|
|
|
|
|
|
|
TVP: ochrona przydzielona Kurskiemu bez udziału spółki, prezes się zastosował
Szef MSWiA przyznał ochronę prezesowi Telewizji Polskiej Jackowi Kurskiemu bez udziału spółki - poinformowała w czwartek wieczorem telewizja publiczna. Jak podkreślono, Kurski jedynie zastosował się do tej decyzji.
więcej
|
TVN24 liderem wśród kanałów informacyjnych w październiku, Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja. Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat News po raz pierwszy w historii wyprzedził TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dzisiaj premiera serialu ,,Król" w Canal+. ,,Rozmach, ambicje i obsada będąca gwiazdozbiorem polskiego kina" (wideo)
W piątek, 6 listopada w Canal+ Premium i usłudze „Telewizja przez internet” zadebiutuje nowy serial „Król”, który powstał na podstawie książki Szczepana Twardocha. W główne role wcielają się Michał Żurawski, Arkadiusz Jakubik, Magdalena Boczarska, Andrzej Seweryn i Borys Szyc.
więcej
|
UKE chce badać zmiany na rynku usług telewizyjnych
Urząd Komunikacji Elektronicznej chce zamówić badania dotyczące zmiany konsumpcji mediów - szczególnie dotyczących rynku telewizyjnego. Celem raportu ma być „określenie kierunków rozwoju” na rynku płatnej TV, platform OTT oraz IPTV.
więcej
|
1,39 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. Hitem mecz Bayern Monachium-Atlético Madryt
Nowy sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,39 mln widzów w TVP1. Dotychczas najwięcej widzów zgromadził mecz Bayern Monachium-Atlético Madryt - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serwis TVP VOD dostępny na telewizorach Philips. ,,Zapewnienie jak najszerszej dostępności oferty programowej TVP"
Serwis TVP VOD udostępniony został posiadaczom telewizorów Philips z systemem operacyjnym Saphi.
więcej
|
UPC Polska ze wzrostem wpływów, ma 1,5 mln klientów korzystających z 3,2 mln usług
W trzecim kwartale br. przychody UPC Polska zwiększyły się rok do roku o 6,4 proc. do 111,6 mln dolarów (około 424 mln zł). Liczba klientów operatora przekroczyła 1,5 mln, w ciągu kwartału przybyło po kilkanaście tys. użytkowników internetu i telewizji.
więcej
|
Nowy serial ,,Normalni ludzie" w HBO GO i HBO (wideo)
We wtorek, 1 grudnia w HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Normalni ludzie”. Od 14 grudnia produkcja będzie dostępna w HBO.
więcej
|
189 usług UHD na świecie
Na świecie działa obecnie 189 usług umożliwiających oglądanie obrazu w rozdzielczości Ultra HD. Ponad 3/4 z nich to linearne kanały telewizyjne - wynika z danych organizacji Ultra HD Forum.
więcej
|
Discovery Polska dokapitalizowana do kwoty 46,05 mln zł
W połowie października spółce Discovery Polska podwyższono kapitał z kwoty 49,5 tys. zł do 46,05 mln zł. Celem ma być dokapitalizowanie nadawcy kanału Metro, spółki Green Content.
więcej
|
Jacek Kurski ochraniany przez SOP ,,ze względu na dobro państwa"
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski został objęty ochroną SOP, a jako powód wskazano dobro państwa, zdecydował o tym szef MSWiA Mariusz Kamiński - podaje TVN24.pl. Służby prasowe resortu odmawiają komentarza, powołując się na niejawność informacji.
więcej
|
Karol Plewa w redakcji Mediów Narodowych, związanych ze Stowarzyszeniem Marsz Niepodległości
Zwolniony dyscyplinarnie z Telewizji Republika Karol Plewa dołączył do zespołu Mediów Narodowych. Prowadzi tam polityczne rozmowy. Zadebiutował na antenie w czwartek.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bank Millennium, Santander Bank Polska, Alior i Idea Bank obcięły wydatki reklamowe, zwiększył je ING Bank Śląski
W trzecim kwartale br. nakłady marketingowe Banku Millennium, Santander Bank Polska i Alior Banku zmalały odpowiednio o 56,7, 42,8 i 55,9 proc., a Idea Bank w trzech kwartałach obniżył je o 74 proc. Natomiast ING Bank Śląski w zeszłym kwartale na reklamy wydał 6,6 proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce content26
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy w minionych dniach sfinalizował zakup amerykańskiej agencji content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach Ee-commerce. Kwota transakcji nie została ujawniona.
