|
|
|
|
|
|
|
Redakcja TVP Info wróciła do hybrydowego trybu pracy. Wprowadzono dodatkowe obostrzenia
Dyrekcja TVP Info podjęła we wtorek decyzję o powrocie do hybrydowego trybu pracy prezenterów i reporterów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Powodem jest oczywiście wzrost zachorowań na Covid-19 w kraju - zaznacza Jarosław Olechowski, dyrektor TAI. Reporterów relacjonujących protesty na ulicach wyposażono w dodatkowe środki bezpieczeństwa.
więcej
|
Specyfikacja HbbTV 2.0.3 gotowa. Likwidacja nieużywanych elementów i aktualizacja funkcji
Stowarzyszenie HbbTV zakończyło prace nad aktualizacją do swojej podstawowej specyfikacji HbbTV 2.0.3. W nowej wersji standardu usunięto niektóre funkcje, które nie były wykorzystywane. Dojdzie z kolei wsparcie dla rozszerzeń W3C Media Source, nastąpią także zmiany w MPEG DASH.
więcej
|
TVbox+ nowym dekoderem satelitarnym Platformy Canal+
Platforma Canal+ w najbliższym czasie ma wprowadzić do oferty nowy model dekodera - TVbox+. Umożliwia on m.in. timeshifting i nagrywanie na dysku zewnętrznym, nie obsługuje natomiast opcji internetowych.
więcej
|
TVP zaprezentowała scenografię Eurowizji Junior 2020. ,,Krąg, którego bogata symbolika ma wiele związków z naszym życiem"
Telewizja Polska zaprezentowała projekt aranżacji sceny 18. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2020. Autorem scenografii jest Anna Brodnicka.
więcej
|
Nowy show ,,Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz" zastąpi ,,Ameryka da się lubić" w TVP2. Emisja od 7 listopada
Od 7 listopada Dwójka będzie emitować nowy show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, w którym stacja przypomni widzom kultowe programy i seriale. Program będzie emitowany w soboty o 20.00, zastępując w tym paśmie „Ameryka da się lubić”.
więcej
|
,,Comedy Club 5" od 2 listopada w Comedy Central, Rafał Rutkowski nowym gospodarzem (wideo)
W poniedziałek, 2 listopada Comedy Central rozpocznie emisję piątego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Tym razem program poprowadzi Rafał Rutkowski, który zastąpi Michała Pałubskiego.
więcej
|
TVP Sport testuje nową aplikację mobilną, będzie dostępna w Air Play i Google Chromecast
Aplikacja mobilna TVP Sport niebawem zostanie udostępniona w nowej odsłonie, ze zmienionym interfejsem oraz dodatkowymi opcjami, m.in. przypomnieniami o transmisjach. Aplikacja będzie działać także poprzez Air Play i Google Chromecast.
więcej
|
Filip Pławiak: serial "Chyłka" pozwala dodać coś od siebie, trochę się tym bawić
W postaci, którą tworzę w serialu "Chyłka", mogę sobie pozwolić na więcej, dodać coś od siebie i trochę się tym bawić - mówił Filip Pławiak o swojej roli Zordona w trzecim już sezonie serialu "Chyłka".
więcej
|
TVP Info o ,,lewicowym faszyzmie", publicyści RASP tłumaczą agresję protestujących
Na „pasku” w TVP Info wtorkowe zamieszanie na początku obrad Sejmu skomentowano napisem „Lewicowy faszyzm niszczy Polskę”, co skrytykowali niektórzy dziennikarze. Z drugiej strony publicysta Business Insidera Rafał Hirsch dziwił się, że protestujący przeciw ograniczeniu prawa do aborcji nie atakowali policji, a Dominika Długosz z „Newsweeka” uważa, że do starć przed jednym z warszawskich kościołów doszło z powodu obecności ochraniających go narodowców.
więcej
|
Dokument ,,Bez znieczulenia" w Motowizji
W niedzielę, 1 listopada po raz pierwszy w telewizji będzie można zobaczyć film dokumentalny „Bez znieczulenia” autorstwa Tomasza Roli i Szymona Wasylówa. Produkcję pokaże Motowizja.
