|
|
|
|
|
|
|
TVP i MEN z nową ofertą dla nauczycieli i uczniów. Platforma edukacyjna VOD zamiast ,,Szkoły z klasą"
Telewizja Polska we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej przygotowała 33-odcinkowy cykl edukacyjny „Techniki nauki”. Jest dostępny na platformie TVP VOD, a programy prowadzą eksperci, wykładowcy i trenerzy wskazani przez MEN.
więcej
|
TVP wyda do 2,3 mln zł na 19 samochodów dostawczych, dostała sześć ofert
Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego chce kupić 19 samochodów typu furgon dla swoich oddziałów terenowych. Zamierza na nie przeznaczyć maksymalnie 2,28 mln zł, dostała sześć ofert od firm motoryzacyjnych.
więcej
|
503 tys. widzów ,,The Four. Bitwa o sławę" w Polsacie. 7,48 mln zł z reklam
Emitowany jesienią nowy program „The Four. Bitwa o sławę” gromadził średnio 503 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.
więcej
|
Ministerstwo Finansów partnerem nowego serialu Polsatu ,,Sąsiedzkie porachunki". Rafał Rutkowski w obsadzie
W niedzielę, 22 listopada Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Sąsiedzkie porachunki”. Partnerem produkcji jest Ministerstwo Finansów.
więcej
|
917 tys. widzów ,,Mayday", ,,Bad Boy" oraz ,,Bez skrupułów" w Polsacie. 28,63 mln zł z reklam
Trzy miniseriale Polsatu „Mayday”, „Bad Boy” oraz „Bez skrupułów” oglądało średnio 917 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,48 mln zł.
więcej
|
Odbiorcy France Televisions na łączach Orange zobaczą targetowane reklamy. Rusza pilotaż
Orange oraz francuska telewizja publiczna France Televisions zawarły umowę, w ramach której użytkownicy internetu od operatora będą widzieć targetowane reklamy podczas oglądania kanałów France Televisions. Pilotaż potrwa do końca 2020 roku.
więcej
|
TVP Sport z nową aplikacją mobilną: tryb ciemny i zmieniony player wideo
Aplikacja mobilna TVP Sport na Androida, iOS i telefony Huawei została udostępniona w nowej wersji. Zyskała nowy interfejs oraz dodatkowe opcje, m.in. tryb ciemny i player z kilkoma streamami równocześnie.
więcej
|
136 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam dotyczą spotów emitowanych przy serialu "M jak miłość" w TVP2 i przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1. Trzeba odpowiednio zapłacić 136 tys. zł i 102 tys. zł.
więcej
|
Dorota Żurkowska-Bytner za Macieja Maciejowskiego w zarządzie TVN Digital
W zarządzie TVN Digital, spółki zależnej TVN Discovery Polska znalazła się Dorota Żurkowska-Bytner.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami, spadki oglądalności stacji informacyjnych
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i mecz Ligi Narodów Włochy-Polska. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kamil Stoch w kampanii Cartoon Network apeluje do młodzieży: ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj"
Ruszyła szósta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj", organizowanej przez stację Cartoon Network. Tegorocznym ambasadorem projektu jest skoczek narciarski Kamil Stoch.
więcej
|
1,37 mln widzów debiutu ,,Lego Masters" w TVN
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Lego Masters” oglądało średnio 1,37 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Premier League wycofuje się z pay-per-view
Angielska Premier League nie będzie pobierać opłat w modelu (pay-per-view) za transmisje meczów ligowych w Wielkiej Brytanii. Decyzję podjęto po fali krytycznych komentarzy kibiców.
więcej
|
Nie żyje Janusz Leśniewski - aktor, reżyser, lektor i były dziennikarz
W niedzielę zmarł Janusz Leśniewski - aktor, reżyser, były dziennikarz warszawskiego ośrodka TVP. O jego śmierci poinformował Związek Artystów Scen Polskich. Miał 69 lat.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowak, Beczała i Bork laureatami Nagród Mediów Publicznych. Olechowski z nagrodą specjalną TVP
Historyk prof. Andrzej Nowak, tenor Piotr Beczała i reżyser Mirosław Bork otrzymali w poniedziałek Nagrody Mediów Publicznych w kategoriach Słowo, Muzyka i Obraz. To nasz obowiązek, żeby twórców, ich dzieła przybliżyć możliwie szerokiej widowni - powiedział przewodniczący RMN Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Krzysztof Zalewski z audycją w Radiu 357
Do zespołu internetowego Radia 357, które rozpocznie regularne nadawanie w grudniu dołączy muzyk, piosenkarz i kompozytor Krzysztof Zalewski. To drugi muzyk po Tomaszu Organku, który zasili redakcję.
