|
|
|
|
|
|
|
W TVP powstała Redakcja Mediów Interaktywnych. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym tvp.info
Portal TVP.Info w poniedziałek trafił do struktur Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i podlega bezpośrednio Danielowi Liszkiewiczowi, wiceszefowi publicystyki TVP Info. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym serwisu, który wchodzi teraz w skład nowopowstałej Redakcji Mediów Interaktywnych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat w III kw. miał 3 mld zł przychodów, koszty wzrosły do 2,49 mld zł
W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc.
więcej
|
Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."
W pierwszych trzech kwartałach br. telewizje zarobiły na reklamach o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Od lipca do września br. nastąpiło odbicie w górę po słabym drugim kwartale, a nadawcy walczyli z nadpopytem na czas reklamowy. Wynik w ostatnich miesiącach tego roku zależeć będzie od skali obostrzeń wprowadzanych przez rząd w związku z pandemią, które przekładają się na politykę reklamową marketerów. Ci na razie wydatków w telewizji nie ograniczają. Eksperci z domów mediowych prognozują, że spadek na rynku reklamy tv nie powinien na koniec roku przekroczyć 10 proc.
więcej
|
SFP-ZAPA wygrało 6-letni proces sądowy z Vectrą, operator ma zwrócić kilkanaście mln zł
Sąd Apelacyjny w Gdańsku wydał wyrok zobowiązujący Vectrę do dopłaty kilkunastu milionów złotych w zakresie wyrównania wynagrodzenia autorskiego na rzecz SFP-ZAPA za reemisję utworów audiowizualnych w latach 2013-2015.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła widzów, ale Polsat nadal liderem rynku
Nadawaną w jesiennej ramówce trzynastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 962 tys. widzów, o 450 tys. osób mniej niż przed rokiem. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,55 mln zł.
więcej
|
Dwa błędy w realizacji ,,Familiady": redakcja przeprasza i wini system komputerowy
Emitowany przez TVP2 program „Familiada” zanotował dwie wpadki podczas weekendowych emisji: w sobotę błędnie uszeregowano odpowiedzi i niżej punktowane znalazły się wyżej w rankingu, zaś w niedzielę jednej z drużyn nie zaliczono prawidłowej odpowiedzi, przez co odpadła. TVP w dwóch oddzielnych oświadczeniach przeprasza, winiąc za błędy wadliwy system komputerowy.
więcej
|
TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. ,,Rolnik szuka żony" i ,,Fakty" przed ,,M jak miłość" w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, w 16-49 - TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,85 mln widzów debiutu ,,Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz" w TVP2
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,85 mln widzów.
więcej
|
Szymon Jadczak oskarżony przez prokuratora o zniesławienie w książce o Wiśle Kraków
Prokurator Jacek Skała skierował prywatny akt oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego przeciwko dziennikarzowi śledczemu, Szymonowi Jadczakowi z TVN24.pl - podał „Dziennik Gazeta Prawna”. Jadczak jest autorem książki o relacjach Wisły Kraków ze środowiskiem przestępców. Prokurator zarzuca mu, że opisał go w tej książce jako osobę zaprzyjaźnioną z tym środowiskiem i dopuszczającą się w przeszłości czynów zabronionych.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."
W pierwszych trzech kwartałach br. telewizje zarobiły na reklamach o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Od lipca do września br. nastąpiło odbicie w górę po słabym drugim kwartale, a nadawcy walczyli z nadpopytem na czas reklamowy. Wynik w ostatnich miesiącach tego roku zależeć będzie od skali obostrzeń wprowadzanych przez rząd w związku z pandemią, które przekładają się na politykę reklamową marketerów. Ci na razie wydatków w telewizji nie ograniczają. Eksperci z domów mediowych prognozują, że spadek na rynku reklamy tv nie powinien na koniec roku przekroczyć 10 proc.
więcej
|
PZU wybrało do obsługi Leo Burnett i Focus Media Group
Agencje reklamowe Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) i Focus Media Group wygrały przetarg na obsługę reklamową PZU.
