|
|
|
|
|
|
|
Canal+ Polska uruchomi kanał Canal+ Domo
Canal+ Polska otrzymał koncesję na emisję nowego kanału Canal+ Domo. Ma on mieć charakter wyspecjalizowany, dokumentalno-rozrywkowy.
więcej
|
Garmond Press będzie dostarczać prasę dla Telewizji Polskiej. Najwięcej egz. ,,Sieci", ,,Rzeczpospolitej" i ,,Do Rzeczy"
Telewizja Polska wybrała Garmond Press do dostarczania prasy krajowej i zagranicznej przez dwa lata do swojej siedziby głównej i oddziałów. Nadawca będzie zamawiał najwięcej egzemplarzy „Sieci”, „Rzeczpospolitej” i „Do Rzeczy”.
więcej
|
Canal+ rusza ze świątecznymi promocjami, w ofercie dekodery 4K za 1 zł (wideo)
Platforma Canal+ ruszyła ze świąteczną promocją na ofertę telewizji satelitarnej i telewizji przez internet oraz dostępem do dekoderów 4K - 4K UltraBOX+ i Canal+ BOX 4K - w promocyjnych cenach.
więcej
|
,,Usłyszcie nas!" ogląda 458 tys. widzów w TTV
Nowy program „Usłyszcie nas!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 458 tys. widzów. Cykl ma wyraźne wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player pokazał pierwszy zwiastun serialu ,,Żywioły Saszy - Ogień"
Od czwartku player.pl 15-sekundowym teaserem zacznie promować nowy serial „Żywioły Saszy - Ogień”. Premiera produkcji odbędzie się we wtorek, 17 listopada.
więcej
|
4fun Media obejmie udziały spółki Cupsell za 4,93 mln zł, żeby ją oddłużyć
Firma 4fun Media przejęła udziały swojej e-commerce’owej spółki zależnej Cupsell o nominalnej wartości 4,93 mln zł. Zapłaci za nie wierzytelnościami z udzielonych jej wcześniej pożyczek.
więcej
|
Pandemia koronawirusa hamuje telewizję 8K, ale wzmacnia rynek konsol
Rynek konsol do gier wideo, m.in. dzięki pandemii koronawirusa, zanotuje w tym roku wzrost. Tego samego nie można powiedzieć o rynku płaskich telewizorów i przewidzianych dla nich nowych technologii.
więcej
|
Stabilny rynek reklamy telewizyjnej w październiku. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Zmarł Adam Malinowski. Był twórcą Telewizji Kablowej Bart-Sat
Zmarł Adam Malinowski, wieloletni pracownik, redaktor naczelny i twórcy programu lokalnego w Telewizji Kablowej Bart-Sat - podała redakcja, w której pracował. Lokalne media informują, że przyczyną śmierci Malinowskiego było zakażenie koronawirusem.
więcej
|
Paulina Czarnota-Bojarska i Artur Łukaszewski gospodarzami ,,Koloseum" w Polsat Sport
W czwartek, 5 listopada program Polsatu Sport i polsatsport.pl „Koloseum” zadebiutuje w nowej odsłonie. Do grona gospodarzy dołączą Paulina Czarnota-Bojarska oraz Artur Łukaszewski.
więcej
|
Jacek Kurski o możliwej reelekcji Trumpa: piana CNN i polskiego odpowiednika - urocze
Dobre dla Polski i świata - bezpieczeństwo i powstrzymanie pochodu lewicowej rewolty kulturowej - tak cząstkowe wyniki wyborów prezydenckich w USA skomentował na Twitterze w środę przed południem prezes TVP, Jacek Kurski. - Piana i wycie CNN i polskiego odpowiednika - urocze - dodał
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
W środę wśród nowych obostrzeń ogłoszonych przez rząd znalazły się m.in. te dotyczące kin, placówek kulturalnych czy teatrów. Jeśli to możliwe, zalecana jest także praca zdalna. - Trzeba przygotować się na bardzo trudne czasy. Wiosna to była przygrywka - uważa Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD.
więcej
|
Wavemaker: marketingowcy narzekają, że ich praca kłóci się z ich przekonaniami
Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania zrealizowanego przez agencję Wavemaker (GroupM). Raport sugeruje też, że specjaliści z branży przeżywają kryzys wiary w marketing, najmocniej dotyka on przedstawicieli agencji kreatywnych.
więcej
|
Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe
Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Sylwia Kowalska-Haupka odpowiada za finanse LTTM
Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, Gameset).
więcej
|
Film Produkcja w ub.r. straciła 25 proc. wpływów i 1,3 mln zł zysku, tłumaczy to spowolnieniem reklamowym
W ub.r. dom produkcyjny Film Produkcja zanotował spadek przychodów o 24,6 proc. do 41,6 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 1,71 mln zł do 437 tys. zł. 91,2 proc. wpływów wygenerował na rynku reklamowym, ich spadek uzasadnia wyhamowaniem wzrostu gospodarczego, które przełożyło się na sektor marketingowy. Natomiast w br. wyniki sprzedażowe zmalały wskutek epidemii.
więcej
|
Gala Effie Awards 2020 w tym roku tylko online
16 listopada br. odbędzie się gala wręczenia nagród Effie Awards 2020. Z uwagi na pandemiczne obostrzenia, po raz pierwszy w historii forma wydarzenia zmieni się na wirtualną.
więcej
|
Heineken i Publicis zakładają agencję Le Pub. Ma łączyć kreatywność i dane
Heineken, producent piwa i Publicis Groupe otwierają agencję, która będzie integrować kreatywność, dane i doświadczenie marki.
Nowa agencja, o nazwie „Le Pub”, rozpocznie działalność 1 stycznia 2021 roku.
więcej
|
Bogusław Linda jako motocyklista reklamuje kawę Mokate (wideo)
Wystartowała kampania z udziałem aktora Bogusława Lindy reklamująca kawę ziarnistą Mokate. Wizerunek Lindy pojawił się nie tylko w reklamach, lecz także na opakowaniach kawy Mokate.
więcej
|
Stabilny rynek reklamy telewizyjnej w październiku. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Bacardi wprowadzi biodegradowalne butelki
Firma Bacardi, producent alkoholi zapowiedział wprowadzenie butelek biodegradowalnych na bazie PHA. Zostaną wyprodukowane z materiału pochodzenia roślinnego, który ulega biodegradacji w ciągu 18 miesięcy.
więcej
|
Część sklepów Kaufland będzie czynna całodobowo
Od 5 listopada 16 sklepów Kaufland będzie czynnych przez całą dobę.
więcej
|
KFC przyłącza się do akcji Movember
W ramach wsparcia akcji edukacyjnej Movember, KFC "ogoliła" słynnego Colonela Sandersa.
więcej
|
Digitree Group ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w trzecim kwartale, przyczyną reorganizacja i wyniki Fast White Cat
Według szacunkowych danych w trzecim kwartale br. zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group zanotowała spadek przychodów rok do roku o 8 proc. do 12,77 mln zł oraz wzrost straty netto z 214 do 473,2 tys. zł. W trzech kwartałach br. miała 38,08 mln zł wpływów sprzedażowych, 3,37 mln zł zysku EBITDA i 490 tys. zł straty netto.
więcej
|
Vitrum D3 reklamuje się hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem"
Pod hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem" wystartowała nowa kampania preparatu Vitrum D3 (Takeda Pharma), którą przygotowała ID Advertising.
więcej
|
VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost
Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K Boost. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla tej marki.
więcej
|
Wojciech Mierowski współwłaścicielem agencji Touchideas
Wojciech Mierowski, ostatnio związany z agencją BNA został nowym współwłaścicielem agencji Touchideas. Będzie nią zarządzał razem z Bartoszem Serafińskim.
więcej
|
Canal+ ze świąteczną kampanią ,,Nie poczujesz, póki nie zobaczysz"
Pod hasłem „Nie poczujesz, póki nie zobaczysz” ruszyła świąteczna kampania reklamowa Canal+. Platforma promuje w niej swój serialowy hit jesieni - "Króla" oraz ofertę sportową. Akcję przygotowała agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii
Z początkiem listopada ruszyła kampania reklamowa syropów Paola z witaminami obejmująca billboardy sponsorskie i w telewizji i dedykowany konkurs w RMF FM. Działania przygotowały agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i Refocus.
