Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Listopada 2020
 
 
 
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
 
W środę wśród nowych obostrzeń ogłoszonych przez rząd znalazły się m.in. te dotyczące kin, placówek kulturalnych czy teatrów. Jeśli to możliwe, zalecana jest także praca zdalna. - Trzeba przygotować się na bardzo trudne czasy. Wiosna to była przygrywka - uważa Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD. więcej
 
 
Canal+ Polska uruchomi kanał Canal+ Domo
 
Canal+ Polska otrzymał koncesję na emisję nowego kanału Canal+ Domo. Ma on mieć charakter wyspecjalizowany, dokumentalno-rozrywkowy. więcej
 
 
Rząd nie radzi sobie na żadnym polu w drugiej fali pandemii. ,,Chaos decyzyjny, regulacyjny i komunikacyjny"
 
Liczba nowych zakażeń koronawirusem w Polsce lawinowo rośnie. Rządzący podejmują kolejne decyzje, które mają zahamować epidemię, dla większości jednak mocno niezrozumiałe. Według ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego działania te dalekie są od strategii z wiosny, gdy działano szybko i sprawnie. Uważają, że dziś mamy do czynienia z chaosem decyzyjnym, regulacyjnym i komunikacyjnym, a wielowątkowy kryzys wydaje się przerastać osoby nim zarządzające. Minister zdrowia Adam Niedzielski, który mógłby wziąć na siebie ciężar komunikacji, nie ma ich zdaniem charyzmy ani wystarczającego autorytetu. więcej
 
 
Magazyn "Fakty" może zmienić nazwę, nie będzie kojarzony z TVN. Chce go przejąć Związkowa Alternatywa
 
Papierowe wydanie magazynu „Fakty” może zmienić właściciela. Od dotychczasowego wydawcy, firmy MaxMedia, chce go przejąć Związkowa Alternatywa. Jej szef Piotr Szumlewicz od kilkunastu miesięcy jest redaktorem naczelnym tego pisma. - Chcemy, żeby to był magazyn związkowy, jak „Tygodnik Solidarność” jest pismem NSZZ Solidarność - tłumaczy. więcej
 
 
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., ,,Fakt" liderem
 
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. było o 18,2 proc. niższe niż we wrześniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Teleexpress" z największym wzrostem więcej
 
Prawo i Sprawiedliwości w tym roku na antenach TVP przez 577 godzin. "Telewizja propartyjna" więcej
 
TVP1 poprawiła wyniki w październiku. Duże wzrosty TVN24 i Polsat News. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami więcej
 
Nierealistyczne postulaty Strajku Kobiet krytykowane przez ekspertów. "Sam krzyk to za mało" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
New Business Manager (AdTech) Proxi.cloud
Specjalista ds. PR/Rzecznik Prasowy Green Cell
TECHNIK / INŻYNIER Telewizja Polsat
OPERATOR SYSTEMY GRAFICZNEGO / GRAFIK Telewizja Polsat
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
DYŻURNY PLANU / POMOC NA PLANIE Telewizja Polsat
REALIZATOR WIZJI Telewizja Polsat
Senior Social Media / PR Manager United PR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Canal+ Polska uruchomi kanał Canal+ Domo

Canal+ Polska otrzymał koncesję na emisję nowego kanału Canal+ Domo. Ma on mieć charakter wyspecjalizowany, dokumentalno-rozrywkowy. więcej

Garmond Press będzie dostarczać prasę dla Telewizji Polskiej. Najwięcej egz. ,,Sieci", ,,Rzeczpospolitej" i ,,Do Rzeczy"

Telewizja Polska wybrała Garmond Press do dostarczania prasy krajowej i zagranicznej przez dwa lata do swojej siedziby głównej i oddziałów. Nadawca będzie zamawiał najwięcej egzemplarzy „Sieci”, „Rzeczpospolitej” i „Do Rzeczy”. więcej

Canal+ rusza ze świątecznymi promocjami, w ofercie dekodery 4K za 1 zł (wideo)

Platforma Canal+ ruszyła ze świąteczną promocją na ofertę telewizji satelitarnej i telewizji przez internet oraz dostępem do dekoderów 4K - 4K UltraBOX+ i Canal+ BOX 4K - w promocyjnych cenach. więcej

,,Usłyszcie nas!" ogląda 458 tys. widzów w TTV

Nowy program „Usłyszcie nas!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 458 tys. widzów. Cykl ma wyraźne wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Player pokazał pierwszy zwiastun serialu ,,Żywioły Saszy - Ogień"