więcej
|
Samorząd lekarski skarży do KRRiT i REM relację ,,Wiadomości" o niechęci medyków do walki z pandemią
Warszawska Okręgowa Izba Lekarska skierowała skargi do Rady Etyki Mediów i KRRiT na materiał „Wiadomości”, w których informowano o rzekomej niechęci izb lekarskich do wysyłania lekarzy do walki z epidemią. W podobnym tonie o sprawie informowała PAP, do której w tej sprawie wystosowano żądanie sprostowania.
więcej
|
Nowy cykl ,,Gadające głowy" w BBC First
Od 15 listopada w BBC First emitowany będzie nowy cykl „Gadające głowy”.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Rokos redaktorem naczelnym Halo.Radia
Mariusz Rokos został redaktorem naczelnym Halo.Radia - to nowo utworzone stanowisko w strukturze rozgłośni. Dyrektorem programowym pozostaje Kuba Wątły.
więcej
|
|
Paweł Sołtys w Radio 357. Możliwy wcześniejszy start rozgłośni
Paweł Sołtys, do tej pory szef projektów audiowizualnych w grupie Bonnier Business Polska, od środy ma dołączyć do zespołu Radia 357 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Redakcje przygotowują się do wyborów w USA. Radiowa Jedynka rusza z codziennym cyklem, TVN przygotowuje noc wyborczą
Polskie Radio startuje z cyklem przygotowywanym przez amerykańskich korespondentów: Marka Wałkuskiego i Wojciecha Cegielskiego. Będą oni codziennie - do wyborów - relacjonowali przebieg kampanii w USA. TVN przygotowuje noc wyborczą, która poprowadzi Michał Sznajder. Zaś „Gazeta Wyborcza” publikuje przedwyborcze teksty z dziennika „The New York Times”.
więcej
|
|
Tomasz Piątek odszedł z Halo.Radia. Razem z Radosławem Grucą i Marcinem Celińskim stworzą "Reset Obywatelski"
Publicysta i pisarz Tomasz Piątek jest kolejnym autorem, który ogłosił odejście z Halo.Radia. Teraz razem z Radosławem Grucą i Marcinem Celińskim chcą założyć kanał społeczno-polityczny na YouTubie „Reset Obywatelski”. Spodziewają się, że wkrótce do ich inicjatywy dołączą nowi twórcy i wszyscy przeniosą się na własną platformę.
więcej
|
|
naTemat i Gazeta.pl z logo Strajku Kobiet na stronach głównych, TOK FM z audycją o protestach ws. aborcji
Na stronie głównej naTemat.pl zaczęto być eksponowane logo Strajku Kobiet, a w środę ten znak i hasło „Kobiety walczą” pojawią się przy logotypie Gazeta.pl. Nowa audycja podsumowująca protesty ws. aborcji będzie emitowana w TOK FM.
więcej
|
|
Marcin Pośpiech przeszedł z Trójki do Radia Łódź. Będzie prowadził poranne pasmo
Dziennikarz i prezenter Marcin Pośpiech po odejściu z radiowej Trójki dołączył do zespołu Radia Łódź. Będzie tam prowadził m.in. poranne pasmo. Pracę w Radiu Łódź zaczęli też Tomasz Lasota (poprzednio w TVP3 Łódź) i Mateusz Warianka (poprzednio w TOK FM).
więcej
|
|
Sędzia Paweł Juszczyszyn został uhonorowany Nagrodą im. Anny Laszuk, przyznaną przez Tok FM
Laureatem jubileuszowej, dziesiątej edycji Nagrody Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory) im. Anny Laszuk został sędzia Paweł Juszczyszyn. W uzasadnieniu podano, że nagrodzony otrzymuje ją „za wyjątkowy wpływ na rzeczywistość”.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans Eski (dane za II i III kwartał)
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w drugim i trzecim kwartale br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Branża reklamowa i PR wspiera kobiety w walce o ich prawa
W związku z zaplanowanym i organizowanym dziś ogólnopolskim strajkiem związanym ze sprzeciwem wobec zaostrzenia ustawy aborcyjnej, kobiety w większości dużych agencji reklamowych i mediowych oraz public relations nie będzie pracować. Wolną rękę dały im kierownictwa firm, obowiązki kobiet przejmą w ten dzień mężczyźni.