więcej
|
Biedronka otwiera całodobowo ponad 400 sklepów
W związku z pandemicznymi obostrzeniami dla branży handlu, największy detalista na rynku, Biedronka, w nadchodzących dniach uruchomi całodobowo 400 sklepów w całej Polsce. Godziny pracy sklepów przedłużają także Kaufland, Lidl i Tesco.
więcej
|
PGE wybiera agencję do obsługi w social mediach
Polska Grupa Energetyczna szuka w przetargu agencji do obsługi w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od momentu zawarcia umowy.
więcej
|
Anna Lewandowska, Julia Wieniawa i Małgorzata Socha w świątecznej kampanii Apartu (wideo)
Anna Lewandowska i Julia Wieniawa dołączyły do grona ambasadorek marki jubilerskiej Apart. Wspólnie z Małgorzatą Sochą wystąpiły w nowej, świątecznej reklamie marki.
więcej
|
Grupa Open Mobi: dołączają Joanna Urbaniak i Dominika Jurek, awans Martyny Sikory i Dominiki Piwowarczyk
Do Grupy Open Mobi dołączają Joanna Urbaniak, odpowiedzialna za współpracę z domami mediowym i Dominika Jurek, zajmująca się ofertą content marketingową dla branży motoryzacyjnej. Awans otrzymały Martyna Sikora i Dominika Piwowarczyk.
więcej
|
Igor Kwiatkowski i "Cud internetu" przy świątecznym stole w reklamie Plusa
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca świąteczną pakietów internetu w taryfie na kartę. Przygotowały ją Brain, Vizeum, TFP, Televisor I Ztudioiburza.
więcej
|
GAP po krytyce usuwa tweet z dwukolorową bluzą
GAP zamieścił na Twitterze zdjęcie dwukolorowej, czerwono-niebieskiej bluzy z hasłem "The one thing we know, is that together , we can move forward". Markę zalała fala krytyki w wyniku czego tweet szybko usunięto.
więcej
|
Lubella Jajeczna z jesienną kampanią reklamową
Na początku listopada ruszyła nowa kampania promocyjna makaronu Lubella Jajeczna (Maspex). Przygotowały ją GPD i Starcom.
więcej
|
Polacy lubią gazetki promocyjne i katalogi
Gazetki promocyjne i katalogi dostarczane bezpośrednio do skrzynek to preferowane przez Polaków formy reklamy - wynika z badania Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Super-Pharm nie zapłaci kary za złamanie zakazu reklamy
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uchylił decyzje inspekcji farmaceutycznej, która nałożyła na sieć drogerii Super-Pharm karę 40 tys. zł za naruszenie zakazu reklamy aptek.
więcej
|
Arek Tomiak w rosterze twórców Papaya Films
Operator filmowy Arek Tomiak dołącza do grona operatorów reprezentowanych przez Papaya Films w projektach komercyjnych.
więcej
|
Piotr Kuczmarski w agencji BE Media
Pracę w agencji BE Media, zajmującej się cyfrową reklamą zewnętrzną, zaczął Piotr Kuczmarski.
więcej
|
Clarins reklamuje nową linię kosmetyków do twarzy
Marka kosmetyczna Clarins (Orbico Beauty) rozpoczęła digitalową kampanię promującą linię podkładów i korektorów Clarins Everlasting. Działania przygotowały Spark Foundry i Performics.
więcej
|
Duda Nasze Polskie z kampanią ,,Wybierz najlepszy smak"
Ruszyła kampania reklamowa marki wędlin Duda Nasze Polskie, produkowanych przez Zakłady Mięsne Silesia.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
UOKiK podejrzewa zatory płatnicze u Garmond Press i Kolportera. ,,Krótkotrwałe opóźnienia wskutek lockdownu"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejrzewa, że dystrybutorzy prasowi Garmond Press i Kolporter wiosną br. nadmiernie opóźniali płatności dla kontrahentów. Podjął postępowanie wobec obu firm. - Opóźnienia były krótkotrwałe, wynikały przede wszystkim ze specyfiki sytuacji rynkowej - tłumaczy rzecznik Kolportera.
więcej
|
,,Gazeta Polska" ma przeprosić fotoreporterów ws. okładki ,,Uchodźcy przynieśli śmiertelne choroby"
Sąd Okręgowy w Gdańsku orzekł, że „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) ma przeprosić Rafała Wojczala i Wojciecha Wilczyńskiego za wykorzystanie ich zdjęć do fotomontażu na okładce z 2017 roku z tytułem „Uchodźcy przynieśli śmiertelne choroby”. Dodatkowo wydawca tygodnika ma wpłacić 20 tys. zł na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Wyrok jest nieprawomocny, a szef „GP” Tomasz Sakiewicz zapowiada odwołanie.