Od czwartku player.pl 15-sekundowym teaserem zacznie promować nowy serial „Żywioły Saszy - Ogień”. Premiera produkcji odbędzie się we wtorek, 17 listopada. więcej

4fun Media obejmie udziały spółki Cupsell za 4,93 mln zł, żeby ją oddłużyć

Firma 4fun Media przejęła udziały swojej e-commerce’owej spółki zależnej Cupsell o nominalnej wartości 4,93 mln zł. Zapłaci za nie wierzytelnościami z udzielonych jej wcześniej pożyczek. więcej

Pandemia koronawirusa hamuje telewizję 8K, ale wzmacnia rynek konsol

Rynek konsol do gier wideo, m.in. dzięki pandemii koronawirusa, zanotuje w tym roku wzrost. Tego samego nie można powiedzieć o rynku płaskich telewizorów i przewidzianych dla nich nowych technologii. więcej

Stabilny rynek reklamy telewizyjnej w październiku. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Zmarł Adam Malinowski. Był twórcą Telewizji Kablowej Bart-Sat

Zmarł Adam Malinowski, wieloletni pracownik, redaktor naczelny i twórcy programu lokalnego w Telewizji Kablowej Bart-Sat - podała redakcja, w której pracował. Lokalne media informują, że przyczyną śmierci Malinowskiego było zakażenie koronawirusem. więcej

Paulina Czarnota-Bojarska i Artur Łukaszewski gospodarzami ,,Koloseum" w Polsat Sport

W czwartek, 5 listopada program Polsatu Sport i polsatsport.pl „Koloseum” zadebiutuje w nowej odsłonie. Do grona gospodarzy dołączą Paulina Czarnota-Bojarska oraz Artur Łukaszewski. więcej

Jacek Kurski o możliwej reelekcji Trumpa: piana CNN i polskiego odpowiednika - urocze

Dobre dla Polski i świata - bezpieczeństwo i powstrzymanie pochodu lewicowej rewolty kulturowej - tak cząstkowe wyniki wyborów prezydenckich w USA skomentował na Twitterze w środę przed południem prezes TVP, Jacek Kurski. - Piana i wycie CNN i polskiego odpowiednika - urocze - dodał więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radosław Molenda i Dariusz Wasielewski wiceprzewodniczącymi rady programowej Polskiego Radia

Radosław Molenda i Dariusz Wasielewski zostali wiceprzewodniczącymi rady programowej Polskiego Radia. Zastąpili Jana Ordyńskiego oraz Janinę Jankowską. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w II i III kwartale, Trójka wypadła z podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"

W środę wśród nowych obostrzeń ogłoszonych przez rząd znalazły się m.in. te dotyczące kin, placówek kulturalnych czy teatrów. Jeśli to możliwe, zalecana jest także praca zdalna. - Trzeba przygotować się na bardzo trudne czasy. Wiosna to była przygrywka - uważa Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD. więcej

Wavemaker: marketingowcy narzekają, że ich praca kłóci się z ich przekonaniami

Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania zrealizowanego przez agencję Wavemaker (GroupM). Raport sugeruje też, że specjaliści z branży przeżywają kryzys wiary w marketing, najmocniej dotyka on przedstawicieli agencji kreatywnych.   więcej

Rafał Lampasiak szefem strategii w Grupie MullenLowe

Z początkiem listopada Rafał Lampasiak został szefem działu strategii w Grupie MullenLowe, do której należą agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i dom mediowy MullenLowe MediaHub. więcej

Sylwia Kowalska-Haupka odpowiada za finanse LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia, Gameset). więcej

Film Produkcja w ub.r. straciła 25 proc. wpływów i 1,3 mln zł zysku, tłumaczy to spowolnieniem reklamowym

W ub.r. dom produkcyjny Film Produkcja zanotował spadek przychodów o 24,6 proc. do 41,6 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 1,71 mln zł do 437 tys. zł. 91,2 proc. wpływów wygenerował na rynku reklamowym, ich spadek uzasadnia wyhamowaniem wzrostu gospodarczego, które przełożyło się na sektor marketingowy. Natomiast w br. wyniki sprzedażowe zmalały wskutek epidemii. więcej

Gala Effie Awards 2020 w tym roku tylko online

16 listopada br. odbędzie się gala wręczenia nagród Effie Awards 2020. Z uwagi na pandemiczne obostrzenia, po raz pierwszy w historii forma wydarzenia zmieni się na wirtualną. więcej

