|
|
|
|
|
|
|
Wartość oferty publicznej Canal+ Polska może wynieść 1,3 mld zł. Na giełdzie przyciągnie inwestorów dywidendowych
Po debiucie giełdowym w drugiej połowie listopada Canal+ Polska nie planuje nowych emisji akcji. Obszarem firmy najmocniej odczuwającym skutki epidemii jest przejęte przed rokiem Kino Świat. - Wierzymy, że kino odbuduje się po covidzie - mówi prezes Canal+ Polska Edyta Sadowska. Canal+ Polska jest spółką dywidendową, działa w sektorze rosnącym stabilnie, a przy tym narażonym na coraz większą konkurencję platform VoD - komentują dla Wirtualnemedia.pl analitycy giełdowi.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Teleexpress" z największym wzrostem
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prawo i Sprawiedliwości w tym roku na antenach TVP przez 577 godzin. "Telewizja propartyjna"
Od stycznia do września br. politycy PiS byli obecni na antenach Telewizji Polskiej przez ok. 577 godzin. Dla porównania przedstawiciele PO zajęli 133 godziny. - Telewizja propartyjna - podsumowuje prof. Wiesław Godzic w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP kilkanaście osób z koronawirusem. Część zespołu TAI wysłana na miesiąc do domów
Ponad 10 osób z Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, pionu informacyjno-publicystycznego Telewizji Polskiej, zachorowało na koronawirusa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Szefostwo TAI utworzyło kilkunastoosobowy zespół rezerwowy, który ma być oddelegowany do domów. - To nasze „ubezpieczenie”, gdyby transmisja została zagrożona - mówi nam Jarosław Olechowski, dyrektor TAI.
więcej
|
TVP chce za ponad 100 mln zł zbudować halę zdjęciową przy swojej głównej siedzibie
Telewizja Polska kolejny raz ogłosiła postępowanie publiczne dotyczące budowy hali zdjęciowej w pobliżu siedziby głównej firmy w Warszawie. W styczniu br. nadawca unieważnił postępowanie, bo potencjalni wykonawcy zaproponowali koszty prawie dwa razy wyższe od zakładanego budżetu.
więcej
|
12,26 mln zł chce Nielsen od TVP za dostawę danych telemetrycznych
Nielsen Audience Measurement jako jedyna firma złożył ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na dostarczanie danych telemetrycznych. Wycenił ją na 12,26 mln zł.
więcej
|
Jarosław Kuś przeszedł z TVP do ,,Wydarzeń" Polsatu
Reporter „Panoramy” Jarosław Kuś odszedł z TVP i dołączył do zespołu „Wydarzeń” Polsatu. W telewizji publicznej pracował od 2002 roku.
więcej
|
Henryk Sobierajski znów zrezygnował z zarządzania firmą energetyczną Zygmunta Solorza
Henryk Sobierajski drugi raz w br. zrezygnował z funkcji prezesa Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz. Po dymisji na początku maja Sobierajski na stanowisko prezesa firmy wrócił w drugiej połowie czerwca.
więcej
|
Fox Inc. uratował przychody w pandemii. Wpływy reklamowe w dół o 7 procent
Należący do rodziny Murdochów koncern medialny Fox Inc. w pierwszym kwartale nowego roku fiskalnego zwiększył przychody o 2 proc. Kwartalny zysk netto spółki zamknął się kwotą ponad 1,1 mld dolarów. W dobie pandemii koronawirusa przychody reklamowe zmniejszyły się o 7 procent, głównie z powodu odwołania większości wydarzeń sportowych.
więcej
|
Liga Mistrzów FIBA w nSport+
Canal+ Polska nabył prawa do transmisji koszykarskiej Ligi Mistrzów FIBA, będzie je nadawać do końca sezonu 2021-22 w kanale nSport+.
więcej
|
Amerykańska kablówka Astound Broadband sprzedana za ponad 8 mld dolarów
Astound Broadband, szósty największy w USA operator telewizji kablowej i szerokopasmowego internetu, zmienia właściciela. W wartej 8,1 mld dolarów transakcji udział wzięły dwie firmy private equity.
więcej
|
Gala KSW 56 w PPV w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do KSW 56. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
,,Kochamy polską muzykę" nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka
Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię wizerunkową. Nowe hasło stacji brzmi „Kochamy polską muzykę”.
