|
|
|
|
|
|
|
Nowy serial ,,Szadź" miał o 250 tys. widzów więcej niż ,,Pod powierzchnią 2", TVN wiceliderem
Serial „Szadź” w TVN oglądało średnio 1,24 mln widzów, o 250 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie drugi sezon „Pod powierzchnią”. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,53 mln zł.
więcej
|
TVN rezygnuje z serialu ,,Szkoła". "Pracujemy nad nowymi programami dla młodszej widowni"
Telewizyjna Siódemka nie będzie kontynuować paradokumentalnego serialu „Szkoła”, gdzie właśnie dobiega końca emisja trzynastego sezonu produkcji. - W TVN7 będziemy inwestować przede wszystkim w pasma prime-time'owe. Pracujemy też nad nowymi programami dla młodszej widowni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
,,Kuba Wojewódzki" stracił 143 tys. widzów, ale TVN nadal liderem. Powstanie kolejny sezon
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 812 tys. osób, o 143 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal był liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 11,55 mln zł.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: TVP w programie o karaniu kobiet jak w średniowieczu naruszył zasady szacunku i tolerancji
Emitując odcinek programu „Rodzinny Ekspres”, w którym wspomniano o karaniu kobiet metodą średniowieczną, Telewizja Polska naruszyła zasadę szacunku i tolerancji - oceniła Rada Etyki Mediów.
więcej
|
,,Witamy w Czeczenii", ,,Ziemia niczyja" i specjalny odcinek ,,Euforii" w grudniu w HBO (wideo)
W grudniu w kanałach linearnych HBO pojawią się m.in. dokument „Witamy w Czeczenii”, nowy serial „Ziemia niczyja” czy specjalny odcinek „Euforii. Co jeszcze zobaczą widzowie?
więcej
|
Bertelsmann kupuje od ViacomCBS wydawnictwo Simon & Schuster. Cena: 2,17 mld dolarów
Niemiecki koncern medialny Bertelsmann kupi od holdingu ViacomCBS firmę Simon & Schuster, jednego z największych wydawców książek na rynku w USA. Wartość transakcji realizowana w gotówce wynosi 2,17 mld dolarów, jej zakończenie zaplanowano na początek 2021 r. Simon & Schuster będzie funkcjonowało jako niezależny podmiot w ramach struktur Penguin Random House, wydawcy należącego do Bertelsmanna.
więcej
|
Grudniowe premiery Canal+: ,,Pętla", ,,Doktor Dolittle", ,,Świat w ogniu", ,,Włoskie wakacje"
„Pętla” Patryka Vegi, „Doktor Dolittle”, „Świat w ogniu” czy „Włoskie wakacje” z Liamem Neesonem – to tylko niektóre z nowości, jakie na grudzień przygotował dla abonentów Canal+. Mocnym punktem mają być sportowe relacje i filmy dokumentalne.
więcej
|
Inea testuje technologię 25G PON we współpracy z Nokią
Operator infrastruktury światłowodowej Inea rozpoczął testy nowej technologii 25G PON, która ma być komercyjnie dostępna w 2021 roku. W tym zakresie współpracuje z Nokią.
więcej
|
Świąteczny odcinek ,,Totalnych remontów Szelągowskiej" w TVN
W sobotę, 26 grudnia TVN pokaże specjalny - świąteczny - odcinek programu „Totalne remonty Szelągowskiej”.
więcej
|
Ken Jennings nowym prowadzącym "Jeopardy!"
Słynny teleturniej "Jeopardy!" poprowadzi Ken Jennings - podało Sony Pictures Television. Zastąpi Alexa Trebeka, zmarłego 8 listopada.
więcej
|
Zmarła Maria Zuchowicz - prawniczka, działaczka olimpijska, komentatorka łyżwiarstwa figurowego
We wtorek w Warszawie w wieku 90 lat zmarła Maria Zuchowicz - a prawniczka, działaczka ruchu olimpijskiego, sędzia łyżwiarstwa figurowego. Z mediami była związana przede wszystkim jako komentatorka telewizyjna zawodów łyżwiarstwa transmitowanych.
więcej
|
Otwarte okno Cartoon Network w Cyfrowym Polsacie GO
Z okazji nadchodzących Mikołajek wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu korzystający z serwisu Cyfrowy Polsat GO otrzymali dostęp do wybranych seriali Cartoon Network.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McCann i Weber Shandwick wygrały przetarg na wprowadzenie nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring
Agencje McCann i Weber Shandwick, wchodzące w skład McCann Poland, wygrały przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brand New Galaxy: Darko Bosiljčić business operations directorem na region MEA
W niedawno powstałym oddziale Brand New Galaxy MEA, zespołem e-commerce pokieruje Darko Bosiljčić. Objął on stanowisko business operations directora.
więcej
|
Polacy wydadzą w tym roku na święta 29 proc. mniej niż w 2019 roku
W tym roku na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi na święta zamierzamy przeznaczyć średnio 1 318 zł, czyli o 29 proc. mniej niż rok temu - wynika z 23. edycji międzynarodowego badania Deloitte „Zakupy świąteczne 2020”.
więcej
|
Dialog Branżowy opublikował Białą Księgę Digital
W ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego opublikowano ostatnią, dziesiątą część poświęconą dobrym praktykom w branży digitalu.
więcej
|
AMS odświeża markę Cityinfo
Firma reklamy zewnętrznej AMS (Agora) odświeża markę CityInfo. Zmiany polegają na wprowadzeniu nowych autorskich treści i czytelniejszego wyglądu oraz nowoczesnej ramówki.
więcej
|
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas w Sopocie znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. Design i asortyment podkreśla butikowy charakter filii.
więcej
|
Xiaomi Mi 10T promowane hasłem "Twórz. Odkrywaj"
Wystartowała druga odsłona kampanii marki Xiaomi, promująca nowy flagowy smartfon Mi 10T PRO. Akcję pod hasłem "Twórz. Odkrywaj" przygotowały Open Gate, Bomaye i MediaCom.
więcej
|
"Otchłań" - przejmująca historia o transplantologii dziecięcej (wideo)
Spot zatytułowany „Otchłań” to główny element kampanii, w której Fundacja „Serce Anielki” nawołuje Polaków do wsparcia polskiej transplantologii dziecięcej, która z uwagi na trudną sytuację w służbie zdrowia znalazła się w bardzo krytycznym momencie. Za produkcję tej charytatywnej kampanii odpowiada Dynamo Film.
więcej
|
PGE ze sportowcami edukuje o konieczności zachowania dystansu społecznego
Pod hasłem „W życiu liczy się dystans” Polska Grupa Energetyczna zachęca do przestrzegania zaleceń sanitarnych Ministerstwa Zdrowia w związku z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Roślinne mielone, burgery, klopsiki i fileciki od Garden Gourmet w Kauflandzie
Firma Nestlé wprowadza na rynek roślinne zamienniki mięsa. Roślinne „mięso” mielone, burgery, klopsiki i fileciki marki Garden Gourmet dostępne są w sprzedaży detalicznej w sklepach sieci Kaufland w całej Polsce.
więcej
|
Akcja Shell "Moc okazji we wtorki i czwartki" do końca roku
Shell dokłada bonus do akcji „Moc okazji we wtorki i czwartki". Klienci mogą otrzymać 50 proc. rabatu na najwyższy program myjni, do 40 proc. rabatu na produkty Philips, a także kupić zimowy płyn do spryskiwaczy 2 l za 14,99 zł.
więcej
|
Hallmark - nowe logo opakowań szklanych
Przemysł szklarski wprowadza nowe logo (Hallmark), które jest symbolem zachowania jakości produktu, dbania o zdrowie konsumenta i środowisko oraz łatwego i nieskończonego recyklingu.
więcej
|
Lidia Miler i Dawid Łabno w SEO4.net
Do działu content marketingu krakowskiej agencji SEO4.net dołączyli content specjaliści - Lidia Miler oraz Dawid Łabno.
więcej
|
ABC4brands z nową kampanią świąteczną dla Hebe
Agencja reklamowa ABC4brands przygotowała kampanię świąteczną dla drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
więcej
|
Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies Współpraca Adform, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu - zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Koszt utrzymania serwisu PAP o koronawirusie to ok. 400 tys. zł miesięcznie
W marcu br. Polska Agencja Prasowa uruchomiła serwis dotyczący koronawirusa, udostępnia w nim za darmo treści wszystkim chętnym redakcjom, także tym niemającym umów z PAP. Miesięczny koszt jego utrzymania to ok. 400 tys. zł miesięcznie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze i eksperci PR gorzko o pracy rzecznika policji Mariusza Ciarki. "Niepokojący styl myślenia i działania"
Rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, inspektor Mariusz Ciarka stał się w ostatnich dniach obiektem krytyki ze strony mediów za sprawą wypowiedzi komentujących interwencję policjantów wobec fotoreporterki Agaty Grzybowskiej. Wbrew dostępnym materiałom filmowym i zdjęciom, tłumaczył zatrzymanie niewiedzą funkcjonariuszy o tym, że dziennikarka na strajku wykonywała obowiązki służbowe. Zdaniem ekspertów, taka postawa podważa zaufanie obywateli i mediów nie tylko do samego rzecznika prasowego, ale i całej formacji policji. Zdaniem części komentatorów Ciarka jedynie wykonuje rozkazy przełożonych, a cała sprawa jest de facto polityczna.
więcej
|
Orlen da Ruchowi stabilność finansową, może zrezygnować z jego marki
Przejęcie Ruchu przez Orlen jak na razie dla branży wydawniczej oznacza gwarancję terminowych płatności od dystrybutora. Gdyby koncern paliwowy kupił też Polska Press Grupę, pojawiłoby się ryzyko faworyzowania jej kosztem innych wydawców. Według nieoficjalnych doniesień Orlen może przemianować Ruch na którąś ze swoich dotychczasowych marek.
więcej
|
Parlament Europejski potępia nękanie dziennikarzy i propagandę prorządową w mediach publicznych
Parlament Europejski w przyjętej w środę rezolucji wyraził głębokie zaniepokojenie stanem wolności mediów w UE, potępiając "nękanie i wywieranie presji na dziennikarzy oraz przemoc wobec nich".
więcej
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka i Polskie Stowarzyszenie Public Relations krytykują działania policji. "Utrudnia pracę dziennikarzom"
Helsińska Fundacja Praw Człowieka wyraża oburzenie w związku z zatrzymaniem fotoreporterki Agaty Grzybowskiej w trakcie relacjonowania przez nią protestu pod siedzibą Ministerstwa Edukacji Narodowej. Gorzkich słów pod adresem policji i m.in. sposobu komunikacji jej rzecznika prasowego nie szczędzi także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. - Rzecznik prasowy, jest zobowiązany do przestrzegania zasady prawdomówności - podkreśla organizacja.
więcej
|
Bertelsmann kupuje od ViacomCBS wydawnictwo Simon & Schuster. Cena: 2,17 mld dolarów
Niemiecki koncern medialny Bertelsmann kupi od holdingu ViacomCBS firmę Simon & Schuster, jednego z największych wydawców książek na rynku w USA. Wartość transakcji realizowana w gotówce wynosi 2,17 mld dolarów, jej zakończenie zaplanowano na początek 2021 r. Simon & Schuster będzie funkcjonowało jako niezależny podmiot w ramach struktur Penguin Random House, wydawcy należącego do Bertelsmanna.
więcej
|
Jacek Podsiadło ponownie w gronie felietonistów ,,Tygodnika Powszechnego"
Poeta i tłumacz, Jacek Podsiadło, dołączył do stałych felietonistów „Tygodnika Powszechnego”. Jego teksty będą ukazywały się na łamach na zmianę z felietonami Zuzanny Radzik. Podsiadło pisał już dla „Tygodnika” w latach 2000-2007.
więcej
|
Alaksandr Łukaszenka: nowe media zagrażają suwerenności Białorusi
Nowe media zagrażają informacyjnej suwerenności i państwowości Białorusi – oświadczył w środę Alaksandr Łukaszenka na zjeździe prorządowego Białoruskiego Związku Dziennikarzy.
więcej
|
Fanpage tygodnika "NIE" na krótko zablokowany przez Facebooka
Fanpage tygodnika "NIE" na kilka godzin zniknął z Facebooka. Redakcja nie otrzymała informacji, dlaczego profil został zablokowany.
więcej
|
Bauer wprowadza na rynek świąteczne wydanie ,,Życia na Gorąco", w sprzedaży - do końca roku
W czwartek, 26 listopada, rozpocznie się sprzedaż specjalnego wydania „Życia na Gorąco - Extra” (Wydawnictwo Bauer), przygotowanego na Boże Narodzenie. Pismo dostępne będzie do 31 grudnia br.
więcej
|
|
|
Francja zbiera podatek od cyfrowych gigantów. Dotyczy głównie firm amerykańskich
Francuskie ministerstwo finansów potwierdziło we wtorek, że w 2020 r. zostanie nałożony podatek na cyfrowych gigantów, tzw. podatek GAFA - od nazw Google, Amazon, Facebook, Apple. Podatek dotyczy głównie firm amerykańskich, USA grożą nałożeniem ceł na francuskie produkty.
więcej
|
Smartfony coraz częściej narzędziem do e-zakupów, Allegro najpopularniejsze
Rok 2020 jest już nazywany przełomowym, jeśli chodzi o e-commerce. Okres pandemii spowodował zmianę przyzwyczajeń konsumentów i przeniesienie części zakupów do internetu. Coraz częściej do e-zakupów wykorzystywane są też smartfony - wynika z raportu agencji Spicy Mobile.
więcej
|
Jest rekomendacja do sprzedaży akcji Allegro. ,,W konkurencji z Amazonem spadek rentowności nieunikniony"
Analityk BM mBanku Paweł Szpigiel w rekomendacji z 18 listopada zalecił sprzedaż akcji Allegro, określając ich cenę docelową na 54 zł, znacznie poniżej ówczesnego kursu. Według analityka Allegro zanotuje spadek rentowności po wejściu Amazona na polski rynek, a ryzykiem dla firmy jest możliwość przejęcia InPostu przez konkurenta.
więcej
|
YouTube testuje automatyczne rozdziały wideo
YouTube testuje nowy mechanizm, dzięki któremu filmy wideo w serwisie będą automatycznie dzielone na rozdziały.
więcej
|
TikTok bardziej przyjazny osobom chorym na epilepsję światłoczułą
Serwis społecznościowy TikTok wprowadza nową funkcję, dzięki której ma być bardziej dostępny dla osób chorych na epilepsję światłoczułą.
więcej
|
Ruszyła strona internetowa prezentująca codzienne raporty zakażeń
Ruszyła strona internetowa prezentująca codzienne raporty zakażeń w skali kraju, województw i powiatów. Dane pochodzą z elektronicznego systemu EWP, na którym od wtorku bazują dzienne statystyki zachorowań podawane przez resort zdrowia.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarze i eksperci PR gorzko o pracy rzecznika policji Mariusza Ciarki. "Niepokojący styl myślenia i działania"
Rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji, inspektor Mariusz Ciarka stał się w ostatnich dniach obiektem krytyki ze strony mediów za sprawą wypowiedzi komentujących interwencję policjantów wobec fotoreporterki Agaty Grzybowskiej. Wbrew dostępnym materiałom filmowym i zdjęciom, tłumaczył zatrzymanie niewiedzą funkcjonariuszy o tym, że dziennikarka na strajku wykonywała obowiązki służbowe. Zdaniem ekspertów, taka postawa podważa zaufanie obywateli i mediów nie tylko do samego rzecznika prasowego, ale i całej formacji policji. Zdaniem części komentatorów Ciarka jedynie wykonuje rozkazy przełożonych, a cała sprawa jest de facto polityczna.
więcej
|
McCann i Weber Shandwick wygrały przetarg na wprowadzenie nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring
Agencje McCann i Weber Shandwick, wchodzące w skład McCann Poland, wygrały przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki Credit Agricole Leasing & Factoring, realizowany przez Europejski Fundusz Leasingowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka i Polskie Stowarzyszenie Public Relations krytykują działania policji. "Utrudnia pracę dziennikarzom"
Helsińska Fundacja Praw Człowieka wyraża oburzenie w związku z zatrzymaniem fotoreporterki Agaty Grzybowskiej w trakcie relacjonowania przez nią protestu pod siedzibą Ministerstwa Edukacji Narodowej. Gorzkich słów pod adresem policji i m.in. sposobu komunikacji jej rzecznika prasowego nie szczędzi także Polskie Stowarzyszenie Public Relations. - Rzecznik prasowy, jest zobowiązany do przestrzegania zasady prawdomówności - podkreśla organizacja.
więcej
|
Raport Edelmana: konsumenci chcą, by marki zajmowały stanowisko w kwestiach społecznych
Zaufanie jest siłą napędową zakupów. 60 proc. konsumentów wybiera teraz marki, którym ufa, a 86 proc. ankietowanych oczekuje od marek, że te będą zajmować stanowisko w kwestiach społecznych, jednocześnie rozwiązując osobiste problemy - wynika z raportu Edelman Trust Barometer – „Brands Amidst Crisis".
więcej
|
Partner of Promotion, ClickAd i Cityboard chcą obsługiwać kampanie społeczne kancelarii premiera w internecie
W przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na prowadzenie w internecie kampanii społecznych wpłynęło 7 ofert. Wśród agencji, które je złożyły są m.in. Partner of Promotion, ClickAd Interactive, Mastermind Media i Cityboard Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Starkowski PR managerem w Cinkciarz.pl Marketing
Marcin Starkowski objął nowo utworzone stanowisko PR managera w spółce Cinkciarz.pl Marketing. Do sierpnia br. pracował w dziale PR Banku Pekao.
więcej
|
Joanna Lach dołącza do more communications agency
Do zespołu agencji more communications agency dołączyła Joanna Lach, która objęła stanowisko account executive. Ostatnio pracowała w Partner of Promotions.
więcej
|
|
|