więcej
|
|
Konkurs ,,na pożarcie" w Rock Radiu
W poniedziałek na antenie Rock Radia (Grupa Radiowa Agory) wystartował nowy konkurs dla słuchaczy „Na pożarcie w Rock Radiu”. Można w nim wygrać śniadanie z dostawą do domu.
więcej
|
|
|
|
Effie Awards 2020: Grand Prix dla Żabki, najbardziej efektywne DDB Warszawa, Wavemaker i McDonald's
Jury 21. edycji Effie Awards przyznało w tym roku 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych statuetek. Grand Prix otrzymała kampania "Żabka - Mały Wielki Sklep" w kategorii Long term marketing excellence, przygotowana przez PZL, Spark Foundry i OMD. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku zdobyła DDB Warszawa, domu mediowego Wavemaker, a klienta McDonald's Polska.
więcej
|
"Drobne grzeszki" motywem przewodnim nowej platformy komunikacyjnej marki Grześki
Pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” Colian zaprezentował nową platformę komunikacyjną popularnych wafelków. Kampanię Grześków przygotowały MullenLowe Warsaw, Initiative, Lemon, Gong i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Odbiorcy France Televisions na łączach Orange zobaczą targetowane reklamy. Rusza pilotaż
Orange oraz francuska telewizja publiczna France Televisions zawarły umowę, w ramach której użytkownicy internetu od operatora będą widzieć targetowane reklamy podczas oglądania kanałów France Televisions. Pilotaż potrwa do końca 2020 roku.
więcej
|
136 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam dotyczą spotów emitowanych przy serialu "M jak miłość" w TVP2 i przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1. Trzeba odpowiednio zapłacić 136 tys. zł i 102 tys. zł.
więcej
|
Agnieszka Dygant w bożonarodzeniowych reklamach Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play prowadzi kampanię reklamującą jej bożonarodzeniowe promocje. W reklamach występuje aktorka Agnieszka Dygant.
więcej
|
Cityboard zmienia logo i stawia na digital
Firma reklamy zewnętrznej Cityborad Media usuwa z nazwy człon "media", odświeża logo i poszerza dotychczasowe usługi o digital.
więcej
|
Kamil Stoch w kampanii Cartoon Network apeluje do młodzieży: ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj"
Ruszyła szósta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj", organizowanej przez stację Cartoon Network. Tegorocznym ambasadorem projektu jest skoczek narciarski Kamil Stoch.
więcej
|
"Pomóc niewidzialnym" w świątecznej kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)
Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.
więcej
|
Michel Moran reklamuje catering dietetyczny LightBox (wideo)
Ruszyła kampania z udziałem szefa kuchni Michela Morana, promująca firmę LightBox oferującą catering dietetyczny w formie diety pudełkowej.
więcej
|
Flegamina w nowej kampanii "dziękuje, że wybierasz mądrze" (wideo)
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczyna nową kampanię marki Flegamina. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative Warszawa (Mediabrands).
więcej
|
Biedronka ze specjalną promocją na pieczywo
Od 16 do 18 listopada w sklepach Biedronka trwa akcja specjalna, w ramach któ®ej klienci otrzymają voucher rabatowy za zakup pieczywa niepakowanego.
więcej
|
Fundacja Humanosh apeluje o pomoc dla Białorusi
W kampanii społecznej Humanosh Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich prosi o pomoc dla uchodźców z Białorusi.
więcej
|
SalesTube z obsługą Denley na 8 rynkach
SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, prowadzi kampanię promocyjną dla marki Denley (Bolf) na ośmiu rynkach: polskim, słowackim, rumuńskim, węgierskim, czeskim, litewskim, ukraińskim i bułgarskim.
więcej
|
Aldi z pierwszą kampanią bożonarodzeniową,,Mamy święta i mamy siebie"
Sieć sklepów Aldi rusza ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, Carat Poland i iProspect.