więcej
|
Firmy ostrożnie angażują się w Protest Kobiet. "Z zasady marki nie wypowiadają się na tematy polityczne"
Niektóre z marek jasno opowiedziały się po stronie biorących udział w Strajku Kobiet, przeciwnym zaostrzeniu prawa aborcyjnego w Polsce. Demonstracje przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego trwają od czwartku, ale nieliczne firmy zabrały głos w tej sprawie. - Marki z zasady nie wypowiadają się na tematy polityczne - zwraca uwagę Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu.
więcej
|
16 proc. obłożenia reklamami w serwisach VOD największych nadawców. Blisko 10 minut reklam na godzinę
Blisko 10 minut reklam na godzinę programu przypada w serwisach VOD największych nadawców telewizyjnych - wynika z analizy agencji mediowej Wavemaker (GroupM). W serwisach komercyjnych stacji (Player i Ipla) obłożenie jest już porównywalne do telewizyjnego. Choć VOD w tym roku reklamowo nie urośnie, to i tak wzmocni się jego pozycja na całym szeroko pojętym rynku reklamy wideo.
więcej
|
91 proc. badanych czuje się w kinie bezpiecznie i planuje kolejną wizytę
91 proc. respondentów czuło się w kinie na tyle bezpiecznie, że planuje kolejną wizytę - wykazało badanie przeprowadzone przez YourCX na zlecenie Multikina. Według 70 proc. badanych największy wpływ na poczucie bezpieczeństwa miał limit miejsc w sali umożliwiający zachowanie dystansu społecznego.
więcej
|
Oreo w obawie przed asetroidami buduje schron dla ciastek
Marka Oreo (Mondelez) w obawie przed zbliżającą się asteroidą zbudowała schron dla ciastek na archipelagu Svalbard. Ukryto w nim przepis na ciastka, kilka ich próbek oraz niewielką ilość mleka w proszku.
więcej
|
Monika Dworska za Łukasza Wiśniewskiego programmatic & performance sales director w spółce IDMnet
W styczniu 2021 r. Monika Dworska obejmie funkcję programmatic & performance sales director w spółce IDMnet (Grupa ZPR Media).
więcej
|
Nurofen uruchamia globalną platformę marki ,,Leave the Pain to Us" (wideo)
Marka środków przeciwbólowych Nurofen (Reckitt Benckiser) uruchomił nową globalną platformę marki „Leave the Pain to Us”, która obejmie wszystkie jej linie produktów, w tym leczenie bólu głowy, łagodzenie bólu ciała i gorączkę dziecięcą, a także łagodzenie bólu codziennego i ostrego.
więcej
|
We wrześniu co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy w galeriach handlowych
Liczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła ok. 80 proc. zeszłorocznej, oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją epidemii koronawirusa - czytamy w opublikowanym we wtorek raporcie CBRE.
więcej
|
adidas chce sprzedać markę Reebok
Firma odzieżowa adidas rozważa sprzedaż marki Reebok. Miałoby to nastąpić w pierwszych miesiącach 2021 roku. Jest jej właścicielem od 2005 roku.
więcej
|
Gucci wprowadza do sprzedaży podarte rajstopy za 640 zł
Włoski dom mody Gucci wprowadził właśnie do sprzedaży podarte rajstopy. Kosztują 640 złotych. Marka od kilkunastu dni ma też swój seconhand.
więcej
|
Były menedżer Roberta Lewandowskiego zatrzymany przez policję ws. gróźb karalnych wobec piłkarza
Cezary Kucharski, były menedżer Roberta Lewandowskiego, został we wtorek rano zatrzymany przez policję działającą na wniosek Prokuratury Regionalnej w Warszawie. Prokuratura po zawiadomieniu złożonym przez prawnika Lewandowskiego prowadzi śledztwo dotyczące gróźb karalnych, które Kucharski miał kierować wobec piłkarza w celu uzyskania 20 mln euro.