więcej
|
Bartek Walczuk po 7 latach odchodzi z agencji 180heartbeas + Jun v. Matt
Bartek Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + Jung v Matt, kończy pracę w agencji. Chce skupić się na autorskim projekcie Osom Studios,
więcej
|
"Energetyczna Niepodległość" w kampanii PGE z okazji Święta Niepodległości (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała kampanię z okazji Święta Niepodległości poświęconą historii rozwoju polskiej energetyki po odzyskaniu niepodległości w 1918 roku. W ten sposób spółka upamiętniła 102. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.
więcej
|
Powstała Biała Księga poświęcona przetargom w obszarze brandingu
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opublikowało IX rozdział Białej Księgi poświęcony przetargom w obszarze brandingu. Rekomendacje, co do standardów przetargowych i współpracy zostały wypracowane w ramach dialogu branżowego przez reprezentantów reklamodawców i agencji.
więcej
|
,,Czas, by być razem" - historia babci i wnuczki w świątecznej reklamie Disneya
Świąteczny spot Disneya to animacja opowiadająca wzruszająca historię babci i wnuczki. W tle pojawia się znana wszystkim Myszka Miki.
więcej
|
Nie będzie światecznej trasy ciężarówki Coca-Coli
Koncern Coca-Cola rusza z bożonarodzeniową kampanią reklamową, która startuje w Wielkiej Brytanii i będzie się pojawiać na kolejnych rynkach. W tym roku firma nie zorganizuje jednak tradycyjnej i charakterystycznej dla marki i świątecznego okresu trasy bożonarodzeniowej ciężarówki.
więcej
|
Volvo przekonuje, że "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów"
W nowej kampanii SUV-ów Volvo XC40 producent Volvo Cars koncentruje się na bezpieczeństwie, Nową komunikację oparto na przewrotnym haśle "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów". Kampania została przygotowana przez szwedzką agencję Forsman & Bodenfors.
więcej
|
innogy Polska ufundowała wodne murale w Warszawie. Pokażą, czym oddychamy
innogy Polska inicjuje projekt Clean Art. “Czyste powietrze. Czysta Warszawa”, w ramach którego mieszkańcy stolicy zobaczą na budynkach miasta wodne murale wykonane techniką czyszczenia budynków ze smogu.
więcej
|
Paweł Pałka wspólnikiem adCookie
Do grona wspólników agencji digital marketingowej adCookie, dołącza Paweł Pałka, head of client service.
więcej
|
Mural do wygrania w ramach promocji Cyberpunk 2077
Operator Play w ramach promocji gry Cyberpunk 2077 organizuje konkurs, w którym do wygrania jest własny mural.
więcej
|
Fundacja Sue Ryder promuje zbiórkę na Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie
Na początku listopada ruszyła największa w historii Fundacji Sue Ryder kampania fundraisingowa, promująca Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Akcję wspierają Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego.
więcej
|
Resort cyfryzacji wydał więcej na ,,e-Polak potrafi!" niż na promocję ProteGO Safe
W br. realizacja kampanii społecznej „e-Polak potrafi!” w telewizji, radiu i internecie kosztowała ok. 4 mln zł, natomiast na promocję aplikacji ProteGO Safe i Kwarantanna domowa służących do walki z epidemią przeznaczono ok. 3,2 mln zł - wynika z danych resortu cyfryzacji.
więcej
|
Książka ,,Dom" w zamian za zakupy w promocji Lidla
Sklepy Lidl rozpoczynają promocję, w której za pieczątki przyznawane za zakupy można otrzymać książkę „Dom. O domowym gotowaniu, domowych sprawach i domowym szczęściu”. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.
więcej
|
Piotr M. Szelenbaum nadzoruje departament prawny w PCF Group
Od listopada br. do spółki PCF Group (People Can Fly) dołączył mec. Piotr M. Szelenbaum, który na stanowisku general counsel będzie kierował departamentem odpowiedzialnym za nadzór prawny w Grupie.
więcej
|
Trenerka Justyna Bolek ambasadorką marki Just Hero
Trenerka fitnessu i twórczyni marki Slavica, Justyna Bolek, została ambasadorką marki odzieżowej Just Hero.