więcej
|
Ryanair żartuje z Donalda Trumpa ogłaszającego się zwycięzcą wyborów
Linie lotnicze Ryanair w prześmiewczy sposób nawiązały do wypowiedzi Donalda Trumpa, w której przekonywał o zdobyciu reelekcji, mimo tego że trwa dopiero liczenie głosów. "Tak wcześnie ogłosić zwycięstwo to jak wysiąść z samolotu przed lądowaniem" - z ironią komentuje przewoźnik.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
W środę wśród nowych obostrzeń ogłoszonych przez rząd znalazły się m.in. te dotyczące kin, placówek kulturalnych czy teatrów. Jeśli to możliwe, zalecana jest także praca zdalna. - Trzeba przygotować się na bardzo trudne czasy. Wiosna to była przygrywka - uważa Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD.
więcej
|
Magazyn "Fakty" może zmienić nazwę, nie będzie kojarzony z TVN. Chce go przejąć Związkowa Alternatywa
Papierowe wydanie magazynu „Fakty” może zmienić właściciela. Od dotychczasowego wydawcy, firmy MaxMedia, chce go przejąć Związkowa Alternatywa. Jej szef Piotr Szumlewicz od kilkunastu miesięcy jest redaktorem naczelnym tego pisma. - Chcemy, żeby to był magazyn związkowy, jak „Tygodnik Solidarność” jest pismem NSZZ Solidarność - tłumaczy.
więcej
|
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., ,,Fakt" liderem
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. było o 18,2 proc. niższe niż we wrześniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu”.
więcej
|
Prawie 700 tys. zł dla Strajku Kobiet z akcji cyfrowej prenumeraty "Gazety Wyborczej"
Dokładnie 674 288 zł zebrała redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) w ramach akcji promocyjnej sprzedaży prenumerat cyfrowych, która ma wesprzeć Ogólnopolski Strajk Kobiet. Jej hasłem było „Wesprzyj #wypierdalać”. - Do akcji włączyło się aż 9550 osób - poinformował redakcja.
więcej
|
RPO pyta prokuraturę, dlaczego wycofała wniosek o aresztowanie sprawcy ataku na dziennikarki ,,Gazety Wyborczej"
Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich Stanisław Trociuk wystosował pismo w imieniu Adama Bodnara do Prokuratora Krajowego, przypominając, że państwo ma obowiązek chronienia dziennikarzy relacjonujących przebieg demonstracji. Pyta, dlaczego prokuratura wycofała wniosek o aresztowanie sprawcy ataku na dziennikarki „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Tomasz Kycia zrywa współpracę z ,,Tygodnikiem Powszechnym". ,,Wprowadzacie ludzi w błąd"
Korespondent Radia Watykańskiego Tomasz Kycia poinformował o zerwaniu współpracy z „Tygodnikiem Powszechnym”. Powodem jest okładka najnowszego wydanie pisma, ale i „ostatnie zaangażowanie”. - Albo zmieńcie nazwę, albo treści. Inaczej wprowadzacie w błąd - napisał. Redakcja „Tygodnika Powszechnego” nie komentuje decyzji dziennikarza.
więcej
|
Thomson Reuters z rosnącymi przychodami i zyskiem operacyjnym
W trzecim kwartale 2020 roku firma Thomson Reuters, właściciel agencji Reuters zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. Z kolei zysk operacyjny spółki zwiększył się o 21 proc. Agencja Reuters osiągnęła przychody na poziomie 154 mln dolarów.
więcej
|
|
|
Serwis "Komputer Świat" z ofertą płatnych subskrypcji
W ramach serwisu Komputerswiat.pl Ringier Axel Springer Polska uruchomił ofertę płatnej subskrypcji. To kolejna - obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl i Autoświat.pl - platforma z płatnymi treściami tego wydawcy.
więcej
|
RASP współpracuje z Brand Metrics przy pomiarze kampanii internetowych
Ringier Axel Springer Polska nawiązał współpracę z firmą Brand Metrics i zaczyna oferować partnerom biznesowym nową analizę kampanii. - Stawiamy na głębsze i jakościowe narzędzia pomiaru skuteczności kampanii content marketingowych prowadzonych w naszych serwisach - komentuje Mariusz Wąsiński, CSO w RASP.
