|
|
|
|
|
|
|
Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero
Firma Discovery Polska w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 18,3 proc. do 113,97 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 5,3 mln zł zysku do 7,92 mln zł straty. Przesądziło o tym obniżenie z 33 mln zł do zera posiadanych udziałów Green Content, nadawcy kanału Metro. Green Content miał 10,23 mln zł wpływów, 22,02 mln zł kosztów operacyjnych i 10,99 mln zł straty netto.
więcej
|
Telewizja Polska wyda do 36 mln zł na wozy transmisyjne, ma trzy oferty
W ramach postępowania publicznego dotyczącego kupna trzech wozów transmisyjnych dla oddziałów terenowych Telewizji Polskiej złożono trzy oferty. Na realizację zamówienia TVP zamierza przeznaczyć maksymalnie 36 mln zł.
więcej
|
Roman Giertych oskarża Gmyza, Pereirę i Nisztora z art. 212 o zniesławienie, TVP z pozwem cywilnym
Barbara Giertych w imieniu męża Romana wysłała pozwy Samuelowi Pereirze, Cezaremu Gmyzowi i Piotrowi Nisztorowi z art. 212 kodeksu karnego dot. zniesławienia, natomiast Telewizję Polską pozywa w trybie cywilnym. Pozwy dotyczą publikacji po zatrzymaniu Romana Giertycha. - Dosyć kłamstw - mówi prawniczka portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zakończyły się zdjęcia do ,,Blondynki 9". Emisja w TVP1 w zimowej ramówce
Na początku listopada padł ostatni klaps na planie dziewiątego sezonu serialu „Blondynka”. Nowe odcinki widzowie Jedynki będą mogli oglądać w zimowej ramówce.
więcej
|
Queensberry i Polsat zorganizują 30 gal bokserskich w ciągu 5 lat
Telewizja Polsat podpisała pięcioletnią umowę z grupą promotorską Queensberry na organizację wydarzeń sportowych i wsparcie rozwoju obiecujących pięściarzy. W jej ramach każdego roku zorganizowanych i wyemitowanych zostanie co najmniej sześć gal bokserskich. Pierwsza z nich odbędzie się 21 listopada na Zamku Gniew.
więcej
|
4fun Media negocjuje sprzedaż swojemu właścicielowi stacji telewizyjnych i Cupsell.pl
Od połowy października 4fun Media negocjuje sprzedaż swojemu większościowemu akcjonariuszowi Epicom udziałów spółki 4fun (należą do niej trzy kanały telewizyjne) i platformy e-commerce’owej Cupsell. Nie podjęto jeszcze decyzji co do zbycia udziałów spółek.
więcej
|
Canal+ zmienia identyfikację wizualną
Stacja Canal+ zaprezentowała na swoim rodzimym rynku nową identyfikację wizualną, której najmocniejszym elementem będzie "ruchome logo".
więcej
|
Adam Strycharczuk poprowadzi "Koronaporady Strycharczuka" w Superstacji
Od poniedziałku, 9 listopada Superstacja emitować będzie nowy poradnikowy cykl „Koronaporady Strycharczuka”.
więcej
|
Ekstraklasa Games od grudnia w TVP Sport. ,,Docieramy do pokolenia xd"
TVP Sport będzie transmitować Ekstraklasa Games - esportowy turniej w grze EA Sports "FIFA". Trzeci sezon rozgrywek wystartuje w grudniu, póki co trwają przygotowania do wznowienia rywalizacji i serii meczów „FIFA 21 Ekstraklasa 1 vs 1”. - Chcemy dotrzeć do pokolenia xd, wykluczonego przez wszystkich nadawców - komentuje szef TVP Sport, Marek Szkolnikowski. Poprzednio rozgrywki pokazywał kanał Polsat Games.
więcej
|
Michał Kołodziejczyk: stworzę dla siebie format w Canal+ Sport
- Nie będę chciał zatrudnić Mateusza Borka na wyłączność. To nie te czasy. Mateusz ma własną działalność, robi swoje, cieszę się, że znajduje czas dla widzów Canal+ - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Kołodziejczyk, który od pięciu miesięcy jest dyrektorem redakcji sportowej Canal+.