Heineken i Publicis zakładają agencję Le Pub. Ma łączyć kreatywność i dane

Heineken, producent piwa  i Publicis Groupe otwierają agencję, która będzie integrować kreatywność, dane i doświadczenie marki. Nowa agencja, o nazwie „Le Pub”, rozpocznie działalność 1 stycznia 2021 roku. więcej

Bogusław Linda jako motocyklista reklamuje kawę Mokate (wideo)

Wystartowała kampania z udziałem aktora Bogusława Lindy reklamująca kawę ziarnistą Mokate. Wizerunek Lindy pojawił się nie tylko w reklamach, lecz także na opakowaniach kawy Mokate. więcej

Stabilny rynek reklamy telewizyjnej w październiku. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Bacardi wprowadzi biodegradowalne butelki

Firma Bacardi, producent alkoholi zapowiedział wprowadzenie butelek biodegradowalnych na bazie PHA. Zostaną wyprodukowane z materiału pochodzenia roślinnego, który ulega biodegradacji w ciągu 18 miesięcy. więcej

Część sklepów Kaufland będzie czynna całodobowo

Od 5 listopada 16 sklepów Kaufland będzie czynnych przez całą dobę. więcej

KFC przyłącza się do akcji Movember

W ramach wsparcia akcji edukacyjnej Movember, KFC "ogoliła" słynnego Colonela Sandersa. więcej

Digitree Group ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w trzecim kwartale, przyczyną reorganizacja i wyniki Fast White Cat

Według szacunkowych danych w trzecim kwartale br. zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group zanotowała spadek przychodów rok do roku o 8 proc. do 12,77 mln zł oraz wzrost straty netto z 214 do 473,2 tys. zł. W trzech kwartałach br. miała 38,08 mln zł wpływów sprzedażowych, 3,37 mln zł zysku EBITDA i 490 tys. zł straty netto. więcej

Vitrum D3 reklamuje się hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem"

Pod hasłem "Odporność w opakowaniu ze słońcem" wystartowała nowa kampania preparatu Vitrum D3 (Takeda Pharma), którą przygotowała ID Advertising. więcej

VMLY&R z kolejną akcją dla adidas ZX 2K Boost

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K Boost. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla tej marki. więcej

Wojciech Mierowski współwłaścicielem agencji Touchideas

Wojciech Mierowski, ostatnio związany z agencją BNA został nowym współwłaścicielem agencji Touchideas. Będzie nią zarządzał razem z Bartoszem Serafińskim. więcej

Canal+ ze świąteczną kampanią ,,Nie poczujesz, póki nie zobaczysz"

Pod hasłem „Nie poczujesz, póki nie zobaczysz” ruszyła świąteczna kampania reklamowa Canal+. Platforma promuje w niej swój serialowy hit jesieni  - "Króla" oraz ofertę sportową. Akcję przygotowała agencja Havas Warsaw. więcej

Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii

Z początkiem listopada ruszyła kampania reklamowa syropów Paola z witaminami obejmująca billboardy sponsorskie i w telewizji i dedykowany konkurs w RMF FM. Działania przygotowały agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i Refocus. więcej

Ryanair żartuje z Donalda Trumpa ogłaszającego się zwycięzcą wyborów

Linie lotnicze Ryanair w prześmiewczy sposób nawiązały do wypowiedzi Donalda Trumpa, w której przekonywał o zdobyciu reelekcji, mimo tego że trwa dopiero liczenie głosów. "Tak wcześnie ogłosić zwycięstwo to jak wysiąść z samolotu przed lądowaniem" - z ironią komentuje przewoźnik. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"

W środę wśród nowych obostrzeń ogłoszonych przez rząd znalazły się m.in. te dotyczące kin, placówek kulturalnych czy teatrów. Jeśli to możliwe, zalecana jest także praca zdalna. - Trzeba przygotować się na bardzo trudne czasy. Wiosna to była przygrywka - uważa Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD. więcej

Magazyn "Fakty" może zmienić nazwę, nie będzie kojarzony z TVN. Chce go przejąć Związkowa Alternatywa

Papierowe wydanie magazynu „Fakty” może zmienić właściciela. Od dotychczasowego wydawcy, firmy MaxMedia, chce go przejąć Związkowa Alternatywa. Jej szef Piotr Szumlewicz od kilkunastu miesięcy jest redaktorem naczelnym tego pisma. - Chcemy, żeby to był magazyn związkowy, jak „Tygodnik Solidarność” jest pismem NSZZ Solidarność - tłumaczy. więcej

Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., ,,Fakt" liderem

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. było o 18,2 proc. niższe niż we wrześniu ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu”. więcej

Prawie 700 tys. zł dla Strajku Kobiet z akcji cyfrowej prenumeraty "Gazety Wyborczej"

Dokładnie 674 288 zł zebrała redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) w ramach akcji promocyjnej sprzedaży prenumerat cyfrowych, która ma wesprzeć Ogólnopolski Strajk Kobiet. Jej hasłem było „Wesprzyj #wypierdalać”. - Do akcji włączyło się aż 9550 osób - poinformował redakcja. więcej

RPO pyta prokuraturę, dlaczego wycofała wniosek o aresztowanie sprawcy ataku na dziennikarki ,,Gazety Wyborczej"

Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich Stanisław Trociuk wystosował pismo w imieniu Adama Bodnara do Prokuratora Krajowego, przypominając, że państwo ma obowiązek chronienia dziennikarzy relacjonujących przebieg demonstracji. Pyta, dlaczego prokuratura wycofała wniosek o aresztowanie sprawcy ataku na dziennikarki „Gazety Wyborczej”. więcej

Tomasz Kycia zrywa współpracę z ,,Tygodnikiem Powszechnym". ,,Wprowadzacie ludzi w błąd"

Korespondent Radia Watykańskiego Tomasz Kycia poinformował o zerwaniu współpracy z „Tygodnikiem Powszechnym”. Powodem jest okładka najnowszego wydanie pisma, ale i „ostatnie zaangażowanie”. - Albo zmieńcie nazwę, albo treści. Inaczej wprowadzacie w błąd - napisał. Redakcja „Tygodnika Powszechnego” nie komentuje decyzji dziennikarza. więcej

Thomson Reuters z rosnącymi przychodami i zyskiem operacyjnym

W trzecim kwartale 2020 roku firma Thomson Reuters, właściciel agencji Reuters zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. Z kolei zysk operacyjny spółki zwiększył się o 21 proc. Agencja Reuters osiągnęła przychody na poziomie 154 mln dolarów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwis "Komputer Świat" z ofertą płatnych subskrypcji

W ramach serwisu Komputerswiat.pl Ringier Axel Springer Polska uruchomił ofertę płatnej subskrypcji. To kolejna - obok Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl i Autoświat.pl - platforma z płatnymi treściami tego wydawcy.  więcej

RASP współpracuje z Brand Metrics przy pomiarze kampanii internetowych

Ringier Axel Springer Polska nawiązał współpracę z firmą Brand Metrics i zaczyna oferować partnerom biznesowym nową analizę kampanii. - Stawiamy na głębsze i jakościowe narzędzia pomiaru skuteczności kampanii content marketingowych prowadzonych w naszych serwisach - komentuje Mariusz Wąsiński, CSO w RASP. więcej

otoMoto na czele przed OLX.pl, Autokult i sekcja Interii ze spadkami (TOP10 stron motoryzacyjnych)

Zdecydowanym liderem wśród serwisów motoryzacyjnych jest otoMoto.pl wyprzedzające sekcję motoryzacyjną OLX.pl. Kilkakrotnie w górę poszła odwiedzalność WRC.net.pl, natomiast spore spadki zanotowały Autokult.pl i dział motoryzacyjny Interii. więcej

Zalando z rekordowym wzrostem w III kwartale. "Na drugą falę pandemii jesteśmy lepiej przygotowani niż wiosną"

Zalando osiągnęła wzrost w trzecim kwartale 2020 r. Wolumen towarów brutto (GMV) i przychody wzrosły o 29,9 procent i 21,6 procent, odpowiednio do 2,5 miliarda i 1,8 miliarda euro. Wzrost był w szczególności spowodowany rosnącą sprzedażą online w trakcie trwającej pandemii koronawirusa, a także dobrymi wynikami programu partnerskiego Zalando i Zalando Lounge. więcej

Spotify testuje nowy system rekomendacji. Twórcy polecą własne treści

Spotify rozpoczął testowanie nowego algorytmu odpowiedzialnego za system rekomendacji w serwisie. Dzięki niemu użytkownikom będą proponowane między innymi autorskie treści polecane przez konkretnych twórców.   więcej

Facebook testuje oceny komentarzy

Facebook chce bardziej angażować, umożliwiając ocenianie komentarzy w kategoriach wartościowości dla innych użytkowników. Funkcja była już kiedyś testowana, Facebook wznowił ostatnio pilotaż. więcej