więcej
|
Kaszuba, Błasiak i Lewandowska-Ferenc w agencji Bees & Honey
Do zespołu agencji digitalowej Bees & Honey (wcześniej Social Art) w ostatnim czasie dołączyli Wojciech Kaszuba, który objął stanowisko account managera, Kamil Błasiak (paid social specialist) oraz Aleksandra Lewandowska-Ferenc jako office managerka.
więcej
|
Elektryczny Harley-Davidson LiveWire wsparty reklamami w internecie (wideo)
W sieci ruszyła kampania promująca LiveWire - pierwszy motocykl Harley-Daidson o napędzie elektrycznym. Akcję realizuje agencja Mediacore.
więcej
|
Linie lotnicze KLM zapraszają pasażerów do współtworzenia akcji informacyjnej o zasadach bezpiecznych podróży w dobie Covid-19
Linie lotnicze KLM zapraszają swoich klientów do współtworzenia nowej kampanii informacyjnej. Przewoźnik prosi pasażerów, którzy lecieli KLM w czasach Covid, aby podzielili się swoimi doświadczeniami z lotu i całej podróży.
więcej
|
Steetcom pracuje dla marek Medicoveru
Agencja Steetcom pozyskała nowego klienta – OK System, spółkę z grupy Medicover.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PAP przekazała spółce dziennikarskiej licencję na wydawanie pism z portfolio ,,Detektywa"
Dziennikarze magazynów „Detektyw” oraz „Detektyw Wydanie Specjalne” założyli spółkę i otrzymali licencję na ich wydawanie od Polskiej Agencji Prasowej. PAP zakończyła wydawanie pism z portfolio "Detektywa" we wrześniu br.
więcej
|
Anna Dziewit-Meller zrywa współpracę z ,,Tygodnikiem Powszechnym". ,,Nie widzę dla siebie miejsca w tygodniku katolickim"
Felietonistka i pisarka Anna Dziewit-Meller zakończyła współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”. Poinformowała, że powodem tego są wydarzenia wokół orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego. - W obliczu tego co dzieje się w Polsce - nie widzę dla siebie miejsca w tygodniku katolickim - skomentowała. - To suwerenna decyzja dziennikarki - podkreśla Piotr Mucharski, redaktor naczelny tygodnika.
więcej
|
Mirosław Wlekły i Agnieszka Pajączkowska laureatami Nagrody im. Beaty Pawlak za 2019 i 2020 rok
Laureatem Nagrody im. Beaty Pawlak za 2019 rok został Mirosław Wlekły za książkę „Raban! O kościele nie z tej ziemi”, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Agora, a wyróżnienie za 2020 rok otrzymała Agnieszka Pajączkowska za „Wędrowny Zakład Fotograficzny” Wydawnictwa Czarne.
więcej
|
|
|
16 proc. obłożenia reklamami w serwisach VOD największych nadawców. Blisko 10 minut reklam na godzinę
Blisko 10 minut reklam na godzinę programu przypada w serwisach VOD największych nadawców telewizyjnych - wynika z analizy agencji mediowej Wavemaker (GroupM). W serwisach komercyjnych stacji (Player i Ipla) obłożenie jest już porównywalne do telewizyjnego. Choć VOD w tym roku reklamowo nie urośnie, to i tak wzmocni się jego pozycja na całym szeroko pojętym rynku reklamy wideo.
więcej
|
Protesty przeciwko aborcji na Mapach Google. Można sprawdzić terminy i lokalizacje
W Polsce trwają uliczne protesty przeciwko orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego ograniczającego prawa kobiet do aborcji. Na platformie Mapy Google pojawiła aktualizowana na bieżąco mapa przedstawiająca gdzie i kiedy zostały lub zostaną zorganizowane marsze protestacyjne.
więcej
|
naTemat i Gazeta.pl z logo Strajku Kobiet na stronach głównych, TOK FM z audycją o protestach ws. aborcji
Na stronie głównej naTemat.pl zaczęto być eksponowane logo Strajku Kobiet, a w środę ten znak i hasło „Kobiety walczą” pojawią się przy logotypie Gazeta.pl. Nowa audycja podsumowująca protesty ws. aborcji będzie emitowana w TOK FM.
więcej
|
Airbnb planuje debiut na Nasdaq. Chce uzyskać od inwestorów 3 mld dolarów
Platforma Airbnb pośrednicząca w krótkoterminowym wynajmie mieszkań i domów złożyła w amerykańskich instytucjach regulacyjnych dokumenty dotyczące startu na giełdzie Nasdaq. Serwis chce pozyskać ze sprzedaży akcji 3 mld dolarów, co ma pomóc firmie w przetrwaniu kryzysu związanego z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Tinder wprowadza funkcję Face to Face. Polski nie ma na liście
Aplikacja randkowa Tinder rozpoczęła wprowadzanie na wybranych rynkach nowej funkcji o nazwie Face to Face. Ma ona pozwalać użytkownikom na wzajemne kontakty za pośrednictwem bezpośrednich połączeń wideo. Tinder zapowiada, że w wideo czatach nie będzie dozwolona nagość, treści o charakterze seksualnym czy przejawy mowy nienawiści. Nowa opcja nie jest na razie dostępna dla polskich użytkowników aplikacji.
więcej
|
Rozmowy wideo możliwe na portalu randkowym Sympatia.pl
Portal Sympatia.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził nową funkcję - możliwość prowadzenia rozmów w formie wideoczatu. W czasie pandemii ma to ułatwić użytkownikom nawiązywanie relacji.
więcej
|
Facebook rozszerza ofertę Facebook Gaming. Gry w chmurze bez instalacji
Facebook rozbudował platformę o nazwie Facebook Gaming o opcję, która pozwala na uruchamianie gier w chmurze i korzystanie z nich w streamingu bez konieczności instalacji. Na razie darmowa usługa jest dostępna w wybranych regionach USA i oferuje korzystanie z pięciu tytułów.
więcej
|
Allegro przekroczyło 100 mld zł kapitalizacji, akcje przez dwa tygodnie podrożały o 129 proc.
We wtorek po południu Allegro jako pierwsza spółka notowana tylko na warszawskiej giełdzie osiągnęło poziom 100 mld zł kapitalizacji. Dwa tygodnie temu w debiucie zostało wycenione na 44 mld zł.
więcej
|
Liderka Strajku Kobiet przerwała wywiad w WP. ,,To jest naprawdę słabe, pan robi ze mnie jakiegoś Hołownię"
Marta Lempart, jedna z liderek Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, przerwała we wtorek wywiad w „Newsroomie” Wirtualnej Polski, zirytowało ją pytanie dziennikarza o plany polityczne. - My tu walczymy o życie, walczymy o wolność, a pan mnie pyta o jakieś starty w wyborach. Bije nas policja, gazuje nas policja, a pan robi ze mnie jakiegoś Hołownię - skomentowała.
więcej
|
Jasna Góra przeprosiła za tweet przypominający wizytę nazistowskiego dowódcy
Jasna Góra przeprosiła we wtorek w południe przeprosiła na Twitterze za poranny wpis, przypominający, iż 80 lat temu sanktuarium odwiedził jeden z hitlerowskich przywódców Heinrich Himmler. Tweet wywołał oburzenie w mediach społecznościowych. Przepraszając, Jasna Góra uznała reakcję internautów za słuszną.
więcej
|
Jak zostać mistrzem świata w SEO
Grupa TENSE – poznańska agencja marketingowa, z najlepszą kampanią SEO na świecie w konkursie Global Search Awards 2020. Grupa TENSE zwyciężyła w kategorii Best Low Budget Campaign SEO, prezentując efekty pracy dla serwisu allecco.pl. Agencja z Poznania jest jedyną polską firmą wyróżnioną w tym międzynarodowym konkursie.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|