więcej
|
Canal+ Polska wyceniony na maksymalnie 2,65 mld zł, TVN i Liberty Global sprzedają wszystkie akcje
TVN Media i Liberty Global Ventures Holding w ramach debiutu giełdowego Canal+ Polska chcą sprzedać 49 proc. akcji firmy. Maksymalną cenę waloru wyznaczono na 60 zł, co przekłada się na kapitalizację w wysokości 2,65 mld zł.
więcej
|
Menadżerka odpowiedzialna za treści dziecięce w BBC rezygnuje
Cheryl Taylor, head of content BBC Children, w przyszłym roku zakończy pracę u nadawcy po 15 latach.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek reklamy zewnętrznej w trzecim kwatale zmalał o 27 proc. Odbicie możliwe wiosną 2021 roku
Szacunkowa wartość sprzedaży reklam zewnętrznych w Polsce (OOH, DOOH i tranzyt) w trzecim kwartale br. wyniosła 102 mln zł, po spadku o 26,7 proc. rok do roku - wynika z raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom (Publicis Media). Branża liczy na odbicie w drugim kwartale 2021 roku.
więcej
|
Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski będą zarządzać kreacją w Feeders Agency. Na czele działu client service Daria Polarczyk
Zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego - poszczególni managerowie będą zarządzali działami agencji. Na czele client service stanęła Daria Polarczyk, kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym działem strategii zajmie się Joanna Sagan, a new business - Agata Piotrowska.
więcej
|
Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected
Jakub Zieliński - przez ostatnie 4 lata jako strategy & business intelligence director w Mullenlowe MediaHub - dołączył do zarządu spółki technologicznej z obszaru martech/data The Dots Connected.
więcej
|
Burger King zachęca do zamawiania jedzenia w McDonald's
Sieć fastfoodów Burger King wprost zachęca do kupowania w konkurencyjnych lokalach - w tym w McDonald's.
więcej
|
MullenLowe MediaHub zajmie się obsługą medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę medialną, promocyjną i informacyjną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pokonał w nim 8 innych agencji, w tym m.in. PHD Media Direction, Media Group, MSL, Komunikację Plus.
więcej
|
Bank w łapce i apce reklamuje Alior Bank (wideo)
Nowa kampania Alior Banku podkreśla, że z jego usług można korzystać zarówno w aplikacji mobilnej, jak i oddziałach. Akcja reklamuje Konto Jakże Osobiste.
więcej
|
Plus rusza z kampanią świąteczną (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca świąteczną ofertę Plusa.
więcej
|
Polacy wydali w tym roku na kawę ponad 1,5 mld złotych
W pierwszym półroczu br. wydatki gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1 proc. większe niż przed rokiem - wynika z analizy GfK Polonia.
więcej
|
Agencja albo albo pomoże w promocji aplikacji żappka
Agencja albo albo zajmie się wsparciem komunikacji w social mediach aplikacji żappka, należącej do Żabka Polska.
więcej
|
Program ,,Gotuj się na zmiany" Winiary po raz dziesiąty
Rusza 10. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany", skierowanego do dzieci i młodzieży. Za jego organizację i promocję odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.
więcej
|
Maskotki Angry Birds do zdobycia w akcji Intermarché
„Odlotowa drużyna" z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Klienci mogą zbierać naklejki i wymieniać je na pluszaki.
więcej
|
Miraculum rozszerza współpracę z Mają Hyży
Marka kosmetyczna Miraculum rozszerza współpracę z influencerką i piosenkarką Mają Hyży, która będzie ambasadorką całego brandu.
więcej
|
,,Kochamy polską muzykę" nowym hasłem kanału Kino Polska Muzyka
Kanał Kino Polska Muzyka rozpoczął kampanię wizerunkową. Nowe hasło stacji brzmi „Kochamy polską muzykę”.
więcej
|
HiBrands autorem nowych opakowań Inki
Agencja HiBrands przygotowała projekt nowych opakowań marki kaw zbożowych Inka.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ponad 100 tysięcy artykułów o Strajku Kobiet w mediach
W ostatnich dniach Strajk Kobiet zdominował przekazy medialne. Na ten temat przez dziewięć dni ukazało się ponad 100 tysięcy materiałów w mediach tradycyjnych i internecie - wynika z danych, które na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl przygotował Press-Service Monitoring Mediów. Sześć na dziesięć publikacji miało pozytywny wydźwięk.
więcej
|
Orlen do końca roku przejmie Ruch, sąd zatwierdził postępowania układowe
Sąd zamknął postępowania układowe Ruchu z wierzycielami, a 65 proc. udziałów spółki do końca br. zamierza przejąć PKN Orlen. - Mamy konkretny plan rozwoju spółki Ruch, który wzmocni segment detaliczny Grupy Orlen i umożliwi wdrożenie nowych rozwiązań - zapewnia prezes Orlenu Daniel Obajtek.
