|
|
|
|
|
|
|
Dorota Gawryluk o Polsat News: zatrudniamy ludzi zarówno z TVN, jak i TVP
To nie jest tak, że skoro mamy pandemię to w łatwy sposób można przyciągnąć uwagę widzów. Rywalizacja o widza jest tak samo trudna, jak przed pandemią - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami w listopadzie. Eurowizja Junior 2020 i ,,M jak miłość" hitami
Liderem oglądalności w listopadzie br. była TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: finał Eurowizji Junior 2020, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sieci kablowe rozczarowane działaniem UOKiK w zakresie poprawy relacji operatorów i nadawców
Operator Multimedia Polska poinformował, że wraz z końcem roku przestanie oferować kanały Telewizji Polsat. Nieoficjalnie, firmy nie porozumiały się co do warunków finansowych dalszej współpracy. Sprawą relacji między nadawcami a operatorami zajmuje się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, działania urzędu krytykuje Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów.
więcej
|
Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media
Od stycznia 2021 roku za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Telewizji Puls będzie odpowiadać Polsat Media. Nadawca kończy 10-letnią współpracę w tym zakresie z TVN Media.
więcej
|
Tomasz Kułakowski odchodzi z ,,Czarno na białym" w TVN24
Reporter Tomasz Kułakowski po prawie roku pracy żegna się z redakcją „Czarno na białym” w TVN24. Wcześniej był związany m.in. z Polsatem i Polskim Radiem.
więcej
|
Sprawa karna o naruszenie praw Telewizji Polsat poprzez rozpowszechnianie seriali w internecie
Do Sądu Okręgowego w Białymstoku trafiła sprawa mężczyzny oskarżonego o naruszenie praw autorskich Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu. Przez pięć lat na portalu internetowym miał on rozpowszechniać odcinki popularnych seriali telewizyjnych. W pierwszej instancji został uniewinniony.
więcej
|
Transmisje z PKO BP Ekstraklasy w Indonezji i Timorze Wschodnim. W krajach niemieckojęzycznych także w DAZN
Piłkarska Ekstraklasa podpisała kontrakt, w ramach którego rozgrywki będą pokazywane w Indonezji i Timorze Wschodnim. Ponadto przedłużyła umowę dotyczącą transmisji w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, tam jej mecze może pokazywać platforma DAZN.
więcej
|
,,Przyjaciółki 17" wiosną 2021 roku w Polsacie. Trwają już prace
Telewizja Polsat rozpoczyna zdjęcia do siedemnastej serii „Przyjaciółek”. Premiera nowych odcinków zaplanowana została na wiosnę 2021 roku.
więcej
|
Zygmunt Solorz i Henryk Sobierajski w radzie nadzorczej ZE PAK
Do rady nadzorczej Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin zostali powołani większościowy akcjonariusz firmy Zygmunt Solorz (należą też do niego m.in. grupa Cyfrowy Polsat, Plus Bank i Elektrim) oraz jej były prezes Henryk Sobierajski.
więcej
|
Nowe programy żużlowe ,,Trzeci wiraż" i ,,This is speedway" w nSport+
W grudniu nSport+ rozpocznie emisję dwóch nowych programów o tematyce żużlowej - „Trzeci wiraż” i „This is speedway”.
więcej
|
Nowy program ,,Kuchnia Żydów Polskich" Łukasza Modelskiego od 5 grudnia w TVP Historia
W sobotę, 5 grudnia TVP Historia rozpocznie emisję nowego programu „Kuchnia Żydów Polskich” Łukasza Modelskiego.
więcej
|
Eurosport pokaże mistrzostwa Europy piłkarek ręcznych
Od 3 do 20 grudnia 2020 roku w Danii odbywać się będą mistrzostwa Europy w piłce ręcznej kobiet. Imprezę relacjonować będzie Eurosport.
więcej
|
Nielsen: oglądalność Polsat News, TVN24 i TVP Info w tym roku wzrosła o 36 proc.