więcej
|
Kasia Bujakiewicz w świątecznej kampanii OBI
„Udekoruj swój dom w magicznym stylu” - tym hasłem sieć marketów remontowo-budowlanych OBI rozpoczęła kampanię świąteczną, której bohaterką jest aktorka Kasia Bujakiewicz. Reklamę przygotowały agencje Walk Creative i Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Absolut z kampanią "Nie da się wybrać za dobrze"
Alkoholowa marka Absolut promuje się w nowej kampanii, przygotowanej przez VMLY&R, hasłem "Nie da się wybrać za dobrze".
więcej
|
Katarzyna Beberok-Sitko dyrektorem marketingu Fabryki Porcelany
Katarzyna Beberok-Sitko objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu Fabryki Porcelany.
więcej
|
Electrolux prezentuje "szwedzki sposób na zdrowy dom"
Ruszyła kampania reklamowa marki Electrolux, promująca oczyszczacz powietrza Pure A9. Działania pod hasłem „Szwedzki sposób na zdrowy dom” rozpoczęły się 14 listopada - w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. Akcję przygotowały Cut the Mustard i Zenith.
więcej
|
El Padre otwiera Digital Event Studio
Agencja marketingowa El Padre uruchomiła we własnej siedzibie studio do realizacji digital eventów.
więcej
|
LEGO w nowej kampanii promuje zestawy dla dorosłych
Ruszyła kampania reklamowa, promująca zestawy klocków LEGO dla dorosłych konsumentów. Za jej realizację, planowanie i zakup mediów odpowiadają Initiative Junior (agencja dedykowana do obsługi marki) i Reprise, oba brandy należące do grupy Mediabrands.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu": wpływy 10 proc. w dół, 3 mln zł zysku netto
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zanotowała spadek przychodów o 10,4 proc. do 23,17 mln zł i zysku netto z 3,32 do 3,03 mln zł. - Na szczęście byliśmy w stanie szybko przenieść dużą część tych aktywności do świata cyfrowego i pomimo obniżki przychodów generować z tego rodzaju działalności istotne zyski - mówi prezes firmy Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Łukasz Warzecha uruchomił system wsparcia jego kanału na YouTube. Od 9,99 do 59,99 zł miesięcznie
Dziennikarz i publicysta Łukasz Warzecha, który prowadzi swój kanał na YouTube, gdzie komentuje bieżące wydarzenia polityczne uruchomił system wsparcia jego działalności. Internauci, którzy zdecydują się na mecenat mogą przekazać mu kwotę od 9,99 zł do 59,99 zł miesięcznego wsparcia.
więcej
|
Ruch spłacił zobowiązania układowe. PKN obejmie akcje dystrybutora
Po uprawomocnieniu się dwóch porozumień układowych Ruch zapłacił wierzycielom, głównie wydawcom prasowych, wynikające z nich zobowiązania. Firma wykorzystała do tego środki pożyczone od Orlenu, który do końca listopada obejmie większościowy pakiet jej akcji.
więcej
|
Harry Styles pierwszym mężczyzną na okładce amerykańskiego "Vogue"
Brytyjski wokalista Harry Styles pojawi się na okładce grudniowego wydania magazynu "Vogue" w Stanach Zjednoczonych. To pierwszy raz, kiedy to mężczyzna występuje na okładce amerykańskiej edycji "biblii mody".
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska przy spadku wpływów zwiększyła zysk. Przychody Telewizji WP 37 proc. w górę
W trzecim kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 16,6 proc. do 153 mln zł, natomiast jej zysk netto wzrósł z 21,44 do 26,55 mln zł. Epidemia mocno uderzyła w jej turystyczne spółki Wakacje.pl i Nocowanie.pl, za to wpływy Telewizji WP zwiększyły się o 37 proc. do 6,28 mln zł.
więcej
|
Łukasz Warzecha uruchomił system wsparcia jego kanału na YouTube. Od 9,99 do 59,99 zł miesięcznie
Dziennikarz i publicysta Łukasz Warzecha, który prowadzi swój kanał na YouTube, gdzie komentuje bieżące wydarzenia polityczne uruchomił system wsparcia jego działalności. Internauci, którzy zdecydują się na mecenat mogą przekazać mu kwotę od 9,99 zł do 59,99 zł miesięcznego wsparcia.