więcej
|
otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)
Zdecydowanym liderem wśród serwisów motoryzacyjnych jest otoMoto.pl wyprzedzające sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Kilkakrotnie w górę poszła odwiedzalność WRC.net.pl, natomiast spore spadki zanotowały Autokult.pl i dział motoryzacyjny Interii.
więcej
|
Zalando z rekordowym wzrostem w III kwartale. "Na drugą falę pandemii jesteśmy lepiej przygotowani niż wiosną"
Zalando osiągnęła wzrost w trzecim kwartale 2020 r. Wolumen towarów brutto (GMV) i przychody wzrosły o 29,9 procent i 21,6 procent, odpowiednio do 2,5 miliarda i 1,8 miliarda euro. Wzrost był w szczególności spowodowany rosnącą sprzedażą online w trakcie trwającej pandemii koronawirusa, a także dobrymi wynikami programu partnerskiego Zalando i Zalando Lounge.
więcej
|
Spotify testuje nowy system rekomendacji. Twórcy polecą własne treści
Spotify rozpoczął testowanie nowego algorytmu odpowiedzialnego za system rekomendacji w serwisie. Dzięki niemu użytkownikom będą proponowane między innymi autorskie treści polecane przez konkretnych twórców.
więcej
|
Facebook testuje oceny komentarzy
Facebook chce bardziej angażować, umożliwiając ocenianie komentarzy w kategoriach wartościowości dla innych użytkowników. Funkcja była już kiedyś testowana, Facebook wznowił ostatnio pilotaż.
więcej
|
Maciej Tygielski: z Grupy Interia na dyrektora generalnego Złotych Wyprzedaży
Do spółki Złote Wyprzedaże dołączył Maciej Tygielski, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego.
więcej
|
InPost będzie miał nowe centrum logistyczne w Krakowie
We wrześniu 2021 roku InPost uruchomi centrum logistyczne o powierzchni 9,04 tys. metrów kwadratowych w Krakowie. Za jego budowę odpowiada firma Panattoni.
więcej
|
Tajlandia zablokowała Pornhuba. W sieci protest
Rząd Tajlandii zablokował w kraju dostęp do serwisu Pornhub oraz 190 innych stron z treściami pornograficznymi.
więcej
|
Klementyna Suchanow w zespole kanału Resetu Obywatelskiego z audycją To jest wojna!"
Aktywistka działająca w Ogólnopolskim Strajku Kobiet Klementyna Suchanow dołączy do zespołu „Resetu Obywatelskiego”, kanału społeczno-politycznego na YouTube. Swoje audycje pod nazwą "To jest wojna" będzie prowadzić w czwartki od 19.00 do 20.00.
więcej
|
Jagoda Fryc: z Business Insider Polska do Analizy.pl
Dziennikarka ekonomiczna Jagoda Fryc zaczęła pracę w serwisie Analizy.pl (Analizy Online). Wcześniej była związana z Business Insider Polska i „Pulsem Biznesu”.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rząd nie radzi sobie na żadnym polu w drugiej fali pandemii. ,,Chaos decyzyjny, regulacyjny i komunikacyjny"
Liczba nowych zakażeń koronawirusem w Polsce lawinowo rośnie. Rządzący podejmują kolejne decyzje, które mają zahamować epidemię, dla większości jednak mocno niezrozumiałe. Według ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego działania te dalekie są od strategii z wiosny, gdy działano szybko i sprawnie. Uważają, że dziś mamy do czynienia z chaosem decyzyjnym, regulacyjnym i komunikacyjnym, a wielowątkowy kryzys wydaje się przerastać osoby nim zarządzające. Minister zdrowia Adam Niedzielski, który mógłby wziąć na siebie ciężar komunikacji, nie ma ich zdaniem charyzmy ani wystarczającego autorytetu.
więcej
|
Kaufland Polska wybrał 38 Content Communication
Sieć supermarketów Kaufland dołącza do grona klientów 38 Content Communication.
więcej
|
inPlus Media zajmie się obsługą ABB
Agencja inPlus Media zdobyła nowego klienta - firmę inżynieryjno-technologiczną ABB.
więcej
|
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz w Ceneo.pl
Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły stanowiska PR managerów w porównywarce cenowej Ceneo.
więcej
|
|
|