Łączna oglądalność trzech głównych stacji informacyjnych - Polsat News, TVN24 i TVP Info - w tym roku wzrosła o 36 proc., a ich udział w całkowitej oglądalności telewizyjnej w wybranych tygodniach dochodził do 17 proc. - Rok 2020 przyniósł wiele niepewności, wydarzeń bez precedensu - komentuje Joanna Kopeć, senior media research executive w Nielsen Media.
więcej
|
ATM Grupa jednak bez kredytu z PFR. Zwróciła środki, bo zmieniły się kryteria
Firma producencka ATM Grupa ostatecznie nie otrzymała kredytu z Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach pierwszej tarczy finansowej. Pierwotnie wraz ze spółkami zależnymi uzyskała 7,93 mln zł, ale kryteria programu zmieniono tak, że wypadła z sektora małych i średnich firm.
więcej
|
Film ,,Niech gadają" od 10 grudnia w HBO GO, Meryl Streep w roli głównej (wideo)
W niedzielę, 10 grudnia w HBO GO pojawi się nowy film reżyserii Stevena Soderbergha „Niech gadają”, w którym w główną rolę wciela się Meryl Streep. Produkcja HBO Max w styczniu zadebiutuje również w linearnym kanale HBO.
więcej
|
RTL Group przejmuje w całości RTL Belgium. Konsolidacja struktur
RTL Group przejmuje 100 procent udziałów w swojej belgijskiej spółce zależnej RTL Belgium. Transakcja zostanie zrealizowana w gotówce i akcjach. Celem zmiany własnościowej jest większa konsolidacja w portfolio RTL Group oraz wypracowanie nowych możliwości programowych dla odbiorców oraz reklamodawców.
więcej
|
,,Wiadomości" zarzuciły Pudelkowi ,,ohydny atak" na reprezentantkę Polski w Eurowizji Junior. ,,Kuriozalny atak"
W dwóch wydaniach „Wiadomości” skrytykowano publikacje Wirtualnej Polski o wyniku Ali Tracz w Eurowizji Junior. Pokazano przy tym zdjęcia szefowej Pudelka i prezesa holdingu Wirtualna Polska. - Kuriozalny atak za napisanie prawdy, że Polska tym razem nie wygrała Eurowizji Junior - skomentował szef komunikacji w WP.
więcej
|
Z oferty Multimedia Polska znikną kanały Polsatu, klienci mogą wypowiedzieć umowy
Z końcem br. sieć kablowa Multimedia Polska przestanie oferować kanały Telewizji Polsat. Dla klientów usługi telewizyjnej firmy to podstawa do wypowiedzenia umów.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"
Nadawcy telewizyjni, marketerzy, agencje mediowe podpisały list intencyjny w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee, który zajmie się jednoźródłowym badaniem mediów. W liście strony wyraziły "gotowość do współpracy" i chęć wspólnego działania w tej sprawie z nadawcami radiowymi i internetowymi. - Powstanie JIC będzie przełomowym momentem na polskim rynku mediów - ocenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT.
więcej
|
|
Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy podcastu ,,Raport o stanie świata". ,,Reakcja Polskiego Radia żenująca, nacechowana zemstą"
Dariusz Rosiak nie zmieni nazwy swojego podcastu „Raport o stanie świata”, mimo że jest ona wśród znaków towarowych, o których zastrzeżenie ubiega się Polskie Radio. - Nie ma podstaw, by nadawca zastrzegł tę nazwę - mówi Rosiak portalowi Wirtualnemedia.pl. - To, co robi radio to przejaw reakcji nacechowanej zemstą - ocenia.
więcej
|
|
Radio 357 gotowe do startu. Zebrano już ponad 350 tys. zł
Zespół Radia 357 poinformował wczoraj, że zebrano już kwotę 350 tys. zł - konieczną do uruchomienia radia w wersji 0.9. Ruszyć ma jeszcze w grudniu, a już w przyszłym tygodniu radiowcy wejdą do studia, by nagrać piosenkę o karpiu. Zaprezentowano też wizualizację studia.
więcej
|
|
Trójka reklamuje się nazwą audycji ,,Zapraszamy do Trójki", którą zdjęła z ramówki (wideo)
Radiowa Trójka wystartowała 1 grudnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które w sierpniu br. po wielu latach zniknęło z ramówki stacji.
więcej
|
|
Lokalny program Radia Gdańsk dla Słupska dłuższy o godzinę, pojawiło się poranne pasmo
Radio Gdańsk wydłużyło czas codziennych audycji nadawanych dla Słupska: od początku grudnia rozgłośnia emituje w tym mieście lokalne pasmo w sumie przez trzy godziny. Pojawił się także nowy poranny blok.