więcej
|
Blisko połowa dzieci korzysta z serwisów SVOD
Już niemal połowa dzieci korzysta z płatnego video na żądanie, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie. Pandemia przyspieszyła digitalizację gospodarstw domowych - wynika z 5. edycji badania "Dzieci w sieci multiscreen" zrealizowanego przez Mediafarm i Zymetrię.
więcej
|
Brand24: 61 proc. klientów z zagranicy, wpływy 23 proc. niższe niż przed blokadą przez Facebooka
W III kwartale br. zajmująca się monitoringiem internetu spółka Brand24 zanotowała spadek przychodów sprzedażowych rok do roku o 22,6 proc. do 3,3 mln zł oraz wyniku netto z 48,9 tys. zł zysku do 74,8 tys. zł straty. Firma po półrocznej blokadzie przez Facebooka nie odbudowała jeszcze bazy klientów sprzed roku, już 61 proc. z nich jest z zagranicy.
więcej
|
IKEA wprowadza opcję dostawy do Paczkomatów
IKEA Retail we współpracy z firmą InPost wprowadza nową usługę odbioru produktów w Paczkomatach.
więcej
|
Tomasz Rożek otworzył na YouTubie kanał Nauka. To Lubię dla dzieci (wideo)
Dziennikarz naukowy Tomasz Rożek uruchomił na YouTubie kanał Nauka. To Lubię Junior skierowany do kilkuletnich dzieci. Jego główny kanał youtube’owy ma obecnie 458 tys. subskrybentów.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Blisko połowa dzieci korzysta z serwisów SVOD
Już niemal połowa dzieci korzysta z płatnego video na żądanie, a wśród dzieci w wieku 7-12 lat ponad połowa korzysta z internetu na własnym smartfonie. Pandemia przyspieszyła digitalizację gospodarstw domowych - wynika z 5. edycji badania "Dzieci w sieci multiscreen" zrealizowanego przez Mediafarm i Zymetrię.
więcej
|
Większość Polaków boi się kolejnego lockdownu
Aż 70 proc. Polaków obawia się o skutki ekonomiczne i społeczne ewentualnego drugiego lockdownu - wynika z kolejnej fali cyklicznego badania SW Research. Coraz bardziej obawiamy się także światowego kryzysu finansowego.
więcej
|
|
|
Adam Hofman jako PR-owiec otwiera polityczne drzwi, dlatego współpracował z nim Leszek Czarnecki
Adam Hofman nie jest PR-owcem, którego po prostu dogoniła polityczna przeszłość. Cały czas działa na styku polityki i biznesu, korzystając ze swoich kontaktów z kariery politycznej - uważają eksperci, komentując ujawnione przez Romana Giertycha kontakty Hofmana z Leszkiem Czarneckim. - Akurat on nie wygląda na osobę, która chciałaby za wszelką cenę uciec od politycznej przeszłości - mówi Janusz Schwertner z Onetu.
więcej
|
Dotacje dla gwiazd muzyki: ministwrstwo za mało uzasadniło, Gliński zaostrzył kryzys
Informacja o dotacjach, które w ramach Funduszu Wsparcia Kultury mają otrzymać m.in. wybrani wykonawcy muzyki pop i disco polo wywołała w weekend falę oburzenia, które dodatkowo zaognił minister Piotr Gliński ironicznymi komentarzami na Twitterze. Zdaniem ekspertów to modelowy przykład sytuacji kryzysowej, w której mamy do czynienia nie tylko z kryzysem wizerunkowym rządzących, ale też samych artystów, którzy wsparcie mieli otrzymać. Wstrzymanie wypłat może świadczyć z kolei o tym, że ministerstwo nie potrafi obronić zasad, które decydowały o ich przyznaniu.
więcej
|
ITBC Communication dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Dwudziestą piątą agencją w gronie Stowarzyszenia Agencji Public Relations została ITBC Communication.
więcej
|
Christine Schrimer szefową PR księcia Harry'ego i księżnej Meghan
Księżna Meghan i książe Harry zatrudnili Christine Schrimer na stanowisko szefowej PR w ich zespole ds. public relations. Toy Holness został ich sekretarzem prasowym
więcej
|
Planet Partners dla Platformy Przemysłu Przyszłości
W listopadzie agencja Planet Partners nawiązała współpracę z fundacją Platforma Przemysłu Przyszłości pod egidą Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.
więcej
|
|
|