|
|
|
|
|
|
|
Canal+ chce rosnąć w Polsce dzięki ofercie telewizji internetowej. Grupa jest otwarta na akwizycje
Canal+ Polska liczy na utrzymanie w nadchodzących latach klientów usług satelitarnych, a rosnąć chce m.in. dzięki ofercie telewizji internetowej (OTT). W czasie pandemii spółka radzi sobie dobrze, a baza klientów pozostaje stabilna przy rosnącym ARPU - poinformowali przedstawiciele grupy. W ogłoszonej w ubiegły czwartek ofercie publicznej dwóch akcjonariuszy spółki planuje sprzedać do 49 proc. akcji.
więcej
|
Redakcje zapewniają, że dopuszczają do głosu kobiety w dyskusjach o Strajku Kobiet. "Podstawą są kompetencje, a nie płeć"
Redakcje zapewniają, że przywiązują wagę do obecności kobiet w mediach - szczególnie w ostatnich dniach, kiedy relacjonują przebieg protestów w sprawie zaostrzenia przepisów dotyczących aborcji w Polsce. - Kobiety w Polsat News mają swój silny głos, z obydwu stron obecnej barykady sporu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk z Polsatu. Z kolei Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, której podlega TVP Info tłumaczy nam, że to biura prasowe partii decydują, jaki polityk będzie je reprezentować.
więcej
|
Film "Listy do M. 4" zamiast do kin może trafić do Player.pl
Kinowa premiera kolejnej odsłony hitowej polskiej komedii „Listy do M. 4” została ostatnia przełożona. Ale istnieje możliwość, że ten film wcześniej zadebiutuje na platformie Player.pl. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, trwają w tej sprawie rozmowy, ale nie zapadły jeszcze żadne decyzje.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił widzów, ale Polsat nadal liderem rynku
Jesienne odcinki „Tańca z Gwiazdami” gromadziły średnio 1,74 mln widzów, o 500 tys. osób mniej niż cała dziesiąta edycja nadawana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 22,40 mln zł.
więcej
|
Ryszard Gromadzki odchodzi z TV Republika. ,,Duża strata, może zmieni zdanie i wróci"
Dziennikarz i wydawca Telewizji Republika Ryszard Gromadzki zdecydował się odejść ze stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To jego autonomiczna decyzja, zostawiamy mu furtkę na wypadek, gdyby zmienił zdanie - mówi Dorota Kania, redaktor naczelna TV Republika.
więcej
|
,,Koronawirus szpital" nowym reporterskim cyklem TVP Info. ,,Chcemy pokazać, że to ciężka choroba"
Telewizja Polska rusza z nowym reporterskim blokiem - „Koronawirus szpital”. Trwa 12 minut i będzie emitowany dwa razy w tygodniu na antenie TVP Info.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności, rekordowy wynik TVN24. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
484 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+
Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą sobotę oglądało 484 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Powstanie film o polskich żołnierzach w Nangar Khel. Reżyserem autor ,,Cichej nocy"
Piotr Domalewski, reżyser „Cichej nocy” i „Jak najdalej stąd” stoi za nowym projektem o roboczej nazwie „Nangar Khel - Zdradzeni”. Film będzie opowiadał historię polskich żołnierzy w Afganistanie i kontrowersyjnego ostrzału przez nich jednej z wiosek. Producentem obrazu jest Aurum Film, zdjęcia mają się rozpocząć w 2021 roku.
więcej
|
ViacomCBS uruchamia firmę VIS Kids do produkcji treści dla dzieci. Na czele Nina Hahn
Koncern ViacomCBS uruchomił w swoich strukturach firmę VIS Kids, która zajmie się produkcją treści dla dzieci i młodzieży. Materiały mają być przeznaczone głównie dla firm zewnętrznych, VIS Kids jest kierowana przez Ninę Hahn, szefową rozwoju Nickelodeon International.
więcej
|
Dorota Szelągowska ma koronawirusa. ,,Zaraziłam się w domu"
Dziennikarka TVN, Dorota Szelągowska, poinformowała w poniedziałek w mediach społecznościowych, że choruje na koronawirusa. - W tej kwestii wolałabym być negatywna, ale się nie udało - napisała. To kolejna dziennikarka stacji zmagająca się z chorobą.