więcej
|
|
Największe świąteczne przeboje w Meloradio. Rozgłośnia rozdaje słuchaczom prezenty pod choinkę
Od grudnia Meloradio (Eurozet) gra na antenie największe świąteczne przeboje. Rusza także z akcją „Wymarzony prezent”, w ramach której redakcja rozdawać będzie słuchaczom prezenty.
więcej
|
|
RMF FM nadal zdecydowanym liderem w Bydgoszczy, Radio Maryja spadło na ostatnie miejsce
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od maja do października br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Telewizja Puls przenosi sprzedaż czasu reklamowego z TVN Media do Polsat Media
Od stycznia 2021 roku za sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Telewizji Puls będzie odpowiadać Polsat Media. Nadawca kończy 10-letnią współpracę w tym zakresie z TVN Media.
więcej
|
Trójka reklamuje się nazwą audycji ,,Zapraszamy do Trójki", którą zdjęła z ramówki (wideo)
Radiowa Trójka wystartowała 1 grudnia z kampanią wizerunkową pod hasłem „Zapraszamy do Trójki”. Slogan to nazwa pasma, które w sierpniu br. po wielu latach zniknęło z ramówki stacji.
więcej
|
Opel z nową identyfikacją wizualną
Marka samochodowa Opel ma nową oprawę wizualną, na którą składają się odświeżone czcionka i logo oraz nowe kolory. Projekty powstały we współpracy z agencjami Velocity McCan i Monotype.
więcej
|
MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego
Dom mediowy MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego.
więcej
|
Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)
Wczoraj odbyła się premiera teledysku do piosenki "Wspólna chwila", która jest elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro pod hasłem "Najważniejszy jest czas z bliskimi". Wystąpili w nim Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski.
więcej
|
UOKiK ostrzega przed oszukańczymi reklamami z celebrytami promującymi ryzykowne inwestycje
- Celebryci zachęcający do inwestowania na rynku Forex czy w kryptowaluty? Uważaj, to może być pułapka mająca na celu wyłudzenie twoich pieniędzy i danych - ostrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Opisuje, jak ustrzec się oszustw związanych z inwestycjami wysokiego ryzyka.
więcej
|
Holak rapuje w reklamie McDonald's o konieczności noszenia maseczek
McDonald's do nowej kampanii zachęcającej do noszenia maseczek zaprosił rapera Holaka. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach. Akcję przygotowały DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl
Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy.
więcej
|
Przebój Sofi Tukker w kampanii Ceneo
Porównywarka cenowa Ceneo startuje z kampania reklamową, której muzycznym tłem jest utwór Sofi Tukker „Purple hat”.
więcej
|
Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów
W związku z ponownym otwarciem Salonów Agata, marka przygotowała nową akcję promocyjną, której towarzyszy premiera spotu telewizyjnego z udziałem Synowej (w tej roli Małgorzata Socha) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).
więcej
|
Ponad połowa Polaków unika produktów szkodzących środowisku
57 proc. Polaków deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58 proc.) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa - wynika z badania ARC Rynek i Opinia Katedry Badań Zachowań Konsumentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
więcej
|
Świąteczna promocja na smartwatche w T-Mobile wsparta kampanią (wideo)
T-Mobile Polska uruchomił świąteczną promocję dla nowych i obecnych klientów, którzy zdecydują się na ofertę abonamentową ze smartfonem. Będą oni mogli zakupić jeden z 11 modeli inteligentnych zegarków o 300 zł taniej w 24 ratach 0%. Ofertę wspiera kampania w telewizji, internecie, salonach sprzedaży i na outdoorze.
więcej
|
Powstała organizacja promująca boks zawodowy Deal Punch Promotions, na czele Maciej Sikorski
Działalność rozpoczęła Deal Punch Promotions - nowa grupa promotorska promująca boks zawodowy. Zarządza nią Maciej Sikorski, który posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komercjalizacji sportu i rozrywki.
więcej
|
Volkswagen napędza statki transportujące samochody zużytym olejem z restauracji
Koncern Volkswagena zaczął wykorzystywać paliwo pochodzące ze zużytego oleju z restauracji. Pierwszy frachtowiec z silnikiem MAN-a jest już napędzany paliwem przyjaznym środowisku. Jego zastosowanie zmniejsza emisję dwutlenku węgla przez statki transportowe o ponad 85 procent.
więcej
|
Maciej Zień reklamuje kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon
Z początkiem grudnia ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon pod nazwą „Sztuka noszenia perfum". Twarzą kampanii został projektant mody Maciej Zień.