więcej
|
PAP i Katolicki Uniwersytet Lubelski nawiązują współpracę. ,,Zwiększanie jakości i atrakcyjności dyskursu medialnego"
Rektor KUL ks. prof. Mirosław Kalinowski i prezes PAP Wojciech Surmacz podpisali w czwartek list intencyjny w sprawie współpracy uczelni z agencją. Ma ona dotyczyć głównie informacji z zakresu nauki i technologii, polskich osiągnięć badawczych i wszechstronnego teoretyczno-praktycznego przygotowania studentów dziennikarstwa do pracy w mediach.
więcej
|
,,The New York Times" ma 7 milionów prenumeratorów. Wpływy z subskrypcji cyfrowej wyższe niż z druku
W trzecim kwartale 220 r. „The New York Times” zanotował stabilne przychody i rosnący zysk netto. Liczba prenumeratorów dziennika przekroczyła 7 mln, zaś po raz pierwszy większe wpływy pochodziły z subskrypcji cyfrowych niż z wydań drukowanych.
więcej
|
|
|
CCC będzie dostarczać zakupy internetowe w ciągu 60 minut, ma 250 mln zł z nowych kredytów
Grupa CCC testuje usługę, w ramach której zakupy z jej sklepu internetowego są dostarczane klientom w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia. Są wysyłane nie z magazynu, tylko ze sklepów stacjonarnych. Opcja w listopadzie ma zostać udostępniona w Warszawie.
więcej
|
Użytkownicy Netflksa chętnie dzielą się dostępem do platformy
Ponad połowa użytkowników Netfliksa w USA udostępnia swoje hasło do konta innym osobom - wynika z badania Mindnet Analytics dla KillTheCableBill. W związku z planowanymi podwyżkami abonamentów, co czwarty użytkownik serwisu rozważa rezygnację z subskrypcji.
więcej
|
Jeff Bezos sprzedał w tym roku akcje Amazona warte 10 mld dolarów
Jeff Bezos, szef i założyciel Amazona, sprzedał w tym tygodniu 1 mln akcji firmy wartych 3 mld dolarów. Od początku roku dokonał tego typu transakcji na łączną kwotę ponad 10 mld dolarów.
więcej
|
45. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych odbędzie się w internecie
45. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych odbędzie się online - podali w czwartek organizatorzy imprezy. Jak podkreślili, "wszystko wskazuje na to, że z powodu nowych obostrzeń platforma internetowa będzie jedyną przestrzenią wydarzeń festiwalowych".
więcej
|
WhatsApp z funkcją znikających wiadomości. Będą automatycznie usuwane po siedmiu dniach
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp udostępnił globalnie użytkownikom nowe funkcje. Pierwsza z opcji pozwala na automatyczne usuwanie wiadomości i innych treści z konkretnych czatów po upływie siedmiu dni. Z kolei druga funkcja umożliwia skuteczniejsze zarządzanie zasobami pamięci w smartfonie.
więcej
|
,,Zawodowcy", ,,Kto pyta", ,,Odkrywamy karty", ,,Pomysł na dom" nowymi programami Wirtualnej Polski
W Wirtualnej Polsce jesienią pojawią się nowe produkcje wideo: „Na własnej skórze”, „Zawodowcy”, „Kto pyta”, „Okrywamy karty” oraz „Pomysł na dom”. Kontynuowane będą także znane formaty: „Tłit”, „Money. To się liczy” oraz „Newsroom”. Wszystkie formaty będzie można oglądać na żywo w WP.pl, na WP Wideo oraz w social mediach.
więcej
|
AliExpress zapowiada Festiwal Zakupów
AliExpress, globalna platforma e-commerce, rozpoczyna właśnie Międzynarodowy Festiwal Zakupów 11.11. Promocja rozpocznie się 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00.
więcej
|
UOKiK nałożył karę na Yamaha Music Europe. Ustalała z dystrybutorami minimalne ceny odsprzedaży sprzętu muzycznego w internecie
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny nałożył na producenta sprzętu muzycznego Yamaha Music Europe pół miliona złotych kary za zawyżanie cen towarów. UOKiK podał, że przez 13 lat Yamaha ustalała z dystrybutorami minimalne ceny odsprzedaży sprzętu muzycznego w sklepach internetowych w Polsce.
więcej
|
Instagram testuje nowe reakcje na Stories
Instagram prowadzi testy nowych reakcji na treści zamieszczane przez użytkowników w sekcji Stories.
więcej
|
Iberion uruchomił Portalparentingowy.pl
Grupa Iberion (wydawca m.in. portalu Pikio.pl) uruchomiła swój kolejny serwis tematyczny - Portalparentingowy.pl.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|