więcej
|
,,Newsweek" zachęcał do eksponowania jego okładki z Kaczyńskim na protestach, wpis szybko usunięto
Na twitterowym profilu „Newsweek Polska” zachęcono do kupna nowego numeru, załączając instrukcję wykorzystania okładki jako transparentu podczas protestu ws. przepisów o aborcji. Po krytyce w mediach społecznościowych wpis szybko zniknął. Ringier Axel Springer Polska nie komentuje sprawy.
więcej
|
Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne ,,Gaming" o grze ,,Among Us"
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza na rynek pismo z cyklu „Gaming. Wydanie Specjalne” poświęcony grze „Among Us”. Magazyn ukaże się na rynku w środę, 4 listopada.
więcej
|
Bronisław Wildstein w "Sieci": Istnienie Marty Lempart najpoważniejszym argumentem na rzecz aborcji
"Wprawdzie obserwacja wspomnianego motłochu każe zastanowić się nad sensownością aborcji, a istnienie Marty Lempart jest najpoważniejszym argumentem na jej rzecz, ale funkcjonowanie osób, które stanowią antypody ludzkiej godności, nie powinno prowadzić do jej odrzucenia" – ocenił Bronisław Wildstein w najnowszym wydaniu „Sieci”. Te słowa skrytykowało wielu dziennikarzy.
więcej
|
Nie żyje Andrzej Bułat, były szef ,,Gazety Wrocławskiej"
W wieku 72 lat zmarł Andrzej Bułat, przez wiele lat dziennikarz i były redaktor naczelny „Gazety Wrocławskiej” . Z dziennikiem był związany przez 36 lat.
więcej
|
|
|
Ruch w serwisach e-commerce wzrósł o jedną piątą. Dominuje Allegro, najmocniej w górę Euro.com.pl i eObuwie
Czołowe witryny e-commerce we wrześniu br. miały 19 proc. użytkowników i 23 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem jest niezmiennie Allegro, do czołówki awansowało Allegrolokalnie.pl, a procentowo najwięcej zyskały Euro.com.pl i eObuwie.com.pl.
więcej
|
Jarosław Kuźniar w radzie nadzorczej Winnicy Zbrodzice. Chce rozwijać enoturystykę
Dziennikarz i biznesmen Jarosław Kuźniar, właściciel biura podróży goforworld.com oraz Voice House zdecydował się zainwestować w Winnicę Zbrodzice - jedną z najstarszych polskich winnic. Celem współpracy ma być rozwój i promocja enoturystyki.
więcej
|
Przemysław Żbikowski prezesem Merlin Group
Rada nadzorcza Merlin Group na stanowisko prezesa powołała Przemysława Żbikowskiego. Pod koniec zeszłego tygodnia z tej funkcji zrezygnowała Anna Prymakowska.
więcej
|
Allegro uruchomi nową siedzibę w Krakowie. Zatrudni 140 dodatkowych inżynierów
Allegro zapowiedziało, że na początku 2021 roku przeniesie swoje krakowskie biuro do nowej lokalizacji o powierzchni 2100 mkw. W ciągu najbliższych trzech lat firma zamierza zatrudnić w Krakowie 140 dodatkowych inżynierów i specjalistów.
więcej
|
Od środy e-wizyty dostępne we wszystkich oddziałach ZUS
Od środy e-wizyty, dzięki którym klienci mogą umówić się z ekspertem ZUS na zdalną konsultację, będą dostępne we wszystkich naszych oddziałach - poinformowała we wtorek prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych prof. Gertruda Uścińska.
więcej
|
Poczta Polska: ostrzega przed fałszywymi wiadomościami e-mail o błędnie zaadresowanej przesyłce
Cyberprzestępcy podszywający się pod Pocztę Polską wysyłają fałszywe wiadomości e-mail wykorzystując jej logo i nazwę - ostrzega spółka. Fałszywe wiadomości e-mail informują o błędnie zaadresowanej przesyłce.
więcej
|
Tomasz Chabior i Wojciech Próchnicki w zespole Autenti
Od listopada do zespołu firmy technologicznej Autenti dołączają Tomasz Chabior, chief financial officer oraz Wojciech Próchnicki jako business performance officer. Będą odpowiadali za finanse oraz procesy biznesowe firmy.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|