więcej
|
Dziennikarz TVP Info: nie rozumiem, dlaczego TK podjął sprawę aborcji w czasie innych, poważnych problemów
- Nie rozumiem, dlaczego Trybunał Konstytucyjny w tym czasie rozedrgania, poważnych, innych problemów w Polsce, ale także zaniepokojenia wielu ludzi, podjął tę sprawę - powiedział w poniedziałek po południu Michał Cholewiński, prowadzący pasma informacyjne w TVP Info. Niektórzy dziennikarze dziwili się, że krytyczną opinię o obozie rządzącym wyraził prezenter tej stacji.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Klimek kontra Duda" w TVN Turbo (wideo)
W niedzielę, 25 października stacja TVN Turbo rozpoczęła emisję czwartego sezonu programu „Klimek kontra Duda”.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom i Carat zajmą się obsługą mediową Tauronu
Spółka Tauron Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Do współpracy wybrała domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Carat (Dentsu Aegis Network Polska). Odrzuciła w nim oferty agencji Sigma Bis i Effective Media Solutions.
więcej
|
Cityboard Media w ub.r. ze wzrostem wpływów i 5,3 mln zł zysku
Przychody ze sprzedaży usług firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media wzrosły w 2019 roku w stosunku do roku 2018 o 3,7 proc., do 55,22 mln zł. Firmie udało się znacząco zwiększyć zysk netto – z 2,1 mln zł do 5,3 mln zł.
więcej
|
Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group
Łukasz Wiśniewski w styczniu dołączy do zespołu Havas Media Group, obejmując stanowisko head of DBI (data business intelligence). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.
więcej
|
Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi polecają kawę z Orlenu
Ruszyła kampania reklamowa, promująca kawę na stacjach PKN Orlen. Akcję firmują Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing Orlen. Działania przygotowała agencja Grey.
więcej
|
Anna Tuzek szefową marketingu w Invest Komfort
Anna Tuzek objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu w spółce deweloperskiej Invest Komfort.
więcej
|
Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce
Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Ubrania Champion promowane hasłem "Be Your Own Champion"
Papaya Films London i Energy BBDO przygotowały kampanię odzieżowej marki Champion.
więcej
|
Klaudia El Dursi promowała płaszcz we wpisie o "lęku i państwie pełnym absurdu", reklamowana firma przeprasza
Influencerka i prezenterka TVN Klaudia El Dursi aluzyjnie skrytykowała na Instagramie decyzję Trybunału Konstytucyjnego ograniczającą prawo do aborcji. Na koniec dodała wzmiankę reklamująca odzież ze sklepu internetowego Good Lookin. Po krytyce fanów fragment promujący markę zniknął. - Oczywiście nie wiedzieliśmy, że post będzie takiej treści. Nigdy nie wyrazilibyśmy na to zgody - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciel sklepu promowanego przez influencerkę.
więcej
|
Bank Pekao z promocją w ramach programu "Mastercard Bezcenne Chwile"
Bank Pekao uruchamia specjalną promocję w ramach programu "Mastercard Bezcenne Chwile". Klienci biorący udział w programie otrzymają punkty, które będą mogli zamienić na wybrane przez siebie nagrody.
więcej
|
Porówneo nowym klientem agencji Adhydra
Agencja Adhydra odpowiada za realizację kampanii digital porównywarki ubezpieczeń Porówneo.
więcej
|
Karolina Lewicka dołącza do Gifted
Reżyserka Karolina Lewicka będzie reprezentowana przez impresariat twórców Gifted.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys
Paweł Sołtys - szef projektów audiowizualnych w grupie Bonnier Business Polska - odszedł z wydawnictwa. - Dostałem atrakcyjną propozycję, więc z niej skorzystałem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejął Łukasz Korycki.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz chce podjąć działania prawne ws. autora przypisywanego mu twitta
W sieci pojawił się fałszywy wpis, rzekomego autorstwa Rafała Ziemkiewicza, nawołujący do strzelania do protestujących w całym kraju kobiet. - To zbydlęciałe, skur… bolszewickie ściery - brzmi jego fragment. Publicysta apeluje, by nie rozpowszechniać twitta, a w rozmowie z nami zapowiada kroki prawne.
więcej
|
Ataki na dziennikarzy podczas protestów ws. aborcji. Press Club Polska: to działania karalne
Rada Press Clubu Polska zaapelowała o nieatakowanie dziennikarzy przygotowujących relacje z protestów społecznych, przetaczających się przez Polskę. Reporterzy informują o atakach, do których dochodzi pomimo wyraźnych oznaczeń, że reprezentują media. Press Club podkreśla, że utrudnianie pracy przedstawicielom mediów jest karalne.