więcej
|
Piłkarska Ekstraklasa: 250 mln zł od Canal+ i TVP, 13 mln zł od sponsorów, 7,4 mln zł zysku netto
W zeszłym roku finansowy spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 15,1 proc. do 270,54 mln zł oraz zysku netto z 7,12 do 7,44 mln zł. Nowy kontrakt z Canal+ Polska i TVP przełożył się na rekordowe 203,84 mln zł z praw medialnych, natomiast zmalały wpływy marketingowe. Wiosną br. spółka uzyskała 2,1 mln zł z tarczy finansowej PFR.
więcej
|
Duży wzrost oglądalności programu ,,Dzień na świecie" w Polsat News
W jesiennej ramówce poranny magazyn Polsat News „Dzień na świecie” ogląda średnio 165 tys. widzów, dwukrotnie więcej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
513 tys. ,,The Four. Bitwa o sławę" w Polsacie
Jesienne odcinki „The Four. Bitwa o sławę” gromadzą średnio 513 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
MSNBC i CNBC przerwały transmisję wystąpienia Donalda Trumpa, uznając że kłamie. Twitter oznacza jego wpisy jako mylące
Kanały CNBC i MSNBC w czwartek przerwały transmisję przemówienia prezydenta USA Donalda Trumpa, który bez dowodów mówił o oszustwach wyborczych i zapewnił, że to on jest zwycięzcą. Od środy wiele wpisów twitterowych Trumpa jest oznaczanych przez platformę jako potencjalnie kontrowersyjne lub wprowadzające w błąd.
więcej
|
Polscy dziennikarze różnie oceniają przerwanie transmisji wystąpienia Trump, krytyka w TVP i wPolityce
Według części polskich dziennikarzy, m.in. z Onetu, „Rzeczpospolitej” i RMF FM, przerwanie przez amerykańskie stacje transmisji przemówienia Donalda Trumpa z bezpodstawnymi zarzutami wobec wyborów to pokaz siły dziennikarstwa. Inni, m.in. dziennikarze Telewizji Polskiej i „Sieci”, zarzucają stacjom cenzurowanie Trumpa.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Świąteczny pociąg Tyskiego jak ciężarówka Coca-Coli? Szef marki: nie inspirowaliśmy się Coca-Colą
Tyskie (Kompania Piwowarska) w tegorocznej reklamie świątecznej pokazuje jadący przez Polskę pociąg, w którym można się spotkać i "przejść na ty". Jednak część ekspertów porównuje ten spot ze znanym od lat konceptem świątecznych ciężarówek Coca-Coli. - Naszą inspiracją nigdy nie była Coca-Cola, co do której mamy ogromy szacunek jako semi-konkurenta - kwituje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
więcej
|
Platige Image: 25,9 mln zł przychodów i 0,5 mln zł straty w III kwartale br.
Grupa Kapitałowa Platige Image (należą do niej m.in. Dobro, Platige Image, Platige Films) miała na koniec III kwartału br. 25,9 mln zł przychodów. Były wyższe w porównaniu do tego samego okresu roku ub. o 16 proc. Spółka zanotowała w tym okresie stratę netto w wysokości 0,5 mln zł wobec 0,8 mln zł zysku netto w III kwartale ub.r. Platige Image zaznacza w sprawozdaniu finansowym, że ma teraz do czynienia z kumulacją zleceń i projektów, które w związku z pandemią COVID-19 zostały przesunięte w czasie. Większość zatrudnionych będzie pracować zdalnie do czerwca 2021 roku.
więcej
|
298 nominacji w konkursie KTR 2020
W tegorocznej edycji konkursu kreatywności KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń - o 111 więcej niż w ubiegłym roku. Jury przyznało 298 nominacji w czterech kategoriach głównych.
więcej
|
Cleo w reklamach Media Expert mniej skuteczna niż Zenek Martyniuk w spotach MediaMarkt
Media Expert kilka dni ruszyło reklamami z piosenkarką Cleo, zaś konkurencyjny Media Markt atakuje ich od kilku tygodni spotami z udziałem gwiazdy disco polo Zenka Martyniuka. Ich zaangażowanie ma zagwarantować marketerom wyróżnialność na tle całej masy innych reklam. Tu rewolucyjny okazuje się MediaMarkt, bo jako pierwsza duża marka zmonetyzował popularność gwiazdy disco polo. Media Expert wydaje się być bardziej zachowawczy, bo wraca do strategii sprzed lat, gdy wspierał się wizerunkiem Eweliny Lisowskiej. - Doskonale rozumiem chęć marketerów do wykorzystania krótkich, szybkich skoków popularności , by przyciągnąć uwagę mas, ale walka o pozycjonowanie marki to maraton, a nie sprint. Współczesne marki nie mogą być banalne - podkreśla Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu.
więcej
|
Justyna Górniak: z The Walt Disney Company do Papaya Films
Justyna Górniak w grudniu obejmie stanowisko chief people officera w studiu produkcyjnym Papaya Films.
więcej
|
Canal+ zmienia identyfikację wizualną
Stacja Canal+ zaprezentowała na swoim rodzimym rynku nową identyfikację wizualną, której najmocniejszym elementem będzie "ruchome logo".
więcej
|
Energa rezygnuje ze sponsorowania stadionu w Gdańsku
Grupa Energa nie będzie dłużej sponsorem tytularnym gdańskiego stadionu należącego do Arena Gdańsk Operator. Spółka zrezygnowała ze sponsoringu po 5 latach wskazując m.in. na ponad 19 mln zł straty operatora stadionu, niewielką liczbę organizowanych tam wydarzeń o charakterze ogólnopolskim oraz ryzyka, które nie pozwolą jej osiągnąć zakładanych celów biznesowych. Ruszyła fala wzajemnych oskarżeń na linii: Energa - władze Gdańska.
więcej
|
Orange w świątecznej kampanii zaprasza do wyzwania (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Orange Zbliża", reklamująca ofertę świąteczną i wprowadzająca nowy format komunikacji "Orange Challenge". Za projekt odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa.
więcej
|
,,Którą maseczkę wolisz?" - Ministerstwo Zdrowia promuje noszenie maseczek (wideo)
Ministerstwo Zdrowia udostępniło spot zachęcający młode osoby do noszenia maseczek w związku z epidemią koronawiusa. O rozpowszechnianie spotu zaapelował do mediów minister zdrowia Adam Niedzielski.
więcej
|
Musiał, Gąsiewska, Karolak i Fidusiewicz w świątecznej reklamie Pepsi
Pod hasłem „Jak świętować, to tylko z Pepsi!" ruszyła świąteczna kampania popularnego napoju. Udział biorą w niej aktorzy Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz, Tomasz Karolak i Wiktoria Gąsiewska oraz influencerka Pepsi - Martyna Chomacka.
więcej
|
Marcin Dorociński zachęca, by "żyć pod prąd" w serii podcastów Opla
Ruszyła niestandardowa proekologiczna kampania „Żyj pod prąd” marki Opel z Marcinem Dorocińskim w roli głównej.
więcej
|
Mediacap przy spadku wpływów o 11 proc. zwiększył zysk dzięki oszczędnościom
Według szacunkowych danych w trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Mediacap, do której należą Grupa S/F, LTTM i IQS, zanotował spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 11 proc. do 28,8 mln zł. Natomiast dzięki wprowadzonym oszczędnościom zysk EBITDA firmy poszedł w górę z 2,6 do ok. 3,4 mln zł.
więcej
|
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią "Zadbaj o dziecięcy mózg"
W najnowszej kampanii "Zadbaj o dziecięcy mózg" Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zwraca uwagę na potrzebę ograniczenia czasu spędzanego przez dzieci przed ekranami smartfonów, laptopów, komputerów czy telewizorów.
więcej
|
DHL Parcel promuje Punkty Obsługi Paczek
DHL Parcel startuje z kampanią promującą Punkty Obsługi Paczek - nową parasolową nazwę sieci partnerskiej.
więcej
|
American Express konsoliduje globalną obsługę reklamową w Dentsu
Firma American Express, dostawca kart kredytowych zdecydowała się rozszerzyć swoją dotychczasową współpracę w zakresie obsługi reklamowej z Dentsu na inne rynki międzynarodowe poza USA. Oznacza to zakończenie trwającej ponad 50 lat współpracy z agencją Ogilvy.
więcej
|
Sigma Bis pod wodzą Marcina Deca staje się bardziej wiarygodna biznesowo
Trwa okres, w którym media i domy mediowe prowadzą negocjacje dotyczące warunków współpracy w przyszłym roku. Walka toczy się o duże pieniądze. Czy objęcie przez Marcina Deca, wieloletniego szefa domu mediowego Initiative Warszawa funkcji prezesa Sigma Bis, wspólnego domu mediowego Orlenu i PZU daje tej agencji większe szanse na polu negocjacyjnym? Zdaniem szefów innych agencji mediowych jego osoba uwiarygadnia Sigma Bis na rynku i może być gwarantem intencji zachowania profesjonalizmu oraz wysokiego standardu biznesu.
więcej
|
Branża kinowa potrzebuje wsparcie państwa
Sieci kinowe liczą na wsparcie państwa. Jeżeli pomoc się nie pojawi, część kin może nie otworzyć się po lockdownie, co negatywnie wpłynie na całą branżę filmową w Polsce - ocenia Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.
więcej
|
Bożonarodzeniowy pociąg z piwem reklamuje Tyskie (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „W święta kolej przejść na TY”. Za obsługę marketingową Tyskiego odpowiadają firmy Bardzo, OTO Film, Gong i Zenith.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zamknięte kina i większość sklepów w galeriach handlowych - Empiki otwarte. ,,Armagedon się nie wydarzy"
Od soboty w związku z epidemią koronawirusa w centrach handlowych zamknięte są m.in. sklepy odzieżowe i meblowe. Te drugie zostały w piątek usunięte z listy wyjątków od zakazu, na co zwróciła uwagę IKEA. Dalej mogą działać m.in. księgarnie i saloniki prasowe, Empik zapowiada, że jego salony będą funkcjonowały normalnie.
więcej
|
Hiszpańscy dziennikarze przeciwni prawu zezwalającemu na ściganie fake newsów
Rząd Hiszpanii przyjął przepisy dotyczące zwalczania nieprawdziwych informacji w czasie epidemii koronawirusa, jednak uchwalenie nowego prawa oprotestowały największe organizacje zrzeszające dziennikarzy. - W Polsce powinniśmy dążyć do zabezpieczenia dziennikarskiej pracy podobnym prawem, nie ma się czego bać - twierdzi Maciej Hoffman, członek zarządu Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z naklejką #NieStrajkuję. Przychód z e-subskrypcji dla Fundacji Małych Stópek
Cały przychód ze sprzedaży prenumeraty elektronicznej „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) zostanie przeznaczony na Fundację Małych Stópek - informuje redakcja pism. Akcja potrwa do 24 grudnia. – To odpowiedź na protesty zwolenników aborcji - podkreślają zespoły obu pism.
więcej
|
Zmarł medioznawca prof. Zbigniew Oniszczuk z Uniwersytetu Śląskiego
W wieku 65 lat zmarł prof. Zbigniew Oniszczuk - medioznawca, od blisko 40 lat związany z Uniwersytetem Śląskim w Katowicach, ceniony badacz zjawisk na styku mediów i polityki, ekspert w dziedzinie systemów medialnych. Był autorytetem dla wielu śląskich dziennikarzy.
więcej
|
Mateusz Fudala po 8 latach pracy odchodzi z ,,Super Expressu"
Dziennikarz sportowy Mateusz Fudala po ośmiu latach pracy żegna się z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media). Pracę w nowym miejscu zacznie w styczniu, będzie nadal zajmować się sportami walki.
więcej
|
Patryk Stanik kierownikiem ds. komunikacji i projektów specjalnych ,,Tygodnika Powszechnego"
Dotychczasowy specjalista ds. promocji „Tygodnika Powszechnego”, Patryk Stanik, został kierownikiem ds. komunikacji w dziale marketingu i projektów specjalnych pisma. Zajmie się koordynacją działań fundraisingowych, e-marketingowych i festiwali w internecie. Raportuje do wiceprezes Mai Kuczmińskiej.
więcej
|
Empiki w galeriach będą otwarte, a sklepy meblowe zamknięte. IKEA zaskoczona
Od soboty do 29 listopada w związku z epidemią koronawirusa w centrach handlowych zamknięte będą m.in. sklepy odzieżowe i meblowe. Te drugie zostały w piątek usunięte z listy wyjątków od zakazu, na co zwróciła uwagę IKEA. Dalej mogą działać m.in. księgarnie i saloniki prasowe, Empik zapowiada, że jego salony będą funkcjonowały normalnie.
więcej
|
Projekt Instytutu Nowych Mediów: odzyskanie przez Polskę niepodległości w światowych gazetach
Publikację tekstów z Polski w największych tytułach prasowych na całym świecie przed Narodowym Świętem Niepodległości, zakłada kolejna odsłona projektu "Opowiadamy Polskę światu" Instytutu Nowych Mediów.