więcej
|
Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland
Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland w zakresie promocji miasta na nośnikach należących do firmy.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Firmy Kamila Durczoka nie stać na koszty komornicze, przez półtora roku Silesionu z 1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł straty
Wiosną br. komornik sądowy odstąpił od egzekwowania należności od firmy Coal Minders SA zarządzanej przez Kamila Durczoka, bo nie ma ona środków na pokrycie samego postępowania komorniczego. Spółka dopiero złożyła sprawozdanie za 2017 rok (jesienią 2016 roku uruchomiła zamknięty wiosną ub.r. serwis Silesion.pl): przez dwa lata działalności zanotowała łącznie 994,1 tys. zł przychodów, 5,28 mln zł kosztów operacyjnych i 3,57 mln zł straty netto. Finansowała się głównie emisją nowych akcji.
więcej
|
Zuzanna Gierlińska szefową sprzedaży w Google na Polskę
Zuzanna Gierlińska objęła stanowisko head of sales Poland w Google. Będzie pracować w Google Customer Solutions - jednym z działów biznesowych Google w centrali firmy w Dublinie.
więcej
|
Onet na czele najczęściej cytowanych mediów w październiku. Awans Wirtualnemedia.pl
W październiku inne redakcje najczęściej powoływały się na informacje portalu Onet - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych o jedną pozycję w górę awansowały Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Allegro kupiło resztę udziałów eBilet Polska
Spółka Allegro.pl przejęła pozostałe 20 proc. udziałów eBilet Polska, którego 80 proc. kapitału ma od wiosny ub.r. W zarządzie eBiletu jest dwoje menedżerów Allegro.
więcej
|
Bloomberg uruchamia platformę streamingową Quicktake. Wiadomości i publicystyka przez całą dobę
Bloomberg uruchomił własną platformę streamingową o nazwie Quicktake. W ramach dostępnej globalnie oferty są nadawane sprofilowane tematycznie serwisy informacyjne, a także cykle programów poświęconych różnym aspektom biznesu, nauki i kultury.
więcej
|
Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia
Sieć sklepów Decathlon w związku z nowymi obostrzeniami dotyczącymi koronawirusa wprowadziła ofertę dostaw ekspresowych. Firma zapewnia, że w ramach tej opcji towary zamówione w internetowym sklepie są dostarczane nabywcom w ciągu dwóch godzin. Na razie oferta jest dostępna w największych miastach Polski.
więcej
|
Maja Staśko w grupie Iberion jako specjalista ds. pomocowych i społecznych
Aktywistka Maja Staśko dołączyła do zespołu grupy Iberion, obejmując funkcję specjalisty ds. pomocowych i społecznych.
więcej
|
Użytkowników starszych wersji Androida czekają kłopoty. Nie wszystkie strony w sieci będą się otwierać
Od jesieni 2021 roku użytkownicy starszych wersji systemu Android mogą napotkać trudności w przeglądaniu niektórych stron internetowych. Chodzi o zakończenie wsparcia dotyczącego certyfikatu bezpieczeństwa dla mających kilka lat platform mobilnych Google’a. Problem może dotyczyć około 30 procent witryn w sieci.
więcej
|
Fundacja Sue Ryder promuje zbiórkę na Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie
Na początku listopada ruszyła największa w historii Fundacji Sue Ryder kampania fundraisingowa, promująca Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Akcję wspierają Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego.
więcej
|
Gazeta.pl w nowym cyklu podaje statystyki pandemii koronawirusa
Portal Gazeta.pl (Agora) uruchomił nowy cykl „Epidemia w liczbach”, w ramach którego trzy razy w tygodniu publikowane będą najważniejsze statystki oraz analizy na temat pandemii. W powstawaniu cyklu zespół dziennikarzy wspiera Michał Rogalski, autor bazy z danymi o Covid-19.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nasilają się obawy Polaków przed zakażeniem koronawirusem
Większa liczba notowanych przypadków koronawirusa przekłada się na nasilenie obaw przed zakażeniem – wynika z badania CBOS. W październikowym sondażu 68 proc. badanych przyznało, że boi się zakażenia. Znacząco pogorszyła się też ocena działań rządu w zwalczaniu epidemii.
więcej
|
|
|