więcej
|
Szef Ordo Iuris nagrodzony jako filantrop przez ,,Gazetę Polską Codziennie"
Mecenas Jerzy Kwaśniewski, szef Ordo Iuris, został nagrodzony przez „Gazetę Polską Codziennie” w plebiscycie „Polski Przedsiębiorca 2019 GPC”. Kwaśniewski to jeden z pięciu laureatów tegorocznej edycji, dostał nagrodę w kategorii „Filantrop”.
więcej
|
PZU szybko zdementowało tekst ,,Wyborczej" o planach sprzedaży Alior Banku
W poniedziałek po południu portal „Gazety Wyborczej” Wyborcza.biz (Agora) poinformował, jakoby PZU zamierzał sprzedać posiadany pakiet akcji Alior Banku. Ubezpieczyciel szybko temu zaprzeczył. Alior Bank to kredytobiorca i tymczasowy właściciel Ruchu.
więcej
|
|
|
CDA.pl i WP Pilot ze spadkami, mocno w górę Vimeo i Vider.info (TOP10 stron wideo)
Wśród serwisów z treściami wideo zdecydowanym liderem pozostaje YouTube, przy czym rok do roku jego odwiedzalność zmalała. Duże spadki wyników zanotowały CDA.pl i dział wideo WP.pl (obejmujący głównie WP Pilot), natomiast duże wzrost osiągnęły Vimeo.com i Vider.info.
więcej
|
YouTube eksperymentuje z Shorts
YouTube szykuje się do uruchomienia platformy Shorts, za pomocą której chce odebrać użytkowników aplikacji TikTok. Funkcjonująca obecnie w wersji beta opcja otrzymała właśnie kilka nowych funkcji.
więcej
|
Marcin Beme nie jest już prezesem Audioteki, nie zgadza się z tym mniejszościowy akcjonariusz
Założyciel Audioteki Marcin Beme nie został powołany na kolejną kadencję jako prezes firmy, na stanowisko prezesa z rady nadzorczej oddelegowano Zygmunta Grajkowskiego. Z tą zmianą nie zgadza się Ondrej Tomek, mniejszościowy akcjonariusz Audioteki.
więcej
|
Piersi plus size nie będą już problemem na Instagramie. Nowe zasady dotyczące nagości
Instagram pod naporem krytyki zmieni zasady dotyczące pokazywania nagości, głównie zakrytego biustu. To reakcja serwisu na posty głośne posty kilku influencerek plus size.
więcej
|
Mark Zuckerberg i Jack Dorsey przed komisją senacką. Oskarżenia o cenzurę
Na 17 listopada 2020 roku zaplanowano przesłuchania przed amerykańską senacką komisją ds. sądownictwa szefów Facebooka i Twittera - Marka Zuckerberga oraz Jacka Dorseya. Oba serwisy są posądzane o stosowanie cenzury i stronniczość polityczną, w tle jest sprawa artykułów w „New York Post”.
więcej
|
Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce
Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Protesty przeciwko zakazowi aborcji to największy kryzys rządu od lat. "Medialna bańka pękła"
Protesty przeciw wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego zakazującemu legalnej aborcji to zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego kryzys, z którego tym razem polskiej władzy nie uda się wyjść obronną ręką. W ich ocenie obecny rząd niszczy zaufanie do państwa, jako instytucji. - Liczba przeciwników rządu zaczyna przekraczać stan krytyczny. To dla PiS może być przysłowiowy jeden most za daleko - komentuje dr. Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
więcej
|
Arskom Group i Sport Brokers w ub.r. wyszły na plus. W br. z Kanałem Sportowym, a bez 2 mln zł wskutek epidemii
W ub.r. agencje marketingowe Arskom Group i Sport Brokers łącznie zanotowały wzrost przychodów sprzedażowych o 3,8 proc. do 8,38 mln zł oraz wyniku netto z 547,6 tys. zł straty do 588,1 tys. zł zysku. W br. straciły ok. 2 mln zł wskutek przełożenia piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich. - Sytuacja firmy jest bardzo stabilna. Nie powtórzymy wprawdzie rekordowych wyników z zeszłego roku, ale na poziomie przychodów różnice będą niewielkie - zapewnia współwłaściciel firm Rafał Romaniuk.
więcej
|
Agencja Skivak dla sklepu Łazienka Plus
Sklep internetowy Łazienka Plus powierza obsługę komunikacji w kanałach social media agencji Skivak.
więcej
|
|
|