Maciej Tygielski: z Grupy Interia na dyrektora generalnego Złotych Wyprzedaży

Do spółki Złote Wyprzedaże dołączył Maciej Tygielski, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego. więcej

InPost będzie miał nowe centrum logistyczne w Krakowie

We wrześniu 2021 roku InPost uruchomi centrum logistyczne o powierzchni 9,04 tys. metrów kwadratowych w Krakowie. Za jego budowę odpowiada firma Panattoni. więcej

Tajlandia zablokowała Pornhuba. W sieci protest

Rząd Tajlandii zablokował w kraju dostęp do serwisu Pornhub oraz 190 innych stron z treściami pornograficznymi. więcej

Klementyna Suchanow w zespole kanału Resetu Obywatelskiego z audycją To jest wojna!"

Aktywistka działająca w Ogólnopolskim Strajku Kobiet Klementyna Suchanow dołączy do zespołu „Resetu Obywatelskiego”, kanału społeczno-politycznego na YouTube. Swoje audycje pod nazwą "To jest wojna" będzie prowadzić w czwartki od 19.00 do 20.00. więcej

Jagoda Fryc: z Business Insider Polska do Analizy.pl

Dziennikarka ekonomiczna Jagoda Fryc zaczęła pracę w serwisie Analizy.pl (Analizy Online). Wcześniej była związana z Business Insider Polska i „Pulsem Biznesu”. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków chce zamkniętych kościołów na czas pandemii

Trzech na czterech Polaków uważa, że kościoły i inne obiekty kultu religijnego powinny być objęte większymi obostrzeniami - pokazują najnowsze badania SW Research. więcej

49 proc. Polaków niezadowolonych z działalności prezydenta Andrzeja Dudy

49 proc. badanych jest niezadowolonych z działalności prezydenta Andrzeja Dudy; dobrze ocenia ją 42 proc. - wynika z sondażu CBOS. To najsłabsze notowania Andrzeja Dudy od objęcia przez niego urzędu w 2015 roku - zauważa CBOS. więcej

Ekspert: Sondaże w Stanach Zjednoczonych znów się pomyliły, zaskakujące wyniki wśród Latynosów

Choć wynik wyborów nie jest jeszcze przesądzony, wiadomo już, że sondaże znów nie doceniły poparcia dla Trumpa - ocenia w rozmowie z PAP Michał Baranowski z German Marshall Fund. Jak zauważa, zaskoczeniem jest znaczący wzrost poparcia dla Trumpa wśród Latynosów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rząd nie radzi sobie na żadnym polu w drugiej fali pandemii. ,,Chaos decyzyjny, regulacyjny i komunikacyjny"

Liczba nowych zakażeń koronawirusem w Polsce lawinowo rośnie. Rządzący podejmują kolejne decyzje, które mają zahamować epidemię, dla większości jednak mocno niezrozumiałe. Według ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego działania te dalekie są od strategii z wiosny, gdy działano szybko i sprawnie. Uważają, że dziś mamy do czynienia z chaosem decyzyjnym, regulacyjnym i komunikacyjnym, a wielowątkowy kryzys wydaje się przerastać osoby nim zarządzające. Minister zdrowia Adam Niedzielski, który mógłby wziąć na siebie ciężar komunikacji, nie ma ich zdaniem charyzmy ani wystarczającego autorytetu. więcej

Kaufland Polska wybrał 38 Content Communication

Sieć supermarketów Kaufland dołącza do grona klientów 38 Content Communication. więcej

inPlus Media zajmie się obsługą ABB

Agencja inPlus Media zdobyła nowego klienta - firmę inżynieryjno-technologiczną ABB. więcej

Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz w Ceneo.pl

Nina Mrożek i Katarzyna Jędrachowicz objęły stanowiska PR managerów w porównywarce cenowej Ceneo. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play zyskał 390 tys. klientów Virgin Mobile, ma 83 tys. użytkowników Play Now TV Box
Huawei pisze do KE w sprawie przepisów bezpieczeństwa 5G. ,,Kryteria oceny nieobiektywne i nietransparentne"
iPhone'y z nową funkcją "Back Tap". Tył obudowy dodatkowym przyciskiem (wideo)
Pandemia koronawirusa hamuje telewizję 8K, ale wzmacnia rynek konsol
Bacardi wprowadzi biodegradowalne butelki
InPost będzie miał nowe centrum logistyczne w Krakowie
KnowledgeHub inwestorem SmokeD. 4 mln zł na rozwój systemu do detekcji pożarów
Lenovo radzi sobie w pandemii. Przychody i zysk w górę
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj