|
|
|
|
|
|
|
TVP1 poprawiła wyniki w październiku. Duże wzrosty TVN24 i Polsat News. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Nowym liderem oglądalności w październiku br. została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,15 mln widzów serialu ,,Królestwo kobiet" w TVN
Serial „Królestwo kobiet” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,15 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
KNF zatwierdziła prospekt Canal+, firma zaoferuje akcje inwestorom z Polski i USA
Canal+ Polska poinformował, że Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła jego prospekt emisyjny dotyczący debiutu na warszawskiej giełdzie. Szczegóły swojej oferty dla inwestorów firma poda we wtorek rano.
więcej
|
ATM Grupa analizuje działania prawne ws. koncesji dla ATM Rozrywki, chce wziąć udział w konkursie
Po tym jak przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji odmówił przywrócenia pierwotnego terminu złożenia wniosku o przedłużenie koncesji naziemnej dla ATM Rozrywki, nadająca stację ATM Grupa analizuje możliwe działania prawne. Firma zapewnia, że jeśli KRRiT ogłosi konkurs na kanał w miejsce ATM Rozrywki, weźmie w nim udział, o ile będzie chodziło o stację o podobnym profilu tematycznym.
więcej
|
Paulina Czarnota-Bojarska przechodzi z Canal+ do Polsat Sport
Dziennikarka Paulina Czarnota-Bojarska dołączyła do redakcji Polsat Sport. Poprzednio przez ponad 20 lat była związana z Canal+ Polska.
więcej
|
1,15 mln widzów nowego programu ,,Ameryka da się lubić", TVP2 wiceliderem
Nowy program „Ameryka da się lubić” oglądało średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,76 mln zł.
więcej
|
TVN24 wyprzedziło TVP2 i TVN, rekordowy tydzień Polsatu News. ,,Fakty" przed ,,M jak miłość" w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji była Jedynka. Z piątego na trzecie miejsce awansował TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Pajączkowska znika tymczasowo z ,,Info raportu". Powód: pandemiczne obostrzenia
Dziennikarka TVP Info Karolina Pajączkowska znika na miesiąc z programu „Info Raport”. - To efekt wprowadzonych w październiku zmian, mających na celu uchronienie prezenterów przed koronawirusem - informuje portal Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
więcej
|
RPO zarzuca KRRiT próbę cenzury, chodzi o wezwanie TVN24 dot. ,,Trybunału Konstytucyjnego Julii Przyłębskiej"
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar krytycznie ocenił wezwanie skierowane przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do TVN24, żeby przestało używać sformułowania „Trybunał Konstytucyjny Przyłębskiej”. Według RPO takie wezwanie wykracza poza kompetencje KRRiT, może wywołać tzw. efekt mrożący i stanowić próbę cenzury prewencyjnej. Bodnar pyta szefa KRRiT o napisy z mocnymi tezami na „paskach” w TVP w relacjach z protestów ws. prawa aborcyjnego.
więcej
|
Wystartowały świąteczne promocje w Cyfrowym Polsacie i programie smartDom. Dostęp do pełnej oferty TV na trzy miesiace
W poniedziałek, 2 listopada, ruszyła nowa promocja Cyfrowego Polsatu. Klienci wybierający jeden z dwóch wyższych pakietów telewizyjnych otrzymują pełną ofertę na trzy miesiące za darmo. W ofercie – m.in. HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium.
więcej
|
,,Żywioły Saszy - Ogień" od 17 listopada w player.pl
We wtorek, 17 listopada w serwisie player.pl zadebiutuje nowy serial „Żywioły Saszy - Ogień”. W rolę głównej bohaterki - opartej na adaptacji prozy Katarzyny Bondy - produkcji wciela się Magdalena Boczarska.
więcej
|
Szef TVP3 Opole informuje prokuraturę o groźbach wobec dziennikarzy
Dyrektor opolskiego ośrodka TVP poinformował w poniedziałek miejscową prokuraturę o znieważaniu dziennikarzy i kierowaniu pod ich adresem gróźb. Sprawcą ma być mężczyzna, który obrzucił reporterów wyzwiskami i groźbami podczas przygotowywania przez nich materiału o pożarze w Strzelcach Opolskich.
więcej
|
,,Wiadomości" jako autentyczny zacytowały tweet parodiujący liderkę Strajku Kobiet. ,,Niezamierzony błąd edytorski"
W poniedziałek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP jako autentyczny przytoczono absurdalny wpis twitterowicza podszywającego się pod Martę Lempart, jedną z liderek Strajku Kobiet. Redakcja „Wiadomości” przeprosiła na Twitterze, tłumacząc to „niezamierzonego błędu edytorskim”.
więcej
|
Cathy Ibal i Rob Bradley odpowiadają za wdrożenie strategii "Audience First" w CNN International Commercial
Cathy Ibal i Rob Bradley, szefowie międzynarodowego działu reklamy CNN Worldwide Commercial będą odpowiedzialni za wdrożenie strategii "Audience First" w CNN International Commercial (CNNIC). Ma to zapewnić markom i reklamodawcom z dowolnego miejsca na świecie większy dostęp do globalnych rozwiązań CNN Worldwide i szerszego portfolio WarnerMedia.
więcej
|
Disney Junior w akcji #OglądamyDlaZabawy zachęca do umacniania relacji rodzinnych poprzez zabawę
Disney Junior rusza z akcją #oglądamydlazabawy, w której stacja zachęca rodziców do umocnienia relacji z dzieckiem poprzez zabawę inspirowaną ekranowymi bohaterami. Inicjatywę promować będą m.in. influencerzy: Superstyler, Paulina Krupińska, Agnieszka Sienkiewicz i Extra Tata.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zenith: mimo pandemii wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne
W 2020 roku globalne wydatki promocyjne rozrywkowych treści wideo zmniejszą się w tym roku o zaledwie 0,2 proc. na dziesięciu kluczowych rynkach. To znacznie lepszy wynik w porównaniu do całego rynku reklamy, który odnotuje spadek o 8,7 proc. w tych samych krajach - wynika z raportu "Business Intelligence - Video Entertainment" agencji mediowej Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Joanna Sroka i Sławomir Bełch creative group head w VMLY&R Poland
Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli stanowisko creative group head w agencji VMLY&R Poland.
więcej
|
Mieszko Musiał dyrektorem zarządzającym i prezesem Carlsberg Polska
Z początkiem listopada nowym dyrektorem zarządzającym i prezesem Carlsberg Polska został Mieszko Musiał, dotychczasowy wiceprezes ds. sprzedaży. Zastąpił Paula Davies’a, który objął właśnie stanowisko dyrektora zarządzającego Carlsberg Marston’s Brewing Company w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Kaufland i Lidl rozdadzą pracownikom 23 mln złotych w bonach świątecznych
W tym roku w ręce pracowników sieci handlowych Lidl i Kaufland trafią tradycyjne bony świąteczne zasilone dodatkową kwotą. Grupa Schwarz, do której należą obie sieci, wyda na to ponad 23 mln zł.
więcej
|
Kilka sektorów łączy się w apelu o pomoc rządu
Przedstawiciele branży wydarzeń i spotkań, fitness, gastronomicznej i hotelarskiej, których działalność została ograniczona w związku z pandemią SARS-CoV-2 , wystosowali do polskich władz, w tym premiera Mateusza Morawieckiego, pismo zawierające kluczowe postulaty dotyczące opracowania sektorowych form pomocy.
więcej
|
1000 zł kary dla Biedronki za niewłaściwe promowanie leków
1000 zł grzywny nałożył na Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny. Detalistę ukarano za promowanie leków hasłem "zawsze niskie ceny".
więcej
|
Stokrotka wprowadza we wszystkich swoich sklepach "ciche godziny"
Sieć handlowa Stokrotka przyłącza się do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny” zainicjowanej przez Fundację JiM. We wszystkich sklepach sieci zostaną wyznaczone godziny, w których zakupy mogą komfortowo zrobić osoby ze spektrum autyzmu.
więcej
|
Terry's Chocolate z pierwszą od dekady kampanią reklamową
Agencja BETC Londyn przygotowała pierwszą od dziesięciu lat reklamę marki słodyczy Terry's Chocolate Orange.
więcej
|
Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki testują elektryczne i hybrydowe samochody Renault (wideo)
Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki w nowej kampanii Renault „Elektromobilność dla Ciebie” reklamują hybrydowe Clio, Captur i hybrydę Plug-in oraz elektryczne Zoe. Kampanię przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska.
więcej
|
Nestlé Polska z kolejną akcję promocyjną w Intermarché
Firma Nestlé Polska pod hasłem „Kasa z sms i zaraz na koncie jest" prowadzi w sklepach sieci Intermarché loterię promocyjną. Organizację powierzono agencji Unique One.
więcej
|
Alcon rusza z kampanią ,,Dailies Total 1 - Wygraj z dyskomfortem"
Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, producenta wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce. Działania pod hasłem „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” przygotowały LiquidThread i Spark Foundry.
więcej
|
Hochland klientem Albedo Marketing
Producent serków do smarowania Hochland rozpoczyna współpracę z Albedo Marketing.
więcej
|
DDB Warszawa przygotowała globalną kampanię Huawei
Ruszyła kampania reklamowa "Body Speaks", promująca nowy smartwatch Huawei GT2 Pro. Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa oraz Papaya Films, Rio de Post i Głośno.
więcej
|
Michelin promuje zakup opon zimowych
Rozpoczęła się kampania konsumencka marki Michelin promująca ofertę opon na zimę. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ruszył Reset Obywatelski z programami Grucy, Krzyżaniaka, Celińskiego i Piątka
Wystartował kanał społeczno-polityczny na YouTube utworzony przez byłych dziennikarzy Halo.Radia "Reset Obywatelski". W ramówce mają znaleźć się programy Marcina Celińskiego, Wojciecha Krzyżaniaka, Tomasza Piątka, Radosława Grucy, Marty Woźniak, Kornela Wawrzyniaka, Tomasza Koncy, Piotra Szumlewicza i Konrada Szołajskiego.
więcej
|
Linkedin wyprzedził Pracuj.pl, mocno w dół Indeed, Goldenline i Stepstone (TOP10 serwisów o pracy)
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o pracy pozostaje dział o pracy OLX.pl. Linkedin.com dzięki znaczącemu wzrostowi wyprzedził pod względem zasięgu Pracuj.pl, natomiast mocno zmalała odwiedzalność Indeed.com, Goldenline.pl i Stepstone.pl.
więcej
|
Disney+ w przyszłym roku zadebiutuje w Czechach i Słowacji
Serwis Disney+ w połowie przyszłego roku ma wkroczyć na rynki Europy Centralnej i Wschodniej (CEE). - Nie mamy informacji na temat startu w Polsce - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marta Szafrańska z Disneya.
więcej
|
Grupa LPP: w trzecim kwartale wpływy z e-commerce 93 proc. w górę, mniejszy zysk
W trzecim kwartale bieżącego roku obrotowego, czyli od sierpnia do października br., przychody sprzedażowe grupy LPP (należą do niej sieci sklepów odzieżowych Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zwiększyły się o 5 proc. do 2,45 mld zł, a przychody tylko z e-commerce poszły w górę o 93 proc. do 463 mln zł.
więcej
|
Tryb ciemny w aplikacji Facebooka na iOS wreszcie staje się rzeczywistością
Po wielomiesięcznych testach Facebook udostępnia tryb ciemny w swojej mobilnej aplikacji na urządzenia z systemem iOS.
więcej
|
UOKiK będzie walczyć z naganiaczami systemów typu piramida. Na pierwszy ogień idzie youtuber Damian Żukiewicz
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zamierza karać nie tylko twórców systemów promocyjnych typu piramida, ale też osoby je propagujące - podał urząd w poniedziałek. Prezes Urzędu wszczął pierwsze takie postępowania - przeciwko youtuberowi Damianowi Żukiewiczowi, który w ocenie urzędu "miał ze współpracownikami namawiać do do inwestowania w systemy obiecujące korzyści zależne od wprowadzenia nowych osób".
więcej
|
Dariusz Ostafiński w Interia.pl
Do grona dziennikarzy sportowych Interia.pl dołączył Dariusz Ostafiński, specjalizujący się w żużlu, który przeszedł z Wirtualnej Polski. Do redakcji dołączyło także sześciu innych redaktorów sportowych.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nierealistyczne postulaty Strajku Kobiet krytykowane przez ekspertów. "Sam krzyk to za mało"
W niedzielę Ogólnopolski Strajk Kobiet na konferencji przedstawił swoje postulaty i skład tzw. Rady Konsultacyjnej. Eksperci od wizerunku i dziennikarze oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl, że postulaty organizacji są nie do zrealizowana, a liderka inicjatywy Marta Lempart zdaje się „zadziwiająco oderwana od czucia nastrojów społecznych. Jednocześnie szefowie organizacji, choć popełniły sporo błędów komunikacyjnych, dobrze wykorzystały mechanizmy marketingu społecznego.
więcej
|
Igor Janke z zarzutem ws. współpracy z GetBackiem. "Jestem ofiarą tej afery"
Założyciel Salonu24, Igor Janke, związany obecnie z R4S, usłyszał prokuratorski zarzut w związku ze sprawą GetBack. Miał narazić tę spółkę na straty rzędu pół miliona złotych. - Zarzut jest całkowicie absurdalny, nie zgadzam się z nim - podkreśla Janke.
więcej
|
Weronika Kuna w polskim oddziale Microsoft. Odpowiada za kontakty z rządem
Weronika Kuna znalazła się w polskim oddziale koncernu Microsoft. Jako dyrektor będzie odpowiadała za za kontakty z sektorem administracji publicznej oraz rządem RP.
więcej
|
Dobrosława Gogłoza za Iwonę Zaczek odpowiada za komunikację Ruchu Polska 2050
Dobrosława Gogłoza została szefową działu komunikacji Ruchu Polska 2050, tworzonego przez Szymona Hołownię. Zastąpiła Iwonę Zaczek.
więcej
|
Sarah Backhouse dyrektorem ds. globalnej komunikacji w Heinekenie
Sarah Backhouse obejmie 16 listopada br. funkcję dyrektora ds. globalnej komunikacji w firmie Heineken. Będzie podlegać Stacey Tank, dyrektor ds. korporacyjnych i transformacji.
więcej
|
Gerda klientem Clue PR
Agencja Clue PR współpracuje z firmą Gerda - producentem drzwi, zamków, okuć i bram segmentowych.
więcej
|
BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era
Agencja BiggerB wygrała przetarg na przygotowanie strategii social media dla Wydawnictwa Nowa Era.
więcej
|
Zmarła Aleksandra Pielechaty, rzeczniczka prasowa Narodowego Muzeum Morskiego
W czwartek, 29 października odeszła Aleksandra Pielechaty, rzeczniczka prasowa i kierowniczka działu promocji Narodowego Muzeum Morskiego. O jej śmierci poinformowali koledzy i koleżanki z pracy.
więcej
|
|
|