więcej
|
Piotr Ferszka dyrektorem sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska
Piotr Ferszka z początkiem grudnia br. objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska, dostawcy aplikacji biznesowych.
więcej
|
190 tys. złotych w puli nagród w konkursie T-Mobile
Od grudnia wystartował konkurs dla klientów T Mobile na kartę, MIX lub Heyah na kartę. Pula nagród to 190 tys. złotych.
więcej
|
Podkarpacie stawia na promocję (wideo)
Pod hasłem „Podkarpacie. Będziesz pod wrażeniem" ruszyła kampania informacyjno-promocyjna walorów turystyczno-gospodarczych województwa podkarpackiego. Przygotowała ją krakowska agencja MDI Group.
więcej
|
LEGO we wspólnej akcji z Minecraft
Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.
więcej
|
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z ,,odkupieniem win"
Z oferty marki odzieżowej Reserved (należącej do LPP) wycofana została koszulka pokazująca Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz napis „odkupienie win”. W weekend koszulkę skrytykowała dziennikarka Agata Puścikowska. - Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - zapewniło Reserved.
więcej
|
Lidl po raz 12. z wspólną akcją dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Sieć sklepów Lidl Polska od poniedziałku rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. Finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom. Detalista wspiera akcję po raz 12.
więcej
|
Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona w kampanii #ZeroKompromisów Remingtona
Pod hasłem #ZeroKompromisów trwa kampania promująca innowacyjną linię Hydraluxe PRO marki Remington. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerkami takimi jak Maja Sablewska, Maria Winiarska i Zofia Zborowska-Wrona, Agnieszka Niedziałek prowadząca kanał WWWłosy czy „Gaba Hair” Zalewska. Częścią kampanii jest też projekt CSR #DajWlosZRemington wspierający Fundację Rak’n’Roll. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Neon Shake Advertising.
więcej
|
Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077 Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prokuratura żąda od ,,Tygodnika Podhalańskiego" zdjęć tęczowej flagi na Giewoncie, zwalnia dziennikarzy z tajemnicy
Zakopiańska prokuratura zażądała od „Tygodnika Podhalańskiego” wydania zdjęć Giewontu z tęczową flagą na krzyżu. W piśmie do redakcji prokurator informuje o zwolnieniu z dziennikarskiej tajemnicy, ale dziennikarze odmawiają. - Tajemnica dziennikarska, to wartość, za którą każdy prawdziwy dziennikarz prędzej pójdzie siedzieć, niż ją ujawni - komentuje wydawca pisma Jerzy Jurecki.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska i Maja Staśko krytykują okładkę "Elle" z Anną Lewandowską i hasłem "Siła kobiet"
Na okładce styczniowego "Elle Polska" (Burda Media) pojawiła się Anna Lewandowska, trenerka i biznesmenka. Redakcja opatrzyła numer hasłem "Siła kobiet". Pomysł negatywnie oceniła dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska oraz aktywistka Maja Staśko. Kilka tygodni temu prawnicy Lewandowskiej żądali od niej usunięcia krytycznych wpisów, grożąc sądem. - Nie boi się błędów? Tylko za krytykę tych błędów grozi pozwami na 15 tys. zł - przypomniała Staśko.
więcej
|
Hanna Krall felietonistką "Tygodnika Powszechnego"
Hanna Krall, pisarka i reporterka, dołączyła do grona felietonistów „Tygodnika Powszechnego”.
więcej
|
|
|
Bartosz Raj szefem strony głównej Gazeta.pl, Rafał Madajczak dyrektorem rozwoju
Z początkiem grudnia br. Bartosz Raj został dyrektorem strony głównej i serwisów informacyjnych portalu Gazeta.pl (Agora). Z kolei Rafał Madajczak objął stanowisko dyrektora rozwoju marki portalu. Oprócz tego w zespole portalu nastąpiły czasowe zmiany, w ramach których obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl przejął Mateusz Aleksandrowicz, a dyrektora programowego portalu - Karolina Deling.
więcej
|
Marcin Malicki zastąpi Tomasza Machałę na stanowisku szefa WP Pilot
Z początkiem 2021 roku Marcin Malicki obejmie stanowisko szefa aplikacji WP Pilot, której do tej pory dyrektorem zarządzającym był Tomasz Machała.
więcej
|
DAZN oficjalnie wchodzi do Polski. Walki bokserskie za 7,99 złotych miesięcznie
DAZN, płatna platforma oferująca transmisje i programy sportowe w streamingu zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią startuje na 200 nowych rynkach, w tym także w Polsce. Miesięczny abonament wynosi u nas 7,99 zł i na początku umożliwia kibicom boksu oglądanie walki o tytuł, a także dostęp do poszerzającego się archiwum klasycznych pojedynków, materiałów o sportowcach i programów oryginalnych.
więcej
|
Taco Hemingway i Quebonafide liderami polskiego Spotify w 2020 roku
W 2020 roku najpopularniejszym wykonawcą wśród polskich użytkowników Spotify był po raz kolejny Taco Hemingway - wynika z najnowszego zestawienia #SpotifyWrapped. Najchętniej odtwarzana piosenka w naszym kraju to „BUBBLETEA”, zaś na globalnej liście liderami wśród wykonawców są Bad Bunny i Billie Eilish.
więcej
|
Julia Wieniawa, Mery Spolsky i Arek Kłusowski w świątecznym teledysku Allegro (wideo)
Wczoraj odbyła się premiera teledysku do piosenki "Wspólna chwila", która jest elementem bożonarodzeniowej kampanii Allegro pod hasłem "Najważniejszy jest czas z bliskimi". Wystąpili w nim Julia Wieniawa, Mery Spolsky oraz Arek Kłusowski.
więcej
|
Kanada z podatkiem cyfrowym od 2022 roku
Do 100 mld CAD inwestycji w kanadyjską gospodarkę, podatki dla gigantów usług cyfrowych i powszechny system przedszkoli zapowiedziała w poniedziałek wicepremier i minister finansów Chrystia Freeland.
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski w kampanii Interia.pl
Wystartowała nowa kampania promocyjna Interii pod hasłem „Interia - portal, który towarzyszy mi każdego dnia”. W spocie Wiktoria Gąsiewska, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Bartek Kasprzykowski zachęcają do odwiedzania portalu i serwisów tematycznych, należących do Grupy.
więcej
|
Sieć Bricomarché zwiększy liczbę Bricomatów. Automaty przy każdym sklepie do końca 2021 roku
Sieć sklepów Bricomarché zapowiedziała, że do końca 2021 przy każdym z jej sklepów w Polsce będą funkcjonowały Bricomaty pozwalające na odbiór zakupionych produktów w dowolnej porze. Według firmy Bricomaty są atrakcyjne dla 80 proc. klientów sieci.
więcej
|
Spotify testuje opcję Stories. Na razie tylko treści od wykonawców na playlistach
Serwis Spotify rozpoczął ograniczone testy sekcji Stories, znanej z wielu innych platform społecznościowych. Na razie krótkie filmiki w tej opcji pochodzą jedynie od artystów współpracujących ze Spotify i są dostępne z poziomu gotowych playlist zamieszczanych w aplikacji.
więcej
|
Allegro w promocji obniża o 10 zł cenę rocznego pakietu Smart!
W ramach promocji cena rocznego pakietu Allegro Smart! została obniżona z 49 do 39 zł. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni użytkownicy Allegro Smart!
więcej
|
Muzeum Powstania Warszawskiego organizuje lekcje historii online
Lekcje online poświęcone historii Polski okresu II wojny, zwłaszcza Powstania Warszawskiego przygotowało dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych Muzeum Powstania Warszawskiego. Uczniowie dowiedzą się m.in. o genezie zrywu, kim byli konspiratorzy, jak wyglądał powstańczy dzień powszedni.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rynek porozumiał się w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee. "Przełomowy moment"
Nadawcy telewizyjni, marketerzy, agencje mediowe podpisały list intencyjny w sprawie utworzenia polskiego Joint Industry Committee, który zajmie się jednoźródłowym badaniem mediów. W liście strony wyraziły "gotowość do współpracy" i chęć wspólnego działania w tej sprawie z nadawcami radiowymi i internetowymi. - Powstanie JIC będzie przełomowym momentem na polskim rynku mediów - ocenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT.
więcej
|
Ponad połowa Polaków unika produktów szkodzących środowisku
57 proc. Polaków deklaruje, że stara się unikać produktów szkodzących środowisku. Podobny odsetek (58 proc.) dostrzega zbytnią konsumpcję współczesnego społeczeństwa - wynika z badania ARC Rynek i Opinia Katedry Badań Zachowań Konsumentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
więcej
|
|
|