więcej
|
|
|
Pierwsze wyniki Mediapanelu: Wirtualna Polska i RASP przed Facebookiem, Radiozet.pl przed Gazeta.pl
PBI i Gemius udostępniły pierwsze wyniki Mediapanelu - nowego badania odwiedzalności serwisów i aplikacji w internecie. Zdecydowanym liderem jest niezmiennie Google, Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska zanotowały więcej użytkowników niż przeglądarkowy Facebook, a serwis Radia ZET więcej niż Gazeta.pl.
więcej
|
Netflix testuje telewizję linearną
Netflix uruchamia dla subskrybentów nowy serwis internetowy o nazwie Direct. Założeniem platformy jest prezentowanie na niej filmów, seriali i programów według zdefiniowanej kolejności, tak jak odbywa się to w wypadku linearnej telewizji. Na razie Direct będzie dostępny jedynie we Francji.
więcej
|
CDA Premium ma 285 tys. subskrybentów. Słabszy wzrost wpływów i zysku, 206 tys. zł na opłatę od VoD
W trzecim kwartale br. CDA osiągnęło wzrost przychodów o 29 proc. do 14,59 mln zł oraz zysku netto o 19 proc. do 3,38 proc. To niższe dynamiki niż w pierwszym i drugim kwartale. Na koniec września CDA Premium miało 285 tys. subskrybentów. Firma zapłaciła 206 tys. zł tytułem opłaty nałożonej w lipcu br. na serwisy VoD.
więcej
|
Spotify planuje serwis z podcastami w cenie od 3 do 8 dolarów miesięcznie
Spotify może uruchomić oddzielny serwis przeznaczony dla użytkowników podcastów. Zgodnie z doniesieniami na platformie będą dostępne wyłącznie ekskluzywne treści audio w zamian za miesięczną subskrypcję wynoszącą od 3 do 8 dolarów.
więcej
|
Smakosze na czele, Aniagotuje i Mojewypieki z dużymi wzrostami (TOP10 stron kulinarnych)
Wśród serwisów kulinarnych na pozycję lidera zasięgowego awansowali Smakosze.pl, a zdecydowanie najwięcej odsłon notuje Kwestiasmaku.com. Mocno wzrosła odwiedzalność blogów Aniagotuje.pl i Mojewypieki.com.
więcej
|
Wprost.pl na czele, wPolityce przed Polityka.pl i Niezalezna (TOP serwisów tygodników opinii)
Wśród serwisów internetowych tygodników opinii zdecydowanie najpopularniejsze jest Wprost.pl. Po kilkadziesiąt mln odsłon notują też DoRzeczy.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl. Mocno zmalała odwiedzalność Gosc.pl i Nczas.com.
więcej
|
Netflix i Amazon Prime utrzymują licencje w Turcji
Turecki urząd regulujący rynek mediów (Turkey’s Radio and Television Supreme Council, RTÜK) przyznał serwisom streamingowym Netflix i Amazon Prime 10-letnie licencje na działalność w kraju.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Cztery agencje dołączają do Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Powstałe w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyjęło czterech nowych członków - agencje 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group.
więcej
|
Jarosław Kaczyński problemem PiS. "Przestał uchodzić za nieomylnego"
Protesty przeciwko zaostrzeniu prawa antyaborcyjnego w Polsce wpływają na spadek notowań czołowych polityków związanych z PiS. Z badania opublikowanego przez "Rzeczpospolitą" wynika, że ponad 70 proc. respondentów uważa, że Jarosław Kaczyński powinien odejść ze stanowiska prezesa tej partii. Eksperci oceniają, że PiS wchodzi w najtrudniejszy okres swoich rządów, bo "do społecznej traumy wywołanej pandemią dodał lęk przed autorytaryzmem".
więcej
|
Szymon Hołownia: piszę książkę o kampanii, ws. Netflixa nie można kopać się z koniem
Lider Polski 2050 Szymon Hołownia poinformował, że pisze książkę o tegorocznej kampanii prezydenckiej, a zaliczka od wydawnictwa jest obecnie jednym ze źródeł jego dochodów. Odniósł się też do wypowiedzi abp. Gądeckiego o nieodpowiednich treściach na Netfliksie. - Nie da się kopać z koniem, nie da się zawracać Wisły kijem, można stać na brzegu tej Wisły i pokazywać, że ma się lepszą propozycję - stwierdził.
więcej
|
|
|