborcji. Na koniec dodała wzmiankę reklamująca odzież ze sklepu internetowego Good Lookin. Po krytyce fanów fragment promujący markę zniknął. - Oczywiście nie wiedzieliśmy, że post będzie takiej treści. Nigdy nie wyrazilibyśmy na to zgody - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciel sklepu promowanego przez influencerkę. więcej

Bank Pekao z promocją w ramach programu "Mastercard Bezcenne Chwile"

Bank Pekao uruchamia specjalną promocję w ramach programu "Mastercard Bezcenne Chwile". Klienci biorący udział w programie otrzymają punkty, które będą mogli zamienić na wybrane przez siebie nagrody. więcej

Porówneo nowym klientem agencji Adhydra

Agencja Adhydra odpowiada za realizację kampanii digital porównywarki ubezpieczeń Porówneo. więcej

Karolina Lewicka dołącza do Gifted

Reżyserka Karolina Lewicka będzie reprezentowana przez impresariat twórców Gifted. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys

Paweł Sołtys - szef projektów audiowizualnych w grupie Bonnier Business Polska - odszedł z wydawnictwa. - Dostałem atrakcyjną propozycję, więc z niej skorzystałem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejął Łukasz Korycki. więcej

Rafał Ziemkiewicz chce podjąć działania prawne ws. autora przypisywanego mu twitta

W sieci pojawił się fałszywy wpis, rzekomego autorstwa Rafała Ziemkiewicza, nawołujący do strzelania do protestujących w całym kraju kobiet. - To zbydlęciałe, skur…  bolszewickie ściery - brzmi jego fragment. Publicysta apeluje, by nie rozpowszechniać twitta, a w rozmowie z nami zapowiada kroki prawne. więcej

Ataki na dziennikarzy podczas protestów ws. aborcji. Press Club Polska: to działania karalne

Rada Press Clubu Polska zaapelowała o nieatakowanie dziennikarzy przygotowujących relacje z protestów społecznych, przetaczających się przez Polskę. Reporterzy informują o atakach, do których dochodzi pomimo wyraźnych oznaczeń, że reprezentują media. Press Club podkreśla, że utrudnianie pracy przedstawicielom mediów jest karalne. więcej

Szef Ordo Iuris nagrodzony jako filantrop przez ,,Gazetę Polską Codziennie"

Mecenas Jerzy Kwaśniewski, szef Ordo Iuris, został nagrodzony przez „Gazetę Polską Codziennie” w plebiscycie „Polski Przedsiębiorca 2019 GPC”. Kwaśniewski to jeden z pięciu laureatów tegorocznej edycji, dostał nagrodę w kategorii „Filantrop”. więcej

PZU szybko zdementowało tekst ,,Wyborczej" o planach sprzedaży Alior Banku

W poniedziałek po południu portal „Gazety Wyborczej” Wyborcza.biz (Agora) poinformował, jakoby PZU zamierzał sprzedać posiadany pakiet akcji Alior Banku. Ubezpieczyciel szybko temu zaprzeczył. Alior Bank to kredytobiorca i tymczasowy właściciel Ruchu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
CDA.pl i WP Pilot ze spadkami, mocno w górę Vimeo i Vider.info (TOP10 stron wideo)

Wśród serwisów z treściami wideo zdecydowanym liderem pozostaje YouTube, przy czym rok do roku jego odwiedzalność zmalała. Duże spadki wyników zanotowały CDA.pl i dział wideo WP.pl (obejmujący głównie WP Pilot), natomiast duże wzrost osiągnęły Vimeo.com i Vider.info. więcej

YouTube eksperymentuje z Shorts

YouTube szykuje się do uruchomienia platformy Shorts, za pomocą której chce odebrać użytkowników aplikacji TikTok. Funkcjonująca obecnie w wersji beta opcja otrzymała właśnie kilka nowych funkcji. więcej

Marcin Beme nie jest już prezesem Audioteki, nie zgadza się z tym mniejszościowy akcjonariusz

Założyciel Audioteki Marcin Beme nie został powołany na kolejną kadencję jako prezes firmy, na stanowisko prezesa z rady nadzorczej oddelegowano Zygmunta Grajkowskiego. Z tą zmianą nie zgadza się Ondrej Tomek, mniejszościowy akcjonariusz Audioteki. więcej

Piersi plus size nie będą już problemem na Instagramie. Nowe zasady dotyczące nagości

Instagram pod naporem krytyki zmieni zasady dotyczące pokazywania nagości, głównie zakrytego biustu. To reakcja serwisu na posty głośne posty kilku influencerek plus size. więcej

Mark Zuckerberg i Jack Dorsey przed komisją senacką. Oskarżenia o cenzurę

Na 17 listopada 2020 roku zaplanowano przesłuchania przed amerykańską senacką komisją ds. sądownictwa szefów Facebooka i Twittera - Marka Zuckerberga oraz Jacka Dorseya. Oba serwisy są posądzane o stosowanie cenzury i stronniczość polityczną, w tle jest sprawa artykułów w „New York Post”. więcej

Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Protesty przeciwko zakazowi aborcji to największy kryzys rządu od lat. "Medialna bańka pękła"

Protesty przeciw wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego zakazującemu legalnej aborcji to zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego kryzys, z którego tym razem polskiej władzy nie uda się wyjść obronną ręką. W ich ocenie obecny rząd niszczy zaufanie do państwa, jako instytucji. - Liczba przeciwników rządu zaczyna przekraczać stan krytyczny. To dla PiS może być przysłowiowy jeden most za daleko - komentuje dr. Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. więcej

Arskom Group i Sport Brokers w ub.r. wyszły na plus. W br. z Kanałem Sportowym, a bez 2 mln zł wskutek epidemii

W ub.r. agencje marketingowe Arskom Group i Sport Brokers łącznie zanotowały wzrost przychodów sprzedażowych o 3,8 proc. do 8,38 mln zł oraz wyniku netto z 547,6 tys. zł straty do 588,1 tys. zł zysku. W br. straciły ok. 2 mln zł wskutek przełożenia piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich. - Sytuacja firmy jest bardzo stabilna. Nie powtórzymy wprawdzie rekordowych wyników z zeszłego roku, ale na poziomie przychodów różnice będą niewielkie - zapewnia współwłaściciel firm Rafał Romaniuk. więcej

Agencja Skivak dla sklepu Łazienka Plus

Sklep internetowy Łazienka Plus powierza obsługę komunikacji w kanałach social media agencji Skivak. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone'y 12 i 12 Pro bardziej wytrzymałe niż poprzednie modele (wideo)
Po słonecznej stronie Księżyca jest woda
Andrew Wong szefem Xiaomi na Europę Środkowo-Wschodnią. Tony Chen z nowymi obowiązkami
Opracowano wyświetlacz o gęstości 10 tysięcy ppi. Rekordowa jakość, szansa dla gogli VR
Zmarł prezes Samsunga Lee Kun-hee. Był twórcą jego potęgi
Koronawirus jest obecny na plecaku, ubraniach, wózkach sklepowych. Dezynfekcja rąk to podstawa
Na transakcje Blikiem Polacy wydali 9 mld zł w drugim kwartale roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj